2959x bekeken
Zong daar iemand :
Nightwing
Nightwing - fly across the sky
And cast your shadow over those who before dawn will die
Beyond a great vast forest lies the desolate land
Ruled by men controlled by Satans hand
Craving for the ever blood dripping saints stone
And with dark rites in the nights blackest hour
Nightmares strife for the darksides blessing and the higher power
And the mantel of power should be shouldered by the firstborn
The one who crave evil and all kinds of human feelings scorn
He who drank his fathers blood and leaves his foes ripped and torn
And which the king halls up high since long forlorn
Have you ever wondered what's beyond the human sphere
To behold life through deaths dark veils from the demons lair
To stand above the eternal rest and every night rise up from your tomb
And behold life like the ones who with teeth was born from their mothers womb
For I am death and so you shall be
When on the nightwing you ride with me
The warlocks deciple, enchanter of ghouls
With exposed fangs from which the blood drouls
Nightwing - storm through eternity
And rip asunder those who fall for the human mockery
Within the massive castlewalls lurks the evil now again
Which with wise men made a truse by giving the blood of gods best men
He who possessess the gift which sends shivers down the spine
And awaken people who step away from the mortal worlds decline
He is the fierce creature which the angels fear to chase
Who see pain as passion and lives at war with the mortal race
His tomb is for any horse to cross like a mountain step
He has come to awake the devil from his sleep
Pulled from our frail existence by the claws of death
To defy the scythe and feel the reapers breath
To walk the tunnel backwards when you first life has been slain
And when all mortal feelings has ceased to cause you pain
For I am darkness and so you shall be
As on the nightwing you ride with me
Nightwing
Nightwing - fly across the sky
And cast your shadow over those who before dawn will die
Beyond a great vast forest lies the desolate land
Ruled by men controlled by Satans hand
Craving for the ever blood dripping saints stone
And with dark rites in the nights blackest hour
Nightmares strife for the darksides blessing and the higher power
And the mantel of power should be shouldered by the firstborn
The one who crave evil and all kinds of human feelings scorn
He who drank his fathers blood and leaves his foes ripped and torn
And which the king halls up high since long forlorn
Have you ever wondered what's beyond the human sphere
To behold life through deaths dark veils from the demons lair
To stand above the eternal rest and every night rise up from your tomb
And behold life like the ones who with teeth was born from their mothers womb
For I am death and so you shall be
When on the nightwing you ride with me
Nightwing - storm through eternity
And rip asunder those who fall for the human mockery
Within the massive castlewalls lurks the evil now again
Which with wise men made a truse by giving the blood of gods best men
He who possessess the gift which sends shivers down the spine
And awaken people who step away from the mortal worlds decline
He is the fierce creature which the angels fear to chase
Who see pain as passion and lives at war with the mortal race
His tomb is for any horse to cross like a mountain step
He has come to awake the devil from his sleep
Pulled from our frail existence by the claws of death
To defy the scythe and feel the reapers breath
To walk the tunnel backwards when you first life has been slain
And when all mortal feelings has ceased to cause you pain
For I am darkness and so you shall be
As on the nightwing you ride with me
o hebbe mense die ook van die muziek houde op hardcore feessies nix te zoeke en bedankt dan ben k zeker ook nie meer welkom
NEWS FLASH JE KAN ZO WEL HARDCORE AS METAL ENZ LEUK VINDE!!!!!!!!!!!!
enne van mij part gaan ze met een k3 t shirt aanlope as k naar een feessie ga ga ik voor de muziek en om lol te hebbe toch nie om andere te keure op wa ze aan hebbe ofsow
NEWS FLASH JE KAN ZO WEL HARDCORE AS METAL ENZ LEUK VINDE!!!!!!!!!!!!
enne van mij part gaan ze met een k3 t shirt aanlope as k naar een feessie ga ga ik voor de muziek en om lol te hebbe toch nie om andere te keure op wa ze aan hebbe ofsow
wat een logica 
tja ik hou gwoon van speedcore en black/death metal tegelijk...
kzie op terror feesten ook vaak dat er meerdere mensen die shirts dragen en ik draag het zelf ook wel...
die waren er ook goed aan de drugs enzo
en die hadden echt werkelijk overal commentaar op en liepen veel ruzie te zoeken enzo..
ben er toen ook maar van weggelopen..
nou berzerker heeft er tog wel een heleboel mee te maken...
kzie op terror feesten ook vaak dat er meerdere mensen die shirts dragen en ik draag het zelf ook wel...
