Partyflock

Forumonderwerp · 716033
Waarschuw beheerder
knap jij af op jongens/meiden die drugs gebruiken?Of vind je het wel kunnen........

Waarschuw beheerder
ja
Waarschuw beheerder
juist leuk als me vriendje gebruikt, kunnen we t lekker samen doen!!!!!!
Waarschuw beheerder
Niets leuker dan met z'n tweetjes in dezelfde sferen te zitten! :D
Waarschuw beheerder
Knap af op een jongen die harddrugs gebruikt!! Softdrugs vind ik niet erg.. (K)

Waarschuw beheerder
donateur
Sinds dat ik gestopt ben met harddrugs, kijk ik wel anders naar hd gebruikers toe.. Maar dat wilt zeker niet zeggen dat ik er op af knap... Denk alleen dat ik geen meid zou regelen als zij onder invloed van drugs is.. :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nou ik knap er egt wel vanaf *kots* bah bah

Waarschuw beheerder
nee ik knap er niet van af :vaag:
Waarschuw beheerder
Leven & laten leven denk ik maar zo. Zal er niet op afknappen.

Je kan het zo zien, zijn vast wel mensen die mij hebben zien rondlopen op Ghosttown afgelopen zaterdag O:) Om dan meteen te oordelen & afknappen op iemand omdat die 8uurtjes op een feest maar een moment opname zijn.

Iedereen heeft wel is uitschieters of dat het net niet helemaal lekker valt. Maar denk dat als ik die mensen de hoeveelheid vertel dat ze dat echt nooit geloven.

Maar ja laat iedereen in hun waarde, je hoort mij toch ook niet iedere keer als zo'n dronken aap naast je over ze nek gaat en je maag gewoon verdraait van die zure smerige alcohol lucht...

On a side note, het is zo fucking komisch hoe een groot deel van het vrouwen volk meteen afknapt. Of tenminste dat zeggen ze, maar oh wee als ze hals over kop verlieft worden. Dan hoor je ze alleen maar vol lof & liefde over hun nieuwe ventje praten. En als dan het drugs onderwerp aanbod komt houden ze angstvallig hun muil. Zoals vaker hierboven ook al gezegd, hypocriet...
Waarschuw beheerder
laat iedereen lekker zijn gang gaan...ja toch??
Waarschuw beheerder
ik knap af op mensen zoals mezelf!

:/
Waarschuw beheerder
Nadat iemand op je gezicht heeft gescheten ben pas echt knap af. Dus doe dan maar wat druchs met een harde G.

Waarschuw beheerder
ik gebruik zelf niet .
ook nog nooit gedaan.
En nee ik knap ook niet af op de mensen die het wel doen. waarom?
dat moeten ze allemaal maar lekker zelf weten.
TOCH.(K)

Waarschuw beheerder
Goede vraag....Heb wel een paar keer iemand gehad die het wel deed (ik zelf nooit zelfs niet 1 keer een pilletje ofzo lijkt me echt smerig).Maar je hebt er niks aan ik wil nooit meer iemand die drugsgebruikt diegene moet het inderdaad zelf weten maar niet als die met mij is....Ook al ben ik nog zo verliefd en ik kom erachter is het helemaal over.....en uit.......

Waarschuw beheerder
Ik snap al die ophef niet zo...

Wat is er nou zo fout aan mensen die drugs gebruiken? Bij die mensen is er onderling ook nog een wereld van verschil tussen iemand die constant gebruikt en mensen die gewoon af en toe een nifje of een jointje nemen...

Net zoals bij mensen die alcohol gebruiken... En (bijna) iedereen zuipt wel eens een wijntje of een biertje, dan ben je toch ook niet meteen een alcoholist of wel??? Vind het dus eerlijk gezegd wel een beetje hypocriet als je mensen veroordeelt die drugs gebruiken (ook al is het iemand die beperkt gebruikt), maar zelf ook regelmatig niet vies van alcohol bent.

Ik heb dan zelf bijna de laatste 2 jaar geen drugs meer gehad, maar van mij moet iedereen het gewoon zelf weten... Zolang ze maar mate houden.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Iedereen moet lekker doen waar die zin in heeft ...
Waarschuw beheerder
donateur
vind geen reden om op iemand af te knappen, moet ieder voor zich weten. tenzij het beetje ver gaat.. doordeweeks enzo.. en echt altidj in de war is minder leuk
Waarschuw beheerder
donateur
Mensen moeten je nemen zoals je bent, en op een feessie moet het wel kunnen toch .. als je je zelf maar in de hand heb

Waarschuw beheerder
Ik mag van me vriendin geen harddrugs meer gebruiken ik wil het zelf ook niet meer. Maar ik mag wel af en toe een jointje roken zonder dat ik er verslaafd aan ben.

Ze mag van mij gerust een keer harddrugs proberen dan weet ze hoe het is en weet ze ook waar ik verslaafd aan geweest ben en hoe ze zich dan gaat voelen. Maar ze mag et niet blijven gebruiken van mij.

