Partyflock

Forumonderwerp · 714718
Waarschuw beheerder
Nog nooit harddrgus gebruikt op een feest, is het een aanrader, of kan je er juist beter van af blijven?
Waarschuw beheerder
xtc wel
rest niet
Waarschuw beheerder
donateur
blijft toch niet bij 1x .......
Waarschuw beheerder
als je niet weet wat het is, weet je ook niet wat je mist en is het véél makkelijker om er van af te blijven!!! :jaja: maar het is je eigen keuze natuurlijk :D

Waarschuw beheerder
donateur
Idd, als je het een keer hebt gedaan, is een feest eerst niet meer leuk zonder.

Als je je zo ook vermaakt , zou ik het niet doen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Als je het nog nooit hebt gedaan kan je er uiteraard beter van afblijven :/

Maar als je het wel doet zal je merken dat het leuk is, en het voortaan willen doen (in de meeste gevallen)

Waarschuw beheerder
donateur
van afblijven is mijn visie....
ik ervaar een feest een stuk bruuter als ik gewoon nuchter ben!
ik weet elke minuut nog de dag erna..... ipv van die zwarte gaten ;p

maar ja... ieder zn ding natuurlijk! (Y)
Waarschuw beheerder
Als je eenmaal weet hoe het voelt, heb je het idd zonder niet meer naar je zin op zo'n feest! Beter niet aan beginnen dus denk ik, maar tis je eigen keus natuurlijk!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik ken niemand die het bij 1 pilletje heeft gelaten, dus ik zeg:

AFBLIJVEN!!!

niet proberen, want als je het lekker vind( en dat vind je)
dan wil je weer....
Waarschuw beheerder
Vorm je eigen mening door informatie op de zoeken op bijvoorbeeld:
www.unitydrugs.nl

Stel de vragen die je daarna nog hebt en vorm je
eigen mening. Dat is het enige wat belangrijk is!

Succes Bodine
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nog nooit harddrgus gebruikt op een feest, is het een aanrader, of kan je er juist beter van af blijven?

Als je het zonder die zooi naar je zin heb op een feest, waarom zou je het dan doen?

Waarschuw beheerder
zeker aanrader!!!:yes::jaja: en meteen goed doen, want zoals de eerste keer voel je je nooit meer !
Waarschuw beheerder
donateur
Het blijft niet bij 1 pilletje, zeker niet...

heb zeker geen spijt dat ik ermee begonnen ben.
Heb het prima naar m'n zin met, als ik weer zou moeten kiezen zou ik t weer doen.

Als je gewoon recreatief gebruikt, niks mee aan de hand. De grens ligt voor mij ook bij een pilletje.

Geen snuif of iets dergelijks, daar heb ik mensen aan kapot zien gaan.. Bende..

Waarschuw beheerder
donateur
wat versta je allemaal onder harddrugs?

Pilletjes vallen naar mijn weten onder de noemer partydrugs..
Waarschuw beheerder
ik zou ook zeggen begin er niet aan!!!

Als je je zo ook goed kan vermaken!!!

Ik zei ook een paar jaar geleden:

Ik moet alles een keer proberen!!
Maar ik gebruik nu gewoon nog steeds elk feest!!!

Omdat ik ervaren heb dat het leuker is met!!
En ga je naar een feest zonder dan is dat heel erg anders.....
Waarschuw beheerder
Ik vermaak mij prima zo zonder pilletje, blowtje, of weet ik veel wat!

Heb het niet nodig om het feest super te vinden.

Als je op een feest loopt en je mist iets, kan ik me voorstellen dat je een x wat probeert. Zoals hierboven al wordt vermeld zal het dan waarschijnlijk ook niet bij 1x blijven.

Eigenlijk moet je dus een keuze maken tussen of je wel wilt gebruiken of juist niet???

Waarschuw beheerder
gewoon doen

en beginnen met heroine,

dan zul je pas een mooi feestje hebben

Waarschuw beheerder
donateur
gewoon doen

en beginnen met heroine,

dan zul je pas een mooi feestje hebben

*proest*

Dat wilde ik net gaan voorstellen :p
Waarschuw beheerder
Nee, niet gelijk beginnen met Heroine, dan heb je niks meer om naar toe te groeien. Ik zou je aanraden eerst rustig met wat softdrugs zoals Morfine te beginnen
Waarschuw beheerder
Wat je nog niet kent kan je ook niet missen;)
En het blijft meestal niet bij een paar keer:nee:
Waarschuw beheerder
doe maar en vergooi je leven :no:

Waarschuw beheerder
als je het nog nooit hebt gebruikt zal ik zeggen BLIJF ER AF :D want het blijft bijna nooit bij 1x keer. en zonder kan je je ook prima vermaken hoor :D

Waarschuw beheerder
Sluit me aan bij lady glitter precies wat zij zegt... + Tis link als je eens voor een periode minder lekker in je vel gaat zitten. Soms ben je dan net te laat en zit er toch nog wel wat stuff in lichaam en geest en werk je je verder in de nesten, je kan dan makkelijker over je problemen denken dan goed voor je is. Goed voor je lichaam en je geest, je hele ikkie dus, is het niet.
Hou het bv bij een drankje op zijn tijd tijdens feesten.. zou ik zeggen.
Waarschuw beheerder
Dan moet je er gewoon afblijven vind ik!!!

Waarschuw beheerder
tja.....

Waarschuw beheerder
don't do it....

Waarschuw beheerder
euuhhh in de eerste plaats van afblijven, maar kan me voorstellen dat je erg nieuwsgierig bent, als je het gaat proberen doe rustig aan...

ja en als je dan een pilletje hebt gebruikt, dan zal je het geweldig vinden hahah, en dan wil je nog een x en nog een x, en dan wordt het een gewoonte om op feesten te gebruiken, want zonder die pilluh heb je een kut feest... en als je de pilluh gewent bent dan, ben je vast weer benieuwd naar iets anders...maar het is en blijft rotzooi.

:bounce:
Waarschuw beheerder
hm tja zelf de keuze maken.. ikzelf had het iig nooit willen missen, terwijl anderen er spijt van hebben..
Waarschuw beheerder
hm tja zelf de keuze maken.. ikzelf had het iig nooit willen missen, terwijl anderen er spijt van hebben..

He Snoepman, ik heb weleens gelezen dat jij een half jaar in een psychose hebt gezeten....

Dat had je dus nooit willen missen? ;)
Waarschuw beheerder
hehe ok dan, op die psychose en een ziekenhuisbezoekje(GHB) na had ik nix wille missen ;)

Waarschuw beheerder
donateur
gewoon van afblijven!
Waarschuw beheerder
Beter afblijven :yes:
Waarschuw beheerder
Ik denk dat er geen 'beter' is, soms is een feest leuker door dat je wat hebt gebruikt en soms gaat het hele feest volledig langs je heen en baal je er achteraf van.....

Maar als je het doet weet dan inderdaad wel dat het echt niet bij 1 keer blijft! Daarom is het drugs!! ;)

En je krijgt er ook wel minder leuke dingen bij: brak de week erna, wel nemen als je het eigenlijk niet zou doen, niet kunnen slapen als je het wel wilt.... Dat moet je er dan wel voor over hebben! :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
als je et doet heb je et of kei dol of je word zo para als een gek

Waarschuw beheerder
Tsja je moet het zelf weten natuurlijk :)
Maar als je er al vanaf kunt blijven, blijf er dan ook vanaf...
De ervaring is namelijk zo geweldig dat het tog niet voor 1 keer blijft :D
Wel heb je dan natuurlijk een super ervaring,maar als je nu ook al gewoon een super ervaring hebt met feesten enzo, hou het daar dan bij (y)

Maar het is natuurlijk wel leuk om het "een keertje" te doen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
ik zou zeggen: doe het niet, want daarna blijf je bezig op feesten.

maar ik doe het als volgt: ik kom binne bijna nuchter (alleen knetter stoned) dan ga ik al flink uit me dak, na een uur of 2 begin ik moe te worden en neem ik een klein beetje pep, dan pleur ik er ook meteen een pil bij en daarna gaat het alleen maar de verkeerde wauze kant op.
Waarschuw beheerder
Idd, als je het nog nooit gedaan hebt kan je het beter zo houden.. Omdat je niet weet wat het is kan je het ook nooit gaan missen ;):9

Waarschuw beheerder
ik ken niemand die het bij 1 pilletje heeft gelaten

ZIjn er idd maar al te weinig van!ik ken er ook maar een die dat gedaan heeft!

