Partyflock

Forumonderwerp · 712970
Waarschuw beheerder
ik heb zelf ook wel eens 10 pillen genomen en ben een keertje zowat dood geweest door alcohol en ben depressief geworden door blowen ik vind het allemaal niet leuk meer die zooi ik ben er in de vakantie over na gaan denken dat zouden jullie ook eens moeten doen het is allemaal niet zo leuk als dat het lijkt je verpest je hele lichaam ermee ik ben nu blij dat ik erover na heb lopen denken en voel me veel beter zonder die zooi je moet niet denken het gebeurd mij toch nooit het gebeurd iedereen vroeg of laat.

Waarschuw beheerder
donateur
:respect: (Y) :respect:
Waarschuw beheerder
Leeftijd: 17

shame on you :s
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja.....ok.....!!:S
Waarschuw beheerder
daarom wil ik mensen ervoor waarschuwen ik geef veel om anderen ik wil ze helpen begrijp dat dan ik heb hierdoor wel veel levenservaring gekregen en daar ben ik blij om
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Iedereen doet toch wel wat ze zelf willen.
Beetje nutteloos is dit topic wel
Waarschuw beheerder
donateur
Bedankt voor je waarschuwing. Open je nog eens een topic als je in de pubertijd komt? Dit soort meededelingen zijn voor de tmf-site! :[
Waarschuw beheerder
is niet nutteloos ik wil jullie behoeden wat er kan gebeuren neem nou maar aan van iemand van 17

Waarschuw beheerder
jaja praatjes vullen geen gaatjes

Waarschuw beheerder
hahahahahhahah sukkel
Artiest {SHOWLIST artist 48347, 59806, 91185}
Waarschuw beheerder
Soweej! 10 Pillen! Was ik maar zo stoer!:bloos:

P.s. Volgende keer met leestekens?
Waarschuw beheerder
donateur
is niet nutteloos ik wil jullie behoeden wat er kan gebeuren neem nou maar aan van iemand van 17

Waar was je dan toen ik 17 jaar was, had deze boodschap liever iets eerder gezien :/
Werkzaam bij Puinzooi
Artiest Cup-a-core
Waarschuw beheerder
donateur
dit is al zovaak behandeld hehehe
en ik denk dat iedereen wel weet dat het slecht is.

neemt natuurlijk niet weg dat die topic goed bedoelt is :)

Waarschuw beheerder
sorry hoor, maar je vraagt om voorspelbare kritiek met zo'n topic m8

Waarschuw beheerder
ik heb zelf ook wel eens 10 pillen

10 pillen zeg wow!!! En nu wil zon 17 jarige kleuter als jou, wat nog helemaal in de puberteit zit ff ons vertellen wat we wel en niet moeten doen???

Kom op zeg heb al genoeg, info over drugs gehad op school.

We zijn niet allemaal zo dom, om 10 pillen in te nemen. hahhahaha

Geweldig topic dit!!!
Waarschuw beheerder
Je hoort hier wel altijd leuke verhalen over drugs blablabla.....

Tis ook eens goed om te horen dat het ook anders kan zijn....

(y)
Waarschuw beheerder
wacht maar totdat een van jullie dit overkomt dan lag je me niet meer zo uit. ik was zo stom ja ik heb na lope denke.
Waarschuw beheerder
donateur
[quote]ik heb zelf ook wel eens 10 pillen genomen [/quopte]

Is dat alles?
ik nam er 10 plus 2 a 3 pakkies onversnede pep en dan nog de GHB natuurlijk heh.

Nee, dit is geen grapje,
Ja, ik was toen een weekend junk dat elke vrije dag zoveel mogelijk drugs me lichaam in propte.

nu hou ik het bij een Ptje zo nu en dan hehehe.omd e paar weken of paar maanden.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik ben geestelijk volwassener als jou paradox en zat trouwens al vroeg in de puberteit daarom ook vroeg met drugs begonne grote fout
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
hardcoreneverdie 7 oktober 2004 18:39
wacht maar totdat een van jullie dit overkomt dan lag je me niet meer zo uit. ik was zo stom ja ik heb na lope denke.
------------------------
Kindje, je denkt mischien dat iedereen dit niet weet of snapt, maar de meeste hier hebben die fase van jouw allang gepasseerd.

Waarschuw beheerder
hahahahahaha :D :D

Rot toch op man, jij neemt 10 pillen wie is er nou geestelijk volwassen man.

