zijn stijl vink wel super. het zou niet verkeerd zijn ,als de volgende film ook deze stijl krijgt.
Het heeft hem tenslotte zo groot gemaakt.
Het stomste is , dat je iets van een film verwacht!!!!!!! Sukkels allemaal
enne ome bertus, blinde kunnen meer dan zienden, ze kunnen plekken er goed onthouden.
Slecht geacteerd?? je bent niet goed wijs
Het heeft hem tenslotte zo groot gemaakt.
Het stomste is , dat je iets van een film verwacht!!!!!!! Sukkels allemaal
enne ome bertus, blinde kunnen meer dan zienden, ze kunnen plekken er goed onthouden.
Slecht geacteerd?? je bent niet goed wijs
Ik had geen trailer niks gezien toen ik deze film ging kijken, alleen de poster die bij de bios hing, ik ging hem juist kijken omdat ik M. Night Shyamalan zijn vorige films erg vet vond(behalve 6th Sence omdat ik me irriteer aan dat jochie).
Ik had bij deze film ook zoiets van, ben benieuwd wat die leuke twist aan het einde is... helaas vond ik dit wel erg teleurstellend en slap(waarom zet je aan het begin van de film er 1800-zoveel neer terwijl het gewoon in deze tijd speelt). Jammer, want hij begon wel erg goed en spannend....
Ik had bij deze film ook zoiets van, ben benieuwd wat die leuke twist aan het einde is... helaas vond ik dit wel erg teleurstellend en slap(waarom zet je aan het begin van de film er 1800-zoveel neer terwijl het gewoon in deze tijd speelt). Jammer, want hij begon wel erg goed en spannend....
jah je gaat echt met het idee erheen van dit wordt een engefilm, dus ik al een extra grote trui aan gedaan om me in te verstoppen
maarjaz was ook een waste of time want hij was dus echt niet eng... het verhaal opzich was best wel goed, maar ze hadden veel van die bos scenes overdag gedaan dat vond ik het minder eng maken... maarjaz de recenties waren dus niet voor niets slecht
enne ome bertus, blinde kunnen meer dan zienden, ze kunnen plekken er goed onthouden
Dude, ze komt voor het eerst in dat fucking bos....... waarvan moet ze dat onthouden hebben dan
Blijft gewoon een butt film......... juch, alleen dat ouwe Engels wat ze spreken is al hoogst irritant......... voorbeeld, iemand vraagt aan een ander wat de naam van een persoon is: 'May I ask, of what his name is?'
laatste aanpassing
niet dat ik je niet mag hoor, maar ff dit.
Ze praten zo omdat zich van de moderne wereld hebben afgesloten en hun kinderen oppers correct opgevoed hebbend.
En die pa van die blinde verteld dat ze als maar recht door moet lopen tot het grintpad, met behulp van dat gat en stronk wist ze het weer.
Maar ik neem je niks kwalijk
Ze praten zo omdat zich van de moderne wereld hebben afgesloten en hun kinderen oppers correct opgevoed hebbend.
En die pa van die blinde verteld dat ze als maar recht door moet lopen tot het grintpad, met behulp van dat gat en stronk wist ze het weer.
Maar ik neem je niks kwalijk
De trailers geven feitelijk een verkeerd beeld van de film... Want iedereen denkt dat het een horrorfilm (of in ieder geval spannend) is en om die reden gaan ook veel mensen naar deze film... Als je de film vanuit dit verwachtingspatroon gaat kijken, kom je bedrogen uit! Dat wil natuurlijk niet automatisch zeggen dat dit een slechte film is... Maar ik had toch liever gezien wat ik ervan had verwacht; een spannende film!
Ja duh, snap wel dat het de bedoeling is dat ze zo praten, maar daarom is het nog wel irritant luisteren........ en van die wandeling door dat bos blijft gewoon een raadsel hoe ze dat flikt......
Maar goed, tuinman, ik neem het je niet kwalijk hoor dat je op het puntje van je stoel hebt gezeten bij de grootste flop van de afgelopen film jaren........
Maar goed, tuinman, ik neem het je niet kwalijk hoor dat je op het puntje van je stoel hebt gezeten bij de grootste flop van de afgelopen film jaren........
