Partyflock

Forumonderwerp · 716517
Artiest {SHOWLIST artist 40738, 60156}
Waarschuw beheerder
donateur
Ziek 100% ziek :/

Ik vind het niet normaal als je nu ziet op welke leeftijd er al aan sex word begonnen ... :/ 13/14 en al ontmaagd :/ niet normaal gewoon

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [ r_AW ] Detoxicated op donderdag 21 oktober 2004 om 09:26:
Ziek 100% ziek

Ik vind het niet normaal als je nu ziet op welke leeftijd er al aan sex word begonnen ... 13/14 en al ontmaagd

onder welke steen heb jij de afgelopen 20 jaar gezeten?

Artiest {SHOWLIST artist 60441, 90448}
Waarschuw beheerder
ik was nog jonger sorry hoor

Waarschuw beheerder
oh nee was 13 hahahaha

Waarschuw beheerder
donateur
tegenwoordig kan ik niet eens meer de leeftijd schatten man!

ziet een meid/vrouw lopen met tieten als pamela,heupen of ze 2 kinderen geplopt heeft
en een grote smoel als een viswijf op de markt
vraag je leeftijd :15 HOEZO
denk je ook.........
Waarschuw beheerder
harstikke leuk voor iedereen die al zo jong ontmaagd is...
bak een taart en vier het?? :/

Allemaal zelf weten natuurlijk, en iedereen denkt er wel op een bepaalde manier over :jaja:

Maar waarom lopen er hier zoveel te koop met wanneer ze het gedaan hebben?

Ook iets wat je zelf moet weten, maar wil je het kwijt, omdat anderen zo kunnen lezen hoe 'stoer' je dan wel niet bent?

Veel leuker toch om dat voor jezelf te houden toch? Of met iemand te delen waar je veel mee omgaat ofzo ipv het zo open en bloot te vertellen??
Beetje jammer vind ik dat dan weer :/

Waarschuw beheerder
Is wel wat te vroeg ja 13/14
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 mei 2005 om 19:58:
Als je er klaar voor bent, moet je het doen.

Ben ik het mee eens. Ik weet nog heel goed, dat toen ik 14 was, het vriendinnetje van mijn zusje (dat meisje was toen 12!) al enorme behoefte aan sex had (alleen had ik het niet, want ik zag niets in haar).

Maar zolang alles veilig gedaan wordt, heb ik er niet zo heel veel problemen mee.
laatste aanpassing
vin het niet ziek, als je zelf denkt van ik ben er aan toe dan is het nie erg zolang je het veilig doet is het goed tog?
en als het fout gaat is het hun eigen schuld dan hadde ze maar van te voren moeten bedenken hoe het wel moet tog?
Waarschuw beheerder
Ik vind dat deze wereld een beetje doordraait. Eerder was het heel normaal als je rond die leeftijd nog gewoon op straat ging voetballen en met je vrienden kattekwaad ging uithalen. Met meisjes zoenen was zo'n beetje het verste dat je ging. Tegenwoordig hoor je er nie meer bij als je op 13e of 14e nie geneukt hebt. Meisjes lopen al met korte rokjes en korte truitjes alsof ze al helemaal volwassen zijn terwijl ze nog maar net uit de luiers zijn. Ze weten nog helemaal niks, maar ondertussen liggen ze wel te rollebollen..... vage shit
Waarschuw beheerder
vindt het idd jong maar liever dat dan dat ze met messen en pistolen lopen te zwaaien op die leeftijd

Waarschuw beheerder
14.. was wel jong maar toen deed het zoveel pijn dat ik dacht dat ik dat nooit meer zou doen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Kaydee op zondag 8 mei 2005 om 13:49:
Ik vind dat deze wereld een beetje doordraait. Eerder was het heel normaal als je rond die leeftijd nog gewoon op straat ging voetballen en met je vrienden kattekwaad ging uithalen. Met meisjes zoenen was zo'n beetje het verste dat je ging. Tegenwoordig hoor je er nie meer bij als je op 13e of 14e nie geneukt hebt. Meisjes lopen al met korte rokjes en korte truitjes alsof ze al helemaal volwassen zijn terwijl ze nog maar net uit de luiers zijn. Ze weten nog helemaal niks, maar ondertussen liggen ze wel te rollebollen..... vage shit

Helemaal mee eens. Natuurlijk zijn d'r genoeg jongeren die er op die leeftijd wel aan toe zijn en die moeten het vooral ook doen. Maar tis wel een slechte zaak dat diverse jongeren zich zo elkaar door elkaar en commerciele onzin laten opjutten om het maar zo vroeg mogelijk met elkaar te doen. Daardoor gaan idd 13-jarigen zich onder 3 lagen make-up smeren om er maar bij te horen. Getuigt niet echt van eigen identiteit. Het is geen toeval dat het aantal ongewenste tienerzwangerschappen zo ernstig hoog is..was in amerika al een tijdje en komt hier ook steeds meer voor helaas. Jammer dat men er dan niet mee zo open over praat met elkaar...is kennelijk niet stoer genoeg.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Pfff wa maakt da uit k was zelf ook 13
je doet het tog als je t zlef wilt noue
k wou de toen wel nie zo miepen over da de jong is
en bla bla bla gwoon onzin je doet het wannneer je daar zelf aan toe bent :D

