Partyflock

Forumonderwerp · 702593
2429x bekeken

Waarschuw beheerder
Wie heeft de village al gezien en wat vond je ervan ??
zelf had ik echt een goede film verwacht maar vond het echt een groote bagger film. Heb ook al van mensen gehoord dat ze hem wel goed vinden dus ben benieuwd....

Waarschuw beheerder
Bagger!!! Ik heb me echt zitten vervelen tijdens die film, hij heeft me geen moment geboeid.

Waarschuw beheerder
had echt een spannende film verwacht van wat ik op tv had gezien.. vond het meer een mislukte comedie ofzo :S
Artiest {SHOWLIST artist 43489, 59272, 35235}
Waarschuw beheerder
gisteravond geweest en vond uhm echt niet super..
opzich grappig verhaal maar verder is het echt geen aanrader
Waarschuw beheerder
+1
een vriend van mij is ook gegaan....en er liepen zelf mensen UIT de bioscoop!

de film is eerder lachwekkend als eng...

geen aanrader dus

Waarschuw beheerder
Wij wilden gisteravond ook gaan, maar de bios was vol :)

Heb reacties gelezen op een andere site, daarin stonden ongeveer dezelfde reacties als hierboven, maar ook reacties als dat het een goede film is "intelligent" maar dat je er niet heen moet gaan met het idee dat het een horror is.
Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
ik dacht direct na de film: wat een kutfilm!

Maar ik heb daarna nog zeker een half uur met mijn vriendin zitten praten over de achterliggende gedachten enzo...dus uiteindelijk vond ik het wel een okee film. Vooral heel erg goed gefilmd sommige scenes :yes:

Maar ik ging zonder verwachtingen heen, dat scheelt :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
haha intelligent :S het is de domste film die ik ken
..ja op zich zit er wel iets achter maar niet als je naar een horror film gaat :S
en moest ook ff nadenken wat er nouw helemaal mee bedoelt werd.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
waarom vind je hem dom dan Kimberley?

Waarschuw beheerder
omdat ik verwacht dat het een enge film zou zijn.
maar dat het eigenlijk helemaal niet om iets engs gaat. ja weet niet hoe ik het uit moet leggen

Waarschuw beheerder
voordat ik naar de village ging dacht ik: "nou dat is misschien wel een spannende film,, maar ik vond hem echt vies tegevallen, leek wel een drama
Waarschuw beheerder

maar daarom is het nog geen domme film :no:

hij voldeed niet aan JOUW verwachtingspatroon, maar dat zegt niks over de kwaliteit van de film of over het eventuele niveau van het verhaal.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Kan iemand een plaatje posten van die monsters, die waren tering nep...
Waarschuw beheerder
ze waren in elke zin van het woord nep, dus op zich ook logisch dat ze er bijzonder nep uitzagen ;)

Waarschuw beheerder
die dingen leken wel grote egels met een varkens snuit en een rooie jas haha
Waarschuw beheerder
ik ben zaterdag naar deze film geweest en vond hem ook niet geweldig. Het verhaal vond ik wel goed, maar de film zelf was niet wat ik ervan verwacht had. Dacht dat ik naar een enge film zou gaan...viel dat even tegen!

Waarschuw beheerder
haha die monsters waren nog het grappigste van de film :P
Waarschuw beheerder
wat een ongelofelijke kutfilm, een van de slechste die ik ooit gezien heb!!
Waarschuw beheerder
ik heb de film gistere avond gezien
aan de voor stukjes die ik hd gezien op tv dacht ik dat t een hele goeie film was.
maar dat viel dus zwaar tegen.ik viel bijna in slaap wat een kut film zeg :( :(
Waarschuw beheerder
ik ga zeker nog heen....als het om Thrillers gaat..goed verhaal...afwachten..

Iemand vroeg net plaatje van de monsters in de film the Village....oude bekenden :-)
[img cacheid=0006f4970012ac69732e61921a0061426d]http://www.impawards.com/2004/posters/village.jpg[/img][img cacheid=0006f4980012ac7e7921f17f1a0061426d]http://imagecache2.allposters.com/images/151/2393.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik kon mijn gevoel voor die film niet echt thuis brengen, Een beetje vage film.
Maar daar in tegen vondt mijn mannetje het weer een (Y) film.

Mischien had ik er wel teveel van verwacht.
Waarschuw beheerder
wat een ongelofelijke kutfilm, een van de slechste die ik ooit gezien heb!!

:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Wat ik al in het andere topic hierover zei:

Heb hem gisteren gezien, en durf met een gerust hart te zeggen dat dit veruit de beroertste film is die ik OOIT heb gezien ........ ALLES is slecht aan de film, slecht geacteert, beroert in scenen gezet, belabbert verhaal, spanning word mooi opgebouwt en vervolgens op een zeer amateuristische wijze weer verpest, tempo in de film ligt slaapverwekkend laag, en het belabberde oud engels wat ze spreken is hoogst irritant......... heb gewoon moeten lachen om die film, werkelijk waar wat SLECHT........alles was er gewoon slecht aan

En dan nog maar niet te spreken over de typische Amerikaanse boodschap die erin zat :S:s........
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:jaja: sluit ik me helemaal bij aan..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb hem gister gezien, en ik vond hem (Y)

:yes:
Waarschuw beheerder
vond het een zware kut film..

ga je daar zitten in de bios.. na een tijd denk ik komt nog heel stuk is ie afgelopen.. ZO slecht (N)

Waarschuw beheerder
wat vond je er (Y) aan dan belle aka beest????

Waarschuw beheerder
donateur
wat vond je er(Y) aan dan belle aka beest????

Dat het verhaal een hele andere wending krijgt:)

En ik vond hem echt wel spannend, ben me echt een paar keer de tering geschrokken:P
Waarschuw beheerder
donateur
1 van de slechste stukjes was nog wel als dat zogenaamde monster voor het eerst in dat dorp komt, en iedereen toevlucht zoekt, dat die hoofdrol speler dat blinde meisje op het nippertje bij de hand pakt en mee de schuilkelder inneemt....... IN SLOW MOTION GEFILMD!!!!!!!! Bwhahahahahahaha, stukje was verre van spectaculair, en ze zetten het in slow motion........ gewoon echt een stelletje amateurs

Waarschuw beheerder
ben ook 2 x geschrokken 1x omdat dat blinde meisje in een kuil viel en de 2e keer omdat die gast zen hoofd stoote toen dat monster onder zen toren door liep :p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
jammer dat die andere gesloten is en deze niet :P

Waarschuw beheerder
donateur
Hehe, ben net terug, en vond het dus echt wel vet he(Y). Het is ook een thriller dus de mensen die slachtingen enzo verwachten komen idd bedrogen uit:)
En wat het verhaal betreft? Echt kicken, het heeft een wending wat NIEMAND had verwacht! En dat blinde meisje speelt echt goed(Y)

Waarschuw beheerder
Zwaar bout. Kan eigenlijk niet slechter. Maar die mening komt inderdaad doordat mensen heel wat verwachten van de reklame en voorstukjes. Die wending boeide me ook niet en een klein beetje wel verwacht.

Waarschuw beheerder
donateur
Óf je verwacht iets wel, óf je verwacht iets niet. een klein beetje kan dus niet;P

Waarschuw beheerder
donateur
Trouwens kan niet slechter? Haha kijk jeepers creepers 2 maar eens.

Waarschuw beheerder
:( nah lekker dan ...

en wilde hem nog wel zo graag zien en bekijken zometeen :(

maar heb niet eens meer zin .. als ik al lees dat het geen horror is ...

beetje jammer ...

Waarschuw beheerder
donateur
Sorry hehe
Waarschuw beheerder
donateur
Blinde meisje speelde goed??....... ooit een blinde alleen door een bos zien lopen, en de weg zien vinden?? :p

Waarschuw beheerder
De film was anders dan je zou verwachten, dit kwam mede door de trailer die op TV getoond werd.
Maar het is geen onaardige film. Er zit een vrij leuk verhaal in zelfs.

En nee het is geen echte horror film, maar daar zit over het algemeen al helemaal geen verhaal in ..

Waarschuw beheerder
donateur
Pfff die film is egt bagger...

Waarschuw beheerder
en ik wou er eigenlijk nog heen gaan..
geen aanrader dus?
Waarschuw beheerder
donateur
Nee Joyce, pak lekker aan andere film, geloof me.........

