2026x bekeken
het liefst zo'n gebakken snot-ei 
voor de mensen die veel eieren eten : niet meer dan 2 eigelen in de week!!!
daar zit teveel geholestrol in!! en das nie goed
daar zit teveel geholestrol in!! en das nie goed
Is compleet achterhaald (onderzoeken wijzen zelfs uit dat eigeel eten juist je cholesterol verminderd). Alleen mensen met zware aanleg voor cholesterol verhogingen moeten iets oppassen. Ik eet al 1,5 jaar 4-5 eieren per dag en heb mijn cholesterolwaarde laten testen en die zit onder het gemiddelde. Ik ken mensen die er 12 per dag naar binnenrammen (waar ik persoonlijk niet aan moet denken) en ook lage waardes hebben. Eet zoveel eieren (ja met eigeel!) je wilt
laatste aanpassing
donateur
gekookt eitje op een geroosterd broodje met mayo

vooral als het DE tijd van de maand is
lekker vet 
vooral als het DE tijd van de maand is
Gebakken met kaas
Gebakken met spek of gewoon zonder iets
Gebakken met spek of gewoon zonder iets
Hardgekookt.
Heb een afkeer van rauwe levensmiddelen...
Heb een afkeer van rauwe levensmiddelen...
in muh broodje 
Gebakken eitje met ham
zoet ei is ook zoo lekker!!
doe 3 eieren in een kom/maatbeker oid en voeg daar een FLINKE scheut kristalsuiker aan toe en mix het hele zooitje goed door elkaar met een mixxer. En daarna giet je het goedje in de pan en aan 1 kant bakken. Op de bovenkant vormt zich een heerlijke zoete schuimlaag, en de onderkant ziet er erg verbrand uit, maar dat komt door de gecarameliseerde (ofzo
)suiker.
Leg een paar sneeën vers wit brood naast elkaar, smeer er wat roomboter op, ei erop leggen en SMULLEN MAAR!!

doe 3 eieren in een kom/maatbeker oid en voeg daar een FLINKE scheut kristalsuiker aan toe en mix het hele zooitje goed door elkaar met een mixxer. En daarna giet je het goedje in de pan en aan 1 kant bakken. Op de bovenkant vormt zich een heerlijke zoete schuimlaag, en de onderkant ziet er erg verbrand uit, maar dat komt door de gecarameliseerde (ofzo
Leg een paar sneeën vers wit brood naast elkaar, smeer er wat roomboter op, ei erop leggen en SMULLEN MAAR!!

![[WBS] Joker.one](/images/user/105079_1882340.jpg)