Hahaha de scene kapot maken met een metall shirt...
Hoe vaag was die kerel?
Hoe vaag was die kerel?
die waren er ook goed aan de drugs enzo
ben er toen ook maar van weggelopen..
houthakkers-blousjes hebben (volgens velen ) met "de scene" te maken,kan ik inkomen.
maar metalshirts daarentegen hebben er NIKS mee te maken
nou berzerker heeft er tog wel een heleboel mee te maken...
wou net zeggen berzerker ---> metal en speedcore scene
dj van slipknot ---> draait drum 'n bass, breakcore en af en toe terror
en heeft zelfs een remix gemaakt van riot in nyc op rob gee's label
o ja hij en rob gee zitten in een band samen met de gitarist van biohazard
paul blackout speelde metal in een metal band maakt nu terror/dum n bass breakcore
ga zo maar doooooooooooooooooooor
dj van slipknot ---> draait drum 'n bass, breakcore en af en toe terror
en heeft zelfs een remix gemaakt van riot in nyc op rob gee's label
o ja hij en rob gee zitten in een band samen met de gitarist van biohazard
paul blackout speelde metal in een metal band maakt nu terror/dum n bass breakcore
ga zo maar doooooooooooooooooooor
houthakkers-blousjes hebben (volgens velen ) met "de scene" te maken,kan ik inkomen.
Nou aangezien pogo afstamt van metal/hard rock etc etc en dat nu ook op hardcore feesten aanwezig is, kan ik me wel voorstellen dat metal opzich wel in de scene hoort...
laatste aanpassing
dus als ik een houthakkersblouse draag ben ik een wazi?
die stempel krijgen wij wel opgedrukt door volk zoals jullie
dus da vind je DIDAMTERREUR aka KUT KALE nou sorry hoor maar wat doe je zelf eigelijk
as je een metal iets aan heb hoor je nie bij the scene nee en das geen stempel erges op drukke

kom op zeg stelletje kinders sommige dan loop nie zo te zeike over een ander en kijk lkkr naar jezelf en ik ga as k naar een feest ga hoe ik ben en nie me eige aanpasse aan hoe of wa das jezelf verlogene
as iemand er anders bij wil lope dan de rest laat die ff lkkr zeg
ben t helemaal eens met <STK> ! bONEhEAD ! en STK> ScReAmCoRe en Ferror lkkr doen waar jezelf voor sta en nie iets afkrake zonder goed te wete waar je t over heb
moet je voor iedereen hebbe
die stempel krijgen wij wel opgedrukt door volk zoals jullie
dus da vind je DIDAMTERREUR aka KUT KALE nou sorry hoor maar wat doe je zelf eigelijk
kom op zeg stelletje kinders sommige dan loop nie zo te zeike over een ander en kijk lkkr naar jezelf en ik ga as k naar een feest ga hoe ik ben en nie me eige aanpasse aan hoe of wa das jezelf verlogene
ben t helemaal eens met <STK> ! bONEhEAD ! en STK> ScReAmCoRe en Ferror lkkr doen waar jezelf voor sta en nie iets afkrake zonder goed te wete waar je t over heb
enne van mij part gaan ze met een k3 t shirt aanlope
Ben het met sweetdevilsangel eens
Verdomme hee, wat een gezeik weer, en ik maar denken dat werkeloze moeders die naar bingo gaan konden zeuren... Het maakt toch geen zak uit wat je aan hebt? Als je maar lekker uit je dak ken gaan... Alsof wat ik aan heb naar feesten naar de "zogenaamde" maatstafen is...
