Partyflock

Forumonderwerp · 716517
Artiest {SHOWLIST artist 40738, 60156}
Waarschuw beheerder
donateur
Ziek 100% ziek :/

Ik vind het niet normaal als je nu ziet op welke leeftijd er al aan sex word begonnen ... :/ 13/14 en al ontmaagd :/ niet normaal gewoon

Waarschuw beheerder
Ja het is ieder zijn eigen keuze, als ze denken dat ze volwassen genoeg zijn en er zogenaamd klaar voor zijn, wie ben ik dan om er wat van te zeggen
Waarschuw beheerder
jeugd van tegenwordig :x
Waarschuw beheerder
Ja, ik houd daar ook wijs mijn mond over :nee: Maar het is inderdaad wel een beetje jong :P Maarja, is hun eigen leven :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind me niet echt ziek hoor
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vind het ook echt niet kunnen! Ben blij dat ik zo lang mogelijk kind ben geweest, kan nog zeker 60 jaar de volwassene uithangen.

Waarschuw beheerder
Is het dan wel normaal dat die koters vanaf 8 jaar met een mobieltje rondlopen ? ...roken.. zuipen... is het dan wel normaal dat meisies van 13 ruzie gaan zoeken tijdens het stappen terwijl ze er niets te zoeken hebben ?

Opvoeding van tegenwoordig... niets aan te doen.. en als mensen dat willen dan moeten ze het zelf weten...
Waarschuw beheerder
donateur
Technobelle voledig met je eens .... dat ze een mobiel krijgen als ze naar de brugklas gaan oke maaar vind ut behoorlijk fucked up als je nu een kin ziet van 8 met een gsm ... :x :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Tja het is logisch dat jij het ziek vind.
Je bent pas 16 jaar.

En aangezien het nou eenmaal bewezen is dat een vrouw eerder volwassen is, en er eerder klaar voor is dan een man, is jou reactie niet vreemd.

Maar ik vind dat iedereen het voor zich moet weten, de ene is er wel vroeg klaar voor en de andere niet.
Waarschuw beheerder
Denk idd dat het aan de opvoeding ligt... Ik kreeg pas een mobieltje toen ik 16 was en mocht pas naar een discotheek toen ik 18 was!! Tuurlijk had ik van m'n 15e tot m'n 18e ieder weekend bonje met m'n ouders, maar achteraf ben ik blij dat ze me zo lang mogelijk binnen hebben weten te houden (klopt die zin?).
En zoenen deed ik voor het eerst toen ik 16 was!! Nou, als je dan geen latertje bent...
Waarschuw beheerder
lul niet zo slap Puppy

je doet je naam wel eer aan zeg

dat jij er nog niet klaar vooor bent moet je zelf weten maar ........

Waarschuw beheerder
het is raar maar helaas waar
Waarschuw beheerder
Ze moeten het lekker zelf weten, die koters van nu zijn bijna overal vroeger bij, maar later krijgen ze spijt waarschijnlijk.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik was veertien, uiteindelijk was ik er nog niet klaar voor, wou nu dat ik langer had gewacht. dus: denk goed na voordat je t doet, spijt achteraf is egt niet leuk!

Waarschuw beheerder
vind het te vroeg!

dan kun je er nog niet klaar voor zijn!

meiden hebben vaak een ouder vriendje, daar kijken ze tegen op en dan doen ze het, en later hebben ze stiekem spijt!
Waarschuw beheerder
donateur
kword over 2 daagjes 17 maar k vind 16/17 heel wat anders dan 13/14 ...

dan kun je er nog niet klaar voor zijn!

juist :yes:

Waarschuw beheerder
Het is vroeg ja, maar het hoeft niet meteen ziek te zijn. Het ligt gewoon aan die persoon zelf de één is volwassener als de ander en er dus ook eerder aan toe. Zoiets moet je dus per persoon beoordelen vind ik.

Waarschuw beheerder
donateur
Dit is toch met alles zo??
tegenwoordig begint de jeugd met alles eerder....
roken blowen slikken neuken......
de meiden mogen al vanaf hun 13de stappen....
dikke laag make up op..... en push up bh's aan :-o
korte rokjes..... en ga zo maar door....
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het ook echt niet kunnen! Ben blij dat ik zo lang mogelijk kind ben geweest, kan nog zeker 60 jaar de volwassene uithangen.

:respect:
Waarschuw beheerder
donateur
De gemiddelde leeftijd ligt op 17.8 jaar, valt best mee..

Maar sommigen zijn er gewoon aan toen...wie ben ik dan om dat belachelijk te vinden?
Waarschuw beheerder
donateur
Maar sommigen zijn er gewoon aan toen...wie ben ik dan om dat belachelijk te vinden?

De gemiddelde leeftijd ligt op 17.8 jaar, valt best mee..

kheb het hier over 13/14 jaar... en niet 17.8 :/

:no: ?????

Waarschuw beheerder
ik was ook 14 toen ik de 1e keer ging stappen, maar dat was in een of andere tent in een dorp vlakbij...

kon nergens anders heen en er waren hells angels om op ons te passen :)

dat was vrij veilig...

toen ik 15 was mocht ik af en toe de stad in!

maar ik was ook 14 toen ik voor de 1e keer zoende...

hoop dat ik later geen meisjes krijg, als ik al kids krijg! :)

Waarschuw beheerder
Ik vind het walgelijk.
Bij ons in de buurt was ook zo'n meisje, veel te jong nog, ze zat netaan in de 1e klas. En toen op schoolkamp had ze liggen sexen met een jochie die ook niet echt veel ouder was...

Betrapt door de schoolleiding, naar huis gestuurd, en naar de dokter..
niet veilig, je kent t wel..
Vind het echt belachelijk.

Als ik al zie dat meisjes van 12 zich al volsmeren met make-up , dat vind ik ook gewoon walgelijk..
Als ik later kinderen krijg ga ik ze dat ook echt verbieden..
Vind dat niet gepast op een leeftijd van 12 jaar..

En sex op je 13/14e vind ik helemaal walgelijk..
Dan moeten ze nog lekker paardrijden en met barbie's spelen..

Waarschuw beheerder
kinderen komen ookal eerder in de puberteit dus dan is het ook niet vreemd dat ze eerder in aanraking komen met sex lijkt mij. Denk ook wel dat dat met de media te maken heeft.
* overigens wil ik hiermee niet zeggen dat ik het goed keur

maar ze vinden het stoer om te vertellen op school dat ze sex hebben gehad dus daardoor gaan anderen het ook doen denk ik.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hehe ik was 18 op mijn 1e keer.

op mijn 13e speelde ik nog met Lego man.
autootjes bouwen enzo ;-D
Waarschuw beheerder
donateur
Iemand die 13/14 is moet zich gedragen als een kind van 13/14 en dingen doen die kinderen van die leeftijd doen en niet zich opmaken en op vrijdag aaf in een cafe hangen .. :no:

Waarschuw beheerder
Nou zoenen met een jonge was ik er ook vroeg bij ik was 12 en had gelijk 2 achter elkaar, maar voordat ik verder ging met jongens was ik 17 zoenen kon wel, maar de rest niet, ik mocht uit toen ik 14 op de zondag avond van 20.00 tot 22.00 uur, toen ik 17 was mocht ik op de zaterdagavondden weg, ben nu 24 en ik geniet er nog elk weekend van..! ben best streng opgevoed, maar ik kon overal met mijn ouder over praten en ik denk dat dat heel belangrijk is, want ik hoefde niks stiekum te doen, en nu die meisje van 13 en 14 als je ze hoord praten kunnen ze wel een jaar of 18 zijn, en alles wat ze doen mag pappie en mammie niet weten, zielig is dat
Waarschuw beheerder
donateur
die meisjes van 13 en 14 als je ze hoord praten kunnen ze wel een jaar of 18 zijn, en alles wat ze doen mag pappie en mammie niet weten, zielig is dat

juist .. ennuh ik mag pas sinds 4 maanden trug elke week uit op vrijdag en zaterdag van 22.00 tot 02.00 duzzz :)

Waarschuw beheerder
ik mag nog niet eens weg in t weekend... jah 10 uur moet ik thuis zijn dus dat schiet niet op.
k zat laatst in de bus zat een jongetje achter mij die in groep 7 of 8 zit ofzo en die was aan t praten met het meisje wat naast hem zat. Hij had een vriendinnetje en natuurlijk hadden ze al gezoend en hij had condooms gehaald nu dus ....

Waarschuw beheerder
maare Puppy als jij een meisje tegen komt van 15 en die wil met je sexen, doe jij dat dan wel ? als 13/14 te jong is dan is iemand die net 15 is ook te jong? met welke leeftijd mag jij dan wel sex hebben met iemand van 16 of 17? welke leeftijd is dan wel geschikt!!

Waarschuw beheerder
Ik was met sex er ook heel vroeg bij maar ik heb er geen spijt van gehad :nee:

Waarschuw beheerder
toen jij 13/14 was wou je maar al te graag ontmaagd worden!

ga nu niet praten alsof je 40 bent

Waarschuw beheerder
MN-24-RH goeie vraag jah :)
me zusje van 13 zou k gewoon haar gang laten gaan (haar vriendje is 15) maar dat is omdat ze toch niet naar me luistert. Zou t wel stom van haar vinden om zo jong al zo ver te gaan t moet toch iets bijzonders zijn en kan me niet voorstellen dat ze nu al de ware heeft gevonden ofzo
Waarschuw beheerder
Als ik al zie dat meisjes van 12 zich al volsmeren met make-up , dat vind ik ook gewoon walgelijk..
Als ik later kinderen krijg ga ik ze dat ook echt verbieden..
Vind dat niet gepast op een leeftijd van 12 jaar..
En sex op je 13/14e vind ik helemaal walgelijk..
Dan moeten ze nog lekker paardrijden en met barbie's spelen..

:yes:

Alles verandert. Als je ziet hoe dat kleine grut er tegenwoordig bij loopt... :-S In mijn tijd liepen ze gewoon met paardenstaartjes, een beugeltje en een Mini-Mouse trui.

Waarschuw beheerder
Kroontje tegen wie heb je het ???

ja hotgirl ik vind het dom van zulke meisjes als ze het doen, maar ik zou niet zeggen dat ze het niet mogen doen je kunt ze wel waarschuwen een gewaarschuwd mens tel voor 2!!

Waarschuw beheerder
hahaha kimmetje_84 precies naar dezelfde tent geweest... maar net of de hells angels het veiliger maakte.... :S

verder was er ook vroeg bij, nu geen spijt van ofzo... :no:
Waarschuw beheerder
donateur
me zusje van 13 zou k gewoon haar gang laten gaan (haar vriendje is 15) maar dat is omdat ze toch niet naar me luistert. Zou t wel stom van haar vinden om zo jong al zo ver te gaan t moet toch iets bijzonders zijn en kan me niet voorstellen dat ze nu al de ware heeft gevonden ofzo

Dat zou betekenen dat jij alleen maar met iemand naar bed gaat als jij denkt dat dat de ware voor je is?

Sorry hoor maar dat vind ik echt een middeleeuwse gedachten gang.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik was zelf 14 toen ik ontmaagd werd en heb er nooit spijt van gehad.

Ik ken ook iemand die tot haar 16e gewacht heeft en er flink spijt van had.

Waarschuw beheerder
@ catwoman
nee dat zeg ik niet denk alleen dat de 1ste keer zeker wel speciaal moet zijn en dat dat niet een relatie van 2 weekjes moet zijn (zoals ik gewend ben van me zussie)

Waarschuw beheerder
hotgirlHH: zou betekenen dat je zelf dan ook nog maagd bent.. want kan me niet voorstellen dat jij op je 15e al de ware hebt gevonden.....

Waarschuw beheerder
nee ben ik niet en k heb best wel spijt dat k niet gewacht heb.....

Waarschuw beheerder
donateur

Ik was ook 16 en heb er absoluut geen spijt van dat 't op m'n 16de was.. achteraf had 't nog wel later gemogen van mij!
Waarschuw beheerder
Ouders van nu met kinderen van 13/14 hebben het maar moeilijk.
Ik zou echt niet weten hoe je met zoiets om zou moeten gaan.

Zoals wij zelf allemaal weten heeft verbieden geen zin.
Dat werkt alleen maar averechts.
maar toelaten is ook geen optie.

:S
Waarschuw beheerder
donateur
Ik was ook 16 en heb er absoluut geen spijt van dat 't op m'n 16de was.. achteraf had 't nog wel later gemogen van mij!

Je hebt er geen spijt van, maar het mocht toch wel wat later van je?

Kan je die gedachten gang eens uitleggen?

Heb je dan toch spijt?

En waarom had het later gemogen? Wat voor voordeel had je daar bij gehad?

Waarschuw beheerder
@ <mich> daar begin je over wat leuks daar had ik het laatst over met me moeder
dus kheb een vraagje voor iedereen hier:
wat zou jij doen als je dochter van 13 zo'n beetje denkt dat ze er klaar voor is en zegt dat ze aan de pil wil??
- ikzelf zou haar zeker zeggen dat ik haar te jong vind en dat ze er goed over na moet denken maar k zou haar denk ik niet zomaar aan de pil zetten. Dan geef je haar eigenlijk soort toestemming om het te doen denk ik
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
kheb het hier over 13/14 jaar... en niet 17.8

je kan ook niet eens lezen ... er stond : de GEMIDDELDE leeftijd is 17.8 ...

Waarschuw beheerder
donateur

bedoel jij daar niet mee te zeggen dat ze 't eigenlijk wel eerder wou?

(misschien vat ik 't verkeerd op, maar 't is nog vroeg :z :) )
Waarschuw beheerder
een vriendin was 12.. maar ze had toen ook al 1,5 jaar verkering... maar dan vind ik het nog wel erg vroeg...

Waarschuw beheerder
Hotgirl ben het absoluut niet met je eens,sorry,nee je dochter zal toch wel doen waar ze zelf zin in heeft,dat is puberteit,moet ze dan op een gegeven moment thuis komen en dat ze dan zwanger is???Zou zeker een goed gesprek hebben,maar meer bereik je toch niet.

Heb zelf een stiefdochter van 11,ze zijn gewoon tegenwoordig ook sneller volwassen,helaas.....

Waarschuw beheerder
k vind t nie ziek ofzo hoor, want tegenwoordig heeft iedereen rond die leeftijd toch al sex.

maar k vind t wel veel te jong...

Waarschuw beheerder
nou zou haar denk ik toch maar wel aan de pil zetten.. zwangere puber van 13 lijkt me ook niks... :S je houdt het toch niet tegen... ook zijn er veel meisjes die al jong aan de pil gaan omdat ze zo'n last van hun maandelijkse probleempjes hebben..

Waarschuw beheerder
Als je een condoom gebruikt is de kans dat je er ziek van wordt vrij klein..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik vind dat het maar net aan de situatie ligt!
ik zou het kind dan wel aan de pil laten, liever veilig dan plotseling een kindje!
maar ik zou het zelf nooit gedaan hebben!
Waarschuw beheerder
nee, maar jah... tegenwoordig is het stoer om op de 13 ontmaagd te worden...

Waarschuw beheerder
donateur
ik wist op m'n 13de nog niet eens wat zoenen was!!

volgens mij speelde ik toen nog elke dag tikkertje! :d
Waarschuw beheerder
Om er even een bijbelse term in te gooien:

Je bent er klaar voor "als je de bloem der jeugd gepasseerd bent".

En ik denk dat dat voor iedereen anders is!

Waarschuw beheerder
Tegnwoordig zijn ze ook al ongesteld op hun 11de...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Vroeger zag je tenminste nog dat iemand van 15 of 16 echt zo oud was, tegenwoordig zien ze dr allemaal ouder uit, vind je t gek. Trouwens, tegenwoordig worden de vrouwen niet meer versierd maar andersom!
Waarschuw beheerder
op je 13e zoenen vind ik normaal!
wij vonden het toen helemaal stoer als je gezoend had!haha

Waarschuw beheerder

inderdaad.... ach jah

ik zou het kind dan wel aan de pil laten, liever veilig dan plotseling een kindje!

dat is ook wel zo maar dan zou ik iniedergeval zorgen dat ze zekerweten ook condoom gebruikt
Waarschuw beheerder
toen ik in de 2e zat..14/15 jaar! toen waren er al heel wat meiden uit me klas die al wel sex hadden gehad!

Waarschuw beheerder
ja maar je kunt dus nooit controleren of ze dat condoom daadwerkelijk gebruiken.. spijt me hoor, maar dat zijn ondingen... :yes: en in the heat of the moment kun je dat weleens vergeten..

