Partyflock

Forumonderwerp · 702337
16542x bekeken

Artiest Afross
Waarschuw beheerder
hardcore is de muziek voor mij op t moment, maar ik snap nix van dat terror gedoe, k bedoel hoe moet je dr gvd op dansen????:S, hakken gaat niet egt meer, gaat mij te snel.....
Waarschuw beheerder
just what i was looking for!! vind dat Nighttown dat goed aanpakt...ook de aankomende Humanoize heeft ook een lekkere line up met E-noid Negative A Ophidian LIVE en The Outside Agency!!

Waarschuw beheerder
het mooie van muziek is dat je er niet op HOEFT te dansen, maar er ook gewoon naar kan LUISTEREN. Zelf vind ik, evenals vele anderen, terror gewoon relaxte luistermuziek vanwege de hypnotiserende werking die het heeft.

Waarschuw beheerder
DIGITAL ASSAULT
Mix ik geef je een tip
DOEN
echt gruwlijk goed feesie
Betere tekno terror
veel liefhebbers weinig wazi,s
lekker underground
geen gelul met versieringen
gewoon donker veel strobo,s en hard geluid

als het zo lekker underground is moet je vooral op pf een tip geven ..
Waarschuw beheerder
donateur
terror heb k nou egt geprobeert te luisteren, zit soms nog enige vorm van melodie in, maar speedcore(nog wat nrs gedownload) vin k tog steeds zieliger worden, zit geen melodie ofzo meer in, en tis gewoon wat kick achter elkaar geplakt, dat 600 bpm gedoe, wat heb je dr aan

Het feit dat jij alleen naar de melodie luisterd zegt mij al genoeg, jij snapt gewoon niks van muziek. Muziek is meer dan alleen melodie.

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
het mooie van muziek is dat je er niet op HOEFT te dansen, maar er ook gewoon naar kan LUISTEREN. Zelf vind ik, evenals vele anderen, terror gewoon relaxte luistermuziek vanwege de hypnotiserende werking die het heeft.

Terror had eigelijk gewoon trance moeten heten:P

Waarschuw beheerder
Haha zie je het voor je ???

Tiesto featuring Hellfish - Trance body harvest :P
Waarschuw beheerder
donateur
terror = (L)

Waarschuw beheerder
Cuntface; ik weet niet hoe het met jouw zit, maar ik raak van terror/ tekno meer in een trance als van trance...what's in a name?:P

Waarschuw beheerder
Same here !

Waarschuw beheerder
Dat dacht ik ook:yes:
Artiest {SHOWLIST artist 45822, 30830}
Waarschuw beheerder
donateur
B.A.L.L.E.T.J.E >> Haha das wel n goeie :D:D
Waarschuw beheerder
(K)TeRRoR(K) is om een harde van te krijgen...
Waarschuw beheerder
GeniuZ` 31 augustus 2004 16:15
als het zo lekker underground is moet je vooral op pf een tip geven ..

B)

Tips op PF geven voor leuke underground feestjes is echt een slimme zet ja
Waarschuw beheerder
vaak van die hersendode pogo'ers op.-----> dat pogo'en vind ik idd nog veel zieliger als terror

dat is zo n onzin. op normale hc wordt 1000x meer aan pogo gedaan dan op terror
Waarschuw beheerder
donateur
pogo is leuk zolang je maar rekening houd met mensen die het niet leuk vinden ;)

Waarschuw beheerder
beetje triest dat die topic opener speedcore en terror gaat lopen afkraken

ik hou niet van hardcore en die andere stylen maar dan ga ik er toch ook geen topic van openen en vertellen dat je d'r niet op ken dansen enzo

Waarschuw beheerder
en SPEEDCORE :respect:

Waarschuw beheerder
dat is zo n onzin. op normale hc wordt 1000x meer aan pogo gedaan dan op terror----> heb ik gezegd dat ze op terror staan te pogo en dan?, NEE ik had t ook over hardcore.

en ik vind dr gewoon geen gevoel in zitten , gaat dr niet alleen om of je dr op kan dansen, luisteren kan ook, en ik steek nog leievr mn vinger in me keel dan dat ik naar een speedcore feest ga, dit is mijn mening, die mening wil ik hier kwijt..., als je dr anders over denkt , moet je dat vooral laten weten idd, daar is n forum ook voor

Waarschuw beheerder
en ik ga dan ook niet naar een hardcorefeest heb wel wat beters te doen

speedcore is dan ook voor de liefhebbers die er helemaal voor gaan

gewoon respect hebben voor elke house-style ook al als je er niet van hou

en pogoeen op hardcore?dat vind ik ook niet kunnen dat ziet er niet uit,op speedcore ziet t er beter uit en daar hoort t

er komen niet voor niets punkers en metalgasten op speedcore feesten en dan ook echt pogoeen niet dat lompe geduw wat die meelopers doen
Waarschuw beheerder
der valt goed te stampuhh/hakkuh op terror :yes:

pogo=kut :no:

