Ziek ? als ze het met je opa doen wel
Ik was ook 13 en deed het met een buurmeisje van 9 jaar.
en dit moeten we echt serieus gaan nemen??
Zal ik je maar geruststellen dat je dat niet serieus hoeft te nemen? Was namelijk (duidelijk?) een geintje
wat een ongelooflijk domme uitspraak zeg... heb me school WEL afgemaakt
en wie zegt dat alle 13jarigen probleemkinderen zijn?
ongezond om als 13 jarige sex te hebben?
ik heb er anders geen spijt van hoor,
dat is geen feit. als iemand van 13 ontmaagd word door een leuke lieve jongen waar die al tijdje mee gaat. en het met condoom doet en t allemaal prima gaat, geen ziektes en geen zwangerschap dus, en diegene heeft er erg van genoten en t was een superervaring...misschien is het dan juist wel een heel gezond iets!
Lekker boeiend, als je er echt klaar voor bent moet je dat helemaal zelf weten. Ik was ook 14 en al ontmaagd, SO WHAT? Ik snap het punt van sommige mensen niet joh.
Kijk als je nou 10 of 12 bent, dan kan ik nog wel begrijpen dat sommige mensen het ziek vinden. Maar 14, dan ben je jusit toe aan seks, want je fantaseert er meestal wel de hele dag over. Tenminste dat was zo in mijn geval. Ligt er ook aan wat voor vriendinnen je hebt, of je er vaak over praat of niet.
HET IDEE ZELF IS ZIEK!.. wacht dan tot je wat ouder bent, je lichaam past zich dat ook veel beter aan, 13/14 is KIND.. kom op zeg!
Maargoed vind het wel een verschil of je nou 14 bent en de hoer uithangt of 14 en een vast vriendje hebt.
Je merkt zelf wanneer je er aan toe bent, dat ken niemand voor je bepalen!
Ik vind het ook ziek dat er mensen zijnd die elk weekend van de pad zijn van de coke/ghb/ketamine/pillen en nergens anders aan kenne denken, maar daar doe ik toch ook niet moeilijk over??
Ziek 100% ziek
Ik vind het niet normaal als je nu ziet op welke leeftijd er al aan sex word begonnen ... 13/14 en al ontmaagd
Als je er klaar voor bent, moet je het doen.
Ik vind dat deze wereld een beetje doordraait. Eerder was het heel normaal als je rond die leeftijd nog gewoon op straat ging voetballen en met je vrienden kattekwaad ging uithalen. Met meisjes zoenen was zo'n beetje het verste dat je ging. Tegenwoordig hoor je er nie meer bij als je op 13e of 14e nie geneukt hebt. Meisjes lopen al met korte rokjes en korte truitjes alsof ze al helemaal volwassen zijn terwijl ze nog maar net uit de luiers zijn. Ze weten nog helemaal niks, maar ondertussen liggen ze wel te rollebollen..... vage shit
Ben blij dat ik zo lang mogelijk kind ben geweest, kan nog zeker 60 jaar de volwassene uithangen.