Partyflock

Forumonderwerp · 703894
Waarschuw beheerder
De kerstman...

Lief...
Gul...
Denkt aan iedereen...
Voert geen oorlog...

En als je stout ben geweest, alleen geen cadeau, das geen ramp...

Grootste :respect: voor die man...

Waarschuw beheerder
Clinton

Waarschuw beheerder
tsja jammer dat t tussen hun 2 gaat, want ik zou allebei niet kiezen :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Kerry..

Denk dat het nu wel eens tijd is dat een ander zijn 'kunsten' mag vertonen :jaja:
Waarschuw beheerder
Ik denk dat JP Balkenende daar mooi op zijn plaats zou zijn als oprecht Chrrrrrrrrrrristen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
geen van beide,
zijn allebei n stelletje eikels...

Waarschuw beheerder
Ik ga ook voor kerry..

bush is me een beetje te schijnheilig op de een of andere manier..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
jah vin diesel is tenminste wel lekker om tegenaan te kijken ;)

Waarschuw beheerder
pipo the pope schijnt goeie kandidaat te zijno:):p
Waarschuw beheerder
Jorg Haider

bannen die micky :[
Waarschuw beheerder
nee terrorputten ik was eerder...VOTE FOR ME PEOPLE en ik zal jullie accijns verlagen en gratis feesten for everybody!!!
Waarschuw beheerder
donateur
jaja, valse beloftes he :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nou ik hou het toch op mezelf!! vind mezelf vel een goeie kandidaat :P ookal zeg ik het zelf!! is geen eigendunk ofzow hoor!!
gewoon zelf vercekert
Waarschuw beheerder
ok dit vraagt om een duidelijke strijd...wat is jouw antwoord op het vreemdelingen belijd van amerika dan?
Waarschuw beheerder
vol = vol eigen volk 1st ;)
de rest snap jezelf wel!!!!!!!
Waarschuw beheerder
je weet hoe het daar nu gaat he? iedereen ken gewoon een verblijf aanvragen...hebben elke maand sporthallen vol met mensen die een paspoort krijgen...

maar ja je ken niet eens presidente worden want je bent nog minder jarig dus...NEXT!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
tja over 2 maandjuhs niej meer! :P en ik wil niej eens president worden! wist niej dat je het zow serieus op zou vatten!?
whehehehe
word liever precident in nederland !! f*ck buitenland
Waarschuw beheerder
bassie of adriaan.......ik ben er nog niet over uit
Waarschuw beheerder
donateur
Cliton is de man :jaja: :respect:

Maar ik zou kiezen voor Kerry..

Bush is een achterlijke $%##$%^# debiel :[
Gevaarlijk die vent :jaja:
Artiest Mani
Waarschuw beheerder
Ik ben wel benieuwd wie jullie zouden kiezen als president van america!

Mijn stem gaat naar: BUSH

Wat een man

kijk jij ooit wel eens nieuws of lees je ooit wel eens de krant? :frusty:

k snap niet dat mensen nog voor dit arrogante naieve mannetje kunnen kiezen...

met z'n:

- lang leve de rijke mensen
- America is groot America is machtig en dat zullen we op welke manier dan ook laten merken, koste wat het kost

:frusty: :x
Waarschuw beheerder
donateur
Van mij mogen ze Bush aan de hoogste boom ophangen!

Misselijke vent *kots*

Waarschuw beheerder
donateur
mm veel te veel fake beloftes altijd en wat heeft die bush bereikt ???

doe maar een nieuw iemand
Kerry
Waarschuw beheerder
Arnold Swarzeneggert. :P
Waarschuw beheerder
patrick ik kies voor jou :respect:

;p

Waarschuw beheerder
donateur
Nou iig is alles beter dan die akelige rot BUSH

Die akelige rotvent is toch maar op 1 ding uit :@

Als die nog langer president blijft komt t ZEKEr niet goed ...

Als het zou kunnen dan maar weer Clinton, en nou dan maar Kerry
Waarschuw beheerder
Het zijn beiden Skull and Bones leden, dus geen van beiden!

Maar let op....Arnold Schwarzenegger zal eens president worden van Amerika. En ik weet zeker, dat ze de wet gaan aanpassen om dit mogelijk te maken.

:)
Waarschuw beheerder
Me, Myself and I!

Waarschuw beheerder
geef mij maar clinton ik von bush eerst ook goed maar nu niej meer en balkenende= bak ellende die zou ik niet eens kizen voor nederland laat staan voor america GO CLINTON!!!!!!!!!/:respect:

Waarschuw beheerder
donateur
....Arnold Schwarzenegger zal eens president worden van Amerika

Dat is dus volstrekt onmogelijk.

En ik hoop dat Kerry wint...
Waarschuw beheerder
ik stem op *ZWORK*
Waarschuw beheerder
kerry!!!......mar mijn favoriet blijft clinton!!
Waarschuw beheerder
jenna jameson:9

Waarschuw beheerder
donateur
Bush is een sukkel.

Record begrotingstekort, record mensen onder de armoedegrens, twee landen binnengevallen waarvan één zonder resultaat (Osama is nog steeds vrij en de Taliban is in grote gebieden weer heer en meester) en één zonder geldige reden (Saddam hád helemaal geen massavernietigingswapens of banden met al-Qaida), haat in Arabische landen tegen het Westen aangewakkerd, banden met bondgenoten sterk laten verslechteren, rechten van de vrouw aangetast, rechten van homo's aangetast, algemene burgerrechten aangetast, scheiding tussen kerk en staat laten verdwijnen, betrokken bij fraude van miljarden dollars (Enron, Halliburton), steunt géén wetenschappelijk onderzoek als dat niet "religieus verantwoord" is ....en bij herverkiezing oorlog met Iran en Syrie, plus plannen voor mogelijk militaire maatregelen tegen Noord-Korea, Saudi-Arabie en zelfs Frankrijk en Nederland (de "the Hague Invasion Act")

als Bush wordt herkozen wordt dat volgens mij een wedstrijd tussen het faillissement van de VS (alle 50 staten zijn individueel al failliet) en de 3e wereldoorlog

geef mij maar Kerry :P

(al blijft t idd wél jammer dat Clinton niet nog een keertje mag/wil... die had namelijk WEL goede plannen voor terrorismebestrijding, alleen vond de partij van Bush het belangrijker om over mevrouw Lewinsky door te gaan, zodat Clinton zijn plannen nooit heeft kunnen verwezelijken en toen Bush aan de macht kwam gooide hij die plannen meteen in de prullenbak... met bekend resultaat :S )

zie ook:
Het "Amerika-nieuwtjes" topic

en https://partyflock.nl?SECTION=forum&ACTION=results&TYPE=topic&FORUMID=9&TERMS=bush

en http://www.thetruthaboutgeorge.com/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Maar let op....Arnold Schwarzenegger zal eens president worden van Amerika. En ik weet zeker, dat ze de wet gaan aanpassen om dit mogelijk te maken.

Ik denk dat we voorlopig wel weer genoeg presidenten hebben gehad die dingen uit hun verleden hebben goed te praten... Bush met zijn desertie in oorlogstijd en zijn drank/drugsgebruik en nu Arnold (nota bene een vriend van Kurt Waldheim die moest opstappen wegens zijn nazi-verleden) met DIT:

ABCNEWS obtained a copy of an unpublished book proposal with quotes from a verbatim transcript of an interview Schwarzenegger gave in 1975 while making the film Pumping Iron.

Asked who his heroes are, he answered, "I admired Hitler, for instance, because he came from being a little man with almost no formal education, up to power. I admire him for being such a good public speaker and for what he did with it."

He is quoted as saying he wished he could have an experience, "like Hitler in the Nuremberg stadium. And have all those people scream at you and just being total agreement whatever you say."

The author of the book proposal, Pumping Iron's director, George Butler, told ABCNEWS today that the quotes needed to be seen in context, and that Arnold never said anything anti-Semitic.

"I cannot remember any of these," Schwarzenegger told ABCNEWS. "All I can tell you is that I despise everything Hitler stood for. I despise everything the Nazis stood for, everything the Third Reich stood for."

In the final days of his campaign, Schwarzenegger may be battling yet another opponent: his own past.

http://abcnews.go.com/sections/wnt/Politics/arnold031002_past.html
Waarschuw beheerder
Ik zeg niet dat dit een zinloos topic is, maar wel een zinloze discussie.
Je kunt echt niet iemand hier via dit onpersoonlijk forum overtuigen met jouw politiek standpunt waarom je iets wel of niet denkt.

dus..why bother...

Waarschuw beheerder
donateur
dat kan best, zolang je maar met punten komt waarvan de ander zegt "oh, maar DAT wist ik niet!"
Waarschuw beheerder
en dan?...jij bent geen amerikaanse staatsburger, dus stemmen kan je toch niet.

Dus wederom my statement.

why bother?
laatste aanpassing