Waarschuw beheerder
donateur
tja blijft wel jong, maar sommige meisjes of jongens zijn al lichamelijk zo rijp dat ze er gewoon behoefte aan hebben.

denk maar wie zijn wij om dat te veroordelen

vind wel dat je als ouder je kind goed ingelicht moet hebben, over de voor en nadelen van sex op jonge leeftijd:yes:

Waarschuw beheerder
vind wel dat je als ouder je kind goed ingelicht moet hebben, over de voor en nadelen van sex op jonge leeftijd

dat is zekerwete zo jah
Waarschuw beheerder
verbieden kun je ze het toch niet,
want dan vinden ze het alleen maar leuker/spannender om het te doen!
goede inlichting ljikt me beter!
Waarschuw beheerder
donateur
Een dorpsgenootje van mij was 13 toen ze zwanger werd, en was 14 toen ze haar kindje kreeg.

Zij was er ook vroeg bij. En had geen goede voorlichting gehad.

Dan krijg je dit dus :(

Als ze het willen doen ze het toch wel :jaja: en dat kan je als ouder niet tegen houden.

Waarschuw beheerder
denk dat ik haar dan niet de pil zou geven.... maar zo'n implantaat ofzo in je arm?
dat kan ze iniedergeval niet vergete;) hoef ik me daar geen zorgu om te maken
Artiest {SHOWLIST artist 59448, 60688, 114861, 26509}
Waarschuw beheerder

Ik ben 20 en nog maagd!!! en ben een van de weinige uit mn soort!!!
gasten zoals ik worden tegenwoordig uitgemaakt voor preuts omdat we niet ervaren zijn!!!

tegenwoordig worden de vrouwen niet meer versierd maar andersom!

haha, was dat maar
een mooie meid krijgt toch wel genoeg aandacht :yes:

Waarschuw beheerder
En al die moeders maar onderaan de trap roepen: Thee is klaar! Komen jullie thee drinkren???

;)

Waarschuw beheerder
2 my manifesto :D haha dat ga ik ook doen .. ga k me dochter gewoon vet irriteren "moeten jullie ook een koekje bij de thee?"

Waarschuw beheerder
ik vind het niet echt kunnen wat ik in kroegen rond zie lopen, idd korte rokjes en dikke laag make-up.

mijn broertje was zelf ook 14, belachelijke leeftijd....ikzelf was 17, eerste keer zoenen, eerste keer sex. ben blij dat dat niet eerder was.
stappen mocht ik vanaf me 17e, met me 16e op vrijdagmiddag.
vind het wel fijn dat ik redelijk streng ben opgevoed.

als ik soms kijk wat voor foto's mijn broertje ontvangt van meisjes van lage leeftijd, half naakt en geil kijkend in de camera...denk ik, waar moet dat heen

Waarschuw beheerder
:jaja: ;) -->hotgirl
Waarschuw beheerder
de media draagt ook zn steentje bij :yes:

Break out met zn seks verhalen (de doelgroep is 12 tm 17 he)
TMF, met dr. love, (sms berichten)

De maatschappij wordt gewoon gemaakt!!!

Artiest JayTD
Waarschuw beheerder
donateur
euhm.. tsja het is wel vroeg natuurlijk 13/14 voor de 1e keer maar euhm.. :$ zelf was ik ook niet zo oud hoor! Ik was 15 denk ik..

stappen doe ik pas vanaf mn 14e op zondag en later is dat vanzelf meer geworden, eerst op zaterdag (en om 2u thuis :S) tot dat ik mn ouders er van kon overtuigen dat het dan pas gezellig werd! :D Toen is het hard gegaan, veel naar discotheken toe enz toen ik 16 was..

Waarschuw beheerder
ik zou haar niet aan de pil laten...

zou zeggen dat ze ook geen condooms hoeft te gebruiken...

en dan als ze dan opeens niet meer ongesteld wordt en erachter komt dat ze zwanger is dan vertel ik dat mama principieel tegen abortus is!

:devil:

dat zal haar leren! BAREN KRENG!

:D

Waarschuw beheerder
donateur
Als je ziek bent moet je niet neuken..

Nou ja iig met een condoompie dan (y)
Waarschuw beheerder
ik ben zelf op mijn 13de ontmaagd.
toen had ik wel het gevoel dat ik er klaar voor was
ik had een vriendje die net 15 was en toen we 2 maanden ''verkering'' hadden ben ik met m naar bed gegaan.
uiteindelijk hebben we nog 3 jaar een relatie gehad en ik heb er absoluut geen spijt van!
Waarschuw beheerder
Hmmm. De media is hiervoor ook wel verantwoordelijk.

Omdat er steeds eerder aan sex wordt gedaan.
Voelen ze zich geroepen om hun kijkers hierover eerder te informeren. (b.v dus TMF).

Maar daardoor worden die kinderen die er niet mee bezig zijn, wel aangespoord om erover na te denken.
waardoor hun belangstelling ook gewekt is.

En de cirkel is weer rond.
En de leeftijd gaat steeds verder omlaag.
Waarschuw beheerder
dat heb ik ook al geprobeerd duidelijk te maken ja

Media (n)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Toen ik 13 was wist ik volgens mij nog niet eens wat het was :$
Waarschuw beheerder
maar k zou haar denk ik niet zomaar aan de pil zetten. Dan geef je haar eigenlijk soort toestemming om het te doen denk ik

En toen deed dochterlief het zonder voorbehoedsmiddelen, hup weer een tienermoeder erbij :s

Waarschuw beheerder
kheb daarna ook gezegd dat ik dan zo'n implantaat in haar arm zou laten zetten dat kan ze niet vergeten:) dan hoef k me er geen zorgen om te maken....
Waarschuw beheerder
oke, ik had even verder moeten lezen.

:bah:
Waarschuw beheerder
Ik heb het ook op een vroege leeftijd gedaan.. Maar heb dr ook absoluut geen spijt van.. Komt dan miss wel omdat me vriend 5 jaar ouder is dan mij.. T klopt wel dat veel meisjes van 14 er al bij lopen en denken dat ze al 17 ofzow zijn.. :S Maar goed daar komen ze zelf dan wel een keer achterr...

Waarschuw beheerder
niet ziek!! ikzelf was zelfs jonger toen ik t voor t eerst deed! heb er ook geen spijt van heb er juist veel van geleerd. en had daar een voordeel mee met me vriendinnetjes daarna. :D

Waarschuw beheerder
ik was zelf 15 maar 13 vind k wel jong je hoort nog met je barbies of autootjes te spelen dan :)

Waarschuw beheerder
13 jaar? Bah..
Waarschuw beheerder
dan is het alleen maar een voordeell.. Op vroege leefdtijd sex.. :D

Waarschuw beheerder
Goh vraaag me af waar mijn eerdere reactie is gebleven ?

Waarschuw beheerder
ik vind het een beetje jammer ja :s snap die kindjusnie egt!!!!

ga met juh popkes spelen man op die leeftijd stel je word zwanger ??die kans zit er hoe dan ook altijd dik in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kinkdje met kindje noemen ze dat bah twee van die kinderlijfjes :kots: word er nu al misselijk van gadver
Waarschuw beheerder
donateur
hmm ik zouw ut later egt niej aankunnen als me dochtertje op dr 13e me verteld papa ik ben zwanger :no:

Waarschuw beheerder
tsja de een is er wat snelle r bij dan een ander..

ik was ook 14, maar om nou te zeggen dat dat door de media komt :s :P
Waarschuw beheerder
donateur
Is dat tegenwoordig zo als in de laatste 2 jaar ofzo?????

Ik ben nu 21 en toen ik 13 was had 80% van mijn even oude vriendinnen al sex. 2 daarvan met een vriendje dat ze al vanaf de basisschool hadden, de anderen met alles wat los en vast zat.

Ik was zelf 18 en ben nog steeds blij dat ik niet mee wilde doen met de hype, net als 1 van die andere meiden die 17 was toen ze ontmaagd werd.

Maar wat ik hiermee wil zeggen: Toen ik zo oud was was het echt niet anders!!!

Ik ben er tegen, maar das wel duidelijk want ik had ook niet hoeven wachten tot m'n 18e. Ben er zelfs vriendjes door verloren..en die kun je ook maar beter kwijt dan rijk zijn :)
Waarschuw beheerder
donateur
ik was 13 en heb er echt geen spijt van ... dat meisje was ook 13 ,

mar ja ik hem me pik der in gestoken 5 x heen en weer gehaald en weer er uit gehaald ik wist niet eens dat ik kon klaarkomen ...

Waarschuw beheerder
absoluut ziek!

Waarschuw beheerder
wacht nog maar effe een paar jaartjes dan zijn ze al ontmaagd voordat ze de baarmoeder uitzijn!

de kleine loeders...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
wacht nog maar effe een paar jaartjes dan zijn ze al ontmaagd voordat ze de baarmoeder uitzijn!

Je hebt wel gelijk :yes:

Waarschuw beheerder
ik vind t ook net te jong, ik vind 16 een mooie leeftijd,hoewel t bij mij 15 was :( maja
Waarschuw beheerder
ik vind het niet te jong.. iedereen mag toch zelf bepalen waarneer hij/zij klaar is voor de eerste x? als ze het maar wel veilig doen:)

Waarschuw beheerder
hmz ik heb nu spijt dat ik t op die leeftijd heb gedaan, dus tje
Waarschuw beheerder
ja agja.. k ken mensen die er geen spijt van gehad hebben.. maarja ik zou er ook spijt van hebben:yes:

Waarschuw beheerder
nee, maar dat is voor iedereen persoonlijk uiteraard

Waarschuw beheerder
T hangt er vanaf hoe je zelf bent. Ik was ook 14 da'k ontmaagd werd. en nooit spijt van gehad. heb 7 maanden wat met die gozer gehad, en nooit spijt van gehad. Maar goed,ik ben dan ook echt de enige in mn klas die geen maagd meer is. en der zijn der genoeg die je de eerst komende jaren nog niet ontmaagd zal zien. je moet er voor jezelf aan toe zijn.

Waarschuw beheerder
moeten ze toch zelf weten, ik was zelf ook 13.
de een is er wat vroeger bij dan de andere

Waarschuw beheerder
wheheh kom maar is bij ons int dorp kijke..
die kleintjes doen et met ze alle met mekaar..

en ook alles... egt alles..:|

ach ja.. ff die ouders informeren :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
mooie leeftijd toch
Waarschuw beheerder
precies 14 is mooie leeftijd

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik was 13 en voel me vrij gezond... dank u :)
Waarschuw beheerder
Is niet ziek ziek is griep:yes:
Waarschuw beheerder
ik vind het wel kunnen hoor:yes:

Waarschuw beheerder
Ik was ook 13 :S
Artiest {SHOWLIST artist 31027, 16404, 58027}
Waarschuw beheerder
Ik was 12 en sindsdien ben ik verslaafd...

Maar wat maakt 't uit. Beter dat dan met 12 aan de HD...

Waarschuw beheerder
toch zit er veel verschil tussen het ene dertienjarige meisje en het andere....
sommige weten al beter waar ze mee bezig zijn dan anderen...

vind dat ouders een belangrijke rol spelen ...openheid is erg belangrijk...en vertrouwen tussen ouder en kind...

was zelf 15 en heb er nooit spijt van gehad wist zelf ook wel dat ik er aan toe was...en t natuurlijk veilig gedaan...

soms hoor je verhalen van meiden die t zonder condoom deden omdat ze niet wisten dat ze zwanger konden raken....hoe kan je dat tegenwoordig in hemeklsnaam NIEt weten???
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
tjah ik vind er ook een verschil tussen zitten ik was 15 en heb wel 9mnd iets met die jongen gehad.. geen spijt van gehad ik was er aan toe.. was ook superfijn dus..

maar goed dat er nu al 12 jarigen rondlopen in minrokjes en een laag plamuur vind ik niks.. ik zou mn dochter zo jong er niet zo bij laten lopen..
Waarschuw beheerder
ik vind 13/14 jaar nog een beetje te vroeg
het hangt er natuurlijk ook een beetje van af hoe ver je ligt met je ontwikkeling natuurlijk
Waarschuw beheerder
mensen er is zoveel verschil tussen mensen de 1 die 14 is is al VEEEEEEEEEL verder dan de ander, ik was zelf ook 14 bij de eerste keer en mijn vriendin 13, dat is jong, maar we waren eraan toe. haar ouders vonden het ook niks en niet aan de pil blablabla. maar zij zien ook wel dat er iets speelt, toch maar wel aan de pil. want wat wil je dan, zwanger is ook niet alles ;).

Ik moet zeggen dat we wisten wat we deden, we waren gewoonweg wat verder dan "de rest"

Waarschuw beheerder
ach, de 1 is verder dan de ander op die leeftijd. de meeste meiden vandie leeftijd zien er al volwassener uit als de tijd dat ik die leeftijd had maar toch, als je ziet hoe sommige meiden van 10,12 er al bijlopen met een string..dan denk ik er t mijne van

met 12 hoor je gewoon nog in een mickeymouse-onderbroek te lopen..of ben ik nu een ouwe lul:P

maar ach, t is stoer he, om op je 12e al ontmaagd te zijn..komt geen liefde meer bij kijken heb ik t idee..enkel t hebben van, of eigenlijk t onthebben van dan:D

met 13 is t uiteraard geen issue, das duidelijk:D, maar nogmaals, als men er klaar voor is, waarom niet
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nou sorry ik voelde me toen ik 14 was al aardig ver.. en dak er best klaar voor was.. ben toen ook begonnen met sex. En heb et 10 maanden met die gozer gehad.. dussee

nou moet ik eerlijk zeggen dat het wel wat aan de jonge kant was, maar zoals ik al zei.. ik voelde me er ook klaar voor, heb het rustig opgebouwd, nix tegen me zin in gedaan en heb er tot vandaag de dag nog steeds geen spijt van.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Kan je denk ik niks over zeggen: iedereen ontwikkelt zich anders, zowel geestelijk als lichamelijk...

Waarschuw beheerder
feit is wel dat de jeugd zich tegenwoordig eerder ontwikkelt. kijk maar eens wat er tegenwoordig op straat rondloopt.

vooral bij jonge meiden is dat te merken.
de vrouwelijke vormen zijn bij de vroege tieners al volop aanwezig...ook niet gek als je bedenkt dat ze op de 10e al met de pil beginnen:)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Moet er niet aan denken. Tot mn 18e blijf ik nog wel maagd. En wat die jongere doen moeten ze zelf weten, maar ik ben er geen voorstander van.

Waarschuw beheerder
toen was ik nog druk met flippo's haha

Waarschuw beheerder
Toen ik 14 was klom ik nog in bomen en konden vrouwen mij geen reet roesten. Er moest gespeeld worden !!!! Totdat ik 15 werd, toen had ik in ene keer een onweerstaanbaar verlangen naar poesje, wat eigenlijk nooit meer is weggegaan.
Waarschuw beheerder
ZIEK toen ik zo oud was wist ik nog niet eens es wat het was...*kuch Kuch* o:)

Waarschuw beheerder
Vroegah was alles betah !
Waarschuw beheerder
Ligt er ff aan...hoe volwassen je was..of bent..dat is nie voor iedereen het zelfde..
Waarschuw beheerder
donateur
Mijn zusje had als 13-jarige 4 maanden met die jongen waardoor ze ontmaagd is.
Ze zijn in totaal geloof ik 14 maanden bij elkaar geweest.
En nu heeft ze al bijna 2 jaar iets met dr huidige vriend.
Ze was gewoon vroegrijp en nieuwsgierig.
Op dr 10e was ze dan ook al ongesteld ;)

Waarschuw beheerder
toch vind ik het te vroeg...

Waarschuw beheerder
Precies,jeugd van tegenwoordig lijkt zich steeds eerder te ontwikkelen.

Ik heb een zusje van 12.. Ik hou mn hart vast......

Waarschuw beheerder
13/14 jaar is zeker echt wel te vroeg :S

Waarschuw beheerder
k was ook op me 14e ontmaagd mja k was dr klaar voor me die gozer heb ik nog 6 maande me gehad mja iedreen ontwikkelt zich anders
Waarschuw beheerder
niet ziek maar naief... meeste mensen van die leeftijd laten zich op die leeftijd het bed in lullen door iemand die ouder is...