Jij bent het voorbeeld van zon meissie wat net in de puberteit komt 10 pillen neemt, en de hele media erover praat van dat iemand is overleden aan pillen op een feest.
Waarschuw beheerder
wacht maar totdat een van jullie dit overkomt

tuurlijk jij bent alleen op de wereld (Y) :/
Waarschuw beheerder
donateur
en kindje, jij bent zeker NIET volwassener dan paradox.
Het is de Pubertijd dat je volwassen laat voelen, maar in weze ben je nog een kind dat net der poppenhuis-fase voorbij is.
ik hoor je wel als je de 20 bent gepasseerd.
ik dacht ook op jouw leeftijd dat ik volwassen was.
Maar ik was zelf ook zo een pillen-slikkend kind als dat jij bent
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik nam een tijd gelede er 10 maar heb volwassen na lopen denken en ben met alles gestopt
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Gefeliciteerd
Waarschuw beheerder
donateur
dat je eens op een verstandige manier na denkt wilt niet meteen zeggen dat je een stuk volwassener bent dan iemand anders mevrouwtje.

Ik ben nu 22, ben zo goed als volwassen en toch zijn der nog dingen aan mij die niet echt volwassen zijn.
Volwassen word je door tijd, ervaring en een goed verstand.
Volwassen ben je niet zomaar ffies omdat je eens als een volwassenen heb nagedacht of omdat je je gewoon volwassen voelt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
andwoord slaat nergens op ben al 4 maande gestopt met die zooi

Waarschuw beheerder
ahahahahahahahaahha wat ben jij een klein kleuter je zeg!!! je vind het gewoon stoer om te zeggen tien pillen om man je weet niet eens waar je over praat man hahah wat ben jij dom zeg hahah je ouder hebben je zeker vandaag net wat info gegeven over pillen wat dacht hey ik kan even stoer doen op pf hahah

Waarschuw beheerder
Ach ja..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
maargoed. ik zie al waarom deze topic geopent is,

Je wilt gewoon neuken,

nouuuu, vooruit, als je er volwassen uit ziet kom ik wel ffies langs.

ik hou wel van een krap benauwt spleetje.

*do not press the little button!!!*
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wat denken jullie nou ik weet t in ieder geval beter dan jullie ik lag jullie straks uit als jullie dood zijn door zie zooi
Waarschuw beheerder
donateur
hardcoreneverdie 7 oktober 2004 18:48
wat denken jullie nou ik weet t in ieder geval beter dan jullie ik lag jullie straks uit als jullie dood zijn door zie zooi
----------------------
kijk je wel uit met oversteken?

maargoed, jij weet het ongetwijvelt beter, je poppenhuis staat immers al op zolder, net als al die mooie lieve my little pony's.
Wij gaan allemaal kapot aan de drugs, en jij die eens 10 pillen had genomen en al 4 maanden nix gebruikt hebt is volwassen.

toch?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
drugs are bad m'kay :/
Waarschuw beheerder
ik ben een man hoor je wou toch niet zegge dat je homo was dan ga ik wel tegen een muur staan hoor en je een klap verkopen als je me probeert te pijpe krankheimer
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hahahaha hoe kan jij het nou beter weten als je het beter wist dan had je die troeep nooit gebruikt en man je bent net uit de luiersssssss
Waarschuw beheerder
Hij verteld wat hij voor ervaringen heeft met drugs en wil anderen daar voor waarschuwen of het nu helpt of niet waarom moet hier zo kinderachtig op gereageerd worden??

Vind hem inderdaad het verstandigste van dit topic:jaja:
:(
Waarschuw beheerder
donateur
hardcoreneverdie 7 oktober 2004 18:49
ik ben een man hoor je wou toch niet zegge dat je homo was dan ga ik wel tegen een muur staan hoor en je een klap verkopen als je me probeert te pijpe
-----------------------------------
ja, dat ben ik wel, en ik als PF-nicht herken homo's uit duizenden, en ja, je mag me zeker klappen O:):$
opwindend
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
lady hij wil stoer doen om zo,n topic te openen zo van kijk mij maar die kerel weet niet eens wat pillen zijn man
Waarschuw beheerder
roxanne net uit de luiers maar weet het beter als jullie

Waarschuw beheerder
Leuk voor je. Anders ga je ook ff lekker 10 pillen slikken, blijkbaar zit jij op het zelfde niveau als die stakker.
Waarschuw beheerder
ok dan sla ik je wel ffe een gebroken kaak ofzo
Waarschuw beheerder
zow he,j dan ben je 17 en dan weet je al helem,aal hoe het leven in elkaar steekt. zorg ff dat je die linker geranium niet kapot laat gaan.btw mensen die geen drugs gebruiken krijgen ook depressies/psychosses enz enz

Waarschuw beheerder
hahahha :D Weet je wat ik doe, ik steek 10 pillen in je reet. En druk er 5 in je mond, en bind je vast. Zodat je helemaal OUT gaat.
Waarschuw beheerder
donateur
hardcoreneverdie 7 oktober 2004 18:52
ok dan sla ik je wel ffe een gebroken kaak ofzo
------------------------------
tuurlijk, jij wel, :jaja:
geef je het wel ff door dan waneer je me geraakt hebt? dan weet ik waneer ik moet kreunen.

Heeft je moeder trouwens al verteld dat je geboren bent met teveel vrouwelijke hormomen?
daarom speelde je dus als kind zijnde altijd met poppen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
oohhh wat weet jij het allemaal goed he heeft je moeder ook uitgelegd dat als je stoer wil doen op pf dat je geen tien pillen moet opschrijven maar vijf want iedereen weet zelf ook wel dat als je tien pillen neemt dat je dan al hartstikke dood bent
Waarschuw beheerder
moet ik ffe paar namen van jetsers opnoemen
smileys zorro's eendjes driehoekige misibutschies blauwe vrouwtjes rolexies hardjes enz.
Waarschuw beheerder
donateur
uhhm , roxanne,
kan wel hehehe
ik slikte op gegeven moment ook makkelijk 10 pillen of meer weg, werd ook niet meer waus, maar kreeg er wel langdurge paniek aanvallen van hehee.
min serotine gehalte was denk ik ook zo goed als verdwenen hehehe
pas toen ik een half jaar nix gebruikt had werd ik weer waus.

das trouwens al jaren geleden hehe
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dus niet het is wel verdeeld over de hele nacht
Waarschuw beheerder
donateur
okee, en NOU nog leren met punten en komma's te werken, dan ben je helemaal het heertje :p

Waarschuw beheerder
jij kan goed zoeken op het internet!!
Waarschuw beheerder
ja maar dat gebeurd veel minders snel dan dat je drugs gebruikt

Waarschuw beheerder
jah maar dat was al heel lang geleden de pillen van tegenwoordig zijn veel zwaarder
Waarschuw beheerder
en je voeld als je strak staat een kk flex gevoel in je benen en armen enzo
Waarschuw beheerder
donateur
jetsers, ketsers, apparaatjes, perkies, etc
PF staan er vol van
Waarschuw beheerder
10 pillen tjuus dan kan je mij onder de grond stoppen na 6 denk ik al :bloos: Baal dat ik niet zo stoer ben als andere mensen :(
Waarschuw beheerder
donateur
oohhh wat weet jij het allemaal goed he heeft je moeder ook uitgelegd dat als je stoer wil doen op pf dat je geen tien pillen moet opschrijven maar vijf want iedereen weet zelf ook wel dat als je tien pillen neemt dat je dan al hartstikke dood bent

ken wel mensen die wel meer dan 10 pillen geslikt hebben en leven nog dus wie weet het goed :s
Waarschuw beheerder
donateur
10 pillen tjuus dan kan je mij onder de grond stoppen na 6 denk ik al Baal dat ik niet zo stoer ben als andere mensen
----------
maar jij bent juist wel stoer, want jij gebruikt EN studeerd (y).
Als je drugs ope en verantwoordelijke manier gebruikt kan dat best.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Toch altijd grappig van die mensen als de topic-opener :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
ga je nu de hele n8 zitten mokken wat je morgen kan zeggen zodat je toch nog een beetje ope en volwassen hetero lijkt?

