eerst paar schijven tomaat zachtjes laten bakken, vervolgens een paar geklutste eieren erdoorheen gooien, beetje basilicum, peper en zout toevoegen en klaar is ik
Anders met spek en dan alleen op hoog vuur even snel aan beide kanten bakken. Omdraaien voordat de bovenkant droog is, binnenkant nog lekker zacht
Lekker veel zout eroverheen en op wit brood!
Niemand ken zo lekker eitjes bakken als ik
Gekookt bijna nog helemaal zacht over m'n patat of hardgekookt met zaanse mayo en peper.
donateur
bevrucht
zonder dooier en met lkkr veel ham
en dan die pasta kruiden er overheen
een eitetje die goed geroerd is met beetje tomaat, champignons, ui en paprika..
donateur
scrambled (geklutst met zout peper en melk en dan de pan in)
gebakken! en dan niet met van die snotterige dooiers, maar een beetje goed doorbakken!
samen met ham op witbrood!
beetje peper en zout erbij
donateur
gebakken,een beetje snotterig en op me broodje met ketchup en mayo
donateur
Zacht gekookt eitje!
Op bed gebracht door een lekkere vent met een lekker broodje uit de oven
hardgekookt zonder dooier en dan een stuk of vier tegelijk
of n omelet (4a5 eieren) zonder dooiers met n beetje komijnekruiden,op bruin grof volkoren brood met grote dikke pitten erin.
HEER-LIJK als ontbijt die omelet met n glaasje jus!
Stan (Dumb Shit) doe mij maar een salmonella eitje
voor de mensen die veel eieren eten : niet meer dan 2 eigelen in de week!!!
daar zit teveel geholestrol in!! en das nie goed
ik eet er meestal 2 of 3 op een dag dus haal dat gele er altijd uit.
tis maar een tip
gebakken met kaasgesmolten dan he
roerei met kaas er onder...of er op.... uber!uber!uber!
5 eieren roerbakken met 100 gram rijst. Theelepel sambal, eetlepel pindakaas, een zooi bieslook, veel peper en wat zout. Jummie
voor de mensen die veel eieren eten : niet meer dan 2 eigelen in de week!!!
daar zit teveel geholestrol in!! en das nie goed
Is compleet achterhaald (onderzoeken wijzen zelfs uit dat eigeel eten juist je cholesterol verminderd). Alleen mensen met zware aanleg voor cholesterol verhogingen moeten iets oppassen. Ik eet al 1,5 jaar 4-5 eieren per dag en heb mijn cholesterolwaarde laten testen en die zit onder het gemiddelde. Ik ken mensen die er 12 per dag naar binnenrammen (waar ik persoonlijk niet aan moet denken) en ook lage waardes hebben. Eet zoveel eieren (ja met eigeel!) je wilt
zacht gekookt, zodat het eitje van binnen net snot lijkt, flink wat zout erop en eten maar
gebakken met plaatje ham eronder en gesmolten kaas erover heen
zoet ei is ook zoo lekker!!
doe 3 eieren in een kom/maatbeker oid en voeg daar een FLINKE scheut kristalsuiker aan toe en mix het hele zooitje goed door elkaar met een mixxer. En daarna giet je het goedje in de pan en aan 1 kant bakken. Op de bovenkant vormt zich een heerlijke zoete schuimlaag, en de onderkant ziet er erg verbrand uit, maar dat komt door de gecarameliseerde (ofzo )suiker.
Leg een paar sneeën vers wit brood naast elkaar, smeer er wat roomboter op, ei erop leggen en SMULLEN MAAR!!
boerenommelet is ook errug lekker, maar wel zonder champignons
donateur
Eeeuh met bacon er overheen, En dan op een boterham met kaas
Zachtgekookt met veel zout of lekker gebakken met kaas ham en een broodje
zacht gekookt.... wou er net een maken ..... JA NU NOG
hahha .. maar deed me koelkstje open en die was zo goed als leeg .... dus helaas geen zacht gek. eitje .