Waarschuw beheerder
Oke, dankjewel :)
Waarschuw beheerder
eght een zaadfilm...had er veel meer van verw8 :no:

Artiest Havoc 303
Waarschuw beheerder
Redelijk coole film; door de tv-reclame ging ik er ook van uit dat ik naar een horrorfilm ging waardoor ik weer gewoon zat te wachten tot de échte slachtingen gaan beginnen. En dan draait 't plot zich ineens 180 graden om...
Waarschuw beheerder
donateur
Tja, al met al een behoorlijk voorspelbaar plot......... iig voor de hand liggend........ alleen dat ze over die muur klimt is ff een rare wending, maar verder :gaap:
Waarschuw beheerder
Er staat nergens dat het een horror is hoor, je zou het idee kunnen krijgen dat het een suspence is door de trailer, maar horror :|... Regisseur M. Night Shyamalan noemt het zelf ook gewoon een psychologisch drama, en dat is ook wat het is, met wat suspence stukjes erin. Ik vind het een geslaagde film, net als zijn voorgaande The Sixth Sence en Signs (y)

Waarschuw beheerder
Hmm....niet veel positieve reacties:'(
Wilde er opzich wel heen gaan mejaah ...alsie niet spannend is,laat maar hangen dan :(
Ga ik wel naar Harry Potter:P
Waarschuw beheerder
ik ga wel nog kijken ik kan wel een goedde lachfilm gebruiken.
Waarschuw beheerder
donateur
Pffff dit is niks vergeleken met the Sixth Sense en Signs man........

Waarschuw beheerder
Signs en Unbreakable blijven zijn beste films vind ik persoonlijk.
Alleen M. Night Shyamalan word nu wel erg voorspelbaar, elke keer weer een rare twist aan het einde... :S Hoop dat zijn volgende film totaal anders word dan de voorgangers.

Waarschuw beheerder
zijn stijl vink wel super. het zou niet verkeerd zijn ,als de volgende film ook deze stijl krijgt.

Het heeft hem tenslotte zo groot gemaakt.

Het stomste is , dat je iets van een film verwacht!!!!!!! Sukkels allemaal

enne ome bertus, blinde kunnen meer dan zienden, ze kunnen plekken er goed onthouden.
Slecht geacteerd?? je bent niet goed wijs

Waarschuw beheerder
Ik had geen trailer niks gezien toen ik deze film ging kijken, alleen de poster die bij de bios hing, ik ging hem juist kijken omdat ik M. Night Shyamalan zijn vorige films erg vet vond(behalve 6th Sence omdat ik me irriteer aan dat jochie).

Ik had bij deze film ook zoiets van, ben benieuwd wat die leuke twist aan het einde is... helaas vond ik dit wel erg teleurstellend en slap(waarom zet je aan het begin van de film er 1800-zoveel neer terwijl het gewoon in deze tijd speelt). Jammer, want hij begon wel erg goed en spannend....

Waarschuw beheerder
donateur
we hebben deze film afgelopen woensdagavond gekeken maar hij is echt vaag, geen goed verhaal, alleen de muziek maakt het spannend, geen aanrader dus
Waarschuw beheerder
alleen de muziek maakt het spannend

:yes: mee eens

Had er ook veel meer van verwacht. Absoluut geen horror, maar we een goede thriller :( Helaas....

Was zelfs in staat om weg te lopen....
Waarschuw beheerder
jah je gaat echt met het idee erheen van dit wordt een engefilm, dus ik al een extra grote trui aan gedaan om me in te verstoppen :P maarjaz was ook een waste of time want hij was dus echt niet eng... het verhaal opzich was best wel goed, maar ze hadden veel van die bos scenes overdag gedaan dat vond ik het minder eng maken... maarjaz de recenties waren dus niet voor niets slecht

Waarschuw beheerder
donateur
ik vond hem echt briljant :D

In tijden niet zo'n geweldige film gezien!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
enne ome bertus, blinde kunnen meer dan zienden, ze kunnen plekken er goed onthouden

Dude, ze komt voor het eerst in dat fucking bos....... waarvan moet ze dat onthouden hebben dan :p........ ie bint nie goed wies

Blijft gewoon een butt film......... juch, alleen dat ouwe Engels wat ze spreken is al hoogst irritant......... voorbeeld, iemand vraagt aan een ander wat de naam van een persoon is: 'May I ask, of what his name is?' :s:s:s....... :( en zo de hele film door
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
niet dat ik je niet mag hoor, maar ff dit.

Ze praten zo omdat zich van de moderne wereld hebben afgesloten en hun kinderen oppers correct opgevoed hebbend.

En die pa van die blinde verteld dat ze als maar recht door moet lopen tot het grintpad, met behulp van dat gat en stronk wist ze het weer.

Maar ik neem je niks kwalijk
Waarschuw beheerder
donateur
De trailers geven feitelijk een verkeerd beeld van de film... Want iedereen denkt dat het een horrorfilm (of in ieder geval spannend) is en om die reden gaan ook veel mensen naar deze film... Als je de film vanuit dit verwachtingspatroon gaat kijken, kom je bedrogen uit! Dat wil natuurlijk niet automatisch zeggen dat dit een slechte film is... Maar ik had toch liever gezien wat ik ervan had verwacht; een spannende film!
Waarschuw beheerder
donateur
Ja duh, snap wel dat het de bedoeling is dat ze zo praten, maar daarom is het nog wel irritant luisteren........ en van die wandeling door dat bos blijft gewoon een raadsel hoe ze dat flikt......

Maar goed, tuinman, ik neem het je niet kwalijk hoor dat je op het puntje van je stoel hebt gezeten bij de grootste flop van de afgelopen film jaren........
Waarschuw beheerder
donateur
Vind een film niet snel [censuur], maar deze vond ik echt om te :'(

Film was echt TE voorspelbaar, ik hoopte nog (omdat van zelfde regisseur als The Sixth Sense is) dat er nog een tof end zou komen, maar helaas .... :(

Film krijgt van mij een: 2
Waarschuw beheerder
Als je de film vanuit dit verwachtingspatroon gaat kijken, kom je bedrogen uit!

idd
ik ging hem echt niet kijken omdat ik een horrorfilm wou zien, ik wist gewoon dat M. Night Shyamalan goeie verhalen heeft, en de engelse taal waarin het gesproken wordt vind ik ook wel mooi, beter dan dat redneck amerikaans van nu...
Ik ga niet kijken of er goed geacteerd is of of het camera werk goed is, ik wil gewoon dat het verhaal me boeit!
En dat is met deze film zeker gelukt (y)

Dikke 9 van mij!
Waarschuw beheerder
wat een onwijse teleurstelling is deze film zeg ,niet normaal meer
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Er zit een lekker verhaal in waar iedereen vast wel een keer aan heeft gedacht. (nml. Ik wil weg van deze kutplek, iets beters)

Het enige dat ik jammer vond aan de film is dat je door de trailer dacht dat hij heel eng zou zijn.
Een van de verstandelijk gehandicapte bewoners van waar ik weg/stage loop wou namelijk graag mee naar deze film toe.. Probeer het verhaal maar eens uit te leggen aan een verstandelijk gehandicapte :d

Waarschuw beheerder
vond er geen reet aan
Waarschuw beheerder
donateur
vond er geen reet aan

Das duidelijke taal.
Werkzaam bij Deliciouz Events
Artiest {SHOWLIST artist 17860, 49085}
Waarschuw beheerder
donateur
wat een drama!! letterlijk en figuurlijk..

Waarschuw beheerder
Heel anders als dat ik had verwacht, wel goed geacteerd, maar sommige stukjes in het verhaal vond ik minder geslaagd. Zijn eerste films waren iig beter.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
De film heeft zn eigen graf gegraven door zn trailer.. de trailer geeft een bepaalde indruk wat niet klopt.. dus veel mensen voelen zich bedrogen.. wat te begrijpen is.. ik had het ook, want je kijkt met een bepaalde intentie..

ach de film is een kleine 6, alleen het blinde meisje is echt niet realistisch..
1. de weg vinden
2. het 'monster'in de val lokken
3. ze valt met gezicht naar voren in kuil, maar op wonderlijke wijze kan ze zich in n paar sec zo draaien dat ze de takken kan pakken???
4. waarom gaan de ouderen die weten dat alles nep is.. zelf niet ff medicijnen halen.. zo hebben ze wel veel op t spel gezet.. waarom die stomme discussie van alles wat we hebben opgebouwd.. kan als een luchtbel uitelkaar spatten.. die vader wist dat zn dochter t zou halen.. want ze is anders dan de anderen??
5. waarom schrikt het meisje niet van de auto?? ze kent het geluid niet..
6. waarom doet die ranger zo weird.. ik snap heel die geheimzinnige verhouding niet.. oh leef je in het bos.. nou veel mensen leven in het bos!! Ik snap gewoon niet wat er zo speciaal aan het bos is.. ???

Ik kan wel uren doorgaan..

Waarschuw beheerder
"6. waarom doet die ranger zo weird.. ik snap heel die geheimzinnige verhouding niet.. oh leef je in het bos.. nou veel mensen leven in het bos!! Ik snap gewoon niet wat er zo speciaal aan het bos is.. ???"

Voor vraag 6 en 4. Aan het "eind" zie je ook dat die
Ranger daardoor tamelijk in de war is. Zijn dochter zou het wel halen vanwege haar liefde voor de peroson die die medicijnen nodig heeft. De ranger ziet haar wanhoop en besluit daarom te helpen. Hij snapt echter niet hoe ze uit dat bos komt.

De ouderen doen het niet omdat hun verhaal dan niet geloofwaardig meer is. Bij het meisje konden ze het volk vertellen dat dat het kwam vanwege haar "onschuld"

2. het 'monster'in de val lokken

Dat deed ze aan de hand van haar geheugen en de boomstronk :)

5. Dat deed ze ook :)

Waarschuw beheerder
thanks dokiepokie, anders gaf ik er wel antwoord op.

nogmaals, super film

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Pietje Bel was spectaculairder...
Waarschuw beheerder
donateur
Ook een leuk feitje....... dat zogenaamde monster valt voorover in die kuil, maar beland uiteindelijk op zun rug :s....... ook heeeel erg flauw gedaan hoe dat blinde mokkeltje heel saai een stap opzij doet zodat dat monster valt, en dan nog in slow motion ook nog :s
Waarschuw beheerder
ik ben afgelopen weekend ook maar weer eens naar de film geweest sinds lange tijd, maar ik heb me goed geamuseerd.
Absoluut niet omdat de film zo goed was, want die viel echt ENORM tegen.
We hebben gewoon met een paar mensen die hele film onderuitgehaald in de bioscoop zelf.
Gewoon steeds opmerkingen maken en dan kei hard in de lach schieten en dan boze geluiden horen van de mensen achter je. (Sorry nog hiervoor :D)
hahahahaha!!!!
De film "The village" viel dus enorm tegen, maar het was toch erg gezellig!
Waarschuw beheerder
eyyyyyy
the village was super saai.....
ik raad je aan ga er niet heen hij is super slecht ....

Waarschuw beheerder
Nou ben dus ook van t weekend geweest, en idd een behoorlijke tegenvaller, maar dit kwam voornamelijk door de 'goede'marketing en door de gedane films (sixt sense, signs etc) van de bekende regisseur.

Maar t ergste vond ik de OVERDUIDELIJKE HANGENDE MICROFOONS in maar liefst 3 SCENES! Vooral de scene met de blinde en de vader bij het 'verboden schuurtje', zo'n dikke wollige (voor t tegenhouden van wind zeg maar).

Het heeft wel een leuke wending, maar vond het toch niet het niveau bereiken van de voorgaande films van die regisseur (die altijd een rolletje moet spelen in zn eigen film, zagen jullie hem in het glazen medicijnen deurtje?? ;-) )

Tegenvaller dus, geen aanrader!

Waarschuw beheerder
Nou ik ga er zo heen.. Nu ik al die reacties zo lees weet ik niet of ik nou nog wel een goeie film moet verwachten:S Mja ik merk het wel:)

Waarschuw beheerder
donateur
veel plezier DevilDoll.. misschien vind jij hgem juist helemaal (Y)
Was ook niet mijn favo.. net als Cabin Fever overgens.
Waarschuw beheerder
ik vond hem zeer goed best ok acteerwerk en zeker niet voorspelbaar!

Waarschuw beheerder
ome bertus, jij hebt zeker geen fantasie in de botten.

die kerel flikkerde wel voorover, maar lag op z'n zij.

denk je als iemand voorover flikkert in een diep gat, dat hij op z'n tekenfilmachtig manier met z'n neus in de blubber blijf liggen???

nogmaals nogmaals, goede film
Waarschuw beheerder
donateur
MAAAAARRRRRRRR.......... ik rook niet

Waarschuw beheerder
T verhaal en de omgeving was wel mooi maar voor de rest was het echt een bout film!
Geen enkel spannend stukje, nix engs an dus!!!

Waarschuw beheerder
bla bla bla bla bla...........
jullie hebben er echt weinig van gesnapt he.de film was echt briljant.dit heeft niks met smaak te maken maar met een doelgroep(zoals de meesten hier) die onterecht een verkeerde verwachtingspatroon hadden en het daarna de slechtste film ooit vinden.
Schandalig!wat verwacht je dan een bloeddorstige slachtfilm?Sorry dan weet je niet echt hoe night shyamalam werkt.Ik ben een grote fan van de man en hij verastte mij met een prachtige film.Wat misleidende trailer?Wat horror?Nee de meningen hier zijn met nonsens onderbouwt en dat verdient de film niet.
De film was juist superspannend wat natuurlijk het verdienste is van night die soms dingen niet laat zien waardoor het juist spannend wordt.Het daramtische moreel van het verhaal is gewoon perfect gecombineerd met een stukje spanning dmv van zogenaamde wezens die pure bijzaak zijn.Camerawerk is subliem en de muziek is geweldig(door de ouwe rot james newton howard).Nee de film is tot in de puntjes gedetailleerd met een heel mooi verhaal.
De film krijgt van mij een dikke 9....:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ie bint nie goed wies........ het trage tempo? de opbouwende spanning met uiteindelijk een climax van lik me vessie? het voorspelbare verhaal? die verborgen typisch kut amerikaanse boodschap erin?

Ik verwachte geen bloeddige slachtfilm, maar dit al helemaal niet......

Waarschuw beheerder
Dit is nu precies wat ik bedoel...erg jammer.......:gaap:
Waarschuw beheerder
slechte film dus niet de moeite?
Waarschuw beheerder
Op zich wel aardige film. Ik had de clou al ergens opgevangen da vond ik wel jammer. Als je helemaal blanco de film bekijkt issie wel verassend.....zoals het een film van Shyamalam betaamt.

Voor de liefhebbers dus

Waarschuw beheerder
Heb hem afgelopen vrijdag gezien en ik vond het een goede film, dat verrassende vond ik iid het leuke juist :yes:
Waarschuw beheerder
kut film net scooby doo vangen ze ook het monster met een val en zien ze dat het een mens is
Waarschuw beheerder
donateur
en ik wou er eigenlijk nog heen gaan..
geen aanrader dus?

pak lekker aan andere film, geloof me.........

in de trailers lijkt het wel een goede film, maar niet dus, Bedankt(Y), scheelt me weer € 8,30:D

Waarschuw beheerder
8,30 jah :p ons heeft het maar 7,50 gekost en kregen we er een laser schow bij :P die leuker was dan de film (Y) :D
Waarschuw beheerder
donateur
De film was juist superspannend wat natuurlijk het verdienste is van night die soms dingen niet laat zien waardoor het juist spannend wordt

superrrrrrrr spannend man :/

niet iedereen die een andere mening heeft dan jij hebt onderbouwt zijn mening met nonsens hoor

Het daramtische moreel van het verhaal is gewoon perfect gecombineerd met een stukje spanning dmv van zogenaamde wezens die pure bijzaak zijn

wat is volgens jou dan het moreel en de hoofdzaak?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
de meningen lopen behoorlijk uiteen....

Waarschuw beheerder
Tss als ik je dat al voor moet kauwen...weer zo'n typische reactie kan je niet met wat beters komen?.......je mag vinden wat je ervan vindt maar de meesten hier zijn niet door de trailer maar door hen zelf misleid.
Nou als je het dan toch zo graag wilt weten.Het is heel simpel:
Door allerlei nare ervaringen die de villagebewoners hebben meegemaakt in de city proberen ze hun kinderen te beschermen voor de slechte invloeden uit de stad dmv die zogenaamde wezens.Het dramatische is dat ze hierdoor juist zichzelf de das omdoen.Door de wezens erbij te betrekken wordt het voor mij dan alleen maar leuker, want door de klasse van night vond ik het nog steeds spannend met noah toen die zich voordeed als "they"terwijl je weet dat het nep is.
De climax komt dus wanneer jij het begrijpt en dan denk je wow of denk je hier kwam ik niet voor.Je snapt het of je snapt het niet.iemand hier zei het al het is vooral een film voor de liefhebbers.De titel is dan ook niet the village,maar night shyamalan's The Village.........
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ghehehe ´those of whom we don´t speak of´ bwhahahaha........ eerlijk waar, hoe simpel

Waarschuw beheerder
Vond Six Sense ernstig voorspelbaar en Unbreakable vond ik leuk om een x gezien te hebben

Na dit te hebben gelezen maar wachten tot ie op dvd is en dan maar es kijken....

of DIVX downen :P
Waarschuw beheerder
grootste baggerfilm die ik heb gezien zeg
Waarschuw beheerder
Ik vond 'm goed... Geen topper, maar wel gewoon een goeie film.

