Partyflock

Forumonderwerp · 719541
Betreft: evenement: Outblast, zaterdag 30 oktober 2004 om 22:00
Waarschuw beheerder
Outblast was egt kapot streng...Mensen van 25 kwamen niet binnen zonder legitimatie...Mensen uit Tilburg moesten gwoon weer terug naar huis...Haha ik heb t niet eens meer geprobeert want ik ben toch 16 :P Maar wie was er wel 18 of ouder en kwam er niet in???
Waarschuw beheerder
donateur
Werd halverwege de Afsluitdijk al tegengehouden :S
Waarschuw beheerder
ok???hahaha
Waarschuw beheerder
Ja lullige actie weer van de hemkade, maarja voor de volgende keer weet je dat je beter legitimatie bij je moet hebben. Dat is geloof ik ook verplicht :)
Waarschuw beheerder
ja maar ze zijn normaal niet zo streng er werden gewooon echt groepjes mensen geweigerd er liepen zoveel mensen terug die er niet inkwamen

Waarschuw beheerder
donateur
Tsjah staat 18 jaar op de kaartjes, en aan de achterkant dat ze om je legitimatie kunnen vragen...
Wil je deze niet meenemen gewoon een kopie in je zak doen!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wij komen altijd binnen :jaja:

En Stoeipoes is pas 15
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ja, maar jij verwend de security altijd :P
Waarschuw beheerder
Hahahahahaha mensen van 25 werden zelfs om legitimatie gevraagd!!! Iedereen MOEST laten zien!! En zou stoeipoes dr wel in komen hahah ga maar proberen dan zal je t zelf zien ik heb nog 2 kaartjes hahaha

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja, maar jij verwend de security altijd

Wij wel ja ;)

Hahahahahaha mensen van 25 werden zelfs om legitimatie gevraagd!!! Iedereen MOEST laten zien!! En zou stoeipoes dr wel in komen hahah ga maar proberen dan zal je t zelf zien ik heb nog 2 kaartjes hahaha

Stoeipoes komt altijd overal binnen :jaja:
Kwestie van de juiste mensen kennen 8)
Waarschuw beheerder
Waarschijnlijk heeft zei nog nooit vaker of bijna nooit topic's gelezen;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Waarschijnlijk heeft zei nog nooit vaker of bijna nooit topic's gelezen

Hoezo? ;p
Waarschuw beheerder
Iedereen weet toch wel wie stoeipoes is, teminste de mensen die de topic's lezen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja idd

Iedereen kent ons :jaja:
Waarschuw beheerder
pff ik lees altijd topics maar hoe je ook bent je kwam toch niet binnen
Waarschuw beheerder
ik weet ook wel hoe poesj en stoeipoes zijn ik lees genoeg topics met antwoorden van hun dr in...!
Waarschuw beheerder
Waarom zeg je dan dat ze er niet in komt?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
pff ik lees altijd topics maar hoe je ook bent je kwam toch niet binnen

Kijk in me archief..

Wij zijn nog nooit ergens geweigerd
Waarschuw beheerder
Aardig gek,...
Waarschuw beheerder
donateur
Ja poesj, dat is natuurlijk geen argument, bij mij in mijn archief kan je ook niet zien of ik wel of niet ben geweigerd :P
Maar ik ben ook nog nooit ergens geweigerd..
En sowieso, ik hou me aan de nederlandse wet, en dat is dat je je altijd en overal moet kunnen legitimeren :P
Waarschuw beheerder
er werd willekeurig aan mensen om legitimatie gevraagd...ik hoefde niks te laten zien, maar een vriendin van me die moest um thuis ophalen en die is 28!!!!!
was een btje vreemd van ze...of iederen of helamaal niet

trouwens, je heb nie zo veel gemist....vond er geen kut aan....sfeerloos en er werd vaag gedraaid
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Iedereen weet toch wel wie stoeipoes is, teminste de mensen die de topic's lezen.

wie?
Waarschuw beheerder
beveiliging heb je nix an , helemaal niet van World Wide Security
Waarschuw beheerder
jah een vriendin van mij mocht bij het fouilleren doorlopen na een kleine discussie over leeftijd.. zijn we binnen (kaartje dus al afgegeven) word zij weer terug geroepen... zei die vent haar van pf te kennen en dat ze 16 was terwijl dat niet zoow is.. vond hij haar een leugenaar en moest ze eruit..
toen zijn we allemaal meegegaan want we hadden van te voren af gesproken om wat voor reden ook als er een iemand word uitgezet gaan we gewoon met zn allen ergens anders heen..
maar ze mogen je toch nooit als je je kaartje al heb ingeleverd en gefouilleerd bent je weer weg sturen vanwege dat ze denken dat je te jong bent?!?! ze hebben je dan al eenmaal toegelaten..
Waarschuw beheerder
Wat een kutfeest zo te horen. Het moet niet gekker worden.
Waarschuw beheerder
donateur
Nou het feestje was echt wel een knaller :D

De leeftijdscontrole was erg streng omdat er voornamelijk veel jong publiek kwam. Art of Dance en de Hemkade willen geen enkel risico lopen dat als het verkeerd gaat een minderjarige strekken gaat. Niemand zit te wachten op een tweede Peppermill gebeurtenis..

