227 volgers · 1475871x bekeken
Querina bedankt man!! 
Ik zoek dat Hardstyle/jump (?) nummer met het sample van Coolio - Gangsta's paradise (Ruthless draait'm vaak als afsluiter in Zak de laatste tijd) .. iemand een idee?
heb'm zelf spijtig genoeg nog nie gehoord..maar m'n zussen hadden het erover (kunnen dan weer niet het onderscheid maken tussen hardstyle/jump mja..
)
heb'm zelf spijtig genoeg nog nie gehoord..maar m'n zussen hadden het erover (kunnen dan weer niet het onderscheid maken tussen hardstyle/jump mja..
Vaag gedoe, kzal'm de volgende keer's ff vragen hoe ie er zo op komt.
Draait wel dezelfde stijl
Sloeg ook op onderste 'Ruthless'; Resident @ Disco Zak --> Uelsen,Duitsland
Draait wel dezelfde stijl
Ik zoek dat Hardstyle/jump (?) nummer met het sample van Coolio - Gangsta's paradise (Ruthless draait'm vaak als afsluiter in Zak de laatste tijd) .. iemand een idee?
Sloeg ook op onderste 'Ruthless'; Resident @ Disco Zak --> Uelsen,Duitsland
Nouja kzoek nog steeds dat nummer van de reclame op tv van nokia dance department..
en
Zon Iers nummer volgens mij uit lord of the rings dat die kleine ventjes op de tafel staan te dansen met een gigantische pul bier. Zon lekker temponummertje dat heel langzaam begint en snel wordt opgebouwd... Hij was hier regelmatig te horen met uitgaan [in Emmen den hè]
Zoek overal al maar tis dus nog niet gelukt! (serieus nie? nee!)
en
Zon Iers nummer volgens mij uit lord of the rings dat die kleine ventjes op de tafel staan te dansen met een gigantische pul bier. Zon lekker temponummertje dat heel langzaam begint en snel wordt opgebouwd... Hij was hier regelmatig te horen met uitgaan [in Emmen den hè]
Zoek overal al maar tis dus nog niet gelukt! (serieus nie? nee!)
donateur
kan iemand mij vertellen hoe dat nr heet wat Marco V draaide op mysteryland van zijn bang bang remix
Zit een vrouw doorheen die de hele tijd "tjou tjou" of zoiets zegt
wie o wie kan me helpen
Zit een vrouw doorheen die de hele tijd "tjou tjou" of zoiets zegt
wie o wie kan me helpen
Dit zou de tracklist van Marco V @ Mysteryland moeten zijn... maar hij's dus niet helemaal compleet...
01/02 Len Faki - Figure 2.2 vs Black Eyed Peas - Shut Up (Accapella) ?
03 Marco Vs Bates - Bang Bang
04 ID
05 Marco V - My Acid Peacemaker (Remix)
06 Joy T Suko - Vertice 2
07 Oreja - Vacilando (Alex Trackone Remix)
08 ID
08 Marco V - G.O.D.D. (Original Mix)
09 Mojado feat Mr Sam - El Toro
10 ID
11 4 Clubbers - Sonar (Club Mix)
12 Energy 52 - Cafe Del Mar (Marco V Remix)
Ik zoek hier nog steeds de 4e track van... een lekker vet technoplaatje met een heerlijke drive:
Klik hier voor een mp3 sample
Misschien kan nu iemand me aan de titel van deze track helpen?
laatste aanpassing
donateur
Ik wil weten hoe dat nummer van Hans Teeuwen heet..
Da ie gaat zingen zoiets als ''Pijnboompit, pijnboom pit, liggend kan je kakken maar 't is beter as je zit.
Roerbak ei, roerbak ei. Cocaïne dealen op een kinderboerderij.''... die wil ik ook hebben
Tevens heb ik nog een site waar een dik mooi nr op staat, maar wie weet hoe deze heet???
Dit heb ik al eerder gevraagd maar NIEMAND wist het
Da ie gaat zingen zoiets als ''Pijnboompit, pijnboom pit, liggend kan je kakken maar 't is beter as je zit.
Roerbak ei, roerbak ei. Cocaïne dealen op een kinderboerderij.''... die wil ik ook hebben
Tevens heb ik nog een site waar een dik mooi nr op staat, maar wie weet hoe deze heet???
Dit heb ik al eerder gevraagd maar NIEMAND wist het
laatste aanpassing
donateur
hoe heet het nummmer (wat geeregeld in techno livesets voor komt onder andere van green velvet) met de tekst "we all live and die pieeee-jeee-ie-op"
erin??
Dit nummer is zoooooooooooo vet....
erin??
Dit nummer is zoooooooooooo vet....
Spektrum - Kinda New (Tiefschwarz Dub / Tiefschwarz Remix)

![[img]http://picserver.org/view_image.php/QS6E9H9C068Y/picserver.jpeg[/img]](http://picserver.org/view_image.php/QS6E9H9C068Y/picserver.jpeg)
![[img]http://picserver.org/view_image.php/X0V61J23KMDL/picserver.jpeg[/img]](http://picserver.org/view_image.php/X0V61J23KMDL/picserver.jpeg)