Waarschuw beheerder
Ik was ook vrij jong bij mijn eerste keer, maar geef nu ook eerlijk toe dat ik toen totaal nog niet wist wat er bij kwam kijken (wel over voorlichting etc) maar geestelijk...Ik deed het ook omdat ik dacht dat het erbij hoorde (omdat iedereen om me heen het al deed, maar ik had oudere vrienden toen dr tijd)...ik zeg niet dat het goed was, maar denk wel dat ieder dat voor zichzelf moet bepalen en ik ben er geen slechter persoon door geworden, maar als ik het terug kon draaien had ik liever nog even gewacht...

Waarschuw beheerder
Ja nou tja, het is tegenwoordig wel in dat je zo jong moet neuken, en de meeste doen het zo dat ze tegen hun vrienden enof vriendinnetje kennen zeggen, ooooooo ik heb al geneukt hoor!!!
dat is inderdaad verkeerd, athans dat vind ik....
maar je hebt natuurlijk ook mensen lopen die vroeg begonnen zijn met sexen omdat ze er klaar voor waren, en het lekker voor zich zelf houden... Athans die het niet als wereldnieuws vertellen ...

Dus ik vind dat je niet iedereen over de zelfde kam moet scheren, bij iedereen is het anders...
Waarschuw beheerder
Nou licht er aan hoe je bent op die leeftijd...

Ik zelf was 14 en ik vond wel dat ik er aan toe was ik denk ook wel dat je meisjes heb van 14 die er nog echt niet aan toe zijn
Waarschuw beheerder
moet iedereen voor zich weten toch !

Waarschuw beheerder
:yes:

Waarschuw beheerder
hey uhhhh je kunt er nie vroeg genoeg mee beginnen whahha pffff mot iedereen toch lekker zelf weten joh zolang je 13 bent en je doet t nie met iemand van 40 of zo vind ik t allemaal best jo...:yes:

Waarschuw beheerder
niet ziek maar dom ...........was zelf ook 13 ....naief..maar heeeel verliefd . ..liefde maakt blind ...maar van fouten leer je
Waarschuw beheerder
donateur
allang nie meer gekeken hiero maar ut schiet lekker op hier :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
mijn geliefde die is op zijn 13e ontmaagd en is nu 21
dus toen deden ze het ook al vrj vroeg!!
en ikzelf was 15 toen ik ontmaagd werd!!
ik vind het zelf eigenlijk niet zo heel erg uitmaken!!

Waarschuw beheerder
Niet normaal gewoon..meisjes van 13/14 die het doen met een jongen van 18/19 zieke shit hoor...

Waarschuw beheerder
sommige mensen zijn er nu eenmaal sneller aan toe als andere mensen... tijden veranderen he?!
Waarschuw beheerder
Ga hutten bouwen of andere dingen doen wat kids van die leeftijd horen te doen.. :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tab op donderdag 21 oktober 2004 om 09:29:
Ben blij dat ik zo lang mogelijk kind ben geweest, kan nog zeker 60 jaar de volwassene uithangen.

Bliep Blaap Bloep , jarenjang het kind spelen en je de puber voelen lijkt me ook niet ideaal.

Het begint steeds vroeger, daar kan ik inkomen
Maar dat het maar met iedereen rondneukt kan ik dan weer niet begrijpen
Waarschuw beheerder
ik was ook 14 volgens mij. misschien net 15 maar niet ouder.

Waarschuw beheerder
Ik was ook 15...
beetje jammer achteraf :/

Waarschuw beheerder
berouw komt nA de zonde

Waarschuw beheerder
dat heb je goed gezien ;)

Waarschuw beheerder
ik was 14, heb er geen spijt van hoor. :no: vind zoiets echt niet ziek, zolang je er klaar voor ben is't toch goed :)

Waarschuw beheerder
Wat een onzin... Ik was 13/14 en is echt niet te vroeg.....Ligt maar helemaal aan jezelf. Sommige spelen op die leeftijd nog met autootjes, ik met meisjes.......

Waarschuw beheerder
nja kweet niej.. mn vriendin is ok 14 en heb dr al genoeg gehad
nja ze moet het zelf weten;)

Waarschuw beheerder
voor de 1 is 14 jaar heel vroeg, terwijl de ander er al wel klaar voor is.
moet iedereen toch zelf wete, iedereen kan zelf wel bepale wanneer ie et nou wil doen... toch??
Waarschuw beheerder
boeie..als iemand sex wil..moet die dat doen. niet iedereen wacht tot die 18 is.de 1 is er eerder klaar voor dan de andere. en tegenwoordig willen die meiden het zelf ook..als je soms ziet hoe die meisjes erbij lopen lijkt het net of ze uit een christine aquilera clip zijn gelopen..dus die weten echt wel wat ze willen.