Partyflock

Forumonderwerp · 702174
7182x bekeken
Betreft: evenement: High Quality, vrijdag 24 september 2004 om 21:00
Waarschuw beheerder
donateur
HQ SEPTEMBER

En wederom worden we verwend met de volgende editie van HQ :yes:

Special Scot Project A1 Album launch!

Met

Scot Project, Organ Donors ( :respect: ), Tom Harding en Danny D

En

Michel de Hey Darren Kay en Alewxander Koning

BRING IT ON!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ziet er goed uit :D

Hoe was de editie van augustus??

p.s. nog gefeliciteerd :flower:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Jah die ziet er goed uit. Ga kijken of ik er weer een keer bij kan zijn :)
Waarschuw beheerder
Dit wil ik voor geen goud missen; hard, melodieus en spacy :bounce:
Artiest Raven
Waarschuw beheerder
Tja ik weet het niet. Het spreekt me eerlijk gezegd weinig aan op de Organ Donors na. Of ik moet zin hebben om veel in de oude zaal rond te hangen...

Ah well. Duurt nog wel fff...
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben helemaal gek van Scot project dus ik zou wel graag willen :)

Waarschuw beheerder
partyflockVOLK;)

weer aanwezig :) (Y)
Waarschuw beheerder
Present :bounce:

:yes: Party !!!
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
Waarschuw beheerder
donateur
Scot Project :respect: 3 uur uur lang weeeehaaaaa :D :bounce:!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hoe ging ie gisteren charly?
Waarschuw beheerder
donateur
helemaal (Y)! op een paar kleine foutjes na (mixtechnisch gezien) ging t super. mensen waren erg enthousiast en toen ik What's Up draaide, zong echt iedereen mee, ze kwamen boven het geluid van de boxen uit!!! Wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar, heb erg genoten. Wel jammer dat je er nie was man! :(
Waarschuw beheerder
Ja, heb een beetje geblowed en toen ging tim naar de streetwave en ik naar huis. Beachbob zit er ook niet in voor mij helaas :(
Waarschuw beheerder
donateur
nee beachbop ga ik ook nie redden, moet leren voor mn herren :( Nou ja, volgende maand iig Coen in Streetwave samen met Tjeerd!!
donateur
Hoe was de editie van augustus??

Het was echt geweldig, JP zette een wereldset neer (in mijn bescheiden mening dan) en toen ie om twaalf uur Not Over Yet erin gooide ging ik natuurlijk geheel uit mijn dak!!! What a way to start your B-day :p

Energy-Dai zette een hele gevarieerde set neer, die draaide eigenlijk van hard trance, naar uk tot hard style, vind het een erg goede dj, maar op de een of andere manier kon hij me niet zo heel erg boeien
En last but most definetely not least PROTEUS!!!

Ik moet even zeggen dat ze het podium echt geweldig hadden gemaakt voor hem, hij had veel ruimte en daar kon ie ook wat mee, goede set en Baber's Adagio for strings :lief: Ik HOU van die man! :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Scot Project, Organ Donors ( ), Tom Harding en Danny D

En

:gaap:
Waarschuw beheerder
donateur
Was zo laat binnen dat ik alleen NRG Dai en Proteus heb meegemaakt en die vond ik allebei helemaal fontastisch! Sfeer was ook top, maar ja das altijd zo!
donateur
Scot Project, Organ Donors (:respect:), Tom Harding en Danny D

En

:gaap:

Tja, dat vind jij ja..... Je hoeft niet te komen hoor als je er geen zin in hebt....

Des te meer ruimte voor de mensen die het wel leuk vinden :[
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hmmmmmmmmm.... misschien. Zit in dubio! Scot Project en Organ Donors.. ik waardeer ze echt! Maar ik kan er nooit echt zo op los gaan.
Waarschuw beheerder
Ik neem aan dat Organ Donors en Scot Project als laatst draaien. Tom Harding kan niet afsluiten na deze 2 superacts.
Waarschuw beheerder
Ik kan begijpen als je niet helemaal los kunt gaan op scot project en organ donors. Tempo is niet zo hoog als bij UKHH.

Maar dat vind ik juist vet! Veel spacestukken en veel breaks om het allemaal heel erg vet op te bouwen. Bij die spacestukken kun je lekker ff stilstaan en ervan genieten, jezelf opladen en pas ECHT losgaan als die zware hardtrance bass erin knalt!