Sommige mensen laten zich te veel beinvloeden door anderen en verwachtingen!
Waarschuw beheerder
slappe film na zo'n trailer

maar aan de andere kant, had er van te voren slechte verhalen over gehoord en dan valt ie wel weer mee:P

Waarschuw beheerder
donateur
vond t echt een kut film, had een spannende thriller verwacht, maar vond dr niks spannends aan
Waarschuw beheerder
Dus alles wat anders is als je verwacht, is meteen kut?

Ik had ook een spannende thriller verwacht, en dat was het idd niet. Maar ik vond 't toch nog best een fatsoenlijke film!

Waarschuw beheerder
Ieder z'n mening natuurlijk,maar zoals ik al zei de meesten hier zijn niet door de trailer,maar door zichzelf misleid.......

Waarschuw beheerder
donateur
Dus alles wat anders is als je verwacht, is meteen kut?

Zeg ik dat dan? bijdeze film vond ik dat dus wel, maar dat zegt niet dat dat altijd zo is

Waarschuw beheerder
mij lijkt het echt een te strakke film :D

Waarschuw beheerder
donateur
ik kan hem je echt afraden ;p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dan raad ik 'm aan!

Waarschuw beheerder
Wat een Klote Film was The Village zeg, Zekers GEEN aanradertje.
Waarschuw beheerder
Ik lees hier nogal flauwe (meeloperige) reacties over The village, maar ik vind dit vaak onterecht. Krijg het gevoel dat mensen die hem niet goed vinden, hem ook niet snappen haha tja.

Maar om eerlijk te zijn vond ik de film beter dan the sixt sense!! Niet dat dat een klotefilm was, maar the sixt sense vond ik vele malen voorspelbaarder dan the village.

Als je moord en doodslag wilt zien, dan kom je met deze film bedrogen uit. Maar ik vind the village wel degelijk een spannende thriller.

Het verhaal is prachtig verteld. En wat ook al eerder door iemand vermeld werd; het camera werk is subliem. Vooral het stukje waarbij het blinde meisje haar hand uitsteekt op de veranda, terwijl het 'monster' eraan komt is mooi gedaan. En zo zijn er wel meerdere fragmenten die mooi in beeld zijn gebracht.

Ook de muziek vond ik prachtig. Paste precies bij de omgeving, situatie en de periode waarin de film zich afspeeld. Ik zeg periode, maar dat was dus ook een mooi gegeven. Je zou denken dat de film zich begin 1900 afspeeld, maar daar komt verandering in. Zoiets had ik al verwacht, maar dat het op deze manier zou lopen vond ik alsnog verrassend.

Aanvankelijk dacht ik dat HET plot zou zijn, dat alles verzonnen zou zijn. Op het moment dat die vader dat vertelde aan zijn blinde dochter, dacht ik dat dit HET plot zou zijn. Op zich al mooi maar niet echt verrassend. Dat er dan later alsnog een monster in voorkomt, maakt dat de kijker van de film twijfelend. En op dit punt van de film, zullen veel mensen de draad zijn kwijt geraakt. Zoals ik rond om mij in de bioscoop vernam in ieder geval.

Briliant juist. De hele film ademde een lugubere sfeer uit. En het is juist die sfeer die de film zo spannend maakt.
Er is ook iemand die beweerd dat de microfoon 3x in beeld komt. Nou dit lijkt mij zeer sterk aangezien zo'n film van dit caliber 1000 keer word nagekeken op fouten. En dat dan uitgesproken zo'n ouderwetse fout als de micro in beeld er tot 3 keer toe niet uit wordt gehaald lijkt mij zeer sterk.

Deze film blijft bij veel mensen denkik nog wel even hangen. Ik merkte het ook toen de film was afgelopen. Veel mensen bleven nog wat bedust in de stoel zitten, en waren zichtbaar nog met de film bezig. Ook door de mooie muziek die nog speelde gaf dat een raar gevoel (nee ik draai niet door).

Ik vind de film een dikke 9 waard!!

Waarschuw beheerder
Ben dr vorige week ook heen geweest. Heb de trailer een paar keer gezien en die schept idd andere verwachtingen maar desondanks vond ik het een goede film. Het eerste deel voor de pauze had ik ecth zoiets van wat is dit maar daarna vielen veel dingen op z'n plaats en heb je zoiets van ooooooohh :)
hij was niet eng nee maar ik vond het verhaal wel goed en de clou vond ik niet voorspelbaar maar nadat je in de film erachter komt hoe het nou zit wordt ie wel iets meer voorspelbaar ja...
ach ja heeft me weer een avond van de straat gehouden en die lui die achter ons zaten waren echt super irritant. Wat heb ik daar een hekel aan zeg van die lui die het voor de rest lopen te verziekn. Vraag me echt serieus af waarom je dan naar de bios gaat maar goed....
Waarschuw beheerder
vond het echt een kutfilm..
had er ook wel teveel van verwacht eigenlijk..
Waarschuw beheerder
donateur
Afgelopen zaterdag er ook maar ff heengeweest..

Ik had beter verwacht...geen 8 euro waard in ieder geval om daarvoor in de bios te gaan zitten.
Maarja die hele avond was gewoon klote :P

Waarschuw beheerder
topfilm,

Juist omdat t een heel andere wending dan mensen verwachten en zeker omdat er weinig tot geen bloed invoor komt is t een tegensteller en wordt de film gelijk als kutfilm afgedankt...beetje vreemd

kan je wel de film op afrekenen maar persoonlijke smaak en een hoog verwachtingspatroon staat los van kwaliteit van een film. niets nieuws eigenlijk maar wel jammer dat men dan niet objectief naar de film zelf kijkt maar meer naar wat men ervan verwacht had want de film zelf steekt in mijn ogen goed in elkaar.
muziek goed, acteerwerk goed, sfeer goed, camerawerk goed, plot goed..(y)

juist omdat t een hele andere wending kreeg vnd ik t mss een zeer boeiende film,

toegegeven, het 1e deel was slaaaapverwekkend en oersaai maar juist dat gaf t leven aan hoe t zich daar afspeelt. 2e deel gelukkig iets meer vaart en wendingen.

mijn eindoordeel: zal m zeker niet nog een keer kijken maar vond m wel een topper

complimenten aan de trailer-in-elkaar-zet-mensen en de hele PR eromheen:)

Deze film blijft bij veel mensen denkik nog wel even hangen. Ik merkte het ook toen de film was afgelopen. Veel mensen bleven nog wat bedust in de stoel zitten, en waren zichtbaar nog met de film bezig.

hehe, dat komt denk ik meer doordat t publiek zich opgelicht voelde en dat ze dat ff moesten kijken hoe ze daar mee om moesten gaan:p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Juist omdat t een heel andere wending dan mensen verwachten en zeker omdat er weinig tot geen bloed invoor komt is t een tegensteller en wordt de film gelijk als kutfilm afgedankt...beetje vreemd

Dan moeten ze in de voorstukjes niet doen alsof het een spannende thriller is, want dat is het absoluut niet...
Waarschuw beheerder
Het is wel spannend!! En wat jij onder thriller verstaat weet ik niet, maar een thriller is niet alleen bloed, moord, doodslag en gruwel.

Met deze film word je eigen fantasie ook heel erg op de proef gesteld. Dat kan ook een goede thriller betekenen.

Weet jij hoeveel moord geweld en doodslag jij in films van Alfred Hitchcock zag?? HEEL WEINIG, maar ze waren wel altijd loeispannend. Ook bij zijn films speelt je eigen fantasie een grote rol.

Waarschuw beheerder
Dan moeten ze in de voorstukjes niet doen alsof het een spannende thriller is, want dat is het absoluut niet...

vandaar mn complimenten aan de trailer-in-elkaar-zet-mensen en de hele PR eromheen:D

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vondt de film zeer matig :/
Waarschuw beheerder
donateur
topfilm,

Waar zie je iemand dit zeggen dan??......... was gewoon een bagger film, bloed of geen bloed :s

Waarschuw beheerder
donateur
Ik hoor echt werkelijk bijna iedereen zeggen dat t n kutfilm is! :/

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond het een (Y)film:yes:

Waarschuw beheerder
idd EEN GROTE bagger film de grootste mischien wel diek ooit in me leven heb gezien netzoals EVIL ED!!!

Waarschuw beheerder
Mr.V40:Dank U.........toch nog iemand hier die het snapt!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik heb hem gister dan eindelijk gekeken, maar ik kan niet zeggen dat ik er erg van onder de indruk ben.

Waarschuw beheerder
Ik vond het maar een knake film... Jammer.. :no:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
tja...en ik vond hem goed.

ik had een soort horror film verwacht, dus in t begin vond ik hem wat saai.

maar nadat ik door had hoe t in elkaar zat en dat t dus meer ging om hoe mensen uit de wereld wilden ontsnappen en daar een eigen wereldje gemaakt hadden en het daarbij behorende enge verhaal om vooral hun mensen maar in t dorp te houden, vond ik hem dus wel goed...

Waarschuw beheerder
Waar zie je iemand dit zeggen dan??......... was gewoon een bagger film, bloed of geen bloed

doelde eigenlijk op t feit dat t geen horror was, beetje verkeerd uitgedrukt idd:) maar horror en bloed ligt in t zelfde straatje he,
een aantal quotes gevonden:

door de tv-reclame ging ik er ook van uit dat ik naar een horrorfilm ging waardoor ik weer gewoon zat te wachten tot de échte slachtingen gaan beginnen.

ja op zich zit er wel iets achter maar niet als je naar een horror film gaat

Dacht dat ik naar een enge film zou gaan...viel dat even tegen!

daarbij, signs was ook zeker geen horror van de 1e plank, evenmin als the sixth sense of een andere film van shamya..die regisseur:D dat was dus tja, een plotwending KON je verwachten en die was er dus ook..jammer genoeg niet t plot waar velen op hoopten maar ook dat kon je bij een film van hem dus verwachten

ps, 1 ding klopt niet aan de film, in t begin wordt namelijk gemeld dat t zich in t begin van deze eeuw afspeelt:yes:
Waarschuw beheerder
ps, 1 ding klopt niet aan de film, in t begin wordt namelijk gemeld dat t zich in t begin van deze eeuw afspeelt

Ja zoiets dacht ik ook ja. Weet in ieder geval wel dat ze duidelijk een grafsteen lieten zien met het jaar 1897 ofzo erop.
Waarschuw beheerder
Dat 12+ zegt er al genoeg over.. Alhoewel die reclame beelden er best geinig uitzagen. Had er ook meer van verwacht eigenlijk...
Waarschuw beheerder
Zo de eerste helft serieus in slaap gevallen en de tweede helft in een deuk gelegen. Mijn ma maakte me de hele tijd gek van kom kom ik wil naar de Village nou toen die was afgelopen hadden we echt zoiets wat een rare film. We moesten wel heel erg lachen. In het begin vond ik het al heel vreemd dat ze van het servies aten. Dat was echt het eerste wat me opviel. Aan de andere kant is het eigenlijk wel heel creepy het is gewoon een sekte.H et is gewoon anders dan ik verwachtte. Psychologisch is het wel heel eng vind ik.

Waarschuw beheerder
haha als je weg loopt bij deze film dan voel je je echt zwaar genaaid...!!! Op zich qua beeld materiaal wel aardig!!!
Waarschuw beheerder
De film was anders dan ik had verwacht, vond het wel een bijzondere film en best goed.

Waarschuw beheerder
ja ok hij was best goed maar ik zat nou niet echt te shaken...!!! En naderhand denk je op de reclame leek hij veel spannender!!

Waarschuw beheerder
Heb hem gisteravond bekeken in de bios met mn vriendinnetje :)
Had door de reclames een superspannende film verwacht. Helaas...

Er zaten 2 schrikeffecten in waarbij ik ook schrok dus dat is het enige lichtpuntje qua spannend.

Het verhaal vond ik wel goed in elkaar gezet. Maar ik kwam voor een thriller..Niet voor een trage film met veel gelul en een debiel einde.

Ach ja... volgende film die ik wel wil zien is Ladder 49 (of weet ik veel welk nummer). In ieder geval die film met john travolta als brandweerkerel! :yes:
Waarschuw beheerder
Ik vond hem echt nix aan!!!

Kben ook 2 keer geschrokken :S..

had er meer van verwacht!!
Waarschuw beheerder
Te moeilijk voor de meeste mensen om de boodschap te ontdeken in deze film.

Achja, gelukkig is is er nog Pretty Woman voor de mensen die niet willen nadenken tijdens een film.

Waarschuw beheerder
to de_beer--> ik denk dat de boodschap wel overkomt bij de meeste mensen maar de meerderheid verwacht een film waarbij je zeven kleuren schijt!! En dat was dus niet het geval!!

Waarschuw beheerder
maar dan nog, dat doet niets af aan de kwaliteit vd film he:)
Waarschuw beheerder
donateur
**BjOrN** 18 september 2004 08:52
to de_beer--> ik denk dat de boodschap wel overkomt bij de meeste mensen maar de meerderheid verwacht een film waarbij je zeven kleuren schijt!! En dat was dus niet het geval!!

*zucht*......... lees nou eens terug wat mensen er van vinden....... gaat er nie om dat het geen bloederige film is, het gaat erom dat het gewoon een BUTT verhaal is, en dat het BUTT in elkaar is geflanst, op cheapy wijze.........damn

Waarschuw beheerder
Ome bertuz:hoe had jij het dan graag willen zien?
Waarschuw beheerder
niet echt boeiend, niet verrassend

Waarschuw beheerder
ome bertuz begrijpt het verhaal dus ook niet...!! *zucht * damn :S

Waarschuw beheerder
ik kan het niet vaak genoeg zeggen, maar je moet nooit en ook nooit iets van een film verwachten.

The Village was een Top-film ))als je er verstand van hebt((
Artiest {SHOWLIST artist 49113, 157317, 15263}
Waarschuw beheerder
donateur
Goedkope film:

- we bouwen een dorpje
- we kopen wat dood vee
- we trommelen wat boeren op

Rare baggerfilm, veel meer van verwacht!
Waarschuw beheerder
Jezus wat kortzichtig zeg!!

Alsof low-budget films slecht zijn. Bovendien was dit niet eens een low-budget film.
Dat je de film bagger vondt, ok. Maar wat lopen mekkeren over goedkope film dit, simpel dat enz enz. is belachelijk. Verwacht je dan explosies en auto's die over de kop vliegen?? Of getekende computer animaties van vloedgolven, lavastomen of ruimteschepen?? Man man man....

Waarschuw beheerder
Goedkope film:

- we bouwen een dorpje
- we kopen wat dood vee

wat een achterlijke opmerking zeg

ok, komt er nog 1

- iemand wordt vermoord
- een vriend kan dit niet apprecieren
- die vriend gaat op zoek naar die schobbejakken

:gaap:
weer een kant en klare hollywoodfilm klaar

Ome bertuz, denk dat jij t ook niet echt snapt nee..iedereen verwachte er idd teveel van en met welke reden: juist, monsters te zien..he kut, geen monsters
conclusie: wat een baggerfilm
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ben het volledig met je eens "er mag gestampt worden"!!!
Waarschuw beheerder
The village gaat leuk door als speelfilm maar hoe deze film werd gepresenteerd tijdens de trailer is wel erg misleidend te noemen. Sommige mensen beweren hier dat de film spannend was. Ik weet niet wat zij onder spanning verstaan maar ik pleurde bijna in slaap tijdens de film. Hij was zo ongelooflijk saai en traag. Echt zonde van het geld.

Waarschuw beheerder
Ja, idd n beetje jammer :no: Ze lokken je erheen met de gedachte dat je een onwijze thriller te zien krijgt, maar alle schrikmomenten (3 om precies te zijn) hebben ze al laten zien op de reclame... Maar als je het verhaal op zich bekijkt, is het wel leuk...
Waarschuw beheerder
Wat lult iedereen nou iedere keer over schrik momenten??? Een spannende film hoeft niet alleen uit schrikmomenten te bestaan.

Ja ja, nu weet ik het onderand wel, dat als ze je laten schrikken, er maar een kat wegspringt. Of op spannende momenten vogels laten opvliegen.
Of een 'good guy' springt bij iemand op z'n rug. Allemaal van die stomme schrikeffecten cliches.
Ik vind deze film juist zo goed omdat deze dingen er niet in voorkomen, en naar mijn gevoel toch spannend is.

En laten we eerlijk zijn; Wat voor een beeld geeft een trailer nou van een film?? Ze laten toch altijd de beste stukken zien van een film (wat dan achteraf ook vaak de ENIGE leuke stukken zijn).

Zo kan ik nog wel 1000 films opnoemen met een mooie trailer, maar wat achteraf een hele andere (vaak saaie) film blijkt te zijn.
Waarschuw beheerder
En laten we eerlijk zijn; Wat voor een beeld geeft een trailer nou van een film?? Ze laten toch altijd de beste stukken zien van een film (wat dan achteraf ook vaak de ENIGE leuke stukken zijn).

Zo kan ik nog wel 1000 films opnoemen met een mooie trailer, maar wat achteraf een hele andere (vaak saaie) film blijkt te zijn.

-------------------------------------------
Je slaat de spijker op zijn kop!!! Dit is precies wat er nou gebeurt met The Village. Goeie trailer maar een saaie film!!!

Waarschuw beheerder
Decibel:Je LEEST verkeerd......

V40:hou maar op met je opvoeding het is hopeloos.....:yes:

Nog één keer The village is een geweldige film oa omdat shyamalan niet met de grote massa meegaat(dat blijkt hier wel)en de meesten hier zijn niet door de trailer,maar door hen zelf misleid(als je snapt wat ik bedoel)

Amen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nou het is eg een K U T film!!!

zekerrr saai.. echt een bout film!!! :P
Waarschuw beheerder
donateur
Haha, allemaal leuk en aardig Rene Mioch'jes hier allemaal......... maar het blijft een BUTT film hehehehe nanananana :p

Waarschuw beheerder
Weet je eigenlijk vind ik het gewoon een boutfilm.ik probeer hier gewoon interessant over te komen en probeer de filmkenner uit te hangen.

Ik wilde gewoon vette actie zien en enge momenten waarvan ik van me stoel val.

-geen monsters
-geen bloed
-dom verhaal
-rare einde

Kortom ik had alles behalve dit verwacht.

Ga weg met je rene mioch en die andere zogenaamde kenner(je weet wel die wat oudere kale met die bril van)Hij gaf de film een 6.Is toch een schrale troost he.....
Waarschuw beheerder
ja echt vage film.. ik had een horrorfilm verwacht, en er ook veeeel van verwacht.. nou:S

Waarschuw beheerder
ik zeg niks meer........
Waarschuw beheerder
Nog één keer The village is een geweldige film oa omdat shyamalan niet met de grote massa meegaat(dat blijkt hier wel)en de meesten hier zijn niet door de trailer,maar door hen zelf misleid(als je snapt wat ik bedoel)
------------------------------------------

Maakt allemaal niet uit! Komt er op neer dat smaken verschillen. De een waardeert deze film om zijn eigen redenen. een ander juist weer niet, ook om zijn eigen redenen.

Er is geen einde aan een discussie hierover.
Waarschuw beheerder
Alleen voor de shyamalan fans inderdaad.. die van zo'n geweldig verhaal als Signs ook al een rukfilm maakte.
Waarschuw beheerder
Ik had gedacht dat het een erg spannende film zou zijn, eng enzo. Waarschijnlijk vond ik hem daarom erg tegenvallen en zat ik te ''wachten'' tot het leuker werd, niks aan te doen :)
Waarschuw beheerder
ik vond um eigenlijk best vet achteraf....tenminste origineel, leuk bedacht

niet zo'n standaard slacht en schrik horrofilm, heel onverwachts alles

maja je moet um niet een 2e keer gaan kijken, dan is ut niet leuk meer

Waarschuw beheerder
Het idee achter de film is leuk ( het concept ) alleen de uitwerking viel tegen, en dan niet in de zin van acteren want dit was dik in orde..Het grote probleem lag na mijn mening dat het "HUH!?" effect *spoiler*( het gedeelte waar we erachter komen dat ze gewoon in deze tijd leven )haar impact mist, met als gevolg dat het eind daardoor erg tegenvalt.

Ik vond de film niet slecht, maar het had dus allemaal wat beter kunnen zijn :)

Waarschuw beheerder
goed van je dit topic weer up to date te houden

maarre ff over dit

-geen monsters
-geen bloed
-dom verhaal
-rare einde

raar dat zulke films bestsellers worden

Waarschuw beheerder
goed van je dit topic weer up to date te houden

maarre ff over dit

-geen monsters
-geen bloed
-dom verhaal
-rare einde

raar dat zulke films bestsellers worden

Heeft denk ik meer met promotie te maken. Zoals al eerder gezegd werd: De trailer beloofde meer spanning en horror.

Marketing technisch heel slim natuurlijk, bij the beach deden ze het ook.

Waarschuw beheerder
Deze film is voor mij nog steeds de verassing van het jaar!

Waarschuw beheerder
verhaal is wel goed kan beter een drama film wezen helemaal niet eng
Waarschuw beheerder
KUTfilm!!

Waarschuw beheerder
Gaat het hier nog steeds over die Kutfilm

Waarschuw beheerder
hijs was echt slecht :S maar ik had um echt NOG slechter verwacht eigenlijk (had verwacht dat er echte aliens waren..gelukkig was dat niet :))

Waarschuw beheerder
topfilm!!!!, ga de rest maar platvoet kijken ofzo, snappen ze beter
Waarschuw beheerder
kutfilm voor zijn genre, gaat echter goed door als een drama-, speelfilm.
Waarschuw beheerder
is toch een programma op veronica??
Waarschuw beheerder
op zich een goed verhaal en goed in elkaar gezet, maar wat sommige hier neer zetten kan ik ook begrijpen.
De Trailer is inderdaad misleidend en daarom zijn veel mensen teleurgesteld.
Of je nou zogenaamd veel verstand van films heb of niet, mensen gaan er naar toe met een verwachting patroon, wat ze 9 van de 10 keer uit de informatie halen die in een trailer tentoon word gesteld.
En die Informatie is misleidend, maar dat beteknd niet dat het een slechte film is.
Waarschuw beheerder
ik vond het wel een goeie film.....maja kan ook door het :bier: komen

Waarschuw beheerder
dat kan ik jou met zekerheid zeggen: dat kwam door het bier:D
Waarschuw beheerder
hahahaha:P

nee maar ik vond het verhaal wel origineel

Waarschuw beheerder
misschien wel TE origineel...misschien? da weet k wel zeker eigelijk:)
Waarschuw beheerder
hoezo te origineel? volgens mij jij ALLES zeker weten ofniet;):P

Waarschuw beheerder
TE origineel: welke reden hadden die mensen om zich te verkleden als monster zodat hun dorpsgenoten het bos niet ingaan?

haha:D meestal wel ja;)

Waarschuw beheerder
zo aan de forumberichten te zien gaat de film over een bevolking(mensen kolonie) die afgelegen in een bos wonen ofzo???
en die nog echt volgens de oude stempel leven?
er was eens een docu op tv over een duitse kolonie ergens afgelegen in t bos in afrika ofzo... moet ik in die richting denken?? dan wil ik hem wel gaan zien eigenlijk!
Waarschuw beheerder
**DIKKE vette filmverklapper hieronder**

ja iedereen denkt dat er beesten met klauwen in het bos leven (those we don't speak off) maar dat is alleen om de mensen tegen te houden dat ze niet in de stad komen. want de elders hebben ernstige dingen meegemaakt in de buitenwereld en die wilden dus een eigen dorpje hebben waarvan ze niks meer met de buitenwereld te maken willen hebben. dus eigenlijk zijn de "those we don't speak off" gewoon de mensen in de buitenwereld
hele film denkje dat ze in 1800 leven ofzo en dan blijken ze ineens in de huidige tijd te leven:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
WAARDELOZE FILM ZEG echt echt echt stront gewoon!!
Waarschuw beheerder
Had er meer van verwacht maar vond hem niet echt slecht of zo.
Waarschuw beheerder
donateur
Heb 'm nog niet gezien , maar ga 'm binnekort wel kijken :-)
Maar schijnbaar hoef ik de moeite dr niet voor te nemen als ik dit zo lees hier ;p
Waarschuw beheerder
De voorstukjes geven het idee dat echt een onwijs spannende film is met allemaal beesten enzo, en dat je heel de tijd op het puntje van je stoel zit omdat het zo onwijs eng en spannend is :nee:
De enge stukjes zie je al op tv. DUs eigenlijk wordt je gewoon voorgelogen...

Maar iedereen zn mening natuurlijk
;p

Waarschuw beheerder
nog niet gezien, maar ze zeggen dat ie inderdaad mooi is

Waarschuw beheerder
donateur
(N) Superslecht! Leuke stukjes laten ze zien op de reclame enzo... maar de film zelf.. valt vies tegen.

Waarschuw beheerder
geen filmsmaak hiero dusss
Waarschuw beheerder
Goedkope film:

- we bouwen een dorpje
- we kopen wat dood vee

grapjas , alsof al die top-acteurs voor niks beetje komen acteren ? was namelijk een top-cast weet niet of je dat is opgevallen :)

verder vond ik em niet eens zo slecht , idee was goed... uitwerking minder
Waarschuw beheerder
Baggerfilm. Heb m in de bioscoop gezien en heb me 2 uur zitten vervelen. De hoofdpersonages waren echt zo niet-boeiend dat het me geen reet kon schelen wat er met ze zou gebeuren. Sterke dialogen waren er niet. De hele film maar zitten wachten op een climax maar die komt echt nergens. Als je me echt wil straffen laat je me deze film nog een keer kijken.

Een film hoeft van mij echt niet vol spektakel te zitten, als een verhaal maar boeit en als er maar een paar goede dialogen in zitten. Bij elke film moet de kijker een bepaalde betrokkenheid bij de personages voelen, maar deze film wist me echt op geen enkele, maar dan ook echt geen enkele manier te boeien.
Waarschuw beheerder
'k Heb 'm gezien in de Bios :).. 't Leek me 'n helee leuke film, maar 't viel me echt tegen!:no:

Waarschuw beheerder
De grootste schijtfilm die ik ooit heb gezien....ook nog in de bioscoop......echt balen!
De personages boeiden me inderdaad echt helemaal niks vanaf het begin en dat werd alleen maar erger. Na tijdje begon ik ze echt te haten om hun vaagheid en slappe geouwehoer. Je kon echt niet ´´relaten´´ met die mensen er werd ook geen sympathie voor ze gewekt maar eerder een hekel jegens die Fucking Nerds! Ik hoopte echt op een grote omslag in de film na een uur.....nog niks na anderhalf uur nog niks...(zelfs geen pauze(arelaxed heej))
ik denk nu komt er een bom of ramp waardoor ze ineens allemaal kapot zijn maaar neeee hooor. Echt fucking rukkend slappe kkfilml! Ook helemaal niet spannend want je heb geen enkele verwachting wat er kan gebeuren oja iets met enge beesten maar dat sloeg
oook nergens op.....en dat blinde wijf echt fuck haar......
Ik heb geen Respect voor die film!! wordt er agressief van! kvind et sukkels
Waarschuw beheerder
Gelukkig daarna nog wel even chill avondje Amsterdam gedaan , he slappe?

Waarschuw beheerder
Baggerfilm

Zat steeds te wachten tot er echt iets spannends ging gebeuren
Maar dat gebeurde niet :/

Nog sterker..die beesten bestonden helemaal niet :s

Waarschuw beheerder
Joh bjorno kheb echt geen ideee meer welke avond het was maar het was ongetwijfeld chiller dan the village kijke :P

Waarschuw beheerder
Kheb ff alle opmerkingen gelezen van de mensen vooral de mensen die beweren dat ze de film zo goed snappen en zo goed in elkaar vinden steken. Toch heb ik nergens de echte moraal gelezen kben bang dat ik de enige ben die het snapt.

Het feit dat de elderly alles bedacht hebben enzo is leuk en komt in de buurt van de moraal maar het belangrijkste is dus dat je het op jezelf moet reflecteren en wij (de mensheid) ook zo´n beperkte visie hebben en misschien ook wel ´´fout´´ leven of worden voorgelogen===> heel erg conspiracy dus maar wel belangrijk!
Artiest {SHOWLIST artist 173935, 14131}
Waarschuw beheerder
Ik heb de film net gekocht en ik moet 'm nog kijken, dus ik hoop dat ik 'm wel goed vind. Alleen hoor ik om me heen dat het een film is waar je van moet houden qua spanning en verhaal.
Hij is van de makers van 'the 6th Sense' en dat was ook zo'n film waar iedereen dit soort opmerkingen over maakte, en die vond ik ook goed.
Dus ik heb goede hoop...

Een film hoeft van mij niet alleen maar uit vechtscene's en bloed te bestaan...

Waarschuw beheerder
nee niet overtuigend...je zou met wat beters moeten komen:D
Waarschuw beheerder
ik ben blij dat ik m niet gekocht heb
had echt verwacht dat het een
goeie film zou zijn
maar ik vond het een kut film
Waarschuw beheerder
Ik ga 'm morgen gewoon ff rustig kijken, en dan zal ik ook eens een conclusie trekken... :-)
Waarschuw beheerder
Echt een klote film,er gebeurde gewoon helemaal niks :s

Waarschuw beheerder
De grootste Bagger film die ik in jaren heb gezien (van zo'n veel belovende filmmaker dan he)

Waarschuw beheerder
Zo slecht vond ik hem niet eens, kijkend naar wat er de laatste tijd uit hollywood komt.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Vond de Butterfly effect toch wel heel goed ondanks dat die Ashton er in speelde...
Artiest {SHOWLIST artist 44392, 12465}
Waarschuw beheerder
Het verhaal is gebaseerd op een liefdesverhaal en niet op een 13 in een dozijn horrorfilm dus daarom zal de film bij veel mensen zijn tegengevallen..
Ik vond het een goede film iig, alleen mocht het laatste zinnetje eruit ("I'm back" ofzo) :)

Waarschuw beheerder
Ik vond het dan ook een hele flauwe liefdesfilm...

Waarschuw beheerder
ik vond het een super film!!. misschien komt dat omdat ik van te voren nix verwachte van de film, en dat moet je nooit doen. Mr Night heeft weer een film gecreërd waarbij je stap voor stap meer te weten komt van de clou van het verhaal. En dat is net zoals Sixth Sense en Signs super gelukt.

De Genre voor deze film is meer een Drama-Thriller
Waarschuw beheerder
Als je een enge film verwacht is het een kutfilm! Maar opzich best een goed verhaal!
Waarschuw beheerder
echt een super kut film
had er veel meer van verwacht

Waarschuw beheerder
Halverwege de film wisten we de clue al :/
Slechte, saaie film...
Waarschuw beheerder
kut film idd

Waarschuw beheerder
donateur
Had em enger verwacht, maar verder vond ik het wel n mooie film
Waarschuw beheerder
donateur
Heb nog noooit zo'n belachelijke film gezien!
Waarschuw beheerder
donateur
Halverwege de film wisten we de clue al
Slechte, saaie film...

Idd ,maar was wel ok

Waarschuw beheerder
ik heb um nog niet gezien wilde um wel zien maar achteraf lijkt ie me toch niet leuk whehehe
Waarschuw beheerder
Ik heb 'm vandaag gezien en verwachtte er niet al teveel van na het lezen van deze reacties en het horen van andere. Maar ik vond hem nog best goed hoor (misschien omdat ik hem dan ook slecht verwachtte :)) Tenminste niet zo'n standaard film.
Waarschuw beheerder
verwacht er maar niet teveel van zeg...bah bah wat een zout film:S
Waarschuw beheerder
Als je er niks van te voren van verwacht is t een goede film! Op achterlijke trailers en zo moet je al helemaal niet meer letten! Qua engheid is ie zeker niet eng... maar qua verhaal vond ik em zeker de moeite waard!

Waarschuw beheerder
:no:
Waarschuw beheerder
Als je er niks van te voren van verwacht is t een goede film! Op achterlijke trailers en zo moet je al helemaal niet meer letten! Qua engheid is ie zeker niet eng... maar qua verhaal vond ik em zeker de moeite waard!

:jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
valt wel tegen hoor hoorde van iedereen goede film en spannend enzo ga ik hem kijke vond der niet echt veel aan ofzo :S

Waarschuw beheerder
kutfilm
Waarschuw beheerder
erg slechte film, ze zeiden dat het een thriller was maar vond het meer een drama film, viel me heel erg zwaar tegen

Waarschuw beheerder
gehoord dat het echt een slecht film is, dus een reden om niet te gaan kijken!
Waarschuw beheerder
donateur
Aanrader: The Grudge:yes::yes:

Waarschuw beheerder
gehoord dat het echt een slecht film is, dus een reden om niet te gaan kijken!

Nooit behoefte aan bevestiging, of juist aangenaam verrast te worden?

Waarschuw beheerder
The Village :nee:

Signs was al kut, deze was nog kutter :Z
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Haha net als je denkt dat het EINDELIJK spannend word of er iets gaat gebeuren is die film afgelopen! Mijn vader zei al dat het een verassend einde had nou inderdaad...

