1816x bekeken
Powerplate?
Een soort krachttrainig met een erotisch tintje?
Ik vind niet dat je 'een sportschool kan ruilen voor een powerplate' 
Maar goed
Maar goed
Ok, ik heb t ooit geprobeert, half jaartje lang, is echt drie keer nix voor mij! Mijn spieren vinden dat soort dingen echt niet leuk (als er nog wat spieren zitten, ik vind t meer goedgevormd vet) maar goed, ik ga gewoon wel eens tussendoor ff rennen... gewoon lekker mp3 spelertje in me oortjes, lekker de dijk op en half uurtje ofzow rennen!!!
is echt perfect hoor!!
is echt perfect hoor!!
ja haha, ik heb hetzelfde maaike, maakt niks uit, uiteindelijk komt het wel!
heb nu 3 keer meegedaan en snap sommige pasjes al!
heb introducite fitness al gehad...maar fitness vind ik gewoon niet leuk, ik word daar ook niet actief van! van zo'nles wel, maar van ongecontroleerd fitnessen niet!
mag ik vragen wat je abo kost per maand en wat je ermee kan doen allemaal?
heb nu 3 keer meegedaan en snap sommige pasjes al!
heb introducite fitness al gehad...maar fitness vind ik gewoon niet leuk, ik word daar ook niet actief van! van zo'nles wel, maar van ongecontroleerd fitnessen niet!
mag ik vragen wat je abo kost per maand en wat je ermee kan doen allemaal?
sportschool...
ik fitnis thuis.. veel makelijker
en vecht op sportscholen... dat is wel weer leuk en leerzaam
en vecht op sportscholen... dat is wel weer leuk en leerzaam
nou de mijne is 49 euro in de maand! zit er 1 jr aan vast! er was een open weekend en dat spaarde me 69 eurootje in schrijfgeld!
mijne is ook onbeperkt:
zwemmen, subtropisch zwembad;
schaatsen;
fitness;
squash/ricochet;
zonnenbank;
sauna;
verder alle zaaldingen...yoga, steps, callenetics, tea bo...weet ik het!
dus dan ben ik nog niet zo duur uit volgens mij!

mijne is ook onbeperkt:
zwemmen, subtropisch zwembad;
schaatsen;
fitness;
squash/ricochet;
zonnenbank;
sauna;
verder alle zaaldingen...yoga, steps, callenetics, tea bo...weet ik het!
dus dan ben ik nog niet zo duur uit volgens mij!
Ik sta al heel lang ingeschreven bij een sportschool maar helaas ga ik niet vaak.
Fitness is niet echt iets voor mij denk ik. Zit er voorlopig nog wel effe aan vast aangezien ik meteen een jaarabonnement genomen heb.
Zit te denken om volgend jaar weer te gaan steppen. Dat heb ik ± 5 jaar gedaan maar dat begon te vervelen. Misschien toch maar weer beginnen.
Zit te denken om volgend jaar weer te gaan steppen. Dat heb ik ± 5 jaar gedaan maar dat begon te vervelen. Misschien toch maar weer beginnen.
Ben 2 jaar bezig met fitness. In het begin ging ik maar 1 keer per week, had een 10-rittenkaart die 3 maanden geldig was. Ik ging toen niet vaak 
Ik heb toen een jaarabonnement genomen, en nu ga ik 3 keer per week. Zo haal ik met geld eruit en ik zie resultaat
Vind het nu ook erg leuk om te doen. Doe meest 3 kwartier kracht en een half uur cardio.
Ik heb toen een jaarabonnement genomen, en nu ga ik 3 keer per week. Zo haal ik met geld eruit en ik zie resultaat
nee dat is bij mij niet!

bij mij werkt het anders...ieder programma duurt 3 maanden...dus iedereen begint opnieuw steeds...het voordeel hiervan is dat nieuwkomers makkelijk mee draaien, en dat je je 'dans' uit kunt bouwen zelf...dus dat je steeds beter wordt, je kan het dan ook steeds zwaarder maken in verschillende levels...
maar tis best moeilijk dat gevoel met die step
of niet dan?
bij mij werkt het anders...ieder programma duurt 3 maanden...dus iedereen begint opnieuw steeds...het voordeel hiervan is dat nieuwkomers makkelijk mee draaien, en dat je je 'dans' uit kunt bouwen zelf...dus dat je steeds beter wordt, je kan het dan ook steeds zwaarder maken in verschillende levels...
maar tis best moeilijk dat gevoel met die step