Jaahh ik heb ook meegelopen.... ooit, ik trek lekker an wat ik an wil trekken of mensen het nou leuk vinden of niet, ik gaat naar een hardcore feest om uit me dak te gaan en niet om een modeshow te bekritiseren... Ben ik minder gabber omdat ik andere kleding aan heb?
Stempeldrukkers vernaggelen ook veel
Damn... dat ik me tijd hieran nog verdoe zeg.....
*edit, zijn er nog tikfouten??
laatste aanpassing
ben t helemaal eens met <STK> ! bONEhEAD ! en STK> ScReAmCoRe en Ferror lkkr doen waar jezelf voor sta en nie iets afkrake zonder goed te wete waar je t over heb moet je voor iedereen hebbe
marduk ja..dat kan echt niet!
wat een snertband!!
wat een snertband!!
2 .:~NIHASA~:. Woman of dark desires: dat woman of dark desires is anders wel een nummer van marduk hoor
sweetdevilsangel.....
het gaat erom dat je niet met een metalshirt naar een hardcorefeest gaat,dan lok je (bij sommigen) ruzie uit en dat wil niemand (behalve die sufferds).
(niet dat ik er ooit zal komen)
maar ik zou ook niet met een aussie of lonsdale aan naar een hardrock/metalfeest gaan want dat hoort niet.
het gaat erom dat je niet met een metalshirt naar een hardcorefeest gaat,dan lok je (bij sommigen) ruzie uit en dat wil niemand (behalve die sufferds).
maar ik zou ook niet met een aussie of lonsdale aan naar een hardrock/metalfeest gaan want dat hoort niet.
ok daar kan ik wel inkomen... maar als mensen op een metal feest in lonsdale lopen ofzo worden ze echt niet vreemd aangekeken..
iedereen accepteerd daar gwoon lekker elkaar en uiteindelijk komen mensen tog voor 1 ding: muziek...
en als dat gwoon is waarvoor je komt maakt het helemaal niemand daar uit wat je aanhebt
Didamterreur ga please ff iemand anders vervelen...
Beetje jammer dat feesten waarvan in mijn ogen altijd het grootste pluspunt was dat je lekker je eigen kleding kon dragen nu bevolkt worden door mensen die om het simpel te houden mensen afkeuren op kleding. Opeens schijnt op een feest niets meer te 'horen' Lekker makkelijk om iedereen met één blik in te kennen delen in een vakje clubkut, wazi of die-hard gabber, je zal toch 's gezellige mensen tegenkomen buien je eigen zorgvuldig gecreëerde hokje...
Zo werd ik al in een Misfits-shirtje voor wazi uitgemaakt
Dropkick Murphys schijnen al helemaal een groot taboe te zijn
Terrorfeestjes en -zaaltjes blijven wat dat betreft inderdaad een veel leukere sfeer hebben!
Beetje jammer dat feesten waarvan in mijn ogen altijd het grootste pluspunt was dat je lekker je eigen kleding kon dragen nu bevolkt worden door mensen die om het simpel te houden mensen afkeuren op kleding. Opeens schijnt op een feest niets meer te 'horen' Lekker makkelijk om iedereen met één blik in te kennen delen in een vakje clubkut, wazi of die-hard gabber, je zal toch 's gezellige mensen tegenkomen buien je eigen zorgvuldig gecreëerde hokje...
Zo werd ik al in een Misfits-shirtje voor wazi uitgemaakt
Dropkick Murphys schijnen al helemaal een groot taboe te zijn
Terrorfeestjes en -zaaltjes blijven wat dat betreft inderdaad een veel leukere sfeer hebben!
laatste aanpassing
Sorry, had nog niet gezien dat je niet wist dat Discipline een band was. Rest van de post was gewoon in het algemeen.
Vind het alleen jammer dat je denkt dat er allerlei dingen niet op hardcorefeestjes 'horen', maar als jij daar een goede reden voor hebt, wie ben ik dan om er over te zeuren
Vind het alleen jammer dat je denkt dat er allerlei dingen niet op hardcorefeestjes 'horen', maar als jij daar een goede reden voor hebt, wie ben ik dan om er over te zeuren
laatste aanpassing
DIDAMTERREUR aka KUT KALE 25 oktober 2004 17:36
sweetdevilsangel.....
sweetdevilsangel.....