Waarschuw beheerder
donateur
Mensen moeten niet zo zeiken.. Ik denk dat het merendeel op zijn 13/14e al sex hebben gehad hier... :)
Artiest Domus
Waarschuw beheerder
Ik was ook 13 toen ik het voor het eerst echt 'deed'. Ach ja, je bent jong en nieuwsgierig enzo. :D Lekker belangrijk.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
tjaa ik was 14 mja als je er aan toe bent wom niettt...Lekker boeiend dat de mensen tegenwoordig zo jong aan sex beginnen :s
Waarschuw beheerder
Ja, en als ze 7 zijn alvast sexuele voorlichting geven....
Who gives a fuck!
ik vind dat je dat niet kan zeggen. ik denk dat dat voor iedereen anders is en je moet er aan toe zijn. voor meisjes ongeveer vanaf 14 zou kunnen maar is beetje aan de vroege kant.
Waarschuw beheerder
donateur
...Lekker boeiend dat de mensen tegenwoordig zo jong aan sex beginnen

Ga dan ergens anders je tijd verdoen ipv hier je mening uiten terwijl ut je toch geen zak intresseert :/ :no:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
want tegenwoordig heeft iedereen rond die leeftijd toch al sex

Tsja, en dat verandert dingen he? :x

Waarschuw beheerder
Ik vind het ook veel te jong, veel meiden van die leeftijd missen als ze zo snel gaan met hun gevoelens bepaalde dingen in hun leven. Maar iedereen komt nu ook eerder in aanraking met sex. Als iedreen tegenwoordig op internet kijkt staat het er vol mee en msn speelt ook wel een grote rol. De gesprekken gaan makkelijker over sex.

Waarschuw beheerder
nouw ik was ook maar net een maandje 13 en heb er nooit spijt van gehad dus :S
maar ja ieder zijn eigen mening...
het enige probleem wat je ermee kunt krijge is als je op soon vroege leeftijd al veel aan sex doet je er eerder verslaafd aan raakt...
:$
ogh jah je moet toch genieten van je leven en iedereen doet dat op zijn eigen manier ;)
kuss jory
Waarschuw beheerder
ik was 16 toen ik het voor het eerst deed......en toen had ik al redelijk wat vertraging naar mijn zin!! maar goed.....of je dr nou op je 12e,18e of 30e mee begint....moet je toch lekker zelf weten.....

waar ik me meer zorgen om maak zijn gasten die de hele dag denken aan meisjes van 13 die sex hebben en zich daar mee bezig houden.......op de een of andere manier vind ik dat toch neigen naar....

Waarschuw beheerder
leeftijd is maar getal
en je moet ut doen..
als je der klaar voor bent
iedereen is anders...
sommige zijn gewoon wa verder als de andere..

Waarschuw beheerder
Tja, als die persoon denkt dat die er klaar voor is om ziek te hebben..............wat maakte het uit!
Waarschuw beheerder
is het met stampertje-renate eens (y)
ik was ook net 15, so what!

Waarschuw beheerder
k vind t ook niet normaal :no: 20 is mooi leeftijd!! :yes:

Waarschuw beheerder
ik vind nogmaals..
ER IS GEEN MOOIE goeie leeftijd
t ligt aan de persoon...
oft nou 20 of 12 is..
als diegene zich er goed bij voelt
en ook verantwoordelijk is
en zijn verstand erbij gebruikt
dan maakt nie uit...
maar ga dan niej achteraf zittuh zeike van ik heb er spijt van...dan had je het niej moete doen:)
en 2x beter moete nadenke..

Waarschuw beheerder
wat een hoor gezever zeg met je 13 14 jaar moet je nog lekker buiten op je fietsje rond banjeren of verstoppertje spelen tog niet in bed gaan liggen met een kerel

en dan ff diekerels nog je bent al ziek als je op een meisje van 13 kruipt is tog gewoon ziek....

Waarschuw beheerder
tja ach that's life tegenwoordig he

Waarschuw beheerder
ziek ja
Waarschuw beheerder
donateur
22 oktober 2004 20:51
soms hoor je verhalen van meiden die t zonder condoom deden omdat ze niet wisten dat ze zwanger konden raken....hoe kan je dat tegenwoordig in hemeklsnaam NIEt weten???

Je hebt nu toch nog van die meiden die menen dat ze zwanger kunnen worden als ze sperma afslikken :P Whehehe :P
Waarschuw beheerder
donateur
Het is misschien wat jong, maar ziek vind ik het pas als je het over 10 of 11 jarige kinderen hebt.
Koters van 14 zijn tegenwoordig nu eenmaal heel erg snel 'volwassen'.

Zolang er maar geen kinderen uit voortkomen!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik vind ook dat je dat egt zelf moet weten...als je wil dan wil je ja tog?:P

Waarschuw beheerder
donateur
tis wat jong idd...maarja ik stoor me dr niet aan..

Op die leeftijd vind je het stoer om al geen maagd meer te zijn ja en dan krijg je dat ..

wheheh kom maar is bij ons int dorp kijke..
die kleintjes doen et met ze alle met mekaar..

heel typerend voor een dorp he;)

Waarschuw beheerder
-Op die leeftijd vind je het stoer om al geen maagd meer te zijn ja en dan krijg je dat ..-

niet iedereen is zo ( gelukkig )

Waarschuw beheerder
eeeje Raving Röbke hoe oud was jij dan toen je ontmaagd werd ?of ben je nog maagd!?
Waarschuw beheerder
Toen was ik nog drul bezig met hutten bouwen en flippo's ruilen B)

En ging ik na school bij oma de krant halen, kreeg ik wat snoepjes mee :9
Waarschuw beheerder
Nu wordt je op straat verrot gescholden door die jochies, en ze proberen als het lukt ook nog je meid af te pakken ;P
Waarschuw beheerder
donateur
Nu wordt je op straat verrot gescholden door die jochies, en ze proberen als het lukt ook nog je meid af te pakken

ik heb een stront hekel aan die jochies :no:
Waarschuw beheerder
:yes: :[

Niet dat ik me verrot laat schelden maar toch, zou dat vroeger nooit gedurfd hebben :nee:
Waarschuw beheerder
Als je er aan toe bent, dan ben je er aan toe!! :d

Waarschuw beheerder
Ik vind het wat anders als die meisjes een (lange) relatie hebben.
Als ze 14 zijn,maar hebben al wel een jaar verkering,dan kan ik het me voorstellen.

Maar wat ik niet snap,van die 14-jarige meisjes die zich het bed in laten lullen door een 20 jarige (ik noem maar wat) gozer.Een one night stand dan.
Dat vind ik dus wel ziek.

Waarschuw beheerder
Ik vind het wat anders als die meisjes een (lange) relatie hebben.
Als ze 14 zijn,maar hebben al wel een jaar verkering,dan kan ik het me voorstellen.

Maar wat ik niet snap,van die 14-jarige meisjes die zich het bed in lullen door een 20 jarige (ik noem maar wat) gozer.Een one night stand dan.
Dat vind ik dus wel ziek.

Waarschuw beheerder
Ziek!! Ik was net 16
Waarschuw beheerder
Ik vind het niet gezond :no:
Op die leeftijd hoor je met poppen te spelen en NIET met een lul! AMEN!

Waarschuw beheerder
Juist!! Vader, zoon, heilige geest, AMEN!!

Waarschuw beheerder
ZIEK??????????
EXCUSE ME, ik was ook 14 jaar ze. Bedankt hé. Ik moet toegeven, het is wel jong, maar ZIEK?????
Waarschuw beheerder
ZIEK ja! :yes: Pak eens even heel gauw je poppen uit de kast! :[
Waarschuw beheerder
Wel een beetje erg stom!! Moet er niets van weten!!

Waarschuw beheerder
kwou net zegge....sommige meiden van 13/14 hebbe tegenwoordig al een vaste vriend gehad...
en dan als ze er een tijdje mee gaan kank da best begrijpe

eennnee meisjes zijn tog verder als jongens?

Waarschuw beheerder
eennnee meisjes zijn tog verder als jongens?

dat wilt niet meteen zeggen dat je met jan en alleman het bed moet induiken:)
en dat je een vaste vriend hebt wilt ook niet zeggen dat je perse het MOET doen... 13/14/15 is gewoon te jong... dan ben je nog gewoon een kind:S
zelfs als meisje zijnde ben je dna nog een kind
zoals ik al eerder las... laten veel dames zich gewoon door oudere jongens het bed in praten, en dat is sneu:jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
iedereen moet het lekker voor zichzelf weten!!
jong geleerd....;)

Waarschuw beheerder
is oud gedaan

vind het zieker als ik gister op tv zie dat een lerares met een jongetje van 12 een affaire heeft.

maar ja, dat vind ik dan weer vreemd.

Waarschuw beheerder
ik vind onzin nix is te jong als je er klaar voor bent moetje ut lekker doen
Waarschuw beheerder
maarja waar ligt de grens??
straks zitten ze op de basischool al te sexen :S

Waarschuw beheerder
magt ook weer hope van niej..
oke is natuurlijk wel eens grens...
maar ja kzie me broertje die in groep 8 zit nog
nie zo snel een wijf neuke...
geefk draai om ze ore..
Waarschuw beheerder
en net zeg je nog dat iedereen het zelf moet weten....?

Waarschuw beheerder
haha neehh da issie nie:P
oke...ik vind nog steeds dat iedereen ut zelf
moet wete...maark vind wel dat er grens beetje voor moet zijn...laats zagk bij de kruidvat een bordje..
condooms verkoop vanaf 16 jaar?:o..

Artiest Pat Houston
Waarschuw beheerder
veel te jong!! :yes:
Waarschuw beheerder
vanaf 16 jaar condooms kopen???
dat slaat ook helemaal nergens op :@

Waarschuw beheerder
neeh indd da vonk nou dus ook
dus mense diejt onder de 16 WILLE doen.
diej kunne geen condooms zo krijge?...
dus die moete zeker iets oplope of zwanger rake?
niej bij naged8 egt tog?:S
Waarschuw beheerder
nee achterlijk..!!
maarja de meeste regels in holland slaan nergens op :S:S

Waarschuw beheerder
pff als we daar een forum over gaan beginne:S...

Waarschuw beheerder
lang leve nederland;)

Waarschuw beheerder
Wat ik nu zie, is dat meisjes van die leeftijd al veel volwassener eruit zien dan jongens op die leeftijd... Ze kleden zich ouder, maken zich (soms een beetje te erg) op, hebben grote borsten en hebben een grot bek. Ze doen zich ouder voor dan dat ze daadwerkelijk zijn en MOETEn zijn. Oudere jongens ( rond de 18 ) vinden dit wel leuk natuurlijk, zo'n jong meisje. Ik kan het wel begrijpen, maar normaal is het niet.
Je hoort daar niet mee bezig te zijn op die leeftijd, je komt dan net pas kijken in het leven.

En over zwanger worden? Hun spreiden hun benen tog? Jullie weten net zo goed als ik dat de voorlichting over sex en voorbehoedsmiddelen in groep 8 en de 1ste klas van de hogere school gegeven word. Dus het niet weten van de gevolgen is natuurlijk onzin. Dat getuigd al van onvolwassenheid als je niet eerst nadenkt wat de gevolgen van iets zijn. Dus daarom zijn ze te jong. Een meisje van 12,13 of 14 denkt niet na over aids enzo...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
een meisje van 12 13 14 zal best over aids nadenke hoor
als ze het met 12 jaar op school voorlichting over krijge
denke ze der egt wel over naar....
sommige meiden zoals je al zei zijn gewoon wa sneller..
vroeg wast normaal als je ongesteld werd op je 16..
nou ik was 10 bijna 11....en dan zit je daar...

Waarschuw beheerder
ze zullen wel nadenken dan over aids, maar of ze er ook daadwerkelijk ook iets mee doen aan die informatie.

Hoe vaak heb ik niet gehoord: dat zal mij nooit gebeuren...
Maar in de praktijk komt het vaker voor dan ze je vertellen, geloof mij
Waarschuw beheerder
donateur
haha neehh da issie nie
oke...ik vind nog steeds dat iedereen ut zelf
moet wete...

hoe kan jij nou weten of je 8 jarige broertje er niet klaar voor is ?? 8)

Waarschuw beheerder
oke da klopt wel..
want ze zulle eigenlijk
ook niej snel condooms hebbe
of aan de pil zittuh
want als ze het doen wete de ouders
het waarschijnlijk niet!.
dus denk dat dan wel vaak onveilig word gedaan ja:)

maar vroeger *(weer)* ware meisjes en jongens er nog nie zo vroeg bij dus meschien zijn de ouders van nu er op voorbereid...
dus tege de tijd als wij kindere hebbe wete we het
en moete we dan onze dochter met 6 al aan de pil zette ofsow?:P...
Waarschuw beheerder
wat een gezijk allemaal in de middeleeuwen was je op je 12e al volwassen, werd je vaak al verplicht om te trouwen dus ook sex te hebben.... waarom zou dat nu allemaal anders moeten zijn dan????

Waarschuw beheerder
benk blij dak nie in de middeleeuwen leef:P
Waarschuw beheerder
vind t niet ziek, 13 en zeker 14 kan best, ligt er alleen aan hoe je ermee om gaat, maar egenlijk alle 13/14-jarigen die ik ken weten wel welke voorzorgsmaatregelen ze moeten nemen, en de meesten zullen t ook wel doen, al is t natuurlijk toch wat minder dan bij 17/18-jarigen.
Iedereen op die leeftijd heeft trouwens als t goed is ook al wel sexuele voorlichting gehad, en bij ons hadden op de middelbare school al veel mensen condooms, al was t alleen al omdat t stoer was..

En dochter van 6 aan de pil lijkt me niet echt zinvol :D, maar ken wel wat ouders die hun dochter gewoon bij het begin van de menstruatie de pil hebben gegeven :)
Waarschuw beheerder
13/14 en al sex gehad hebben? Ziek of niet Ziek ?

ik hoef er niet bij na te denken dat m'n broertje dat al doet... KOTS zeg, op die leeftijd :no:

ziek dus!
Waarschuw beheerder
tis inderdaad wel jong maar jah ik was zelf ook 14.. en nooit spijt van gehad heb daarna 2 jaar met die jonge gehad duz..:) maar is nu jammer genoeg over:(

Waarschuw beheerder
-13/14 en al sex gehad hebben? Ziek of niet Ziek ?

ik hoef er niet bij na te denken dat m'n broertje dat al doet... KOTS zeg, op die leeftijd

ziek dus!-

dus als je klaar bent voor sex zou je je in moeten houden omdat je PAS 13/14 of weetikveel wat bent...dat slaat dus egt helemaal nergens op, als je er klaar voor bent moet je het gewoon doen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik vind t ziek
Waarschuw beheerder
dan ben ik dus ook ziek :/

Waarschuw beheerder
W8 ik zal t anders zeggen, als je op die leeftijd al n tijdje n vriend of vriendin hebt vind ik t wel kunnen, maar als je zomaar ff met iemand naar bed gaat of al heel snel, dan vind ik t ziek.
Ben je nog ziek? ;)
Waarschuw beheerder
Als je er aan toe bent!
Ik was ook 14, en mijn vriendin toen ook

Waarschuw beheerder
hmm jah dat kan haha :) tja t is voor ieder z'n eigen keus wanneer ie voor t eerst sex heeft, toch vind ik 13/14 te jong..
Waarschuw beheerder
oke :)
Waarschuw beheerder
ja is ook misschien wel zo ik heb achteraf ook spijt dat ik er te vroeg aan begonnen ben maar dat kan je niet meer veranderen he :nee:

Waarschuw beheerder
Idd, drom ben ik blij dat ik lang heb gew8 :) totdat ik echt voor 200% zeker wist dat ik t wilde.
Waarschuw beheerder
heel slim(Y)

Waarschuw beheerder
als jij denkt dat je er klaar voor bent waarom niet ?? moet je toch lekker zelf weten ??

Waarschuw beheerder
Jah je zegt t zelf, denken.. je moet t zeker weten

Waarschuw beheerder
zit ook wel een kern van waarheid in... maar als jij op dat moment een vriend/vriendin hebt, en je voelt je er goed bij, dan gebeurt het al gauw... tenminste dat lijkt me logisch.... maar ik moet zeggen dat het wel een jonge leeftijd is...

Waarschuw beheerder
donateur
is ook veelste jong, maar dat komt ook deels door de media..

tijdschriften als break-out en hitkrant e.d. staan ook complete sexverhalen in, dan worden de lezertjes ook geinteresseerd
Waarschuw beheerder
donateur
Dat is toch ieder voor zich?
Als de persoon er dan al klaar voor is, dan is zij daar toch vrij in om er mee te doen wat ze zelf wil?
Tuurlijk, het is wel jong, maar tegenwoordig zijn ze er sneller bij hoor :).Komt omdat het leeftijdsverschil tussen het meisje en de jonger groter wordt(Heb ik ooit gelezen).
Waarschuw beheerder
Ik vind het ziek dat mensen zich zoveel met andere mensen bedoelen. Leef je eigen leven en ga niet beslissen over de keuzes van anderen. DAT is pas ziek!!!!

Waarschuw beheerder
ze horen nog met barbies of autootjes te spelen :yes:

Waarschuw beheerder
nou niemand beslist hier over n ander z'n keuzes, wij geven onze mening, of mag dat tegenwoordig niet meer?
Waarschuw beheerder
Ik geef toch ook alleen een mening? %)

Gata me gewoon om de manier waarop sommige replies hier gegeven worden. het lijkt me niet de bedoeling dat hier mensen gekwetst worden. Let gewoon een beetje op hoe je iets brengt.

Waarschuw beheerder
ik was 14 :x
en ik was dr echt wel al aan toe

Waarschuw beheerder
je weet op die leeftijd nie eens hoe je het moet spellen laat staan doen vind het erg jong maja ieder voor zich :yes:

Waarschuw beheerder
idd!
14 jaar... serieus toen d8 ik er nog niet1s aan,jah dat dat iets voor later was :) ik vond t zoenen al veel te spannend haha

Waarschuw beheerder
Haha idd!

Waarschuw beheerder
:D

Waarschuw beheerder
:)

Waarschuw beheerder
Ik denk dat iedereen gewoon moet doen wat diegene het fijnst lijkt :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben net 15 en ik doe al 2 jaar aan sex :)

Waarschuw beheerder
Ik vind dat niemand echt kan beoordelen of dat wel of niet ziek is, of dat diegene er wel of niet klaar voor is :)
Okeej met 14 jaar ben je natuurlijk nog niet volwassen, en kun je misschien nog niet zo goed je eigen keuzes maken, maar ik vind dat het er meer aan ligt hoe die persoon in kwestie is :)
Soms zie ik meiden van 13 of 14, die lijken echt net 16 en gedragen zich dan ook zo.
Het ligt er maar net aan hoe die persoon in kwestie is,maar ziek vind ik het igg niet :)
Ze moeten het lekker maar zelf weten wanneer ze er wel of niet klaar voor zijn

Waarschuw beheerder
Tsja alsof jullie kunnen weten hoe een ander persoon van binnen is.
Ik was dr aan toe, heb et gedaan en heb dr geen spijt van...

ligt allemaal aan de persoon zelf denk ik.

Waarschuw beheerder
Ik denk dat sex een vereiste voor een lichaam is om gezond te kunnen zijn. Zet je nou wel aan het denken. Wat als een meisje van 10 jaar zich gigantisch geil voelt? Zal niet snel een normale partner vinden en een jongen kan het al helemaal vergeten.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Alsof een meisje van 10 weet hoe geil voelen voelt?

Waarschuw beheerder
een meisje van 10 is daar nog helemaal niet mee bezig.. (lijkt mij dan) .. en 14 is idd wat jong.. tis alleen jammer als je dr later spijt van krijgt..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik vind het geil :jaja:
Waarschuw beheerder
Dat is alleen omdat je het zelf niet hebt

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Mau

Wil je me neuken?

Ik ben pas 11
Waarschuw beheerder
nee vanaf 18 sorry
Waarschuw beheerder
donateur
Ik kan me niet indenken dat een kind van 10 weet wat geil is ... :/

Waarschuw beheerder
mijN goD jaH tis IdD wat JonG jAh maar ieDer VooRziCh ben Je gEil Hebbie een VrieNd doE het dAn GwN:d

Waarschuw beheerder
Breezer :nee:

Waarschuw beheerder
Ziek kun je sex op je 13/14 niet vinden! Vrouwen zijn
"ontwikkelt" om kinderen te baren :P en voor de voorplanting van het menselijk ras te zorgen. Vrouwen/meisjes kunnen dit al vanaf hun 13. Dan is het toch normaal dat je vanaf die leeftijd wil vrijen?!
Je kan het dus hoogstens te vroeg vinden, maar niet ziek! Want lichamelijk zijn ze er helemaal klaar voor.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
mijN goD jaH tis IdD wat JonG jAh maar ieDer VooRziCh ben Je gEil Hebbie een VrieNd doE het dAn GwN

:frusty:

[img]http://www.bacardi-breezerbelgium.be/images/prod_6.gif[/img]
Waarschuw beheerder
idd.. :|

kbedoel dan ben je nog een KIND, geniet van je jeugd lijkt mij.. ik vind het echt doodzonde als je dan al gaat neuken en al die dingen..

en als jongen zijnde hahahaha.. ken je dan wel neuken? :P lijkt met dat je lul nog niet echt eh .. zeg maar groot genoeg is.. :P
nah weet het niet, k doe t niet met kindjes :P
Waarschuw beheerder
donateur
kbedoel dan ben je nog een KIND, geniet van je jeugd lijkt mij.. ik vind het echt doodzonde als je dan al gaat neuken en al die dingen..

ehhhh.... valt neuken dan niet onder genieten ?! :vaag:

Waarschuw beheerder
ze mottuh t tog zelf wete als zij er klaar voor zijn wrom dan nie!!
en als ze t doen om er by te horen..ja...
dan doem sommige ook als ze 18 zijn dus ik vind t niet ziek!

Waarschuw beheerder
ik was ook 14 enne ik ben er niet ziek van geworden :P

Waarschuw beheerder
donateur
Nah hoezo ziek?

Was zelf ook 14.. ruim half jaar samen met haar..
Beter dit dan op je 18e ontmaagd worden tijdens een one-night?

Ik vind van wel :jaja:

Waarschuw beheerder
idd double helemaal mee eens..

iedere week een one night stand dat is pas ziek.
Waarschuw beheerder
hoezo ziek? als je maar geniet:)

Waarschuw beheerder
op je 14e genieten? :nee:
Waarschuw beheerder
Niet ziek...:nee:

Als diegene er aan toe is...
En het lekker vind wrom niet...:)

Waarschuw beheerder
Idd wat maakt ut nou uit hoe uit je bent...
Waarschuw beheerder
Ik vind t ook tejong als t mij kind was
Hier *********kletss*************Op die leeftijd
weet je niet eens wat er aan toe zijn is !
Plus helft is er net 8ter dat ze er niet alleen mee kunne plasse !!!!!!!!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind t ook tejong als t mij kind was
Hier *********kletss*************Op die leeftijd
weet je niet eens wat er aan toe zijn is !
Plus helft is er net 8ter dat ze er niet alleen mee kunne plasse !!!!!!!!!

JUIST !!! :)
Waarschuw beheerder
13 vind ik oowk idd wel erg jong... maar vanaf 14/15 begin je erg veel verschil te zien tussen jongeren van die leeftijd... de 1 is al veel verder dan de ander...
Waarschuw beheerder
Miss XT? 2 november 2004 20:42
idd double helemaal mee eens..

iedere week een one night stand dat is pas ziek.

De pot verwijt deketel...nu doe je precies hetzelfde. Jij vindt t niet normaal dat mensne het verachten dat iemand van 13 al sex heeft. Maar je veracht zelf wel mensne die lek week een one-night stand hebben.

Ik vind dat mensne lekker zelf moeten weten wat ze doen. Ook al neuken ze elke dag een ander. Ieder zn eigen leven hoor.

Waarschuw beheerder
joh wat jij wilt tis jou dag vandaag :) :) :P
Waarschuw beheerder
Beetje jong he.

Waarschuw beheerder
zeer zeker te jong....!!

Waarschuw beheerder
ik zeg altijd : als ze kunnen schommmelen dan kunnen ze ook wippen
Waarschuw beheerder
Beetje vroeg inderdaad!!
Waarschuw beheerder
ben er dus gisteren achter gekomen dat m'n broertje van 14 al heeft GENEUKT, zoals hij het zelf zei :S

GATVERDAMME ZEG

kan echt niet!
Waarschuw beheerder
tjah kwas ook 14 denk de meeste toch wel ong..?
Waarschuw beheerder
donateur
Iedereen moet het lekker zelf weten, alleen is het wel een beetje zielig als je een meisje van 13 bent en je doet het, omdat je dan "stoer" denkt te zijn bij anderen en bij jongens van 18.

Ik was 16, mooie leeftijd, alleen heb ik het voor de 1e keer pas echt goed gedaan toen ik 17 was, dat is een mooie herinnering voor mij. Net als al die keren van nu met mijn lief :kusje:

En lichamelijk ben je al klaar voor sex als je ongesteld bent voor het eerst en sommigen zijn dat al op hun 11e.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
tjah kwas ook 14 denk de meeste toch wel ong..?

de meeste wat? mensen? sletjes? :O ;)

nee geloof dat het gemiddelde ligt op 17 jaar! :O
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Iedereen bepaalt zelf wanneer hij/zij eraan toe is en is dat als je 13/14 bent dat is dat zo, maar dat wil niet zeggen dat je ziek bent!

Waarschuw beheerder
als jij 14 bent en je weet zeker dat je het dan heeel graag wil, ja waarom niet?! als je toch eraan toe bent...
Die leeftijd ligt bij iedereen anders he..
sommige worden pas sexueel actief op hun 19e :P

Waarschuw beheerder
:x hou me mond wel als ze dat al ziek vinden :$

Waarschuw beheerder
toen ik 13 was klom ik nog in bomen! :D
Waarschuw beheerder
donateur
me 2 NenS! ik was nog met bomen klimmen bezig op me 13e.. En een meisje een zoen op de wang geven was al spannend en "extreem" genoeg.. Ben ontmaagd op me 16e vorig jaar en met die meid benk nog steeds samen :D --- :kusje: ---
Waarschuw beheerder
donateur
duzzzzzzzzzzz :yes: btje doods hier... niemand meer wat te melden???

Waarschuw beheerder
kinderen krygen tegen woordig ook eerder tieten als tanden ! dus wordt vrij normaal zijn hier ook zat kleine kinderen op pf die mannen proberen te scoren wordt je beetje moe van
Waarschuw beheerder
donateur
dus wordt vrij normaal zijn hier ook zat kleine kinderen op pf die mannen proberen te scoren wordt je beetje moe van

hmmm :S ligt ut aan mij of slaat dat nergens op wat jij je hier eruit kotst....:no:

kleine kinderen op pf die mannen proberen te scoren wordt je beetje moe van

Ben je dan homo???? :/

Waarschuw beheerder
moeten ze zelf maar uitzoeken vind ik
maar als het mijn kinderen zouden zijn echt niet
Waarschuw beheerder
donateur
tsjah, tis wel errug jong jah..
Waarschuw beheerder
jeetje, dan pas?

das ook niet stoer!
:/

Waarschuw beheerder
sinds wanneer is sex leeftijdsgebonden dan?
het ene lichaam is er sneller aan toe dan het andere...
lekker belangrijk...

Waarschuw beheerder
die leeftijd is veel te jong
Waarschuw beheerder
ik was 14 en heb der nie egt spijt ofzo van maar tis maah net hoe je der zelf over denkt
Waarschuw beheerder
persoonlijk vind ik dat te jong waarom die haast wacht nog even.
Maarja tegenwoordig als ze denken ik ben er klaar voor dan doen ze het :S

Tevens kan het op die leeftijd als je lichaam nog niet volgroeid is schadelijk zijn voor je lichaam.
Waarschuw beheerder
ik vind het echt te jong ja!!
Waarschuw beheerder
De 1 is er eerder bij als de ander...en de ene is ook veel sneller volwassen als een ander..
Het is bewezen dat meiden eerder volwassen zijn, dus tja als jij er klaar voor bent, waarom niet???

Waarschuw beheerder
ik was 15, tja...als ze zich op d'r 13e/14e er al klaar voor voelen, dan kan je ze toch niet tegen houden. Als ze het maar wel veilig doen dan in ieder geval!

Waarschuw beheerder
donateur
te jong, absoluut.
ik vind dat t vanaf 15/16 wel kan, al vind ik dat alsnog jong.. 17/18 vind ik een betere leeftijd :yes:

Waarschuw beheerder
beetje te jong ja

Waarschuw beheerder
donateur
wackiejacky 3 november 2004 18:40

Ik vind dat mensne lekker zelf moeten weten wat ze doen. Ook al neuken ze elke dag een ander. Ieder zn eigen leven hoor.

exactemundo (Y)
Waarschuw beheerder
jah. wel jong jah maar ik was zelf ook 14.
majah ik von het wel fijn wa wil je nog meer.
en zij ook hoor hahah maar zij was 15.
Waarschuw beheerder
donateur
mijn vriendin is owk 7 maanden ouder maar het gaat om het idee dat een kind van 13/14 ligt te fokken.. :no:
Waarschuw beheerder
Kzie dr t probleem eigeluk niet van .. maar legter ook aan hoe diegene zich gedraagd ..
Waarschuw beheerder
..... kdenk dat ut toch echt wel ieder zijn eige zaak is hoe oud je ben als je dat doet!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik was zelf ook 14 en had al een half jaar een relatie, maar ik zou niet willen dat een kind van mij er al zo vroeg aan begon...
Waarschuw beheerder
BlinD:

Ik bedoel als iemand zich kon kinds gedraagd dat het dan denk ik stoer doen is .. als iemand volwassener over komt dat het een ander verhaal is
Waarschuw beheerder
Ik weet het niet ik was 13jaar, dus ben al weer 11jaar actief.Ik heb een 12jaar jongere broertje en die heeft ook al gebatst en hij is 12JAAR!!!Mijn bek viel echt open!Hij wist al meer dan ik (bijna!!!!)

Waarschuw beheerder
wie ben ik om te bepalen wat (TE) jong voor iemand is,...

Werkzaam bij Rage-Online
Waarschuw beheerder
Ik heb een 12jaar jongere broertje en die heeft ook al gebatst en hij is 12JAAR!!!Mijn bek viel echt open!Hij wist al meer dan ik (bijna!!!!)

dat meen je niet :|
Waarschuw beheerder
donateur
ummzz 12 en al gebatst.... :/ omfg kvond 13/14 al jong :/
Waarschuw beheerder
donateur
ahh neej TerrorSmurf dan snap ik ut :P snapte ut eersj niej :bloos: maja :P

Waarschuw beheerder
Ik vind het niet ziek, ok ik werd wel een beetje gepusht toen ik 14 was... Maar ik geloof best dat je er op je 13/14 wel klaar voor kunt zijn!
Waarschuw beheerder
sex is vies
Waarschuw beheerder
dat is de normaliteit tot de dag van vandaag
Waarschuw beheerder
ik was zelf 13 toen het gebeurde maar het is zeker te jong! Ben er ook zeker niet trots op dat ik zo jong was!
Waarschuw beheerder
Ik denk niet dat je dat kunt beslissen. Ook al is die persoon pas 13 of 14, je weet niet hoe die is. Misschien issie wel heel erg volwassen voor zijn of haar leeftijd. Als je dan een lange relatie hebt... en je bent er klaar voor, je weet alles, je bent goed voorbereid en goed beschermd ensow, ja dan moet je dat vooral lekker doen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
idd. ook hardstikke ziek...zo vroeg is nie normaal. En dat ken j op die leeftijd nog nie zelf beslissen dan heb j nog heel andere dingen an j hoofd..alhoewel ik nu wel vindt dat d maatschappij wel zodanig aan t veranderen is dat dat strax miss. wel heel normaal is :/

Waarschuw beheerder
nee zeker niet ziek..
wat maakt het uit als je er klaar voor bent
Waarschuw beheerder
donateur
10 november 2004 22:05 : sex is vies

omg in welke tijd leef jij ???? :/
Waarschuw beheerder
BlinD:

Nee dan is het goed heh :p ghehe :D maarja.. ik vin dit echt zon vraag .. :S

Je moet het toch zelf weten of je er klaar voor ben of niet ?! dus als je er op je 13e wel klaar voor ben moet je wachten tot je 16 ben ofzo ?? :S:S:S :frusty: :frusty:
Waarschuw beheerder
Hoezo is dat ziek?? Ik denk dat het afhankelijk is van de situatie waarin het gebeurd. Als je als 13/14 jarige persoon neukt met iemand die je net die avond/dag hebt leren kennen in de bosjes of iets dergelijks, oke dan vind ik het best ziek. Maar dat vind ik sowieso stom, sex is iets wat bij liefde hoort mijn inziens...

Maar ik was ook 14!! Had al 7 maanden verkering en was er gewoon aan toe! In die situatie kan ik niet zeggen dat dat ziek is.
Waarschuw beheerder
er zijn ook van die mensen die niet met hun poten van kinderen af kunnen blijfen dus nee vind het niet zo gek nee!

Waarschuw beheerder
er zijn ook van die mensen die niet met hun poten van kinderen af kunnen blijfen dus nee vind het niet zo gek nee!
Waarschuw beheerder
tja maar dan ist niet vrijwillig..
maar als je er zelf klaar voor ben.. Why not ?

Waarschuw beheerder
ik zeg altijd maar als je kunt schommelen kun je ook wippen
Waarschuw beheerder
donateur
ummmzzz terrorsmurf :P maaruh ik denk niet dat een kin van 13 weet of diej er aan toe is of niet :/ kvond un (K) op de wang op me 13e al spannend genoeg :bloos:
Waarschuw beheerder
Tja maar het ligt er maar aan hoe jij jezelf ontwikkeld.. meisjes ontwikkelen zich nou eenmaal sneller als jongens;)
Waarschuw beheerder
donateur
tsjaa daz eenmaal een feit maja wat deed jij dan op je 13 ?? :P
Waarschuw beheerder
Tja.. ik geloof al meer dan een kusje op de wang.. maar had op me 13e een vriend van 17 geloof ik datie was.. dus tja.. maar von wel dat ik verder ontwikkeld was dat andere hoor..
Waarschuw beheerder
donateur
ik ging voor ut eerst "verder" met een meisje toen ik 15 was maar ben pas ontmaagd op me 16 ... kvond ut wel chill zow
Waarschuw beheerder
Jij zeg: Pas ontmaagd op me 16 ..

zoiets komt op mij over van te laat ofzo .. maar is toch mooie leeftijd :)
Maarja.. wat vind jij 'verder' ??
Zoenen of meer ?
Waarschuw beheerder
donateur
neej maar gewoon ik bedoelde daarmee dat er veel mensen al veel vroeger ontmaagd zijn... :bloos:

uhmmm ik vind verder meer dan zoenen .. het Handwerk en Mondelinge vaardigheden ;)
Waarschuw beheerder
Tja.. maar wat doen andere er toe ?! Ken iemand van 33 die nog maagd is .. is wel erg extreem maar wat boeit dat nou :)

Ohw nee dan weet ik dat ;)
Waarschuw beheerder
donateur
jah juist ik vind ook dat iedereen moet doen waar hij zin in heeft maar ik heb het topicc ook niet gestart om over mensen te oordelen ... :bloos:

kgeef alleen mijn mening en ik vind dat 13/14 erg jong is om aan sex te beginnen.. :P is mijn eigen mening en nog wel van meer mensen maar tegenwoordig moet je al oppassen met het uiten van je eigen mening in nederland :|
Waarschuw beheerder
Een buitenlander met een mening, valt onder geloofsovertuiging.
Een Nederlander met een mening, is racist..
en word vermoord.. :|
Waarschuw beheerder
donateur
hmmm we discussieren @ msn wel ff verder :P dit duurt te lang :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
En ondertussen druk an t msnen...onze PF ledenTerrorSmurf_H4L und BlinD...en komt er al wat uit of tot hoelaat duurt d vergadering?? ;P
Waarschuw beheerder
donateur
whahahahaha :P neej was gewoon ff bespreking, nx vergadering :bounce: :P
Waarschuw beheerder
Vergadering duurt tot 8 uur. dan komt het antwoord op deze ultieme vraag ^
Waarschuw beheerder
Of t ziek is op je 13/14e sex gehad te hebbe.. ik blijf erbij: als je er klaar voor ben (Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
ok dan blijf k nog ff zitte...en w88...whehehe ;)
Waarschuw beheerder
donateur
jah ik kan je tog niej van mening laten veranderen :P
Waarschuw beheerder
donateur
hmmm terreurwijf :P waarop dat :P ]

Of t ziek is op je 13/14e sex gehad te hebbe.. ik blijf erbij: als je er klaar voor ben

de ULTIEME vraag is beantwoord :P
Waarschuw beheerder
Ghehe :D Im the best :respect:voor mezelf:respect: whahaha :D

Waarschuw beheerder
donateur
Wat wou je er aan doen?

Waarschuw beheerder
donateur
:9

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
bin nog steeds an t w88 :p

op antw. en conclusie...owjah en d kloe!! jawel d kloe!! whehehe ;P

Waarschuw beheerder
okeej....15 dan...?

Waarschuw beheerder
iku was 12 jaar toen ? ? ?
Waarschuw beheerder
Terreurwijf:

De conclusie was gister een uur te vroeg man :p tkwam deruit dat als je er klaar voor ben het NIET ziek is :D
12?? joah waarom geen 8 (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
juist de stelling was :

13/14 en al sex gehad hebben? Ziek of niet Ziek ?

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja maar het antwoord is al gegeven : als je er klaar voor bent; Niet ziek .. dus tja :D volgende vraag :P
Waarschuw beheerder
donateur
tsjaaaaa :D hmmm verzin jij eens een vraag , je krijgt copyright op topic :D
Waarschuw beheerder
Opgepakt worden : Gaar of niet Gaar

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
ok dan TerrorSmurf_H4L...thx v het antw. ;)

Waarschuw beheerder
donateur
idd beetje ziek

Waarschuw beheerder
jeugd van tegenwoordig!!
Waarschuw beheerder
ik werd ook op mijn 13e ontmaagd, is dan allemaal heel erg stoer, maar nu heb ik er spijt van!:-(

moet wel zeggen, dat ik aardig volwassen was voor mijn leeftijd toen...:-)
Waarschuw beheerder
Ken iemand wat op dr 13de een kind gekregen heeft:S :vaag:
erg dom zoiets

Majah tot hoe oud kan je een kind nog een kind noemen tegenwoordig:S:S
als ze 9 zijn lopen de meisjes al op hakkeschoentjes en doen ze iedere dag make up op,..dusjah:S:S
Snap sommige ouders niet dat ze dat toelaten bij hun kindertjes:S:S
Waarschuw beheerder
Tja das wel ergvroeg om een kind te krijgen.. Vrij veilig NeuQ een appel
Waarschuw beheerder
whaha jah idd
maar is echt waar hoor
ik ken die meid persoonlijk
Majah,..was natuurlijk niet gepland,..maar dan nog
vind t gewoon echt niet normaal om te zien waar meide van 9 op dit moment al mee bezig zijn:S:S
dan hoor je lekker kind te zijn,..geen zorgen,..lekker buiten spelen
neej wat doen zij,..druk maken of hun make up nog goed zit en hun haren enzo :vaag:
Waarschuw beheerder
Ja me broertje ook.. die is nu ook 9 geloof ik en dan kom ik hem weleen svan ze school halen dan zie ik ook kinderen lopen.. tjee!

maar is wel erg op je 13e een kind :|
Waarschuw beheerder
100%Right
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik was 12 13 jaar en jong geleert is oud gedaan als je snel volwassen bent of op die leeftijd al vrij volwassen bent moet het ook kunnen

Waarschuw beheerder
Ja idd kan nie:P:P
Waarschuw beheerder
ach ja, tegenwoordig kan alles :s

Artiest Harold
Waarschuw beheerder
tegenwoordig kan alles jah,maar dat hoeft dan nog niet goed te zijn....
Waarschuw beheerder
Pakken wat je pakken kan

Waarschuw beheerder
donateur
haha of het ziek is??

nou ik d8 op die leeftijd net aan zoenen...
maarja als je met 13 relatie krijgt en je hebt al echt lang.. ja dan vink het niet zo gek.. alhoewel tegenwoordig het ook gewoon 1nights zijn op die leeftijd...
dan vink het wel ziek..

maarja kun je ook over roken beginne begint al op basisschool drinken begint ook steeds vroeger.. is nie alleen de sex hoor..
Waarschuw beheerder
donateur
neej daz waar.... op vandaag lopen kinderen van 10 met een mobiele telefoon :/
Waarschuw beheerder
donateur
sorry hoor maar daz owk zoiets.... wat moet een kind van 10 met een gsm ????
Waarschuw beheerder
donateur
tenminste zow denk ik erover... Don't shoot :x :bloos: :x
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
vind 13/14 ook veel te jong.. je kan dan nog niet klaar zijn... je weet nog niet eens echt wat het inhoudt en wat de gevaren zijn. die wat het zo vroeg doen doen het alleen om stoer te zijn en hebben achteraf (stiekum) spijt.

ik denk verder niet dat het te maken heeft met op welke leeftijd je mag uitgaan... ik mocht met 15 naar discotheken, tot een uurtje of 2.. en met 16 mocht ik wegblijven tot 6 uur s ochtends. ik ben pas met 18 ontmaagd. heeft nix te zeggen dus. :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
juist ouders denken dat diej dingen alleen s'avonds gebeuren... :P overdag kan ook leuk zijn duzz het heeft idd nx te maken met de leeftijd waneer je mag uitgaan...
Waarschuw beheerder
Ik vind ut ook te vroeg. Sex is voor volwassenen! (Of bijna volwassen dan ;))

Op die leeftijd dacht ik daar echt nog niet aan...

Waarschuw beheerder
moete ze zelf weten als hun dat lekker vinden:yummy::P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
pfffff toen ik 10 was neukte ik al dieren!!
Waarschuw beheerder
het is wel ziek volgens mij is je lichaam er ook niet aan toe en je kan een hoop kapotmaken
Waarschuw beheerder
ik vind het wel een beetje ziek , maar iedereen moet het zelf weten!!!!

Waarschuw beheerder
iedereen moet het zelf weten ja, maar als ik verhalen hoor van meisjes van 15 die het al aantal x hebben gedaan met verschillende jongens en nog zonder rubber ook en ze beginnen te zeuren dat ze niet ongesteld worden.......??!!!

daar heb ik dan geen medelijden mee....
Waarschuw beheerder
neuh niet ziek
was zelf ook die leeftijd

Waarschuw beheerder
tjsa wat doe je eraan...
over een paar jaar zijn ze 10?
Waarschuw beheerder
Ik heb een zus van 14 nou ik moet er achter komen dat ze loopt te rampetampen, sla ik d'r eigenhandig 3x overdwars!

Waarschuw beheerder
donateur
koeiestront!

ik was ook 14, nou en! de 1 is er eerder aan toe als de ander!
Waarschuw beheerder
joh , 13/14 is normaal, dat is altijd al zo geweest
Met 13/ 14 zijn ze geslachtsrijp, dus zullen ze het niet laten ook
Waarschuw beheerder
en Miss Tails is zelf ook nog maagd? Of spreek je uit ervaring?
Waarschuw beheerder
donateur
poef, als je dat al normaal vind wil ik nie weten wat je allemaal nog meer normaal vind :S
Waarschuw beheerder
en Miss Tails is zelf ook nog maagd? Of spreek je uit ervaring?

Ben 22 dus nee geen maagd meer!!!
Maar m'n zusje is net 14 en denkt dat ze 20 is,(erg naief) dus die moet je met sommige dingen in de gaten houden!(trouwens daar ben ik oudste zus voor geworden he!)

Waarschuw beheerder
tsja vind t wel errug jong..
maja kijk hoe die kids van 13/14 zich tegenwoordig gedragen en hoe ze eruit zien... :no:
was zelf 16 toen k er mee begon..nah mooie leeftijd toch :)
Waarschuw beheerder
ieder voor zich!!
Waarschuw beheerder
was 14 en heb er geen spijt van gehad.. beter te vroeg al te laat

Waarschuw beheerder
echt ziek man :S
Waarschuw beheerder
op me 13e was ik nog verliefd op mijn voetbal!

Waarschuw beheerder
wat lief :lief:
Waarschuw beheerder
De een is nou eemaal sneller toe aan sex dan een ander.
Ik zelf was 13 toen ik voor het eerst sex had.
Je hebt 13 jarige die nog heel kinderlijk zijn.
Maar toen ik 13 was zag ik eruit als 16 en gedroeg me als 18.
Toen ik 13 was had ik een vriend van 21 en we hielden onwijs veel van elkaar.
Er is niks mis mee om op jonge leeftijd sex te hebben zolang je het maar veilig doet.
Zodra je er klaar voor bent om sex te hebben moet je gewoon sex hebben.
Dus of je nou 13 bent of 30 bent je moet gewoon wachten met sex totdat je het zelf wilt en het niet doen omdat je vriend of vriendin het wilt of denken dat het op jou leeftijd nou eenmaal hoort of juist niet hoort.
Je moet je vooral niks aantrekken van wat andere vinden of denken en lekker doen wat je zelf wil.
Wil je seksen?
Dan moet je dat vooral doen!
Wil je nooit seksen?
dan doe je het nooit

Waarschuw beheerder
het is hun keuze!
als hun het willen op die leeftijd moeten ze het gewoon doen!
maar dan moeten ze wel goed verstand hebben om veilig te naaien!
Waarschuw beheerder
donateur
ik vind het ziek, ik denk niet dat je op je 13e al klaar bent voor sex, misschien kun je wel denken dat je er klaar voor bent maar op je 13e heb je daar echt nog geen verstand van

en Whitekiller, ik denk ook niet dat je op je 13e al weet wat houden van is :/ verliefd oke, maar houden van is wel heel wat anders. en je zegt dat je een vriend van 21 had, nou sorry hoor maar die heeft je dan echt vet gebruikt denk ik, beetje pedo-achtig he een 21 jarige met een meisje van 13, bah
Waarschuw beheerder
Kan best ik was ook 14

Waarschuw beheerder
ach , twee keer 13 is ook 26...
Waarschuw beheerder
13/14 ziek?!:S

het is tegenwoordig heel normaal!
ik was daarin tegen 17 jaartjes oud:D
maar die achterstand wel dubbel en dwars ingehaald, ik zou nu niet meer zonder kunnen:$

Waarschuw beheerder
ik was eerste keer 12 jaar met meis van 16 :s
beetjuh jong majah wel :kwijl:
Waarschuw beheerder
ik was zeventien en deed het met een meisjes van 12o:):P
Waarschuw beheerder
Wie ben jij om te zeggen dat het ziek is?
Ieder moet het doen wanneer hij/zij het wel en ik vind niet dat je moet gaan kijk van ''Oooh ik ben nu 16/17 dan mag het''.. Als je het maar niet voor een ander doet maar gewoon voor jezelf, omdat jij het wil, is het GOED...

Waarschuw beheerder
is je eigen keuze togh :/

Waarschuw beheerder
nou miilou.. jij bent anders wel een lekker jong vruchtje.. :jaja:

(ach, in dit topic mag ik ook wel een keer de pedo uithangen)

Waarschuw beheerder
:o
Waarschuw beheerder
mischien kunnen we een sociaal pedagogisch verandwoord pedo topic openen:D

Waarschuw beheerder
hahah ma net geen 13/14 meer ;)

Waarschuw beheerder
hahah ma net geen 13/14 meer

maar nog wel lekker strak :jaja:

16 jarige meisjes roeleren ( hmm volgens mij kan je tegenwoordig opgesloten worden voor dergelijke uitspraken)
Waarschuw beheerder
je mag in nederland toch vrij je mening geven??
nou dat doe je nu!
maar je mag niks doen met die meisjes van 16:P:D

Waarschuw beheerder
maar nog wel lekker strak

tsja da kan iedereen.. kwestie van traine :9

Waarschuw beheerder
uhh ik bedoel strak als in nog niet uitgewoond..

Waarschuw beheerder
:$..

Artiest {SHOWLIST artist 26887, 27322}
Waarschuw beheerder
Tja... 13/14 is best vroeg...

Maar sommige mensen zijn er gewoon sneller bij dan anderen... Ik was zelf ook 13 (Y)

Waarschuw beheerder
Tja moet je eigenlijk zelf weten, je kan het toch niet tegen houden, als ze het willen... doen ze het toch wel.

Waarschuw beheerder
pff vind t maar ziek :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Vind het eigenlijks te jong, maar niet iedereen is even "ontwikkeld" op die leeftijd.
Ik was 19 en heb er geen spijt van gehad dat ik "pas" toen begonnen ben.

