Partyflock

Forumonderwerp · 710908

Wie heeft er hier net als k ooit een vette k-trip gehad, waarbij het leek alsof je ziel je lichaam verlaatte...
Dit liet op mij een DIEPE indruk achter en het besef dat er meer is tussen hemel en aarde....
Zaterdag met ket meer pret op stap, althans, dat gaat blijken...

:LIJN::BLOEM:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 22:04:
Uitspraak van [KPT]BoriZ op woensdag 29 maart 2006 om 18:41:
Wat nicotine betreft. Stel ik had een zusje die longkanker heeft gekregen. Juist niet door roken. Dan zou ik jouw ook wel kunnen afschieten als je beweert dat je zo nu en dan kan genieten van een sigaretje, zoals ik dat van een ketje doe...zelfde principe, keep that in mind

dat vind ik nou wel erg kortzichtig hoor

en waarom dan wel???? het is toch hetzelfde principe :/
laat mensen nou lekker spacen op de K wat boeit jou dat nou !! dat van je zusje is heel erg maar dan hoef je nog niet zo belerend te gaan doen
laatste aanpassing

ik was een avond een keer vet dronken en 3 maten van mij had keta op.. ik zat bij hun in de auto... nou ik dacht dat ik gek werd.. dus ben maar uit de auto gestapt.. word je echt knetter gek van.. vooral als je zo dronken bent..
hoe duur is K eigenlijk
K is tussen de 20 en 30 euro per gram. Waar ik woon in ieder geval.

Verder kun je niet in een trip blijven hangen, en bestaan er veel te veel fabeltjes over. Niet dat het gezond is, dat is geen 1 drug. Maar Ketamine verdwijnt heel snel uit je bloed en is niet terug te zien in drug tests. Verder wordt het al sinds jaar en dag gebruikt in de dieren geneeskunde en bij kinder afdelingen in ziekenhuizen en er zijn geen bijzondere lange-termijn effecten bekend.

Je word inderdaad erg gek als je in snel bewegende voorwerpen zit, of die in de buurt zijn, omdat je zeg maar 10x langzamer gaat leven als het ware.

Verder raad ik iedereen die begint aan om het lekker rustig aan te doen. Je moet het gewoon steeds iets opbouwen. Dan geniet je er het meest van, en zijn de risico's het minst. Een K-Hole is meestal geen prettige ervaring, zeker niet als het de eerste keer is en je niet weet wat je uberhaupt moet verwachten.
Uitspraak van HARDCORETEKNO op woensdag 19 april 2006 om 14:40:

Zeker man, vooral doen. Lekker je aderen molesteren. Als je dat een tijdje doet raak je immuun voor ketamine en doet het je niks meer. Het is maar wat je leuk vind. Als mensen nou eens op internet zoeken naar informatie over het middel, dan zouden ze zulke dingen weten en gewoon normaal doen.
Uitspraak van J.(F) op vrijdag 21 april 2006 om 13:34:
dit weekend ga ik ook voorhet eerst nemen!
spannnnnend

ee Joyce hoestie? regel ook is voor mij :P

nou mensen, ga vooral zo door.:(

Waarom?

Mij lijkt t super vet :yes:

Kan erg beanstigend zijn, om diep in een k-hole te raken en het fijne gevoel ervan ondekken moet je eigenlijk eventjes opgeven te bestaan :)
Ik krijg wellis K aangeboden , maar het is dus echt een tripmiddel ?
Oei ik d8 da ut een "opwekkendde" drugs was.
maar alsk dit lees lijkt het me tog spr vet.
k zal er is over nadnke om da te doen
Ik heb vrij vaak ketamine gehad en vind het nog steeds met stip mijn favoriete drug. Afhankelijk van de dosis is het in praktisch iedere situatie wel een geschikt middel: In een drukke omgeving kleine hoeveelheden (<80mg), met een groepje vrienden in een relaxte settings geeft max. 140mg wel een geestveruimende belevenis en in absolute duisternis en stilte kunnen 150 tot 300mg een zeer indrukwekkende ervaring teweeg brengen.

Bij hogere hoeveelheden vind ik het effect niet altijd recreatief (vooral omdat je vaak niet meer weet dat je uberhaupt onder invloed bent en gewoon volledig geintegreerd bent in een volkomen abstracte alternatieve realiteit), maar wel altijd interessant.

Ketamine is geen tripmiddel (zoals de phenethylamines en tryptamines), maar een dissociatief (net als lachgas, PCP en DXM - stoffen die overigens allemaal schadelijker zijn dan Ketamine). Het maakt dat de communicatie tussen je zintuigen en je waarneming/ervaring tijdelijk geblokkeerd wordt waardoor je belevening wordt gevormt op basis van je onderbewustzijn (herinneringen, gevoelens, dromen etc). De ketamine ervaring kan (zoals inmiddels al verschillende malen aangekaart is) behoorlijk heftig en overweldigend zijn, wat het middel zeker niet voor iedereen een geschikt iets maakt.

Ketamine is met stip 1 van de meest veilige illegale drugs die er op de hedendaagse markt te vinden zijn. Het is lichamlijk volkomen onschuldig (het wordt niet voor niks gebruikt als Narcosemiddel bij met name kleine kinderen en oude mensen) omdat het in tegenstelling tot andere narcosemiddellen de ademhaling, hartslag en andere primaire lichaamsfuncties niet verzwakt maar juist licht stimuleerd.

Het is dan ook onmogelijk om een overdosis ketamine te pakken. Je zou dan namelijk zo'n 7 gram pure ketamine in 1 x moeten injecteren. Je zult echter al na 500 mg geinjecteerd knockout gaan en na een poosje (enkele uren) weer gewoon bijkomen. Het snuiven een absurde hoeveelheid ketamine is in principe nooit dodelijk. Het is namelijk onmogelijk om op deze wijze genoeg ketamine binnen te krijgen om een concentratie van 7 gr in je bloedbaan te kunnen bereiken.

Naast het feit dat ketamine dus volstrekt niet ongezond is, beschermt het de hersenen ook nog eens tegen de schadelijke effecten van tal van andere middelen zoals MDMA.

Ketamine kan echter wel gevaarlijk zijn wanneer het gecombineerd wordt met bepaalde andere middelen en indirect wanneer het in het verkeer wordt gebruikt of wanneer iemand valt na ketamine te hebben gebruikt.

Het heeft op zich echter geen schadelijke effecten op geestelijk en/of lichamelijk vlak en zorgt enkel voor een snellere afbraak van vitamine B12 in het lichaam. Bij chronisch en/of veelvuldig gebruik kan het dus wel eens verstandig zijn om ervoor te zorgen dat je daarvan wat extra binnenkrijgt.

Mij lijkt het ook erg interessant, maar khou dr denk ik niet van als ik helemaal geen besef meer heb van realiteit.

Wat ik mij nou afvraag he, zelf heb ik door oa xtc ook het gevoel gekregen dat er gewoon meer is dan dat wij denken.
Een paar keer heb ik zelfs gehad dat ik op het punt stond erachter te komen, dacht ik.

Maar moet je nou blij zijn met het idee dat er meer is?
LaLaLa -

Het antwoord daarop is voor ieder verschillend. Ik persoonlijk zeg volmondig "ja" wat veel te maken heeft met mijn persoonlijkheid (interesse in zaken als psychologie, quantum chaos, abstracte zaken en juist die drang om alles te analyzeren en tot antwoorden of theorien te komen die bij deze vragen passen).

Voor veel mensen is het tijdelijk betreden van een "alternative realiteit" absoluut geen plezierige ervaring. Vooral bij hogere doseringen ben je je niet meer bewust van het feit wie, wat en waarom je bent. Alles wat wij als logisch ervaren valt ineens weg en je begeeft je op volkomen onbekend terrein. Vaak heb je niet eens zozeer het gevoel dat er simpelweg "meer is", maar juist meer dat datgene wat wij als realiteit ervaren slechts een illusie is. Je bestaat slechts uit (onder)bewustzijn en lijkt een glimps op te vangen van de werking van het universum, de realitiviteit van tijd en ruimte en ervaringen hebt die in het geheel niet voortkomen uit zintuigelijke waarnemingen.

Wat voor mij een k-hole toch bijna altijd een geslaagde ervaring heeft gemaakt, heeft veel te maken met het feit dat emoties niet versterkt worden zoals dat bij echte tripmidddelen (Paddo's, LSD, DMT, 2-CT-7, 2C-E etc.) het geval is.

Voor iedereen die (nog) geen ervaring heeft met ketamine en wel van plan is het ooit te gaan proberen, gelden in mijn visie de vaste richtlijnen: Begin met een lage dosering, in een rustige omgeving, op nuchtere maag. Tast van daaruit de mogelijkheden af en bekijk of je het een plezierig middel vindt. Mocht dat het geval zijn, gebruik het middel van met mate.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 14:10:
zelf heb ik door oa xtc ook het gevoel gekregen dat er gewoon meer is dan dat wij denken.
Een paar keer heb ik zelfs gehad dat ik op het punt stond erachter te komen, dacht ik.

Dat is iets waar iedereen mee bezig is van binnen, en dat komt er door de stoffen in drugs gewoon uit.
ik geloof er niet zozeer in dat het realiteit is, gewoon een speling van je hersenen :)

Verder zou ik persoonlijk die ketamine nooit proberen,ik hou niet van die tripdrugs 8)
laatste 4 weke op maar je raakt der volgens mij
heel snel minder gevoelig voor.

maar is wel lekker spul veel lijpe dinge mee
gemaakt door keta :d

van het weekeind weer :D
laatste aanpassing

dikke bende man hoef het nooit weer

dikke bende man hoef het nooit weer

het is ook niet neergelegd voor iedereen, meer een bepaald soort gevorderde durgsgebruikers! ;)

ik ga trouwen met keta!!!

had dit weekend een ffies minder plezante ervaring van mister k. gekregen :)

Ik ben behoorlijk ervaren met ketamine en helaas gaat dit gepaard met een forse tolerantie. Nu las ik over de combo ghb en ketamine. Een k-hole was zo sneller te bereiken. Ben wel eens goed fout gegaan op deze combo maar besloot me er nog een keer aan te wagen.

Na een aantal kleine dunne lijntjes te hebben weggesnoven begon de K verrassen snel te werken!
Ik was wat tv aan het kijken toen ik verbaasd op de heftige opkomst van de werking reageerde.
De meestal rustig opkomende buzz kwam als een soort immense trilling op me af. Geluid bestond eventjes niet meer en kwam in golven af en toe terug. De beelden op de tv leken een eigen leven te leiden en werden een soort van heel realistisch. Ook mijn kamer leek steeds minder vertrouwd en rationeel denken bleek onmogelijk. Ik snapte niet eens meer de communicatie naar mijzelf en wat nog verontrustender was, was dat ik het idee kreeg langszaam gestoord te worden terwijl ik mezelf ervan bewust was.
Ik wilde wel normaal denken en ik had nog steeds het gevoel dit te kunnen alleen was het onmogelijk.
Tijd bestond niet meer en ik kreeg het idee opgesloten te zitten in een soort surrealm. Om deze angst een beetje te overkomen besloot ik de trap af te gaan om te kijken of de rest van het huis nog wel normaal overkwam. Dit was niet het geval. Zodra ik mijn kamer uit was begon ik te twijfelen aan de zoldertrap. Zag deze er normaal ook zo uit of was dit nou de trap van ons vorige huis? Ook kon ik steeds minder van mijn eigen ‘ik’ voor de geest halen en wist bijna niet meer wie ik was. Naderhand was dit natuurlijk het oplossen van mijn ego en ik was dus een stap verder dan de k-hole die ik gewend was.

Ik dacht heel even dat ik overleden was en dat ik als een soort geest door mijn huis dwaalde. Wachtend op een teken van boen of een gids of engel die mij op moest halen.
Ik kon mezelf nog net voortbewegen en liep moeizaam de trap af en liep de badkamer in. Hier ging ik zitten luisteren of er überhaupt nog andere mensen in ons huis in deze dimensie aanwezig waren en ik niet daadwerkelijk in een soort tijdloze tussengrens van realisme naar surrealisme vastzat.
De hele sfeer van mijn dissociatie deed me erg denken aan een verfilming van een boek van stephen king waarin een vliegtuig door een soort tijdgrens vliegt. Kan even niet meer op de naam komen…

Opeens hoorde ik gelach van beneden komen wat een immense opluchting was. Toch durfde ik me niet te vertonen aan mijn huisgenoten. Ik kon amper meer iets normaal waarnemen, alles leek geanimeerd en er was geen patroon in iets te herkennen.
Eenmaal terug beland op mijn kamer ben ik op bed gaan liggen en kwam heel langzaam weer in contact met mijn eigen ‘ik’ en de omgeving om mij jeen werd ook weer langzaam vertrouwder.

Ik zou deze tip een soort van wakkere nachtmerrie en een complete mindfuck kunnen noemen. Ik kwam onverwacht in een heel beangstigende maar toch ook fascinerende staat van zijn die ik best nog eens wil ervaren maar dan beter voorbereid. Het was namelijk ook wel een erg boeiend iets om zo erg ver van je eigen ik vandaan te zijn terwijl je nog wel in deze wereld waarneemt zei het niet op een haast onmogelijke manier. Een vertekenend beeld van de al door ons zelf geschetste maya 

Moeilijk te omschrijven allemaal maar zeker 1 van de heftigste ketamine ervaringen tot nu toe!
laatste aanpassing

no drugs :)

Toch vind je het stiekem boeiend opdondertje want ik heb je nu al 2 keer op het drugsforum betrapt ;)

Als je met K niet een dosis toendient waarbij je over de grens van bewustzijnsverlies gaat, krijg je geen enkel inzicht in wat Ketamine werkelijk is.

Een dosis waarbij je net blijft hangen voordat punt kan erg ontspannend zijn, maar dan blijf ik persoonlijk met een gevoel hangen dat ik voor een deur heb gestaan waar ik graag had ingewild maar wat niet kon, en dus wil ik dan opnieuw. Volledig de poort neemt zo'n gevoel naderhand weg.

@ Boris, combineer K eens met acid als je echt opzoek bent naar heftige geestelijke ervaringen. ;)
laatste aanpassing

@ Boris, combineer K eens met acid als je echt opzoek bent naar heftige geestelijke ervaringen.

check hier eens :)
https://partyflock.nl/topic/867028

Ben erg gevoelig voor entiteiten als ik dissociatieven combineer met psychedelica. Wil het zeker nog een keer proberen maar dan met een zeer goede voorbereiding op bewust deze combinatie.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 september 2004 om 19:37:
Wie heeft er hier net als k ooit een vette k-trip gehad, waarbij het leek alsof je ziel je lichaam verlaatte...
Dit liet op mij een DIEPE indruk achter en het besef dat er meer is tussen hemel en aarde....

Uitspraak van verwijderd op maandag 22 mei 2006 om 11:52:
had dit weekend een ffies minder plezante ervaring van mister k. gekregen

Ik ben behoorlijk ervaren met ketamine en helaas gaat dit gepaard met een forse tolerantie. Nu las ik over de combo ghb en ketamine. Een k-hole was zo sneller te bereiken. Ben wel eens goed fout gegaan op deze combo maar besloot me er nog een keer aan te wagen.

Na een aantal kleine dunne lijntjes te hebben weggesnoven begon de K verrassen snel te werken!
Ik was wat tv aan het kijken toen ik verbaasd op de heftige opkomst van de werking reageerde.
De meestal rustig opkomende buzz kwam als een soort immense trilling op me af. Geluid bestond eventjes niet meer en kwam in golven af en toe terug. De beelden op de tv leken een eigen leven te leiden en werden een soort van heel realistisch. Ook mijn kamer leek steeds minder vertrouwd en rationeel denken bleek onmogelijk. Ik snapte niet eens meer de communicatie naar mijzelf en wat nog verontrustender was, was dat ik het idee kreeg langszaam gestoord te worden terwijl ik mezelf ervan bewust was.
Ik wilde wel normaal denken en ik had nog steeds het gevoel dit te kunnen alleen was het onmogelijk.
Tijd bestond niet meer en ik kreeg het idee opgesloten te zitten in een soort surrealm. Om deze angst een beetje te overkomen besloot ik de trap af te gaan om te kijken of de rest van het huis nog wel normaal overkwam. Dit was niet het geval. Zodra ik mijn kamer uit was begon ik te twijfelen aan de zoldertrap. Zag deze er normaal ook zo uit of was dit nou de trap van ons vorige huis? Ook kon ik steeds minder van mijn eigen ‘ik’ voor de geest halen en wist bijna niet meer wie ik was. Naderhand was dit natuurlijk het oplossen van mijn ego en ik was dus een stap verder dan de k-hole die ik gewend was.

Ik dacht heel even dat ik overleden was en dat ik als een soort geest door mijn huis dwaalde. Wachtend op een teken van boen of een gids of engel die mij op moest halen.
Ik kon mezelf nog net voortbewegen en liep moeizaam de trap af en liep de badkamer in. Hier ging ik zitten luisteren of er überhaupt nog andere mensen in ons huis in deze dimensie aanwezig waren en ik niet daadwerkelijk in een soort tijdloze tussengrens van realisme naar surrealisme vastzat.
De hele sfeer van mijn dissociatie deed me erg denken aan een verfilming van een boek van stephen king waarin een vliegtuig door een soort tijdgrens vliegt. Kan even niet meer op de naam komen…

Opeens hoorde ik gelach van beneden komen wat een immense opluchting was. Toch durfde ik me niet te vertonen aan mijn huisgenoten. Ik kon amper meer iets normaal waarnemen, alles leek geanimeerd en er was geen patroon in iets te herkennen.
Eenmaal terug beland op mijn kamer ben ik op bed gaan liggen en kwam heel langzaam weer in contact met mijn eigen ‘ik’ en de omgeving om mij jeen werd ook weer langzaam vertrouwder.

Ik zou deze tip een soort van wakkere nachtmerrie en een complete mindfuck kunnen noemen. Ik kwam onverwacht in een heel beangstigende maar toch ook fascinerende staat van zijn die ik best nog eens wil ervaren maar dan beter voorbereid. Het was namelijk ook wel een erg boeiend iets om zo erg ver van je eigen ik vandaan te zijn terwijl je nog wel in deze wereld waarneemt zei het niet op een haast onmogelijke manier. Een vertekenend beeld van de al door ons zelf geschetste maya 

Moeilijk te omschrijven allemaal maar zeker 1 van de heftigste ketamine ervaringen tot nu toe!laatste aanpassing 22 mei 2006 12:15

Heel tof. Ik heb hetzelfde min of meer meegemaakt twee weken geleden. Alleen vond ik het minder beangstigend als jouw omdat ik me er gewoon aan over gegeven heb. Maar inderdaad, ook ik dacht dat ik een geest was. Ik zag mezelf zitten en ik dacht dit is het dan. Maar ik heb het met andere mensen erbij gedaan en dat scheelt een hoop. Ik ben anderhalf uur helemaal onbereikbaar geweest volgens hun, en dat geloof ik meteen. Had wel zware hoofdpijn van het denken. Ik vond het nog het meest op The Matrix lijken. Alles wat je denkt ga je ook min of meer zien, en ook ik dacht van... ik ben gek geworden. Ik denk in rondjes en zo lang ik blijf denken houd dit niet op, dus mijn redenatie was dat ik de oneindigheid beland was. Maar goed, ik vond het een hele vette ervaring maar zeker niet iets voor elk weekend, het is namelijk geestelijk erg zwaar.

En in beetjes heb je er veel meer lol van. Ik heb nu niks van de avond meegekregen, en dat vind ik toch ook wel plezierig. Maar voor af en toe is het wel aan te raden.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 mei 2006 om 01:45:
het is ook niet neergelegd voor iedereen, meer een bepaald soort gevorderde durgsgebruikers! ;)

tis gewoon vage sjit die je of heel fijn vindt of helemaal niks :yes:
Mede-ketasletjes,

Er zitten niet alleen maar voordelen aan het gebruik van deze drug. Ik zie hier mensen praten alsof ze de perfecte drug hebben gevonden die helemaal niet schadelijk is.

Het word dan wel gebruikt als narcosemiddel voor oude mensen en kinderen (blijkbaar), maar dat wil alleen zeggen dat het lichamelijk waarschijnlijk niet erg schadelijk is.

Bij langdurig ketaminegebruik bestaat er een redelijke kans op paranoia en je kan een beetje in een zweverige roes gaan leven. Gebruik het dus met mate..!
alle drugs hebbe negatieve effecte met te veel en te vaak gebruikt, dat weten dee meeste zelfhun keuze als ze jetde perfecte drug vinden of nieuj zelf vink dat er ginne perfecte drugs is alle drugs hebbe nadele maar de voordele zijn meestal stuk beter:d
Uitspraak van nl jimmy nl op vrijdag 9 juni 2006 om 19:32:
alle drugs hebbe negatieve effecte met te veel en te vaak gebruikt, dat weten dee meeste zelfhun keuze als ze jetde perfecte drug vinden of nieuj zelf vink dat er ginne perfecte drugs is alle drugs hebbe nadele maar de voordele zijn meestal stuk beter

Ha ha. Inderdaad ja. Het is wel een perfecte drug als je het mij vraagt, maar het is niet onschadelijk. Dat zijn twee verschillende dingen. Maar naast een fabriek worden is ook schadelijk, red bull drinken is net zo schadelijk als het gebruik van vele drugs (hoge hartslag, slecht slapen etcetera). Als je op uitgaanendrugs kijkt zie je dat alcohol op lange termijn net zo gevaarlijk is als cocaine.

Gebruik bewust en met mate. Ken de gevaren. Dan kan er weinig fout gaan. Het gaat altijd fout bij mensen die niet weten wat ze doen, die op een feest van een vreemde ket of een pilletje kopen, die niet genoeg drinken, die zichzelf geen rust gunnen voor en na een feest en die niet van ophouden weten.

Ik ben er 100% van overtuigd dat met bewust drugsgebruik er heel weinig fout kan gaan. En als het wel fout gaat is het gewoon pech. Ik denk dat de kans net zo groot is dan dat je overreden wordt door een bus op straat.
Nogmaals, bij bewust drugsgebruik en met mate.

Nou ik heb het zondag op het strand van Scheveningen voor het eerst gedaan en het was echt vreselijk gaaf!
Was er wel huiverig voor maar viel alles mee!!!!!!!

......DA IS OK!!!8)(Y)
laatste aanpassing

& inderdenderendedaad keesspace; met mate.....

.......maar bovenal en om alles; MET JE MATE!!!

8)
laatste aanpassing

Ketamine opent nieuwe wereld...

:/

Voor Mijn in iederst zijnde geval wel.....

:P

....een wereld zonder ketamine!!!:(
laatste aanpassing

wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeee­­eeeeeeuuuuuuuuuuuwwwwwwwwww

Tog vet!!! Nog vet­!­!!:BOUNCE: :BOUNCE: :BOUNCE: :BOUNCE: :BOUNCE: :­BOUNCE: :BOUNCE: :BOUNCE: :BOUNCE: :BOUNCE: :BOUNC­E;

STAND DAARD ALTIJD VEELTEVEELSTEVET!!!!!:v­­aag:
laatste aanpassing

zieky ket :P gram of 2 gaat er wel door de neus int weekend :P

Ketamine opent nieuwe wereld...

uhmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

geld ook :p

Liefde ook ;)
ja vorig weekend! whahaha ik me vriend en een maatje van ons,was echt vet vaag! kon nie eens meer lopen,moest naar de wc en ging er kruipend heen:frusty: had het gevoel dat me benen weg waren:/..en zag allemaal eenden in de hoek van de kamer,en kreeg er een vette lachkick van(Y)

Die trip van KTP Boriz lijkt ook op n paddo trip van mij.

Heb zelfs een keer zoiets meegemaakt met pilletjes (teveel), iets wat ik noooooit meer wil meemaken.
Waar kan je die zooi halen dan????
Uitspraak van Chrisiets op vrijdag 16 juni 2006 om 15:35:
Waar kan je die zooi halen dan????

bij mij B)

nou das niks voor mij :no:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 juni 2006 om 21:03:
Nou ik heb het zondag op het strand van Scheveningen voor het eerst gedaan en het was echt vreselijk gaaf!
Was er wel huiverig voor maar viel alles mee!!!!!!!

Was vet, of niet ouwe? :D
hmzzz als ik dit zo allemaal lees moet je er wel voor openstaan....binnenkort ook maar eens proberen:).....

en wat verstaan jullie onder een normale dosering??? 1 a 2 sleutelpuntjes????
vrienden van me zijn er ook aan begonnen en onderhand al verslaafd :S ze gebruiken het bijna elke dag en snuiven het in dikke lijnen tegelijk weg. en maar zeggen dat het niet schadelijk is. die mensen zijn helemaal paranoia geworden van die zooi ;)

das tog geen drugs meer man :S
laatste aanpassing

Ik wil dit binnekort ook eens gaan proberen hou er altijd wel van om van de kaart te zijn en wause dinge mee te maken haha..

Wat is een normale dosering: lijnte van ongeveer 4 a 5 cm ofzo..?

vrienden van me zijn er ook aan begonnen en onderhand al verslaafd ze gebruiken het bijna elke dag en snuiven het in dikke lijnen tegelijk weg. en maar zeggen dat het niet schadelijk is. die mensen zijn helemaal paranoia geworden van die zooi

das tog geen drugs meer man

jaaah geef de drugs maar weer de schuld.. je vrienden kunnen gewoon niet met drugs omgaan..

anders zou iedereen toch verslaafd en para zijn.. of niet dan??? :frusty:

sowwww zwaar trillend op de frequentie, zwevend tussen hemel en aard op zoek naar mijn lichaam wat zoek was geraakt nadat ik door ketamatic een andere dimensie was binnegetreden... te gek