Tegenwoordig lok je eerder ruzie uit in Lonsdale dan in een metal-shirtje hoor.
En op terrorfeestjes word je minder snel vreemd aangekeken omdat je 'andere' kleding draagt.
Zo stond ik een keer op een of ander semi-illegaal demonstratie-feestje, waar allemaal punkers afkwamen, en er werd gewoon harde terreur gedraaid. En ze stonden allemaal hélemaal uit hun dak te gaan.
Waarom zou het dan andersom niet mogen? Omdat 'wij' gabbers zo enorm stompzinnig zijn dat je alleen maar van hardcore mag houden en anders niks?
ik vind het juist relaxed dat mensen gewoon aandoen wat ze willen en niet persee met 'de hardcorescene' mee willen doen en daarom lonsdale ofzo aantrekken.. dat zijn gewoon echt kuddedieren allemaal..
Ik vind het altijd wel vet als ik mensen met metalshirtjes zie lopen, dat zijn tenminste niet zulke bekrompen mensjes..
oja zei iemand eerder in dit topic dat zulke mensen met die shirtjes geen echte gabbers zijn..... ja dus? wie zegt dat dat moet? Ik ben ook geen gabber maar ik vind hardcore gewoon vet dus ik ga gewoon naar die feesten als ik dat wil en zonder die achterlijke kleding die de kudde daar draagt..
Ik vind het altijd wel vet als ik mensen met metalshirtjes zie lopen, dat zijn tenminste niet zulke bekrompen mensjes..
oja zei iemand eerder in dit topic dat zulke mensen met die shirtjes geen echte gabbers zijn..... ja dus? wie zegt dat dat moet? Ik ben ook geen gabber maar ik vind hardcore gewoon vet dus ik ga gewoon naar die feesten als ik dat wil en zonder die achterlijke kleding die de kudde daar draagt..
laatste aanpassing
ik draag op SPEEDCORE/TERROR feesten ook gewoon een METAL shirt
en op SPEEDCORE en TERROR is TRASHEN(ja de ruigere manier van pogo) veel beter zo moet je pas losgaan op de muziek
ga jij maar eens op 600 bpm lomp hakkuh dat ziet er opzekers triest uit
en dat pogo wat ik op hardcore feestjes zie ziet er stom uit dat lompe geduw
gewoon TRASHEN net als bij een PUNK/METAL concert
en op SPEEDCORE en TERROR is TRASHEN(ja de ruigere manier van pogo) veel beter zo moet je pas losgaan op de muziek
ga jij maar eens op 600 bpm lomp hakkuh dat ziet er opzekers triest uit
en dat pogo wat ik op hardcore feestjes zie ziet er stom uit dat lompe geduw
gewoon TRASHEN net als bij een PUNK/METAL concert
waarom niet?
als iedereen lekker uit zn dak gaat wat maakt je kleding dan nog uit?
als iedereen lekker uit zn dak gaat wat maakt je kleding dan nog uit?
laatste aanpassing
U hebt gezocht op opzekers:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
wat ben jij een ongelovelijke pannekoek
Waarom niet met in een Aus naar een metalconcert...
tja ik hou gwoon van speedcore en black/death metal tegelijk...
Dat ken ik heel goed begrijpen
Ik doe zelf eigenlijk nooit m'n metalshirts aan naar feesten, die bewaar ik voor concerten enzo, maar jullie brengen me wel op het idee om met Thunderdome m'n Praise the Whore shirt aan te doen
Ik vind dat iedereen lekker zelf moet weten wat ie aan doet, zolang het maar geen agressie/provocatie opwekt. En daar is in het geval van metalshirts op feesten geen sprake van. Ik vind het trouwens ook onzin om houthakkersbloesjes te verbieden, die van mij staat me zo mooi!
