Partyflock

Forumonderwerp · 713998
Waarschuw beheerder
donateur
Nou, ik werd er behoorlijk stil van toen ik het slechte nieuws hoorde vandaag. Geen HQ meer in de melkweg :cry:
Nou wel een reden om er een topicje over te openen:

Waar zouden de vaste bezoekers van HQ volgend jaar HQ willen vieren?

En wie moeten er gaan draaien op de laatste HQ in de Melkweg?
Waarschuw beheerder
donateur
Waar hebben we het over mensen, de prijs naar beneden?
Vind dit dus echt een rare discussie, kom op zeg, alsof HQ niet elke euro waard zou zijn, Q-dance zuigt de mensen veel en veel meer uit, ga maar eens na wat je daar betaalt, plus wat het drinken dan kost...... :s

Dusseh laat die prijs maar lekker zo hoor

Voor mij part gaan ze nog 5 euro de lucht in, zou ik er ook voor over hebben, zeker als HQ kan blijven en doorgaat :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Boeien, geld gaat idd toch wel op.
Waarschuw beheerder
sorry hass. but the 250 euro. that from the melkweg and is just an other way of the melkweg making mo money. clever but not nice, when you take in to account for bookin/ pre sale fee as well as ticket.
donateur
Even ander vraagje: Hoeveel mensen passen er in nou in de Melkweg?
En als HQ doorgaat wordt het dan nog steeds twee zalen met ook techno, of gaan ze alleen met de Harddance kant door zogezegd
donateur
ennuh in het geval van de P60:
zou je bv een busje kunnen rijden vanaf de centrale plekken in amsterdam (leidse/rembrandt/centrum) om naar de P60 te gaan?

Terugkomen zou het probleem niet zijn, aangezien je 2 stappen van het bussstation verwijderd zit

ennuh HMH...

alhoewel het geluid super is, is er verder weinig te melden wat goed is daar, ten eerste is het veels te groot, ten tweede is het drinken daar pas echt belachelijk duur, ten derde is het de airconditioning daar zo kut, dat ze zich moeten schamen, ik bedoel als je bijna flauwvalt van de hitte boven als het druk is, is er toch echt iets mis.
Je kan er alleen Camel halen :s
Dusseh HMH :no: (n)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ja dat van de HMH ben ik totaal met Daaan eens.
Topgeluid, maar verder inderdaaan niet om over naar huis te schrijven.
Waarschuw beheerder
donateur
Zat nog na te denken

Hotel arena misschien??

Wat ik alleen niet begrijp is dat de Melkweg op de laatste vrijdag van de maand zelf iets wilt neerzetten en dat daardoor HQ niet door kan gaan.

Waarom niet HQ op de 1e, 2e 3e vrijdag van de maand?
Waarschuw beheerder
donateur
ik denk dat de Melkweg op de 1ste, 2de en 3de vrijdag van de maand ook al een programma heeft.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk het ook.

Waarschuw beheerder
ouwe westergas fabriek.prima locatie
Waarschuw beheerder
ik denk dat de melkweg een stelletje flikkers zijn :@ mijn huis zo maar weg pleuren :@
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja, zullen we er wat tegen doen :P
Waarschuw beheerder
donateur
Het allemaal erg jammer, maar je kunt er toch niets meer tegen doen. Nu is het gewoon een kwestie van afwachten waar volgend jaar HQ gehouden word. Waar het ook wordt, ik kom toch wel;)
Artiest Raven
Waarschuw beheerder
Tja. Als nood oplossing zou ik Zyon + 020 nemen. Maar een echt concrete plek om ons maandelijks weer te vullen met hardhouse genoet.... Die weet ik nog ff niet.

Dingen zoals HMH en Jaarbeurs las ik zelfs, dat kun je toch niet menen? :vaag:

Als je een beetje mee krijgt van hoe de "dance scene" in mekaar zit, dan weet je dat die 2 locaties echt te ver gezocht is :no:
donateur
is Zyon/020 niet net een tikkie te klein?

alhoewel het wel een hele goede locatie zou zijn vind ik persoonlijk, maar ben bang dat het te klein is

OH

vind het nou eigenlijk best wel erg dat er in nov die concept special is....
Had nog een HQ voor ons kunnen zijn :(
Waarschuw beheerder
Ik weet dat het te klein is. Daarom zei ik ook, als nood oplossing ;)

Mocht UDC bijv. een passende locatie gevonden hebben, maar ze mogen dan pas een paar maanden later echt beginnen (ik zeg maar wat). dan kunnen ze eventueel de zyon/020 gebruiken om de tussentijd op te vullen zeg maar.

Zo niet, dan geven "wij" wel wat hardhouse feestjes om het leed ietswat te verzachten.... :)
donateur
hihihi

ja die pauze vin dik ook niet zo cool, ben al zo verdrietig, Zyon zou dan inderdaaan een goede oplossing zijn....

Nou maar hopen dat ze luisteren ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Zo niet, dan geven "wij" wel wat hardhouse feestjes om het leed ietswat te verzachten....

goed idee (y)
Waarschuw beheerder
Zo niet, dan geven "wij" wel wat hardhouse feestjes om het leed ietswat te verzachten....

kom maar op met de voorstellen ik werk er wel aan mee
Waarschuw beheerder
donateur
ik zat zo te denken he:

STEL dat er in januari en februari geen HQ is.
STEL dat er in april weer geen HQ ivm k'dag
STEL dat er in juni geen HQ is ivm Impulz Outdoor

DAN is er in het eerste half jaar van 2005 maar 2 keer HQ :(
Waarschuw beheerder
don,t worry people we working on some things , and they might happen soon than you think........
bring it on.....
donateur
(f)

if I wanted a salsa night I might as well kept on living in Costa Rica in 1999

* mopper mopper mopper mopper gaat zich maar bezatten ofzo :( denkt aan hele slechte dingen enzo nu *
Waarschuw beheerder
don,t worry people we working on some things , and they might happen soon than you think........
bring it on.....

[img]http://home.planet.nl/~stingwcw/cheer.gif[/img][img]http://home.planet.nl/~stingwcw/cheer.gif[/img][img]http://home.planet.nl/~stingwcw/cheer.gif[/img]

I'll even buy some pompoms and dance for real like these smilies if you can soften up our pain from the fact that we can miss out on some months of HQ :[ ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Moet wel een enorme pijn stiller zijn dan hoor. Locatie hoeft niet per se PERFECT te zijn (dat is sowiesow bijna onmogelijk), maar als de line-up er goed uit ziet.... then I just might dance around like a cheerleader :[ ;)

Oef... kreeg net een mental image. Ik in een cheerleader outfit en danny in een rubberen broek... Als dat niet als een "priceless" foto word bestempeld, dan weet ik het ook niet meer :X :X :X
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:respect:
donateur
Oef... kreeg net een mental image. Ik in een cheerleader outfit en danny in een rubberen broek... Als dat niet als een "priceless" foto word bestempeld, dan weet ik het ook niet meer

whahahahahahahahahaha

*ziet het ook al helemaal voor zich*

ennuh reef niet terugkrabbelen nu he met misschien als line up, je hebt net nu al gezegd :[
Waarschuw beheerder
Jah, moet wel een mega line-up zijn (voor mij persoonlijk dan) dan hoor! :P

Lab-4, Steve hill en k90. 2 van de 3, en dan ben ik al blij :[ ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ons een beetje lekker maken met mooie beloftes en dan weer afhaken Den?! :@
donateur
Wij willen Reef in een cheerleader-outfit, Wij willen Reef in een cheerleader-outfit,Wij willen Reef in een cheerleader-outfit,Wij willen Reef in een cheerleader-outfit,Wij willen Reef in een cheerleader-outfit,Wij willen Reef in een cheerleader-outfit,Wij willen Reef in een cheerleader-outfit,Wij willen Reef in een cheerleader-outfit,Wij willen Reef in een cheerleader-outfit
Waarschuw beheerder
donateur
je haalt me de woorden uit de mond! :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Hell yeah! Bring it on! :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
oeeoeoeoeoeoehooeooeoeoeoeeee
Waarschuw beheerder
donateur
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhh
Waarschuw beheerder
donateur
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih

Waarschuw beheerder
powerzone goede lokatie mischien?
zal wel te duur zijn..
Waarschuw beheerder
donateur
ik denk dat een beetje te stylish is
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 182, 681, 1669}
Artiest Dynamike
Waarschuw beheerder
donateur
Ef geen zin om deze hele topic door te lezen dus misschien is deze locatie al genoemd ... Kingdom Venue ... laatst geprobeerd om r n groots opgezet feest te organiseren i.s.m. meerdere " organisaties " maar is helaas nie gelukt :(
Waarschuw beheerder
donateur
Alles zag r goed uit maar uiteindelijk wilden hun daar nie zonder XL ... en dat terwijl we nog hadden aangeboden om dan gezamenlijk iets op poten te zetten :s