Partyflock

Forumonderwerp · 704937
Waarschuw beheerder
Heerlijk af en toe in mn eentje rondlopen op een feest....kom toch altijd wel weer de mensen tegen met wie ik er was;)

En jullie?

(k)Zz
Waarschuw beheerder
Helemaal Goud!

Lekker van de kaart en dan lekker een beetje ronddwalen.....

Op Nightmare ook...hadden ze van die kraampjes waar je zonnebrillen kon kopen....Was er best gezellig..Op een gegeven moment stonden we met 15 man een beetje te geinen. Ik kende niemand maar het was wel lekker vaag... :vaag:

Waarschuw beheerder
Op Nightmare ook...hadden ze van die kraampjes waar je zonnebrillen kon kopen....Was er best gezellig

Geweldig :D:D.

Zo heb ik eens 1 of 2uur op de plee gestaan. Ik vond 't er super haha :vaag: 'wcgesprekken' :respect:

Niet dat het ergens over gaat :P

Waarschuw beheerder
Rondjes lopen heerscht! Altijd een relaxte bezigheid als je je maten kwijt ben...
Waarschuw beheerder
donateur
Loop ook vaak wel ff alleen :jaja:

Gewoon ff in je eentje rondkijken en bekenden kom je toch wel weer tegen :)
Waarschuw beheerder
:yes:

heerlijk, lekker ff zelf erop uit en dan weer terug naar de groep waarmee je was

ideaal
Waarschuw beheerder
Geweldig .

Zo heb ik eens 1 of 2uur op de plee gestaan. Ik vond 't er super haha 'wcgesprekken'

Niet dat het ergens over gaat

Woehahaha....zekers!

Ik heb altijd een lulkick en ik zeg de meest wazige dingen....Meestal gaat het inderdaad nergens over....Beetje praten of mijn werk als raketgeleerde enzo...:)

Waarschuw beheerder
ben ik heel goed in

Waarschuw beheerder
haha :D ja precies zulke dingen krijg je dan :D
Waarschuw beheerder
Ik ga meestal wel met meerdere personen uit, maar blijf er toch niet de hele avond bij, ik ga meestal ook wat rondlopen, en eind van de avond zien we elkaar wel weer. (k)

Waarschuw beheerder
Typisch dat je elkaar altijd aan het einde weer tegen komt :yes:

Waarschuw beheerder
vooral in de Rai is ,t relaxt om te dwalen :P

Waarschuw beheerder
ik doe het ook altijd, ben de groep meestal al kwijt na een half uurtje,ik heb me beste maatje op Sens.Black het eerste half uurtje dat we binnen waren gezien en het laatste uurtje met Promo.....maar laat ons maar lekker zo gaan (Y)(Y)(Y)

Waarschuw beheerder
heeeeerlijk om in je eentje rond te hobbelen...... lekker in je eigen wereldje!!! :D
Waarschuw beheerder
Liever met een grote groep is veel gezelliger.
Alleen rondstruinen is echt leuk als je daadwerkelijk zelf snel met onbekenden gaat staan praten.Dat doe ik zelf wel maar als je dat niet durft dan zit je mooi in je uppie.
Waarschuw beheerder
donateur
Dat = echt wel leuk :D Heb al vele kilometers afgelegd!
Artiest {SHOWLIST artist 31027, 16404, 58027}
Waarschuw beheerder
In je eentje rondstuiteren op een feessie moet altijd even, meestal heeft ons kliekje toch wel een vast stekkie ergens.

Binnenkort bounced Bixie op die bassen door de bunkers en bossen op de basis, boem boem boem. Betere bedoeling...

Waarschuw beheerder
Mijn vrienden noemden mij vroeger altijd de rondjesman, omdat ik vaak in m'n eentje op pad ging op een feest.
Super, beetje ouwehoeren met vreemden, biertje halen, ff zitten ergens, mensen kijken...
Niet dat verplichte van wat zullen we nu doen.
Vooral vroeger op gabberfeesies, iedereen zo leip als wat, en maar ouwehoeren met vreemden.

Maar nu ga ik nog heel weinig nog naar hardcorefeesten omdat ik daar niet meer echt meer relaxed kan rondhangen.
Dat doe ik nu liever op technofeesten, daar hangt die relaxde sfeer die ik vroeger als de rondjesman op hardcorefeesten tegenkwam.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vanacht 1,5 a 2 uur gedwaalt, maar niet vrijwillig. Had me toch van de bak met para'tjes gesnoept niet normaal :/ Stond ik in de gang, knokpartij paar meter afstand. Bloedspeters die rondvliegen.. Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Waarschuw beheerder
Heerlijk om af en toe in je uppie te feesten!! Was met ML met 8 mensen waarvan ik 10 uur een feestje heb gebouwd met Me, Myself and I!! En het was te gek!
Waarschuw beheerder
donateur
tot ik kort geleden mn vriend leerde kennen ging ik altijd in mn eentje... kom iedereen binnen wel tegen en kan dan tenminste mn eigen gang gaan zonder dat je de halve tijd op iemand staat te wachten! (y)
Waarschuw beheerder
9 van de 10 keer ben ik iedereen kwijt :P Je komt altyd bekende tegen en leert weer nieuwe gasten kennen ghe ghe mijn motto "je moet altyd je eigen feessie bouwen"

Waarschuw beheerder
donateur
Samen uit, samen thuis. Maar daar tussen in lekker mn eigen gang gaan. Als je me zoekt GPS je me maar! :D

Waarschuw beheerder
Ronddwalen in je eentje?

GEWELDIG!!!
Maak dan altijd de gekste dingen mee :-D
Waarschuw beheerder
donateur
ga heel graag in m'n eentje feesten of op vakantie ! kom je zulke leuke mensen tegen !

Waarschuw beheerder
donateur
RONDDWALEN Doe ik meestal met een ander iemand stel je voor dat je verdwaalt :P
hahaha

Waarschuw beheerder
ronddolen is echt vet gaaf, ben alleen altijd me maat kwijt, maar ja dat is net zo'n doolmongool die kan ook geen 5 minuten stil blijven staan.

Waarschuw beheerder
Gister was het weer zo ver in de hmh :jaja:

En zeker leuk (y)
Waarschuw beheerder
Ja ronddwalen, doe het altijd. Lekker kijken naar mensen en mooie dingen die je ziet :D
Wat eigelijk helemaal niet mooi is hihi

Waarschuw beheerder
Jah, ronddwalen is één van m'n favoriete bezigheden op een feest ...ik kan niet wachten op volgende week, lekker rondstruinen door die bunkers (q-base) , ik zie het al helemaal voor me ;)

Waarschuw beheerder
als ik rondwandel ist meetsal met z'n 2e of 3e.. bijna nooit alleen..

Waarschuw beheerder
Mja qbase :jaja: haha hoe groter hoe beter wordt lachen :D

Waarschuw beheerder
lekker wazig ronddwalen is super :)

I Love Techno watch the tripping walker O:)

Waarschuw beheerder
doe t ook...alleen minder als je daarna iedreen kwijt bent :S
Waarschuw beheerder
Vanacht 1,5 a 2 uur gedwaalt, maar niet vrijwillig. Had me toch van de bak met para'tjes gesnoept niet normaal Stond ik in de gang, knokpartij paar meter afstand. Bloedspeters die rondvliegen.. Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

hey x ben ik jou nie tegekome vannacht bij de bar in de main?
Waarschuw beheerder
Dwalen: ja en nee

Kleine stukjes zeg ik ja. Zodat je ongeveer nog zicht heb waar je groep staat.

Als je grote stukken gaat dwalen is het op de heen weg wel relaxed maar zodra je er genoeg van hebt en je wilt je vrienden weer zien duurt het altijd zo fucking lang voordat ze je sms hebben gelzen en iets hebben terug gestuurd.

Sta zelf vaak op een meter of 5 van mijn groep uit me dak te gaan. Heerlijk spacen in de muziek en dan in 1 keer aangetikt worden van, hey man kom we gaan daar kijken.
Waarschuw beheerder
donateur
in de plee's is ut altijd erg gezellig. Hele vage gesprekken door mensen die je totaal niet kent :D
Waarschuw beheerder
Haha er was ook een meisje bij de wc en die hield een zakdoek tegen der hoofd. Dus ik dacht dat ze een hoofdwond had...:P Haald ze die doek eraf en zit er een rode lijn op...

...blijkt dat gewoon op de doek te horen!:S

Waarschuw beheerder
Heerlijk om in je eentje een beetje door de zaal te dwalen:vaag: en dan af en toe weer eens een bekende tegenkomen of gewoon lekker vaag lullen met onbekenden. in de wc bijvoorbeeld. heerlijk:vaag: maar ut is altijd tog wel fijn als je je groep wel weer eens ziet
Waarschuw beheerder
Ah joh leka dwalen door die zalen :vaag::vaag: geweldig toch
Waarschuw beheerder
toch leuk dat dat ook nog kan een feesje met je zelf..:D
Waarschuw beheerder
een scyzofreen is nooit alleen ? :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Kvind t eerlijk gezegd niet zo vet om in me eentje rond te dwalen op een feest. Loop je daar zo'n beetje te lopen terwijl iedereen naar je kijkt zo van:"Heb je geen vrienden ofzo". Beetje kansloos.

Waarschuw beheerder
afentoe ist wel fijn om ff alleen rond te wandelen ja:yes:

Waarschuw beheerder
ik doe haast niks anders. kan me wel vermaken in mn eentje.....:xtc:
Waarschuw beheerder
donateur
2 Dione; beetje onzeker darling? ;-)

Ik vind het leuk om alleen rond te dwalen :vaag: lekker een beetje stom lullen tegen onbekende mensen.

De mensen waarmee je bent gegaan zie je op het einde wel weer, of even bellen :-)

Op Q-base gaan we er weer voor :-D

Waarschuw beheerder
jaja rond dwalen in je 1tjuh heb ik ook wel is last van ben ik beetjuh:vaag: in de kop en ben ik iedereen kwijt ga ik ook rond lopen wel gezellig je komt altijd wel iemand tege die je kent:D:D
Waarschuw beheerder
Kilometers leg ik af op n feesje en dan nog beweren dat je geen conditie hebt..

Waarschuw beheerder
Ik dwaal altijd alleen rond, soms ben ik ff met iemand en dan loop ik weer weg. Heb het niet eens door. Vind wel prima, af en toe ga ik ook gewoon alleen naar fessies, geen verplichtingen......

Waarschuw beheerder
ik loop altijd in me eentje rond,vind ik het fijnste wat er is :yes:
Waarschuw beheerder
ALTIJD kan niet zonder.
maar niet iedereen is er blij mee.

;)