Partyflock

Forumonderwerp · 714718
Waarschuw beheerder
Nog nooit harddrgus gebruikt op een feest, is het een aanrader, of kan je er juist beter van af blijven?
Waarschuw beheerder
t is leuk, maar ik zou van tevoren duidelijke regels stellen over hoe vaak/veel je wilt gebruiken, en als je twijfelt of je je aan die regels kan houden zou ik r niet aan beginnen.

Waarschuw beheerder
IDD ! Als je het 1 keer meegemaakt hebt, wil je het nog een keer. Ik heb het pas op voor het eerst een keer gedaan en het is echt te leuk.. maar dat is dus ook het gevaar. Ik heb altijd gezegd dat ik er nooit aan zou beginnen, maar ik vind toch dat je alles een keer meegemaakt moet hebben. Ik heb ook gezegd dat ik het dan zeker een jaar niet meer ga doen en daar ga ik me ook aan houden, maar ik heb nu al zin in volgend jaar.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
je weet niet wat je mist, zou ik dus gewoon zo houden :D

das veel gezonder, echt waar!

Waarschuw beheerder
donateur
Bij drugs komt heel wat meer bij kijken..

En ook ik ken NIEMAND die het maar bij 1 pilletje heeft gehouden! :S

Verder moet je sterk genoeg in je schoenen staan om "verstandig" te gebruiken.. Dit heb ik bij velen mis zien lopen! :(

Als je 20 bent en nog nooit heb gedaan, doe het dan niet zou ik zeggen :)
Ik raad het af! :)
Artiest Deztro
Waarschuw beheerder
donateur
Mark, wat denk je nou zelf dan?

Wat een domme vraag. is harddrugs een aanrader of kan je er beter vanaf blijven? ....

laat me niet lache :D
Waarschuw beheerder
donateur
Heb er nog altijd spijt van dat ik dr mee ben begonnen

Als je er zoveel spijt van hebt kap je er toch mee of zie ik dat nou verkeerd?!
Waarschuw beheerder
afblijven, voordat je het weet ga je het nog lekker vinden ook

Waarschuw beheerder
een feest zonder drugs is geen feest :no:
Waarschuw beheerder
En???? Al verslaafd,hahahahaha!!!!!!!
Waarschuw beheerder
ik zou er niet aan beginnen.....ik gebruik nu al z'n 6 jaar op feesten(ben nog nooit zonder drugs naar een feest geweest)en in het begin is het heel leuk enzo maar op ten duur went het en is het niks bizonders meer, en ga je op zoek naar de volgende drugs.
het is wel leuk enzo maar het schiet gewoon nie op als ik er nu voor kon kiezen was ik nooit begonnen...maar vant weekend ga ik weer lekker feesten hahah
Waarschuw beheerder
ach ik zeg er niets over je moet et zelf weten!
ik doe et wel maarja echt boeiend is het niet meer

Waarschuw beheerder
AFBLIJVEN!!

Waarschuw beheerder
voorkomen is beter dan genezen.
Waarschuw beheerder
Gewoon lekker niet doen want zoals al eerder is aangegeven... het blijft inderdaad niet bij 1 keer...

Heb dit gezien in eigen ervaring maar ook om me heen.

Don't do drugs ;)

(Gebruik nog wel regelmatig, en dit na zo'n dikke 10 jaar)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
als je het nog nooit hebt gebruikt zal ik zeggen BLIJF ER AF want het blijft bijna nooit bij 1x keer. en zonder kan je je ook prima vermaken hoor

:yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
als je ook al alcohol gebruikt (dat weet ik alleen niet) zie ik niet in waarom de TO niet n keer drugs zou gaan proberen... Allebei harddrugs, so what's the difference?? Alcohol is bovendien nog schadelijker voor je lichaam ook...

Denk dat je voor jezelf moet bepalen of je t n keer wil proberen, hou idd alleen in t oog dat t over t algemeen niet bij 1x blijft..

Weet je al wát je uit zou willen proberen?

Als je meer info wilt hebben over doseringen en pre- en repair, stuur me dan ff n pb!! Tis mn werk ;)

Waarschuw beheerder
blijf er maar gewoon af voor de grap.

Waarschuw beheerder
1x op een feest nemen is vaak daarna ... altijd op een feest nemen ...

wees wijs en doe het niet

Waarschuw beheerder
maar wat dan weer het leuke is... hoe meer mensen zeggen dat hij het niet moet doen, hoe aantrekkelijker het wordt:P
Waarschuw beheerder
maar wat dan weer het leuke is... hoe meer mensen zeggen dat hij het niet moet doen, hoe aantrekkelijker het wordt

in dat geval

VOORAL DOEN!! :P:P
Waarschuw beheerder
Als je het 1 x doet dan komt er weer een 2e dan 3e x en ga zo maar door het is gewoon gaaf en anders, beste is afblijven maja dat heb ik ook niet gedaan
Waarschuw beheerder
Keertje proberen kan geen kwaad ;-)
Waarschuw beheerder
ehhh... als je er niet zo erg nieuwsgierig naar bent gewoon afblijven, het word zo snel een gewoonte
Waarschuw beheerder
Heroine das goed spul al die softe zooi!!!!
Waarschuw beheerder
Gewoon afblijven want het is veels te lekker.....!
Waarschuw beheerder
Gewoon afblijven want het is veels te lekker.....!

hahah dat hoor je iedereen zeggen dat het niet bij 1x blijft

mijn tip:
blijf gewoon lekker jezelf..je hebt altijd al zonder kunnen doen dus blijf het ook doen (Y)
wat je niet weet ( of hebt gebruikt) mis je ook niet ;)
ikzelf heb het ook nog nooit gedaan...
dus mis het ook niet

je ziet er ook best veel mensen slaecht van gaan
wat heb je dan bereikt??
hele feest naar de klote en je voelt misselijk!!
Waarschuw beheerder
Je moet het zelf weten. Ik doe ook weleens feestjes zonder, maar met is veel leuker vind ik. Doe het wel rustig aan dan! We komen tenslotte toch allemaal voor de muziek lijkt me.
Waarschuw beheerder
En.... ben je al begonnen?

:P
Waarschuw beheerder
En.... ben je al begonnnen?

:P

Waarschuw beheerder
donateur
ik zou er maar van afblijven :jaja:

Heb er zelf ook spijt van dat ik er ooit aan begonnen ben, tis nu niet zo makkelijk meer om me zonder die bende te vermaken op een feestje :/
Waarschuw beheerder
het effect is zooooooooooooooooooooooow geweldig dat je het daarna nog een keer doet blablabla
Waarschuw beheerder
donateur
is het een aanrader, of kan je er juist beter van af blijven?

het is absoluut een aanrader maar je kan er echt tbeter vanaf blijven hoor:yes:
Waarschuw beheerder
ik vind jongens die niet gebruiken veel stoerder....
Waarschuw beheerder
donateur
xou dr ook zeker mee beginnen
dr zijn maar heel weinig mensen die dr mee stoppen
en waarom ook tis veels te lekker
Waarschuw beheerder
je kan het beter wel gebruiken
je voelt je lekkerder en beter
het is dan gezelliger

je goed voelen kan geen kwaad, is juist goed.
Alleen zorg niet dat je aan heroine gaat
dat is niet gezellig :no:

voor de rest moet je beetje kijken wat leuk spul is.
Oh ja, je moet ook niet bang zijn om te gebruiken :no:

Waarschuw beheerder
donateur
ik raad het je zeer zeker NIET af..

te mooi om waar te zijn op een feest, doe het gewoon met mate en hou je kop erbij en er is geen vuiltje aan de lucht..

suc6 in ieder geval!

ltrs
Waarschuw beheerder
op een feessie gewoon lekker druks in je flikker beuken..je leeft maar een keer , maar wel je koppie erbij houwe, tis geen kinderuberashung of zow
Waarschuw beheerder
donateur
Niet doen, je moet het natuurlijk zelf weten, maar als je het zonder kunt volhouden heb je er meer plezier aan vind ik dan met!

Waarschuw beheerder
donateur
domme vraag, antwoord lijkt me duidelijk toch? tuurlijk is drugs leuk op een feest, alleen wel idioot slecht...
Waarschuw beheerder
ja en uitlaatgasse inademen en bespoten voedsel kanen ook dus ...use and abuse
Waarschuw beheerder
Er bestaat GEEN drugsgebruiker die er nooit spij van krijgt. iedereen zegt op een gegeven moment dat ze er spijt van hebben en die vantjes van 16 hier roepen dat het onwijs vet is en dat je het gewoon moet doen maar over een paar jaar praten ze wel anders.
Gewoon nooit aan beginnen dan zal je het ook nooit nodig hebben!
Waarschuw beheerder
ik zou zegge begin er liever niet mee ma als je niet wilt luistere moet je het zelf wete ik ben erdoor helemaal verziekt en ben nu nog niet bij ik te ziere shit gebruikt en nu zit ik hier lekker afgedraaid

Waarschuw beheerder
ja is absoluut een aanrader, iig sowieso mdma poeder of pille, feesten worden 10 x zo leuk, vooral de eerste paar keer is het helemaal geweldig

Waarschuw beheerder
Er bestaat GEEN drugsgebruiker die er nooit spij van krijgt. iedereen zegt op een gegeven moment dat ze er spijt van hebben en die vantjes van 16 hier roepen dat het onwijs vet is en dat je het gewoon moet doen maar over een paar jaar praten ze wel anders.
Gewoon nooit aan beginnen dan zal je het ook nooit nodig hebben!

Je kunt beter iets gedaan hebben waarvan je spijt hebt gekregen dan het nooit gekend te hebben en daar weer spijt van krijgen. Als je met regelmaat gebruikt word je er zeker wel lelijker op..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
geen flauw i.d

heb nog nooit hd gebnruikt

Waarschuw beheerder
Het feest zelf kan een aanrader zijn, drugsgebruik alleen een doordachte keus

Waarschuw beheerder
moet je lekker zelf weten...tis toch jouw lichaam....als je er nieuwsgierig naar bent doe je t toch wel..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
stel je niet aan en neem eens pep man

doetje :p