Vind een film niet snel [censuur], maar deze vond ik echt om te 
Film was echt TE voorspelbaar, ik hoopte nog (omdat van zelfde regisseur als The Sixth Sense is) dat er nog een tof end zou komen, maar helaas ....
Film krijgt van mij een: 2
Film was echt TE voorspelbaar, ik hoopte nog (omdat van zelfde regisseur als The Sixth Sense is) dat er nog een tof end zou komen, maar helaas ....
Film krijgt van mij een: 2
Als je de film vanuit dit verwachtingspatroon gaat kijken, kom je bedrogen uit!
idd
ik ging hem echt niet kijken omdat ik een horrorfilm wou zien, ik wist gewoon dat M. Night Shyamalan goeie verhalen heeft, en de engelse taal waarin het gesproken wordt vind ik ook wel mooi, beter dan dat redneck amerikaans van nu...
Ik ga niet kijken of er goed geacteerd is of of het camera werk goed is, ik wil gewoon dat het verhaal me boeit!
En dat is met deze film zeker gelukt
Dikke 9 van mij!
Er zit een lekker verhaal in waar iedereen vast wel een keer aan heeft gedacht. (nml. Ik wil weg van deze kutplek, iets beters)
Het enige dat ik jammer vond aan de film is dat je door de trailer dacht dat hij heel eng zou zijn.
Een van de verstandelijk gehandicapte bewoners van waar ik weg/stage loop wou namelijk graag mee naar deze film toe.. Probeer het verhaal maar eens uit te leggen aan een verstandelijk gehandicapte
Het enige dat ik jammer vond aan de film is dat je door de trailer dacht dat hij heel eng zou zijn.
Een van de verstandelijk gehandicapte bewoners van waar ik weg/stage loop wou namelijk graag mee naar deze film toe.. Probeer het verhaal maar eens uit te leggen aan een verstandelijk gehandicapte
vond er geen reet aan
Das duidelijke taal.
wat een drama!! letterlijk en figuurlijk..
De film heeft zn eigen graf gegraven door zn trailer.. de trailer geeft een bepaalde indruk wat niet klopt.. dus veel mensen voelen zich bedrogen.. wat te begrijpen is.. ik had het ook, want je kijkt met een bepaalde intentie..
ach de film is een kleine 6, alleen het blinde meisje is echt niet realistisch..
1. de weg vinden
2. het 'monster'in de val lokken
3. ze valt met gezicht naar voren in kuil, maar op wonderlijke wijze kan ze zich in n paar sec zo draaien dat ze de takken kan pakken???
4. waarom gaan de ouderen die weten dat alles nep is.. zelf niet ff medicijnen halen.. zo hebben ze wel veel op t spel gezet.. waarom die stomme discussie van alles wat we hebben opgebouwd.. kan als een luchtbel uitelkaar spatten.. die vader wist dat zn dochter t zou halen.. want ze is anders dan de anderen??
5. waarom schrikt het meisje niet van de auto?? ze kent het geluid niet..
6. waarom doet die ranger zo weird.. ik snap heel die geheimzinnige verhouding niet.. oh leef je in het bos.. nou veel mensen leven in het bos!! Ik snap gewoon niet wat er zo speciaal aan het bos is.. ???
Ik kan wel uren doorgaan..
ach de film is een kleine 6, alleen het blinde meisje is echt niet realistisch..
1. de weg vinden
3. ze valt met gezicht naar voren in kuil, maar op wonderlijke wijze kan ze zich in n paar sec zo draaien dat ze de takken kan pakken???
4. waarom gaan de ouderen die weten dat alles nep is.. zelf niet ff medicijnen halen.. zo hebben ze wel veel op t spel gezet.. waarom die stomme discussie van alles wat we hebben opgebouwd.. kan als een luchtbel uitelkaar spatten.. die vader wist dat zn dochter t zou halen.. want ze is anders dan de anderen??
5. waarom schrikt het meisje niet van de auto?? ze kent het geluid niet..
6. waarom doet die ranger zo weird.. ik snap heel die geheimzinnige verhouding niet.. oh leef je in het bos.. nou veel mensen leven in het bos!! Ik snap gewoon niet wat er zo speciaal aan het bos is.. ???
Ik kan wel uren doorgaan..
"6. waarom doet die ranger zo weird.. ik snap heel die geheimzinnige verhouding niet.. oh leef je in het bos.. nou veel mensen leven in het bos!! Ik snap gewoon niet wat er zo speciaal aan het bos is.. ???"
Voor vraag 6 en 4. Aan het "eind" zie je ook dat die
Ranger daardoor tamelijk in de war is. Zijn dochter zou het wel halen vanwege haar liefde voor de peroson die die medicijnen nodig heeft. De ranger ziet haar wanhoop en besluit daarom te helpen. Hij snapt echter niet hoe ze uit dat bos komt.
De ouderen doen het niet omdat hun verhaal dan niet geloofwaardig meer is. Bij het meisje konden ze het volk vertellen dat dat het kwam vanwege haar "onschuld"
Dat deed ze aan de hand van haar geheugen en de boomstronk
5. Dat deed ze ook
Voor vraag 6 en 4. Aan het "eind" zie je ook dat die
Ranger daardoor tamelijk in de war is. Zijn dochter zou het wel halen vanwege haar liefde voor de peroson die die medicijnen nodig heeft. De ranger ziet haar wanhoop en besluit daarom te helpen. Hij snapt echter niet hoe ze uit dat bos komt.
De ouderen doen het niet omdat hun verhaal dan niet geloofwaardig meer is. Bij het meisje konden ze het volk vertellen dat dat het kwam vanwege haar "onschuld"
Dat deed ze aan de hand van haar geheugen en de boomstronk
5. Dat deed ze ook
ik ben afgelopen weekend ook maar weer eens naar de film geweest sinds lange tijd, maar ik heb me goed geamuseerd.
Absoluut niet omdat de film zo goed was, want die viel echt ENORM tegen.
We hebben gewoon met een paar mensen die hele film onderuitgehaald in de bioscoop zelf.
Gewoon steeds opmerkingen maken en dan kei hard in de lach schieten en dan boze geluiden horen van de mensen achter je. (Sorry nog hiervoor
)
hahahahaha!!!!
De film "The village" viel dus enorm tegen, maar het was toch erg gezellig!
Absoluut niet omdat de film zo goed was, want die viel echt ENORM tegen.
We hebben gewoon met een paar mensen die hele film onderuitgehaald in de bioscoop zelf.
Gewoon steeds opmerkingen maken en dan kei hard in de lach schieten en dan boze geluiden horen van de mensen achter je. (Sorry nog hiervoor
hahahahaha!!!!
De film "The village" viel dus enorm tegen, maar het was toch erg gezellig!
Nou ben dus ook van t weekend geweest, en idd een behoorlijke tegenvaller, maar dit kwam voornamelijk door de 'goede'marketing en door de gedane films (sixt sense, signs etc) van de bekende regisseur.
Maar t ergste vond ik de OVERDUIDELIJKE HANGENDE MICROFOONS in maar liefst 3 SCENES! Vooral de scene met de blinde en de vader bij het 'verboden schuurtje', zo'n dikke wollige (voor t tegenhouden van wind zeg maar).
Het heeft wel een leuke wending, maar vond het toch niet het niveau bereiken van de voorgaande films van die regisseur (die altijd een rolletje moet spelen in zn eigen film, zagen jullie hem in het glazen medicijnen deurtje??
)
Tegenvaller dus, geen aanrader!
Maar t ergste vond ik de OVERDUIDELIJKE HANGENDE MICROFOONS in maar liefst 3 SCENES! Vooral de scene met de blinde en de vader bij het 'verboden schuurtje', zo'n dikke wollige (voor t tegenhouden van wind zeg maar).
Het heeft wel een leuke wending, maar vond het toch niet het niveau bereiken van de voorgaande films van die regisseur (die altijd een rolletje moet spelen in zn eigen film, zagen jullie hem in het glazen medicijnen deurtje??
Tegenvaller dus, geen aanrader!
bla bla bla bla bla...........
jullie hebben er echt weinig van gesnapt he.de film was echt briljant.dit heeft niks met smaak te maken maar met een doelgroep(zoals de meesten hier) die onterecht een verkeerde verwachtingspatroon hadden en het daarna de slechtste film ooit vinden.
