| Betreft: | evenement: High Quality, vrijdag 24 december 2004 om 12:00 |
trance budda 
Ik kwam daar meestal in mijn eentje, en dan helemaal uit mijn dak
geweldige nachten daar gehad
als het even kan (heb natuurlijk net als altijd weer andere verplichtingen)
wil ik ook naar trance classics in de powerzone, met bas en ram
en Jp
om de oude tijd weer even terug te halen, zucht
wat word ik toch een oude doos
geweldige nachten daar gehad
als het even kan (heb natuurlijk net als altijd weer andere verplichtingen)
wil ik ook naar trance classics in de powerzone, met bas en ram
wat word ik toch een oude doos
heb net een plaatjes gewonnen op de gastenlijst zie ik 
sta je dan onder je pf naam op de lijst ofzow
oja, nog ff reclame maken
*verwijderd* SPAM is niet toegestaan
sta je dan onder je pf naam op de lijst ofzow
oja, nog ff reclame maken
*verwijderd* SPAM is niet toegestaan
laatste aanpassing door een beheerder
mijn eigen naam en adres staan er wel in maar ik heb al een berichtje gestuurd
laatste aanpassing
Idd, een van de 203, beter als niets toch, haha,lol
Over de 222, ik moet toch een beetje reclame maken voor mijn vriendje
Over de 222, ik moet toch een beetje reclame maken voor mijn vriendje
Als je een beetje dronken bent is sowieso alles leuker 
Ik heb nog erg genoten van mijn stiekeme jointje ook boven
Iedereen blowde daar gewoon binnen en ik moeilijk doen en mijn wiet meesmokkelen.
OH
Moet trouwens wel zeggen dat ik de Powerzone errug mooi vond! Jammer dat het te groot is voor HQ (of zou je hem ook voor de helft kunnen huren
)
Ik heb nog erg genoten van mijn stiekeme jointje ook boven
OH
Moet trouwens wel zeggen dat ik de Powerzone errug mooi vond! Jammer dat het te groot is voor HQ (of zou je hem ook voor de helft kunnen huren
Spider Willem is ook nog eens een mil-lieu-ver-vui-ler! Das nog veel erger
www.spiderwillemiseenviezerik.nl
Promo cd van JP 
Echt elk nummer is goed van die cd
Ik luister naar Hard BRG II van Proteus, maar ik vind het zo jammer dat hij in die sets niet echt de hele tijd op zijn snelst gaat zeg maar, ik zou wel een live set van hem willen hebben in Finland zelf, volgens mij is dat echt vet, vet, vet!!!
Spider willem (voorheen pillen willem
)was inderdaad zo verschrikkelijk slecht sjezus heej,
met pillen op vroeger achter zijn draaitafel was ie klote, maar "nuchter" he sucked even more
Ik vind JP ook trouwens niet zo geweldig draaien, heb veeel beter werk van hem gehoord
met pillen op vroeger achter zijn draaitafel was ie klote, maar "nuchter" he sucked even more
Ik vind JP ook trouwens niet zo geweldig draaien, heb veeel beter werk van hem gehoord
laatste aanpassing
JP draaide wel definetely

Van Spider Willem had ik sowieso niets verwacht, heb hem volgens mij twee keer eerder horen draaien op een free festival (waar ie volgens mij best redelijk was) en een keer in XL, toen vond ik het niets, maar ja ik ben ook net ff meer van de plaatjes zoals definetely en Angel1
maar ja dat wist ik ook van te voren
Wat ik wel jammer vond, was dat ik Bas en Ram wel ff wat harder had verwacht, maar ja ik dacht ook meer terug aan Protocol dan zeg maar Turntable Junkie
*zucht*
Van Spider Willem had ik sowieso niets verwacht, heb hem volgens mij twee keer eerder horen draaien op een free festival (waar ie volgens mij best redelijk was) en een keer in XL, toen vond ik het niets, maar ja ik ben ook net ff meer van de plaatjes zoals definetely en Angel1
Wat ik wel jammer vond, was dat ik Bas en Ram wel ff wat harder had verwacht, maar ja ik dacht ook meer terug aan Protocol dan zeg maar Turntable Junkie
gaat volgens mij niet naar panama idd ..........
laatste aanpassing











