1816x bekeken
Powerplate?
Een soort krachttrainig met een erotisch tintje?
Ik vind niet dat je 'een sportschool kan ruilen voor een powerplate' 
Maar goed
Maar goed
Ok, ik heb t ooit geprobeert, half jaartje lang, is echt drie keer nix voor mij! Mijn spieren vinden dat soort dingen echt niet leuk (als er nog wat spieren zitten, ik vind t meer goedgevormd vet) maar goed, ik ga gewoon wel eens tussendoor ff rennen... gewoon lekker mp3 spelertje in me oortjes, lekker de dijk op en half uurtje ofzow rennen!!!
is echt perfect hoor!!
is echt perfect hoor!!
ja haha, ik heb hetzelfde maaike, maakt niks uit, uiteindelijk komt het wel!
heb nu 3 keer meegedaan en snap sommige pasjes al!
heb introducite fitness al gehad...maar fitness vind ik gewoon niet leuk, ik word daar ook niet actief van! van zo'nles wel, maar van ongecontroleerd fitnessen niet!
mag ik vragen wat je abo kost per maand en wat je ermee kan doen allemaal?
heb nu 3 keer meegedaan en snap sommige pasjes al!
heb introducite fitness al gehad...maar fitness vind ik gewoon niet leuk, ik word daar ook niet actief van! van zo'nles wel, maar van ongecontroleerd fitnessen niet!
mag ik vragen wat je abo kost per maand en wat je ermee kan doen allemaal?
sportschool...
ik fitnis thuis.. veel makelijker
en vecht op sportscholen... dat is wel weer leuk en leerzaam
en vecht op sportscholen... dat is wel weer leuk en leerzaam
nou de mijne is 49 euro in de maand! zit er 1 jr aan vast! er was een open weekend en dat spaarde me 69 eurootje in schrijfgeld!
mijne is ook onbeperkt:
zwemmen, subtropisch zwembad;
schaatsen;
fitness;
squash/ricochet;
zonnenbank;
sauna;
verder alle zaaldingen...yoga, steps, callenetics, tea bo...weet ik het!
dus dan ben ik nog niet zo duur uit volgens mij!

mijne is ook onbeperkt:
zwemmen, subtropisch zwembad;
schaatsen;
fitness;
squash/ricochet;
zonnenbank;
sauna;
verder alle zaaldingen...yoga, steps, callenetics, tea bo...weet ik het!
dus dan ben ik nog niet zo duur uit volgens mij!
Ik sta al heel lang ingeschreven bij een sportschool maar helaas ga ik niet vaak.
Fitness is niet echt iets voor mij denk ik. Zit er voorlopig nog wel effe aan vast aangezien ik meteen een jaarabonnement genomen heb.
Zit te denken om volgend jaar weer te gaan steppen. Dat heb ik ± 5 jaar gedaan maar dat begon te vervelen. Misschien toch maar weer beginnen.
Zit te denken om volgend jaar weer te gaan steppen. Dat heb ik ± 5 jaar gedaan maar dat begon te vervelen. Misschien toch maar weer beginnen.
Ben 2 jaar bezig met fitness. In het begin ging ik maar 1 keer per week, had een 10-rittenkaart die 3 maanden geldig was. Ik ging toen niet vaak 
Ik heb toen een jaarabonnement genomen, en nu ga ik 3 keer per week. Zo haal ik met geld eruit en ik zie resultaat
Vind het nu ook erg leuk om te doen. Doe meest 3 kwartier kracht en een half uur cardio.
Ik heb toen een jaarabonnement genomen, en nu ga ik 3 keer per week. Zo haal ik met geld eruit en ik zie resultaat
nee dat is bij mij niet!

bij mij werkt het anders...ieder programma duurt 3 maanden...dus iedereen begint opnieuw steeds...het voordeel hiervan is dat nieuwkomers makkelijk mee draaien, en dat je je 'dans' uit kunt bouwen zelf...dus dat je steeds beter wordt, je kan het dan ook steeds zwaarder maken in verschillende levels...
maar tis best moeilijk dat gevoel met die step
of niet dan?
bij mij werkt het anders...ieder programma duurt 3 maanden...dus iedereen begint opnieuw steeds...het voordeel hiervan is dat nieuwkomers makkelijk mee draaien, en dat je je 'dans' uit kunt bouwen zelf...dus dat je steeds beter wordt, je kan het dan ook steeds zwaarder maken in verschillende levels...
maar tis best moeilijk dat gevoel met die step
Hoihoi,
Ik ben van de week voor het eerst naar de sportschoolgeweest. Gelijk een abonnement genomen voor een half jaar. Zijn er nog meer mensen die onlangs zijn begonnen? Volg je een van de lessen of doe je alleen aan fitness? En hoe hou je het leuk en goed vol te houden?
Ben benieuwd!
Ik ben van de week voor het eerst naar de sportschoolgeweest. Gelijk een abonnement genomen voor een half jaar. Zijn er nog meer mensen die onlangs zijn begonnen? Volg je een van de lessen of doe je alleen aan fitness? En hoe hou je het leuk en goed vol te houden?
Ben benieuwd!
Goed zo meisje, ik ben zelf sportleraar en als je ziet hoe weinig mensen de stap naar de sportschool maakt is dat behoorlijk triest, zeker als je ook nog eens drugs(heroine) gebruikt zoals ik, dan is het echt wel nodig
Hoihoi,
Ben benieuwd!
Goed zo meisje, ik ben zelf sportleraar en als je ziet hoe weinig mensen de stap naar de sportschool maakt is dat behoorlijk triest, zeker als je ook nog eens drugs(heroine) gebruikt zoals ik, dan is het echt wel nodig
Ben benieuwd!
Daar kan ik over mee praten. Sinds ik naast mijn heroine gebruik ook aan het sporten ben gaat het een stuk beter met me.
Eerste keer fitness overleeft!
Vanmorgen had ik me eerste instructieles en het beviel erg goed
Heb een conditietest gedaan, bloeddruk laten meten, vetpercentage e.d.
Viel een beetje tegen allemaal, maar het is niet onoverkomelijk. Binnen een maand moet ik al flink vooruit gaan volgens de instructeur

Vanmorgen had ik me eerste instructieles en het beviel erg goed
Viel een beetje tegen allemaal, maar het is niet onoverkomelijk. Binnen een maand moet ik al flink vooruit gaan volgens de instructeur
Ik ben vorige week begonnen en gelijk al 3x gesport. Dat is ook mijn streven 2 á 3 keer in de week. Ik merk wel gelijk dat ik me stukken beter voel.
Ik doe nu cardio en krachtraining voor de BBB (borst,billen,buik)
Cardio is alleen voor mijn conditie want ik mag volgens de BMI niet minder gaan wegen.
Verder wil ik bij ons wel eens Body Balance gaan doen (te vergelijken met Pilates) en Spinning. Ik zie het allemaal wel!
Ook lekker is dat er bij de sportschool een sauna en zwembad zit en dat is helemaal relaxed
Ik doe nu cardio en krachtraining voor de BBB (borst,billen,buik)
Cardio is alleen voor mijn conditie want ik mag volgens de BMI niet minder gaan wegen.
Verder wil ik bij ons wel eens Body Balance gaan doen (te vergelijken met Pilates) en Spinning. Ik zie het allemaal wel!
Ook lekker is dat er bij de sportschool een sauna en zwembad zit en dat is helemaal relaxed
Ik train samen met m'n pa.
Ik heb op zolder een drukbank,dumbbels,buikspierbank,en stierenkop.
We trainen nu z'n beetje 2 a 3 keer per week en dat een jaar of 3 en het gaat best lekker.
de ene keer train je meer/beter als de andere maar daarom is het voor ons ook een hobby en omdat we het leuk vinden.
Je ziet natuurlijk dat we trainen maar niet zo als bodybuilders (dat wil ik ook helemaal niet) en ik eet wat ik wil dus geen kuurtje hier of kuurtje daar.
Gewoon leuk samen trainen.
Ik heb op zolder een drukbank,dumbbels,buikspierbank,en stierenkop.
We trainen nu z'n beetje 2 a 3 keer per week en dat een jaar of 3 en het gaat best lekker.
de ene keer train je meer/beter als de andere maar daarom is het voor ons ook een hobby en omdat we het leuk vinden.
Je ziet natuurlijk dat we trainen maar niet zo als bodybuilders (dat wil ik ook helemaal niet) en ik eet wat ik wil dus geen kuurtje hier of kuurtje daar.
Gewoon leuk samen trainen.
licht gewicht en veel herhalingen bij cutten (fatburnen) is (achterhaalde) bullshit. Je zult op deze manier aardig wat spiermassa verliezen. En langer doorgaan is al helemaal bullshit. Bij zware inspanning (zoals krachttraining) krijg je cortisol verhogingen (stresshormoon). Na 60 -75 minuten stijgen die verhogingen zodanig, dat het spierafbraak kan veroorzaken. En al helemaal op een laag calorisch dieet zal dit nog sneller voorkomen, dus bij afvallen langer doorgaan is gewoon slecht.
fat burnen: goed dieet, cardio, je normale krachttraining aanhouden.
fat burnen: goed dieet, cardio, je normale krachttraining aanhouden.
laatste aanpassing
Zit nu een paar maandjes op de sportschool, ga er zo vaak mogelijk heen
Dus wanneer ik tijd heb, kan nogal eens verschillen. Maar wanneer ik er ben doe ik altijd krachttraining; biceps en triceps etc.
Schouders, buik, borst, benen.. Zoveel mogelijk
Schouders, buik, borst, benen.. Zoveel mogelijk
Doe aan wedstrijden! Train in een hardcore sportschool in R'dam...
Ben Nederlands kampioen 2004 en werd 2e op de EK en 7e (van de 24) op de WK. Ik train nu een jaar maar heb wel onwijs aanleg om gespierd te worden, dat scheelt een hoop!
Op www.physique-show.com staat mijn website, ff zoeken tussen de Body-Fitness Atleten uit Europa (Jessica de Groot)
Doeg!
Ben Nederlands kampioen 2004 en werd 2e op de EK en 7e (van de 24) op de WK. Ik train nu een jaar maar heb wel onwijs aanleg om gespierd te worden, dat scheelt een hoop!
Op www.physique-show.com staat mijn website, ff zoeken tussen de Body-Fitness Atleten uit Europa (Jessica de Groot)
Doeg!
Vanavond weer. Ik ken al jaren m'n up en downs eigenlijk. Door drukte niet gaan, en die periode rek je alleen maar verder op. En eigenlijk voel je je alleen maar ellendiger hoe langer je niet sport.
Maargoed, ik ben de stagnatie een Btje zat. Ben dus nu weer gewoon 4x per week aant trainen. Massa en cardio. Dus ook m'n eetpatroon aanpassen. En dat is gewoon nog het moeilijkste wat er is. Trainen is één, maar goed vreten is nog veel belangrijker. Maar goed ik doe dat stap voor stap. In één klap je hele eetpatroon omgooien trek je volgens mij echt niet. Probeer de ergste vette produkten ook te mijden. Ik drink sowieso veeeel minder bier, en dat begint na twee weken al zichtbaar z'n vruchten af te werpen moet ik zeggen.
Ik ga vanavond vetpercentage laten meten, ben daar toch wel is heel benieuwd naar. En dat maakt het ook makkelijker om een doel voor ogen te stellen.
Maargoed, ik ben de stagnatie een Btje zat. Ben dus nu weer gewoon 4x per week aant trainen. Massa en cardio. Dus ook m'n eetpatroon aanpassen. En dat is gewoon nog het moeilijkste wat er is. Trainen is één, maar goed vreten is nog veel belangrijker. Maar goed ik doe dat stap voor stap. In één klap je hele eetpatroon omgooien trek je volgens mij echt niet. Probeer de ergste vette produkten ook te mijden. Ik drink sowieso veeeel minder bier, en dat begint na twee weken al zichtbaar z'n vruchten af te werpen moet ik zeggen.
Ik ga vanavond vetpercentage laten meten, ben daar toch wel is heel benieuwd naar. En dat maakt het ook makkelijker om een doel voor ogen te stellen.
ik doe het nu ook al een tijdje...
ik hou het leuk door met een groep vriendinnen te gaan...
alleen hebben wij het soms te leuk is ook weer niet goed....
je moet beetje afwisselende dingen doen....
afentoe lesje BBB ofzo....
keertje spinnen....
beetje leuke les dingen doen...
en afentoe fitnessen....
dan hou je het best vol hoor!!!
ik hou het leuk door met een groep vriendinnen te gaan...
alleen hebben wij het soms te leuk is ook weer niet goed....
je moet beetje afwisselende dingen doen....
afentoe lesje BBB ofzo....
keertje spinnen....
beetje leuke les dingen doen...
en afentoe fitnessen....
dan hou je het best vol hoor!!!
Als je echt voor massa gaat zou ik die cardio eruit knallen, als je daar nog niet tegenop kan eten.
Tsja, ik snap wat je bedoeld, maar ik vind dat er nou eenmaal wel wat procentjes vet kunnen verdwijnen. Ik heb liever wat meer definitie en iets minder massa, dan dat ik een beer wordt met een laag vet.
ja... eten eten eten, dat klopt. Maar je groeit met een calorie overschot. Helaas gaat dat ook gepaart met vetopslag (dit kun je natuurlijk zoveel mogelijk vermijden door clean te bulken). Wil je afvallen, moet je onder je onderhoudsniveau aan calorieen zitten. Helaas kun je op die manier heel erg weinig of geen spiermassa aanzetten (extreme genetische aanleg of AAS buiten beschouwing gelaten). Dus vetverbranding en spieropbouw gaat niet samen.
laatste aanpassing
Hoe hoog is je vet%?
Je zou kunnen gaan cutten (droogtrainen) en daarna weer massa opbouwen. Je kunt je spiermassa die je hebt zoveel mogelijk vasthouden, door je eiwitinname drastisch te verhogen (ik doel dan op 3-4 gram per kg vvm). Laag in de kh en vrij hoog in de (onverzadigde) vetten. En natuurlijk eerst even je calorisch onderhoud berekenen en vandaar uit steeds lager in je calorie inname gaan (met stapjes van bijv. 200kcal), net zolang je gestaag afvalt. Wanneer je jezelf droog genoeg vind, kun je langzaam opbouwen naar een goede cleane bulk.
Je zou kunnen gaan cutten (droogtrainen) en daarna weer massa opbouwen. Je kunt je spiermassa die je hebt zoveel mogelijk vasthouden, door je eiwitinname drastisch te verhogen (ik doel dan op 3-4 gram per kg vvm). Laag in de kh en vrij hoog in de (onverzadigde) vetten. En natuurlijk eerst even je calorisch onderhoud berekenen en vandaar uit steeds lager in je calorie inname gaan (met stapjes van bijv. 200kcal), net zolang je gestaag afvalt. Wanneer je jezelf droog genoeg vind, kun je langzaam opbouwen naar een goede cleane bulk.
18%
Ben ook al bezig meer eiwitten te eten. Ben deze week nog wel ff aant stoeien geweest met berekeningen wat ik op dit moment binnenkrijg. Maar wat een pleuriswerk is dat zeg..
Ga daar nog maar is wat meer mee stoeien. Gestaag moet zich dan wel een goed eetpatroon gaan vormen.
Probleem is ook dat ik hier nog steeds moet vreten wat de pot schaft thuis. Ik kan dus niet overal invloed op uitoefenen. Ik moet zeggen dat minder bier drinken al een hoop helpt.
Ben ook al bezig meer eiwitten te eten. Ben deze week nog wel ff aant stoeien geweest met berekeningen wat ik op dit moment binnenkrijg. Maar wat een pleuriswerk is dat zeg..
Ga daar nog maar is wat meer mee stoeien. Gestaag moet zich dan wel een goed eetpatroon gaan vormen.
Probleem is ook dat ik hier nog steeds moet vreten wat de pot schaft thuis. Ik kan dus niet overal invloed op uitoefenen. Ik moet zeggen dat minder bier drinken al een hoop helpt.
Moet je vreten wat de pot schaft? Kun je niet een afspraak maken met je ouders, dat je je eigen eten klaar maakt, maar toch samen met hun mee eet? Ik eet nu al 2 jaar niet meer mee en ik woon ook nog thuis. Leg de situatie uit. Ik bedoel, je weet echt niet wat je binnen gaat krijgen met het avond eten (troep als room ed.)en dat kan je hele dieet verknallen. maak een dieetschema met een goede verhouding eiwit, vet en koolhydraten (denk aan E/K/V 40/30/30 of 40/35/25).
Mij vet% was 5% op de WK in september...
Als ik off-season ben en dus aan het bouwen voor volgend wedstrijdseizoen, eet ik redelijk schoon en heb een goede vetlaag want vergeet niet dat je ook vet nodig hebt om te kunnen groeien!
Die verhoudingen van hierboven vind ik persoonlijk ok, alleen de KH zijn te laag...maar ja, elk lichaam reageert anders op een bepaald voedingsschema.
Als ik off-season ben en dus aan het bouwen voor volgend wedstrijdseizoen, eet ik redelijk schoon en heb een goede vetlaag want vergeet niet dat je ook vet nodig hebt om te kunnen groeien!
Die verhoudingen van hierboven vind ik persoonlijk ok, alleen de KH zijn te laag...maar ja, elk lichaam reageert anders op een bepaald voedingsschema.
donateur
5%......netjes zeg voor een vrouw! Ik zit nu op 16% terwijl ik een voor een 3/4 jaar trug nog ongeveer 35% had. Ben eerst 22 kilo afgevallen (dieet met een btj cardio, bij veel cardio krijg je door je energieverbruik ook weer meer trek waardoor je ook weer sneller begint te vreten
) en ben nu flink aan het krachttrainen 4x in de week en ben nu 5 kilo aangekomen in massa! Dit in een paar maanden.
Ik eet voor een groot deel wel apart....gehakt, kaas, room, jus en al die andere vette rommel mijd ik gewoon en maak daar wat anders voor in de plaats. Ouders keken eerst wel raar op, maar accepteren het nu ook. Zelfde geld ook op mn werk!
Ik eet voor een groot deel wel apart....gehakt, kaas, room, jus en al die andere vette rommel mijd ik gewoon en maak daar wat anders voor in de plaats. Ouders keken eerst wel raar op, maar accepteren het nu ook. Zelfde geld ook op mn werk!
Zit nu op 13%, gister weer n keer laten meten...Viel me mee! Wel 6 kilo aangekomen maar da's voornamlijk vocht en ook een beetje massa!
Heb over 2 wkn een 2 gastoptredens, dus moet een beetje in vorm zijn maar niet zo extreem als op n wedstrijd.
Ik eet nu normaal,wel m'n dagelijkse eiwitten enzo en in
het weekend eet ik wat ik lekker vind!!!
Wel knap van je Th@ B@ker,
keep on doing the good work!
Heb een hekel aan mensen die zeggen dat t niet lukt om in goede shape te komen! Ik ken zoveel mensen die ontzettend zwaar zijn geweest en gewoon kilo's zijn kwijt geraakt door veel cardio en gezond en schoon eten.
Dus hup mensen, ga naar de sportschool and work that body!!!
Heb over 2 wkn een 2 gastoptredens, dus moet een beetje in vorm zijn maar niet zo extreem als op n wedstrijd.
Ik eet nu normaal,wel m'n dagelijkse eiwitten enzo en in
het weekend eet ik wat ik lekker vind!!!
Wel knap van je Th@ B@ker,
Heb een hekel aan mensen die zeggen dat t niet lukt om in goede shape te komen! Ik ken zoveel mensen die ontzettend zwaar zijn geweest en gewoon kilo's zijn kwijt geraakt door veel cardio en gezond en schoon eten.
Dus hup mensen, ga naar de sportschool and work that body!!!
ThanXXX topper, leuk man want nu kan ik je dus gaan aanmoedigen in december...volgens mij kun jij het ook heel ver gaan schoppen! Leuk dat we elkaar hier al treffen!!
Nou meis, zet 'm op..nog ff doorzetten en dan knallen!
Ik kom je zowiezo opzoeken in de kleedkamer, ff checken! hihihi
Ben nu druk met verhuizen ook...Ga zo ff fietsen en dan hup naar de sportschool, de middag en avond weer verder in het nieuwe paleisje!
Doei kanjer, tot de 12e en misschien hier nog wel ff...kijken hoe het met je gaat!
Jessica
Nou meis, zet 'm op..nog ff doorzetten en dan knallen!
Ik kom je zowiezo opzoeken in de kleedkamer, ff checken! hihihi
Ben nu druk met verhuizen ook...Ga zo ff fietsen en dan hup naar de sportschool, de middag en avond weer verder in het nieuwe paleisje!
Doei kanjer, tot de 12e en misschien hier nog wel ff...kijken hoe het met je gaat!
donateur
beetje dood hier nu..
Maar ik vraag me af..tot nu toe volg ik eigenlijk alleen lessen bij de sportschool, vaak bodyshape, steps..laatst een keer pilates..en thuis hebben we nu ook een powerplate
Maar de meeste hebben het hier over vetpercentage meten, trainingsschema laten opstellen enzo..
kan dat in principe bij elke sportschool?
Heb er nu bij 2 in Utrecht lessen gevolgd..maar die zijn beiden best klein en vraag me af of ze dit ook allemaal doen dan..
thx
Owja nog een vraagje...
Als ik écht buikspieren bv wil krijgen...dan lukt dat zeker niet met 3 uurtjes een les volgen in de week he...?
Wat zal echt nodig zijn..fitness?
En hoeveel uur is eigenlijk goed voor een meisje..
Maar ik vraag me af..tot nu toe volg ik eigenlijk alleen lessen bij de sportschool, vaak bodyshape, steps..laatst een keer pilates..en thuis hebben we nu ook een powerplate
Maar de meeste hebben het hier over vetpercentage meten, trainingsschema laten opstellen enzo..
kan dat in principe bij elke sportschool?
Heb er nu bij 2 in Utrecht lessen gevolgd..maar die zijn beiden best klein en vraag me af of ze dit ook allemaal doen dan..
thx
Owja nog een vraagje...
Als ik écht buikspieren bv wil krijgen...dan lukt dat zeker niet met 3 uurtjes een les volgen in de week he...?
Wat zal echt nodig zijn..fitness?
En hoeveel uur is eigenlijk goed voor een meisje..
Ik denk dat vetpercentage meten bij iedere sportschool wel kan; een trainingsschema laten opstellen ook, maar dit kost dan meestal geld 
Echt buikspieren?
Het vet wat er voor zit (als dit er zit) dien je te verbranden doormiddel van Cardio (lopen, fietsen, steppen, roeien enz). Tijdens de cardio dien je op een bepaalde hartslag te zitten. 65% * (220-leeftijd).
Ik denk zelf dat 3x een uur cardio je meer aanheb dan in 1x in de week 3 uur te trainen
Hu je ook niet zo snel vl denk ik, 3 uur achtermekaar
Om de buikspieren zelf te trainen moet je buikspieroefeningen doen en/of de buikspierapparaten wat op de sportschool anwezig is
Echt buikspieren?
Het vet wat er voor zit (als dit er zit) dien je te verbranden doormiddel van Cardio (lopen, fietsen, steppen, roeien enz). Tijdens de cardio dien je op een bepaalde hartslag te zitten. 65% * (220-leeftijd).
Ik denk zelf dat 3x een uur cardio je meer aanheb dan in 1x in de week 3 uur te trainen
Om de buikspieren zelf te trainen moet je buikspieroefeningen doen en/of de buikspierapparaten wat op de sportschool anwezig is
laatste aanpassing
Ow, sorry
YW

YW
Nee 
yep, ben eergister begonnen, fitness en spinning voor de afwisseling 1x in de week,
riep al jaren dat ik es zou gaan sporten
(omdat ik nooit gesport heb)
maar ben nu dan eindelijk es begonnen hor
en beviel me best, vanavond weer,
maar heb best wel spierpijn in me schouders,
zal wel van et roeien komen,
suc6 ermee, enneh volhouden he, ga ik ook proberen
riep al jaren dat ik es zou gaan sporten
(omdat ik nooit gesport heb)
maar ben nu dan eindelijk es begonnen hor
en beviel me best, vanavond weer,
maar heb best wel spierpijn in me schouders,
zal wel van et roeien komen,
suc6 ermee, enneh volhouden he, ga ik ook proberen
laatste aanpassing
Hm, dat je dan geen spierpijn in je rug/biceps heb gekregen, van het roeien.. 
Zeker moet je een beetje spierpijn hebben ze zeggen wel eens NO PAIN NO GAIN!!!!
ik vin het altijd fijn om lichte spierpijn te voelen als ik dat niet heb voel ik me ook niet goed!!!
En of het alleen voor de pats is? Nee!!! het is voor je zelf wanneer je, je zelf er lekker bij voelt dann is het goed
ik vin het altijd fijn om lichte spierpijn te voelen als ik dat niet heb voel ik me ook niet goed!!!
En of het alleen voor de pats is? Nee!!! het is voor je zelf wanneer je, je zelf er lekker bij voelt dann is het goed
zekers
das waar,
ben gister weer geweest, uur cardio en een uur kracht,
spierpijn voelde ik ineens niet meer, haha,
maandag spinning en dinsdag weer fitness,
vond die krachttraining wel leuk, en je voelt je een stuk fitter als je weer weggaat, das ook wel lekker.......
dawm, wrom ben ik nu pas begonnen haha
ben gister weer geweest, uur cardio en een uur kracht,
spierpijn voelde ik ineens niet meer, haha,
maandag spinning en dinsdag weer fitness,
vond die krachttraining wel leuk, en je voelt je een stuk fitter als je weer weggaat, das ook wel lekker.......
dawm, wrom ben ik nu pas begonnen haha
laatste aanpassing
Tsja, ik vind het maar lame al die gasten die lekker veel shit gebruiken om groot te worden. Als ik hoor dat er zelfs insuline gespoten wordt dan ben je in mijn ogen echt zwaar geobsedeerd en help je jezelf lekker naar de klote.
Dan maar wat minder.
Eten blijft wel het meest moeilijke punt hoe dan ook, vooral in het weekend.
Dan maar wat minder.
Eten blijft wel het meest moeilijke punt hoe dan ook, vooral in het weekend.
Ik ben tegen chemische spieropbouwers.Maar er zijn ook veel natuurlijke voedingssuplementen.Deze zijn ook niet schadelijk voor de gezondheid.Ik doe zelf al heel wat jaartjes aan kracht training.Eerst deed ik het niet serieus,gewoon een beetje na het cardio fitness nog ff een kwartiertje kracht erbij.Nu doe ik het intensiever en let ik ook een beetje op mijn voeding.Ik eet bijvoorbeeld voor het trainen meestal biefstuk met wat eieren. En verder let ik doordeweeks ook veel op eiwitten.Op deze manier merk je ook al gelijk verschil.
Sport ook al een tijdje, vetperc. is 17%, maar er moet gewicht af
Weet niet hoe ik dat het beste kan doen eigenlijk....
Ik heb voornamelijk Cardio gedaan, waardoor vet nu laag is.
Ik ben nu bezig met spieropbouw, maar dan neemt je gewicht toch ook toe? Waarschijnlijk gewoon een kwestie van minder eten, of weet iemand iets anders?
Ik heb voornamelijk Cardio gedaan, waardoor vet nu laag is.
Ik ben nu bezig met spieropbouw, maar dan neemt je gewicht toch ook toe? Waarschijnlijk gewoon een kwestie van minder eten, of weet iemand iets anders?
Ja, als je gaat bouwen word je -als het goed is- zwaarder. Bij mij gaat dat hard vanwege punt 1: veel aanleg en punt 2: het gebruik van supplementen als HBM, BCCA, hoogwaardige eiwitten, creatine en glutamine.
Ga niet minder eten!!! want dan zul je ook geen spieropbouw genereren. Je spieren hebben goede en schone voedingstoffen nodig om te kunnen groeien. Ik eet soms ook te weinig op een dag: echt slecht is dat!!!!
Ga niet minder eten!!! want dan zul je ook geen spieropbouw genereren. Je spieren hebben goede en schone voedingstoffen nodig om te kunnen groeien. Ik eet soms ook te weinig op een dag: echt slecht is dat!!!!

![[SF] da Burp](/images/user/63_1047222.jpg)