Schandalig!wat verwacht je dan een bloeddorstige slachtfilm?Sorry dan weet je niet echt hoe night shyamalam werkt.Ik ben een grote fan van de man en hij verastte mij met een prachtige film.Wat misleidende trailer?Wat horror?Nee de meningen hier zijn met nonsens onderbouwt en dat verdient de film niet.
De film was juist superspannend wat natuurlijk het verdienste is van night die soms dingen niet laat zien waardoor het juist spannend wordt.Het daramtische moreel van het verhaal is gewoon perfect gecombineerd met een stukje spanning dmv van zogenaamde wezens die pure bijzaak zijn.Camerawerk is subliem en de muziek is geweldig(door de ouwe rot james newton howard).Nee de film is tot in de puntjes gedetailleerd met een heel mooi verhaal.
De film krijgt van mij een dikke 9....
jullie hebben er echt weinig van gesnapt he.de film was echt briljant.dit heeft niks met smaak te maken maar met een doelgroep(zoals de meesten hier) die onterecht een verkeerde verwachtingspatroon hadden en het daarna de slechtste film ooit vinden.
Schandalig!wat verwacht je dan een bloeddorstige slachtfilm?Sorry dan weet je niet echt hoe night shyamalam werkt.Ik ben een grote fan van de man en hij verastte mij met een prachtige film.Wat misleidende trailer?Wat horror?Nee de meningen hier zijn met nonsens onderbouwt en dat verdient de film niet.
De film was juist superspannend wat natuurlijk het verdienste is van night die soms dingen niet laat zien waardoor het juist spannend wordt.Het daramtische moreel van het verhaal is gewoon perfect gecombineerd met een stukje spanning dmv van zogenaamde wezens die pure bijzaak zijn.Camerawerk is subliem en de muziek is geweldig(door de ouwe rot james newton howard).Nee de film is tot in de puntjes gedetailleerd met een heel mooi verhaal.
De film krijgt van mij een dikke 9....
laatste aanpassing
De film was juist superspannend wat natuurlijk het verdienste is van night die soms dingen niet laat zien waardoor het juist spannend wordt
superrrrrrrr spannend man
niet iedereen die een andere mening heeft dan jij hebt onderbouwt zijn mening met nonsens hoor
Het daramtische moreel van het verhaal is gewoon perfect gecombineerd met een stukje spanning dmv van zogenaamde wezens die pure bijzaak zijn
wat is volgens jou dan het moreel en de hoofdzaak?
laatste aanpassing
Tss als ik je dat al voor moet kauwen...weer zo'n typische reactie kan je niet met wat beters komen?.......je mag vinden wat je ervan vindt maar de meesten hier zijn niet door de trailer maar door hen zelf misleid.
Nou als je het dan toch zo graag wilt weten.Het is heel simpel:
Door allerlei nare ervaringen die de villagebewoners hebben meegemaakt in de city proberen ze hun kinderen te beschermen voor de slechte invloeden uit de stad dmv die zogenaamde wezens.Het dramatische is dat ze hierdoor juist zichzelf de das omdoen.Door de wezens erbij te betrekken wordt het voor mij dan alleen maar leuker, want door de klasse van night vond ik het nog steeds spannend met noah toen die zich voordeed als "they"terwijl je weet dat het nep is.
De climax komt dus wanneer jij het begrijpt en dan denk je wow of denk je hier kwam ik niet voor.Je snapt het of je snapt het niet.iemand hier zei het al het is vooral een film voor de liefhebbers.De titel is dan ook niet the village,maar night shyamalan's The Village.........
Nou als je het dan toch zo graag wilt weten.Het is heel simpel:
Door allerlei nare ervaringen die de villagebewoners hebben meegemaakt in de city proberen ze hun kinderen te beschermen voor de slechte invloeden uit de stad dmv die zogenaamde wezens.Het dramatische is dat ze hierdoor juist zichzelf de das omdoen.Door de wezens erbij te betrekken wordt het voor mij dan alleen maar leuker, want door de klasse van night vond ik het nog steeds spannend met noah toen die zich voordeed als "they"terwijl je weet dat het nep is.
De climax komt dus wanneer jij het begrijpt en dan denk je wow of denk je hier kwam ik niet voor.Je snapt het of je snapt het niet.iemand hier zei het al het is vooral een film voor de liefhebbers.De titel is dan ook niet the village,maar night shyamalan's The Village.........
laatste aanpassing