:lief:Scot Project:lief:
:lief:Organ Donors:lief:
Waarschuw beheerder
Hassanova 30 augustus 2004 12:52
Ik neem aan dat Organ Donors en Scot Project als laatst draaien. Tom Harding kan niet afsluiten na deze 2 superacts

Ha.... Dat denk jij. Remember with alex kidd? :[ :[
donateur
Amen to that!!!!

Ennuh ik ben toch echt bang dat Tom Harding gewoon gaat afsluiten, volgens mij is dat een of andere deal die hij heeft ofzo, okay ik hoop ook van niet, zelfde reden als jij Hassan, maar ja aan de andere kant....

Hij was gisteren errug goed op Beachbop en draaide dus gewoon ook hard :yes: Heb heerlijk staan dansen op hem :yes:
Waarschuw beheerder
Tom Harding sloot toen niet af, paul glazby sloot af

Artiest {SHOWLIST artist 26887, 27322}
Waarschuw beheerder
Ik sla het over, augustus-editie kon er mee door... Maar echt bijzonder was het niet, weinig beleving bij de techno...

Proteus was wel erg vet 8)
Waarschuw beheerder
Tom Harding sloot toen niet af, paul glazby sloot af

Nee maar tom harding kwam wel na alex kidd... :X

Terwijl die 2 zoveel verschilde kwa muziek keuze en tempo :vaag:

Waarschuw beheerder
maybe dat ik deze editie ook weer kom. scot project :respect: die draaide op mijn 1e HQ super :D

en ja reef proteus was zeker wel vet :D
Waarschuw beheerder
Ja, dat klopt. Maar dat vind ik niet zo erg. Heb er geen moeite mee om ff gas terug te nemen. Als er maar hard wordt afgesloten. Ik wil met een gevoel naar huis gaan dat ik op t einde los heb kunnen gaan, dat ik het feestje kan uitdansen :D

Daarom kots ik op dana die de HQ afsloot op Impulz. Proteus zoog ook echt hard op Impulz outdoor naar mijn mening. Pavo was echt slecht op Trance Energy in de hardstage.

Als een DJ afsluit, dan MOET MOET MOET ie goed draaien naar mijn mening, anders houd ik een nare smaak over aan t feest.
Waarschuw beheerder
Ik heb zowel Scot Project als the Organ Donors, Michel de Hey en Darren Kay het afgelopen jaar al drie keer langs zien komen. Ik wil vers bloed! :[ :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
en ja reef proteus was zeker wel vet :D

(Y) :D

Als een DJ afsluit, dan MOET MOET MOET ie goed draaien naar mijn mening, anders houd ik een nare smaak over aan t feest.

Mwaw, Tom harding heeft vaak afgesloten. Zou aardig wat nasmaakjes na moeten houden ... But that isn't the case ;)

Enige echt slechte afsluiter was idd dana op impulz. Wat een domper na proteus :(
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben er sowieso bij. Ik hoef de line up niet eens te weten, ik vermaak me op HQ altijd wel :bounce:

Maar nu de namen toch bekend zijn:
Organ Donors :respect: ik hoop dat ze net zo lekker draaien als in de Matrixx vorige week zaterdag
Scot Project ben ik nog niet echt van onder de indruk tot nu toe, maar ik hoop dat hij me gaat verrassen volgende maand.
Degene die mij al verrast heeft is Tom Harding met zijn set op Beachbop gisteren. Ik heb hem in tijden niet zo goed gehoord en ik hoop echt dat hij in september weer zo'n lekkere set draait. Kan ik weer flink dansen :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
natuurlijk ben je er bij in september Marie, zo niet dan kom ik je halen! Vind de line-up erg oninterresant, maar ja gezellig word het toch wel!
donateur
Organ Donors ik hoop dat ze net zo lekker draaien als in de Matrixx vorige week zaterdag

Komt goed Sun, Organ Donors hebben me nog nooit teleurgesteld, altijd een superset
Waarschuw beheerder
donateur
Ik had de Organ Donors toch al vaker gezien hoor, maar was eigenlijk vorige week pas echt onder de indruk.
donateur
hmmmm, nou ja ik weet het niet hoor, vanaf de eerste keer dat ik ze gezien heb (waarvan de eerste keer twee jaar terug op HQ, maar dat heb ik me niet zo bewust meegemaakt toen ;p) heb ik ze altijd steengoed gevonden, zeker als je kijkt hoe ze mix technisch zijn, echt heel erg goed!!!

