Partyflock

Forumonderwerp · 716033
Waarschuw beheerder
knap jij af op jongens/meiden die drugs gebruiken?Of vind je het wel kunnen........
Waarschuw beheerder
je hebt drugs gebruikers en je hebt drugs gebruikers...
enkel op grote feesten 1x in de maand of elk weekend of zelfs meerdere keren per week...
zelfde met alcohol toch; iemand die elke dag bezopen is... ;)
Waarschuw beheerder
ja..ik val af van drugsgebruik.
Waarschuw beheerder
donateur
je hebt drugs gebruikers en je hebt drugs gebruikers...

je hebt drugs GEbruikers en je hebt drugs MISbruikers...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
maar jah ik heb geen bananen ik heb geen bananen vandaag heb radijsjuhs helemooie witte en rooie maar jah ik heb geen bananen ik heb geen bananen vandaag:(
Waarschuw beheerder
tenzij het echt een mega junk is knap ik er niet op af..

dat zou ook niet best zijn denk ik..

Waarschuw beheerder
Knap er eerder van op eigenlijk ...
Waarschuw beheerder
Ik knap er niet op af, alleen op diegenen die het stoer vinden om zich overmatig te drogeren

:yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik knap er niet op af..doe het zelf ook..dus heb geen recht van spreken

Waarschuw beheerder
Ik knap er wel zeker op af! Stelletje idioten :P
Waarschuw beheerder
donateur
ligt er maar net aan hoeveel ze gebruik en wat en wanneer.....

af en toe moet kunnen, elk weekend niet.
Waarschuw beheerder
heb ik geen problemen mee.. als ut maar niet hele dagen vaag.nl is
Waarschuw beheerder
heb me ex er voor gedumpt die deed het stiekem maar als ik het weet vind ik het niet leuk maar ken het moeilijk verbieden

Waarschuw beheerder
Een meisje dat blowt maakt niezoveel uit. Maar harddrugs wel alleen als ik erbij ben! Beetje egoistisch maar wel eerlijk :jaja:

Waarschuw beheerder
Iedereen zijn of haar eigen mening...

liever een meisje met grote zwarte dopjes in haar hoofd die nog gewoon normaal kan doen dan een meisje met een vieze zure dranklucht uit haar mond die niet meer normaal kan staan/lopen

Waarschuw beheerder
hangt er van af... je hebt gebruikers en gebruikers... sommige zitten egt op 1 avond veeeeels teveel weg te werken.. dan heb ik zoiets van.. owke :S

maar af en toe en pntje moet geen kwaad kunnen.. dnek ik zo :D
Waarschuw beheerder
ja rush! dat vindt ik een hele goeie...je weet veel beter wat je doet als je een pilletje op hebt inplaats van een slokje teveel!..ligt mischien ook wel een beetje aan wat voor drugs je gebruikt!

Met een postzegeltje weet je dat niet meer denk...

Waarschuw beheerder
dat mensen er een erge hekel aan hebben en dat ze het zo irritant vinden, vind ik huil gedrag, blijf dan thuis en ga tmf kijken met je vriendinnen die net 6 zijn geworden

maar als er meisjes zijn die lompe bekken trekken is het wel een afknapper, maar lekker boeie laat ze lekker

als het een jongen is is het gewoon grappig

Waarschuw beheerder
De vraag was of je er vanaf knapt?
eh ikke wel
K weet dat ik er vanaf kan blijven, dus daar ben ik bang voor.
Verder moet iedereen het voor zich weten.
Ik hou alleen niet van stiekem gedoe :S
Dat iemand bijv zegt niet te gebruiken een vriendin ofzo en het toch stiekem doet en dan blijft liegen.
Zeg het dan gewoon, dan weet ik dat. Maar leuk is anders
Waarschuw beheerder
Ik snap het een btje nie
uiteindelijk gaat het aleen om 2 dingen

GEZELIGHEID EN PLEZEIER

:P je kan het ook gezelig heben zonder drugs , bijvoorbeeld met een mooi meid :D das 1000000000 keer beter dan drugs :)

Waarschuw beheerder
boeiend als iemand gebruikt gewoon meedoen joh leer je wat van

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
kijk mesnen die er vanaf knappen begrijpen het meeteal niet

reden 1 : weten niet wat drugs is
reden 2 : hebben nog nooit drugs gebruikt
reden 3 : ZE ZIJN WERELD VREEMD

kijk nou is een keer om juh heen zijn jullie blind ofsow als ik opeen feest sta dan vallen die mesnen die helemaal uit dr naat zijn niet meer op juist die 100% clubkutten die tegen drugs zijn die vallen juist op drugs gebruiken is toch niet erg en dan zeggen ze soms oiok wel eens van : als juh elk weekend gebruikt ben juh verslaaft nou daar geloof ik dus echt niks van want ik doe het ook elk weekend en ken gewoon op vakantie zonder drugs en dan ben ik niet op vakantie in ween afkickkleniek dus mensen die er niks van weten kennen beter gewoon van deze forums weg blijven
Waarschuw beheerder
donateur
Ik word helemaal geil op een feest als ik een meisje zie met een schuimlaag op haar mond en van die wegrolde ogen en haar onderkaak 30 keer in een minuut uit de kom gaat en erin weer terug in vlieg.
Heerlijk zo'n meisje

8)

kijk mesnen die er vanaf knappen begrijpen het meeteal niet

reden 1 : weten niet wat drugs is
reden 2 : hebben nog nooit drugs gebruikt
reden 3 : ZE ZIJN WERELD VREEMD

kijk nou is een keer om juh heen zijn jullie blind ofsow als ik opeen feest sta dan vallen die mesnen die helemaal uit dr naat zijn niet meer op juist die 100% clubkutten die tegen drugs zijn die vallen juist op drugs gebruiken is toch niet erg en dan zeggen ze soms oiok wel eens van : als juh elk weekend gebruikt ben juh verslaaft nou daar geloof ik dus echt niks van want ik doe het ook elk weekend en ken gewoon op vakantie zonder drugs en dan ben ik niet op vakantie in ween afkickkleniek dus mensen die er niks van weten kennen beter gewoon van deze forums weg blijven

Na 3 keer lezen begrijp ik het nog niet :vaag:

Volgens mij ben ik een clubkut, 100% O:) en jij een verslaafde O:) Mooie conclusie he? O:) ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Heel goed Loeszie...(y)
Waarschuw beheerder
ik knap er niet op af
behalve als ze van iets weten dat ze er niet tegen kunnen en t dan toch gebruiken dan knap ik er wel op af
maar anders doe ik lekker met ze mee hahahaha

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nee idd LOUSZIE

volgens mij begrijp jij het echt niet na 3 keer lezen als juh nou nog 1 keer de laaste zin leest MENSEN DIE ER NIKS VANAF WETEN KENNEN BETER VAN DEZE FORUMS WEGBLIJVEN snap juh het nu wel

CLUBKUTTEN HOREN HIER NIET
Waarschuw beheerder
knap dr nie op af
zo lang ze dr nie van afhangkelijk is ofzo
maakt t nie uit

Waarschuw beheerder
donateur
Ik knap wel af op bepaalde mensen hier in dit toppik...O:)

Waarschuw beheerder
donateur
geniet en deel met je maten!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
loeszie als juh denkt dat ik verslaafd ben omdat ik elk weekend gebruik jah sorry maar dan kenk er ook niks aan doen sommige mensen snppen het leven gewoon niet volgens mij ben jij dr 1 van heb wel medelijden met juh dat wel
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ben zelf ook een drugsgebruiker :D
maar toch knap ik er wel op af op de meeste :D
op van die gaste die er als een mongool bijlopen, het heb echt niks maar dan ook niks met feesten te maken zoals je sommige ziet

Waarschuw beheerder
donateur
Whahahaha....:X

Sorry eend...kan het niet helpen....O:)
Waarschuw beheerder
donateur
als ze maar hun zelf blijven !