Waarschuw beheerder
ken wel mensen die wel meer dan 10 pillen geslikt hebben

Als je kutpillen hebt....
Waarschuw beheerder
donateur
goeie pillen kan ook hoor, hehehe,
het is maar net hoevaak en hoeveel je gebruikt :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Psst..! Drugs kopen..?
Waarschuw beheerder
donateur
Mwah, momenteel heb k DMT op me lijstje staan dat ik wil proberen hehehe

haben Sie das?
Waarschuw beheerder
2 Krankheimer PLukWerper 2000 ik doe maar alsof! Ben aanwezig en maak af en toe een slimme opmerking maar voor de rest...
Snik snik mama, waarom kan ik nooit meedoen met de GROTE mensen?
Waarschuw beheerder
donateur
Aggossie *snik*

:knuffel:

mischien heeft die 17 piemelhoofd wel een oplossing voor je, die is zelf immers al volwassen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Daar zal ik veel moeite voor moeten doen.. ;P ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Niet als je weet dat de syntethische vorm DMT-meo 5 geloof ik, gewoon te bestellen, met de zelfde werking hehehe

meo5-dmt. ofzo iets, dat zou ik ff op moeten zoeken.
ben de naam ff kwijt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja mensen het valt niet mee om altijd het softy te zijn! Misschien moet ik een cursus pillenslikken gaan volgen! Zou dat vergoedt worden? Heb wel geestelijke schade dus ga me inschrijven!
Waarschuw beheerder
hij is wel stoer maar ik bik er elke dag zowieso 20...

ben ik nu nog stoerder ???

Waarschuw beheerder
donateur
120 % anti alcohol
120 % anti drugs

das beter voor je lijf ja :yes:

gaat de goeie kant op met de wereld (A)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben geboren met geestelijek schade (langleve de vacuum pomp om er mee uit moeders doos gezogen te worden).

Maar bij drugs gebuik draait net als alle andere dingen die neit gezond zijn om verantwoordelijk gebruik.

Je mag dus best elke dag een paar Ptjes nemen, zolang je maar minimaal 3 nachten per week slaapt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hoe voel je je na 10 pillen dan ?
Waarschuw beheerder
donateur
Uhhh, ik werd er op gegeven moment alleen krankzinnig vaag van, maar zeker niet waus, maar dat was omdat ik gewoon teveel pillen had gevreten hehehe
het werkte wel op m'n nieren en dat maakte me weer paranoia.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik lachg me kapot

een keertje zowat dood geweest :cry:

HEHEHEHE
Waarschuw beheerder
Alle gekheid op een stokje! Tis tijd de hoogste tijd om mijn pillen voor zaterdag te halen! Lang leve de xtc!
Waarschuw beheerder
donateur
Nou, eigenlijk viel die een keer tijdens zijn slaap uit bed ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

jonge ik heb ook al een bijna dood ervaring gehad en da mun vriend die er bij stond zo wazig was da die min gewoon uit stond te lachen..
was mun eige schuld da ik dar lag en ik pak nou nog steeds drugs maar ik let nou wel op...
helemaal stoppen is ok niks...
je mist een kei vette tijd...
k vin da je nie zo moet mauwen...
en da je gewoon rustig aan moet verder gaan...
heb al van zoveel mensen gehoort da je da nie moet doen mar na een paar maanden soms weken of dagen zaten se er weer an...
ben benieuwd waneer jij weer begint..
Waarschuw beheerder
donateur
ben benieuwd waneer jij weer begint..

Waneer ik hem stevig anaal onderhanden hebt genomen :$
Waarschuw beheerder
WORDT ER EEN WAKKER....

Drugs doe sommige mensen om dingen te vergeten, de roes is lekker..

Wat er nakomt komt 10x harder aan...

Waarschuw beheerder
Waneer ik hem stevig anaal onderhanden hebt genomen

jah da week ok nie gei liever dan ik...
ik hou ut bij mun meid...
ieder sen eige smaak...
Waarschuw beheerder
donateur
het lijkt wel of steeds meer mensen doorhebben dat drugs slecht voor je is :/

sukkels :[
Waarschuw beheerder
donateur
ieder sen eige smaak...
--------------------
en das maar goed ook :) hehehe

Waarschuw beheerder
snap ik
Waarschuw beheerder
Satans snoepgoed is weer binnen!
Waarschuw beheerder
i kga nooit meer beginnen met die zooi nou plukwerper dat zal je dan cker niet meer na kunnen vertellen als je dat probeerd het waren goeie pillen ze waren getest en als ik strak sta en heb nog liggen dan gaan ze allemaal op ik heb als ik strak sta een hele erge drang om nog strakker te willen staan daarom had ik er toen 10 op
Waarschuw beheerder
na 10 pillen ga je kk erg trillen en je spaced um kk hard overal een kk flex gevoel.
Waarschuw beheerder
ik zal eens ffe uitlegge wat pillen met je lichaam doet
MDMA ontkalkt je botten verhoogt de kans op botkanker. maar is minder schadelijk als amfetamine
amfetamine super slecht je hersens sterfen met deze stof veel sneller af dan alcohol
dus laat je pillen nou maar testen op wat er in zit ik haalde altijd pillen waar mdma in zat je moet gewoon de volgende dag kk veel melk drinke
Waarschuw beheerder
donateur
Hoezo raadt jij het dan iedereen af als je er zoveel van leert als je er 10 neemt :9

Dat zouden er meer moeten doen (Y)
Waarschuw beheerder
17 jaar

en dan al ....

Yeh right
Waarschuw beheerder
kwam niet daardoor hoor het kwam doordat ik in mei op vakantie in turkije de laatste dag te veel gedronken had toen ik de volgende dag om half 7 ging douchen schein ik neer gevallen te zijn me pa hoorde dat dus die ging naar boven om te kijke wat het was toen zag ie mij liggen hij probeerde me wakker te schudden maar ik werd maar niet wakker toen dacht hij dat ik dood was even later kwam ik weer bij ik heb er later ook over gedroomt dus ik denk dat het een bijna dood ervaring was geweest. en na die vakantie ben ik na gaan denken over alles en waar ik mee bezig was toen kwam ik erachter dat ik zo niet verder moet blijven leven. toen ben ik met alles gestopt.
Waarschuw beheerder
maarja ik wil jullie ffe waarschuwen voordat een van jullie door die shit dood gaat.
Waarschuw beheerder
donateur
Dus je hebt zelfs de dag na een dagje zuipen een bijna dood ervaring :S

Jezus stel je AUB niet zo aan.

Wat een fucking mietje ben je
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik stel me niet aan ik had iets van 14 dubbele wodka's op en iets van 13 bier en nog 4 bacardi cola. ik ben geen mietje ja als ik een mietje was had ik niet meer geleefd
Waarschuw beheerder
donateur
Je moet ook af en toe een rustpauze inlassen (dwz een poos geen drugs meer gebruiken)
Ik heb vorig jaar best veel gebruikt maar dit jaar nauwelijks wat. En tegen het einde van het jaar ga ik weer eens even flink los.

ik had iets van 14 dubbele wodka's op en iets van 13 bier en nog 4 bacardi cola

Hoezo onverantwoord veel drinken? Zo vraag je er ook om. :no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat het ieder voor zich is, daar komt bij dat lang niet iedereen zo onverantwoordelijk bezig is als jij
Waarschuw beheerder
en ik was iedere dag al dronke maarja door die ervaring ben ik wel gezonder gaan leven

Waarschuw beheerder
donateur
je bent dan wel erg je eigen grenzen op gaan zoeken ofniet dan??

gewoon lkkr chilly aan..komt het allemaal goed

rustiggg
Waarschuw beheerder
ja was ik eigenlijk ook beetje te erg t was eigenlijk geen grensen zoeken het was eigenlijk als ik terugdenk kijke hoeveel je lichaam ken hebben
Waarschuw beheerder
donateur
hardcoreneverdie 8 oktober 2004 17:38
ik stel me niet aan ik had iets van 14 dubbele wodka's op en iets van 13 bier en nog 4 bacardi cola. ik ben geen mietje ja als ik een mietje was had ik niet meer geleefd
------------------------------
En dat onthoud je ook echt heh, nadat je bent neergevallen en gevonden door pappie heh

yeah right.

Ik stel voor dat je jouw onderwerp/topic bewaard op je PC en dat je hem terug leest als je een jaar of 20 bent, als je dat haalt tenminste.

ik durf mijn oren erop te wedden dat je jezelf gigantisch uitlacht. :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
tuurlijk, iemand anders gaat tellen wat jij drinkt. :s

waarom kom je toch zo ongeloofwaardig over?

ik ga ff eten

ben er zo wel weer hehehe

dit is wel een leuk onderwerp
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
het is serieus waar in het begin dede we wedstrijd en toen gaf hij al snel op en toen was ik nog veel verder doorgegaan daarom weet ik het

Waarschuw beheerder
donateur
Omdat JIJ niet met drugs om kan gaan, betekent niet dat andere dat ook niet kunnen!!
Waarschuw beheerder
donateur
in het begin dede we wedstrijd en toen gaf hij al snel op en toen was ik nog veel verder doorgegaan

Als hij het al had opgegeven lijkt mij dat hij ook te dronken was om jouw "score" te onthouden.
Waarschuw beheerder
een verkeerd pilletje en je bent er ook geweest hoor
Waarschuw beheerder
tuurlijk niet als je t vanaf het begin af aan bijhoud dan ken je t de volgende dag nog weten moet je ook maar eens doen als je een avondje gaat stappen en een beetje lam bent dan weet je t nog

Waarschuw beheerder
En toch vind ik jou een mietje :yes:

Waarschuw beheerder
On topic:
Je kan zien dat jij er weinig van snapt:S Zo'n kleuter die denkt stoer te zijn als hij zoveel mogelijk neemt.

ik ben er in de vakantie over na gaan denken dat zouden jullie ook eens moeten doen het is allemaal niet zo leuk als dat het lijkt je verpest je hele lichaam ermee ik ben nu blij dat ik erover na heb lopen denken en voel me veel beter zonder die zooi je moet niet denken het gebeurd mij toch nooit het gebeurd iedereen vroeg of laat

Kan jij denken?
Waarschuw beheerder
donateur
Volgens mij word het weer tijd om je poppen van zolder te halen hardcore... hehe

Waarschuw beheerder
Kan jij denken?

Niet goed in ieder geval... :nee:

Maar dat zal wel door die avond van die 10 pillen komen :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
je moet ook geen 10 ketsers naar binnen tikken als je dat niet aan kan hehe

das nou een nadeel van in de pubertijd zitten, je denkt dat je het aankan, en dat je ervaren bent, maar in weze ben je nix anders dan een bloembol. Een mislukte Tulp uiteraard.

Zo nu ga ik ff naar de shop, Iets waar onze topic opener wettelijk gezien nog niet in komt :nee:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Niet die jongen zo pesten :)

Straks heeft hij weer een bijna dood-ervaring :O

Waarschuw beheerder
waaaar k meeeeee bezig ben ehhhhh k d8 dat jij me dat wel kon vertellen
Waarschuw beheerder
donateur
Duidelijk mensen met hardcore in hun nickname :yes:

Waarschuw beheerder
Jij bent waarschijnlijk net zo enthousiast aan drugs begonnen dan de mensen waaraan je dit bericht richt, dus denk dat je er weinig mee uithaalt om het te posten. Iedereen moet er voor zichzelf maar achter komen en zo niet dan niet.
Waarschuw beheerder
Ja 10 pillen in je strot douwen dat wil nog wel is verkeerd gaan he
Waarschuw beheerder
donateur
Levens moe misschien?

Waarschuw beheerder
pep is voor winnaars

Waarschuw beheerder
ik ben ook een keer met een schok in me hart tege de grond geklapt nou nog een pilletje en het is over drugs are good
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
iedereen komt er toch wel een x achter somigge telaat ja dat moette ze zelf wete dan he als ze helemaal verkankerd zijn merken wij er niks van dus doe allemaal maar lekker wat je wil doe ik ook
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik vraag me ook weles af waar ben k nou meej bezig en ik ben er meej bezig vanaf te komen met hulp. maar als je er 100% achter staat lukt het je wel. speed is de goorste troep het is lekker op ut moment maar als je wilt stoppen is drugs klote om vanaf te komen dus begin er nooit aan want daar begint ut meej ook niej voor 1 keer want daar blijft ut echt niej bij kijk ma naar mij :S
Waarschuw beheerder
Ieder zijn eigen, en alles met mate

Maar het is zo lekker :d
Waarschuw beheerder
kunt je beter afvragen waar JIJ mee bezig bent, spreek voor jezelf!

minder = meer :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Too C@NDYMAN : AMEN

==>>Duizeltjuh:
als je wat verstandiger met drugs om was gesprongen had je t niet zo moeilijk ermee gehad om er vanaf te komen.

Met drugs geldt hetzelfde als voor alles TE is nooit goed en dat jij zo stom bent om 10 pillen in je mik te gooien betekend niet dat anderen ook zo stom zijn hoor.
Waarschuw beheerder
kunt je beter afvragen waar JIJ mee bezig bent, spreek voor jezelf!

minder = meer

Ik geef alleen advies :D
Over mijn gebruik heb ik het niet ;p
Waarschuw beheerder
je leeft maar 1 keer
en ben echt niet van plan nu al dood te gaan
ennuh zuip en blow alleen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:P:P:P wij zijn een feest aan het maaken van ons leven :P:P:P je leeft tenslotte maar 1 keertjuh! beetjuh jammer :( :vaag: vaagheid roeleert :vaag: