Partyflock

Forumonderwerp · 704937
Waarschuw beheerder
Heerlijk af en toe in mn eentje rondlopen op een feest....kom toch altijd wel weer de mensen tegen met wie ik er was;)

En jullie?

(k)Zz

Waarschuw beheerder
ben jij dat op die foto..?

Waarschuw beheerder
Zolang me telefoon het doet en ik altijd iedereen kan bellen vind ik het best! Maar ik ben dan toch onbewust altijd bezig om me vrienden weer te zoeken!

Maar ben toch liever gewoon met me vrienden hoor!

:yes:
Waarschuw beheerder
Ben jij dat op dat filmpje..?

;)
Waarschuw beheerder
donateur
Soms is het wel lekker om ff in je eentje te kunnen dwalen... als je telkens op 1 plek bent zie je ook steeds dezelfde mensen...

Beetje lopen is relaxed :D

Edit: Mamsie ben jij da op de foto :9 :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hmm op de 1 of andere manier ben ik egt de hele tyd in me eentje op feesten ( als ik vaag ben dan... nu dus nooit meer)

dat is gewoon relakster:D

Waarschuw beheerder
:x
Waarschuw beheerder
Ik ben niet de hele tijd alleen maar af en toe heb ik niet eens door dat ik steeds meer van mn vrienden af sta, en dan loop ik plotseling ergens in het rond....:s....Heel vreemd, haha.

Artiest JayTD
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het wel eens lekker om gewoon in je eentje rond te struinen inderdaad, het is gewoon super relaxed, beetje mensen leren kennen, beetje ouwehoeren, zeggen dat je de andere dag met ze naar de efteling gaat :vaag: ... :$ :P

Waarschuw beheerder
zeggen dat t een leuk feessie is... waar ie vandaan komt enzow:D:D

prachtig!

Waarschuw beheerder
yep rondje maken in je eentje is wel relaxed :)

Waarschuw beheerder
donateur
op decibel was ik iedereen al heel erg snel kwijt, dan ga je gewoon lekker in je eentje op pad, iedereen is toch wel lief :P
Waarschuw beheerder
Ja ik vind het ook echt relaxt om af en toe zelf rond te lopen, ik hoef niet per se de hele tijd bij mijn vrienden te staan,
zo leer je juist andere mensen kennen, beetje ouwehoeren met iedereen hihi.
Waarschuw beheerder
zovaak loop ik in me eentje op party's moet kunnen.. en ja telefoon is (y)
Waarschuw beheerder
Op de een of andere manier ben ik altijd iedereen kwijt :vaag:
maar vermaak me prima in me eentje
en kom vanzelf wel weer lui tegen
Waarschuw beheerder
ik hoef niet altijd bij de hele groep te staan, maar met een vriendin op pad is veel :lief:
Waarschuw beheerder
donateur
Tja soms loop ik rond en dan heb ik zoiets van laat mij maar een keer geen bekenden tegenkomen :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
k doe het regelmatig en vind het (Y) ik kom toch altijd wel bekende tegen of leer nieuwe mensen kennen :yes: beetje kletsen en feesten en dan weer verder :bounce: gezelli!! 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik raak wel eens kwijt en dwijl dan blijkbaar rond :/

Ben dan paar uurtjes kwijt, maar kom altijd weer terecht
Waarschuw beheerder
donateur
Altijd,heerlijk ff in me uppie rond waggelen.
lopen genoeg bekenden rond,dus binnen no time loopt er wel weer iemand mee 8)

Waarschuw beheerder
Ik heb vorig jaar op Qlimax meer dan een uur alleen rondgelopen en een beetje met onbekenden lopen ouwehoeren en springen. Altijd makkelijk als je een gsm bij hebt. Beetje jammer dat we geen bereik hadden. :D

Waarschuw beheerder
Ligt eraan hoe ik me voel!

soms wel soms niet!
Waarschuw beheerder
Ja raak me vrienden altijd wel kwijt :P, maar vind ze meestal ook wel weer terug :D
Waarschuw beheerder
whahah op dance valley was ik iedereen kwijt voor 3 uurtjes :vaag: maar dat von ik niet zo erg..... vermaak me wel hoor. en kom genoeg mensen tegen met wie ik ook lekker gek kan doen.. is weers wat anders dan met je vriendengroepje feesten....

Waarschuw beheerder
ik ga meestal met een groep naar het feest, en zo gauw ik binnen ben .....ga ik dr vandoor in mn eentje....ken toch altijd aardig wat mensen.....en vind het altijd leuk nieuwe mensen te ontmoeten (y)....

1 a 2 keer de rest van de groep zien(y)....en aant einde van de avond het laatste half uurtje met mn maatjes hard de laatste loodjes dr uit housen;)

Waarschuw beheerder
donateur
ik ga er ook vaak vandoor:P

mem meisie vermaakt zich toch wel en ik vind het heerlijk om lekker ff in me eentje rond te dolen en mensen tegen te komen:yes:

bevalt nogsteeds;)
Waarschuw beheerder
ik heb geen vrienden, loop dus altijd maar alleen rond.
Waarschuw beheerder
ik loop vaak in me eentje
mooi gaan kom vanzelf wel weer bekenden tegen
of je raak weer aan de praat met nieuwe mensen
heel gezellig

je moet ook nooit naar je bekenden gaan zoeken want dan vind je ze echt niet meer :)
Waarschuw beheerder
Heb er helemaal geen problemen mee hoor om in me eentje op n feest rond te lopen..kom idd altijd wel weer bekende tegen, en anders maar niet! Vermaak me toch wel... :bounce:

(K)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben altijd met veel vrienden aanwezig, maar vind het heerlijk om af & toe ff alleen rond te dwalen!!:yes: :d :yes:

Waarschuw beheerder
daarom prefereer ik kleinere feestjes...lekker rondlopen en toch vaak de mensen zien waarmee je bent :D (y)
Waarschuw beheerder
..
laatste aanpassing

Artiest {SHOWLIST artist 26887, 27322}
Waarschuw beheerder
Ben praktisch altijd met mn groep... En dan kom je zo af en toe mensen als Milos tegen jah :p
Waarschuw beheerder
heerlijk om in je eentje rond te dwalen..

Waarschuw beheerder
Maakt me niet uit...met zn 2e of 20e...los ga ik toch wel!!! :bounce:

Waarschuw beheerder
Dance Valley, FastForward en MysterLand...toch niet de kleinste feessies....
Toch lachuh als je elke week dezelfde mensen tegen het lijf loopt!! (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Soms ga ik wel ff een stukkie aan de wandel...heerlijk soms, mn benen moeten dan ff bewogen worden anders dan dansen zeg maar, en in stil staan heb ik dus helemaal geen zin soms!
Vaak kom je ook weer bekenden tegen, dus daarom ga ik eigenlijk ook even aan de wandel!

Een keer op Shockers dacht ik, ik ga ff weg...mn vriendin destijds wilde dat helemaal niet, maar ik zei, laat me nou maar ff ik kijk goed waar jullie staan, ben zo weer terug :)
Dus ik kijk ff waar we stonden...ohja, bij díe paal...

Loop n rondje door de zaal, ben uitgelopen en wil weer terug naar mn groepie en mn meissie..kijk ik naar die ene paal...staat heel t midden van de zaal vol met palen! :vaag: echt n stuk of 12 palen in n rondje! :s
Ben volgens mij wel 2 keer al die palen afgeweest begreep er geen zak meer van, gelukkig zag ik ze eindelijk staan 8) pfieuw, meissie vet ongerust natuurlijk :$ (wel :lief: )...ik was wel even uitgelopen voor dat avondje :$
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
pfieuw, meissie vet ongerust

Naam: Martijn
Beroep: Chemicus / Salesman
Geboortedatum: 10 september 1979 (24 dus)
Geslacht: man
Geaardheid: hetero
Relatie: nee

Waarschuw beheerder
Harley

hij zegt :

mn vriendin destijds

destijds betekent nu niet meer!

Waarschuw beheerder
stond dr net nog niet inderdaad;)
Waarschuw beheerder
laatste aanpassing: 8 september 2004 13:36

zegt genoeg

Waarschuw beheerder
shit weer mislukt!

denk nu ben ik harley te slim af!

:nee:
Waarschuw beheerder
shit weer mislukt!

denk nu ben ik harley te slim af!

:d

:kusje:

Waarschuw beheerder
donateur
Helaas mensen, "destijds" stond er de hele tijd al, ik corrigeerde een taalfoutje :)

Kimmetje was Harley dus écht te slim af! ;p

stond dr net nog niet inderdaad

lezen chef, t stond er wel :[ :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik mag altijd graag een ommetje maken. We hebben altijd een vaste plek waar altijd bekenden te vinden zijn dus het kan ook makkelijk.
Waarschuw beheerder
donateur
Loop soms weleens te dwalen , maar alleen als ik g op heb maar dan snap ik er ook geen kut meer van hahaha
Waarschuw beheerder
af en toe krijg ik echt een loopkick
alleen maar rondjes aan het lopen en iedereen kwijt raken maar dan is het ook wel relaxt :vaag:

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
Hahaha de welbekende loopkick:9

Loopkick + praatkick = mensen ontmoeten

Echt waar raak gemakkelijk met 50 man aan de praat op zo'n feest:)

Waarschuw beheerder
Ik ben niet de hele tijd alleen maar af en toe heb ik niet eens door dat ik steeds meer van mn vrienden af sta, en dan loop ik plotseling ergens in het rond....

Heb ik ook.. :yes: Alleen als ik :vaag: ben trouwens.. maar ik vind het altijd super relax om btje rond te dwalen :D

Waarschuw beheerder
donateur
Idd ik ook :)
Op Decibel heb ik de helft van de avond gewoon in me eentje door die tenten gelopen :$
Ja de rest stond steeds op 1 plek, had ik geen zin in..
Was ook :vaag: dus dan doe ik dat ook al sneller als dat ik nuchter ben!

Ik ga gewoon wat lopen en kom je mensen tegen die wat slap ouwehoere, k doe gewoon mee :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Decibel was ik ook merendeel alleen.. mja met mensen om je heen relax feesten :yes:

En dan af en toe opeens weer iemand met wie je ben tegenkomen.. zo gaat het bij ons altijd.. iedereen is ergens anders meestal.. :yes:

Werkzaam bij Rage-Online
Waarschuw beheerder
ik vind het altijd wel relaxt

nou ja ten minste als ik daar aan het werk ben

dan kan ik lekker doen wat ik zelf wil

met een groep gaan is wel leuk maar je hebt er wel afhankelijk van......

Waarschuw beheerder
Limo...

de groep loopt altijd van jou weg!

en daar is een verdomd goede reden voor!

Waarschuw beheerder
ehm meen je dat nou :|

Waarschuw beheerder
donateur
haha leuk topic :D

elk feest waar ik ben geweest raak ik altijd en iedereen wel kwijt MAAR juist dan maak je de gekste dingen mee 8)

en jaaa vind altijd wel weer iemand waar je mee aan de praat raakt of joint roken (Y)

maar ligter ook aan met hoeveel man je gaat als je metzun 2 of 3 bent okeej dan blijf je bij elkaar
Maar niet met 10 man bluhhhh al die afspraken hier ben ik jij bent daar HELEMaal geen tijd voor

feeestuh

greeeeez Brammutjuh

Waarschuw beheerder
Laatste tijd valt wel mee, vroeger deed ik 't vaak raakte altijd vrienden kwijt rond 3 uur. Maar dan heb je ook geen zin om te smsen want het is net zo leuk :D Wandelen op feesten (L) Schitterend vooral wandelen in de Rai! Mega!

Lekker tochtje maken door de grote House-stad!

Waarschuw beheerder
geweldig altijd!!
ff alleen een rondje lopen is altijd zwaar relaxt!! :D

Waarschuw beheerder
donateur
ben altijd heel veel rond aant spacen!
alhoewel dat de laatste tijd wel weer minder aant worden is!
Waarschuw beheerder
donateur
Kan altijd wel even relaxed zijn :)
en je komt toch (bijna) altijd wel bekenden tegen:jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Ja in je eentje rondlopen voor ff is nice
Zo naast iemand neer ploffen
Chillen relaxen
Beetje nieuwe mensen leren kennen :D
Artiest Mount
Waarschuw beheerder
ik ben afentoe ook wel eens in m'n eentje op pad, maar meestal gaan we maar met z'n 4ren partyen dus gaan we met z'n alle nieuwe mensen ontmoeten en beetje rond kijken.. gaan me met meer (grote groep) dan gaan wij 4ren meestal toch wel even saampjes op pad.. echt altijd erg leuk :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het ook heerlijk om altijd ff gezellig met m'n uppie een rondje (of meer) de wandelen :)

Waarschuw beheerder
meestal blijf ik bij de groep maar als we de hele tijd op 1 plek staan dan weet ik waar ik ze terug kan vinden dus dan ben ik wel eens weg jah !
Artiest Raven
Waarschuw beheerder
Doe ik altijd ! :) Altijd gewoon ff lekker zelf doen waar je zin heb en geen rekening houden met andere. Niemand die je raar aan kijkt ook als je dat doet, das nog het meest fijne ervan (Y) :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik knijp er ook regelmatig effe tussenuit om effe 'ergens' te gaan kijken, en dan loop ik daarna lekker vaag te dwalen tussen de menigte en lekker lullen met mensen die ik tegenkom (maakt niet uit of ik ze ken, als 't maar gezellig is :D)
Als we met een grote groep zijn ben ik nl. te veel bezig met de groep zelf, vandaar dat ik altijd effe in m'n eentje rond ga lopen :D

Waarschuw beheerder
ik heb ook geen vrienden ..... dus ik loop altijd in mijn 1tje ;) maar jah bevalt met nog steeds :P
Waarschuw beheerder
beetje socialyzen zeg maar :yes: (Y)

wat mij wel altijd opvalt is dat als ik ga dwalen ik altijd wel iemand van pf tegen kom die ook aan het dwalen is, zou het een symtoom zijn van PFer ???
Waarschuw beheerder
donateur
prachtig beetjuh dwalen op een feest:yes: meestal vergeet ik gewoon dat me vrienden ergens op me aan ut wachten zijn en dan ga ik wandelen:bloos: om vervolgens me vrienden na een uur tegen te komen van waar was je nouh:s hehe:bloos: heb dan ook altijd wel weer iemand bij me die ik ff kan voorstelluh:P
lachen man:yes: ben alleen 1 op defqon 2 uur wezen zoeken en nog kon ik niemand vinden duzz toen ben ik maar bij vreemden gaan zittuh met wie ik me de uren daarna prima heb vermaakt(Y) haha

Waarschuw beheerder
wat mij wel altijd opvalt is dat als ik ga dwalen ik altijd wel iemand van pf tegen kom die ook aan het dwalen is, zou het een symtoom zijn van PFer ???

ghehehe ik denk t :yes:

ik MOET ook altijd ff alleen op pad voor een paar uurtjes. De anderen met wie ik ben weten het van tevoren. Ik MOET ff aan de wandel, lekker in me uppie, beetje rondkijken en kleppen ik lijk soms net een oud wijf, maarja......

Waarschuw beheerder
Aleen al op weg naar het toilet in je uppie is vaak al leuk. Lekker om je heen kijken en af en toe een praatje maken en gek doen met mensen die je niet kent...
Maar daarna zoek ik toch weer snel mijn vriendjes op om te knuffelen:D

Waarschuw beheerder
Ik doe dat ook altijd
Waarschuw beheerder
Alleen rond lopen is kei fijn op een feest. Maar toch moet ik altijd iemand hebben waar ik af en toe naar toe kan en waar ik effe mijn verhaal bij kwijt kan en effe mee kan knuffelen
Waarschuw beheerder
begin vd avond is de groep vaak bij elkaar. maar na heeel snel vind iedereen zijn eigen weg.

alleen rond lopen is heerlijk :D

Waarschuw beheerder
Dwalen is lachen :)
Op de een of ander manier kom ik toch bijna altijd iedereen weer tegen zo aan het einde.
Soms niet. Dan is het pech hebben :P

Waarschuw beheerder
Ik loop altijd weg van de mensen waarmee ik ben, maar ik heb het zelf nooit door :p
Waarschuw beheerder
Raak mensen altijd kwijt maar meestal vind ik ze ook wel weer..

Maar in je eentje rondlopen is soms wel te doen.
Waarschuw beheerder
op z'n tijd in je 1tje een rondje struinen op een feest is master (y)

Waarschuw beheerder
Behalve als je te zwaar naar de klote bent vind ik..
Waarschuw beheerder
donateur
ik vind het ook hardstikke leuk om alleen rondte wandelen... beetje extreme mensen kijken... das kei mooi.. mis mn vrienden altijd wel als der dan ff een mega mooi nummer op is... dan hebk weer ff zin om met mn vrienden te stampen... maar ja voordat ik terug ben is dat nummer al weer afgelopen haha!

Waarschuw beheerder
Tja dan moet je maar doorlopen :P

Waarschuw beheerder
Maarre ik ken het gevoel hoor, zijn die momentjes die je ff met zn allen moet meemaken zeg maar :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
kan op bepaalde momenten inderdaad echt heerlijk zijn, beetje om je heen kijken, gaan waar je zelf heen wilt ipv altijd maar te moeten overleggen (waar meestal toch geen antwoord uit komt waar iedereen tevreden mee is, in dit kader dus ook een pluim voor de feesten met maar 1 area)..

Waarschuw beheerder
donateur
bij ons is ook altijd iedreen maar wat alleen rond aant lopen!
maare komen vanzelf wel were trug op een plaats waar we met de hele groep staan:D

Waarschuw beheerder
Mee eens Chili :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Leekker rond dwalen in je eentje(Y)

Vaak gaat het niet eens bewust en dan loop je opeenns in je eentje....Leuk voor 2 uurtjes dan ben ik het wel zat:jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Sta dr om bekend dat ik er vaak in me eentje vandoor ga...