Daarnaast stond er duidelijk op het kaartje 18+ aangegeven.

Tipje voor de volgende keer dus..neem je legitimatie mee.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Geen van ons is om legitimatie gevraagd (maar had wel gewoon mn OV bij me zoals altijd)

Waarschuw beheerder
ook ik ben dan net 17, kwam er gewoon in... geen id laten zien niks....

Waarschuw beheerder
Nee inderdaad ik hoefde ook niks te laten zien. Bij geen een feest nog.
Waarschuw beheerder
18+ stond vermeld, eigen fout voor de jongeren dus, maar genoeg mensen onder de 18 die binnen rondliepen ;)

Als je 25 bent, ben je onderhand oud & wijs genoeg om te weten dat je overal legitimatie bij je moet hebben. Het is volgens mij ( of word een dezer dagen ) verplicht om vanaf je 14 of 16 altijd legitimatie bij je te hebben. Hadden ze geen rijbewijs ofzow of eigendoms papieren in de auto liggen op naam ;)

Maar zelf nergens last van gehad maar het was ook maar net welke uitsmijter je had volgens mij..
Waarschuw beheerder
donateur
Mja regels zijn regels als je binnenkomt heb je geluk en anders pech ;)

Waarschuw beheerder
:respect: voor de strenge optreding
Waarschuw beheerder
ga maar proberen dan zal je t zelf zien ik heb nog 2 kaartjes hahaha

leuk dat je der zelf nog om kan lachen dat je niet binnen bent gekomen :/
Waarschuw beheerder
donateur
Jezus mensen zit niet zo te zeiken allemaal!!:frusty:
In Nederland geldt gewoon de legitimatie-plicht vanaf je 14e.. Als je op straat wordt aangehouden om een of andere reden en ze vragen je legitimatie die je niet hebt, kun je daar ook nog eens een boete voor krijgen..

Bij feesten wordt altijd aangegeven dat legitimatie verplicht is..:yes: Dan weet je toch wat je kan verwachten??!!
Pff, sommige mensen..:no:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben 20 dan en ik neem altijd legitimatie mee als ik ergens heen ga. Ik zie er gewoon wat jonger uit dan mijn leeftijd en dat vind ik dus ook niet erg. ALs je je id gewoon meeneemt is er niks aan de hand.

Op HardBass ook. Vraagt die gozer aan mij "hoe oud ben je?", ik zeg "20". Ow loop maar door dan... Toen hoefde ik ook niks te laten zien...

Maar neem gewoon altijd je id, brommerrijbewijs of ov mee..
Waarschuw beheerder
donateur
idd

Nou vond ik het wel mee vallen. ben sjow als altijd niet gevraagd om ID.

Moet wel zeggen dat die achol controle bij zaandam strenger was :S

auto's die van topt tot teen door zocht werden :S

maar jah .. ach hemkade/fun is niet meer wat het was. een die sicuretie is al helemaal bagger daaro !
Waarschuw beheerder
donateur
In Nederland geldt gewoon de legitimatie-plicht vanaf je 14e.. Als je op straat wordt aangehouden om een of andere reden en ze vragen je legitimatie die je niet hebt, kun je daar ook nog eens een boete voor krijgen

dit gaat pas in op 1 januari 2005...

Artiest 3ckus
Waarschuw beheerder
myn broertje was ook geen 18, en had geen legitimatie bij. oke dan weetje dat het kan dat je niet naar binne mag. maar daar bij word ze kaartje gewoon ingenome:S mag dat wel? is tenslotte eigendom van me broertje..:S kvond dit echt vaag, anders hadhy hem nog kunne verkope ofz. nu moestie weer trug met de trein naar Klundert (noord-Brabant) + kaartje kwyt...
Waarschuw beheerder
Zouden ze vaker moeten doen op feesten.

Artiest Elcol
Waarschuw beheerder
uit Tilburg moesten gwoon weer terug naar huis

wat is dat dan voor onzin :S:S
Tilburg boven alles
Waarschuw beheerder
donateur
Ja poesj, dat is natuurlijk geen argument, bij mij in mijn archief kan je ook niet zien of ik wel of niet ben geweigerd
Maar ik ben ook nog nooit ergens geweigerd..
En sowieso, ik hou me aan de nederlandse wet, en dat is dat je je altijd en overal moet kunnen legitimeren

Ja ok daar heb je gelijk in
Maar er is mij 1x gevraagd om me legitimatie bij de hemkade en toen had ik em niet bij me maar omdat 1 van die jongens wist wie ik was mocht ik doorlopen :P

wie?