METALSLET:
Oh nee hoor! Lekkere jazz op zondagochtend. Op stal vind ik klassiek altijd rustgevend (en mijn paardje ook
).
Ik ben eens in Venetië naar een concert in een oude kerk geweest. Geweldig.
als het maar hard is
(A)
Oh nee hoor! Lekkere jazz op zondagochtend. Op stal vind ik klassiek altijd rustgevend (en mijn paardje ook
donateur
Oh nee hoor! Lekkere jazz op zondagochtend. Op stal vind ik klassiek altijd rustgevend (en mijn paardje ook ).
rustige muziek heb ook zn leuke dingen hoor
maargoed.. ik luister voornamelijk hard
Sicksick6:
Jammer alleen dat pas als het commerciele succes komt de productie ook eindelijk de moeite waard wordt.
Enne, nee, live hoef ik ze ook niet te zien, dan valt die productie die op plaat de boel zo mooi aankleed weer helemaal weg.
Dat heb ik zoiezo bij black metal en gothic metal, ik hoef ze niet live te zien.
Wat ik qua black metal een aanrader vind is Agathodaimon. Ik hou zelf echter meer van melodische black metal, dan van het snelle werk (hoewel Marduk en Immortal op zijn tijd ook wel lekker zijn).
die pipo's op het podium of cradle of filth ( commerschele kutband )
Jammer alleen dat pas als het commerciele succes komt de productie ook eindelijk de moeite waard wordt.
Enne, nee, live hoef ik ze ook niet te zien, dan valt die productie die op plaat de boel zo mooi aankleed weer helemaal weg.
Dat heb ik zoiezo bij black metal en gothic metal, ik hoef ze niet live te zien.
Wat ik qua black metal een aanrader vind is Agathodaimon. Ik hou zelf echter meer van melodische black metal, dan van het snelle werk (hoewel Marduk en Immortal op zijn tijd ook wel lekker zijn).
Nou, ik heb geen metals shirt's heb wel
1 van Papa Roach
1 van Godsmack
1 van Marilyn Manson
Die van Marilyn Manson had ik pas nog naar een feest aan en dan word je echt vaag aangekeken en nagewezen of krijg je opmerkingen van: Ben je fan van hem? (DUH
)
Omdat ik de laatse tijd ook vaker gewoon mn lange leren jas draag enzo krijg ik vaak de vraag of ik geen gabber meer ben, maar ik ben de "gabber look" gewoon zo zat
Maar ik ga ze zeker wel vaker dragen (moet alleen nog veel meer ECHTE metal shirts aan mn collectie toevoegen), want mn Lonsdale laat ik tegenwoordig liever in de kast hangen
1 van Papa Roach
1 van Godsmack
1 van Marilyn Manson
Die van Marilyn Manson had ik pas nog naar een feest aan en dan word je echt vaag aangekeken en nagewezen of krijg je opmerkingen van: Ben je fan van hem? (DUH
Omdat ik de laatse tijd ook vaker gewoon mn lange leren jas draag enzo krijg ik vaak de vraag of ik geen gabber meer ben, maar ik ben de "gabber look" gewoon zo zat
Maar ik ga ze zeker wel vaker dragen (moet alleen nog veel meer ECHTE metal shirts aan mn collectie toevoegen), want mn Lonsdale laat ik tegenwoordig liever in de kast hangen
Vanaf roots ging het een beetje mis.
Ja, want naast dragen wat ik wil wil ik ook plezier met mijn medemens....
what the fuck is dit nou voor k*nk*er gezeik??!?!?! sjonge jonge ik loop altijd met shirts die totaal niet bij het feest passen en ik heb nooit ge-ouwehoer!!! op proud 2 be hardcore liep ik zelfs met me hanekam (als je t wil zien: check me profiel en inbreng) en ik heb helemaal geen kutreacties gehad en iedereen die dat wel doet is zelf een hypocriete M*ng**l!!! sjonge jonge wat een hoop gezeik om niks!!!! ik doe JUIST als ik naar een terreur feest ga een death metal shirt aan en als ik naar een deth metal concert/festival ga dan doe ik juist een terreur trui/shirt en een aussie aan, denk je nou echt dat metal mensen daar naar kijken, die hebben wel wat beters te doen: bier zuipe!!!!!! ipv naar kleding van anderen te kijken!!!!! en mijn tshirts van christina en shakira doen het ook altijd goed op terror feesjes, lekker provoceren zonder mensen te kwetsen, SUPER!!!!!!