Mooi gemaakt maar ongelofelijk saai :gaap:
Waarschuw beheerder
echt een grote waardeloze baggerfilm....
zeer slecht....

Waarschuw beheerder
nou ik vond het totaal niks

Waarschuw beheerder
het einde is gewoon een ontzettende domper als je ineens weet dat het geen echte beesten zijn maar pakken..:S

dat maakt de film mninder
Waarschuw beheerder
Ik heb hem net gezien..wel een wause film zeg! ik moest wel lachen om die dorpsgek, wat een mafketel!

Waarschuw beheerder
donateur
denk dat de mensen die deze film bagger vonden een ouderwetse horror verwachten en daardoor de andere wending van de film niet wilden zien..

ik vond hem wel sterk namelijk :D

Misschien moet je de film op een andere manier bekijken :jaja:
Waarschuw beheerder
het einde is gewoon een ontzettende domper als je ineens weet dat het geen echte beesten zijn maar pakken..

Dat maakt de film wel weer wat realistischer... Hoe die monsters eruit zagen was behoorlijk fake...

denk dat de mensen die deze film bagger vonden een ouderwetse horror verwachten en daardoor de andere wending van de film niet wilden zien..

De film is gewoon verkeerd neergezet. Als spannende thriller/horror, terwijl het drama/thriller is...
Waarschuw beheerder
donateur
Vond er vrij weinig aan...

Ik zat te wachten op een spannende ontknoping, maar als dan opeens de aftiteling voorbij rolt is dat toch een beetje jammer. ;)

Misschien vinden andere mensen 'm helemaal geweldig, maar ik vond 'm tegenvallen. :yes:

Waarschuw beheerder
Helemaal niks aan. Heb hem met een vriendin gezien die zat eerst achter het kussen, maar duurde niet lang of kussen lag aan de andere kant van de kamer. helemaal niet nodig.
Artiest Dacato
Waarschuw beheerder
Mensen mensen mensen....Bij een thriller verwachte sommige mensen hier denk ik,complete moordpartijen of weet ik wat of spannende schrik momenten...
Of ze verwachte weer het soort verhaal als The Sixt sense..
Nou dat gebeurd niet, en ineens is het een bagger film?:S
Nou sorry hoor....dat gaat wel ver.
Ik zal niet zeggen dat het een goeie opvolger was van The Sixt sense,Ubreakable of Signs.
Maar slecht vond ik hem zeker niet.
Deze film had toch wéér dat ene verrassingseffect wat Shyamalan altijd in zijn films doet.
En oke, die monsters...beetje vreemd, maar toch ook wel weer appart....je moet maar op het idee komen.
Ik vind deze man toch echt een geniale regisseur.
Maar bagger...hallo zeg kom op!
Waarschuw beheerder
De film is gewoon verkeerd neergezet. Als spannende thriller/horror, terwijl het drama/thriller is...

Dat speelt ook een grote rol wat Nienke23 zegt.
De film is door een groot publiek verkeerd begrepen omdat ie totaal anders verwacht werdt.
Het is idd wat meer drama/thriller.

Waarschuw beheerder
MR.D:Heel goed...:D

Waarschuw beheerder
Ik noem het nog niet eens thriller, want spannend is ie ook niet.. ik vond die poppen gewoon lachwekkend.

Waarschuw beheerder
donateur
wat loopt iedereen toch te zeiken over die film, shit als je wat anders verwacht hoeft het nog geen slechte film te zijn!!
er zit een goed verhaal in en zeker het moraal dat je iedereen kan domhouden door er niet over te vertellen, dat vind ik goed vertolkt
het acteren was wel ok

Waarschuw beheerder
Ieder zijn eigen mening Obelex.

Waarschuw beheerder
Ik vond het een goed verhaal...maar verder wassie een beetje vaag???
Ik ben er bij in slaap gevallen dus erg spannend was hij ook niet....
Had er meer van verwacht maar slecht wil ik hem niet noemen!Het was een 'aparte' film!
Waarschuw beheerder
wat loopt iedereen toch te zeiken over die film, shit als je wat anders verwacht hoeft het nog geen slechte film te zijn!!
er zit een goed verhaal in en zeker het moraal dat je iedereen kan domhouden door er niet over te vertellen, dat vind ik goed vertolkt

(y)

Waarschuw beheerder
vond wel mooie film met goed verhaal .alleen weinig schrik effects 1 keer maar toen hij in die boom hut zat . maar ja iedereen ze eigen smaak.

Waarschuw beheerder
vond het echt een kutfilm, inderdaad andere verwachtingen van, alleen is het einde wel een beetje verrassend dan ..

Waarschuw beheerder
vond im nix aan

Waarschuw beheerder
donateur
bout!

Waarschuw beheerder
Pffff.... Inderdaad zwaar beroerd!!!

Iedereen andere verwachtingen :yes:

Op de achterkant van de kaft: Een super spannende horrorfilm waardoor je de hele film aan je stoel gekluisterd zit :S Of iets in die richting....

Dat ze dat erop durven te zetten......

Gek he dat iedereen er hele andere verwachtingen van heeft!

Zou best een goede film geweest kunnen zijn als ze hem op ene wat andere manier geintroduceerd zouden hebben!

Waarschuw beheerder
Op de achterkant van de kaft: Een super spannende horrorfilm waardoor je de hele film aan je stoel gekluisterd zit Of iets in die richting....

Dat ze dat erop durven te zetten......

Welkom in de wereld van marketing. :p
Waarschuw beheerder
we keken het met een select groepje waarvan ik als uitzondering niet in slaap ben gevallen. Als je dan heel de film wacht op de clou en in plaats daarvan een aftiteling krijgt, geeft dat je dan toch een redelijk teleurstellend gevoel. Het einde was niet verrassend maar gewoon kut
Waarschuw beheerder
ik ben er van in slaap gevallen wat een saaie k*t film was dat zeg

Waarschuw beheerder
Welkom in de wereld van marketing

Inderdaad, maar zo gaan ze toch net iets te ver :yes:

Zelfs mijn jongere broertje zei al: ze kunnen er toch moeilijk op zetten dat het ene gigantische kut film is.
Maar als ze dat deden zijn degene die hem zien wel wat positiever over de film :P

Waarschuw beheerder
Bij de trailer van the beach deden ze hetzelfde, alleen niet zo extreem als hier.

En het is btw geen kutfilm.
Waarschuw beheerder
De clue van de film wordt al ruim voor het einde verraden.

Waarschuw beheerder
Zeker wel een goede film, alleen als je een horror of thriller verwacht dat is het niet maar wel steengoed

Waarschuw beheerder
ik hou niet van drama films.
Waarschuw beheerder
idd n vage film.. had r meer van verwacht :s

Waarschuw beheerder
donateur
ik vond et een hele mooie film :D maar ik had dan ook niet echt horror ofzo verwacht, maar meer psychologisch, net als the sixt sense... me vriend vond er helaas niks aan :S

Waarschuw beheerder
vond hem juist super vet
hou wel van films met een rare simpele wending!

Waarschuw beheerder
In ut begin dacht ik dat het wel een relaxte film zou worden maar halverwege werd ie zooo fucking saai dat ik um maar uitzette.

Bud film dus
Waarschuw beheerder
ja gerda, idd ik vond het een kk film, geef mij maar een vette lachfilm zoals "meet the fockers" die is tenminste vet. of was de village mooier gerda?
Waarschuw beheerder
pffff kut film :/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
idd!
Waarschuw beheerder
zo cool,,bijna iedereen vind het een kk-film...ging zelfs twijfelen of ik m wel zou huren...misschien wel daarom,,maar ik vond m echt gruwelijk vet!!!
Waarschuw beheerder
Nou, vond m toch ook echt 3 keer nix!

Waarschuw beheerder
Verwacht je een spannende film, krijg je alleen maar een gaar dorp te zien!..

Kutfilm..:gaap:

Waarschuw beheerder
je moet nix van een film gaan verewachten, word ie niet mooier van

Waarschuw beheerder
Verwacht je een spannende film, krijg je alleen maar een gaar dorp te zien!..

Kutfilm..

Nja, in ieder geval onderbouw je je mening wel goed.
Waarschuw beheerder
shit man heb ik vanmiddag die film gehuurd om hem strax te gaan kijken :S heb ik weer

Waarschuw beheerder
stomme saaie kutfilm was dat zeggg!!

Waarschuw beheerder
Was op zig een goede film maar het einde was echt een dikke tegen valler.

Opbouw lang draadig maar als je met je meidje in de bios zit overleef je alles wel