Afgelopen weekend voor het eerst gedaan.
Vrijdagavond klein lijntje,nou dat ging wel goed,lekker vrolijk ervan en totaal niet gaar.
Zaterdagavond met mn stomme kop veels te veel gepakt.
Pff nou nooit meer.
Zat in 1 of andere trip,totaal geen controle over lichaam en geest.
Voor mijn gevoel duurde het echt uren en uren.
Wat dus een uur bleek te zijn.
Ben ook nog over mn nek gegaan.
Ik was blij dat het op den duur begon uit te werken.
pff maar wat een
spul:
Ik hou het voortaanwel bij pep
Vrijdagavond klein lijntje,nou dat ging wel goed,lekker vrolijk ervan en totaal niet gaar.
Pff nou nooit meer.
pff maar wat een
Uitspraak van Kapitein Zuipschuit op maandag 13 maart 2006 om 13:11:Afgelopen weekend voor het eerst gedaan.
Pff nou nooit meer.
pff maar wat een spul:
daar hou ik je aan...
Keta + lachgas
Stefje, dat je zusje dit krijgt als medicijn is erg vervelend en het zal dan ook een ernstige zaak zijn
Dit betreur ik erg en ik kan me heel goed voorstellen dat je nu gelijk gebruikers van ketamine met een verkeerd oog gaat aankijken.
Ik zal toch proberen mijn gebruik te verantwoorden:
Ketamine is naast een medicijn ook een narcose middel. Veel soorten drugs zijn ooit medicijnen geweest.
Het bijzondere van ketamine is dat de werking niet precies bekend is en dat het naast lichamelijke verdoving ook geestelijk actief is.
Het gaat mij puur om de mystieke ervaringen die ik op doe tijdens mijn ketamine trips. Ik probeer hiervan te leren en kan mezelf vanuit een ander perspectief waarnemen. Ook heb ik het idee dat ik met ketamine uit mijn lichaam treed en dus alvast op een 'redelijk' veilige manier kan ontdekken wat er allemaal nog meer is. Dit doet de angst om te sterven afnemen en laat je op een hele andere manier tegen het leven aankijken.
Verder is ketamine helemaal niet zo slecht voor je lichaam als de meeste drugs op de markt.
Don't get me wrong, we hebben gewoon een andere visie.
Sterkte met je zusje!

Dit betreur ik erg en ik kan me heel goed voorstellen dat je nu gelijk gebruikers van ketamine met een verkeerd oog gaat aankijken.
Ik zal toch proberen mijn gebruik te verantwoorden:
Ketamine is naast een medicijn ook een narcose middel. Veel soorten drugs zijn ooit medicijnen geweest.
Het bijzondere van ketamine is dat de werking niet precies bekend is en dat het naast lichamelijke verdoving ook geestelijk actief is.
Het gaat mij puur om de mystieke ervaringen die ik op doe tijdens mijn ketamine trips. Ik probeer hiervan te leren en kan mezelf vanuit een ander perspectief waarnemen. Ook heb ik het idee dat ik met ketamine uit mijn lichaam treed en dus alvast op een 'redelijk' veilige manier kan ontdekken wat er allemaal nog meer is. Dit doet de angst om te sterven afnemen en laat je op een hele andere manier tegen het leven aankijken.
Verder is ketamine helemaal niet zo slecht voor je lichaam als de meeste drugs op de markt.
Don't get me wrong, we hebben gewoon een andere visie.
Sterkte met je zusje!
laatste aanpassing
thanxs voor je vriendelijke reactie 
ja hier kan ik me echt zo pissig om maken.
me zusje heeft dystrofie en krijgt dit tegen de pijn.
je ziet haar eraangaan. dus zeg niet dat deze zooi geen invloed heeft!
het tast je lever en je zenuwen aan. ze staat onder controle daarvoor!
natuurlijk krijgt zij een constante dosis en een hoge. maar dat neemt het gevaar niet weg. en het gaat me niet alleen om mijn zusje, maar om alle andere zieken in deze wereld. er zijn veel mensen en kinder4en die vechten om hun leven(tje)
en mensen zoals jij spotten met zoiets waardevols.
wat nou ervaring?
ik ben een keer bijna verzopen voelde me machteloos en het was het kutste gevoel ooit! waarom spotten met dat gevoel?
is het een honger naar gevaar? avontuur?
waarom niet je lijf nemen zoals het is?
en een onschuldig blowtje tot daaraantoe....
maar ketaminen zijn erg gevaarlijk! sommige combinaties kunnen de dood betekenen. er is niet veel van die zooi en daarom is het zo vreselijk duur! en ik vind het IN en IN triest dat er mensen zijn die deze soorten drug nemen puur voor hun LOL
hier zeg je het zelf.
medicatie is voor zieken.
waarom dan die zooi in een gezond lichaam proppen?
ik zal dat nooit begrijpen
ja hier kan ik me echt zo pissig om maken.
me zusje heeft dystrofie en krijgt dit tegen de pijn.
je ziet haar eraangaan. dus zeg niet dat deze zooi geen invloed heeft!
het tast je lever en je zenuwen aan. ze staat onder controle daarvoor!
natuurlijk krijgt zij een constante dosis en een hoge. maar dat neemt het gevaar niet weg. en het gaat me niet alleen om mijn zusje, maar om alle andere zieken in deze wereld. er zijn veel mensen en kinder4en die vechten om hun leven(tje)
en mensen zoals jij spotten met zoiets waardevols.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 17:49:Het gaat mij puur om de mystieke ervaringen
wat nou ervaring?
ik ben een keer bijna verzopen voelde me machteloos en het was het kutste gevoel ooit! waarom spotten met dat gevoel?
waarom niet je lijf nemen zoals het is?
en een onschuldig blowtje tot daaraantoe....
maar ketaminen zijn erg gevaarlijk! sommige combinaties kunnen de dood betekenen. er is niet veel van die zooi en daarom is het zo vreselijk duur! en ik vind het IN en IN triest dat er mensen zijn die deze soorten drug nemen puur voor hun LOL
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 17:49:Veel soorten drugs zijn ooit medicijnen geweest
hier zeg je het zelf.
medicatie is voor zieken.
waarom dan die zooi in een gezond lichaam proppen?
Dit is anders..maar jij staat hier zo negatief tegenover dat het voor mij verder geen zin heeft te proberen uit te leggen wat ik er mystiek aan vind.
Nogmaals sorry als ik je kwets, maar ketamine blijft mijn favo drugje en blowen is zowieso niet onschuldig, vooral op langer termijn. REMEMBER THAT.
Ik hoop dat een paar mede psychonauten op dit forum je wel wat beter kunnen helpen naar een goed antwoord. Ik heb mijn best gedaan.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 18:03:Dit is anders..maar jij staat hier zo negatief tegenover dat het voor mij verder geen zin heeft te proberen uit te leggen wat ik er mystiek aan vind.
Nogmaals sorry als ik je kwets, maar ketamine blijft mijn favo drugje en blowen is zowieso niet onschuldig, vooral op langer termijn. REMEMBER THAT.
Ik hoop dat een paar mede psychonauten op dit forum je wel wat beter kunnen helpen naar een goed antwoord. Ik heb mijn best gedaan.
denk idd niet dat iemand het mij kan uitleggen
ik wil het ook gewoon niet begrijpen.
wat ik tegen drugs heb, hebben anderen weer tegen op drank en een sigaretje, waar ik zo nu en dan van kan genieten
je kan het niet altijd met elkaar eens zijn toch?
maarja ik wou het graag ff vermelden hier in het ketamine topic.
Mag hoor 
Maarrrrrrr wil ik toch nog ffies betweter spelen:
"Drank = Acohol = Drugs! "
"Sigaretje = Nicotine = Drugs!"
Het feit dat het legaal is en dus overal te verkrijgen maakt het in de ogen van de meeste mensen geen drugs. Toch komen de meeste lichamelijke en geestelijke verslavingen voort uit alcohol gebruik, plus het feit dat alcohol echt een van de schadelijkste stoffen is die je tot je kunt nemen
Iedere overheid kiest een aantal stoffen, legaliseert deze en gooit de rest op een verbodlijst. Tja en dan te bedenken dan een overheid ook uit mensen bestaat....
Wat nicotine betreft. Stel ik had een zusje die longkanker heeft gekregen. Juist niet door roken. Dan zou ik jouw ook wel kunnen afschieten als je beweert dat je zo nu en dan kan genieten van een sigaretje, zoals ik dat van een ketje doe...zelfde principe, keep that in mind
Maarrrrrrr wil ik toch nog ffies betweter spelen:
"Drank = Acohol = Drugs! "
"Sigaretje = Nicotine = Drugs!"
Het feit dat het legaal is en dus overal te verkrijgen maakt het in de ogen van de meeste mensen geen drugs. Toch komen de meeste lichamelijke en geestelijke verslavingen voort uit alcohol gebruik, plus het feit dat alcohol echt een van de schadelijkste stoffen is die je tot je kunt nemen
Iedere overheid kiest een aantal stoffen, legaliseert deze en gooit de rest op een verbodlijst. Tja en dan te bedenken dan een overheid ook uit mensen bestaat....
Wat nicotine betreft. Stel ik had een zusje die longkanker heeft gekregen. Juist niet door roken. Dan zou ik jouw ook wel kunnen afschieten als je beweert dat je zo nu en dan kan genieten van een sigaretje, zoals ik dat van een ketje doe...zelfde principe, keep that in mind
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 18:41:Wat nicotine betreft. Stel ik had een zusje die longkanker heeft gekregen. Juist niet door roken. Dan zou ik jouw ook wel kunnen afschieten als je beweert dat je zo nu en dan kan genieten van een sigaretje, zoals ik dat van een ketje doe...zelfde principe, keep that in mind
dat vind ik nou wel erg kortzichtig hoor
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 18:41:Maarrrrrrr wil ik toch nog ffies betweter spelen:
hmz daarom
als ik dit allemaal lees dan wil ik het graag een keer proberen. jammer alleen is dat het bijna niet te krijgen is in almere. nou ja verder zoeken 
mocht je het ooit zelf willen maken heb je hier de formule 
Ketamine
IUPAC name:
2-(2-chlorophenyl)-
2-(methylamino)-cyclohexanone
CAS number
6740-88-1 ATC code
N01AX03
Chemical formula C13 H16 ClNO
Molecular weight 237.7
Bioavailability 93% IM, 17% oral
Metabolism liver
Elimination half life 2.5 hours
Excretion renal (> 90% ), urine
Pregnancy category B
Legal status DEA Schedule III 🇺🇸 POM (Unscheduled, UK, though Class C)
Delivery IV, IM, Insufflated, oral, topical
Ketamine
IUPAC name:
2-(2-chlorophenyl)-
CAS number
6740-88-1 ATC code
N01AX03
Molecular weight 237.7
Metabolism liver
Pregnancy category B
Delivery IV, IM, Insufflated, oral, topical
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 april 2006 om 23:48:als je tussen 6 planken wil nu
teringzooi
Dat het teringzooi is ben ik mee eens,zeker na het zelf te hebben ervaart.
Maar als andere mensen dat willen doen moeten ze dat vooral niet laten,een ieder is vrij om te nemen wat ie wil(vind ik dan)
Ketamine
IUPAC name:
2-(2-chlorophenyl)-
CAS number
6740-88-1 ATC code
N01AX03
Molecular weight 237.7
Metabolism liver
Pregnancy category B
Delivery IV, IM, Insufflated, oral, topicallaatste aanpassing 4 april 2006 16:03
wow, is er een docter in de zaal? grappig gebruikers die weten wat ze precies gebruiken
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 april 2006 om 15:30:iemand nog tips voor de eerste keer?
zaterdag dus voor het eerst geprobeerd.. tips:
- geen mensen die geen ket gebruiken
- zorgen dat je niet afgeleid kan worden
- niet blowen
- spacemuziek vond ik wel chill
- genoeg keta hebben
heb het 1 keer gehad samen met een vriend van me, we hadden er allebei dus wel bij geblowt en toen we nog bij een vriend van me thuis zaten was er nog niks aan de hand, maar op het moment dat we naar huis gingen, hadden we allebei een niet zo leuke ervaring gehad. ik zag allemaal rare dingen en normaal vind ik een trip idee niet erg, maar deze wel. werd allemaal heel druk. en zag mezelf gewoon als een junk zitten. totaal niet chill dus.
Uitspraak van HARDCORETEKNO op dinsdag 18 april 2006 om 13:20:k-hole... eens en nooit meer...
helemaal mee eens

![[PPT] Arjen de :banana:](/images/user/158106_52044.jpg)

![[ Coldstream ]](/images/user/133641_129020.jpg)