| Betreft: | evenement: High Quality, vrijdag 24 december 2004 om 12:00 |
Is er hier al iemand naar de "nieuwe" it geweest? K weet wel dat de oude it eigenlijk een prima plekje zou zijn voor HQ! Beetje donker en versleten (alleen weer het nadeel van 1 zaal, voor zover k me kan herinneren was er maar 1 zaal ....toch?) en een prima locatie om het iedere x weer vol te krijgen!
nou ik ben ook wel voor de it nogmaals!!!! lekker in het buurtje!!! mjummm okee ik ga me weer rustig houden ......hq ****zucht*** lovin-it
Wat is rustig?
ja, heb ik wel, neem ik ook wel, maar werkte gisteren even niet, al moet ik wel zeggen dat de voorgaande nachten en de slaap die ik heb gehad vannacht wel goed en lekker en diep waren (ja, heb het nog over slapen
)
Hmmmmm De It
moet tot mijn schande bekennen dat ik daar dus echt nog nooit ben geweest....

Maarruh, weet iemand dan hoe dat zit met 1 of twee zalen ? EN hoeveel man er in de It gaan?
Is het eigenlijk wle zo erg als je maar 1 zaal hebt? Ze kunnen toch ook alleen 1 zaal met Hardance vullen, vind ik heus niet erg
Heb je die dingen bij het kruidvat nog niet gehaald? Ik wel, prima geslapen, wel twee keer wakker geweest, maar wel diep geslapen.
ja, heb ik wel, neem ik ook wel, maar werkte gisteren even niet, al moet ik wel zeggen dat de voorgaande nachten en de slaap die ik heb gehad vannacht wel goed en lekker en diep waren (ja, heb het nog over slapen
Hmmmmm De It
moet tot mijn schande bekennen dat ik daar dus echt nog nooit ben geweest....
Maarruh, weet iemand dan hoe dat zit met 1 of twee zalen ? EN hoeveel man er in de It gaan?
Is het eigenlijk wle zo erg als je maar 1 zaal hebt? Ze kunnen toch ook alleen 1 zaal met Hardance vullen, vind ik heus niet erg
De iT, ik ben er wel redelijk recent nog eens geweest. Best een leuke tent eigenlijk.
Met een balkon en een podium ook. Maar het is inderdaad maar 1 zaal.
Ben benieuwd of je vannacht weer goed slaapt RJ.
Het lijkt mij dat die dingen gewoon goed moeten werken.
Nee ik heb geen aandelen kruidvat, ik help jullie gewoon graag
Met een balkon en een podium ook. Maar het is inderdaad maar 1 zaal.
Ben benieuwd of je vannacht weer goed slaapt RJ.
Het lijkt mij dat die dingen gewoon goed moeten werken.
Nee ik heb geen aandelen kruidvat, ik help jullie gewoon graag
volgens mij wel .....
Ik weet wat! Als ze nou vanaf de eerste week van december elke week een tipje van de sluier oplichten. En dan dus in 2005 het officieel bekend maken.
Dat lijkt me leuk!
Dus dat ze dan bijv eerst zeggen: het is in Amsterdam
Dan eeeeh: het is een locatie met maar 1 zaal, dus we dumpen concept
Enzovoort......
Dat lijkt me leuk!
Dus dat ze dan bijv eerst zeggen: het is in Amsterdam
Dan eeeeh: het is een locatie met maar 1 zaal, dus we dumpen concept
Enzovoort......
P60 is een errug mooie locatie dat sowieso, ook wel beetj ezelfde sfeertje als Melkweg, maar tis een beetje te klein...
Grootste zaal 650 man, kleinere zaal, dacht 100
En Melkweg gaan 1500 man in
Ik vind het op zich wel een superlocatie, vlakbij Busstation dus makkelijk te bereiken, gen oeg parkeerruimte
en man oh man oh man oh man wat hebben ze een VET VET VET geluid daar!!!

Grootste zaal 650 man, kleinere zaal, dacht 100
En Melkweg gaan 1500 man in
Ik vind het op zich wel een superlocatie, vlakbij Busstation dus makkelijk te bereiken, gen oeg parkeerruimte
en man oh man oh man oh man wat hebben ze een VET VET VET geluid daar!!!
laatste aanpassing











