Partyflock

Forumonderwerp · 702593

Wie heeft de village al gezien en wat vond je ervan ??
zelf had ik echt een goede film verwacht maar vond het echt een groote bagger film. Heb ook al van mensen gehoord dat ze hem wel goed vinden dus ben benieuwd....
we keken het met een select groepje waarvan ik als uitzondering niet in slaap ben gevallen. Als je dan heel de film wacht op de clou en in plaats daarvan een aftiteling krijgt, geeft dat je dan toch een redelijk teleurstellend gevoel. Het einde was niet verrassend maar gewoon kut
ik ben er van in slaap gevallen wat een saaie k*t film was dat zeg

Welkom in de wereld van marketing

Inderdaad, maar zo gaan ze toch net iets te ver :yes:

Zelfs mijn jongere broertje zei al: ze kunnen er toch moeilijk op zetten dat het ene gigantische kut film is.
Maar als ze dat deden zijn degene die hem zien wel wat positiever over de film :P

Bij de trailer van the beach deden ze hetzelfde, alleen niet zo extreem als hier.

En het is btw geen kutfilm.
De clue van de film wordt al ruim voor het einde verraden.

Zeker wel een goede film, alleen als je een horror of thriller verwacht dat is het niet maar wel steengoed

ik hou niet van drama films.
idd n vage film.. had r meer van verwacht :s

ik vond et een hele mooie film :D maar ik had dan ook niet echt horror ofzo verwacht, maar meer psychologisch, net als the sixt sense... me vriend vond er helaas niks aan :S

vond hem juist super vet
hou wel van films met een rare simpele wending!

In ut begin dacht ik dat het wel een relaxte film zou worden maar halverwege werd ie zooo fucking saai dat ik um maar uitzette.

Bud film dus
ja gerda, idd ik vond het een kk film, geef mij maar een vette lachfilm zoals "meet the fockers" die is tenminste vet. of was de village mooier gerda?
pffff kut film :/

idd!
zo cool,,bijna iedereen vind het een kk-film...ging zelfs twijfelen of ik m wel zou huren...misschien wel daarom,,maar ik vond m echt gruwelijk vet!!!
Nou, vond m toch ook echt 3 keer nix!

Verwacht je een spannende film, krijg je alleen maar een gaar dorp te zien!..

Kutfilm..:gaap:

je moet nix van een film gaan verewachten, word ie niet mooier van

Verwacht je een spannende film, krijg je alleen maar een gaar dorp te zien!..

Kutfilm..

Nja, in ieder geval onderbouw je je mening wel goed.
shit man heb ik vanmiddag die film gehuurd om hem strax te gaan kijken :S heb ik weer

stomme saaie kutfilm was dat zeggg!!

Was op zig een goede film maar het einde was echt een dikke tegen valler.

Opbouw lang draadig maar als je met je meidje in de bios zit overleef je alles wel