Trut :P
Waarschuw beheerder
Ik heb me legititmatie helemaal niet hoeven laten zien.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik had het nog mooier, ik had gastenlijst ;)

Ik hoefde alleen me mailtje te laten zien, naar me i.d. was niet gevraagd :s

Zo kon dus iedereen gebruik maken van mijn gastenlijst :s

Waarschuw beheerder
maar daar bij word ze kaartje gewoon ingenome mag dat wel? is tenslotte eigendom van me broertje

nee lijkt mij dat dat niet mag nee :S

ik denk gewoon.. dat ze van te voren wisten dat t zo druk zou worden.. dat ze dat express hebben gedaan..

zo dat t uit eindelijk toch niet zo druk werd :S
want ik heb wel de hele avond flink de ruimte gehad (Y)

Waarschuw beheerder
ja ik denk idd dat ze daarom zo treng controleerde.. maar kaartje in beslag neme gaat echt nergens over:S eff kijke of ik ergens kan klage..
Waarschuw beheerder
Ik zag veel mensen die weg werden gestuurd ja, ben zelf niet gevraagd om legitimatie, mja anders had ik die thuis ff opgepikt woon toch in de buurt :)
Waarschuw beheerder
bij mij keken ze niet eens naar me id terwijl ik oudere mensen geweigerd zag worden. beetje gaar vond ik dat, bij de een wel streng en bij de ander niet.

Waarschuw beheerder
ik ben 17 en bij mij vroege ze ook ni naar me id...
bij 1 zon rij werd niemand gecontroleerd
Waarschuw beheerder
bij ons is ook nx gecontroleerd :)
Waarschuw beheerder
goeie zaak vind ik :YES:
Waarschuw beheerder
donateur
Meisje dat met ons mee was, werd om leeftijd gevraagd, zij zegt; ik ben 18 (of 19 weet ik niet meer :bloos:) en toen mocht ze zo doorlopen.

Aan mij vroegen ze niks, had me id in mn portomonnee zitten, hij ging er helemaal op kijken enzo...
Ik zeg; als ik 15 was geweest neem ik echt geen id mee hoor :9
Hij stopte vlug alles weg en kon zo doorlopen :d

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond de controle op ID prima! :D

Dat houdt tenminste de mensen weg die er ook niks te zoeken hebben! :)
Waarschuw beheerder
Ik zag veel mensen terug lopen :P

Maarja ik heb me kaartjuh daardoor me kaartjuh daar kunnen kopen voor 17.50 :D

En ik heb altijd me ID bij me :D
Waarschuw beheerder
donateur
Het is volgens mij ( of word een dezer dagen ) verplicht om vanaf je 14 of 16 altijd legitimatie bij je te hebben. Hadden ze geen rijbewijs ofzow of eigendoms papieren in de auto liggen op naam

Het is al jaren zo dat je je vanaf je 14e ofzo ten alle tijden moet kunnen legitimeren. En als je naar een feest oid gaat is t al helemaaaaaaaaaaal een groot risico dat je je moet legitimeren. Als je dan zo dom bent om erheen te gaan als je nog niet oud genoeg bent, of je hebt niks bij je om je te legitimeren kan ik geen medelijden met je hebben.....

Waarschuw beheerder
donateur
Euhh fairy:

Ooit gehoord van de discussie over legitimatieplicht?

Dus het is in principe nog niet verplicht om je te kunnen legitimeren op straat bijvoorbeeld... :)

Maar op feesten hebben ze wel die legitimatieplicht ingevoerd (gelukkig) om het volk wat er niet hoort te zijn, buiten te houden! :)

Ik zelf heb hem wel altijd bij me, alleen maar om het feit van mocht er iets gebeuren dat ze altijd weten wie ik ben! :)
Waarschuw beheerder
donateur
ppff op XQ waren ze ook al zo op ze naad:S:S!
Had je 1 pil in bezit, mocht je vertrekken en je kaartje inleveren. Was jij door de poort en had je je kaartje ingeleverd..ging je door de deuren..vroegen ze sommigen om legitimatie...was je onder 18, mocht je weer weg...zonder kaartje. Kwam je uit de wc, werd je soms gefouilleerd.
Waarschuw beheerder
donateur
kwam gewoon binnen :D

whoeiiiiiii was mega feessie!!

(K)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
In de rij waar ik stond werd niet gecontroleerd op ID....

Maar in de rij naast me werd wel iedereen om ID gevraag...:S

Maarja...et was wel een topfeessie :D

Waarschuw beheerder
Meisje dat met ons mee was, werd om leeftijd gevraagd, zij zegt; ik ben 18 (of 19 weet ik niet meer :bloos: en toen mocht ze zo doorlopen.

Aan mij vroegen ze niks, had me id in mn portomonnee zitten, hij ging er helemaal op kijken enzo...
Ik zeg; als ik 15 was geweest neem ik echt geen id mee hoor
Hij stopte vlug alles weg en kon zo doorlopen

hehe precies hetzelfde verhaal :D dat is toevallig!
laatste aanpassing

Artiest Sentinel
Waarschuw beheerder
Whahahaha
Beter dat ze eens goed gaan controleren. Want af en toe zie je echt tuinkabouters rondlopen.

Ben zelf naar Pandemonium geweest en dat was echt een wereld feest:yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Werd gewoon toegelaten, ben 17. Maar hing er ook een beetje vanaf bij wie je naar binnen ging.
Waarschuw beheerder
pcies! Was nog met 2 andere gasten die ook 17 waren en bij 1tje werd zn ID gevraagd, kwammie er met n kopietje in! D8 juist dat er slecht gecontroleerd ben omdat ik zo door kon lopen terwijl ik ook 17 ben! Zit er niet mee:P
Waarschuw beheerder
Omdat iedereen werd terug gestuurd werd ik echt veeet zenuwachtig maar ik was met een groep oudere van 18 t/m 28 en dat meisje van 18 kwam er net aan in en aan mij werd nix gevraagd.. GELUKKIG!!!

Waarschuw beheerder
Tsja gewoon legitematie bij me hoor :jaja: altijd voor de zekerheid!
alleen me vriend had m niet bij zich maar deden ze nie moeilijk om!!
Dus ja nergens last van gehad b)
Waarschuw beheerder
Niet janken, als je naar een tent ergens in de stad gaat kenne ze er ook om vragen

Waarschuw beheerder
ben 16 heb me tieten laten zien en mocht doorlopen :jaja:
Waarschuw beheerder
wheheh ook een optie he ..

ik ben ook voor t eerst in 6 jaar gecontroleerd op een feest

maar jah ach...k vind t wel beter dat ze dat doen ..scheelt een hoop mensen en kinderen binnen
Waarschuw beheerder
donateur
Tja als je feest dan is uitverkocht en je wil als organisatie zijnde niet te veel mensen binnen ivm mega drukte, dan houd je gewoon een mega strenge controle wat normaal niet is ;) werkt dus wel :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
neej ff serieus
ik werd niet gecontroleerd
had wel per ongeluk me legitimatie meejgenomen
maar hij keek er niet eens op dusz :)
was wel chill
maar hemkade is idd streng met beleid
mensen naast me werden gewaarschuwd voor pogo-en
Waarschuw beheerder
donateur
viel wel mee, en gelijk hebben ze:D
Waarschuw beheerder
jammer dat we er niet waren 8)
Waarschuw beheerder
hadden we er ook nooit binnen gekomen Kef, we kennen daar nl niemand O:)
Waarschuw beheerder
Ik mocht zo doorlopen hehe (6)

Waarschuw beheerder
ik vind dit alleen maar een goede zaak, je neemt zowiezo een risico als je te jong bent dus je moet dan niet gaan zeuren.. en drugs meenemen is altijd al een risico geweest, dus als je het doet doe het dan goed :yes:
Waarschuw beheerder
Werd wel aardig streng gecontroleerd jah!Aan mij hebben ze niks gevraagd had me ID wel gewoon bij me ,werd niej eens gefouilleerd ofzow!Het lag er ook maar net aan in welke rij je stond de ene rij was veel strenger als die andere
Waarschuw beheerder
donateur
In onze rij werd aardig streng gecontroleerd. Kwamen behoorlijk wat jonge meisjes en een aantal gasten terug. Die konden weer fijn naar huis :yes:

In de Hemkade is altijd een redelijk streng beleid geweest mbt leeftijd. Goeie zaak wat mij betreft. Kleine kinderen hebben er gewoon niks te zoeken :)

Waarschuw beheerder
nou het viel best wel mee hoe streng het daar was. Ik ben zelf maar 16 en ik kwam er zonder moeite in. Er werd niet eens legitimatie aan me gevraagt en ik werd ook niet gefouilleerd.
Waarschuw beheerder
maar waren jullie allemaal wel 18 toen je naar je eerste feest ging???:S
toen vonden diegene die dat niet waren het ook beter dat ze er zonder problemen inkwamen maar nu iedereen 18 is gaan ze op de jonge garde lopen zeiken...:no:

HARDCORE 4 LIFE weten jullie nog ;P
Waarschuw beheerder
donateur
ik was 16 op me eerste feest
toen was de leeftijdgrens ook 16
dus. . . . . . . . . .

Waarschuw beheerder
tjonge jonge
als je je gewoon aan de regeltjes houd kom je toch gewoon binnen...
en als je 16 bent weet je gewoon dat je een risico loopt en danmoet je daar ook niet over zeuren..
waren alle controles maar zo!
Waarschuw beheerder
ik was er niet
Waarschuw beheerder
donateur
vond het maar raar.. er liepen hardstikke jonge mensen binnen en buiten in de rij werden ouderen wegegstuurd :S mij is nix gevraagd ...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
maar waren jullie allemaal wel 18 toen je naar je eerste feest ging???
toen vonden diegene die dat niet waren het ook beter dat ze er zonder problemen inkwamen maar nu iedereen 18 is gaan ze op de jonge garde lopen zeiken...

Neej jarno..:no: dat zie je helemaal verkeerd..:yes: :P
Ik was 15 toen ik voor t eerst naar een feest ging, maar dan weet je dat je een risico loopt dat je er niet in komt!! Dan moet je dus niet gaan janken als je wordt tegengehouden..:no:

Mensen die nu zijn geweigerd, moeten niet janken omdat iedereen weet dat je legitimatie bij je moet hebben én 18 moet zijn..:yes:

dus..;)

Waarschuw beheerder
klopt!

maar toch erg jammer voor degene die er niet in kwamen en dat de kaartjes ook nog ingenomen werden

maja was dus wel minder druk:P
Waarschuw beheerder
donateur
ja, en zeker nog winst maken ook
moet je maar niet zo dom zijn om 't risico te lopen
Waarschuw beheerder
donateur
geweldig, dit soort feesten. hehe

Waarschuw beheerder
Kwam er met gemak in en ben nog geen 18
Waarschuw beheerder
kwam er ook makkelijk in ben 17:) en stond op de Gastelijst:P
Waarschuw beheerder
kwam er ook gewoon in
maar lekker belangrijk
het was een geinig feesie
Waarschuw beheerder
ID mag gewoon naart gevraagd worden dus geen gezeur.

Plus dat het door deze controle wel gezellig was binnen. Ze controleren natuurlijk vooral de mensen van wie ze problemen verwachten/ er niet uit zien als mensen die voor het feest komen.

Voor herhaling vatbaar
Waarschuw beheerder
Nou er liepen anders genoeg wappows rond die dus ABSOLUUT NIET kwamen voor te feesten

Allemaal van die mensen wat normaal alleen naar trance feesjuhs gaan en die nu eens ff een paar pille gehad hadden (omdat ze denken dat dat UT is op een HC feest:S)en helemaal aant spacen waren enzow

En ik vond het frapant te zien dat een meisjuh die voor mij stond niet binne mocht omdat ze geen legetimatie had (ok dat kan je van te voren weten),...maar nog erger die vent nam dr kaartje gewoon af:S:Sgewoon omdat ze nie binne kwam:s
echt schandalig hoor:S:S

Maar verder vond ik t een goed feesjuh:D:D
goed geluid en goed gedraaid
alleen veeeeeeel te druk:S:S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
die "trance mensen" zijn misschien echt wel vaker naar een hardcore feest geweest dan jou

alleen kleden ze zich er niet op zoals jullie willen

doe ik ook niet hoor :nee:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
de helft van de gasten waar ik mee was, zijn 16 mar we kwamen makkelijk binnen (als 1ste,dus nog effe gratis shirt gehad)
Waarschuw beheerder
Ik ben niet eens gevraagd om legitimatie!!Wel een beetje oneerlijk dat ze niet iedereen vragen als je het doet doe het dan goed!Ik zag nog genoeg jongere mensen rond lopen!maar goed ik kwam anders tog wel binnen :D

Waarschuw beheerder
ik had mn bromfietscertificaat in mn unive-verzekeringhoesje, in mn portomonee werd wel gekeken maar niet in het verzekeringsbewijs hoesjs.

Vond het niet erg dat begrijp je wel maarja, toch vaag. :D

Waarschuw beheerder
Als er echt streng gecontroleerd was, dan was de hemkade ongeveer met 1500 mensen gevuld geweest... Wat een kinderfeest zeg!!!!
Waarschuw beheerder
Nou er liepen anders genoeg wappows rond die dus ABSOLUUT NIET kwamen voor te feesten

Allemaal van die mensen wat normaal alleen naar trance feesjuhs gaan en die nu eens ff een paar pille gehad hadden (omdat ze denken dat dat UT is op een HC feest )en helemaal aant spacen waren enzow

dus de mensen die normaal naar trance feesten gaan en die nu ook nog is pillen geslikt hadden waardoor ze aan het spacen waren(en die pillen hadden ze alleen genomen omdat ze d8en dat het een hc feest was..) zijn niet gekomen om te feesten??
vreemd:\

Waarschuw beheerder
neeh jij nog maar een breezah
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0ZwAXA8AgZ5mK9t4P*bf4oCbxDvSiig6f25dgjnL!iHYRuxfKAlxtdrlIRCfxWG1!c4XJjbMQSkTOxs0aATl6RAR2ZeNE0EyR20U6yuQz3HeY8svxiCcetZyBDOdzeHw7gQf9Ddf5mhRtCoX2yuDxWQ/00000181.JPG?dc=4675470624019160995[/img]

Want jij heb et amper naar je zin gehad en die 'trance nichten' hebben weer een wereld feest gehad :yes:

ennuh alle echte trance nichten zaten bij tiesto in concert!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Volgens mij snappen jullie mij nie echt hoor:S:S

Zal t NOG eens uitlegge

Die mensen die kome gewoon nie om helemaal los te kenne gaan op de hardcore,..maar alleen maar omdat drugs te gebruiken en de weg kwijt te zijn en dan wat zeik te gaan bouwen met mensen die er volgens hun niet uitzien

die "trance mensen" zijn misschien echt wel vaker naar een hardcore feest geweest dan jou

Jah mensen die 22 of 23 of ouder zijn misschien wel idd jah:S

alleen kleden ze zich er niet op zoals jullie willen

doe ik ook niet hoor

Doe ik ook nie!!
Had ook gewoon een rose truitje aan en een spijkerbroek
lekker boeiend:S:S

ik zei net al KLEDING BOEIT NIE!!
niet iedereen wat van HC houdt is kaal en draagt lonsdale
dat zou wel erg saai worde
Waarschuw beheerder
Haha leuk he fotows pikken:D:D

Want jij heb et amper naar je zin gehad en die 'trance nichten' hebben weer een wereld feest gehad

Hoe weet jij dat dat ik t nie naar mn zin zou hebbe gehad?
Heb ik namelijk wel:D:D

Ok daar zit wat in ;)

Waarschuw beheerder
Ik krijg altijd meer het idee dat die 'lonsdale-gabbers' juist helemaal naar de hell zijn van de drugs
Of zou dat komen omdat ze allemaal zo op elkaar lijken?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Had trouwens al gehoord van een vriend van me dat er strenge controle was. Kdacht zelf dat t bullshit was, want hoe kan je zoiets nou weten. Bleek dus wel zo te zijn...
Maar ach, tis idd wel je eigen verantwoording. Er staat duidelijk aangegevn 18+, en je moet zelf maar weten of je je daaraan houdt of niet.
Waarschuw beheerder
"lonsdale gabbers" ??
hoe kom je in godsnaam aan die naam??
whaha

en neej lang nie alle "lonsdale gabbers" gebruiken drugs:D:D
ik ben daar al 1 voorbeeld van:D:D

en waarom lijke die allemaal zo op elkaar?
slaat nerges op hoor
de mensen wat gewoon andere kleren aanhebben hebbe ook gewoon een truitjuh aan of t shirt weet ik t
dusjah is t zelfde he:S:S

Waarschuw beheerder
En ik vond het frapant te zien dat een meisjuh die voor mij stond niet binne mocht omdat ze geen legetimatie had (ok dat kan je van te voren weten),...maar nog erger die vent nam dr kaartje gewoon af gewoon omdat ze nie binne kwam
echt schandalig hoor

is dat niet vanzelfsprekend?
als je dat niet doet dan gaat kutje het wat later weer proberen als er iemand anders staat te fouileren, dus kaartje in beslag nemen dan weet je zeker dat ze gewoon wegblijft.

tevens zijn er ook aardig wat mensen geweigerd die met whitepowerrotzooi en dergelijke liepen, als ze dat nu gewoon elk feest zo streng doen dan weten de zieltjes dat ze in de hemkade iig niet welkom zijn...
Waarschuw beheerder
neej vind ik nie
als ze dan nie binne komt kan ze nog op zn minste t kaartje verkopen ofzo
je hebt GVD betaald voor dat kaartje!!
zoude ze bij mij ech nie moete doen
geloof mij maar:@:@

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Die strengere kleding eisen zouden ze overal toe moeten passen. De sfeer binnen was hardstikke gezellig en ik denk dat dat bij andere feesten ook zo zou zijn als daar hetzelfde doen...
Waarschuw beheerder

Bah weer iemand die alleen maar in hokjes kan denken!
Verder zeg ik nix......maar kijk voor de gein ff in m'n feestagenda!

Waarschuw beheerder
neej vind ik nie
zoude ze bij mij ech nie moete doen
geloof mij maar

ze weet dat als ze gaat er om je ID gevraagd gaat worden, dan is ze dus of een ontiegelijk kutje of stronteigenwijs als ze die dus niet meeneemt... typisch een gevalletje van eigen schuld dikke bult... dat had ze dus kunnen bedenken toen ze der kaartje kocht

tuurlijk meisje... ik geloof je *proest* :x
Waarschuw beheerder
wat ben jij voor n gaar iemand?
heb je mn eigen tekst late wisse ofwat:@:@?

Waarschuw beheerder
ik gebruik ook geen drugs! dus je kunt zeker niet zeggen dat alle "lonsdale-gabbers"drugs gebruiken. ben ik met je eens :@ Para-stamp-wijf:@ik haat trance...!
enne ik kwam ook makkelijk binnen... hij zag mijn fontys pasje en het was goed :D hehe alsof elke student 18 is ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur

Daarmee geef ik je geheel ongelijk mee...

Achterop je kaartje staat er met kleine letters dat je toegangsbewijs ten alle tijden als eigendom van de organisator word beschouwd.

Dit betekend dat ze hem in kunnen nemen zonder jou naar binnen te laten, mits je op hun grond staat! ;)

Net zoiets als je indentiteitspas of paspoort... Je moet hem wel kopen, maar hij is en blijft eigendom van de staat der nederlanden! :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
misschien helpt het als je erbij zet tegen wie je het hebt para stamp dinges...
Waarschuw beheerder
Jah is gewoon belachelijk hoor echt
je betaald er gewoon voor:S
stel je bent wel 18 en je hebt in hun ogen net een iets te agressieve kop ofzoiets,..dan kunne ze dus gewoon je kaart afpakke:S:S??
Jah doei :@:@mooi niet

Waarschuw beheerder
donateur
Ja sorry, maar zo zit de wereld in elkaar! ;)

Waarschuw beheerder
- Niet pogoën.
- Geen bretels.
- Geen racistische sieraden.
- Geen rode/witte veters in de kisten.
- Geen kleding met daarop spinnenwebben.
- Geen opgerolde broekspijpen in combinatie met kisten.
- En als laatste geen voetbalshirts, want voetbal heeft niks met hardcore te maken.

dit zijn de regels voor dedicated 2.0
zo zouden ze altijd moeten zijn :yes:
Waarschuw beheerder
tja er staad toch 18 jaar en ouder?
of las ik dat verkeerd?
die controle vind ik prima!
als ze genaait worden met jongeren en drugs word et weer een feest minder.
ik ben naar belgie geweest!
nou hard hard hard feest hoor!
die belge kenne er wat van hee :P
Waarschuw beheerder
sweety vergeet de leeftijd niet :) is wel belangrijk :P
anders worden et scholieren feestjuhs :P

Waarschuw beheerder
ja daar heb je gelijk in maar ik had het gewoon zo geknipt en geplakt en eigenlijk weet ik niet wat ik erger vind iemand van 17 op een feest of zo'n nazi
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
een 17 jarige nazi misschien?? :/
Waarschuw beheerder
sweety85 wat kan jou het nou schelen als iemand bretels aanheeft,of kisten,of overhemd met spinnewebben??

kijk,witte/rode veters kan ik begrijpen en voetbalshirts ook..maar van alles wat wij aantrekken word wel weer iets racistisch gemaakt word er schijtziek van :S

nou moet ik op me maxies naar hardcore dedicated ;P

Waarschuw beheerder
kijk,witte/rode veters kan ik begrijpen en voetbalshirts ook..maar van alles wat wij aantrekken word wel weer iets racistisch gemaakt word er schijtziek van

Dan moet je is zorgen dat vriendjes van je niet zo dom doen..
Het gebeurt niet zomaar hor.

Waarschuw beheerder
ja daar heb je aan de ene kant gelijk in iedereen moet dragen wat hij wil
maar voor de meeste mensen komt het als racisme en dus ook als bedreiging over
ik kan begrijpen dat iemand zich bedreigd voelt als er meerdere mensen met dat soort kleding bij je in de buurt staan

en waarom geen niky's op een feessie
de mijne doen het prima
Waarschuw beheerder
begrijp ik ook wel...
maar waarom zou een overhemd met spinnewebben verboden zijn???? :vaag:

Waarschuw beheerder
dat weet ik ook niet
snap ook niet zo goed waar dat op slaat

( of heeft het 1 of andere betekenis bij sommmige mensen):/
Waarschuw beheerder
heheheh!!!! Ik ben gewoon gematst door de beveiliging, hoe vaak komt dat voor?????????????

:D :d

Waarschuw beheerder
maar waarom zou een overhemd met spinnewebben verboden zijn????

Waarom MOET je dat overhemd aan??
Je heb toch niet alleen dat overhemd??
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan, je zoekt zelf die problemen op hor...

Waarschuw beheerder
maar heeft dat spinneweb nou ook nog 1 of andere betekenis
Waarschuw beheerder
ik heb er niet zo 1 en ik zou ook echt niet weten wat het zou kunnen betekenen...:S:S
Waarschuw beheerder
- Geen kleding met daarop spinnenwebben

En ik heb net zo'n leuk truitje met handschoen met bovenstaande afbeelding gekocht.....IN EEN TRANCE KLEDING WINKEL!!!!
Waarschuw beheerder
wat is een trance kleding winkel dan joh...whahahahahahahahahahah :S

Waarschuw beheerder
Jammer dat anderen het voor je verpesten he...

Waarschuw beheerder
nop
Waarschuw beheerder
knippen en plakken...ik zie dr jong uit..maar kwam gewoon binnen dus:-D:P
Waarschuw beheerder
ben btw ook wel benieuwd naar de precieze betekenis van die spinnewebben
Waarschuw beheerder
Volgens mij snappen jullie mij nie echt hoor

Zal t NOG eens uitlegge

Die mensen die kome gewoon nie om helemaal los te kenne gaan op de hardcore,..maar alleen maar omdat drugs te gebruiken en de weg kwijt te zijn en dan wat zeik te gaan bouwen met mensen die er volgens hun niet uitzien

volgens mij snap jij et niet :nee:
Waarschuw beheerder
donateur
maar waarom zou een overhemd met spinnewebben verboden zijn????

Zelfde als de rest van die shit ;)
Zoals dubbele S en 88 etc etc :yes:

nou moet ik op me maxies naar hardcore dedicated

En zo hoort het :respect:

Waarschuw beheerder
dat ze controleerden vond ik wel terecht :)
is mijn 1e keer dat ik werd gecontrollert op een feest.
en dat er mensen niet inkwamen omdat ze geen idd bij zich hadden is gewoon stom want je weet dat er naar gevraagt kan worden. daarom heb ik hem altijd bij de hand :D

wat maakt het nou uit wat iedereen aan doet naar heen hc feest? en wat maakt het nou uit als er mensen komen die normaal naar trance of harstyle feesten gaan en nu naar een hc feest gaan lekker boeiend. een feest is voor iedreen die er heen wilt en niet per see alleen voor een beplaade groep mensen!!!

ohja en voor de rest was het feest super gezellig. alleen de geluidskwaliteit is beetje slecht in de hemkade dat is wel jammer..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
geluid sond dit keer beter als andere keren hoor...:yes:

Waarschuw beheerder
Je moest de linker rij pakken kwam er met gemak in...

Goeie Security ;)

En het was gewoon :respect: feest ;)
Waarschuw beheerder
donateur
gewoon legitimatie meenemen :) dan was er niks aan de hand, ben je te jong dan heb je er niks te zoeken :D

oftewel goede controle (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
het geluid was idd wel beter dan normaal. maar vond het nog niet hellemaal super jammer genoeg. maar met de warmte was het nu wel beter gestelt dan normaal :D
Waarschuw beheerder
behalve in dat kleine zaaltje!!!
ut leek godver wel een sauna :D

Waarschuw beheerder
klopt als je er alleen al langs liep voelde je de warmte er al uit komen
wel mooie muren trouwens met die schilderijen
Geweldig dat ze eindelijk eens streng zijn gaan controleren.
Zo hoort het ook.
Iedereen weet toch dat ie legitimatie bij zich moet hebben?!
Als je dat niet heb ben je gewoon dom bezig...

Daarentegen vind ik het wel mierenneukerij dat ze nog steeds geen wegwerpcameraatjes toestaan op een hoop feesten...
Die kon ik dus wel inleveren zaterdag...
En dat terwijl de helft van de zaal wel foto's maakt met zijn telefoontje...
Ik snap echt niet wat de reden ervan is dat die niet toegestaan worden hoor.
Als je er nou iemand de hersens mee kon inslaan...
En op pillen of andere zooi controleren ze helemaal niet streng want ik kan genoeg plaatsen bedenken waar ik iets had kunnen verstoppen als ik dat gewild had (en ik gebruik niet eens dus heb er nooit serieus over nagedacht waar je dat zou kunnen of moeten verstoppen...).
Gaat echt nergens over, ik denk ik ga die camera niet eens verstoppen want zo bekrompen zijn ze vast niet meer daar (was er al een tijd niet geweest)...
Toch jammer.... :S

Waarschuw beheerder
waar wou je je camera gaan verstoppen dan..??
Nou bijvoorbeeld in de kraag van een winterjas waar notrmaal een kapuchon gevouwen zit (kapuchon eruit knippen, paar stukjes stof laten zitten natuurlijk en verder opvullen met watten...
Verder weet ik ut het zo ook niet meer maar ik kreeg hem op 2x na op alle feesten binnen...
Dat was 1x in de fun dus en 1x in de platte zaal...
Vaak helpt lief lachen ook wel een beetje ;)

Waarschuw beheerder
eet stront

Waarschuw beheerder
Waar blijven trouwens die foto's die nog op partyflock moeten komen ?

Waarschuw beheerder
idd beetje stom van die camera's
vriendin van mij mog hem in haar tas doen. maar zag dat een hoop andere hem weg moesten gooien :(
snap ook niet waarom niet??
je kan het niet al wapen gebruiken denk ik zo??
maar ze zetten binnen wel stenen asbaken neer ook lekker vaag...
Ja bij de fun weet ik wel waarom dat is hoor van die camera's. Daar worden meestal ook partyfoto's gemaakt met zo'n polaroid-geval. En die kun je dan kopen voor 10 euro ofzo.
Maar op heel veel feesten doen ze er ook moeilijk over terwijl die krengen binnen ook te krijgen zijn... :S

Maaar kwam daar ook een meisje tegen die hem gewoon in haar hand had gehouden bij het fouilleren en daar zeiden ze niks van. Dat vind ik dan wel een beetje krom, kijk ik vind het leuk voor haar dat zij hem wel binnen heeft gekregen hoor maar ik vind dat ze dan wel een lijn moeten trekken... :S

Waarschuw beheerder
he ik ben wel 18 maar ik was met jongens sommige waren wel 15 en kwamen er gewoon in,,,aan mij werd niks gevraagd werd niet gefouilleerd niks :P
dus streng was het zeker niet ;)
latyerzz
Waarschuw beheerder
Zoals sommige er moeite mee hadden:S:S
Ik kom me cameratje gewoon mee naar binnen
Nemen...
Zonder problemen of iets..
:D:D
Waarschuw beheerder
Ik zie er ook jonger uit dan dat ik ben maar heb geen problemen gehad! Had ook geen legitimatie bij me.
Waarschuw beheerder
Pff wat een onzin zeg, ik werd niet eens gefouilleerd...kon zo doorlopen en ik heb ook geen id hoeven laten zien terwijl ik dat altijd moet normaal.
In n koffieshop word ik zelfs gevraagd om legitimatie te laten zien.
Vanaf 18 is gewoon vanaf 18, anders krijg je weer van die peppermill toestanden....