Vind het altijd een genot om ze weer te horen :yes: en tiehie 18 september zie ik ze alvast weer in Duitsland

Waarschuw beheerder
donateur
ik sla denk ik maar een x overO:)
Waarschuw beheerder
donateur
dat kan niet hoor Miech :no:

Waarschuw beheerder
donateur
tja ehm, wat kan ik zeggen, niet echt mijn ding wat er die maand gepland staat

ben uiteraard wel op dat feestje van charel te vinden in de p60 (wanneer is dat eigenlijk?)
Waarschuw beheerder
donateur
Tsja, je moet het uiteraard helemaal zelf weten, maar ik vind het gek hoor dat je een HQ gaat overslaan.
De enige keer dat ik dat doe is dat niet vrijwillig, maar omdat er geen HQ is.
Waarschuw beheerder
donateur
HQ overslaan? echt niet!
Dat kan gewoon niet! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ja dat probeerde ik Miech al duidelijk te maken. Maar het is een koppig ventje.
donateur
Inderdaaan, ga je mond spoelen met zeep Miech :[ ;p

ben uiteraard wel op dat feestje van charel te vinden in de p60 (wanneer is dat eigenlijk?)

dan weet jij meer dan ons denk ik :)
Waarschuw beheerder
donateur
Hoopt dat het niet tegelijk is met HQ eigenlijk..
Waarschuw beheerder
HQ overslaan? echt niet!
Dat kan gewoon niet!

Nou ik denk er over na hoor. De line-up spreekt op organ donors na totaal niet aan. En ik heb geen zin om heel de avond te gaan babbelen ofzo :P

Maar goed, denk dat de hq kriebels naderhand wel gaan komen hoor :)
Waarschuw beheerder
donateur
heel de avond babbelen ben ik ook goed in. En het mooie is dat ik achteraf altijd alleen nog maar weet dat ik het een leuk feestje vond. Ook als het niet helemaal super was...

Waarschuw beheerder
Inderdaad, een keertje overslaan is niet erg! HHA is ook binnekort:D
Tom Harding zal waarschijnlijk wel afsluiten.. zoiets heet traditie:)
Waarschuw beheerder
donateur
ik noem het meer ouderwetse vastgeroestheid.

Hebben bejaarden enzo ook nogal een neiging toe :s

Waarschuw beheerder
donateur
i agree with raven:)

en ach, misschien weer eens tijd voor een technofeestje of zo :)
laatste aanpassing
donateur
tja.....

jullie zijn dus kennelijk geen echte HQ-die-hards :[

weet me nog te herinneren dat Reef ooit zei als ik een HQ mis ben ik zwaar ziek, maar anders echt niet....
Waarschuw beheerder
Wow hier wil ik echt wel heen!
Waarschuw beheerder
Um... Tja :)

No comment :)
Waarschuw beheerder
donateur
Degene die mij al verrast heeft is Tom Harding met zijn set op Beachbop gisteren. Ik heb hem in tijden niet zo goed gehoord en ik hoop echt dat hij in september weer zo'n lekkere set draait. Kan ik weer flink dansen:jaja:

Had eerst ook weinig hoop, maar Tom draaide best OK. Vond die Malika trouwens ook best aardig draaien:jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
nou als ik me op dat moment niet zo intens gelukkig had gevoeld, had ik die Malika echt drie keer niks gevonden denk ik.
Na lekkere sets van Tom Harding en Proteus maak je mij niet blij met hardstyle.
Waarschuw beheerder
donateur
Nee, nuchter zou ik het waarschijnlijk ook niet nuchter opzetten, maar ik was aardig in de war, dus vermaakte me best:d
Waarschuw beheerder
donateur
ja anders ik wel. heb niet voor niets zo mijn best gedaan om langer te blijven. en kreeg het toch mooi voor elkaar dat de vertrektijd van half 10 naar half 11 werd verschoven.

maarja, is ook niet moeilijk om iemand met een rubberen ruggengraat over te halen natuurlijk.... ;p
donateur
Vond Tom Harding errug goed draaien :yes:
Malika op zich ook goed draaien, maar ja inderdaaan niet zo heel erg mijn muziek, al ging ik evengoed wel los enzooi

feestje is een feestje he?
Waarschuw beheerder
donateur
Daniel, hoe was het in Engeland?
Waarschuw beheerder
donateur
Het was fucking great:kwijl: heb k gehoort! door een grove fout op het hoofdkantoor is myn loon niet aangekomen bij me mr.Banksaldo:frusty: :@ :-( Dus binnekort maar eens de bloemtjes buiten zetten:jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik kan gerust zeggen dat ik een HQ fan ben in hard en nieren. Maar op de Organ Donors na kan mij deze line-up ook niet zo boeien. TH heeft na de laaste 2 keer er voor mij nu defenitief een potje van gemaakt.
Ik denk dak deze maar oversla en voor de zaterdag na HQ ga.
Umania met JP! :)
Waarschuw beheerder
donateur
Niet doen!!! Je kan beter duimen dat TH net zo draait als zondag op Beachbop. :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
ja anders ik wel. heb niet voor niets zo mijn best gedaan om langer te blijven. en kreeg het toch mooi voor elkaar dat de vertrektijd van half 10 naar half 11 werd verschoven.

maarja, is ook niet moeilijk om iemand met een rubberen ruggengraat over te halen natuurlijk.... :p

Had het zelf ook vreselijk naar m'n zin hoor, alleen Kjell liep te mekkeren, vandaar dat ik die de sleutels had gegeven.

En daarna was Floor natuurlijk nog verstoppertje aan het spelen. Maar daarvoor zal ik nog wel een passende straf verzinnen;)
donateur
twas ook een beetje mijn schuld hoor... :bloos: We hadden samen de snode plannetjes verzonnen ;p

Wil je de zweep lenen als ik hem volgende week krijg? o:)
Waarschuw beheerder
donateur
Hahahahaha, jullie briljante plan om RJ anders dronken te voeren zodat hij wel wilde blijven was weer super! :D

Vooral omdat we dan naar huis hadden kunnen lopen, aangezien Kjell en ik ook een beetje dronken waren.
Waarschuw beheerder
donateur
Wil je de zweep lenen als ik hem volgende week krijg? O:)

Heel graag:d Ze heeft nog meer tegoed namelijk:jaja:

Vooral omdat we dan naar huis hadden kunnen lopen, aangezien Kjell en ik ook een beetje dronken waren.

Een beetje??? Jullie waren zo lam als een modderfokker:p
Waarschuw beheerder
donateur
hahahahaha, nou ok, ik was best dronken gisteren.
Weet ook niet meer hoeveel bier ik uiteindelijk gedronken heb.
Maarja, bovenop weinig slaap en voedsel, maar wel lekkere snoepjes tikt het hard aan.

En het mooie is: geen kater!! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Kwestie van trainen he;) Geloof dat ik m'n grenzen dit weekend wel aardig verkend heb. Nu kan het oprekkingsproces starten.

Wat ben ik blij als ik straks thuis ben. Ff vlug eten en gelijk naar bed:d
Waarschuw beheerder
donateur
Tsja, zoals al eerder gezegd dit weekend: ik kan geen grenzen verleggen, want ik heb ze niet!

Ik heb wel zin in een feestje eigenlijk :D
Waarschuw beheerder
donateur
Vanavond ff niet, maar dat zal morgen vast wel weer anders zijn:)
Waarschuw beheerder
donateur
ja ik ga vandaag ook niks doen hoor. maar ik denk dat de rest van de week wel weer volgepland zal zijn met allerhande bezoekjes, visites en etentjes.
Waarschuw beheerder
donateur
Ach, gezelligheid kent geen tijd toch...
donateur
Ik heb altijd zin in een feestje, als ik kon toveren zou ik afgelopen weekend de hele tijd willen herbeleven :yes:

Strax maar even een paar lekkere koude biertjes halen
Waarschuw beheerder
donateur
moet zeggen dat zo'n dagje in me uppie achter de computer me ook wel bevalt. maar na vandaag wil ik dan wel weer een paar dagen feest ja :)
Waarschuw beheerder
donateur
Mis je me nog niet dan?:p
Waarschuw beheerder
donateur
ja dat wel. Daarom zeg ik ook: 1 dagje alleen is genoeg hoor. Vanaf morgen wil ik weer omringd worden door vriendjes en vriendinnetjes.
Waarschuw beheerder
donateur
Gelukkig maar :lief: Hoop dat ik aan een rustdag genoeg heb. Maar ja, je hebt meer vriendinnetjes en vriendjes;)
Waarschuw beheerder
donateur
zo is dat. Ik denk zelfs dat ik aan die dinsdag, woensdag en donderdag niet genoeg heb hoor.
Waarschuw beheerder
donateur
Vervelend he, om zo populair te zijn:p
Waarschuw beheerder
donateur
ja ik doe altijd hard mijn best om mensen weg te jagen maar het lukt niet bij iedereen even goed ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Beter je best doen:p
Waarschuw beheerder
donateur
ik zal nog eens een poging wagen binnenkort
Waarschuw beheerder
donateur
Lukt je toch niet:p
Waarschuw beheerder
donateur
tsja ik weet niet, maar ik heb zo'n voorgevoel dat iemand mij op 18 oktober gaat verlaten......
Waarschuw beheerder
donateur
Dat zeker, maar dat is net een boomerang, die komt wel weer terug;)
Waarschuw beheerder
donateur
hahahaha, das ook wel weer waar. alleen dit keer wordt het wel een erg lange vlucht hoor. 10 maanden, pffffffffffff :/

