Partyflock

Forumonderwerp · 719541
Betreft: evenement: Outblast, zaterdag 30 oktober 2004 om 22:00
Waarschuw beheerder
Outblast was egt kapot streng...Mensen van 25 kwamen niet binnen zonder legitimatie...Mensen uit Tilburg moesten gwoon weer terug naar huis...Haha ik heb t niet eens meer geprobeert want ik ben toch 16 :P Maar wie was er wel 18 of ouder en kwam er niet in???
Waarschuw beheerder
donateur
Werd halverwege de Afsluitdijk al tegengehouden :S
Waarschuw beheerder
ok???hahaha
Waarschuw beheerder
Ja lullige actie weer van de hemkade, maarja voor de volgende keer weet je dat je beter legitimatie bij je moet hebben. Dat is geloof ik ook verplicht :)
Waarschuw beheerder
ja maar ze zijn normaal niet zo streng er werden gewooon echt groepjes mensen geweigerd er liepen zoveel mensen terug die er niet inkwamen

Waarschuw beheerder
donateur
Tsjah staat 18 jaar op de kaartjes, en aan de achterkant dat ze om je legitimatie kunnen vragen...
Wil je deze niet meenemen gewoon een kopie in je zak doen!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wij komen altijd binnen :jaja:

En Stoeipoes is pas 15
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ja, maar jij verwend de security altijd :P
Waarschuw beheerder
Hahahahahaha mensen van 25 werden zelfs om legitimatie gevraagd!!! Iedereen MOEST laten zien!! En zou stoeipoes dr wel in komen hahah ga maar proberen dan zal je t zelf zien ik heb nog 2 kaartjes hahaha

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja, maar jij verwend de security altijd

Wij wel ja ;)

Hahahahahaha mensen van 25 werden zelfs om legitimatie gevraagd!!! Iedereen MOEST laten zien!! En zou stoeipoes dr wel in komen hahah ga maar proberen dan zal je t zelf zien ik heb nog 2 kaartjes hahaha

Stoeipoes komt altijd overal binnen :jaja:
Kwestie van de juiste mensen kennen 8)
Waarschuw beheerder
Waarschijnlijk heeft zei nog nooit vaker of bijna nooit topic's gelezen;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Waarschijnlijk heeft zei nog nooit vaker of bijna nooit topic's gelezen

Hoezo? ;p
Waarschuw beheerder
Iedereen weet toch wel wie stoeipoes is, teminste de mensen die de topic's lezen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja idd

Iedereen kent ons :jaja:
Waarschuw beheerder
pff ik lees altijd topics maar hoe je ook bent je kwam toch niet binnen
Waarschuw beheerder
ik weet ook wel hoe poesj en stoeipoes zijn ik lees genoeg topics met antwoorden van hun dr in...!
Waarschuw beheerder
Waarom zeg je dan dat ze er niet in komt?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
pff ik lees altijd topics maar hoe je ook bent je kwam toch niet binnen

Kijk in me archief..

Wij zijn nog nooit ergens geweigerd
Waarschuw beheerder
Aardig gek,...
Waarschuw beheerder
donateur
Ja poesj, dat is natuurlijk geen argument, bij mij in mijn archief kan je ook niet zien of ik wel of niet ben geweigerd :P
Maar ik ben ook nog nooit ergens geweigerd..
En sowieso, ik hou me aan de nederlandse wet, en dat is dat je je altijd en overal moet kunnen legitimeren :P
Waarschuw beheerder
er werd willekeurig aan mensen om legitimatie gevraagd...ik hoefde niks te laten zien, maar een vriendin van me die moest um thuis ophalen en die is 28!!!!!
was een btje vreemd van ze...of iederen of helamaal niet

trouwens, je heb nie zo veel gemist....vond er geen kut aan....sfeerloos en er werd vaag gedraaid
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Iedereen weet toch wel wie stoeipoes is, teminste de mensen die de topic's lezen.

wie?
Waarschuw beheerder
beveiliging heb je nix an , helemaal niet van World Wide Security
Waarschuw beheerder
jah een vriendin van mij mocht bij het fouilleren doorlopen na een kleine discussie over leeftijd.. zijn we binnen (kaartje dus al afgegeven) word zij weer terug geroepen... zei die vent haar van pf te kennen en dat ze 16 was terwijl dat niet zoow is.. vond hij haar een leugenaar en moest ze eruit..
toen zijn we allemaal meegegaan want we hadden van te voren af gesproken om wat voor reden ook als er een iemand word uitgezet gaan we gewoon met zn allen ergens anders heen..
maar ze mogen je toch nooit als je je kaartje al heb ingeleverd en gefouilleerd bent je weer weg sturen vanwege dat ze denken dat je te jong bent?!?! ze hebben je dan al eenmaal toegelaten..
Waarschuw beheerder
Wat een kutfeest zo te horen. Het moet niet gekker worden.
Waarschuw beheerder
donateur
Nou het feestje was echt wel een knaller :D

De leeftijdscontrole was erg streng omdat er voornamelijk veel jong publiek kwam. Art of Dance en de Hemkade willen geen enkel risico lopen dat als het verkeerd gaat een minderjarige strekken gaat. Niemand zit te wachten op een tweede Peppermill gebeurtenis..

Daarnaast stond er duidelijk op het kaartje 18+ aangegeven.

Tipje voor de volgende keer dus..neem je legitimatie mee.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Geen van ons is om legitimatie gevraagd (maar had wel gewoon mn OV bij me zoals altijd)

Waarschuw beheerder
ook ik ben dan net 17, kwam er gewoon in... geen id laten zien niks....

Waarschuw beheerder
Nee inderdaad ik hoefde ook niks te laten zien. Bij geen een feest nog.
Waarschuw beheerder
18+ stond vermeld, eigen fout voor de jongeren dus, maar genoeg mensen onder de 18 die binnen rondliepen ;)

Als je 25 bent, ben je onderhand oud & wijs genoeg om te weten dat je overal legitimatie bij je moet hebben. Het is volgens mij ( of word een dezer dagen ) verplicht om vanaf je 14 of 16 altijd legitimatie bij je te hebben. Hadden ze geen rijbewijs ofzow of eigendoms papieren in de auto liggen op naam ;)

Maar zelf nergens last van gehad maar het was ook maar net welke uitsmijter je had volgens mij..
Waarschuw beheerder
donateur
Mja regels zijn regels als je binnenkomt heb je geluk en anders pech ;)

Waarschuw beheerder
:respect: voor de strenge optreding
Waarschuw beheerder
ga maar proberen dan zal je t zelf zien ik heb nog 2 kaartjes hahaha

leuk dat je der zelf nog om kan lachen dat je niet binnen bent gekomen :/
Waarschuw beheerder
donateur
Jezus mensen zit niet zo te zeiken allemaal!!:frusty:
In Nederland geldt gewoon de legitimatie-plicht vanaf je 14e.. Als je op straat wordt aangehouden om een of andere reden en ze vragen je legitimatie die je niet hebt, kun je daar ook nog eens een boete voor krijgen..

Bij feesten wordt altijd aangegeven dat legitimatie verplicht is..:yes: Dan weet je toch wat je kan verwachten??!!
Pff, sommige mensen..:no:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben 20 dan en ik neem altijd legitimatie mee als ik ergens heen ga. Ik zie er gewoon wat jonger uit dan mijn leeftijd en dat vind ik dus ook niet erg. ALs je je id gewoon meeneemt is er niks aan de hand.

Op HardBass ook. Vraagt die gozer aan mij "hoe oud ben je?", ik zeg "20". Ow loop maar door dan... Toen hoefde ik ook niks te laten zien...

Maar neem gewoon altijd je id, brommerrijbewijs of ov mee..
Waarschuw beheerder
donateur
idd

Nou vond ik het wel mee vallen. ben sjow als altijd niet gevraagd om ID.

Moet wel zeggen dat die achol controle bij zaandam strenger was :S

auto's die van topt tot teen door zocht werden :S

maar jah .. ach hemkade/fun is niet meer wat het was. een die sicuretie is al helemaal bagger daaro !
Waarschuw beheerder
donateur
In Nederland geldt gewoon de legitimatie-plicht vanaf je 14e.. Als je op straat wordt aangehouden om een of andere reden en ze vragen je legitimatie die je niet hebt, kun je daar ook nog eens een boete voor krijgen

dit gaat pas in op 1 januari 2005...

Artiest 3ckus
Waarschuw beheerder
myn broertje was ook geen 18, en had geen legitimatie bij. oke dan weetje dat het kan dat je niet naar binne mag. maar daar bij word ze kaartje gewoon ingenome:S mag dat wel? is tenslotte eigendom van me broertje..:S kvond dit echt vaag, anders hadhy hem nog kunne verkope ofz. nu moestie weer trug met de trein naar Klundert (noord-Brabant) + kaartje kwyt...
Waarschuw beheerder
Zouden ze vaker moeten doen op feesten.

Artiest Elcol
Waarschuw beheerder
uit Tilburg moesten gwoon weer terug naar huis

wat is dat dan voor onzin :S:S
Tilburg boven alles
Waarschuw beheerder
donateur
Ja poesj, dat is natuurlijk geen argument, bij mij in mijn archief kan je ook niet zien of ik wel of niet ben geweigerd
Maar ik ben ook nog nooit ergens geweigerd..
En sowieso, ik hou me aan de nederlandse wet, en dat is dat je je altijd en overal moet kunnen legitimeren

Ja ok daar heb je gelijk in
Maar er is mij 1x gevraagd om me legitimatie bij de hemkade en toen had ik em niet bij me maar omdat 1 van die jongens wist wie ik was mocht ik doorlopen :P

wie?

Trut :P
Waarschuw beheerder
Ik heb me legititmatie helemaal niet hoeven laten zien.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik had het nog mooier, ik had gastenlijst ;)

Ik hoefde alleen me mailtje te laten zien, naar me i.d. was niet gevraagd :s

Zo kon dus iedereen gebruik maken van mijn gastenlijst :s

Waarschuw beheerder
maar daar bij word ze kaartje gewoon ingenome mag dat wel? is tenslotte eigendom van me broertje

nee lijkt mij dat dat niet mag nee :S

ik denk gewoon.. dat ze van te voren wisten dat t zo druk zou worden.. dat ze dat express hebben gedaan..

zo dat t uit eindelijk toch niet zo druk werd :S
want ik heb wel de hele avond flink de ruimte gehad (Y)

Waarschuw beheerder
ja ik denk idd dat ze daarom zo treng controleerde.. maar kaartje in beslag neme gaat echt nergens over:S eff kijke of ik ergens kan klage..
Waarschuw beheerder
Ik zag veel mensen die weg werden gestuurd ja, ben zelf niet gevraagd om legitimatie, mja anders had ik die thuis ff opgepikt woon toch in de buurt :)
Waarschuw beheerder
bij mij keken ze niet eens naar me id terwijl ik oudere mensen geweigerd zag worden. beetje gaar vond ik dat, bij de een wel streng en bij de ander niet.

Waarschuw beheerder
ik ben 17 en bij mij vroege ze ook ni naar me id...
bij 1 zon rij werd niemand gecontroleerd
Waarschuw beheerder
bij ons is ook nx gecontroleerd :)