Partyflock

Forumonderwerp · 717419
Waarschuw beheerder
wat maakt het uit wat je aan hebt
Waarschuw beheerder
dus als ik een houthakkersblouse draag ben ik een wazi?
die stempel krijgen wij wel opgedrukt door volk zoals jullie

dus da vind je DIDAMTERREUR aka KUT KALE nou sorry hoor maar wat doe je zelf eigelijk:S as je een metal iets aan heb hoor je nie bij the scene nee en das geen stempel erges op drukke:S:x:no:

kom op zeg stelletje kinders sommige dan loop nie zo te zeike over een ander en kijk lkkr naar jezelf en ik ga as k naar een feest ga hoe ik ben en nie me eige aanpasse aan hoe of wa das jezelf verlogene:yes: as iemand er anders bij wil lope dan de rest laat die ff lkkr zeg

ben t helemaal eens met <STK> ! bONEhEAD ! en STK> ScReAmCoRe en Ferror lkkr doen waar jezelf voor sta en nie iets afkrake zonder goed te wete waar je t over heb :respect: moet je voor iedereen hebbe
Waarschuw beheerder
hehe ja zeg hartstikke fout!!!! metalshirtjes :P
marduk ja..dat kan echt niet!
wat een snertband!! :P
en the berzerker is ook al zo'n herrie!!!
hehe :devil:
Waarschuw beheerder
enne van mij part gaan ze met een k3 t shirt aanlope

:respect:

Ben het met sweetdevilsangel eens :jaja:

Verdomme hee, wat een gezeik weer, en ik maar denken dat werkeloze moeders die naar bingo gaan konden zeuren... Het maakt toch geen zak uit wat je aan hebt? Als je maar lekker uit je dak ken gaan... Alsof wat ik aan heb naar feesten naar de "zogenaamde" maatstafen is...

Jaahh ik heb ook meegelopen.... ooit, ik trek lekker an wat ik an wil trekken of mensen het nou leuk vinden of niet, ik gaat naar een hardcore feest om uit me dak te gaan en niet om een modeshow te bekritiseren... Ben ik minder gabber omdat ik andere kleding aan heb?

Stempeldrukkers vernaggelen ook veel :@, dit moet, dat moet, zus moet, zo moet... en sommigen er ook nog es op gaan losbeuken... Het enige wat moet is lekker uit je dak gaan...

Damn... dat ik me tijd hieran nog verdoe zeg.....

*edit, zijn er nog tikfouten?? :[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Maar als je naar hardcore luistert moet je natuurlijk heel kortzichtig zijn, en dan mag je niet naar andere stijlen luisteren :no:
Waarschuw beheerder
ben t helemaal eens met <STK> ! bONEhEAD ! en STK> ScReAmCoRe en Ferror lkkr doen waar jezelf voor sta en nie iets afkrake zonder goed te wete waar je t over heb moet je voor iedereen hebbe

(Y) tnq :)

marduk ja..dat kan echt niet!
wat een snertband!!

2 .:~NIHASA~:. Woman of dark desires: dat woman of dark desires is anders wel een nummer van marduk hoor;) :P:P
Waarschuw beheerder
graag gedaan <STK>:yes: ScReAmCoRe:devil::devil:

:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Je moet gewoon iets aan gaan doen waar je je goed in voelt, of de andere dat nou mooi vinden of niet...

Waarschuw beheerder
Moet die persoon helemaal zelf weten.

Als een meisje in een te kort rokje en bikini top aan komt zetten, krijg je nooit commentaar..
Waarschuw beheerder
haha neej dat begrijp ik goed o:)

Waarschuw beheerder
donateur
wat een enthousiasme over metalshirts..

en dat terwijl ik toch alleen maar commentaar dr op krijg :/

maargoed.. dr gaat niets boven metal :respect:
Waarschuw beheerder
en dat terwijl ik toch alleen maar commentaar dr op krijg

daarom opende ik dit topic;)

Waarschuw beheerder
sweetdevilsangel.....

het gaat erom dat je niet met een metalshirt naar een hardcorefeest gaat,dan lok je (bij sommigen) ruzie uit en dat wil niemand (behalve die sufferds).

(niet dat ik er ooit zal komen) :no:
maar ik zou ook niet met een aussie of lonsdale aan naar een hardrock/metalfeest gaan want dat hoort niet.
Waarschuw beheerder
maar ik zou ook niet met een aussie of lonsdale aan naar een hardrock/metalfeest gaan want dat hoort niet.

ok daar kan ik wel inkomen... maar als mensen op een metal feest in lonsdale lopen ofzo worden ze echt niet vreemd aangekeken..
iedereen accepteerd daar gwoon lekker elkaar en uiteindelijk komen mensen tog voor 1 ding: muziek...

en als dat gwoon is waarvoor je komt maakt het helemaal niemand daar uit wat je aanhebt:)
Waarschuw beheerder
lonsdale komt uit hardcore/streetcore scene ook

gasten van discipline lopen ook in lonsdale
Waarschuw beheerder
jahzker

ook het merk hooligan wordt door verschillende punk bands veel gedragen...
Waarschuw beheerder
laatst optreden van pro pain
liep in mn Nordcore trui
niemand die er om maalt dus :)

Waarschuw beheerder
gasten van discipline lopen ook in lonsdale

dus gabbers met een lonsdaletrui/blouse hebben geen disipline????

leg uit....
Waarschuw beheerder
discipline is een band....een hardcore band
,of zoals jullie alles onder metal scharen, metal

en denk niet dat gabbers het woord hardcore of de kleding lonsdale als eerste hebben ontdekt ;)
Waarschuw beheerder
kzou dat wel vet vinden alsk mensen op een metal concert tegen kom die ook van speedcore houden:P
Waarschuw beheerder
eigelijk is t 1 grote papegaaiebedoening de hc scene
Waarschuw beheerder
Didamterreur ga please ff iemand anders vervelen...

Beetje jammer dat feesten waarvan in mijn ogen altijd het grootste pluspunt was dat je lekker je eigen kleding kon dragen nu bevolkt worden door mensen die om het simpel te houden mensen afkeuren op kleding. Opeens schijnt op een feest niets meer te 'horen' Lekker makkelijk om iedereen met één blik in te kennen delen in een vakje clubkut, wazi of die-hard gabber, je zal toch 's gezellige mensen tegenkomen buien je eigen zorgvuldig gecreëerde hokje...
Zo werd ik al in een Misfits-shirtje voor wazi uitgemaakt :(
Dropkick Murphys schijnen al helemaal een groot taboe te zijn :S

Terrorfeestjes en -zaaltjes blijven wat dat betreft inderdaad een veel leukere sfeer hebben!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik keur niemand af op kleding

de vraag was:of jij vind dat metalshirts op hardcorefeesten thuis horen

ik vind van niet en mag ik die mening dan onderbouwen of ook niet???
Waarschuw beheerder
Sorry, had nog niet gezien dat je niet wist dat Discipline een band was. Rest van de post was gewoon in het algemeen.

Vind het alleen jammer dat je denkt dat er allerlei dingen niet op hardcorefeestjes 'horen', maar als jij daar een goede reden voor hebt, wie ben ik dan om er over te zeuren ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
niet allerlei dingen maar metalshirts sowieso niet :p
Waarschuw beheerder
dat je je drukmaakt om wat anderen op een feest doen en laten

al helemaal niet welke kleren ze aan hebben :/
Waarschuw beheerder
terrorfeessies hebbe idd een veel betere sfeer..:)

Waarschuw beheerder
donateur
omdat terror niet zo commercieel is, en er bijna alleen maar echte liefhebbers komen (Y)

vind early rave feesten ook altijd gezelliger dan 'normale'

maar volgens mij is dit off-topic :$
Waarschuw beheerder
haha ksnap wat je bedoeld ja :)
Waarschuw beheerder
donateur
DIDAMTERREUR aka KUT KALE 25 oktober 2004 17:36
sweetdevilsangel.....

het gaat erom dat je niet met een metalshirt naar een hardcorefeest gaat,dan lok je (bij sommigen) ruzie uit en dat wil niemand (behalve die sufferds).

Tegenwoordig lok je eerder ruzie uit in Lonsdale dan in een metal-shirtje hoor.

En op terrorfeestjes word je minder snel vreemd aangekeken omdat je 'andere' kleding draagt.
Zo stond ik een keer op een of ander semi-illegaal demonstratie-feestje, waar allemaal punkers afkwamen, en er werd gewoon harde terreur gedraaid. En ze stonden allemaal hélemaal uit hun dak te gaan.
Waarom zou het dan andersom niet mogen? Omdat 'wij' gabbers zo enorm stompzinnig zijn dat je alleen maar van hardcore mag houden en anders niks?

Waarschuw beheerder
ik vind het juist relaxed dat mensen gewoon aandoen wat ze willen en niet persee met 'de hardcorescene' mee willen doen en daarom lonsdale ofzo aantrekken.. dat zijn gewoon echt kuddedieren allemaal..

Ik vind het altijd wel vet als ik mensen met metalshirtjes zie lopen, dat zijn tenminste niet zulke bekrompen mensjes..

oja zei iemand eerder in dit topic dat zulke mensen met die shirtjes geen echte gabbers zijn..... ja dus? wie zegt dat dat moet? Ik ben ook geen gabber maar ik vind hardcore gewoon vet dus ik ga gewoon naar die feesten als ik dat wil en zonder die achterlijke kleding die de kudde daar draagt..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
metal shirts op feesten??

yeah why not!!! :D

Waarschuw beheerder
waarom niet

Waarschuw beheerder
ik draag op SPEEDCORE/TERROR feesten ook gewoon een METAL shirt

en op SPEEDCORE en TERROR is TRASHEN(ja de ruigere manier van pogo) veel beter zo moet je pas losgaan op de muziek

ga jij maar eens op 600 bpm lomp hakkuh dat ziet er opzekers triest uit

en dat pogo wat ik op hardcore feestjes zie ziet er stom uit dat lompe geduw

gewoon TRASHEN net als bij een PUNK/METAL concert

Waarschuw beheerder
donateur
dr zijn hier dus toch nog heel veel mensen met een goeie muzieksmaak :bounce:
Waarschuw beheerder
waarom niet?
als iedereen lekker uit zn dak gaat wat maakt je kleding dan nog uit? :-D
Waarschuw beheerder
2 prince of darkness:

ga jij maar eens op 600 bpm lomp hakkuh dat ziet er opzekers triest uit

daar hebk nog goed om staan te lachen samen met je broer op raving nightmare in arnhem toen ;d :P

Waarschuw beheerder
opzekers

:S what the fuck is dat nou weer voor woord

Waarschuw beheerder
:s sure
Waarschuw beheerder
vin jij van niet dan?

Waarschuw beheerder
nee, staat niet eens in het woorden boek :9
Waarschuw beheerder
haha mja dat is een geval apart ;d
Waarschuw beheerder
donateur
U hebt gezocht op opzekers:

Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.

Waarschuw beheerder
hmmm maar toch ik vindt ut een vaag woord blijven :D
Waarschuw beheerder
[img]http://www.outlaw-events.nl/partypics/adhd_22_10_2004/59.jpg[/img]

foto van ferry en mij op ADHD van afgelope vrijdag:P
ik met MAYHEM shirt en ferry met SLIPKNOT