Waarschuw beheerder
Ik snap al die ophef niet zo...

Wat is er nou zo fout aan mensen die drugs gebruiken? Bij die mensen is er onderling ook nog een wereld van verschil tussen iemand die constant gebruikt en mensen die gewoon af en toe een nifje of een jointje nemen...

De vraag in deze topic is of je op mensen afknapt die drugs gebruiken

De een knapt af op mensen met oranje haar..de ander knapt af op mensen met een kleine uhh neus
en weer andere knappen af op mensen die drugs gebruiken...

K bedoel maar dat dit ook voor iedereen anders is

Waarschuw beheerder
Of iemand drugs wil gebruiken moet die zelf weten kan me er niet druk maken. Alleen als iemand in me naaste omgeving zou gebruiken dan knap ik daar zeker op af!

Waarschuw beheerder
De vraag in deze topic is of je op mensen afknapt die drugs gebruiken

De een knapt af op mensen met oranje haar..de ander knapt af op mensen met een kleine uhh neus
en weer andere knappen af op mensen die drugs gebruiken...

K bedoel maar dat dit ook voor iedereen anders is

Chloë ->
Dat begrijp ik ook wel, alleen het gaat mij meer om de argumenten die sommige mensen gebruiken...
:)
Waarschuw beheerder
Als iedereen elkaar nou lekker in zijn/haar waarde laat en gewoon lekker met het feest bezig is ipv met het feit of anderen wel/niet gebruiken, komt het allemaal goed
Waarschuw beheerder
AHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!

Waarom knap je er op af?????

Je hebt het zelf :yes: ook gedaan!!!!
Waarschuw beheerder
Goede vraag....Heb wel een paar keer iemand gehad die het wel deed (ik zelf nooit zelfs niet 1 keer een pilletje ofzo lijkt me echt smerig).Maar je hebt er niks aan ik wil nooit meer iemand die drugsgebruikt diegene moet het inderdaad zelf weten maar niet als die met mij is....Ook al ben ik nog zo verliefd en ik kom erachter is het helemaal over.....en uit.......

Effe vraagje tussendoor drink je wel?
Waarschuw beheerder
Mwah...ik knap er niet echt op af.
Alleen als jongens t ieder weekend gebruiken
Of heel veel gebruiken op n avond, zodat ze er helemaal laveloos bijlopen...met wegdraaiende ogen enz :vaag:
Heel onaantrekkelijk!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ja knap er ontzettend op af!

Waarschuw beheerder
Ik vind het minderszz maar heb t zelf ook wellus geprobeerd dus.. k kan als iemand t gaat proberen er nix over zeggen maar als die gene het te vaak doet natuurlijk wel :S:S knap ik op af ;P

Maar soms achja moeten ze zelf weten
alleen IK DOE T NOOIT MEER :YES:

geen drugs meer voor moi!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nee, want het zijn allemaal collega's van mij!!
Waarschuw beheerder
donateur
ikke wel ... helemaal wijffuh die aan de pilluh zijn ofsow ... siet er toch gewoon niet uit ?????????

Waarschuw beheerder
knap alleen af wanneer het drugs gebruik te hoog is naar mijn zin

Waarschuw beheerder
donateur
Tjah... ik heb liever ook geen meid die zich elk weekend vol propt met hard drugs :vaag:

een blowtje roken lijkt me wel ideaal 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik knap er niet op af want doe het zelf ook maar ik ben een jongen dus ik let er niet zo op vind het wel zonde dat mooie meisjes het doen
Waarschuw beheerder
Moet altijd wel lachen met mensen die helemaal :vaag: zijn, maar heb liever niet dat mijn eigen vriend het doet :no:
Waarschuw beheerder
dat trekt mij juist aan

Haha, verschil moet er zijn :D

Artiest Bloks
Waarschuw beheerder
Ik word helemaal geil op een feest als ik een meisje zie met een schuimlaag op haar mond en van die wegrolde ogen en haar onderkaak 30 keer in een minuut uit de kom gaat en erin weer terug in vlieg.
Heerlijk zo'n meisje

Waarschuw beheerder
ik vind t wel oke hoor. GENIET MAAR GEBRUIK MET MATE!!! :yes: :xtc: :bounce:
Waarschuw beheerder
Niet als ze bereid zijn om te delen... ;p

Waarschuw beheerder
ik vin drugs gebruikende mense keigrappig vooral als ze er niks meer van snappen haha
Waarschuw beheerder
leg eraan hoeveel doe t zelf ook dus kanp er nie op af
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zolang iedereen maar z'n grens weet is het ok..

maar als je vervelend gaat doen wel knapt
iedereen dr wel op af volgens mij..

Waarschuw beheerder
Behalve als ze er verslaafd aan zijn..,
Waarschuw beheerder
meestal wel.... zoals ik hier al eerder zag, er zijn grenzen... iemand die compléét van de kaart is moet ik niks van hebben :)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het sowieso geen pluspunt :/

liever niet, maar dat moet iedereen nog altijd zelf weten.