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
sikkus 8 februari 2005 12:04
Ben zelf ook een drugsgebruiker
maar toch knap ik er wel op af op de meeste
op van die gaste die er als een mongool bijlopen, het heb echt niks maar dan ook niks met feesten te maken zoals je sommige ziet

wat interesweert jouw dat nouw als hun dat leuk vindebn moeten hun dat doen als juh er anders bij wil lopen ga juh er anders bij lopen op zo feest gaat iedreen 380 % los en de ene doet het anders dan de ander laat iedereen lekker hard gaan ,spacen ,trippen ,woestig zijn zoals ze het zelf willen kijk als ze nou gaan lopen iriteren en vervelen is het anders maar zolang ze niks doen laat ze lekker
Waarschuw beheerder
je hebt drugs GEbruikers en je hebt drugs MISbruikers...

idd
Waarschuw beheerder
donateur
Loeszie is de naam.

Sarcasme is niet aan jou besteed, dat blijkt wel weer.
Waarschuw beheerder
maar het blijft gewoon leuk...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
of juh nou drugs GEbruikers hebt en drugs MISbruikers of week veel hoe juh het een naam wil geven
HEB JIJ ER LAST VAN DAN
ZIT IE AAN JOUW DRUGS
LOOPT IE IN DE WEG
nee heh volgens mij ook niet iedreen gebruikt het gewoon op ze eigen manier klaar

Waarschuw beheerder
donateur
Er blijven mensen hier op pf kortzichtig...O:)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jah dat zal best wel zo zijn en alles maarjah zolang ik het naar me zin heb hoe ik nu leef blijf ik zo leven maar ga nu effe naar me werk dus ben vanaaf wel weer ken juh meschien vanmiddag nog meer nutteloze teksten op dit forum kwijt veel plezier
Waarschuw beheerder
maakt nie uit of ik drugs gebruik ofniet :d

ik knap sneller af op meisjes die bier zitten te zuipen dan degene die afentoe een baco of wijntje drinken.
Kwa drugs gebruik, alcohol is ook drugs maar goed dat weten we allemaal al vind ik dat het wel mag maar zeker niet overdreven natuurlijk.

maarrrr zoals eerder gezegd het maakt niet uit of ik drugs gebruik ofniet, ze knappen allemaal af op mij:d

grtz

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
waar gaat dat nou weer over afkanppen op meisjus die bier drinken nou denk dat jij dan lang moet zoeken naar een wijffie want geloof dat elk meissie dat ik tegen ben gekomen op feesten of in de stad of waar dan ook dat die wel bier drinkt jah heel af en toe eentjuh niet maarjah dat zijn meesteal van die meisies die zich daar te goed voor voelen ( zeg niet dat meisies die geen bier drinken dat die zich daar te goed voor voelen ) want ik zei MEESTEAL voordat er weer nutteloze cometaar word gegeven
Waarschuw beheerder
donateur
Tyr heeft tenminste humor en zelfspot, dat kun je van sommigen hier niet zeggen :X

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
heey loeszie volgens mij zit jij ook aan de drugs want jah juh blijft maar nuttekloze dingen zeggen en moeilijke woorden gryuiken en alles dat doe ik sosm in het weekend ook het maakt niet uit hoor juh mag het best zeggen

Waarschuw beheerder
donateur
Hahaha..wie zegt er hier nou nutteloze dingen...
En ow jah..Eend...ben je wel eens ooit naar school geweest?? Jah??? Hmmm...niet te lezen....
Waarschuw beheerder
donateur
Ik dacht dat jij ging werken Eend?

Hop hop!

Moeilijke woorden hahaha :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jah ben wel eens naar school geweest tuurliojk ik ben geen werloze luie kk flikker ofsow ik werk gewoon hoor ben ( chauffeur ) en nee het is idd niet te lezen dat ik wel naar school ben geweest want dit is ook de eerste keer dak het zeg veel mesnen denken idd verkeerd erover van ohw hij gebruikt drugs ohw dan zal ie wel niet werken , ohw zal die ook wel ze school niet gedaan hebben maarjah helaas die heb ik wel gedaan en werk heb ik ook dus jammer joh