Partyflock
 
Forumonderwerp · 713998
Nou, ik werd er behoorlijk stil van toen ik het slechte nieuws hoorde vandaag. Geen HQ meer in de melkweg :cry:
Nou wel een reden om er een topicje over te openen:

Waar zouden de vaste bezoekers van HQ volgend jaar HQ willen vieren?

En wie moeten er gaan draaien op de laatste HQ in de Melkweg?
Zou hetzelf top vinden als de eerste HQ in januari in paradiso gehouden word.

En zou het leuk vinden als JP, Fausto, Tom Harding en Rossi het tijdperk Melkweg gaan afsluiten in December.
thats simple tom and jp all night long! with out them hq would not be hq. classics all night long no body else comes close. end of discusion.
Waakzaamheid lijkt me ook wel een geschikte locatie. Straalt een goede sfeer uit.

En qua line-up voor de laatste HQ ga ik voor ook voor Rossi, Fausto, JP en Tom.
Wat dachten jullie ervan om in alkmaar een mooie tent neer te zetten, hier is voor de rest toch geen f*ck te doen :yes:
Geen goed plan, want dan gaan we standaard bij jou afteren, en dan ga ik veel drinken, en dat is niet goed voor me:nee:
Jawel joh, ik let wel een beetje op je! geen probleem...









































wie let er dan op mij... :vaag:
Ben bang dat je gelijk hebt.. laat alkmaar maar varen
Alkmaar is toch geen boot:P
:X
Of wel: De Alkmaria van Rederij Woltheus, ook wel een leuke locatie;)
Lijkt me een goed plan (Y) Of we gaan gewoon stemmen dat het in de Melkweg moet blijven :yes:
Maar als we gaan stemmen weet ik het antwoord wel alleen ben ik bang dat de melkweg daar toch niets mee doen


weet iemand wat de reden is? geld of wat dan ook?
Melkweg wil zelf een invulling geven geloof ik.
Ja dat is ook wat ik hoorde maar dan gaat het dus om geld!! :cry:
De hele wereld draait toch om geld...
Paradiso, Hotel Arena, Panama, Escape, Powerzone?
Arena vind ik sinds de verbouwing wat minder. Panama is ook wel leuk, alleen moet er dan wel wat aan de airco gebeuren...
De Waakzaamheid lijkt mij ook wel een leuke locatie, maar ik denk toch dat HQ in Amsterdam moet blijven.
Bovendien zou je in de Waak dan een HH only HQ moeten geven. En of Concept nou zomaar gedumpt kan worden??

Paradiso is ook een mooie tent, maar die is toch wel een stuk groter dan de Melkweg weer.


Moeilijk, moeilijk, :s
Ik werk in de Melkweg maar dit wist ik niet :/

Misschien heeft het ook te maken met de aankomende verbouwing..

Misschien is de powerzone een optie?
We gaan gewoon stemmen :yes:
organiseer jij de stemming dan Yosappie?
Lijkt me wel wat voor op de UDC site.
Ja weer zo'n goed idee.



Op zich is Tivoli ook een relaxte tent. Maarja, das weer geen Amsterdam he :/
Heb het al doorgemeelt

Goed opgelet zeker bij Aardrijkskunde:p
zeker weten. en ik heb het opgeslagen in mijn lange termijn geheugen.

(nl. 1. omdat het al een tijd terug is dat ik a'kunde had en, 2. omdat ik het anders niet meer had geweten)
Je hebt vandaag weer een van je intelligente buien?
tsja het is dinsdag en ik heb me gedragen van het weekend. Dan krijg je dat!
Wat dachten jullie ervan om in alkmaar een mooie tent neer te zetten, hier is voor de rest toch geen f*ck te doen


UK HH heeft goeie ideeën!! :jaja:
tsja het is dinsdag en ik heb me gedragen van het weekend. Dan krijg je dat!


Je bedoelt dat je je zaterdag en zondag gedragen hebt, vrijdag was best ernstig:p
UK HH heeft goeie ideeën!!

Jongens, bel de krant! We hebben een unicum!! ;)



Je bedoelt dat je je zaterdag en zondag gedragen hebt, vrijdag was best ernstig

Van een paar biertjes op vrijdagavond krijg je toch geen dinsdagdip?! O:)
Jij brengt de dinsdagdip ter sprake... Ik zei alleen maar dat je er vrijdag vrij ernstig aan toe was...
nog tips of ideeen qua locatie?
organiseer jij de stemming dan Yosappie


Uiteraard !!!

Alkmaar is ook een goed idee :) Maar ik stem toch voor Amsterdam !!!
Waakzaamheid lijkt me ook wel een geschikte locatie. Straalt een goede sfeer uit.


mensen ik vind dus dat HQ in AMSTERDAM hoort, dus Waakzaamheid lijkt me niet echt een optie, alhoewel ik het ook een toplocatie vind

Er staat niet voor niets dat ze thuis komen op de HQ XL flyer....

Dussss

Verder over de laatste HQ in de Melkweg

end of discusion.


u can be such a dictator danny ;p

En zou het leuk vinden als JP, Fausto, Tom Harding en Rossi het tijdperk Melkweg gaan afsluiten in December.


En qua line-up voor de laatste HQ ga ik voor ook voor Rossi, Fausto, JP en Tom


Ben hier ook voor MAAR dan moet Danny D ook draaien dus, die hoort wat mij betreft net zo goed bij de HQ Residents om het zo te zeggen, van mij maggie sluiten de laatste HQ, maar ja dat ben ik

Alhoewel een 8 uur lange b2b van Tom Harding en JP me ook wel te gek lijkt hoor, als ik aan HQ XL terugdenk

Hoeveel man gaan er eigenlijk in Paradiso?

verder vraag ik me inderdaaan af of we niets kunnen doen met een of andere petitie
Plus dat als ze met een harddance feest zelf komen dat ik eigenlijk niet van plan ben om te gaan, sowieso wie zouden ze moeten boeken?
Goede dj's die uk Hardhouse draaien staan toch bijna allemaal bij UDC

ps zullen we hier ook zoveel mogelijk on topic proberen te blijven, hebben we 1 serieus on topic topic, lijkt me best spannend (al zal het wel moeilijk worden om niet af te dwalen ;p)
laatste aanpassing
Ik zeg stemmen O:)
Wie heeft Sabine ingeprogrammeerd vanmorgen?!
Wil diegene haar ook eens iets anders laten zeggen aub? :p
Blijf een beetje hangen ...

Komt door die training :S
nou das lekker dan, paradiso lijkt me de beste oplossing! doen we gewoon net alsof we naar de melkweg gaan (maar gaan stiekem de andere kant op als we op leidsche zijn......)
doe dan maar Paradiso:jaja: moet je alleen wel de goeie kant oplopen anders sta je voor het verkeerde gebouw in de rij:p
Ook leuk natuurlijk.
ben dr 1xtje geweest en was best grappig dus vooral doorlaten gaan

powerzone zou wel een mooie lokatie zijn denk ik
Pepsi Stage niet te groot of te klein en makkelijk hereikbaar!!!!
Pardiso vind ik de beste optie.

Mocht HQ Amsterdam verlaten dan vind ik Tivoli de beste optie voor HQ. :D
zuidoost vind ik geen optie :no:

dan heb ik liever de tivoli :yes:
laatste aanpassing
Powerzone is zeker mooi en heeft ook meerdere zalen.

Wie dr moeten draaien op de laatste HQ.

Max

Rossi
BK
Rob Tissera
JP
Tom Harding

Old

Darren Kay
Billy Nasty
Monika Kruse
Vind het idee van alleen maar JP en Tom Harding toch eigenlijk wel goed.

Tommie die afsluit natuurlijk.
Ik ga voor de Paradiso...prachtige tent en HQ waardig.