227 volgers · 1475684x bekeken
donateur
bij deze dan:
Als ik het goed is heb ik dat nummer van DNA, in dat nummer roepen ze eerst een keer "Outblast Outblast" en dan "We remain strap, and came back doing it hard"
iemand die weet hoe dit nummer heet?
Als ik het goed is heb ik dat nummer van DNA, in dat nummer roepen ze eerst een keer "Outblast Outblast" en dan "We remain strap, and came back doing it hard"
iemand die weet hoe dit nummer heet?
donateur
Negative-A & Darkcontroller - Hard Vitality
dat kon hem idd wel eens zijn!
Zal even zoeken of ik hem kan vinden bij soulseek
Thanks
donateur
Volgens mij ben ik hem al aan het luisteren

laatste aanpassing
Nummer van darkraver!
Eerste nummer wat hij o.a draaide op Sensation 2004.
Bacardi is gonna make you Jump,Jump!
Sensation is gonna make you Jump,Jump!
Wie o wie?!
Eerste nummer wat hij o.a draaide op Sensation 2004.
Bacardi is gonna make you Jump,Jump!
Sensation is gonna make you Jump,Jump!
Wie o wie?!
Ik zoek:
Het nummer dat je hoorde in de reclame van Nokia Dance Department ism Radio 538..
wie o wie?
Het nummer dat je hoorde in de reclame van Nokia Dance Department ism Radio 538..
wie o wie?
weet iemand heel miss hoe zón hardstyle liedje heet met van die zinnetjes van Pulp Fiction er in heet? k vond die best vet alleen k heb m perongeluk gedelete
*schaam*
hij zegt, na een min of 2, iets van ow i'm sorry, am i interubtin (ofzo iets
)something enz.
zent ff berichie of laat hiet ff weten als iemand t weet
ow hij werd btw ook op sensation gdraaid gloof k
xxx
hij zegt, na een min of 2, iets van ow i'm sorry, am i interubtin (ofzo iets
zent ff berichie of laat hiet ff weten als iemand t weet
ow hij werd btw ook op sensation gdraaid gloof k
xxx
laatste aanpassing
het is een enorm bekend hardcore nummer, iedereen kent hem wel..dreunende bass en als bekenste vocal 'due to the graphical nature of this program, listener discretion is adviced'
hij ligt op het puntje van mn tong maar ik kom er maar niet op..Endymion draaide hem ook op Thunderdome a decade als 2e nummer. wie weet hem wel?
hij ligt op het puntje van mn tong maar ik kom er maar niet op..Endymion draaide hem ook op Thunderdome a decade als 2e nummer. wie weet hem wel?
Vraagje: ben op zoek naar een remix van het nummer van tom craft - brainwashed... maar dan veel sneller. Je zou het de UKhardhouse variant kunnen noemen.... anyone?
thanx
thanx
Er zijn veeeeeeeeel remixen van gemaakt
Het zou 1 van de volgende kunnen zijn :
Brainwashed (DJ Choose & F's That Mucho Remix)
Brainwashed (Azure Remix)
of Brainwashed (Paul Maddox mix)
Met een flink hoge pitch zou ook nog de volgende kunnen :
Braiwashed (Clubmix)
Brainwashed (Call you enia edit)
Zoek ze
laatste aanpassing
Tis alweer een tijdje geleden, maar k herinner me ineens de intro waar Drokz vs Akira mee begonnen op masters. Je hoorde in t begon soort van marcheer getrommel dat over liep in dikke terror.
Iemand?
Iemand?
ben niet op masters geweest, maar misschien is t Drokz - Violence, begint ook btje marcheerderig enzow, en t'is ook een lekkere plaat om mee te beginnen.
heyzz mensuh
ik ben op zoek naar een nummer van Enzyme records.. hij staat op de LIVE set van DJ Promo op sensation 2004... en begind bij 50:14 minuten..
wie weet toevallig hoe deze heet?
alvast bedankt
ik ben op zoek naar een nummer van Enzyme records.. hij staat op de LIVE set van DJ Promo op sensation 2004... en begind bij 50:14 minuten..
wie weet toevallig hoe deze heet?
alvast bedankt
donateur
Project Omeaga - Prednison Attack
donateur
mja... dat mensen dat nou nog steeds niet weten hè