Het enige wat je moet kennen zijn je grenzen:)

Waarschuw beheerder
Don't do drugs!

Waarschuw beheerder
Don't do drugs!

Helemaal mee eens... Als je het nog nooit gedaan hebt zou ik er zeker van afblijven... Of je moet van jezelf weten dat je zo sterk in je schoenen staat om er na 1x weer mee te stoppen!! Maar dat betwijfel ik!!!

Waarschuw beheerder
afblijven van die zooi!!

Waarschuw beheerder
1 ding is zo ongeveer een gegeven: het blijft niet bij 1 keer!

dus denk daar ff over na of je dat wilt

Waarschuw beheerder
heb nog nooit gebruikt op een feestje omdat ik me gewoon zeer goed vermaakt heb tot nu toe en ook geen behoefte aan omdat me ook is verteld dat het er dan waarschijnlijk niet bij 1 keer blijft..

..nee zolang ik me vermaakt op feestjes ga ik lekker nuchter(Y) bevalt me uitstekend.

Waarschuw beheerder
Maar als je het wel doet zal je merken dat het leuk is, en het voortaan willen doen (in de meeste gevallen)

:yes:
Waarschuw beheerder
ik heb een paar jaar geleden feesten nuchter mee gemaakt, en dit jaar voor het eerst pillen gebruikt en het is wel vet, het geeft een extra dimensie. Maar het blijft idd niet bij 1x
Waarschuw beheerder
maakt verder toch niet uit of het bij 1 keer blijft ?

zolang je het maar met beleid doet en niet gelijk als een wilde 10 pillen op een avond gaat nemen of elke week 1tje.

als je gewoon 1 keer in de maand op een feest rond de 3 ketsers neemt is er niks aan de hand.
ik ben blij dat ik gebruik het maakt mij feest toch een stuk leuker. een feest is ook leuker al is bijna iedereen lijp :P
Waarschuw beheerder
gewoon doen joh
lekkahh hehehe
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ken je niet , dus kan ik ook geen goed advies geven .

niemand hier trouwens .
Waarschuw beheerder
Niet mee beginnen :jaja:
is echt zonde!
Heb er nog altijd spijt van dat ik dr mee ben begonnen, want doe t praktisch ieder feest weer, en aangezien ik bijna elk weekend ga...

tel maar uit :S

vind het ook nog steeds kut dat ik een ex van me voor t eerst een xtc pil heb gegeven, terwijl ie al jaren ook naar feesten ging zonder shit te gebruiken.

mijn advies niet doen

Waarschuw beheerder
Ben het met de meeste eens: niet aan beginnen, eenmaal 1 keer het gevoel gehad dan wil je het zeker nog keren vaker... is jammer maar dat is gewoon zo. Ik ga niet zeggen dat ik er spijt van heb, heb er echt van genoten... maar als ik een tweede kans had zou ik het wel weten....
Waarschuw beheerder
t is leuk, maar ik zou van tevoren duidelijke regels stellen over hoe vaak/veel je wilt gebruiken, en als je twijfelt of je je aan die regels kan houden zou ik r niet aan beginnen.

Waarschuw beheerder
IDD ! Als je het 1 keer meegemaakt hebt, wil je het nog een keer. Ik heb het pas op voor het eerst een keer gedaan en het is echt te leuk.. maar dat is dus ook het gevaar. Ik heb altijd gezegd dat ik er nooit aan zou beginnen, maar ik vind toch dat je alles een keer meegemaakt moet hebben. Ik heb ook gezegd dat ik het dan zeker een jaar niet meer ga doen en daar ga ik me ook aan houden, maar ik heb nu al zin in volgend jaar.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
je weet niet wat je mist, zou ik dus gewoon zo houden :D

das veel gezonder, echt waar!