Waarschuw beheerder
maar ik denk ook dat dat voor iedereen verschillend is
Waarschuw beheerder
Als iemand er klaar voor is..... why not? (y) Zulke dingen gebeuren gewoon steeds vroeger. Elke puber weet tot op de puntjes hoe het moet dankzij tv en tijdschriften.

20 jaar geleden kwam wekelijks misschien één tiet op tv. Nogal logisch dat ze er toen wat later achter kwamen hoe het werkte.

Waarschuw beheerder
Waar ligt de grens vraag je je dan af:S

13/14 vind ik wel heel erg jong, maar zo jong en dan met iemand die 10 jaar ouder is vind ik wel heel triest die zou wel beter moeten weten, tenzij hij het niet wist aangezien ze er ook ouder uit gaan zien op die leeftijd:S

Waarschuw beheerder
t ligt niet alleen aan de leeftijd maar ook aan de persoon.
sommige mensen zijn qua denken nou eenmaal verder dan andere mensen...
als je er klaar voor bent, ben je er klaar voor... dat is voor iedereen anders...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
als je er klaar voor bent, ben je er klaar voor... dat is voor iedereen anders...

Daar ben ik het met je eens en dat ze verder zijn in deze tijd klopt ook, maar echt bewust nadenken doen ze niet verantwoordelijkheid nemen kunnen ze niet........die ervaringen hebben ze nog niet ook al lijken ze zo verstandig het blijven pubers in hun ' ontdekje plekje fase'!

En met je vrienden meedoen blijkt toch altijd een goeie reden te zijn om het zo snel mogelijk te doen.

Stel je voor dat je er niet meer bij hoort!! Betuigt ook niet echt van doordacht gedrag lijkt me.

Waarschuw beheerder
En met je vrienden meedoen blijkt toch altijd een goeie reden te zijn om het zo snel mogelijk te doen.

Stel je voor dat je er niet meer bij hoort!! Betuigt ook niet echt van doordacht gedrag lijkt me.

daar heb je ook wel weer gelijk in...

Waarschuw beheerder
tja er zijn genoeg mensen hier in mijn buurt die het op hun 12e zelfs al gedaan hebben:S...eerlijk gezegt dacht ik toen nog nie eens aan sex...
Waarschuw beheerder
donateur
Dus of je nou 13 bent of 30 bent je moet gewoon wachten met sex totdat je het zelf wilt en het niet doen omdat je vriend of vriendin het wilt of denken dat het op jou leeftijd nou eenmaal hoort of juist niet hoort.

:respect:

Waarschuw beheerder
donateur
:no: ik vind het te jong... maar tegenwoordig schijnen ze alles jonger en meer te doen dan vroeger :/

Waarschuw beheerder
Ik zag vandaag op tv dat jongeren steeds vroeger sex hebben. Als je kijkt op sommige basisscholen, daar lopen de meiden al met make up.. Amper 12 jaar oud. Ze zijn er tegenwoordig steeds vroeger bij. Ook was op het nieuws dat het condoomgebruik toenam, behalve dan weer in de groep van 13,14 omdat die waarschijnlijk niet zo goed voorgelicht zijn, of té naief om de gevolgen er van in te zien!! Maar goed, ieder voor zich toch?

Waarschuw beheerder
donateur
tja er zijn genoeg mensen hier in mijn buurt die het op hun 12e zelfs al gedaan hebben...eerlijk gezegt dacht ik toen nog nie eens aan sex...

Ik ook niet :$ Zelfs op m'n 14e/15e nog niet eens... was toen veel te druk met scheuren op m'n Maxi O:) :yes:
Waarschuw beheerder
nope.. kben nog steeds maagd:)
Waarschuw beheerder
tsja moeten zelf weten tog..

Waarschuw beheerder
donateur
nope.. kben nog steeds maagd:)

Ow :) :P
Waarschuw beheerder

Clubkutten gedrag :jaja:
Waarschuw beheerder
als je zelf denkt dat je er klaar voor bent maakt het verder toch niks? wat heeft een ander met joun sexleven nodig.. ik was ook 15.. leeftijd maakt niks

Waarschuw beheerder
Het is je eigen keuze.. Maar ik dacht er nog niet eens aan op me 13e!
Maar de kinderen van 13/14 van nu zijn heel anders..

Waarschuw beheerder
tgggg, niet ziek
dat m0et je t0gh zelf weten???
Waarschuw beheerder
donateur
Gemiddelde van nederland ((Volgens de krant, stukje over sex :vaag: )) is de eerste keer dat je het doet als je 15,1 jaar bent. Dus dan is het normaal dat er veel mensen het al doen op hun 13e ...maar ook een groot gedeelte die het doen op hun 17e... wat ik persoonlijk normaler vind. Maar als je er klaar voor bent...doen toch :) ?
Waarschuw beheerder
ja candyman..sta je daar van te kijken?;)

Waarschuw beheerder
donateur
Ja enorm!
[img width=15 height=100 cacheid=0000001600000028371c6e701a00a224f3]http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/Smilies/whoa.gif[/img]

Waarschuw beheerder
Dat kan toch niet man! tering, wie doet nou zoiets man......... :-D
Waar maak je je druk om man, ieder zijn keus!...Kijk ok, ik heb ook gehoord dat er meisjes zijn van 13/14 die het doen om stoer te zijn. DAT is zielig...maar als ze het zelf echt willen No prob toch?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
De een is nou eemaal sneller toe aan sex dan een ander.
Ik zelf was 13 toen ik voor het eerst sex had.
Je hebt 13 jarige die nog heel kinderlijk zijn.
Maar toen ik 13 was zag ik eruit als 16 en gedroeg me als 18.
Er is niks mis mee om op jonge leeftijd sex te hebben zolang je het maar veilig doet.
Je moet je vooral niks aantrekken van wat andere vinden of denken en lekker doen wat je zelf wil.
Wil je seksen?
Dan moet je dat vooral doen!
Wil je nooit seksen?
dan doe je het nooit

Als ik jou pa was zou ik die gast door heel het huis slaan shit man pedofiel
Waarschuw beheerder
is amah goed dat je dat nie ebnt dan he:9

Waarschuw beheerder
waarom zou je jezelf al dat lekkere afhouden om je leeftijd?
als jij denkt dat je mag neuken van jezelf dan hou ik je niet tegen(y)
denk er alleen wel ff aan dat je als gast van 16 of 18 niet kleine meisjes pak van 13/14
dat vind ik dan weer niet kunnen

Waarschuw beheerder
Kvinnet maar vaag... maar ok:P

Waarschuw beheerder
donateur
snap niet dat ze dan al kunnen neuken.. volgens mij ben je dan nog niet echt.. volgroeid :/
alof je een pink in je kut steekt.. zo moet dat denk voelen.. maarja alles om erbij te horen

en andersom, meisje van die leeftijd die t met een oudere jongen doet.. hoe durven ze dat te doen.. pedofieletjes.. bah
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nou ik was ook 14...

Waarschuw beheerder
wat een onzin allemaal..!!

ik was zelf 13 en heb er geen spijt van...!
iedereen is op een andere leeftijd ontwikkeld dus wat een bull shit..je gaat met iemand naar bed omdat je van die gene houd ( meestal ) en waarom zou het dan ziek zijn als je dat op je 13e doet..

als je het doet om er bij te horen is het een ander verhaal dan ontrbreekt er echt wat zelfrespect bij je..

maar mensen praat niet over een leeftijdsgrens!
als je er klaar voor bent en je zelf vind dat het de juiste persoon is waar je van houd.. waarom zou je zoiets lekkers dan laten..!

(K)

Waarschuw beheerder
ik vind het ook wel jong, dacht daar nie aan op me 13e, maar tis nu heel anders en als ze er aan toe zijn...
Waarschuw beheerder
donateur
Ik was 14, en achteraf denk ik idd te jong, maar om het nou belachelijk/achterlijk te noemen :vaag:

Ik vind het pas belachelijk als je sex hebt omdat de ander dat wil en niet omdat jij dat wil.

En dan mag je 13 zijn, maar op je 35ste vind ik dat nog steeds belachelijk :/
Waarschuw beheerder
13/14 is wel erg vroeg dan denk je toch nog niet aan sex dan speel je nog in de speeltuin

Waarschuw beheerder
Zeg je zeker omda je zelf pas bent ontmaagd ofzo..
Boeie hoe oud je bent as je er mar by nadenkt..

Waarschuw beheerder
Je moet sex hebben als je er klaar voor bent.
Ik was 14 en ik heb er geen spijt van.
Maar mensen laten we niet vergeten dat de jongeren gemiddeld op hun 16e voor t eerst sex hebben!!

-xXx-

Waarschuw beheerder
beetje jong he 13 14 is beter:P
Waarschuw beheerder
Tja het is jong maar als diegene daar toch aan toe zijn.. Laat ze dan lekker zou ik zeggen.. Mensen moeten zich niet zo bemoeien met anderen!!

Waarschuw beheerder
hangt van de mensen af waar ze mee omgaan..
je hebt van die achterlijke mongolen die van zeer laag niveau zijn, al die meiden van tegenwoordig vallen daarom. (wat ze erin zien, :S geen idee)

we moeten de jeugd van nu gewoon zwaarder straffen.

want het is echt een zieke bende aan het worden!

Waarschuw beheerder
donateur
Ziek ? als ze het met je opa doen wel :D

Waarschuw beheerder
13/14 pfff toen ging ik voor t eerst zoenen.. (naja op m'n 12e ;))

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 mei 2005 om 21:01:
Ziek ? als ze het met je opa doen wel :D

Ja want die zijn dood, dus.. om het daar nou mee te doen is ook niet echt fris..

Maar.. dan nog.. 13/14 is best jong om sex te hebben.. dus vind k ziek...

Maarja. ze moeten het zelf weten.. maar als ze op die leeftijd al sex hebben zijn het van die BreZah Sletjes!!

Waarschuw beheerder
donateur
Ja want die zijn dood, dus.. om het daar nou mee te doen is ook niet echt fris..

Als je het met een dooie doet, ben je een necrofiel, en ben je zelfs volgens de wet officieel ziek ;p

Waarschuw beheerder
Tegenwoordig is dat normaal...
Maar ik was nog met m'n GI Joe aan het spelen op die leeftijd..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 mei 2005 om 21:05:
en ben je zelfs volgens de wet officieel ziek

hehe, en dat is de nederlandse wet, verwacht je ook niet :P

Waarschuw beheerder
donateur
Ach, je zal er vast maar 3 maanden voor hoeven vast te zitten ... (6)

Waarschuw beheerder
tsjah als k het zo hoor begint iedereen er steeds vroeger mee maar 13/14 vind ik idd veel te jong! maar ja misschien denken ze dr niet zoveel bij na of betekend het niet zoveel voor ze ofzo?

Waarschuw beheerder
was ik toen maar al begonnen :devil:
Waarschuw beheerder
ligt ook aan de persoon!

ik was ook 13, maar héél vroeg volwassen, veel meegemaakt, oudere vrienden, lang voor m'n leeftijd,

dus ik stond ook niet stil bij m'n leeftijd, maar bij hoe ik me voelde.

Waarschuw beheerder
S-Uzi..

Geen spijt van nu?
Waarschuw beheerder
:nee:

gewoon vroeg volwassen, was ook 17 toen ik ging samenwonen, en nu nog steeds.
hoef me tenminste nooit af te vragen of ik iets mis, hihi!
Waarschuw beheerder
ik vind 13 echt de grens...moet echt geen 12 worden
dat vind ik echt heel ziek...
Waarschuw beheerder
Woaah...vind dat gewoon eg niks :no:
En eigenlijk zonde ook, want die meisies van die leeftijd nu, doen het nu vaak alleen maar voor een of andere reputatie! Anders hoor je er niet bij?????

Das toch jammer?

En kan me eigenlijk niet eg voorstellen dat het een lekkere ervaring is dan :S
Fijn gestuntel zal het dan zijn, want op die leeftijd heb je eg geen ventje van rond de 20 met vulle ervaring! :P gheghe...oft moet iemand met pedo gevoelens zijn die op jonge meisjes kickt :/

Als je op latere leeftijd een leuke, lieve jongen tegen het lijf loopt en je voelt je tijdens de sex gewoon goed en op je gemak gesteld, dan zal er vast wel een gedachte door t koppie dwalen van: Zo had ik het eigenlijk gewilt en had ik maar gewacht...

Nee, op 13/14- jarige leeftijd ga je wel meer uitproberen enzoow, maar je laten ontmaagden dan??? :no:
Waarschuw beheerder
Tis wel heel jong, kwas zelf 17 en met een vrouw van 29, was wel vet, goeie leermeesteres;) maarja ieder moet t maar voor zich weten. mn vriendin was 21, was ik de 1e bij, maar dat komt door omstandigheden, door een gast die liever mepte had ze jaren geen relatie. Nu wel gaaf wetende dat ze echt 100% van mij is:D

Waarschuw beheerder
ik vind het een goed verhaal van *~(K)Angel's Bitch(K)~*

meiden krijgen er later echt spijt van als ze een jonge voor het leven tegen komen. en denken. Tsja. had k maar gewacht!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van S-Uzi op maandag 2 mei 2005 om 23:10:
was ook 17 toen ik ging samenwonen, en nu nog steeds.

nog steeds 17? :s
Waarschuw beheerder
donateur
ik was ook 14...

heb er geen spijt van....maar achteraf denk ik soms wel eens dat ik beter nog ffies had kunnen wachten...

maar ben t met meerdere mensen eens hier...
Als je er klaar voor bent moet je het doen....of je nou 14,15 of 28 bent...

Is JOU keuze!

Waarschuw beheerder
ziek

Waarschuw beheerder
mensen heb toch respect voor elkaar en laat elkaar in je waarde....ieders eigen keus!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Vin
Ziek

ook wel een groot woord hoor....
Waarschuw beheerder
Beetje vroeg, maar ja

Kijk, het ligt ook aan de situatie. Als je als 12 jarige al 2 jaar een relatie hebt met die jongen en je dan laat ontmaagden op je 14e moet kunnen vind ik. Ik was zelf 15 jaar, dus wtf :D en ik heb er geen spijt van..

Waarschuw beheerder
Tsja ik snap even 1 ding niet;

waarom zou iemand van 18 het wel mogen doen, terwijl die dr niet klaar is en iemand van 13 niet terwijl die der wel klaar voor is.

Leeftijd maakt niet uit (maar het moet idd niet onder de 13 wordne :P)

Waarschuw beheerder
Ik lees wel veel dat ze zeggen dat ze vroeg volwassen zijn, ouder voor hun leeftijd. Ik ga niet zeggen dat 13 te jong voor sex is, al is het erg vroeg. Maar kom niet aan met geneuzel over ik was volwassen(er) dan andere 13 jarigen.
Met 13 jaar ben je een kind, punt uit. Welke shit je dan ook mee gemaakt hebt, hoe oud je je ook gedraagt. Je bent en blijft een kind.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
*~Angel's Bitch~* citeer 2 mei 2005 23:20
Als je op latere leeftijd een leuke, lieve jongen tegen het lijf loopt en je voelt je tijdens de sex gewoon goed en op je gemak gesteld, dan zal er vast wel een gedachte door t koppie dwalen van: Zo had ik het eigenlijk gewilt en had ik maar gewacht...

Misschien dat je die jongen op jongere leeftijd al tegenkwam, volgens jouw advies niets gedaan hebt en je tien jaar later alsnog sex hebt met een ongelovelijke eikel.

Het ligt aan de situatie, niet aan de leeftijd.
Al zijn er veel jonge meiden die de situatie nog niet zo goed kennen inschatten. Maar ja, zolang het veilig gebeurt, zie ik het probleem niet zo...
Waarschuw beheerder
als je eraan toe bent waarom niet.. :/

Waarschuw beheerder
13/14 en al ontmaagd

:no:

Waarschuw beheerder
RebelwithoutaClue Ik lees wel veel dat ze zeggen dat ze vroeg volwassen zijn, ouder voor hun leeftijd. Ik ga niet zeggen dat 13 te jong voor sex is, al is het erg vroeg. Maar kom niet aan met geneuzel over ik was volwassen(er) dan andere 13 jarigen.
Met 13 jaar ben je een kind, punt uit. Welke shit je dan ook mee gemaakt hebt, hoe oud je je ook gedraagt. Je bent en blijft een kind.

Tsja. daar hest wel ffkes gelyk in jonge man...

de 13 jarige die sex hebben, zijn van die kinderen die school niet af kunnen maken, van die probleem kinderen..

Dus het hangt wel af van de situatie ja, en als 13 ben je echt nog een kind en is het gewoon ongezond om sex te hebben..

