Partyflock

Forumonderwerp · 710908

Wie heeft er hier net als k ooit een vette k-trip gehad, waarbij het leek alsof je ziel je lichaam verlaatte...
Dit liet op mij een DIEPE indruk achter en het besef dat er meer is tussen hemel en aarde....

dat voel je iid zelf wel aan ja :yes:

Artiest Cosh
Vraagje:

Keta icm met alcohol? Slechte combi of wat? Wil nu et wel ff proberen maar heb al aardig wat biertjes gedronken...
De alcohol wordt enorm versterkt. Ik heb er alleen maar veel lol van gehad.

Ketamine opent nieuwe wereld...

dan moet je wel goeie hebben en das tegenwoordig hier in de buurt maar zelden
Afgelopen weekend voor het eerst gedaan.
Vrijdagavond klein lijntje,nou dat ging wel goed,lekker vrolijk ervan en totaal niet gaar.
Zaterdagavond met mn stomme kop veels te veel gepakt.
Pff nou nooit meer.
Zat in 1 of andere trip,totaal geen controle over lichaam en geest.
Voor mijn gevoel duurde het echt uren en uren.
Wat dus een uur bleek te zijn.
Ben ook nog over mn nek gegaan.

Ik was blij dat het op den duur begon uit te werken.
pff maar wat een :vaag: spul:

Ik hou het voortaanwel bij pep :yes:

Werkzaam bij Bar27
Keta icm met alcohol? Slechte combi of wat? Wil nu et wel ff proberen maar heb al aardig wat biertjes gedronken...

Hmmm.. zou er mee uitkijken...2x flink fout op gegaan..
Uitspraak van Kapitein Zuipschuit op maandag 13 maart 2006 om 13:11:
Afgelopen weekend voor het eerst gedaan.
Vrijdagavond klein lijntje,nou dat ging wel goed,lekker vrolijk ervan en totaal niet gaar.
Zaterdagavond met mn stomme kop veels te veel gepakt.
Pff nou nooit meer.
Zat in 1 of andere trip,totaal geen controle over lichaam en geest.
Voor mijn gevoel duurde het echt uren en uren.
Wat dus een uur bleek te zijn.
Ben ook nog over mn nek gegaan.

Ik was blij dat het op den duur begon uit te werken.
pff maar wat een spul:

Ik hou het voortaanwel bij pep

daar hou ik je aan...

Hoeveel moet je wel niet snuiven om in een k-hole te raken... Niet dat ik daar op zit te wachten, maar heb het genoeg gesnoven, heb op de grond gerold, heb er genoeg mee mee gemaakt, maar k-holes??? En wij hebben gewoon zuivere kristallen... En das echt geen rommel....
Zit tegenwoordig iedereen aan de Special K of wa??

Trip Trip Trip@@@Maak jezelf lekker gek!!
Echt een topsport als ik hier zo maar lees...
Maar denk maar na wie straks met jou opgescheept zit als je blijft TRIPPEN....Troep Ja
laatste aanpassing

troep

Zou je ook kunnen blijven hangen in een ket trip? Eigenlijk nooit bij nagedacht..

drugs maakt wonderen mogelijk
afgelope zaterdag een puntje op maar merkte er niks van was denk ook geen keta lijkt mij:D
Keta + lachgas(L)

ga er allemaal maar hardstikke verrot van!

mijn zusje krijgt dit als medicatie en mensen die dit gebruiken voor de LOL mogen van mij een ziekte krijgen en sterven :@

dit is een medicatie en geen lolletje.

Uitspraak van GO@ op vrijdag 27 januari 2006 om 13:14:
je komt er wel achter als je het meerdere malen heb gebruikt.Meer heb ik erniet over te zeggen Rotzooi!

idd gebruik het dus vooral lekker frequent!

je komt er wel achter :devil:

Stefje, dat je zusje dit krijgt als medicijn is erg vervelend en het zal dan ook een ernstige zaak zijn :(
Dit betreur ik erg en ik kan me heel goed voorstellen dat je nu gelijk gebruikers van ketamine met een verkeerd oog gaat aankijken.

Ik zal toch proberen mijn gebruik te verantwoorden:
Ketamine is naast een medicijn ook een narcose middel. Veel soorten drugs zijn ooit medicijnen geweest.
Het bijzondere van ketamine is dat de werking niet precies bekend is en dat het naast lichamelijke verdoving ook geestelijk actief is.
Het gaat mij puur om de mystieke ervaringen die ik op doe tijdens mijn ketamine trips. Ik probeer hiervan te leren en kan mezelf vanuit een ander perspectief waarnemen. Ook heb ik het idee dat ik met ketamine uit mijn lichaam treed en dus alvast op een 'redelijk' veilige manier kan ontdekken wat er allemaal nog meer is. Dit doet de angst om te sterven afnemen en laat je op een hele andere manier tegen het leven aankijken.

Verder is ketamine helemaal niet zo slecht voor je lichaam als de meeste drugs op de markt.

Don't get me wrong, we hebben gewoon een andere visie.
Sterkte met je zusje! (y) :knuffel:
laatste aanpassing

thanxs voor je vriendelijke reactie 8)

ja hier kan ik me echt zo pissig om maken.
me zusje heeft dystrofie en krijgt dit tegen de pijn.
je ziet haar eraangaan. dus zeg niet dat deze zooi geen invloed heeft!
het tast je lever en je zenuwen aan. ze staat onder controle daarvoor!
natuurlijk krijgt zij een constante dosis en een hoge. maar dat neemt het gevaar niet weg. en het gaat me niet alleen om mijn zusje, maar om alle andere zieken in deze wereld. er zijn veel mensen en kinder4en die vechten om hun leven(tje)
en mensen zoals jij spotten met zoiets waardevols.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 17:49:
Het gaat mij puur om de mystieke ervaringen

wat nou ervaring?
ik ben een keer bijna verzopen voelde me machteloos en het was het kutste gevoel ooit! waarom spotten met dat gevoel?
is het een honger naar gevaar? avontuur?

waarom niet je lijf nemen zoals het is?
en een onschuldig blowtje tot daaraantoe....
maar ketaminen zijn erg gevaarlijk! sommige combinaties kunnen de dood betekenen. er is niet veel van die zooi en daarom is het zo vreselijk duur! en ik vind het IN en IN triest dat er mensen zijn die deze soorten drug nemen puur voor hun LOL

Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 17:49:
Veel soorten drugs zijn ooit medicijnen geweest

hier zeg je het zelf.
medicatie is voor zieken.

waarom dan die zooi in een gezond lichaam proppen?

:no: ik zal dat nooit begrijpen

ik ben een keer bijna verzopen voelde me machteloos en het was het kutste gevoel ooit! waarom spotten met dat gevoel?
is het een honger naar gevaar? avontuur?

Dit is anders..maar jij staat hier zo negatief tegenover dat het voor mij verder geen zin heeft te proberen uit te leggen wat ik er mystiek aan vind.
Nogmaals sorry als ik je kwets, maar ketamine blijft mijn favo drugje en blowen is zowieso niet onschuldig, vooral op langer termijn. REMEMBER THAT.

Ik hoop dat een paar mede psychonauten op dit forum je wel wat beter kunnen helpen naar een goed antwoord. Ik heb mijn best gedaan.

(Y)
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 18:03:
Dit is anders..maar jij staat hier zo negatief tegenover dat het voor mij verder geen zin heeft te proberen uit te leggen wat ik er mystiek aan vind.
Nogmaals sorry als ik je kwets, maar ketamine blijft mijn favo drugje en blowen is zowieso niet onschuldig, vooral op langer termijn. REMEMBER THAT.

Ik hoop dat een paar mede psychonauten op dit forum je wel wat beter kunnen helpen naar een goed antwoord. Ik heb mijn best gedaan.

denk idd niet dat iemand het mij kan uitleggen :no:
ik wil het ook gewoon niet begrijpen.

wat ik tegen drugs heb, hebben anderen weer tegen op drank en een sigaretje, waar ik zo nu en dan van kan genieten ;)
je kan het niet altijd met elkaar eens zijn toch?

maarja ik wou het graag ff vermelden hier in het ketamine topic.

Mag hoor :bloem:

Maarrrrrrr wil ik toch nog ffies betweter spelen:
"Drank = Acohol = Drugs! "
"Sigaretje = Nicotine = Drugs!"

Het feit dat het legaal is en dus overal te verkrijgen maakt het in de ogen van de meeste mensen geen drugs. Toch komen de meeste lichamelijke en geestelijke verslavingen voort uit alcohol gebruik, plus het feit dat alcohol echt een van de schadelijkste stoffen is die je tot je kunt nemen :)

Iedere overheid kiest een aantal stoffen, legaliseert deze en gooit de rest op een verbodlijst. Tja en dan te bedenken dan een overheid ook uit mensen bestaat....

Wat nicotine betreft. Stel ik had een zusje die longkanker heeft gekregen. Juist niet door roken. Dan zou ik jouw ook wel kunnen afschieten als je beweert dat je zo nu en dan kan genieten van een sigaretje, zoals ik dat van een ketje doe...zelfde principe, keep that in mind (Y)
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 18:41:
Wat nicotine betreft. Stel ik had een zusje die longkanker heeft gekregen. Juist niet door roken. Dan zou ik jouw ook wel kunnen afschieten als je beweert dat je zo nu en dan kan genieten van een sigaretje, zoals ik dat van een ketje doe...zelfde principe, keep that in mind

dat vind ik nou wel erg kortzichtig hoor :S

Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 18:41:
Maarrrrrrr wil ik toch nog ffies betweter spelen:

hmz daarom (Y)

ketamine dat is pas machine
als ik dit allemaal lees dan wil ik het graag een keer proberen. jammer alleen is dat het bijna niet te krijgen is in almere. nou ja verder zoeken ;)

Uitspraak van spownie op donderdag 30 maart 2006 om 19:51:
dan wil ik het graag een keer proberen

kom maar hier ik dien het je maar al te graag toe :[
Werkzaam bij UF Events
Artiest {SHOWLIST artist 34780, 39433}
keta opent zeker een nieuwe dondersvage wereld(y)
keta :respect: (y)
maar veel mense moete t nie neme, omdat ze er nie mee om kunne gaan :/
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 maart 2006 om 16:04:
kom maar hier ik dien het je maar al te graag toe:[

Wanneer kan ik komen? o:)
mocht je het ooit zelf willen maken heb je hier de formule :X

Ketamine

IUPAC name:

2-(2-chlorophenyl)-
2-(methylamino)-cyclohexanone

CAS number
6740-88-1 ATC code

N01AX03

Chemical formula C13 H16 ClNO

Molecular weight 237.7

Bioavailability 93% IM, 17% oral

Metabolism liver
Elimination half life 2.5 hours

Excretion renal (> 90% ), urine :/

Pregnancy category B
Legal status DEA Schedule III 🇺🇸 POM (Unscheduled, UK, though Class C)

Delivery IV, IM, Insufflated, oral, topical
laatste aanpassing

nee nog niet gehad maar ik heb er wel over gelzen lijkt me echt kk spacuh

Uitspraak van (K) *Angel* op zaterdag 1 april 2006 om 18:31:
Wanneer kan ik komen?

als je tussen 6 planken wil nu :@

teringzooi
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 april 2006 om 23:48:
als je tussen 6 planken wil nu

teringzooi

Dat het teringzooi is ben ik mee eens,zeker na het zelf te hebben ervaart.

Maar als andere mensen dat willen doen moeten ze dat vooral niet laten,een ieder is vrij om te nemen wat ie wil(vind ik dan)

ja leuk maar stuur maar wat troep deze kant op.. (A)
Uitspraak van Nexus.. op dinsdag 4 april 2006 om 16:01:
Ketamine

IUPAC name:

2-(2-chlorophenyl)-
2-(methylamino)-cyclohexanone

CAS number
6740-88-1 ATC code

N01AX03

Chemical formula C13 H16 ClNO

Molecular weight 237.7

Bioavailability 93% IM, 17% oral

Metabolism liver
Elimination half life 2.5 hours

Excretion renal (> 90% ), urine

Pregnancy category B
Legal status DEA Schedule III 🇺🇸 POM (Unscheduled, UK, though Class C)

Delivery IV, IM, Insufflated, oral, topicallaatste aanpassing 4 april 2006 16:03

wow, is er een docter in de zaal? grappig gebruikers die weten wat ze precies gebruiken

aankomende zomer maar eens proberen :D iemand nog tips voor de eerste keer? (welke omstandigheden het best zijn enz..)
laatste aanpassing

aankomende zomer maar eens proberen :D iemand nog tips voor de eerste keer? (welke omstandigheden het best zijn enz..)

Niet deelnemen aan het verkeer, verder kan er weinig fout gaan als je met puntjes werkt (Y)

Uitspraak van verwijderd op maandag 17 april 2006 om 15:30:
iemand nog tips voor de eerste keer?

zaterdag dus voor het eerst geprobeerd.. tips:
- geen mensen die geen ket gebruiken
- zorgen dat je niet afgeleid kan worden
- niet blowen
- spacemuziek vond ik wel chill
- genoeg keta hebben :p

(y)

heb het 1 keer gehad samen met een vriend van me, we hadden er allebei dus wel bij geblowt en toen we nog bij een vriend van me thuis zaten was er nog niks aan de hand, maar op het moment dat we naar huis gingen, hadden we allebei een niet zo leuke ervaring gehad. ik zag allemaal rare dingen en normaal vind ik een trip idee niet erg, maar deze wel. werd allemaal heel druk. en zag mezelf gewoon als een junk zitten. totaal niet chill dus.

ja heb ik ook gehad wel een mooie ervaring
vriend van me heb het een keer gedaan..
hij zat op een bankje want kon niet meer lopen
hij kon nix meer..niet praten
nix bewegen :/
was heel raar om dat te zien..

na een uurtje ging het weer
en zijn we verder gaan feesten...:)
k-hole... eens en nooit meer... hoewel was eigenlijk wel knettervaag :P:P:Phahahaha
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 maart 2006 om 16:04:
kom maar hier ik dien het je maar al te graag toe

intraveneus?? o:)
Uitspraak van Likje M. op dinsdag 18 april 2006 om 13:38:
intraveneus??

ja kan het beter intramusculair toedienen (daar is het ook voor bedoeld) ;)
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 april 2006 om 23:48:
als je tussen 6 planken wil nu

Zo is dat een bedreiging?

k-hole, eens en elke keer!
Afgelopen 3 weekenden even vreselijk in de after gebruikt onder invloed van pillen, speed en wiet. Ik moet zeggen dat ik het het lekkerste vond om eerst 2 pillen te slikken die te voelen opkomen en dan 2 beste lijnen naar binnen te werken :vaag:
dit weekend ga ik ook voorhet eerst nemen!
spannnnnend :D