Vorm je eigen mening door informatie op de zoeken op bijvoorbeeld:
www.unitydrugs.nl
Stel de vragen die je daarna nog hebt en vorm je
eigen mening. Dat is het enige wat belangrijk is!
Succes Bodine
www.unitydrugs.nl
Stel de vragen die je daarna nog hebt en vorm je
eigen mening. Dat is het enige wat belangrijk is!
Succes Bodine
laatste aanpassing
Het blijft niet bij 1 pilletje, zeker niet...
heb zeker geen spijt dat ik ermee begonnen ben.
Heb het prima naar m'n zin met, als ik weer zou moeten kiezen zou ik t weer doen.
Als je gewoon recreatief gebruikt, niks mee aan de hand. De grens ligt voor mij ook bij een pilletje.
Geen snuif of iets dergelijks, daar heb ik mensen aan kapot zien gaan.. Bende..
heb zeker geen spijt dat ik ermee begonnen ben.
Heb het prima naar m'n zin met, als ik weer zou moeten kiezen zou ik t weer doen.
Als je gewoon recreatief gebruikt, niks mee aan de hand. De grens ligt voor mij ook bij een pilletje.
Geen snuif of iets dergelijks, daar heb ik mensen aan kapot zien gaan.. Bende..
ik zou ook zeggen begin er niet aan!!!
Als je je zo ook goed kan vermaken!!!
Ik zei ook een paar jaar geleden:
Ik moet alles een keer proberen!!
Maar ik gebruik nu gewoon nog steeds elk feest!!!
Omdat ik ervaren heb dat het leuker is met!!
En ga je naar een feest zonder dan is dat heel erg anders.....
Als je je zo ook goed kan vermaken!!!
Ik zei ook een paar jaar geleden:
Ik moet alles een keer proberen!!
Maar ik gebruik nu gewoon nog steeds elk feest!!!
Omdat ik ervaren heb dat het leuker is met!!
En ga je naar een feest zonder dan is dat heel erg anders.....
Ik vermaak mij prima zo zonder pilletje, blowtje, of weet ik veel wat!
Heb het niet nodig om het feest super te vinden.
Als je op een feest loopt en je mist iets, kan ik me voorstellen dat je een x wat probeert. Zoals hierboven al wordt vermeld zal het dan waarschijnlijk ook niet bij 1x blijven.
Eigenlijk moet je dus een keuze maken tussen of je wel wilt gebruiken of juist niet???
Heb het niet nodig om het feest super te vinden.
Als je op een feest loopt en je mist iets, kan ik me voorstellen dat je een x wat probeert. Zoals hierboven al wordt vermeld zal het dan waarschijnlijk ook niet bij 1x blijven.
Eigenlijk moet je dus een keuze maken tussen of je wel wilt gebruiken of juist niet???
Sluit me aan bij lady glitter precies wat zij zegt... + Tis link als je eens voor een periode minder lekker in je vel gaat zitten. Soms ben je dan net te laat en zit er toch nog wel wat stuff in lichaam en geest en werk je je verder in de nesten, je kan dan makkelijker over je problemen denken dan goed voor je is. Goed voor je lichaam en je geest, je hele ikkie dus, is het niet.
Hou het bv bij een drankje op zijn tijd tijdens feesten.. zou ik zeggen.
Hou het bv bij een drankje op zijn tijd tijdens feesten.. zou ik zeggen.
euuhhh in de eerste plaats van afblijven, maar kan me voorstellen dat je erg nieuwsgierig bent, als je het gaat proberen doe rustig aan...
ja en als je dan een pilletje hebt gebruikt, dan zal je het geweldig vinden hahah, en dan wil je nog een x en nog een x, en dan wordt het een gewoonte om op feesten te gebruiken, want zonder die pilluh heb je een kut feest... en als je de pilluh gewent bent dan, ben je vast weer benieuwd naar iets anders...maar het is en blijft rotzooi.

ja en als je dan een pilletje hebt gebruikt, dan zal je het geweldig vinden hahah, en dan wil je nog een x en nog een x, en dan wordt het een gewoonte om op feesten te gebruiken, want zonder die pilluh heb je een kut feest... en als je de pilluh gewent bent dan, ben je vast weer benieuwd naar iets anders...maar het is en blijft rotzooi.