Maar in de situatie waar ze opgroeien moet wat aangedaan worden, alleen dat gebeurt niet, daarom beginnen de meiden vaak op jonge leeftijd, en worden ze allemaal een vieze ranzige slet, en mochten ze wat ouder worden denken ze allemaal van SHIT.. ik heb er spijt van.. (in mijn omgeving vaker mee gemaakt dus ik weet echt wel waar k over praat)

Waarschuw beheerder
donateur
de 13 jarige die sex hebben, zijn van die kinderen die school niet af kunnen maken, van die probleem kinderen..

hmm..ik heb me school echt wel afgemaakt... tsja niet iedereen die ontmaagd wordt kiest er bewust voor als je 13 bent..ben je naar mijn idee nog wel een kind..en niet in staat daar fatsoenlijk en volwassen over na te denken..het is nogal wat hoor sex.. helemaal als je 13 bent..
Waarschuw beheerder
donateur
toen ik 13 was dacht ik daar nog niet eens aan....

de meesten die het op deze leeftijd overkomt doen het omdat ze erbij willen horen of iets in die geest. De leeftijd wordt steeds lager, omdat zoveel meiden zich allemaal kleden en voordoen alsof ze al echte vrouwen zijn. Ik verbaas me er soms over als ik soms een meisje zie lopen die wel 18 lijkt en in werkelijkheid nog maar 14 blijkt te zijn. Maar niet alleen kleden ofzo, maar ook gewoon naar dezelfde feesten gaan als ik, pas om 7u de volgende ochtend thuis mogen komen etc. Ik begrijp dat soms echt niet en die ouders die dit allemaal toelaten al helemaal niet. :no:

Helaas ondervinden die meiden vaak als ze volwassen zijn pas dat ze eigenlijk toen nog wel erg jong waren.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond mezelf toen niet volwassen..nu nog niet..maarja..het ligt denk ik ook wel aan de situatie waarin het gebeurde... ik koos er niet bewust voor.. kon dr nie eens helder over nadenken als je 13 bent weet je amper wat er allemaal bij komt kijken..

Ik mocht ook inderdaad echt niet zo lang uit..achteraf gezien snap ik best waarom..
Waarschuw beheerder
13 vind ik echt jong, hoe volwassen je er ook uitziet. Je bent nog een kind. En je kan wel volwassen zijn/gedragen, maar je bent toch nog een kind. Je moet dan niet eens aan zulke dingen denken. En het is idd zo dat heel veel mensen er gewoon bij willen horen en een paar zeggen dat ze er geen spijt van hebben, omdat ze van diegene houden. Nou volgens mij dachten die gasten van ey jong meisje, makkelijk te beinvloeden...Dus eigenlijk zijn ze gewoon gebruikt voor sex. Het zal vast bij een paar mensen anders zijn, maar vast ook bij veel mensen dat het niet anders is.
Waarschuw beheerder
wat maakt allemaal uit?
Ik was ook 13 en deed het met een buurmeisje van 9 jaar. Het hing al de hele tijd in de lucht dat het een keer ging gebeuren...
:)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ben het met boven genoemde niet eens ik was 13 toen ik voor het eerst sex heb gehad het was met een heele liefe jongen waar ik uiteindelijk 5 jaar een relatie mee heb gehad .

heb keurig mijn hbo diploma gehaald heb nu een goede baan en ja ik hou van sex maar ben toch echt geen slettebak dus..........
Waarschuw beheerder
missy7: Ik had het ook niet over iedereen, ik zei ook dat het vast bij een paar mensen anders is:)

Waarschuw beheerder
ik was 13 :x.......
Waarschuw beheerder
Filchner citeer 3 mei 2005 11:31

(...) ik weet echt wel waar k over praat

:D Tuurlijk...

13 ben je echt nog een kind en is het gewoon ongezond om sex te hebben..

Fysiek is het niet ongezond, misschien dat er wel veel geestelijk op die leeftijd nog niet goed mee om kennen gaan.

Maar in de situatie waar ze opgroeien moet wat aangedaan worden, alleen dat gebeurt niet, daarom beginnen de meiden vaak op jonge leeftijd, en worden ze allemaal een vieze ranzige slet

Ontmaagd worden door een vriendje op die leeftijd betekend niet dat je gelijk met de rest ook het bed induikt...

Nomineer je post nu alvast voor de meest kortzichtige in dit hele topic...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Duracell Darz op dinsdag 3 mei 2005 om 11:41:
Ik was ook 13 en deed het met een buurmeisje van 9 jaar.

en dit moeten we echt serieus gaan nemen?? :S:S

Waarschuw beheerder
pff voor mensen die der op in gaan, haha
die gozer is zelf 17 jaar em heeft er alleen nog paar mee geplast,
en wou dat hij op 13/14 jarigge leeftijd ontmaagd was, dus vandaag dit onderwerp :D
Waarschuw beheerder
donateur
ja dus? no matter wie het opent, het is wel een issue van de deze tijd

Waarschuw beheerder
:no: niet ziek :no: Je merkt zelf wanneer je er aan toe bent, dat ken niemand voor je bepalen!

Waarschuw beheerder
Ik was zelf 18, maar das alweer 12 jaar geleden! Toen werd de leeftijd al steeds jonger....niet goed vind ik :no: , maar ja....gewoon realiteit denk ik.
Waarschuw beheerder
Zie het probleem niet zo.. Ik speelde op mn 13e nog in de speeltuin. Dus was er niet klaar voor.. Maar als sommige dat wel zijn.. Who cares?!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 mei 2005 om 12:28:
Je merkt zelf wanneer je er aan toe bent, dat ken niemand voor je bepalen!

Dat is het dus juist, veel jonge meiden van 13 doen het vaak omdat ze niet onder willen doen onder vriendjes/vriendinnetjes... niet omdat ze het zelf zo graag willen

Waarschuw beheerder
Ieder voor zich natuurlijk, maar ik ben van mening dat het verstandiger is als je er zo rond je 17e mee begint.

Waarschuw beheerder
een topic uit de oude doos :P

maar het blijft ziek :[
Waarschuw beheerder
vink ook, als ze t zelf graag willen why not.. als t niets is w88 ze daarna toch ff.. jah ben je geen maagd meer maar boeiuhhhhhhhh.. was zelf ook net n dagje 15.. maar kon me herinneren dat ik t ook wel eerder wou :-)

Waarschuw beheerder
ik vind dat je moet kijken naar de situatie,,
ik was 14,, maar ik had wel een relatie van 2,5 jaar,,,

en vergeet niet,, kinderen worden steeds eerder volwassen,,
Waarschuw beheerder
vind het niet ziek.. je bent er klaar voor of je bent het niet.. de een is dat als hij 13 is.. de ander als ie 18 if of nog ouder.. ieder zijn eigen tog?
Waarschuw beheerder
ik was ook 14.. Maar idd ook al een lange relatie dus waarom niet? Dan kun je wel wachten tot je 17 bent, maar ik denk niet dat er iemand is hier die 3,5 jaar gaat wachten tot hij/zij de eerste keer sext met zijn/haar vriend(in)!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Annes* op dinsdag 3 mei 2005 om 16:06:
ik denk niet dat er iemand is hier die 3,5 jaar gaat wachten tot hij/zij de eerste keer sext met zijn/haar vriend(in)!!!

Jij misschien niet, maar sommige mensen hebben principes..
Waarschuw beheerder
Ik was ook 13 en deed het met een buurmeisje van 9 jaar. Het hing al de hele tijd in de lucht dat het een keer ging gebeuren...;)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 mei 2005 om 11:48:
en dit moeten we echt serieus gaan nemen??

Zal ik je maar geruststellen dat je dat niet serieus hoeft te nemen? Was namelijk (duidelijk?) een geintje :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Duracell Darz op dinsdag 3 mei 2005 om 17:05:
Zal ik je maar geruststellen dat je dat niet serieus hoeft te nemen? Was namelijk (duidelijk?) een geintje :p

Daar ging ik ookwel van uit.. maarja. je weet het nooit :)

Waarschuw beheerder
ik vin zelf dat dat gewoon verschillend is de een is der klaar voor de ander nie dus laat ze lekker tjoppen!!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het ook jong, maar je weet wat ze zeggen, zie bij Miss_Valentijn. Maar voor mij ging dat toen nog niet op. Zoenen was interessant, de rest liet ik nog even achterwege :).

Waarschuw beheerder
donateur
[img width=300 height=114]http://megatron.mypicgallery.com/rodimus/voices_large.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
jong geleerd is oud gedaan:P

Waarschuw beheerder

Dus het hangt wel af van de situatie ja, en als 13 ben je echt nog een kind en is het gewoon ongezond om sex te hebben..

wat een ongelooflijk domme uitspraak zeg... heb me school WEL afgemaakt:[
en wie zegt dat alle 13jarigen probleemkinderen zijn? misschien voelen ze zich juist wel zo goed dat ze er klaar voor zijn.

ongezond om als 13 jarige sex te hebben?
ik heb er anders geen spijt van hoor, ging allemaal prima en die jongen heb ik nog bijna een jaar mee gehad.....DUSSSS
Waarschuw beheerder
pfff, ik zou het wel moeilijk hebben hoor, om in zo'n jonge meisjeskut te komen.
Neeeh doe mij maar lekker een rijpe vrouw :p :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 mei 2005 om 17:36:
wat een ongelooflijk domme uitspraak zeg... heb me school WEL afgemaakt:[
en wie zegt dat alle 13jarigen probleemkinderen zijn?

Zeg ook niet ALLE... :S:S maar grotendeels zijn wel probleem kinderen ja, LEES JE HET GOED: Grotendeels. dus NIET iedereen hoor!!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 mei 2005 om 17:36:
ongezond om als 13 jarige sex te hebben?
ik heb er anders geen spijt van hoor,

Nee, broodje hamburger bij de snackbar heb k ook geen spijt van, daarom blijft dat ongezond.

en als 13 jarige sex. je bent een kind.. dus in die verhouding wat ongezond..!
Waarschuw beheerder
Jeetje, nou dat ligt eraan wanneer je er zelf klaar voor bent he? Je hebt mensen van 13 en je hebt mensen van 13.. ja toch?
Waarschuw beheerder
Vind het best wel ok hoor, zelf ook eens een meisje van 13 gehad :D. Was toen zelf 16 17 ofzo en dat gestuntel valt wel mee hoor.. hoorde laatst trouwens een verhaal over een meisje dat vrijwillig is ontmaagd op haar 11e door dr vriend van 20.. tja.. dat vind ik dan wel weer ziek.

Waarschuw beheerder
ik heb ook een hele tijd een meid om me heen gehad van 12 die wilde dat k der ging ontmaagden.. :S

kom op zeg :S het was een hele mooie meid. maar k ga echt niet met iemand van 12.. als ze naar de politie gaan ben k nog de lul ook, dus al vertrouwlijk is het niet..

je weet nooit wat voor plannen ze uitvreten!

Waarschuw beheerder
jah ken wel meisjes die 11 waren das pas ziek!!!

Waarschuw beheerder
ik vind het nie ziek.
er zijn meisjes die op hun 11de al sex hebben gehad,ik vind het zelf ook niet helemaal kloppen.
maar het is je eigen keuse ik was 16.

Waarschuw beheerder
ligt er ook aan met wie toch?:/

Waarschuw beheerder
en als 13 jarige sex. je bent een kind.. dus in die verhouding wat ongezond..!

dat is geen feit. als iemand van 13 ontmaagd word door een leuke lieve jongen waar die al tijdje mee gaat. en het met condoom doet en t allemaal prima gaat, geen ziektes en geen zwangerschap dus, en diegene heeft er erg van genoten en t was een superervaring...misschien is het dan juist wel een heel gezond iets!:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 mei 2005 om 13:05:
dat is geen feit. als iemand van 13 ontmaagd word door een leuke lieve jongen waar die al tijdje mee gaat. en het met condoom doet en t allemaal prima gaat, geen ziektes en geen zwangerschap dus, en diegene heeft er erg van genoten en t was een superervaring...misschien is het dan juist wel een heel gezond iets!:)

Hoe gelukkig je ook bent met die jonge, hoelang je ookal een relatie hebt, ookal die je het met condoom, ookal hebben ze alle 2 geen ziektes.

HET IDEE ZELF IS ZIEK!.. wacht dan tot je wat ouder bent, je lichaam past zich dat ook veel beter aan, 13/14 is KIND.. kom op zeg! :S

Waarschuw beheerder
achja moeten ze lekker zelf weten, kan me alleen niet goed voorstellen dat je er op je 13e al aan toe bent.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 mei 2005 om 13:09:
HET IDEE ZELF IS ZIEK!..

Ik persoonlijk vind het pas ziek worden als een man van in de 30 dat meisje wil neuken.. als die jongen hooguit 15 is ofzo zie ik er geen problemen mee, zolang de omstandigheden goed zijn tenminste..

Waarschuw beheerder
Ik vind het niet echt een probleem, als je er toch klaar voor bent. Ik was ook 14 en heb er absoluut geen spijt van gehad. Ligt eraan hoe je zelf bent, sommige zijn er sneller aan toe dan andere. Als de omstandigheden normaal zijn, vind ik het niet ziek!
Waarschuw beheerder
donateur
Lekker boeiend, als je er echt klaar voor bent moet je dat helemaal zelf weten. Ik was ook 14 en al ontmaagd, SO WHAT? Ik snap het punt van sommige mensen niet joh.
Kijk als je nou 10 of 12 bent, dan kan ik nog wel begrijpen dat sommige mensen het ziek vinden. Maar 14, dan ben je jusit toe aan seks, want je fantaseert er meestal wel de hele dag over. Tenminste dat was zo in mijn geval. Ligt er ook aan wat voor vriendinnen je hebt, of je er vaak over praat of niet. (f)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Salvo op woensdag 4 mei 2005 om 14:43:
Lekker boeiend, als je er echt klaar voor bent moet je dat helemaal zelf weten. Ik was ook 14 en al ontmaagd, SO WHAT? Ik snap het punt van sommige mensen niet joh.
Kijk als je nou 10 of 12 bent, dan kan ik nog wel begrijpen dat sommige mensen het ziek vinden. Maar 14, dan ben je jusit toe aan seks, want je fantaseert er meestal wel de hele dag over. Tenminste dat was zo in mijn geval. Ligt er ook aan wat voor vriendinnen je hebt, of je er vaak over praat of niet.

idd
Waarschuw beheerder
filchner wat lulde jij nou met ja als ze 13 zijn zijn het van die probleem kinderen dat is gewoon slap geouwehoer asl iemand 13 is is diegene 13 waar maak jnij je druk om

Waarschuw beheerder
Verbaas me soms over t feit hoe "volwassen" 13/14 jarigen eruit zien.... maarre t IQ en dergelijke is nog ver te zoeken...maar tis hun leven.....
Toen ik die leeftijd had d8 ik r egt nog niet aan :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik was ook 14 :/
Veel te jong eigenlijk :s
Maargoed vind het wel een verschil of je nou 14 bent en de hoer uithangt of 14 en een vast vriendje hebt.
Waarschuw beheerder
donateur
Ach, ik dacht er al aan toen ik 10 was ofzo. Niet dat ik het toen al WOU, maar ik dacht er wel aan. Ik mastrubeerde ook wel enzo, best wel para eigelijk. Maarja de ene doet het wel al en de ander niet. Kan je niks aan veranderen!
Waarschuw beheerder
Wat is er nou weer ziek aan???:S
Waarschuw beheerder
ja hardcore sammy
ik was ook 14 de eerste x op vakantie en maak mij nie uit
en het is tog juist leerzaam
Waarschuw beheerder
hey sammy mastruberen is goeeed

Waarschuw beheerder
ik was ook 14 maar ik zou het liever uitgesteld hebben!!!
maar als ze er met die leeftijd er klaar voor zijn, dan moeten ze dat allemaal lekker zelf weten!! ik was er iig nie klaar voor!!
Waarschuw beheerder
donateur
Ja toch, mastruberen is een uiting van je spanning. Vindt ik dan. Als ik me klote voel ofzo, of ik ben heel erg gespannen, ga ik mastruberen. Ja of ik moet er gewoon echt zin in hebben hahaha :)

Waarschuw beheerder
boeie
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 mei 2005 om 15:01:
boeie

:jaja:

Waarschuw beheerder
Niet ziek....boeiuh!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 mei 2005 om 13:09:
HET IDEE ZELF IS ZIEK!.. wacht dan tot je wat ouder bent, je lichaam past zich dat ook veel beter aan, 13/14 is KIND.. kom op zeg!

