Partyflock

Forumonderwerp · 702337
16523x bekeken

Artiest Afross
Waarschuw beheerder
hardcore is de muziek voor mij op t moment, maar ik snap nix van dat terror gedoe, k bedoel hoe moet je dr gvd op dansen????:S, hakken gaat niet egt meer, gaat mij te snel.....

Waarschuw beheerder
Terror is niet hersenloos, zit veel invloeden uit andere stijlen in. Met name D&B enzo. Maar wat pas echt hersenloos is (en volgens mij niet eens muziek) dat is speedcore :S
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 45822, 30830}
Waarschuw beheerder
donateur
*kuch*
HARDSTYLE RULEZ THA WORLD!!!!!

Waarschuw beheerder
dat is in tegenstelling tot wat jij zo gaat beweren GEEN gejatte uitspraak van een of andere hardcore dinges maar tis gewoon de engelse vertaling van mijn mening over muziek.....

Waarschuw beheerder
En k wil ut hier graag bij houden. Dat JIJ het (als donateur???) leuk vindt om offtopic gezanik te verkondigen houdt niet in dat ik ut óók vet vind dus na mijn reactie graag weer ontopic posts... :P
Waarschuw beheerder
Als jij van hardstyle houd...houd jij van hardstyle...punt... :)

Waarschuw beheerder
vaak gaat gewone hardcore juist te langzaam om er echt lekker op te hakken. Dus of oppitchen of terror/frenchcore etc, mits dat ook genoeg bpm heeft. Betekent niet dat ik langzamere shit niet leuk vind. Goa, sommige trance, een heeeel klein beetje hardstyle en een heeel klein beetje techno kan ik erg waarderen. Maar daar hak ik ook niet op. Probleem voor MIJ opgelost.
Waarschuw beheerder
donateur
hehehe wat aan topic

dat maakt de zondag avond nog wat interesant :p

even wat (hersenloos) speedcore opzetten :devil:

:lief: terror :lief:
Waarschuw beheerder
donateur
noizefucker is hersenloos :[
Waarschuw beheerder
donateur
BWhahahaha, ik quote jou text, dat gaat over hardstyle. Dit is een andere style dan terror (waar het hier over gaat), en dit noem jij "offtopic gezanik". Als ik nou jou post lees van 29 augustus 2004 23:06 begin jij over speedcore...

...je spreekt jezelf een beetje tegen of je moet je eigen post ook "offtopic gezanik" vinden ;P
Waarschuw beheerder
Hij zegt eerst dat hij terror niet hersenloos vind...geeft daarmee antwoord op de vraag...en zegt daarna wat hij wel hersenloos vind dan...speedcore...

Is niks offtopic aan hoor... :)

Jij daarentegen quote iets uit zijn profiel wat helemaal niet van toepassing is op dit topic... ;)

Waarschuw beheerder
donateur
bal
Terror is hersenloos

Terror is tijdloos

wrom heb je het wel dan bij je muziek genres staan?
Waarschuw beheerder
Note the :no: achter terror is hersenloos in zijn post!
M.a.w. hij is het er niet mee eens...en vind terror dus tijdloos... :yes:
Werkzaam bij Dynamo GBBR
Artiest {SHOWLIST artist 3658, 81459, 1576}
Waarschuw beheerder
Als het mogelijk is dat er tienduizenden zijn
die op 110 bpm te keer kunnen gaan (in mijn
boekje superlangzaam) waarom zou het niet
mogelijk zijn dat er mensen zijn die minimaal
het dubbele een lekker tempotje vinden ?

En als je het vette muziek vind vind je er
vanzelf wel een manier op om erop te dansen :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Je meent het :bloos: :vaag:

:D
Waarschuw beheerder
Ik dacht dat Terror juist timeless was.

:)

Nummer van Dano.
Artiest {SHOWLIST artist 3627, 73598}
Waarschuw beheerder
donateur
Ik dans er meestal op zoals DnB publiek danst..ongeveer:D

Waarschuw beheerder
donateur
ik ken genoeg mensen die op terror werkelijk waar kunnen dansen/los gaan

aan de andere kant heb ik ook genoeg mensen gezien die inderdaad aan de kant stilstaan

en industrial trek ik zelf maar beter dan hardcore, maar echte terror? dat vind ik hooguit een kwartiertje leuk. Mietje dat ik ben ;(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
http://stream2.housenationradio.com:9000/listen.pls

link doet t nie

http://stream2.housenationradio.com: 9000/listen.pls
spatie weghalen tussen : en 9

das lekkerre terror nu :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik dans er meestal op zoals DnB publiek danst..ongeveer

Same here...ook zo ongeveer... ;p

Waarschuw beheerder
donateur
tis niet mijn muziek ofzo, maar hersenloos wil ik t niet noemen.....

apres ski, dat is hersenloos!!!!!!

Waarschuw beheerder
heb ns wat gedownload, en k moet zeggen, dat ik dr weinig aan vind, k zou naa een halfuur terror een overdosis hebben, ook wat speedcore gedownload, en dat valt in mijn boekje niet eens onder muiek k bedoel 660bpm:S ook vind ik heb natturlijk niet alles gehoord, maar terror zot minder complex in elkaar als hardcore
Waarschuw beheerder
donateur
hmwah, terror maken is niet gemakkelijk (hardcore ook niet hoor). t lijkt misschien simpeler, dit komt denkik doordat je de helft niet mee krijgt doordat t sneller gaat ;) en om een goede drive er in te krijgen ben je wel ff bezig.
Waarschuw beheerder
Dit is pas hersenloos

Come again - Dj Birks <-- klik

Clap - Monoguru klik<-- klik
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Niet mijn muziek,maar op n feesjuh kan k t wel waarderen af en toe wat terror er doorheen.
Waarschuw beheerder
donateur
ik ken genoeg mensen die op terror werkelijk waar kunnen dansen/los gaan

aan de andere kant heb ik ook genoeg mensen gezien die inderdaad aan de kant stilstaan

Ik sta meestal ook stil, maar dat hoeft niet in te houden dat ik het niet leuk vind. Even een stom voorbeeldje: ooit publiek bij een klassiek concert los zien gaan?;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik ga er zekers wel op los:yes:Alleen de hele nacht alleen terror hoeft ook niet meer. maar de afwisseling met wat dark,industrial is het zekers uittehouden:-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
®® a.k.a erer. Kallupilluk noem je terrror ,industrial?

Zie nou niet echt de overeenkomst.

Terror is KK herrie
Industrial kan vet zijn!

maar persoonlijk ga ik op geen van beide uit me dak

Waarschuw beheerder
its all music!
Waarschuw beheerder
terror voor een paar nummers is leuk maar om het nou een hele avond aan te hore :/
liever niet..:P
Waarschuw beheerder
Terror is wel vet als afsluiter, maar niet voor de hele avond. Speedcore vin ik wel beetje te veel van't goeie

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
apres ski, dat is hersenloos!!!!!!

:[
Waarschuw beheerder
terror is vet netzoals drokz, Dano & liza'n'eliaz enz
Waarschuw beheerder
terror is gruwelijk vet; maar je moet het wel als afsluiter draaien op een feest want als je eerst terror luistert en daarna weer hardcore gaat hardcore echt vet langzaam

Waarschuw beheerder
[/cite]hardcore is de muziek voor mij op t moment, maar ik snap nix van dat terror gedoe, k bedoel hoe moet je dr gvd op dansen???? , hakken gaat niet egt meer, gaat mij te snel.....[cite]

dan dans je dr tog lekker niet op :S

Waarschuw beheerder
maj idd , mij zul je dr ook nooit op zien dansen:)
Waarschuw beheerder
donateur
Terror is mooi. Aan 1 stuk door die beats horen geeft me echt een wereldgevoel.
Waarschuw beheerder
:respect: Terror :respect:
:respect: Speedcore :respect:
:respect: Noisekick :respect:

thuis op me kamer terror + speedcore draaien is niet zo'n succes (zwak uitgedrukt), me moeder kwam vanmiddag weer gillend me kamer ingerend dat ik "die teringherrie" ( :cry: ) uit moest gooien :P
Waarschuw beheerder
Terror is ckers wel bij te houden en lekker
ook de hele nacht
Maar ik heb dan liever een combo van breakcore tekno en terror :yes:
Waarschuw beheerder
Digital Assault

vrijdag 29 oktober 2004
23:00 - 05:00
Nighttown
Rotterdam
Voorverkoop: € 10 ,-
Deurverkoop: € 12 ,-
Muziekstijlen: breakbeat, tekno
Dresscode: Your wide thinking brain
Line-up
Bryan Fury
FFF
Sycomor
Hellfish
The Producer

Dit wordt duidelijk een gruwelijk feesie dus?? heb hun nog nooit gehoord behalve losse nummers...lijkt me wel gek!

Waarschuw beheerder
Duidelijk aanwezig op Digital Assault, de vorige was ook :kwijl:
Artiest {SHOWLIST artist 16192, 45991}
Waarschuw beheerder
StoeptegelTERROR!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Terror is leuk , ik vind eerder de Outblast-stijl hersenloos want daar dansen vaak van die hersendode pogo'ers op.

Waarschuw beheerder
Terror hersenloos? dat is jou mening misschien :/

hakken kan wel op terror, en als je t nie bijkan houden haal je maar n pak pep ofzo ;p
Waarschuw beheerder
tmag best hard gaan, maar terror en speedcore gaan me tegen. Vroeger, voor m'n 23ste kon ik daar nog mee leven, nu iets minder.

Waarschuw beheerder
donateur
23 is ook best oud. :p
Waarschuw beheerder
jaja... :/ zo kan ie wel weer:@

;p

Waarschuw beheerder
vaak van die hersendode pogo'ers op.-----> dat pogo'en vind ik idd nog veel zieliger als terror, terror heb k nou egt geprobeert te luisteren, zit soms nog enige vorm van melodie in, maar speedcore(nog wat nrs gedownload) vin k tog steeds zieliger worden, zit geen melodie ofzo meer in, en tis gewoon wat kick achter elkaar geplakt, dat 600 bpm gedoe, wat heb je dr aan:S:S:S:S:S

Waarschuw beheerder
donateur
Speedcore is ook niet mijn ding, maar het is toch wel leuk om eens naar zo'n feest te gaan, daar komt weer heel ander volk op af. Op zich wel relaxt volk, zelfs punkers. Moet je maar eens Metalcore (of hoe heet het) luisteren, dat gaat ook zo snel :p
Waarschuw beheerder
DIGITAL ASSAULT
Mix ik geef je een tip
DOEN
echt gruwlijk goed feesie
Betere tekno terror
veel liefhebbers weinig wazi,s
lekker underground
geen gelul met versieringen
gewoon donker veel strobo,s en hard geluid :yes:
Waarschuw beheerder
donateur