Partyflock

Forumonderwerp · 719541
Betreft: evenement: Outblast, zaterdag 30 oktober 2004 om 22:00
Waarschuw beheerder
Outblast was egt kapot streng...Mensen van 25 kwamen niet binnen zonder legitimatie...Mensen uit Tilburg moesten gwoon weer terug naar huis...Haha ik heb t niet eens meer geprobeert want ik ben toch 16 :P Maar wie was er wel 18 of ouder en kwam er niet in???

Waarschuw beheerder
idd beetje stom van die camera's
vriendin van mij mog hem in haar tas doen. maar zag dat een hoop andere hem weg moesten gooien :(
snap ook niet waarom niet??
je kan het niet al wapen gebruiken denk ik zo??
maar ze zetten binnen wel stenen asbaken neer ook lekker vaag...
Ja bij de fun weet ik wel waarom dat is hoor van die camera's. Daar worden meestal ook partyfoto's gemaakt met zo'n polaroid-geval. En die kun je dan kopen voor 10 euro ofzo.
Maar op heel veel feesten doen ze er ook moeilijk over terwijl die krengen binnen ook te krijgen zijn... :S

Maaar kwam daar ook een meisje tegen die hem gewoon in haar hand had gehouden bij het fouilleren en daar zeiden ze niks van. Dat vind ik dan wel een beetje krom, kijk ik vind het leuk voor haar dat zij hem wel binnen heeft gekregen hoor maar ik vind dat ze dan wel een lijn moeten trekken... :S

Waarschuw beheerder
he ik ben wel 18 maar ik was met jongens sommige waren wel 15 en kwamen er gewoon in,,,aan mij werd niks gevraagd werd niet gefouilleerd niks :P
dus streng was het zeker niet ;)
latyerzz
Waarschuw beheerder
Zoals sommige er moeite mee hadden:S:S
Ik kom me cameratje gewoon mee naar binnen
Nemen...
Zonder problemen of iets..
:D:D
Waarschuw beheerder
Ik zie er ook jonger uit dan dat ik ben maar heb geen problemen gehad! Had ook geen legitimatie bij me.
Waarschuw beheerder
Pff wat een onzin zeg, ik werd niet eens gefouilleerd...kon zo doorlopen en ik heb ook geen id hoeven laten zien terwijl ik dat altijd moet normaal.
In n koffieshop word ik zelfs gevraagd om legitimatie te laten zien.
Vanaf 18 is gewoon vanaf 18, anders krijg je weer van die peppermill toestanden....