227 volgers · 1475037x bekeken
Ik wil weten hoe een nummer heet dat werd gedraaid op raving nightmare.. De lampen waren al aan en het is met zon vet mooi geluid geen bas erin ofzo.. Zit muh kapot te ergeren want ken er echt nie opkomen.. whahaaa
Oja en niet dance dance dance van dana maar die andere versie ervan..
Oja en niet dance dance dance van dana maar die andere versie ervan..
btje wazige beschrijving en ken geen dance dance dance van dana, maar die sample komt voor in enkele nr's:
sequintial one - dance
of
dj isaac & the viper - trigga finga
denk dat t een van deze is...
laatste aanpassing
Oke nog eentje voor je..
Hoorde hem laatst bij ons in de plaatselijke discotheek..
Het begon met het begin van gabber piet weet je wel hakkuh.. zaguh.. En toen hoorde je opeens een andere dj (volgens mij drokz) erdoorheen schreeuwen van opzouten met je commerciele troep en die top 40 nr's en bla bla bla en toen een vrij snelle beat erin..
Top nr.. vertel?
Het begon met het begin van gabber piet weet je wel hakkuh.. zaguh.. En toen hoorde je opeens een andere dj (volgens mij drokz) erdoorheen schreeuwen van opzouten met je commerciele troep en die top 40 nr's en bla bla bla en toen een vrij snelle beat erin..
Top nr.. vertel?
Oke nog eentje voor je..
Top nr.. vertel?
Top nr.. vertel?
JDA & Delta 9 - Real Hardcore En Anders Niks
Hej
zijn er nog hardcore nummers rond '93 en tussen de '98 met vocal samples van Carat Trax II By Zolex - The Message (Original mix)
BVD
zijn er nog hardcore nummers rond '93 en tussen de '98 met vocal samples van Carat Trax II By Zolex - The Message (Original mix)
BVD
donateur
Wie weet van wie de oude echte nummers zijn en hoe ze heten van de gecoverde oldskoolnummertjes (gepitchte stemmetjes): young birds, going crazy, sweet dreams, drifting away enzovoort (als je andere oude nummers weet die later gecoverd zijn qua stemmetje enzo laat het dan ook weteh alvast bedankt!
DJ Weirdo & Dr. Phil Omanski - Young Birds
Rave Nation - Going Crazy (Six Days On The Run)
Dat zijn i.i.g. een aantal orginele, gecoverde (hardstyle??) versies zou ik echt niet weten omdat ik me daar niet meer mee bezig houdt
donateur
juistem 
zoek, en gij zult vinden
zoek, en gij zult vinden
nummer waar ik het langst ooit naar gezocht heb
Danger Hardcore Team - Total Eclipse....
op vakantie in L'Estartit ooit dagen lang op lopen stuiteren... had hem pas een half jaar later....
Danger Hardcore Team - Total Eclipse....
op vakantie in L'Estartit ooit dagen lang op lopen stuiteren... had hem pas een half jaar later....
ja, én, toen? 
jij gelijk maar moest het ff kwijt, heb je wel 's he!
jij gelijk maar moest het ff kwijt, heb je wel 's he!
laatste aanpassing
(permanent verbannen)
Er zitten wa wat samples in van eminem ofzo...
"now i am going to attemp to drown myself"me engels is niet echt goed!
En aan het eind komt ook nog een keer van "now that's it mutherfucker"
Van wie ow wie is dit nummer..??
Pb me ff als iemand het weet. want zit hier niet vaak op!
"now i am going to attemp to drown myself"me engels is niet echt goed!
En aan het eind komt ook nog een keer van "now that's it mutherfucker"
Van wie ow wie is dit nummer..??
Pb me ff als iemand het weet. want zit hier niet vaak op!
Ik zoek het nummer dat je hoort tijdens de Thunderdome (4-12) reclame.
Iemand enig id?
Bij Voorbaat Dank!
Iemand enig id?
Bij Voorbaat Dank!
eey ik wil wete hoe dat nmmr heet waa promo mee afsloot op sensation black 2004 hij bdankt alle mensen bla bla bla en dan zegtiej "ik werd vanmiddag geintervieuwd dor id-t bla bla" en naa dat nmmr wat derna komt ...
1e nummer - Demons(promo remix)
2e nummer - promo - phreak ya speaka
3e nummer - promo & digital boy - serious damage

![[SF] Schñjoep [2x5]...](/images/user/20546_3138593.jpg)