Waarschuw beheerder
donateur
Yessssss een nieuw topic:D

En deze ga ik zeker meemaken!

Organ donars :kwijl:
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Das maar goed ook, want 1x afwezig is wel weer genoeg hoor Patries :D
Waarschuw beheerder
donateur
hahahaha, das ook wel weer waar. alleen dit keer wordt het wel een erg lange vlucht hoor. 10 maanden, pffffffffffff

We gaan gewoon ff een staatslot halen en de jackpot winnen. Dan gaan we ff op visite:)
Waarschuw beheerder
donateur
Ff in de tijdmachine van Professor Barabas stappen, en in de krant van volgende week kijken wat de winnende lotto cijfers zijn.
Waarschuw beheerder
donateur
oh, dat zou ook wel een heel erg fijn iets zijn om te doen ja. Zucht.......kon het maar.....
Waarschuw beheerder
donateur
Tja, unfortunately peanutbutter. Maar ja, dan moeten we maar zorgen dat dit weekend ook extra leuk wordt.

Irritant trouwens dat de berichtjes het niet doen:(
Waarschuw beheerder
donateur
ja ik vond het al zo stil in de pb sectie.

mooi moment om eens te gaan douchen en nog meer te eten.
Waarschuw beheerder
donateur
Vreetzak:p
Waarschuw beheerder
donateur
tsja, ben erg hongerig sinds gisteren. denk dat ik een lindworm heb opgelopen dit weekend.

Ben trouwens op zoek naar die cd van Anne Savage en die van Cally en Juice, maar weet nog niet waar ik die kan gaan kopen.
Waarschuw beheerder
donateur
Misschien bij Groove Connection? En soms heeft FRS ook opeens dat soort dingen in huis.
Waarschuw beheerder
donateur
nope, frs heeft m niet, althans niet volgens de website.
Wat is de site van de Groove?
Waarschuw beheerder
donateur
http://www.grooveconnectionrecordstore.nl/

*gaat lunchen*
Waarschuw beheerder
donateur
nou die site mogen ze wel eens updaten. krijg een pop-up voor ILHH Q-day 2003 als ik die open :s
Waarschuw beheerder
die van Extreme HH bedoel je of niet?
Ik bestel altyd via Engeland.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik bestel altyd via Engeland

Per hoeveel dan?
Waarschuw beheerder
donateur
nou die site mogen ze wel eens updaten. krijg een pop-up voor ILHH Q-day 2003 als ik die open

Was wel een goed feestje:d Beetje jammer alleen dat de tent eerder werd dichtgegooid:(
Waarschuw beheerder
donateur
:cry: toen zat ik nog in het mooie Thailand aan het Singha bier
Waarschuw beheerder
donateur
Helaas wel, anders had ik je al veel langer gekend...
Waarschuw beheerder
donateur
tsja, ik ben er blij om dat ik daar geweest ben hoor
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben niet blij dat ik er nog niet geweest ben:( Maar dat komt nog wel een keer.
Waarschuw beheerder
donateur
ik zou het liefst a la minute terug gaan eigenlijk
Waarschuw beheerder
donateur
Ga dan, dan ga ik mee. Moeten we alleen eerst ff een bank overvallen.
Waarschuw beheerder
donateur
ik kan niet. moet eerst die zooi hier afronden
Waarschuw beheerder
wie was er vorigjaar allemaal??? is nog steeds mn beste feest ooit alles was perfect maar ik vond vooral dat iedereen die r was gezellig was en meedeed iedereen was 1!! zou t dit jaar beter worden??? denk dat k r toch weer heen ga :respect:

oooh wat was dat n goed feest 6 september vorig jaar de Bass de Sfeer (Y)(Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Nou de sfeer op HQ zal wel weer helemaal perfect zijn, dat weet ik wel zeker.
Maar of je het ook qua muziek leuk vindt als je van hardstyle houdt, is nog maar de vraag......
Waarschuw beheerder
donateur
Ach, andersom kan ook, ik hou niet van hardstyle maar heb me zondag met Malika ook best vermaakt.
Waarschuw beheerder
donateur
ja maar dat was niet helemaal te danken aan haar draaikunsten ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Das ook weer zo;)
Waarschuw beheerder
Nou ga me best maar weer doen er nu wel te zijn. Heb geloof ik aardig wat gemist afgelopen vrijdag :(
Waarschuw beheerder
donateur
Ach, valt best mee hoor. Rest van het weekend was spannender.
Waarschuw beheerder
Wou je zeggen dat Beachbop leuker was dan HQ?

Voor mij was het de Beacbop allertijden maar ok, dat heeft zijn oorzaak :vaag:
Waarschuw beheerder
Voor mij was HQ het beste, maarja dat kan nog steeds betekenen dat de rest heel vet was!
Waarschuw beheerder
donateur
Het hele weekend was gewoon super! :bounce:

Kan me van HQ door bepaalde dingen niet zo bijster veel meer herinneren, maar ik heb me er weer best vermaakt.

Of het nou leuk was of niet, je moet er gewoon weer zijn in september Natas! :yes:
Waarschuw beheerder
i had this argument with my self on monday morning, hq at the melkweg was brillant dai kicked arse so did protues. but beach pop, tom rocked so did proteus. but the melkweg was the better of the 2 because of energy dai. but hope the lido has back next year, it was great down there.big thank you to the lido crew for having us.
Waarschuw beheerder
donateur
Tom also surprised me very much. But you should have been at Nightlive saturday night. Harri's set there was amazing!
Waarschuw beheerder
donateur
Yeah, it's a shame I missed out on the first to editions of Beachbop, but I was so happy to be there last sunday.
I really had a great time even though the weather was not that nice and I hadn't really slept yet.

I was also happy to read a report by someone who especially mentioned to great atmosphere at the HQ part of the beach. :)
Waarschuw beheerder
Of het nou leuk was of niet, je moet er gewoon weer zijn in september Natas!

Ga echt mijn best doen :P
Waarschuw beheerder
Het was ook gewoon tegek bij HQ op Beachbop, maar in de Melkweg voel ik me toch altijd weer lekker thuis.
Waarschuw beheerder
wish i could of be there saturday, but you know.hq, beach pop. but harri was blown away by the surport he is getting here in holland. he can not belive it, he said the night life was amazinng.
Waarschuw beheerder
donateur
ja absoluut. maar hoe meer HQ hoe beter hoor!
Dus als ze op dit soort evenementen ook een stage te pakken krijgen ben ik helemaal happy :D

he said the night life was amazinng.

It was! And it was so cute that he thanked us so politely. and that he called John sir, and me mademoiselle. :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
harri was blown away by the surport he is getting here in holland

It is that I don't like the rest of the line-up, otherwise I would go to the MatriXX too saturday.
Waarschuw beheerder
he is very polite, peopel always think he going to be a mad man, but that only when the music start, he loves his muisc. when he play with kevin energy it will be awsome to say the least.

as for the matrix, i think everybody who going there in for a shock to say the least, i know it a hardstyle line up, i wonder if all the hardstylers know what he plays?. but we all know he has the power in his music and carisma from himself to make any body dance even me!
Waarschuw beheerder
donateur
I don't know. Remember the Bridge in Germany Danny?
Those people were dancing all night until Proteus started. i mean there was still a fair bit of people dancing, but not as much as during Bobby V (for example), while he sucked...

I'm actually quite curious about how the crowd will react this saturday.
Waarschuw beheerder
of course i remember, and i remember how how people where watching proteus around the dj booth, and nobody danced when yoji started.
but times have changed whilst protues is still unknow force in some places in the netherlands, people have begun to understand thats its more than act and he is the leader in his field of music, an ambassdor for his sound. closing dance valley has helped build his profile as well in holland. so to answer your question about : I'm actually quite curious about how the crowd will react this saturday? my answer would be, whilst i am sure we (hq) would never put protues in a pure hardstyle line up, i would say: after 4 hours of non stop hardstyle every body would like a change, for a hour or 2. plus i don,t forget nobody can be stupid enought to think that protues is a hardstyle dj and book him as one, protues will do his thing, and he will convert the matrixx. just think back almost a year ago he came out on stage at impulz, no body knew him, his music, what to expect from him, but he rocked it . the matrixx will be breeeze for him compared to 10000 people room at impulz... i wish i could be there to see it.
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, I'm actually starting to consider going as well........

Do you think he'll spin third then?
Waarschuw beheerder
he playing from 3 til 5 as far i know so he is closing. to be fair the others djs max b grant and showtek are from the better end of the hardstyle spectrum. so we will see..
Waarschuw beheerder
donateur
I'll probably regret it, but I still don't think I'm going :no:
Waarschuw beheerder
donateur
showtek is toch een live-act? want op incontrole kreeg hij een half-uur. teminste dat stond die mc te bleren. k was met andere dingen bezig:devil:
donateur
Matrixx gonna get ROCKED

People in the Nightlive went wild for Harri also

I mean, you just have to appreciate the whole show he is putting up even if you do not like the music, you have to respect that and we will be dancing for sure :yes:

Almost can not wait untill friday....

*zucht*
Waarschuw beheerder
donateur
nog 2 nachtjes slapen Daaan;)
Waarschuw beheerder
donateur
Dan zie ik jullie ook weer in de Matrixx :P:P:P
Kan nie meer stuk mn weekend :D
Waarschuw beheerder
Max. B Grant is de beste hardstyle dj die ik ooit gehoord heb. Vette scratch-acties (oa. met zn elleboog), goed gemixt en met regelmaat een plaat met melodie er doorheen, hij draait graag Aquaflex - Bad Blade (remix van prodigy - no good [start the dance])

:respect: Max. B Grant
laatste aanpassing
donateur
nog 2 nachtjes slapen Daaan

Zo lang nog? ;p

Eigenlijk tel ik als het ware zo van morgen als ik opsta hoef ik nog maar 1 dagje vroeg op te staan en dan is het weekend, weekend is al okay, want ik ga vrijdag ook al naar een feestje en dan is het toch alweer zo zaterdag :p

Dan zie ik jullie ook weer in de Matrixx
Kan nie meer stuk mn weekend

Cool!!! :)

Max. B Grant is de beste hardstyle dj die ik ooit gehoord heb.

*Daaan wordt nieuwsgierig*

Aquaflex - Bad Blade (remix van prodigy - no good [start the dance])

No Good ROCKS :respect:
donateur
Zelfs mijn moeder vindt Proteus leuk ;p

Ze heeft vanavond naar de foto's zitten kijken enzo en dan gaat ze zitten lachen

Ik heb echt een coole moeder :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Max. B Grant is de beste hardstyle dj die ik ooit gehoord heb

Dat mag dan wel zijn, maar ik heb niet op hardstyle.
Maar goed ik offer me zaterdag weer op om naar de Matrix te rijden ;) Ik wil de koppen van het hardstyle volk in de Matrix wel eens zien als Proteus staat te knallen :D
Waarschuw beheerder
Ik heb t helemaaaaaaaaaaaaaaaaal niet op hardstyle, maar Max B. Grant vind ik wel goed.
donateur
ik vind hardstyle soms wel lekker hoor, alleen als het de hele tijd hard style is wordt het zo saai en eentonig, vind ik dan he

Maar heb op Beachbop ook best lekker staan dansen op de hardstyle die Malika draaide

Alhoewel het, het natuurlijk niet haalt bij Hard Trance, Freeform, Hardcore of UK Hard House
Waarschuw beheerder
donateur
liever niet eigelijk, heb er echt helamaal niks mee. eentonige klereherrie:jaja:
donateur
Tja smaken verschillen gelukkig nou eenmaal he, ik heb ook wel goede hardstyle platen gehoord hoor, heb het nu niet over de 13 in een dozijn hard style
Waarschuw beheerder
donateur
Smaken verschillen inderDaaan.

Tuurlijk zijn er Hardsyle plaaten die goed zijn. Maar dat zijn de gene die je hoort van Fausto en JP oa. Die zijn niet eentonig gelukkig:D
Waarschuw beheerder
donateur
Heb me bij Malika ook best vermaakt op Beachbop:)
Waarschuw beheerder
donateur
Had pas na een uur of zo door dat het een vrouwtje was, dus zal wel door de muziek zijn gekomen.

En je weet dat ik tijdens het dansen alleen maar naar bepaalde andere iemanden kijk;)
donateur
:p

Malika betekent koningin in het arabisch dus ik had al een vermoeden dat ze een vrouw zou zijn (ze was ook very goodlooking von dik :yes: )

en oh ja inderdaaan dan kijk je inderdaaan naar bepaalde andere iemanden
Dat heb ik ook best wel enzo :p
Waarschuw beheerder
donateur
Tja, vrij weinig op haar gelet eigenlijk. Zal volgende keer eens beter kijken.

Maar aan de andere kant heb ik niets gemist hoor. Het was ook leuk om naar die bepaalde andere iemanden te kijken O:)
Waarschuw beheerder
Eerstvolgende HQ is HQ on Tour in Happy Dayzz Culemborg op 11 sept. Gaan er nog mensen heen?
Waarschuw beheerder
Ikke niet :( ben dan nog op Ibiza :D :P

Waarschuw beheerder
donateur
Aaah ik wil ook naar Ibiza :(

Maarre 11 sept....ik wil zeker gaan!
Het is op zich hier ook niet ver vandaan...alleen tot nu toe weinig die meegaan:S
Ik heb zelf geen auto (en ook geen rijbewijs:P) dus dat wordt nog ff kijken!
Waarschuw beheerder
donateur
Moet ff kijken, maar heb vast nog wel een plekje voor je Patries.
Waarschuw beheerder
donateur
HQ on Tour, wordt natuurlijk ook weer een versie van de Zaanse musketiers on tour zeg maar :)

Ik hou ook niet van hardstyle. Maar er zijn inderdaad wel leuke platen bij natuurlijk.
Ik twijfel toch echt wel hoor over zaterdag. Althans, ik weet wel dat ik niet ga, maar vind het toch wel een beetje jammer. Dat bedoel ik meer....

Waarschuw beheerder
donateur
Hmm zou super zijn!
Ik moet wel ff m'n HQ schade ff inhalen natuurlijk he;P

Hmm ja ik ga zaterdag ook niet...
ik ben wat keren bij Xxlerator geweest...en dan is de Matrixx echt niet super... tis dan veeeeeelste heet en te druk en gemiddelde leeftijd is toch dan lager door die ^$#^hardstyle...
Waarschuw beheerder
donateur
Zullen we binnenkort ff shirtjes laten maken als Zaanse Musketiers:)

Tja, zaterdag...
Waarschuw beheerder
donateur
ja ik twijfel wel over zaterdag. maar wat ik eerder al zei: ik ga toch niet, het is meer dat ik er wat meer zin in krijg en dus wat meer bang ben dat ik spijt krijg.

Anyway, wat Patries al zegt: een niet leuk publiek is alweer een streepje bij de 'tegen'.
Ik denk dat het uiteindelijk best een ok feestje zou worden. maar voor minder dan goed doe ik het niet ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Merk al dat jij een stuk sterker dan mij bent, dus jij moet me maar tegenhouden.

Geen ruggegraat en weegschaal:( Het leven valt niet mee.
Waarschuw beheerder
donateur
Ja ik twijfel ook wel hoor. En k probeerde ook al mensen mee te slepen vrijdag. Maar ik heb uiteindelijk wel iets meer discipline dan jij misschien.
Ik ga zaterdag gewoon niet. Ik heb ook al afspraken met andere mensen staan en het is niet netjes om dat af te zeggen.
Waarschuw beheerder
donateur
Dat is inderdaaan niet netjes, en met stroh vermaken we ons ook wel. En anders komt de rest na de MatriXX maar ff vertellen hoe het was.
Waarschuw beheerder
donateur
nee nee, ik denk dat ik lekker op tijd naar bed ga, dan kunnen we weer vroeg in het Amsterdamse bos staan B)

O:)

:O

;)
Waarschuw beheerder
donateur
Tuurlijk O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Ja maar serieus, het moet niet weer 9 uur worden. Een uur of 6 vind ik mooi.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind een 6 ook mooi, als je die namelijk een klein beetje manipuleert, heb je zo een 9:d
Waarschuw beheerder
donateur
nee serieus. ik wil het echt niet weer zo gek maken. ik moet tenslotte ook weer naar school. je weet hoe een hekel ik daaraan heb, dus ik ben van plan om het dit jaar weer allemaal in 1 keer te halen. des te sneller ben ik ervan af.
Waarschuw beheerder
donateur
Zes uur is het weer licht geloof ik, dus dan heb je permissie om de building te leften.
Waarschuw beheerder
donateur
Precies, vooral niet plannen. