226 volgers · 1490432x bekeken
Van wie is het nummer met "ladidadi we likes to party!!" ook alweer?!?!?!? ik kom er gewoon niet op!
Hoe heet een nummer dat darkraver wel eens (zelden) draait met de volgende tekst, gezongen door een surinamer:
oke dames, allemaal netjes op een rijtje, hier gaat ie!
trek, trek, trek, trek opzij die slip
links, rechts, voor, achter, opzij, opzij die slip
oke dames, allemaal netjes op een rijtje, hier gaat ie!
trek, trek, trek, trek opzij die slip
links, rechts, voor, achter, opzij, opzij die slip
thx voor de diverse tracks voor dat nummer van pavo, gaze ff proberen te vinden en dan horen jullie wel welek ik bedoelde.
verder ben ik op zoek naar de titel van een nummer waar de volgende tekst in voorkomt: "Hardtyle beats ooming to the ground" of iets dergelijks
Greetz marcel
verder ben ik op zoek naar de titel van een nummer waar de volgende tekst in voorkomt: "Hardtyle beats ooming to the ground" of iets dergelijks
Greetz marcel
donateur
he hoe heet dat nummer van dj dana vs luna op 30 minuten ik heb al wat gehoord van dj duco - in my head, maar op kazaa en zo kank um niet vinden
kunnen jullie mij verder hebben
Groetjes Theo(alvast bedankt)
kunnen jullie mij verder hebben
Groetjes Theo(alvast bedankt)
kzoek Evil Activities & Chaosphere - N E M F
weet iemand waar k hem kan downloaden???
weet iemand waar k hem kan downloaden???
Hamer terreur 30 november 2004 21:00
ik zoek een nummer van lenny dee & manu le malin die ze draaiden op global hardcore nation 1997 ik weet nie hoe dat nummer heet dan zegt zon vrouwtje: ENGINES ENGINES, REVENGE REVENGE!!!
iemand???laatste aanpassing: 30 november 2004 21:04
ik zoek een nummer van lenny dee & manu le malin die ze draaiden op global hardcore nation 1997 ik weet nie hoe dat nummer heet dan zegt zon vrouwtje: ENGINES ENGINES, REVENGE REVENGE!!!
iemand???laatste aanpassing: 30 november 2004 21:04
Je bent niet de eerste die op zoek is naar dat nummer...
Bij deze post ik dan voor de zoveelste keer een link naar de desbetreffende sample, hopende dat iemand ons uit de brand kan helpen...
>>>Luister sample hier!!!<<<
donateur
on-topic:
K hoorde laatst in n setje van RTC n remix van Holland is GVD t hardste,weet iemand van wie die remix is?
Je hoort Drokz o.a. zegge:Hardhouse?Dit is toch gvd hardhouse!!!
K hoorde laatst in n setje van RTC n remix van Holland is GVD t hardste,weet iemand van wie die remix is?
Je hoort Drokz o.a. zegge:Hardhouse?Dit is toch gvd hardhouse!!!
Noisekick - Holland is godverdomme het hardste
071-3048795
en als het hem niet is moet je eens proberen om hun email adressen op te zoeken
en als het hem niet is moet je eens proberen om hun email adressen op te zoeken
Muhahahahahaha
Lenny Dee woont in de USA denk dat er nog een area nummer voor mag he