Screamcore:
MAYHEM 
Tja, ik heb het toch niet zo op die gasten. Racisten tot in het bloed....
haha mja tegen dukker durven de meeste van die zieluge afkrakers nix te zegge...
ze durven alleen tegen mensen wat te zeggen die niet snel een weerwoord durven te geven...
tja tgaat me ook niet om die gasten...
de muziek vinnik wel super vet
ze durven alleen tegen mensen wat te zeggen die niet snel een weerwoord durven te geven...
tja tgaat me ook niet om die gasten...
de muziek vinnik wel super vet
laatste aanpassing
High-tech.
Nieuwstraat 19a.
www.high-tech.nl (is nog niet klaar)
Nieuwstraat 19a.
www.high-tech.nl (is nog niet klaar)
donateur
Cannibal corpse shirts op feesten rulez 
donateur
cannibal corpse in je set draaie is nog veel vetter
hehe oh yeah komt goed
www.nuclearblast.de hebk lang geleden wellus wat besteld
maar hoe dat met betalen enzo zit moet je ff op die site kijke...
maar hoe dat met betalen enzo zit moet je ff op die site kijke...
laatste aanpassing
Nuclear Blast is zo ongeveer de grootste metalplatenmaatschappij van Duitsland. Ze zijn dus zeker betrouwbaar!
donateur
morgen maar weer eens een metal shirt aan doen naar masters of massacre 
donateur
rammstein

donateur
ja idd 
donateur
hahaha 
Tja je moet natuurlijk zelf weten wat je aantrekt na een feest, maar tja ik zie het verband metal-hardcore niet zo 1 2 3.
Maar ja wat als ik:
-met een hardcore trui naar Tiesto ga
-met een roze shirt een hells angels clubhuis in ga
-met een hardcore trui naar een metal feest ga
-in pak naar Normaal ga...
Maar ja wat als ik:
-met een hardcore trui naar Tiesto ga
-met een roze shirt een hells angels clubhuis in ga
-met een hardcore trui naar een metal feest ga
-in pak naar Normaal ga...
donateur
Metal shirts moeten gewoon kunnen, mensen al ga je naakt naar een party toe like i care. Iedereen moet gewoon dragen wat ie lekker vind zitten. Ik draag normaal gesproken kleding zoals lonsdale, normale effen zwarte shirts of metal shirts, en het zit me allemaal even lekker.
Door andere kleding ben je niet opeens ook een compleet ander persoon, al denken veel kortzichtige mensen er wel zo over.
Laat iedereen dragen wat ie wilt, laat iedereen de muziek luisteren die hij/zij wilt (hardcore stamt trouwens deels af van de metal... denk daar maar eens aan) en laat gewoon iedereen in zijn waarde!!!
Door andere kleding ben je niet opeens ook een compleet ander persoon, al denken veel kortzichtige mensen er wel zo over.
Laat iedereen dragen wat ie wilt, laat iedereen de muziek luisteren die hij/zij wilt (hardcore stamt trouwens deels af van de metal... denk daar maar eens aan) en laat gewoon iedereen in zijn waarde!!!
donateur
moet kunnen
Momenteel alleen leesmogelijkheid! Groot onderhoud aan de database. Excuses voor het ongemak.

![[img]http://www.outlaw-events.nl/partypics/adhd_22_10_2004/59.jpg[/img]](http://www.outlaw-events.nl/partypics/adhd_22_10_2004/59.jpg)

![[img]http://www.jantrudy-woongalary.nl/images/fantasie_art/Harnas.jpg[/img]](http://www.jantrudy-woongalary.nl/images/fantasie_art/Harnas.jpg)