Ben absoluut geen fan van Bush, maar Kerry heeft in de loop naar de verkiezingen een hele hoop verhalen opgehangen die hij later weer gewijzigd heeft, soms meerdere keren. Hij komt dus erg twijfelachtig en leugenachtig over.
Buiten dat denk ik dat het in dit geval beter is dat Bush afmaakt waar hij mee begonnen is (het hele terreur-verhaal rondom het midden-oosten). Als Kerry dat af moet maken wordt het helemaal een zooitje denk ik
HEt is kiezen uit 2 kwaden
donateur
maar Kerry heeft in de loop naar de verkiezingen een hele hoop verhalen opgehangen die hij later weer gewijzigd heeft, soms meerdere keren.
Ik weet dat ik nu erg flauw doe, maar geef es één voorbeeld?
hoe t ook wend of keert.. BUSH is weer 4jr aan de macht
saskia.. wij gaan snel ff praten
donateur
joehoe... Bush is nog niet beëdigd hoor! Er kan tussen nu en januari nog van alles gebeuren waardoor hij toch geen president wordt.
Maar goed, ik zal je binnen een jaartje of wat zeker nog een keer vragen of je nog steeds zo blij bent. (Desnoods maken we er een weddenschapje van?)
laatste aanpassing
Hey Jeroen ga je daar ook nog naar een dik technofeest met b.v Dj Rush
Wie zou ik kiezen? hmmz... geen van beide, waardeloos stelletje daarzo.
Over 4 jaar maar weer over tot een goede president daar, vrouwe Clinton
Ze kunnen van alles zeggen over die familie, maar die kunnen tenminste goed voor het land en de wereld zijn, de huidige president (en ook nieuwe) en de andere kandidaat (die gefaald heeft) zijn beide waardeloos.
donateur
@ alligrator:
dan zou ik in mn eentje moeten want mijn ex krijg ik nooit zo gek hahaha (en mn pleegdochtertje is een beetje te jong, hoewel ze wel veel van dansen houdt)
@ Suicyder:
welja... Hillary Clinton als president en Barack Obama als vice-president! (ik heb de suggestie inmiddels al ergens zien langskomen!)
is goed, gaan we ff babbelen,
moet je het me mar haarfijn uitleggen
mar toch had ik liever kerry als president gezien denk,
maja, wij gaan dus snel praten !