| Betreft: | evenement: High Quality, vrijdag 24 december 2004 om 12:00 |
De Waakzaamheid lijkt mij ook wel een leuke locatie, maar ik denk toch dat HQ in Amsterdam moet blijven.
Bovendien zou je in de Waak dan een HH only HQ moeten geven. En of Concept nou zomaar gedumpt kan worden??
Paradiso is ook een mooie tent, maar die is toch wel een stuk groter dan de Melkweg weer.
Moeilijk, moeilijk,
Bovendien zou je in de Waak dan een HH only HQ moeten geven. En of Concept nou zomaar gedumpt kan worden??
Paradiso is ook een mooie tent, maar die is toch wel een stuk groter dan de Melkweg weer.
Moeilijk, moeilijk,
Waakzaamheid lijkt me ook wel een geschikte locatie. Straalt een goede sfeer uit.
mensen ik vind dus dat HQ in AMSTERDAM hoort, dus Waakzaamheid lijkt me niet echt een optie, alhoewel ik het ook een toplocatie vind
Er staat niet voor niets dat ze thuis komen op de HQ XL flyer....
Dussss
Verder over de laatste HQ in de Melkweg
end of discusion.
u can be such a dictator danny
En zou het leuk vinden als JP, Fausto, Tom Harding en Rossi het tijdperk Melkweg gaan afsluiten in December.
En qua line-up voor de laatste HQ ga ik voor ook voor Rossi, Fausto, JP en Tom
Ben hier ook voor MAAR dan moet Danny D ook draaien dus, die hoort wat mij betreft net zo goed bij de HQ Residents om het zo te zeggen, van mij maggie sluiten de laatste HQ, maar ja dat ben ik
Alhoewel een 8 uur lange b2b van Tom Harding en JP me ook wel te gek lijkt hoor, als ik aan HQ XL terugdenk
Hoeveel man gaan er eigenlijk in Paradiso?
verder vraag ik me inderdaaan af of we niets kunnen doen met een of andere petitie
Plus dat als ze met een harddance feest zelf komen dat ik eigenlijk niet van plan ben om te gaan, sowieso wie zouden ze moeten boeken?
Goede dj's die uk Hardhouse draaien staan toch bijna allemaal bij UDC
ps zullen we hier ook zoveel mogelijk on topic proberen te blijven, hebben we 1 serieus on topic topic, lijkt me best spannend (al zal het wel moeilijk worden om niet af te dwalen
laatste aanpassing
HmH....
als het behouden blijft
ga ik keihard voor Paradiso
ga ik keihard voor Paradiso
zuidoost vind ik geen optie 
dan heb ik liever de tivoli
dan heb ik liever de tivoli
laatste aanpassing





