Waarschuw beheerder
als je de tussenmaat pakt, valt r best op te "dansen"

ga alsjeblieft niet als een imbiciel in de maat lopen hakken :no:
ziet r niet uit, en je bent binnen 30sec. kapot
Waarschuw beheerder
Vaagstyle is hersenloos
Waarschuw beheerder
je moet je gewoon laten gaan op die muziek

Werkzaam bij Demon Dance Events
Waarschuw beheerder
donateur
terror en speedcore:respect:
speedcore hak ik niet op, mij te snel, maar zeer de moeite waard om naar te luisteren:yes:
Waarschuw beheerder
snap de mensen niet die denken dat je bij speedcore de snelheid van de muziek moet aannemen.
Artiest Holmen
Waarschuw beheerder
waarom moet je altijd hakken of stampen op muziek...

er zijn nog andere dansjes hoor
Waarschuw beheerder
ik vraag altijd als iemand met me wil schuifelen
Waarschuw beheerder
Ik ga volgende keer wel cursusje stijldansen geven, salsa ken ook!
Waarschuw beheerder
mij zal je echt niet zo snel zien hakken op speedcore hoor, ik vind het leuk om naar te luisteren, maar erop dansen hoeft van mij niet. het is sowieso niet eens mogelijk :S
Waarschuw beheerder
donateur
cursus is niet nodig... ik kan het al :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
gewoon helemaal los op die muziek

Waarschuw beheerder
waarom moet je altijd hakken of stampen op muziek...

er zijn nog andere dansjes hoor

:yes: Zweven :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
PLEASE... leg me eens uit wat dr nou zo vet is aan speedcore??????, ik kan t niet eens aanhoren, miss praat k nou als een opa, maar ik vin t gewoon geen muziek, iets op 600bpm, das bgvd 10 beats per sec:S, k snap niet dat iemand dr wat aan vind
Waarschuw beheerder
donateur
Een kwestie van smaak misschien?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
idd
en daar kunnen we nog uren over ouwehoeren je moet er gewoon van houden zoniet dan heb je pech en ga je maar verder naar je vrolijke handjeklap hardcore luisteren
Waarschuw beheerder
donateur
jij niet meneer dj afross maar veeeeeel andere mensen vinden er wel wat aan dus niet zo door zeuren :)

je hoeft er niet naar te luisterennnnnnn
Waarschuw beheerder
wat vind jij zo goed aan normale hc dan

Waarschuw beheerder
meneer dj afross -----> nou nou:P
wat ik zo goed vind, en dat heb ik verder terug in dit forum ook iemand over terror horen zeggen, is dat t vaak met andere style gecombineerd word, tis meestal een lekker tempo, lekker om op te hakken.
ik luister t opzich niet eens zo heel lang , anderhalf jaar nou ofzo, en ik verbaasde me in t begin dr over hoeveel andere muziek stylen dr door worden gegooid, ook de samples vind ik vaak kk vet

Waarschuw beheerder
maar toen ik net om uitleg vroeg over speed core bedoelde ik het serieus, ik probeerde geen verwijt te maken, ik wil dat iemand die t vet vind t mij nou eens haar fijn uitlegd, luister ik het nog eens, miss begin k t dan te waarderen:)
Waarschuw beheerder
donateur
...das t zelfde als iemand uit laten leggen waarom sex lekker is. das onmogelijk ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
je kan het wel keer op keer blijven luisteren toch blijf jouw conclusie hetzelfde
je moet er gewoon van houden wat ik al zei
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik kan je haarfijn uitleggen waarom sex lekker is hoor, en zo is t met de meeste dingen die ik leuk/plezierig vind.
maar oke ik hou me bek wel
Artiest {SHOWLIST artist 3627, 73598}
Waarschuw beheerder
donateur
Tip als je speedcore luisterdt: luister de bassdrum alszijnde headroom...

Waarschuw beheerder
gewoon respect tonen ook al als je er niet van houd en niet plotseling ook intresse tonen en proberen het goed te vinden

Waarschuw beheerder
donateur
miss praat k nou als een opa

Een opa van 18 ja:S

Jij hoeft niks aan speedcore te vinden, maar een ander ken het wel mooi vinden:yes:
Hardhouse en hardstyle vind ik weer zuigen!
Ik vind alles van classics tot speedcore mooi!
Alleen ben meer kapot van early hardcore, dan van de nieuwe hardcore

Waarschuw beheerder
gewoon respect tonen ook al als je er niet van houd en niet plotseling ook intresse tonen en proberen het goed te vinden--------> dat maak ik nog altijd zelf wel uit
Waarschuw beheerder
donateur
Rude-Girl 31 augustus 2004 23:14
gewoon respect tonen ook al als je er niet van houd en niet plotseling ook intresse tonen en proberen het goed te vinden

Mee eens. Mensen die zeggen het goed te vinden en dan stil staan aan de zijkant zijn er al genoeg.

Waarschuw beheerder
dat maak ik nog altijd zelf wel uit

:gaap: