Partyflock

Forumonderwerp · 704937
Waarschuw beheerder
Heerlijk af en toe in mn eentje rondlopen op een feest....kom toch altijd wel weer de mensen tegen met wie ik er was;)

En jullie?

(k)Zz

Waarschuw beheerder
ben jij dat op die foto..?

Waarschuw beheerder
Zolang me telefoon het doet en ik altijd iedereen kan bellen vind ik het best! Maar ik ben dan toch onbewust altijd bezig om me vrienden weer te zoeken!

Maar ben toch liever gewoon met me vrienden hoor!

:yes:
Waarschuw beheerder
Ben jij dat op dat filmpje..?

;)
Waarschuw beheerder
donateur
Soms is het wel lekker om ff in je eentje te kunnen dwalen... als je telkens op 1 plek bent zie je ook steeds dezelfde mensen...

Beetje lopen is relaxed :D

Edit: Mamsie ben jij da op de foto :9 :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hmm op de 1 of andere manier ben ik egt de hele tyd in me eentje op feesten ( als ik vaag ben dan... nu dus nooit meer)

dat is gewoon relakster:D

Waarschuw beheerder
:x
Waarschuw beheerder
Ik ben niet de hele tijd alleen maar af en toe heb ik niet eens door dat ik steeds meer van mn vrienden af sta, en dan loop ik plotseling ergens in het rond....:s....Heel vreemd, haha.

Artiest JayTD
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het wel eens lekker om gewoon in je eentje rond te struinen inderdaad, het is gewoon super relaxed, beetje mensen leren kennen, beetje ouwehoeren, zeggen dat je de andere dag met ze naar de efteling gaat :vaag: ... :$ :P

Waarschuw beheerder
zeggen dat t een leuk feessie is... waar ie vandaan komt enzow:D:D

prachtig!

Waarschuw beheerder
yep rondje maken in je eentje is wel relaxed :)

Waarschuw beheerder
donateur
op decibel was ik iedereen al heel erg snel kwijt, dan ga je gewoon lekker in je eentje op pad, iedereen is toch wel lief :P
Waarschuw beheerder
Ja ik vind het ook echt relaxt om af en toe zelf rond te lopen, ik hoef niet per se de hele tijd bij mijn vrienden te staan,
zo leer je juist andere mensen kennen, beetje ouwehoeren met iedereen hihi.
Waarschuw beheerder
zovaak loop ik in me eentje op party's moet kunnen.. en ja telefoon is (y)
Waarschuw beheerder
Op de een of andere manier ben ik altijd iedereen kwijt :vaag:
maar vermaak me prima in me eentje
en kom vanzelf wel weer lui tegen
Waarschuw beheerder
ik hoef niet altijd bij de hele groep te staan, maar met een vriendin op pad is veel :lief:
Waarschuw beheerder
donateur
Tja soms loop ik rond en dan heb ik zoiets van laat mij maar een keer geen bekenden tegenkomen :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
k doe het regelmatig en vind het (Y) ik kom toch altijd wel bekende tegen of leer nieuwe mensen kennen :yes: beetje kletsen en feesten en dan weer verder :bounce: gezelli!! 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik raak wel eens kwijt en dwijl dan blijkbaar rond :/

Ben dan paar uurtjes kwijt, maar kom altijd weer terecht
Waarschuw beheerder
donateur
Altijd,heerlijk ff in me uppie rond waggelen.
lopen genoeg bekenden rond,dus binnen no time loopt er wel weer iemand mee 8)

Waarschuw beheerder
Ik heb vorig jaar op Qlimax meer dan een uur alleen rondgelopen en een beetje met onbekenden lopen ouwehoeren en springen. Altijd makkelijk als je een gsm bij hebt. Beetje jammer dat we geen bereik hadden. :D

Waarschuw beheerder
Ligt eraan hoe ik me voel!

soms wel soms niet!
Waarschuw beheerder
Ja raak me vrienden altijd wel kwijt :P, maar vind ze meestal ook wel weer terug :D
Waarschuw beheerder
whahah op dance valley was ik iedereen kwijt voor 3 uurtjes :vaag: maar dat von ik niet zo erg..... vermaak me wel hoor. en kom genoeg mensen tegen met wie ik ook lekker gek kan doen.. is weers wat anders dan met je vriendengroepje feesten....

Waarschuw beheerder
ik ga meestal met een groep naar het feest, en zo gauw ik binnen ben .....ga ik dr vandoor in mn eentje....ken toch altijd aardig wat mensen.....en vind het altijd leuk nieuwe mensen te ontmoeten (y)....

1 a 2 keer de rest van de groep zien(y)....en aant einde van de avond het laatste half uurtje met mn maatjes hard de laatste loodjes dr uit housen;)

Waarschuw beheerder
donateur
ik ga er ook vaak vandoor:P

mem meisie vermaakt zich toch wel en ik vind het heerlijk om lekker ff in me eentje rond te dolen en mensen tegen te komen:yes:

bevalt nogsteeds;)
Waarschuw beheerder
ik heb geen vrienden, loop dus altijd maar alleen rond.
Waarschuw beheerder
ik loop vaak in me eentje
mooi gaan kom vanzelf wel weer bekenden tegen
of je raak weer aan de praat met nieuwe mensen
heel gezellig

je moet ook nooit naar je bekenden gaan zoeken want dan vind je ze echt niet meer :)
Waarschuw beheerder
Heb er helemaal geen problemen mee hoor om in me eentje op n feest rond te lopen..kom idd altijd wel weer bekende tegen, en anders maar niet! Vermaak me toch wel... :bounce:

(K)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben altijd met veel vrienden aanwezig, maar vind het heerlijk om af & toe ff alleen rond te dwalen!!:yes: :d :yes:

Waarschuw beheerder
daarom prefereer ik kleinere feestjes...lekker rondlopen en toch vaak de mensen zien waarmee je bent :D (y)
Waarschuw beheerder
..
laatste aanpassing

Artiest {SHOWLIST artist 26887, 27322}
Waarschuw beheerder
Ben praktisch altijd met mn groep... En dan kom je zo af en toe mensen als Milos tegen jah :p
Waarschuw beheerder
heerlijk om in je eentje rond te dwalen..

Waarschuw beheerder
Maakt me niet uit...met zn 2e of 20e...los ga ik toch wel!!! :bounce:

Waarschuw beheerder
Dance Valley, FastForward en MysterLand...toch niet de kleinste feessies....
Toch lachuh als je elke week dezelfde mensen tegen het lijf loopt!! (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Soms ga ik wel ff een stukkie aan de wandel...heerlijk soms, mn benen moeten dan ff bewogen worden anders dan dansen zeg maar, en in stil staan heb ik dus helemaal geen zin soms!
Vaak kom je ook weer bekenden tegen, dus daarom ga ik eigenlijk ook even aan de wandel!

Een keer op Shockers dacht ik, ik ga ff weg...mn vriendin destijds wilde dat helemaal niet, maar ik zei, laat me nou maar ff ik kijk goed waar jullie staan, ben zo weer terug :)
Dus ik kijk ff waar we stonden...ohja, bij díe paal...

Loop n rondje door de zaal, ben uitgelopen en wil weer terug naar mn groepie en mn meissie..kijk ik naar die ene paal...staat heel t midden van de zaal vol met palen! :vaag: echt n stuk of 12 palen in n rondje! :s
Ben volgens mij wel 2 keer al die palen afgeweest begreep er geen zak meer van, gelukkig zag ik ze eindelijk staan 8) pfieuw, meissie vet ongerust natuurlijk :$ (wel :lief: )...ik was wel even uitgelopen voor dat avondje :$
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
pfieuw, meissie vet ongerust

Naam: Martijn
Beroep: Chemicus / Salesman
Geboortedatum: 10 september 1979 (24 dus)
Geslacht: man
Geaardheid: hetero
Relatie: nee

Waarschuw beheerder
Harley

hij zegt :

mn vriendin destijds

destijds betekent nu niet meer!

Waarschuw beheerder
stond dr net nog niet inderdaad;)
Waarschuw beheerder
laatste aanpassing: 8 september 2004 13:36

zegt genoeg

Waarschuw beheerder
shit weer mislukt!

denk nu ben ik harley te slim af!

:nee:
Waarschuw beheerder
shit weer mislukt!

denk nu ben ik harley te slim af!

:d

:kusje:

Waarschuw beheerder
donateur
Helaas mensen, "destijds" stond er de hele tijd al, ik corrigeerde een taalfoutje :)

Kimmetje was Harley dus écht te slim af! ;p

stond dr net nog niet inderdaad

lezen chef, t stond er wel :[ :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik mag altijd graag een ommetje maken. We hebben altijd een vaste plek waar altijd bekenden te vinden zijn dus het kan ook makkelijk.
Waarschuw beheerder
donateur
Loop soms weleens te dwalen , maar alleen als ik g op heb maar dan snap ik er ook geen kut meer van hahaha
Waarschuw beheerder
af en toe krijg ik echt een loopkick
alleen maar rondjes aan het lopen en iedereen kwijt raken maar dan is het ook wel relaxt :vaag:

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
Hahaha de welbekende loopkick:9

Loopkick + praatkick = mensen ontmoeten

Echt waar raak gemakkelijk met 50 man aan de praat op zo'n feest:)

Waarschuw beheerder
Ik ben niet de hele tijd alleen maar af en toe heb ik niet eens door dat ik steeds meer van mn vrienden af sta, en dan loop ik plotseling ergens in het rond....

Heb ik ook.. :yes: Alleen als ik :vaag: ben trouwens.. maar ik vind het altijd super relax om btje rond te dwalen :D

Waarschuw beheerder
donateur
Idd ik ook :)
Op Decibel heb ik de helft van de avond gewoon in me eentje door die tenten gelopen :$
Ja de rest stond steeds op 1 plek, had ik geen zin in..
Was ook :vaag: dus dan doe ik dat ook al sneller als dat ik nuchter ben!

Ik ga gewoon wat lopen en kom je mensen tegen die wat slap ouwehoere, k doe gewoon mee :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Decibel was ik ook merendeel alleen.. mja met mensen om je heen relax feesten :yes:

En dan af en toe opeens weer iemand met wie je ben tegenkomen.. zo gaat het bij ons altijd.. iedereen is ergens anders meestal.. :yes: