Partyflock
 
Forumonderwerp · 713998
Nou, ik werd er behoorlijk stil van toen ik het slechte nieuws hoorde vandaag. Geen HQ meer in de melkweg :cry:
Nou wel een reden om er een topicje over te openen:

Waar zouden de vaste bezoekers van HQ volgend jaar HQ willen vieren?

En wie moeten er gaan draaien op de laatste HQ in de Melkweg?
 
gadverdamme dan vieze zweet hok :p
mij lijk westergas een betere optie ....:jaja:
oh oh oh wat heb ik daar hoopjs nachten doorgebracht!! trance buddha was heerlijk!
Ik kwam daar meestal in mijn eentje, en dan helemaal uit mijn dak:yes:

geweldige nachten daar gehad:yes:

als het even kan (heb natuurlijk net als altijd weer andere verplichtingen)
wil ik ook naar trance classics in de powerzone, met bas en ram :respect: en Jp :respect: om de oude tijd weer even terug te halen, zucht

wat word ik toch een oude doos :P
nou "in love" daar ga ik ook heen hoor!
Heerlijk swingen op de deuntjes van JP en B&R!
Idd oude tijden doen herleven!

Oude doos? Kom op zeg, je bent zo oud als je je voelt :yes:
heb net een plaatjes gewonnen op de gastenlijst zie ik :yes:

sta je dan onder je pf naam op de lijst ofzow :s

oja, nog ff reclame maken ;)

*verwijderd* SPAM is niet toegestaan
laatste aanpassing door een beheerder
nee, als je je eigen profiel aanpast dan kan je daar toch je naam en adres onderin invullen? Voila, daar halen ze dus je naam vandaan...

CS 222...blowen en tv kijken....
mijn eigen naam en adres staan er wel in maar ik heb al een berichtje gestuurd:yes:
laatste aanpassing
ik ga er zeker een keertje een kijkje nemen ondanks ik niet blow....

Ben jij een van de 203 gelukkige winnaars?
Idd, een van de 203, beter als niets toch, haha,lol

Over de 222, ik moet toch een beetje reclame maken voor mijn vriendje ;)
 
odeon *proest*

kansloze zuip en slet tent voor dronken studenten

(ja ik ben er ook geweest)
en volgens mij vond je het daar nog leuk ook miech :)
Ik ben ook wel eens in de odeon geweest. Twee keer zelf, beide keren vond ik het geen daverend succes.


Trance Budha was erg geslaagd gisteren :yes:
Maar nou heb ik in love nog niet gezien.
Ja ik vond de muziek ook te rustig hoor. Maar wel een paar lekkere platen en ik kwam op het einde ook echt wel los hoor. Met mijn gratis vodka op het podium O:)
Als je een beetje dronken bent is sowieso alles leuker ;p

Ik heb nog erg genoten van mijn stiekeme jointje ook boven :devil: Iedereen blowde daar gewoon binnen en ik moeilijk doen en mijn wiet meesmokkelen.

OH

Moet trouwens wel zeggen dat ik de Powerzone errug mooi vond! Jammer dat het te groot is voor HQ (of zou je hem ook voor de helft kunnen huren ;p )
ja ik vond het ook wel heel mooi. maar van mij hoeft dat nooit zo, dat hele gestylede (?).........
Ik vond het ook een zeer geslaagd feestje! Lekker met mijn vraagteken door die zaal heen banjeren. Vond JP en B&R ook erg lekker draaien. Toen Spider draaide waande ik me in een gewone discotheek. Astoelieve! Maar lekker zitten ouwehoeren en lekker ge-:xtc:
spider opende zijn set wel lekker.
Ja ons eerst lekker maken met ANgel1 en dan weer af te zakken :@:@:@

Pluspuntje vond ik dus wel dat hij Silence, Barbers Adagio en The Expander draaide :yes:

Minpunt: Dattie gewoon mijn flyer op de grond gooide :@:@:@:@:@:@ STOMMERD :[
Silence was wel erg lekker ja...lekker meezingen!
De eerst volgende keer als ik spider zie dan laat ik die flyer verdwijnen in een plek waar de zon nog nooit heeft geschenen :)
Ja Silence :lief: mmmmm toen heb ik lekker staan genieten hoor. zo'n mooi nummer he!

www.spiderisnietmeerlief.nl
:respect:

zegt die Michel (ex vriendje) dat ik spider willem geen homo willem mocht noemen omdat hij elke zaterdag de Marcanti helemaal volkrijgt, ja dus? Tiësto krijgt een voetbalstadion vol, daarom vind ik hem nog niet goed ;p
verklaart ook wel waarom jij (en ik ook) nooit naar de Marcanti gaat he!

www.spiderwillemishomowillem.nl




Promo cd van JP :lief:
;p dat mag je vast niet posten van Michel ;p;p

Spider Willem is ook nog eens een mil-lieu-ver-vui-ler! Das nog veel erger

www.spiderwillemiseenviezerik.nl

:[

;)

Promo cd van JP :lief:


:yes: :yes:

Echt elk nummer is goed van die cd :lief:

Ik luister naar Hard BRG II van Proteus, maar ik vind het zo jammer dat hij in die sets niet echt de hele tijd op zijn snelst gaat zeg maar, ik zou wel een live set van hem willen hebben in Finland zelf, volgens mij is dat echt vet, vet, vet!!!
Staat er niks leuks meer op z'n website?? Ik heb er al een tijdje niet op gekeken, dus dat weet ik ff niet.


Echt elk nummer is goed van die cd

Ja inderdaad! Echt heerlijk gewoon. Ik zit lekker te zweven en te spacen en te dansen hier :lief:
Spider willem (voorheen pillen willem :p)was inderdaad zo verschrikkelijk slecht sjezus heej,

met pillen op vroeger achter zijn draaitafel was ie klote, maar "nuchter" he sucked even more :yes:


Ik vind JP ook trouwens niet zo geweldig draaien, heb veeel beter werk van hem gehoord
laatste aanpassing
Werkzaam bij Flexcitement
Artiest {SHOWLIST artist 65881, 42701, 33818, 23740, 48315, 31524}
HQ gaat naar Panama :yes:
JP draaide wel definetely :lief: ;p

Van Spider Willem had ik sowieso niets verwacht, heb hem volgens mij twee keer eerder horen draaien op een free festival (waar ie volgens mij best redelijk was) en een keer in XL, toen vond ik het niets, maar ja ik ben ook net ff meer van de plaatjes zoals definetely en Angel1 :) maar ja dat wist ik ook van te voren

Wat ik wel jammer vond, was dat ik Bas en Ram wel ff wat harder had verwacht, maar ja ik dacht ook meer terug aan Protocol dan zeg maar Turntable Junkie :lief: *zucht*
Heb juist gehoord dat HQ niet naar Panama gaat...

Trance Classics was leuk feestje. Alleen muziek idd af en toe wat te slapjes. Maar heb me prima vermaakt met mensen kijken.

En eigenlijk was de afterparty op de parkeerplaats nog het gezelligste:)
gaat volgens mij niet naar panama idd ..........
laatste aanpassing
het is wel spannend hoor. Geruchten zijn inderdaad OF Panama OF de Marcanti.
Geruchten over Marcanti zijn hardnekkiger, en dichter bij de bron...
met Panama is zeker gesproken al maanden terug, maar misschien zijn de plans weer veranderd
gewoon maar wachten tot het officieel bekend wordt gemaakt.
en dan zal ik de dag waarop het feest daadwerkelijk plaatsvindt spannender vinden.
t nieuwe management vd Panama was er wel voor in, die willen een wat bredere programmering :)
Eigenlijk bestaat de iT allang niet meer........
De iT! Wie heeft het hier over de iT? En waarom?


Eigenlijk is koffie niet lekker......
Denk misschien omdat die post er stond van de clubs/disco's in amsterdam, maar ja die lijst is toch niet up to date

Eigenlijk is koffie niet lekker......


dat vind jij ja, ik vind van niet ;p
ik doelde daarmee ook op die opmerking over de iT. ;p
Die is volgens lovely ivy dicht. anderen zullen vinden van niet.
Koffie is zowiezo niet lekker:nee: (Naar mijn onbescheiden mening dan he)
Geen flauw benut?