Waarschuw beheerder
donateur
Bij drugs komt heel wat meer bij kijken..

En ook ik ken NIEMAND die het maar bij 1 pilletje heeft gehouden! :S

Verder moet je sterk genoeg in je schoenen staan om "verstandig" te gebruiken.. Dit heb ik bij velen mis zien lopen! :(

Als je 20 bent en nog nooit heb gedaan, doe het dan niet zou ik zeggen :)
Ik raad het af! :)
Artiest Deztro
Waarschuw beheerder
donateur
Mark, wat denk je nou zelf dan?

Wat een domme vraag. is harddrugs een aanrader of kan je er beter vanaf blijven? ....

laat me niet lache :D
Waarschuw beheerder
donateur
Heb er nog altijd spijt van dat ik dr mee ben begonnen

Als je er zoveel spijt van hebt kap je er toch mee of zie ik dat nou verkeerd?!
Waarschuw beheerder
afblijven, voordat je het weet ga je het nog lekker vinden ook

Waarschuw beheerder
een feest zonder drugs is geen feest :no:
Waarschuw beheerder
En???? Al verslaafd,hahahahaha!!!!!!!
Waarschuw beheerder
ik zou er niet aan beginnen.....ik gebruik nu al z'n 6 jaar op feesten(ben nog nooit zonder drugs naar een feest geweest)en in het begin is het heel leuk enzo maar op ten duur went het en is het niks bizonders meer, en ga je op zoek naar de volgende drugs.
het is wel leuk enzo maar het schiet gewoon nie op als ik er nu voor kon kiezen was ik nooit begonnen...maar vant weekend ga ik weer lekker feesten hahah
Waarschuw beheerder
ach ik zeg er niets over je moet et zelf weten!
ik doe et wel maarja echt boeiend is het niet meer

Waarschuw beheerder
AFBLIJVEN!!

Waarschuw beheerder
voorkomen is beter dan genezen.
Waarschuw beheerder
Gewoon lekker niet doen want zoals al eerder is aangegeven... het blijft inderdaad niet bij 1 keer...

Heb dit gezien in eigen ervaring maar ook om me heen.

Don't do drugs ;)

(Gebruik nog wel regelmatig, en dit na zo'n dikke 10 jaar)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
als je het nog nooit hebt gebruikt zal ik zeggen BLIJF ER AF want het blijft bijna nooit bij 1x keer. en zonder kan je je ook prima vermaken hoor

:yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
als je ook al alcohol gebruikt (dat weet ik alleen niet) zie ik niet in waarom de TO niet n keer drugs zou gaan proberen... Allebei harddrugs, so what's the difference?? Alcohol is bovendien nog schadelijker voor je lichaam ook...

Denk dat je voor jezelf moet bepalen of je t n keer wil proberen, hou idd alleen in t oog dat t over t algemeen niet bij 1x blijft..

Weet je al wát je uit zou willen proberen?

Als je meer info wilt hebben over doseringen en pre- en repair, stuur me dan ff n pb!! Tis mn werk ;)

Waarschuw beheerder
blijf er maar gewoon af voor de grap.

Waarschuw beheerder
1x op een feest nemen is vaak daarna ... altijd op een feest nemen ...

wees wijs en doe het niet

Waarschuw beheerder
maar wat dan weer het leuke is... hoe meer mensen zeggen dat hij het niet moet doen, hoe aantrekkelijker het wordt:P
Waarschuw beheerder
maar wat dan weer het leuke is... hoe meer mensen zeggen dat hij het niet moet doen, hoe aantrekkelijker het wordt

in dat geval

VOORAL DOEN!! :P:P
Waarschuw beheerder
Als je het 1 x doet dan komt er weer een 2e dan 3e x en ga zo maar door het is gewoon gaaf en anders, beste is afblijven maja dat heb ik ook niet gedaan
Waarschuw beheerder
Keertje proberen kan geen kwaad ;-)
Waarschuw beheerder
ehhh... als je er niet zo erg nieuwsgierig naar bent gewoon afblijven, het word zo snel een gewoonte
Waarschuw beheerder
Heroine das goed spul al die softe zooi!!!!
Waarschuw beheerder
Gewoon afblijven want het is veels te lekker.....!
Waarschuw beheerder
Gewoon afblijven want het is veels te lekker.....!

hahah dat hoor je iedereen zeggen dat het niet bij 1x blijft

mijn tip:
blijf gewoon lekker jezelf..je hebt altijd al zonder kunnen doen dus blijf het ook doen (Y)
wat je niet weet ( of hebt gebruikt) mis je ook niet ;)
ikzelf heb het ook nog nooit gedaan...
dus mis het ook niet

je ziet er ook best veel mensen slaecht van gaan
wat heb je dan bereikt??
hele feest naar de klote en je voelt misselijk!!
Waarschuw beheerder
Je moet het zelf weten. Ik doe ook weleens feestjes zonder, maar met is veel leuker vind ik. Doe het wel rustig aan dan! We komen tenslotte toch allemaal voor de muziek lijkt me.
Waarschuw beheerder
En.... ben je al begonnen?

:P
Waarschuw beheerder
En.... ben je al begonnnen?

:P

Waarschuw beheerder
donateur
ik zou er maar van afblijven :jaja:

Heb er zelf ook spijt van dat ik er ooit aan begonnen ben, tis nu niet zo makkelijk meer om me zonder die bende te vermaken op een feestje :/
Waarschuw beheerder
het effect is zooooooooooooooooooooooow geweldig dat je het daarna nog een keer doet blablabla
Waarschuw beheerder
donateur
is het een aanrader, of kan je er juist beter van af blijven?

het is absoluut een aanrader maar je kan er echt tbeter vanaf blijven hoor:yes:
Waarschuw beheerder
ik vind jongens die niet gebruiken veel stoerder....
Waarschuw beheerder
donateur
xou dr ook zeker mee beginnen
dr zijn maar heel weinig mensen die dr mee stoppen
en waarom ook tis veels te lekker
Waarschuw beheerder
je kan het beter wel gebruiken
je voelt je lekkerder en beter
het is dan gezelliger

je goed voelen kan geen kwaad, is juist goed.
Alleen zorg niet dat je aan heroine gaat
dat is niet gezellig :no:

voor de rest moet je beetje kijken wat leuk spul is.
Oh ja, je moet ook niet bang zijn om te gebruiken :no:

Waarschuw beheerder
donateur
ik raad het je zeer zeker NIET af..

te mooi om waar te zijn op een feest, doe het gewoon met mate en hou je kop erbij en er is geen vuiltje aan de lucht..

suc6 in ieder geval!

ltrs
Waarschuw beheerder
op een feessie gewoon lekker druks in je flikker beuken..je leeft maar een keer , maar wel je koppie erbij houwe, tis geen kinderuberashung of zow
Waarschuw beheerder
donateur
Niet doen, je moet het natuurlijk zelf weten, maar als je het zonder kunt volhouden heb je er meer plezier aan vind ik dan met!

Waarschuw beheerder
donateur
domme vraag, antwoord lijkt me duidelijk toch? tuurlijk is drugs leuk op een feest, alleen wel idioot slecht...
Waarschuw beheerder
ja en uitlaatgasse inademen en bespoten voedsel kanen ook dus ...use and abuse
Waarschuw beheerder
Er bestaat GEEN drugsgebruiker die er nooit spij van krijgt. iedereen zegt op een gegeven moment dat ze er spijt van hebben en die vantjes van 16 hier roepen dat het onwijs vet is en dat je het gewoon moet doen maar over een paar jaar praten ze wel anders.
Gewoon nooit aan beginnen dan zal je het ook nooit nodig hebben!
Waarschuw beheerder
ik zou zegge begin er liever niet mee ma als je niet wilt luistere moet je het zelf wete ik ben erdoor helemaal verziekt en ben nu nog niet bij ik te ziere shit gebruikt en nu zit ik hier lekker afgedraaid

Waarschuw beheerder
ja is absoluut een aanrader, iig sowieso mdma poeder of pille, feesten worden 10 x zo leuk, vooral de eerste paar keer is het helemaal geweldig

Waarschuw beheerder
Er bestaat GEEN drugsgebruiker die er nooit spij van krijgt. iedereen zegt op een gegeven moment dat ze er spijt van hebben en die vantjes van 16 hier roepen dat het onwijs vet is en dat je het gewoon moet doen maar over een paar jaar praten ze wel anders.

Je kunt beter iets gedaan hebben waarvan je spijt hebt gekregen dan het nooit gekend te hebben en daar weer spijt van krijgen. Als je met regelmaat gebruikt word je er zeker wel lelijker op..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
geen flauw i.d

heb nog nooit hd gebnruikt

Waarschuw beheerder
Het feest zelf kan een aanrader zijn, drugsgebruik alleen een doordachte keus

Waarschuw beheerder
moet je lekker zelf weten...tis toch jouw lichaam....als je er nieuwsgierig naar bent doe je t toch wel..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
stel je niet aan en neem eens pep man

doetje :p

Waarschuw beheerder
zolang je het met mate doet is het een dikke aanrader :yes:
Waarschuw beheerder
Het is niet heel slim, Anders wil je het elk feestjuh hebben! maar de ervaring is wel heel kicke!!
Waarschuw beheerder
Gewoon snuiven!!!!!!!!!!

BEN JE NOU HOLLANDER OF NIET!!!

Waarschuw beheerder
hoef je geen hollander voor te zijn hoor.. iedereen doet het

alleen ik niet
Waarschuw beheerder
Feest en speed, hmmm die 2 kunnen niet leven zonder elkaar, dussssss zeker een aanrader:bounce:

Waarschuw beheerder
daar ben ik het niet helemaal mee eens ilse, als een feest niet leuk kan zijn zonder speed is het feest niet goed of heb jij een probleem.
Waarschuw beheerder
doe zelf ook elk feest zonder en heb absoluut geen behoefte om het wel te gebruiken :no: en ik weet dan ook alles nog de dag erna (behalve als ik teveel geblowd/gezopen heb)

maar mensen die het wel doen zeggen dat ze het feest veel heftiger ervaren met maar die zijn (vaak) alles kwijt de dag erna!

dus wat wil jij op zondag :p

Waarschuw beheerder
:YES: sowieso :YES: drugs :YES:

no drugs no glory :NO:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
je kan het doen maar onthoudt naar een keer vdp van de plaat dus op een party te zijn geweest is het nuchtier nix meer aan dus of je verpesthet voor je eige als je het eenmalig doet of je blijft ervanaf of je doet het voortaan op elke party omdat het er anders niet zo gezzelig is en niet zo mooi uitziet enzo :)
Waarschuw beheerder
Ja zeker een aanrader op keer P'tjes te slikken op een feest!

maar doe het niet elk feest.. moet wel leuk blijven..

ja als je het eenmaal gedaan hebt zal je het wel elk feest willen..

Ik doe het niet elk feest.
Waarschuw beheerder
dancingdame 27 oktober 2004 22:48
diplofenac is beter

Je bedoelt diclofenac? Is alleen op recept verkrijgbaar.

Ibuprofen werkt het beste. Ik neem altijd 2 x 400 gram. Dan weet ik zeker dat ik verlost ben van de pijn.

:/ wat is de link hiertussen??
Waarschuw beheerder
Beiden zijn pijnstillers.

Ik verbeterde alleen het woord diclofenac en gaf aan hoe ze verkrijgbaar waren.

Tot slot gaf ik antwoord op de vraag van de topicstarter ;)
Waarschuw beheerder
ja maar het een is een soort paracetemol en de ander een partydrugs maargoed het is niet mijn topic en ik ga ze allebij niet slikken dus.
Waarschuw beheerder
foute link gegeven.