Waar past je lichaam zich beter aan? Aan de piemel of wat? Da is gewoon onzin, bij mij paste die namelijk meteen ;)!!
Ik heb nog steeds nergens geen spijt van gehad, ben ondertussen al 6 JAAR met die jongen samen!

En inderdaad zoals satanica zegt:
Uitspraak van Satanica op woensdag 4 mei 2005 om 14:51:
Maargoed vind het wel een verschil of je nou 14 bent en de hoer uithangt of 14 en een vast vriendje hebt.

Er is gewoon een verschil tussen meiden van 13/14!!!! Ieder zn eigen keus. Ik vind het ook ziek dat er mensen zijnd die elk weekend van de pad zijn van de coke/ghb/ketamine/pillen en nergens anders aan kenne denken, maar daar doe ik toch ook niet moeilijk over??
Waarschuw beheerder
Ik vind 13/14 in de meeste gevallen ook wel aardig jong eigenlijk. Als ik in de stad meiden van die leeftijd zie rond waggelen, dan kan ik me gewoon niet voorstellen dat die al sex hebben. Want qua gedrag zijn ze natuurlijk nog gewoon speelse kindjes die net van de basisschool af komen, maar die hebben ondertussen dan wel sex??? :S.
Vaak realiseren ze zich ook niet dat sex best een grote verantwoordelijkheid met zich mee brengt..Maar ach, er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen, die wel de verantwoordelijkheid aan kunnen en er dus op een verstandige manier mee omgaan..

Ach..
Wat boeit t ook..

Gewoon Neuken! B)
Waarschuw beheerder
donateur
De een is dan al volwassen en de andere speelt nog met poppen en auto's ligt toch helemaal aan de persoon zelf
Waarschuw beheerder
des te vroeger dest te beter:p:p:p

Waarschuw beheerder
donateur
Ik was 15 geloof ik!
Toen vond ik dat echt hartstikke oud, nu vind ik het best wel jong als ik een 15 jarige zie
Waarschuw beheerder
Bah echt ziek, mijn broertje is 12 maar die moet echt nog een aantal jaar wachten, anders krijgt hij slaag :devil:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sinnerbabe ©® op dinsdag 3 mei 2005 om 13:00:
Je merkt zelf wanneer je er aan toe bent, dat ken niemand voor je bepalen!

Klopt...
Mijn 1e keer was op m'n 14e.. De een vind dat te jong, de ander niet. Ligt aan de persoon zelf wanneer ie het doet!
Waarschuw beheerder
Mijn eerste keer was ik pas 14. Heb er geen spijt van heb heel leuk jaar met die jongen gehad. Ik vind het wel kunnen iedereen is er op ander moment klaar voor.
En je heb af en toe echt heel kinderlijke meisjes van 13/14 jaar maar sommige zijn al aardig volwassen voor hun leeftijd.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Als je er klaar voor bent, moet je het doen.

Waarschuw beheerder
ik vind het te jong...maar sommigen zijn gewoon snel volwassen en er al aan toe enzo...
ikke niet...ik had pas net mn barbies weggedaan ;)
was 16 bij mn 1e x
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik was ook 14..als je er aan toe bent,met t juiste persoon moet je ervoor gaan
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 mei 2005 om 11:31:

:nee: dit is dus echt een loze opmerking!! :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Annes* op woensdag 4 mei 2005 om 17:59:
Ik vind het ook ziek dat er mensen zijnd die elk weekend van de pad zijn van de coke/ghb/ketamine/pillen en nergens anders aan kenne denken, maar daar doe ik toch ook niet moeilijk over??

Helemaal mee eens, allemaal pillenslikkers, cokesnuivers en noem maar op die commentaar leveren op 13jarige geile kids.. pfft :d
Waarschuw beheerder
hebben t hier allemaal wel over verantwoordelijkheid en volwassenheid etc. Maar als ik zon sukkel(in) zie die helemaal van de pad is vind ik dat ook niet getuigen van volwassenheid en verantwoordelijkheid hoor!

Maar gelukkig heeft iedereen andere meningen! Zou anders ook maar saai zijn!
Waarschuw beheerder
ik was ook 14.... wat maakt t uit
Waarschuw beheerder
Dat mag je tog helemaal zelf bepalen waneer jij voor het eerst sex heb, zodra jij er aan toe ben, en dat kan al op je dertiende zijn dan moet je dat doen.. en ik vind dat niet raar.. mag iedreen tog voorzichzelf bepalen?

Waarschuw beheerder
ik was net 14 geworden.... naja moet je toch lekker zelf weten

ik heb er geen spijt van ofzo hoor
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
who gives a fuck. Het is maar net hoe je je op die leeftijd gedraagd! en hoe volwassen je bent

Waarschuw beheerder
Ja

Waarschuw beheerder
ziek is een groot woord maar tis cker niet normaal!

"mensen" van die leeftijd hebben amper kaas gegeten van het leven en dan ga op die leeftijd lopen sexen :no:

Op die leeftijd weet je nog maar amper wat gevoelens voor een ander zijn dus waarom zo vroeg dat al weggeven aan een ander
Waarschuw beheerder
donateur
who gives a fuck. Het is maar net hoe je je op die leeftijd gedraagd! en hoe volwassen je bent

Op je 13 ben je niet volwassen :gaap:

Lijkt mij meer hoe experimenteel je bezig bent, hoe sterk je in je schoenen staat, wat voor vrienden je hebt, hoe groot je zelfvertrouwen is
Waarschuw beheerder
op die leeftijd weet je amper wat gevoelens zijn?
Man..sommige kinderen van die leeftijd weten nog maar net dat 1+1 twee is :S

Ik blijf gewoon bij mn eerdere participatie in dit forum :jaja:

Waarschuw beheerder
HET IDEE ZELF IS ZIEK!.. wacht dan tot je wat ouder bent, je lichaam past zich dat ook veel beter aan, 13/14 is KIND.. kom op zeg!

pffffffffffff...zoals de meesten al zeggen: als je er klaar voor bent, prima toch! en zolang je er achteraf geen spijt van krijgt zit t toch goed. wat jij uitkraamt is een mening, geen feit, dus doe dan niet alsof t een feit is:S

Bah echt ziek, mijn broertje is 12 maar die moet echt nog een aantal jaar wachten, anders krijgt hij slaag

als je mijn zus was geweest had ik je dan een pak rammel teruggeven. das toch zijn keus wat ie doet. mijn broertje is ook 12, en ik zie hem 'het'ook nog niet doen nee als ik kijk naar zijn gedrag en zijn geestelijke ontwikkeling zover als het nu is, maar als hij er klaar voor is, nou prima toch! ben je marrokaans ofzo? dat jij bepaalt wanneer jouw broertje het doet met iemand. als hij nou nu aan de drugs ofzo zou gaan ok, dan had ie een pak slaag nog wel verdiend (al zou ik gewoon een stevig woordje met hem wisselen) maar om sex? laat dat kind lekker zelf uitmaken wanneer die sex wil...:S

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [ r_AW ] Detoxicated op donderdag 21 oktober 2004 om 09:26:
Ziek 100% ziek

Ik vind het niet normaal als je nu ziet op welke leeftijd er al aan sex word begonnen ... 13/14 en al ontmaagd

onder welke steen heb jij de afgelopen 20 jaar gezeten?

Artiest {SHOWLIST artist 60441, 90448}
Waarschuw beheerder
ik was nog jonger sorry hoor

Waarschuw beheerder
oh nee was 13 hahahaha

Waarschuw beheerder
donateur
tegenwoordig kan ik niet eens meer de leeftijd schatten man!

ziet een meid/vrouw lopen met tieten als pamela,heupen of ze 2 kinderen geplopt heeft
en een grote smoel als een viswijf op de markt
vraag je leeftijd :15 HOEZO
denk je ook.........
Waarschuw beheerder
harstikke leuk voor iedereen die al zo jong ontmaagd is...
bak een taart en vier het?? :/

Allemaal zelf weten natuurlijk, en iedereen denkt er wel op een bepaalde manier over :jaja:

Maar waarom lopen er hier zoveel te koop met wanneer ze het gedaan hebben?

Ook iets wat je zelf moet weten, maar wil je het kwijt, omdat anderen zo kunnen lezen hoe 'stoer' je dan wel niet bent?

Veel leuker toch om dat voor jezelf te houden toch? Of met iemand te delen waar je veel mee omgaat ofzo ipv het zo open en bloot te vertellen??
Beetje jammer vind ik dat dan weer :/

Waarschuw beheerder
Is wel wat te vroeg ja 13/14
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 mei 2005 om 19:58:
Als je er klaar voor bent, moet je het doen.

Ben ik het mee eens. Ik weet nog heel goed, dat toen ik 14 was, het vriendinnetje van mijn zusje (dat meisje was toen 12!) al enorme behoefte aan sex had (alleen had ik het niet, want ik zag niets in haar).

Maar zolang alles veilig gedaan wordt, heb ik er niet zo heel veel problemen mee.
laatste aanpassing
vin het niet ziek, als je zelf denkt van ik ben er aan toe dan is het nie erg zolang je het veilig doet is het goed tog?
en als het fout gaat is het hun eigen schuld dan hadde ze maar van te voren moeten bedenken hoe het wel moet tog?
Waarschuw beheerder
Ik vind dat deze wereld een beetje doordraait. Eerder was het heel normaal als je rond die leeftijd nog gewoon op straat ging voetballen en met je vrienden kattekwaad ging uithalen. Met meisjes zoenen was zo'n beetje het verste dat je ging. Tegenwoordig hoor je er nie meer bij als je op 13e of 14e nie geneukt hebt. Meisjes lopen al met korte rokjes en korte truitjes alsof ze al helemaal volwassen zijn terwijl ze nog maar net uit de luiers zijn. Ze weten nog helemaal niks, maar ondertussen liggen ze wel te rollebollen..... vage shit
Waarschuw beheerder
vindt het idd jong maar liever dat dan dat ze met messen en pistolen lopen te zwaaien op die leeftijd

Waarschuw beheerder
14.. was wel jong maar toen deed het zoveel pijn dat ik dacht dat ik dat nooit meer zou doen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Kaydee op zondag 8 mei 2005 om 13:49:
Ik vind dat deze wereld een beetje doordraait. Eerder was het heel normaal als je rond die leeftijd nog gewoon op straat ging voetballen en met je vrienden kattekwaad ging uithalen. Met meisjes zoenen was zo'n beetje het verste dat je ging. Tegenwoordig hoor je er nie meer bij als je op 13e of 14e nie geneukt hebt. Meisjes lopen al met korte rokjes en korte truitjes alsof ze al helemaal volwassen zijn terwijl ze nog maar net uit de luiers zijn. Ze weten nog helemaal niks, maar ondertussen liggen ze wel te rollebollen..... vage shit

Helemaal mee eens. Natuurlijk zijn d'r genoeg jongeren die er op die leeftijd wel aan toe zijn en die moeten het vooral ook doen. Maar tis wel een slechte zaak dat diverse jongeren zich zo elkaar door elkaar en commerciele onzin laten opjutten om het maar zo vroeg mogelijk met elkaar te doen. Daardoor gaan idd 13-jarigen zich onder 3 lagen make-up smeren om er maar bij te horen. Getuigt niet echt van eigen identiteit. Het is geen toeval dat het aantal ongewenste tienerzwangerschappen zo ernstig hoog is..was in amerika al een tijdje en komt hier ook steeds meer voor helaas. Jammer dat men er dan niet mee zo open over praat met elkaar...is kennelijk niet stoer genoeg.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Pfff wa maakt da uit k was zelf ook 13
je doet het tog als je t zlef wilt noue
k wou de toen wel nie zo miepen over da de jong is
en bla bla bla gwoon onzin je doet het wannneer je daar zelf aan toe bent :D

Waarschuw beheerder
Ik was ook vrij jong bij mijn eerste keer, maar geef nu ook eerlijk toe dat ik toen totaal nog niet wist wat er bij kwam kijken (wel over voorlichting etc) maar geestelijk...Ik deed het ook omdat ik dacht dat het erbij hoorde (omdat iedereen om me heen het al deed, maar ik had oudere vrienden toen dr tijd)...ik zeg niet dat het goed was, maar denk wel dat ieder dat voor zichzelf moet bepalen en ik ben er geen slechter persoon door geworden, maar als ik het terug kon draaien had ik liever nog even gewacht...

Waarschuw beheerder
Ja nou tja, het is tegenwoordig wel in dat je zo jong moet neuken, en de meeste doen het zo dat ze tegen hun vrienden enof vriendinnetje kennen zeggen, ooooooo ik heb al geneukt hoor!!!
dat is inderdaad verkeerd, athans dat vind ik....
maar je hebt natuurlijk ook mensen lopen die vroeg begonnen zijn met sexen omdat ze er klaar voor waren, en het lekker voor zich zelf houden... Athans die het niet als wereldnieuws vertellen ...

Dus ik vind dat je niet iedereen over de zelfde kam moet scheren, bij iedereen is het anders...
Waarschuw beheerder
Nou licht er aan hoe je bent op die leeftijd...

Ik zelf was 14 en ik vond wel dat ik er aan toe was ik denk ook wel dat je meisjes heb van 14 die er nog echt niet aan toe zijn
Waarschuw beheerder
moet iedereen voor zich weten toch !

Waarschuw beheerder
:yes:

Waarschuw beheerder
hey uhhhh je kunt er nie vroeg genoeg mee beginnen whahha pffff mot iedereen toch lekker zelf weten joh zolang je 13 bent en je doet t nie met iemand van 40 of zo vind ik t allemaal best jo...:yes:

Waarschuw beheerder
niet ziek maar dom ...........was zelf ook 13 ....naief..maar heeeel verliefd . ..liefde maakt blind ...maar van fouten leer je
Waarschuw beheerder
donateur
allang nie meer gekeken hiero maar ut schiet lekker op hier :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
mijn geliefde die is op zijn 13e ontmaagd en is nu 21
dus toen deden ze het ook al vrj vroeg!!
en ikzelf was 15 toen ik ontmaagd werd!!
ik vind het zelf eigenlijk niet zo heel erg uitmaken!!

Waarschuw beheerder
Niet normaal gewoon..meisjes van 13/14 die het doen met een jongen van 18/19 zieke shit hoor...

Waarschuw beheerder
sommige mensen zijn er nu eenmaal sneller aan toe als andere mensen... tijden veranderen he?!
Waarschuw beheerder
Ga hutten bouwen of andere dingen doen wat kids van die leeftijd horen te doen.. :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tab op donderdag 21 oktober 2004 om 09:29:
Ben blij dat ik zo lang mogelijk kind ben geweest, kan nog zeker 60 jaar de volwassene uithangen.

Bliep Blaap Bloep , jarenjang het kind spelen en je de puber voelen lijkt me ook niet ideaal.

Het begint steeds vroeger, daar kan ik inkomen
Maar dat het maar met iedereen rondneukt kan ik dan weer niet begrijpen
Waarschuw beheerder
ik was ook 14 volgens mij. misschien net 15 maar niet ouder.

Waarschuw beheerder
Ik was ook 15...
beetje jammer achteraf :/

Waarschuw beheerder
berouw komt nA de zonde

Waarschuw beheerder
dat heb je goed gezien ;)

Waarschuw beheerder
ik was 14, heb er geen spijt van hoor. :no: vind zoiets echt niet ziek, zolang je er klaar voor ben is't toch goed :)

Waarschuw beheerder
Wat een onzin... Ik was 13/14 en is echt niet te vroeg.....Ligt maar helemaal aan jezelf. Sommige spelen op die leeftijd nog met autootjes, ik met meisjes.......

Waarschuw beheerder
nja kweet niej.. mn vriendin is ok 14 en heb dr al genoeg gehad
nja ze moet het zelf weten;)

Waarschuw beheerder
voor de 1 is 14 jaar heel vroeg, terwijl de ander er al wel klaar voor is.
moet iedereen toch zelf wete, iedereen kan zelf wel bepale wanneer ie et nou wil doen... toch??
Waarschuw beheerder
boeie..als iemand sex wil..moet die dat doen. niet iedereen wacht tot die 18 is.de 1 is er eerder klaar voor dan de andere. en tegenwoordig willen die meiden het zelf ook..als je soms ziet hoe die meisjes erbij lopen lijkt het net of ze uit een christine aquilera clip zijn gelopen..dus die weten echt wel wat ze willen.