Partyflock

Forumonderwerp · 712970
Waarschuw beheerder
ik heb zelf ook wel eens 10 pillen genomen en ben een keertje zowat dood geweest door alcohol en ben depressief geworden door blowen ik vind het allemaal niet leuk meer die zooi ik ben er in de vakantie over na gaan denken dat zouden jullie ook eens moeten doen het is allemaal niet zo leuk als dat het lijkt je verpest je hele lichaam ermee ik ben nu blij dat ik erover na heb lopen denken en voel me veel beter zonder die zooi je moet niet denken het gebeurd mij toch nooit het gebeurd iedereen vroeg of laat.
Waarschuw beheerder
ja maar dat gebeurd veel minders snel dan dat je drugs gebruikt

Waarschuw beheerder
jah maar dat was al heel lang geleden de pillen van tegenwoordig zijn veel zwaarder
Waarschuw beheerder
en je voeld als je strak staat een kk flex gevoel in je benen en armen enzo
Waarschuw beheerder
10 pillen tjuus dan kan je mij onder de grond stoppen na 6 denk ik al :bloos: Baal dat ik niet zo stoer ben als andere mensen :(
Waarschuw beheerder
donateur
oohhh wat weet jij het allemaal goed he heeft je moeder ook uitgelegd dat als je stoer wil doen op pf dat je geen tien pillen moet opschrijven maar vijf want iedereen weet zelf ook wel dat als je tien pillen neemt dat je dan al hartstikke dood bent

ken wel mensen die wel meer dan 10 pillen geslikt hebben en leven nog dus wie weet het goed :s
Waarschuw beheerder
donateur
10 pillen tjuus dan kan je mij onder de grond stoppen na 6 denk ik al Baal dat ik niet zo stoer ben als andere mensen
----------
maar jij bent juist wel stoer, want jij gebruikt EN studeerd (y).
Als je drugs ope en verantwoordelijke manier gebruikt kan dat best.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Toch altijd grappig van die mensen als de topic-opener :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
ga je nu de hele n8 zitten mokken wat je morgen kan zeggen zodat je toch nog een beetje ope en volwassen hetero lijkt?

Waarschuw beheerder
ken wel mensen die wel meer dan 10 pillen geslikt hebben

Als je kutpillen hebt....
Waarschuw beheerder
donateur
goeie pillen kan ook hoor, hehehe,
het is maar net hoevaak en hoeveel je gebruikt :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Psst..! Drugs kopen..?
Waarschuw beheerder
donateur
Mwah, momenteel heb k DMT op me lijstje staan dat ik wil proberen hehehe

haben Sie das?
Waarschuw beheerder
2 Krankheimer PLukWerper 2000 ik doe maar alsof! Ben aanwezig en maak af en toe een slimme opmerking maar voor de rest...
Snik snik mama, waarom kan ik nooit meedoen met de GROTE mensen?
Waarschuw beheerder
donateur
Aggossie *snik*

:knuffel:

mischien heeft die 17 piemelhoofd wel een oplossing voor je, die is zelf immers al volwassen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Daar zal ik veel moeite voor moeten doen.. ;P ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Niet als je weet dat de syntethische vorm DMT-meo 5 geloof ik, gewoon te bestellen, met de zelfde werking hehehe

meo5-dmt. ofzo iets, dat zou ik ff op moeten zoeken.
ben de naam ff kwijt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja mensen het valt niet mee om altijd het softy te zijn! Misschien moet ik een cursus pillenslikken gaan volgen! Zou dat vergoedt worden? Heb wel geestelijke schade dus ga me inschrijven!
Waarschuw beheerder
hij is wel stoer maar ik bik er elke dag zowieso 20...

ben ik nu nog stoerder ???

Waarschuw beheerder
donateur
120 % anti alcohol
120 % anti drugs

das beter voor je lijf ja :yes:

gaat de goeie kant op met de wereld (A)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben geboren met geestelijek schade (langleve de vacuum pomp om er mee uit moeders doos gezogen te worden).

Maar bij drugs gebuik draait net als alle andere dingen die neit gezond zijn om verantwoordelijk gebruik.

Je mag dus best elke dag een paar Ptjes nemen, zolang je maar minimaal 3 nachten per week slaapt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hoe voel je je na 10 pillen dan ?
Waarschuw beheerder
donateur
Uhhh, ik werd er op gegeven moment alleen krankzinnig vaag van, maar zeker niet waus, maar dat was omdat ik gewoon teveel pillen had gevreten hehehe
het werkte wel op m'n nieren en dat maakte me weer paranoia.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik lachg me kapot

een keertje zowat dood geweest :cry:

HEHEHEHE
Waarschuw beheerder
Alle gekheid op een stokje! Tis tijd de hoogste tijd om mijn pillen voor zaterdag te halen! Lang leve de xtc!
Waarschuw beheerder
donateur
Nou, eigenlijk viel die een keer tijdens zijn slaap uit bed ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wat denken jullie nou ik weet t in ieder geval beter dan jullie ik lag jullie straks uit als jullie dood zijn door zie zooi

jonge ik heb ook al een bijna dood ervaring gehad en da mun vriend die er bij stond zo wazig was da die min gewoon uit stond te lachen..
was mun eige schuld da ik dar lag en ik pak nou nog steeds drugs maar ik let nou wel op...
helemaal stoppen is ok niks...
je mist een kei vette tijd...
k vin da je nie zo moet mauwen...
en da je gewoon rustig aan moet verder gaan...
heb al van zoveel mensen gehoort da je da nie moet doen mar na een paar maanden soms weken of dagen zaten se er weer an...
ben benieuwd waneer jij weer begint..
Waarschuw beheerder
donateur
ben benieuwd waneer jij weer begint..

Waneer ik hem stevig anaal onderhanden hebt genomen :$
Waarschuw beheerder
WORDT ER EEN WAKKER....

Drugs doe sommige mensen om dingen te vergeten, de roes is lekker..

Wat er nakomt komt 10x harder aan...

Waarschuw beheerder
Waneer ik hem stevig anaal onderhanden hebt genomen

jah da week ok nie gei liever dan ik...
ik hou ut bij mun meid...
ieder sen eige smaak...
Waarschuw beheerder
donateur
het lijkt wel of steeds meer mensen doorhebben dat drugs slecht voor je is :/

sukkels :[
Waarschuw beheerder
donateur
ieder sen eige smaak...
--------------------
en das maar goed ook :) hehehe

Waarschuw beheerder
snap ik
Waarschuw beheerder
Satans snoepgoed is weer binnen!
Waarschuw beheerder
i kga nooit meer beginnen met die zooi nou plukwerper dat zal je dan cker niet meer na kunnen vertellen als je dat probeerd het waren goeie pillen ze waren getest en als ik strak sta en heb nog liggen dan gaan ze allemaal op ik heb als ik strak sta een hele erge drang om nog strakker te willen staan daarom had ik er toen 10 op
Waarschuw beheerder
na 10 pillen ga je kk erg trillen en je spaced um kk hard overal een kk flex gevoel.
Waarschuw beheerder
ik zal eens ffe uitlegge wat pillen met je lichaam doet
MDMA ontkalkt je botten verhoogt de kans op botkanker. maar is minder schadelijk als amfetamine
amfetamine super slecht je hersens sterfen met deze stof veel sneller af dan alcohol
dus laat je pillen nou maar testen op wat er in zit ik haalde altijd pillen waar mdma in zat je moet gewoon de volgende dag kk veel melk drinke
Waarschuw beheerder
donateur
Hoezo raadt jij het dan iedereen af als je er zoveel van leert als je er 10 neemt :9

Dat zouden er meer moeten doen (Y)
Waarschuw beheerder
17 jaar

en dan al ....

Yeh right
Waarschuw beheerder
kwam niet daardoor hoor het kwam doordat ik in mei op vakantie in turkije de laatste dag te veel gedronken had toen ik de volgende dag om half 7 ging douchen schein ik neer gevallen te zijn me pa hoorde dat dus die ging naar boven om te kijke wat het was toen zag ie mij liggen hij probeerde me wakker te schudden maar ik werd maar niet wakker toen dacht hij dat ik dood was even later kwam ik weer bij ik heb er later ook over gedroomt dus ik denk dat het een bijna dood ervaring was geweest. en na die vakantie ben ik na gaan denken over alles en waar ik mee bezig was toen kwam ik erachter dat ik zo niet verder moet blijven leven. toen ben ik met alles gestopt.
Waarschuw beheerder
maarja ik wil jullie ffe waarschuwen voordat een van jullie door die shit dood gaat.
Waarschuw beheerder
donateur
Dus je hebt zelfs de dag na een dagje zuipen een bijna dood ervaring :S

Jezus stel je AUB niet zo aan.

Wat een fucking mietje ben je
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik stel me niet aan ik had iets van 14 dubbele wodka's op en iets van 13 bier en nog 4 bacardi cola. ik ben geen mietje ja als ik een mietje was had ik niet meer geleefd
Waarschuw beheerder
donateur
Je moet ook af en toe een rustpauze inlassen (dwz een poos geen drugs meer gebruiken)
Ik heb vorig jaar best veel gebruikt maar dit jaar nauwelijks wat. En tegen het einde van het jaar ga ik weer eens even flink los.

ik had iets van 14 dubbele wodka's op en iets van 13 bier en nog 4 bacardi cola

Hoezo onverantwoord veel drinken? Zo vraag je er ook om. :no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat het ieder voor zich is, daar komt bij dat lang niet iedereen zo onverantwoordelijk bezig is als jij
Waarschuw beheerder
en ik was iedere dag al dronke maarja door die ervaring ben ik wel gezonder gaan leven

Waarschuw beheerder
donateur
je bent dan wel erg je eigen grenzen op gaan zoeken ofniet dan??

gewoon lkkr chilly aan..komt het allemaal goed

rustiggg
Waarschuw beheerder
ja was ik eigenlijk ook beetje te erg t was eigenlijk geen grensen zoeken het was eigenlijk als ik terugdenk kijke hoeveel je lichaam ken hebben