Tijd voor bed :P

Excuses... *schaam*
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
<<<<<<<ik>>>>>>>>>
heb die tering zooi niet :no: nodig...:D
ik ben gek genoeg:D
ik zuip alleen o:)

Waarschuw beheerder
tja t feest word er niet slechter op mooier zelfs
maar zodra je weet wat je mist...weet je wat je mist:P
en dat is denk ik het probleem want je gaat jezelf
geen lekkers afhouden toch?
ben zelf inmiddels een jaar gestopt = beter;)
Waarschuw beheerder
Als je hetgewoon bij 2 of 3 keer per jaar houd (dus een uitzondering) dan kan het niet zoveel kwaad. Gezond is het nooit, maar het is de ervaring zeker waard.
Waarschuw beheerder
Minder dan 1% raakt bij de eerste keer XTC verslaafd, gewoon proberen dus :yes:

(niet dat ik het bij een keer gelaten heb, maar verslaafd ben ik zeker niet)
Waarschuw beheerder
Ik zou alleen van de andere troep afblijven :no:
Waarschuw beheerder
donateur
maar zodra je weet wat je mist...weet je wat je mist

:yes: Bij 1x blijft 't toch nie :no: (of je moet er meteen 10 nemen :dood: )
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hehe idd Lotte

Artiest 3ckus
Waarschuw beheerder
alsje zelf maar sterk inje schoene sta, en weet watje doet en je grenze kent. dan kom het helemaal goed denk ik:) Wasnou slechter voorje kotsend/ ziek enz van het zat zyn. Of beste gevoel ter wereld, maximaal happy door wat snoepjes..

Waarschuw beheerder
nou 1 snoepju en wat nif beter kan een feest niet worden

Waarschuw beheerder
Als je het zo ook naar je zin hebt dan zou ik er lekker van
af blijven als ik jouw was!
Waarschuw beheerder
Minder dan 1% raakt bij de eerste keer XTC verslaafd, gewoon proberen dus

(niet dat ik het bij een keer gelaten heb, maar verslaafd ben ik zeker niet)

Aan xtc, kun je ook niet lichamelijk verslaafd raken, het zit allemaal in je hoofd!

Ik zou alleen van de andere troep afblijven

Het is allemaal troep, blijf er gewoon van af. Voor je het weet, zit je er elk weekend aan! Beter word je er toch niet van :no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
gewoon lekker met je vingertjes vanaf blijven

Waarschuw beheerder
psiesssssssssssss Saskia!
Waarschuw beheerder
Tja, precies zoals iedereen hier ook zegt: 1x van de verboden vrucht snoepen en je wilt geen feest meer zonder...

Als je je zelf dan niet in de hand kan houden (elk weekend gaat gebruiken) ga je vrij zeker kennis maken met de negatieve gevolgen. Gelukkig ben ik zelf (nog) niet in dat stadium beland, maar merk wel dat 'ons groepje' steeds vaker naar feesten gaat de laatste tijd :-) Zoals ik er nu naar kijk had ik 't allemaal voor geen goud willen missen, maar misschien dat ik daar over een paar jaar later anders over denk... Als je van jezelf weet dat je verslavingsgevoelig bent (niet kunnen stoppen met roken terwijl je dat wel wilt etc) dan is 't misschien maar beter om er af te blijven.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mijn eerste feest was Q-base eerst tot een uur of 1 zonder en daarna 1 genomen en moet zeggen dat het met harddrugs op tocht echt nog wel vetter is dus zker een aanrader
Waarschuw beheerder

Wakker worden! Er bestaan in KnetterTown zeker 10 mensen die NOOIT spijt hebben gehad, of zullen krijgen, van hun drugsgebruik! Of wordt hier gewoon weer even in stijl de ongeschreven regel dat de uitzondering de regel bevestigd, bevestigd?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
je ken er beter van af blijven geloof mij maar
na 1 keer, komt nog een keer en voor je ut weet hang je er aan. dat hoeft natuurlijk niet altijd. je moet het dan met mate doen... maar ut is lekker en als je eenmaal de smaak te pakken heb.. tja...
suc6
Waarschuw beheerder
dan kan je liever niet naar een feest gaan
Waarschuw beheerder
1x keer op een feest gebruiken is op al je feesten gebruiken

Dus gewoon doen!!
(Y)
Waarschuw beheerder

Ik ben het hier ook totaal niet mee eens! Ik ging vroeger naar de Energiehal en bijna iedere week naar Club X en gebruikte ook ieder weekend. Nu jaren later heb ik echt nog steeds geen spijt van die tijd, had het echt nooit willen missen! Dusssss....

Waarschuw beheerder
donateur
Eerste x gebruik was kut --> pillen
daarna nog een paar x kut geweest --> pillen
Ik moest en zou blijven proberen
Daarna ging het goed omdat ik pep ging gebruiken.

Nu zijn we al anderhalf jaar verder en krijg steeds meer moeite om er vanaf te blijven, vooral doordeweeks.

Ik raad je aan; om sws te beginnen in een vertrouwde rustige omgeving met mensen die je vertrouwt. Je moet er zelf helemaal achter staan en vooral niet bang zijn van harddrugs.
Als je het doet, zorg dat je je bewust blijft met waar je mee bezig bent.
Verder is het helemaal je eigen keus, maar een party word zeker veel leuker daardoor. Als het fout gaat, is het ook zeker kutter, maar dat is logisch.

suc6

Waarschuw beheerder
als je de eerste keer doet kun je beter niet op een feest doen dan weet je niet wat je overkomt.maar zeker te weten een aanrader.zoek de verschillen tussen drugs gebruikers en alcohol gebruikers op een feest:Dwat zie je: alcohol gebruikers zijn om 3 uur kapot,drugsgebruikers twijfelen naar welke afterparty ze gaan:D
Artiest X-Side
Waarschuw beheerder
is een keus die je zelf maakt. Ik doe het ook wel eens ooit, maar vermaak me ook nog steeds prima zonder!!!

Als je maar afspraken maakt met jezelf, en je daar ook aan houdt.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
jawel gewoon doen 1e keer is leuker op een feest
Waarschuw beheerder
jaja dan ben je teminste echt goed dooreeeeeeeeeen

Waarschuw beheerder
je kan het altijd proberen toch? O:)
Ik vind het wel leuk soms :P

Waarschuw beheerder
precies als je maar door1 bent
Waarschuw beheerder
tis ckers wel relaxedd om kneitervaag rond te stuiteren op zon feest en dan gewoon doorgaan op de pep :D sochtends niet verrot en geen katter wat wil je nog meer ?

Waarschuw beheerder
juist alleen maar voordelen
Waarschuw beheerder
Op een feest is echt vet. Ik doe het nu alleen op party's omdat het op andere gelegenheden gewoon neit meer zo leuk is.

Waarschuw beheerder
Ik zal niemand aanraden om het te gaan gebruiken. maar ik moet zeggen dat de 1e keer wappie heel relaxed is.
Als je sterk in je schoenen staat en je wilt een keer een :xtc: happen, zorg dat je een 1\2 goeie zuivere pil neemt. jouw beleving kan immers anders zijn dan je omgevingsvrienden.
Zorg er ook voor dat er iemand bij is die niet gebruikt en jou in de gaten kan houden en vertel hem wat je meemaakt.
Ik zou niet voor de mdma poeders en/of kristallen gaan.
Deze beuken er te hard in voor de 1e keer
ook van het _________ / afblijven. Hier raak je zeker verslaafd aan.

En voor de rest. Slik met (je) mate
Waarschuw beheerder
donateur
ook van het _________ / afblijven. Hier raak je zeker verslaafd aan.

wat bedoel je? sos miss wel jah

PEP roeleert!!!
Waarschuw beheerder
ik raad ook niemand aan om het te testen. Zo zijn er genoeg aanvast geplakt.. incl ik ..

mare pep vraagt om meer.
en pille ja niet echt

Waarschuw beheerder
Mijn persoonlijke mening is dat je bijna alles wel een keer moet proberen zolang je er niemand kwaad mee doet. Je leeft maar 1 keer en ik wil niet dat ik in de laatste minuten van me leven ga lopen balen dat ik iets niet gedaan heb wat ik wel had kunnen doen.
Je kan het gewoon een keer proberen, doe het niet te vaak, hou het leuk en er is nix aan de hand.

Waarschuw beheerder
gewoon lekker zwaar aan de pep gaan:D
Waarschuw beheerder
Tis iig nie slim:P ik doe t iig nie :) Andere mensen moeten t oowk maar zelf weten heb daar geen probleme mee!

Waarschuw beheerder
uuuuh...
vraagt die dat hier:S
:p