Ik denk dat er geen 'beter' is, soms is een feest leuker door dat je wat hebt gebruikt en soms gaat het hele feest volledig langs je heen en baal je er achteraf van.....
Maar als je het doet weet dan inderdaad wel dat het echt niet bij 1 keer blijft! Daarom is het drugs!!
En je krijgt er ook wel minder leuke dingen bij: brak de week erna, wel nemen als je het eigenlijk niet zou doen, niet kunnen slapen als je het wel wilt.... Dat moet je er dan wel voor over hebben!
Maar als je het doet weet dan inderdaad wel dat het echt niet bij 1 keer blijft! Daarom is het drugs!!
En je krijgt er ook wel minder leuke dingen bij: brak de week erna, wel nemen als je het eigenlijk niet zou doen, niet kunnen slapen als je het wel wilt.... Dat moet je er dan wel voor over hebben!
laatste aanpassing
Tsja je moet het zelf weten natuurlijk 
Maar als je er al vanaf kunt blijven, blijf er dan ook vanaf...
De ervaring is namelijk zo geweldig dat het tog niet voor 1 keer blijft
Wel heb je dan natuurlijk een super ervaring,maar als je nu ook al gewoon een super ervaring hebt met feesten enzo, hou het daar dan bij
Maar het is natuurlijk wel leuk om het "een keertje" te doen
Maar als je er al vanaf kunt blijven, blijf er dan ook vanaf...
De ervaring is namelijk zo geweldig dat het tog niet voor 1 keer blijft
Wel heb je dan natuurlijk een super ervaring,maar als je nu ook al gewoon een super ervaring hebt met feesten enzo, hou het daar dan bij
Maar het is natuurlijk wel leuk om het "een keertje" te doen
ik zou zeggen: doe het niet, want daarna blijf je bezig op feesten.
maar ik doe het als volgt: ik kom binne bijna nuchter (alleen knetter stoned) dan ga ik al flink uit me dak, na een uur of 2 begin ik moe te worden en neem ik een klein beetje pep, dan pleur ik er ook meteen een pil bij en daarna gaat het alleen maar de verkeerde wauze kant op.
maar ik doe het als volgt: ik kom binne bijna nuchter (alleen knetter stoned) dan ga ik al flink uit me dak, na een uur of 2 begin ik moe te worden en neem ik een klein beetje pep, dan pleur ik er ook meteen een pil bij en daarna gaat het alleen maar de verkeerde wauze kant op.
maakt verder toch niet uit of het bij 1 keer blijft ?
zolang je het maar met beleid doet en niet gelijk als een wilde 10 pillen op een avond gaat nemen of elke week 1tje.
als je gewoon 1 keer in de maand op een feest rond de 3 ketsers neemt is er niks aan de hand.
ik ben blij dat ik gebruik het maakt mij feest toch een stuk leuker. een feest is ook leuker al is bijna iedereen lijp
zolang je het maar met beleid doet en niet gelijk als een wilde 10 pillen op een avond gaat nemen of elke week 1tje.
als je gewoon 1 keer in de maand op een feest rond de 3 ketsers neemt is er niks aan de hand.
ik ben blij dat ik gebruik het maakt mij feest toch een stuk leuker. een feest is ook leuker al is bijna iedereen lijp
Niet mee beginnen 
is echt zonde!
Heb er nog altijd spijt van dat ik dr mee ben begonnen, want doe t praktisch ieder feest weer, en aangezien ik bijna elk weekend ga...
tel maar uit
vind het ook nog steeds kut dat ik een ex van me voor t eerst een xtc pil heb gegeven, terwijl ie al jaren ook naar feesten ging zonder shit te gebruiken.
mijn advies niet doen
is echt zonde!
Heb er nog altijd spijt van dat ik dr mee ben begonnen, want doe t praktisch ieder feest weer, en aangezien ik bijna elk weekend ga...
tel maar uit
vind het ook nog steeds kut dat ik een ex van me voor t eerst een xtc pil heb gegeven, terwijl ie al jaren ook naar feesten ging zonder shit te gebruiken.
mijn advies niet doen

![[PPT] C@NDYMAN :speed:](/images/user/15822_1306871.jpg)