Partyflock

Forumonderwerp · 719634

Waarschuw beheerder
Voor de mensen die van allebei houden, op welke feesten hebben jullie het meestal meer naar je zin en waarom...??

Ben ik altijd erg benieuwd naar...
Waarschuw beheerder
donateur
Techno is een electronische muziekstijl die het levenslicht zag in het midden van de jaren tachtig in een buitenwijk van Detroit, Michigan. De term Techno is vanaf het begin van de jaren negentig in gebruik geraakt als verzamelnaam voor een veel groter geheel aan electronische muziekstijlen.

O:)

Mijn voorkeur gaat uit naar techno dus :lief: :P

Waarschuw beheerder
Ik ben nog nooit op een hardstyleparty geweest. Natuurlijk wel op feesten met een hardstylearea, maar daar loop ik altijd met een grote boog omheen, haha :p ! Toen ik hardstyle voor het eerst hoorde, vond ik het meteen al nare herrie. Toen ik voor het eerst techno hoorde, was ik daarentegen direct verkocht! Geef mij dus maar een dikke, vette technoparty!

[img cacheid=0001baae0003f9a2299a81fd1a007aae51]http://members.lycos.nl/solid2003/33282367.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik ga dubbel en dwars voor TECHNO

hardstyle sucks :D

Waarschuw beheerder
Duidelijk Techno
Waarschuw beheerder
donateur
2 thomazz

ok correctie, heb t niet duidelijk genoeg omschreven..

Techno is een electronische muziekstijl die het levenslicht zag in het midden van de jaren tachtig in een buitenwijk van Detroit, Michigan. De term Techno is vanaf het begin van de jaren negentig in gebruik geraakt als verzamelnaam voor een veel groter geheel aan electronische muziekstijlen.
Waarschuw beheerder
donateur
2zon: dat lijkt er meer op ja :)
Waarschuw beheerder
TechnoParty!!!! Veel Gezelliger! Veeeeel betere sfeer! En veeeeeeeel betere muziek!!!!!! woehoe TECHNO!!!
Waarschuw beheerder
Techno :lief:

Wat techno met je kan doen.. HEERLIJK! I'm lovin' it!
Waarschuw beheerder
FUCKING HARDSTYLE dussssssssssssssssssssssss!!! opcekaaahs
Waarschuw beheerder
techno natuurlijk :yes:

Waarschuw beheerder
Wel veel technoliefhebbers opeens! Dat was 4 jaar geleden wel anders! Techno is opeens hip en dat vind ik niet cool!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
techno sucks!!! hardstyle sucks!!! oldschool en hardcore is vet!!!

Waarschuw beheerder
[img]http://student.vub.ac.be/~rcalleba/Zij/I%20LOVE%20TECHNO%20in%20sun.JPG[/img]

:respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hardcore rouleerd, hard techno en brutal techno is ook wel naar te luisteren.

Waarschuw beheerder
techno sucks!!! hardstyle sucks!!! oldschool en hardcore is vet!!!

1. had ik jou wat gevraagd?
2. die keus staat er niet eens bij!
3. het gaat niet om muziek maar om een feest!

Waarschuw beheerder
:respect:Hardstylefeest:yes:Technofeest:respect:

allebei dus( afwisseling vind ik belangrijk, maar ik vind geen van beide eentonig om het maar zo te zeggen......lol:bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
1. had ik jou wat gevraagd?
2. die keus staat er niet eens bij!
3. het gaat niet om muziek maar om een feest!

:respect: :yes:
Waarschuw beheerder
Techno is. Techno leeft. Gebeurt. Beweegt. Techno neemt. Techno geeft. Techno weet. Techno spreekt. Techno doet. Techno laat. Techno komt. Techno gaat. Uniek. Muziek. Van vlees en bloed. Techno waagt. Techno wint. Breekt baan. Techno bonkt. Techno staat. Techno valt. Is overal.Techno vraagt. Techno raakt. Verlost. Verbaast. Viert feest. Verklaart. Is bitter. Zoet. Is hot. Is cool. Techno ijlt. Vooruit. Voorbij. Ver weg. Dichtbij. Paraat. Bereid. Op weg. Altijd. Techno was. Techno blijft.
Artiest {SHOWLIST artist 57742, 43116}
Waarschuw beheerder
ach, we zijn het er toch over eens dat techno ruleert of wat?

haha precies laten we het daar maar bij houden ;)(Y)
Waarschuw beheerder
Techno is opeens hip en dat vind ik niet cool

Daar heb je idd wel gelijk in. Je ziet daarom ook wel veel mensen die techno eigenlijk niks vinden maar omdat ze zichzelf "hip" vinden naar techno parties gaan
Waarschuw beheerder
precies wat nu de organisatoren achter Dance Valley WE zeggen: veel techno dit jaar omdat het 'op begint te komen' ..:S

Waarschuw beheerder
techno, das toch wat relaxter (schijf je dat zo? :)) en niet zon popi jopie sfeer
Waarschuw beheerder
jep! Het is vooral..anders..op zich vind ik dance in al haar facetten wel cool (klinkt goed he) maar techno is toch wat anders dan de rest..
Waarschuw beheerder
fuck off!!!
techno is lekker..

maar hardstyle is it!!!
kan je tenminste los gaan!!!
aaaaaaarrrggggghhhhhhhh

:devil:
Waarschuw beheerder
Techno is hemels :D
Waarschuw beheerder
hardstyle roeleert tot het eind der dagen...
durf te wedden dat Petrus aan de hemelpoort ook ff een live setje van Danielle Mondello op heb staan!!!o:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vindt dat het bij technonummers in de regel veels te lang duurt voordat het nummer een beetje "op gang" is, en op feesten heb ik gewoon echt geen zin om eerst op een 10 minuten lange, eentonige intro te moeten dansen voordat het nummer echt los komt... Tuurlijk is dat niet ALTIJD zo en ook niet bij elke dj, maar wel vaak in elk geval.

Dat houdt me een beetje tegen om naar die feesten toe te gaan, al moet ik wel zeggen dat veel techno echt heel vetjes klinkt als het nummer eenmaal op gang is! Techno- dj's zouden wat mij betreft de nummers een stuk korter door mogen laten lopen en de langdradige, softe gedeeltes overslaan.

Aangezien ze vast niet naar me zullen luisteren blijf ik maar naar hardstyle feesten gaan, die muziek is tenminste altijd bangin'!
Werkzaam bij Boom events
Artiest Mixem
Waarschuw beheerder
techno roeleert

en

hardstyle roeleert

maar ik ben al een keer op een hardstyle feest geweest dus geef mij maar een keer een techno feest (wel lekkere harde techno natuurlijk;))

Waarschuw beheerder
TECHNO!!! De hardstyle feesten worden steeds meer op een lijkende feesten!!
Waarschuw beheerder
Hardstyle wordt wel steeds duisterder moet ik zeggen, het lijkt wel of de producers een wedstrijdje doen wie er het hardste nummer kan maken!

Op deze manier kan een dj straks alleen nog maar een goed opgebouwde (van gewoon hard tot kneiterharde) set neerzetten als hij begint met oudere hardstyle platen...en die heb je dan al te vaak gehoord...
Waarschuw beheerder
Techno/schranz

hardstyle is niet voor mij weggelegd
Waarschuw beheerder
id beukenootje, t lijkt wel of t de laatste tijd alleen maar afgemaakt moet worden met hardcore... niet dat ik t heel erg vind, maar t wordt steeds harder ja
Waarschuw beheerder
hardstyle vs techno feesten zouden best leuk kunnen zijn:

Technoboy vs Umek

Pavo vs Johannes Heil

Pila vs Chris Liebbing

etc.
Waarschuw beheerder
precies Tuk, hardstyle moet lekker "gek" blijven en dat lekkere "klak-klak-klak-klak-takke-takke-takke-takke-beatje" moet weer vaker gebruikt worden! ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
Ging een paar jaar geleden regelmatig naar hardstylefeesten, maar nu vind ik daar echt nix meer aan. Ben er op uit gekeken, is veel van hetzelfde, veel dezelfde samples die worden gebruikt (die nog gejat zijn uit de hardcore ook), te voorspelbaar, totaal geen verrassingselementen en dat heeft techno wel! Het is zo divers dat je eindeloos ken combineren. Is een levensstijl geworden en zou niet meer zonder kunnen!
Waarschuw beheerder
Is een levensstijl geworden en zou niet meer zonder kunnen!

Techno :respect:
Waarschuw beheerder
Is een levensstijl geworden en zou niet meer zonder kunnen!

Hardstyle :respect:
Waarschuw beheerder
techno

Waarschuw beheerder
:jaja::jaja:morgen weer lekker technofeestje:jaja::jaja:
Waarschuw beheerder
Hardstyle, lekker voorspelbaar, geen verassingen gewoon gaan met die banaan !

Waarschuw beheerder
Ik vindt dat het bij technonummers in de regel veels te lang duurt voordat het nummer een beetje "op gang" is, en op feesten heb ik gewoon echt geen zin om eerst op een 10 minuten lange, eentonige intro te moeten dansen voordat het nummer echt los komt... Tuurlijk is dat niet ALTIJD zo en ook niet bij elke dj, maar wel vaak in elk geval.

Dat houdt me een beetje tegen om naar die feesten toe te gaan, al moet ik wel zeggen dat veel techno echt heel vetjes klinkt als het nummer eenmaal op gang is

zo ervaren veel HC maatjes van mij ook techno.......helemaal fout.......willen alleen die bassss.......
geloof me........andere deuntjes, loops, highhats, samples.....kunnen veel meer losmaken in iemand :)(Y)....

juist die opbouw.....dat maakt het verlangen naar de beat weer veel groter....het hitst je gewoon op:yes:......wachten wachten wachten.....kom nu kom nu.....jaaaaaaa! eindelijk......zo word de climax ook veel intenser......en gaat iedereen helemaal los......:lief:

(Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Jump/tekclub/oldschool :jaja:

Waarschuw beheerder
haagsche willy 13 februari 2005 15:01
wat heb iedereen tog tegenwoordig met techno vrienden van mij ook zijn ineens overgestapt van hardstyle naar technofeesten

tsja....
Waarschuw beheerder
Hardstyle is gewoon saai, eentonig, extreem en het irriteert me mateloos!!!!!!!!!!

dus-> een ding is zeker "techno is inside me"
En het zal er ook nooit meer uit gaan!!

Waarschuw beheerder
donateur
Doe maar een terrorparty :9
Waarschuw beheerder
definitely hardstyle :D