Maar ja beetje dansen enzo ik vermaak me wel... en af en toe ff laten weten dat je nog leeft!

Werkzaam bij Struikgewas
Waarschuw beheerder
heerlijk!! lekker je eigen ding doen!!
dansen met leuke mensjes en altijd wel bekenden :)
Waarschuw beheerder
Meestal zie ik mijn vrienden maar de halve avond de rest loop ik lekker rond, beetje kletsen en dansen. Nieuwe mensen leren kennen, echt super.
Waarschuw beheerder
Ik loop het lieft in me 1tjuh...

Kan je doen wat je wilt ;)

Waarschuw beheerder
donateur
jah is soms wel ff leuk, kom je weer mensen tegen ensah..maar liever toch bij de groep zelf

Waarschuw beheerder
Ja wij hebben met onze groep altijd zo'n plek waar iedereen staat als je bv wat gaat drinken, maar ik dwaal ook wat af in me eentje.
Waarschuw beheerder
donateur
t ligt eraan op de kleinere feestjes blijf ik meestal wel bij mijn vrienden .
Op de grote feestjes wil ik er nog wel eens tussen uit glippen weet niet of ik t bewust doe :vaag:,maar vind t heerlijk om dan rond te lopen,een jointje te roken,ergens te chillen en met vage mensen te praten of gewoon in mijn eentje te gaan spacen:d

Waarschuw beheerder
Ik vind het maar saai in me eentje rondwandelen, als ik de groep kwijt ben ben ik ze in de meeste gevallen ook voor goed kwijt :no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Paar keer in me eentje naar een feest gegaan. Totaal geen probleem, ik vermaak me wel.
Het gaat mij tenslotte ook voor een groot gedeelte om de muziek.

Waarschuw beheerder
lekker rondlopen en nieuwe mensen ontmoeten is het leukste van een feest :D:D:D

Artiest Lenn
Waarschuw beheerder
ik dwaal straks vanuit friesland lekker in me 1tje naar houseqlassics :yes:
hoef ik lekker met niemand rekening te houden :no:
Waarschuw beheerder
is bij mij ook altijd het geval maar dat maakt het feest juist ook weer leuk. nieuwe mense etc
Waarschuw beheerder
ik vind het zwaar kut eigenlijk.
Heb het liever gezellig met de mensen met wie ik kom.
Tijdens die activiteiten kom je ook weer genoeg andere mensen tegen :)
Waarschuw beheerder
Lekker met een groepje heen en daar goed rondzwermen om zo tegen eind "kwijt" te raken want ik wil nog niehiet...
Waarschuw beheerder
Vind het altijd wel chill om ff ergens in me eentje rond te spacen, nieuwe mensen leren kennen (y) maar uiteindelijk kom ik toch altijd weer terug bij de groep.
Waarschuw beheerder
Helemaal Goud!

Lekker van de kaart en dan lekker een beetje ronddwalen.....

Op Nightmare ook...hadden ze van die kraampjes waar je zonnebrillen kon kopen....Was er best gezellig..Op een gegeven moment stonden we met 15 man een beetje te geinen. Ik kende niemand maar het was wel lekker vaag... :vaag:

Waarschuw beheerder
Op Nightmare ook...hadden ze van die kraampjes waar je zonnebrillen kon kopen....Was er best gezellig

Geweldig :D:D.

Zo heb ik eens 1 of 2uur op de plee gestaan. Ik vond 't er super haha :vaag: 'wcgesprekken' :respect:

Niet dat het ergens over gaat :P

Waarschuw beheerder
Rondjes lopen heerscht! Altijd een relaxte bezigheid als je je maten kwijt ben...
Waarschuw beheerder
donateur
Loop ook vaak wel ff alleen :jaja:

Gewoon ff in je eentje rondkijken en bekenden kom je toch wel weer tegen :)
Waarschuw beheerder
:yes:

heerlijk, lekker ff zelf erop uit en dan weer terug naar de groep waarmee je was

ideaal
Waarschuw beheerder
Geweldig .

Zo heb ik eens 1 of 2uur op de plee gestaan. Ik vond 't er super haha 'wcgesprekken'

Niet dat het ergens over gaat

Woehahaha....zekers!

Ik heb altijd een lulkick en ik zeg de meest wazige dingen....Meestal gaat het inderdaad nergens over....Beetje praten of mijn werk als raketgeleerde enzo...:)

Waarschuw beheerder
ben ik heel goed in

Waarschuw beheerder
haha :D ja precies zulke dingen krijg je dan :D
Waarschuw beheerder
Ik ga meestal wel met meerdere personen uit, maar blijf er toch niet de hele avond bij, ik ga meestal ook wat rondlopen, en eind van de avond zien we elkaar wel weer. (k)

Waarschuw beheerder
Typisch dat je elkaar altijd aan het einde weer tegen komt :yes:

Waarschuw beheerder
vooral in de Rai is ,t relaxt om te dwalen :P

Waarschuw beheerder
ik doe het ook altijd, ben de groep meestal al kwijt na een half uurtje,ik heb me beste maatje op Sens.Black het eerste half uurtje dat we binnen waren gezien en het laatste uurtje met Promo.....maar laat ons maar lekker zo gaan (Y)(Y)(Y)

Waarschuw beheerder
heeeeerlijk om in je eentje rond te hobbelen...... lekker in je eigen wereldje!!! :D
Waarschuw beheerder
Liever met een grote groep is veel gezelliger.
Alleen rondstruinen is echt leuk als je daadwerkelijk zelf snel met onbekenden gaat staan praten.Dat doe ik zelf wel maar als je dat niet durft dan zit je mooi in je uppie.
Waarschuw beheerder
donateur
Dat = echt wel leuk :D Heb al vele kilometers afgelegd!
Artiest {SHOWLIST artist 31027, 16404, 58027}
Waarschuw beheerder
In je eentje rondstuiteren op een feessie moet altijd even, meestal heeft ons kliekje toch wel een vast stekkie ergens.

Binnenkort bounced Bixie op die bassen door de bunkers en bossen op de basis, boem boem boem. Betere bedoeling...

Waarschuw beheerder
Mijn vrienden noemden mij vroeger altijd de rondjesman, omdat ik vaak in m'n eentje op pad ging op een feest.
Super, beetje ouwehoeren met vreemden, biertje halen, ff zitten ergens, mensen kijken...
Niet dat verplichte van wat zullen we nu doen.
Vooral vroeger op gabberfeesies, iedereen zo leip als wat, en maar ouwehoeren met vreemden.

Maar nu ga ik nog heel weinig nog naar hardcorefeesten omdat ik daar niet meer echt meer relaxed kan rondhangen.
Dat doe ik nu liever op technofeesten, daar hangt die relaxde sfeer die ik vroeger als de rondjesman op hardcorefeesten tegenkwam.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vanacht 1,5 a 2 uur gedwaalt, maar niet vrijwillig. Had me toch van de bak met para'tjes gesnoept niet normaal :/ Stond ik in de gang, knokpartij paar meter afstand. Bloedspeters die rondvliegen.. Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Waarschuw beheerder
Heerlijk om af en toe in je uppie te feesten!! Was met ML met 8 mensen waarvan ik 10 uur een feestje heb gebouwd met Me, Myself and I!! En het was te gek!
Waarschuw beheerder
donateur
tot ik kort geleden mn vriend leerde kennen ging ik altijd in mn eentje... kom iedereen binnen wel tegen en kan dan tenminste mn eigen gang gaan zonder dat je de halve tijd op iemand staat te wachten! (y)
Waarschuw beheerder
9 van de 10 keer ben ik iedereen kwijt :P Je komt altyd bekende tegen en leert weer nieuwe gasten kennen ghe ghe mijn motto "je moet altyd je eigen feessie bouwen"

Waarschuw beheerder
donateur
Samen uit, samen thuis. Maar daar tussen in lekker mn eigen gang gaan. Als je me zoekt GPS je me maar! :D

Waarschuw beheerder
Ronddwalen in je eentje?

GEWELDIG!!!
Maak dan altijd de gekste dingen mee :-D
Waarschuw beheerder
donateur
ga heel graag in m'n eentje feesten of op vakantie ! kom je zulke leuke mensen tegen !

Waarschuw beheerder
donateur
RONDDWALEN Doe ik meestal met een ander iemand stel je voor dat je verdwaalt :P
hahaha

Waarschuw beheerder
ronddolen is echt vet gaaf, ben alleen altijd me maat kwijt, maar ja dat is net zo'n doolmongool die kan ook geen 5 minuten stil blijven staan.

Waarschuw beheerder
Gister was het weer zo ver in de hmh :jaja:

En zeker leuk (y)
Waarschuw beheerder
Ja ronddwalen, doe het altijd. Lekker kijken naar mensen en mooie dingen die je ziet :D
Wat eigelijk helemaal niet mooi is hihi

Waarschuw beheerder
Jah, ronddwalen is één van m'n favoriete bezigheden op een feest ...ik kan niet wachten op volgende week, lekker rondstruinen door die bunkers (q-base) , ik zie het al helemaal voor me ;)

Waarschuw beheerder
als ik rondwandel ist meetsal met z'n 2e of 3e.. bijna nooit alleen..

Waarschuw beheerder
Mja qbase :jaja: haha hoe groter hoe beter wordt lachen :D

Waarschuw beheerder
lekker wazig ronddwalen is super :)

I Love Techno watch the tripping walker O:)

Waarschuw beheerder
doe t ook...alleen minder als je daarna iedreen kwijt bent :S
Waarschuw beheerder
Vanacht 1,5 a 2 uur gedwaalt, maar niet vrijwillig. Had me toch van de bak met para'tjes gesnoept niet normaal Stond ik in de gang, knokpartij paar meter afstand. Bloedspeters die rondvliegen.. Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

hey x ben ik jou nie tegekome vannacht bij de bar in de main?
Waarschuw beheerder
Dwalen: ja en nee

Kleine stukjes zeg ik ja. Zodat je ongeveer nog zicht heb waar je groep staat.

Als je grote stukken gaat dwalen is het op de heen weg wel relaxed maar zodra je er genoeg van hebt en je wilt je vrienden weer zien duurt het altijd zo fucking lang voordat ze je sms hebben gelzen en iets hebben terug gestuurd.

Sta zelf vaak op een meter of 5 van mijn groep uit me dak te gaan. Heerlijk spacen in de muziek en dan in 1 keer aangetikt worden van, hey man kom we gaan daar kijken.
Waarschuw beheerder
donateur
in de plee's is ut altijd erg gezellig. Hele vage gesprekken door mensen die je totaal niet kent :D
Waarschuw beheerder
Haha er was ook een meisje bij de wc en die hield een zakdoek tegen der hoofd. Dus ik dacht dat ze een hoofdwond had...:P Haald ze die doek eraf en zit er een rode lijn op...

...blijkt dat gewoon op de doek te horen!:S

Waarschuw beheerder
Heerlijk om in je eentje een beetje door de zaal te dwalen:vaag: en dan af en toe weer eens een bekende tegenkomen of gewoon lekker vaag lullen met onbekenden. in de wc bijvoorbeeld. heerlijk:vaag: maar ut is altijd tog wel fijn als je je groep wel weer eens ziet
Waarschuw beheerder
Ah joh leka dwalen door die zalen :vaag::vaag: geweldig toch
Waarschuw beheerder
toch leuk dat dat ook nog kan een feesje met je zelf..:D
Waarschuw beheerder
een scyzofreen is nooit alleen ? :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Kvind t eerlijk gezegd niet zo vet om in me eentje rond te dwalen op een feest. Loop je daar zo'n beetje te lopen terwijl iedereen naar je kijkt zo van:"Heb je geen vrienden ofzo". Beetje kansloos.

Waarschuw beheerder
afentoe ist wel fijn om ff alleen rond te wandelen ja:yes:

Waarschuw beheerder
ik doe haast niks anders. kan me wel vermaken in mn eentje.....:xtc:
Waarschuw beheerder
donateur
2 Dione; beetje onzeker darling? ;-)

Ik vind het leuk om alleen rond te dwalen :vaag: lekker een beetje stom lullen tegen onbekende mensen.

De mensen waarmee je bent gegaan zie je op het einde wel weer, of even bellen :-)

Op Q-base gaan we er weer voor :-D

Waarschuw beheerder
jaja rond dwalen in je 1tjuh heb ik ook wel is last van ben ik beetjuh:vaag: in de kop en ben ik iedereen kwijt ga ik ook rond lopen wel gezellig je komt altijd wel iemand tege die je kent:D:D
Waarschuw beheerder
Kilometers leg ik af op n feesje en dan nog beweren dat je geen conditie hebt..

Waarschuw beheerder
Ik dwaal altijd alleen rond, soms ben ik ff met iemand en dan loop ik weer weg. Heb het niet eens door. Vind wel prima, af en toe ga ik ook gewoon alleen naar fessies, geen verplichtingen......

Waarschuw beheerder
ik loop altijd in me eentje rond,vind ik het fijnste wat er is :yes:
Waarschuw beheerder
ALTIJD kan niet zonder.
maar niet iedereen is er blij mee.

;)
Waarschuw beheerder
donateur
ronddwalen...heerlijk! :D
Waarschuw beheerder
ronddwalen doek al vanaf 92 en kvin deh nog steeds het mooiste water is..lekekr loeren en lache

Waarschuw beheerder
donateur
idd vet man rondlopen in je eentjuh!! maar als je en vriendin hebt gaat ie tog mee! laat me vriendin niet alleen op zon groot feest!
Waarschuw beheerder
ja ken het ook

lekker in je eigen wereld ronddwalen
Waarschuw beheerder
En ik maar denken dat ik 1 van de weinige ben die altijd alleen er vandoor gaat :bounce: ! Niet dus :D
Toch vind ik altijd wel prettig dat ik weet waar de rest van de groep staat, anders krijg je van die vreemde situaties als je naar huis moet :S
Waarschuw beheerder
Ben vroeger zelfs wel vaak alleen naar feestjes geweest :) Niks mis mee :) Maar met n groep (of een groepje) of gewoon samen met iemand (L) is ook leuk :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ging vroeger 1990/93 wel vaker alleen naar Parkzicht of andere feesten en dat waren toch meestal de leukste avonden :-p
Waarschuw beheerder
Altijd leuk, helemaal wappie in je remi ronddwalen :D

Waarschuw beheerder
2 Dione; beetje onzeker darling?

Ik vind het leuk om alleen rond te dwalen lekker een beetje stom lullen tegen onbekende mensen.

De mensen waarmee je bent gegaan zie je op het einde wel weer, of even bellen

Op Q-base gaan we er weer voor

haha, dacht t wel he Eszz,
misshcien dat ik je daar dan weer tegenkom he..neem jij nu de melk mee:p

ben ook de hele avond spoorloos voor mn vrienden. vind t veel leuker om lekker rond je banjeren en te ouwehoeren.
heb er weer zin in zaterdag

mooiste was op mysteryland, was ik tegen eind vd avond (na tig sms'jes waar ik bleef:) ) weer ff terug bij mn groep, werd ik gelijk aan de ketting gelegd..en nu blijf je wel hier he:)

ja, papa:p

mocht je mij tegenkomen en je ziet dat ik van plan ben om tegen je aan te lullen, vlucht..vlucht nu t nog kan:D

Heerlijk om af en toe in je uppie te feesten!! Was met ML met 8 mensen waarvan ik 10 uur een feestje heb gebouwd met Me, Myself and I!! En het was te gek!

rare namen zeg, die vrienden van je:p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Op Q-Base lekker ronddwalen, bijna al m,n vrienden gaan niet :P Wordt vast wel gezellig met al die rare duitsers :D

Waarschuw beheerder
Is altijd wel leuk. Op een feest ff in je eentje rondlopen.
Waarschuw beheerder
echt altijd.
Moet gewoon ff in mijn eentje rond knallen.
gaat ook veel sneller dan wanneer je op mensen moet wachten, maar na een uurtje ben ik meestal wel weer terug.
Waarschuw beheerder
Hhaha, zo heb ik een keertje iets van 3 uur rondgehobbeld op 4-elementz!

Was een superfeest :D(Y)
Waarschuw beheerder
zeker lachen ja, beetje rondstruinen in je eentje, leipe gesprekken met mensen die je niet kent (y) :p

Waarschuw beheerder
Een rondje lopen spacen en dan denken dat je maar een half uurtje weg bent, maar ondertussen al 3 uur weg bent... HEERLIJK!!!
Waarschuw beheerder
Afgelopen zatersag op Houseqlassics ook heel wat meters in m'n uppie afgelegd ja... Is altijd een teken dat ik 't enorm na m'n zin heb!
Waarschuw beheerder
Ik ga heel vaak alleen feesten, er is nix leukers dan lekker je eigen gang gaan en met niemand rekening te houden!

Lekker je eigen ding doen, dan daar en dan tegen die lullen!!!

tja...
Waarschuw beheerder
rond dwazen ... :D

Waarschuw beheerder
Is leuk :yes:
Waarschuw beheerder
zijn meestal met een groepje en iedereen gaat af en toe lekker alleen sjouwen... ook best lachuh.. zaterdag op de plee iemand die me waarschuwde dat ik niet in de pot mocht spugen anders zou de politie me meenemen.. dan lig ik in een stuip... humor!!!
Waarschuw beheerder
Ronddwalen in je eentje?

We zijn altijd met uhn groeppie... maar ga wel vaak ff in me uppie rond lopen ja :)
Heb k weer `s uhn loopkick ofzo O:)
Waarschuw beheerder
echt heerlijk vooral op een festival, lekker met je vage hoofd een beetje rond banjeren :P

Waarschuw beheerder
lekker toch ?
ik loop op feesten altijd in mn eentje rond :)

dat groepjes gedrag daar work nie goed van :p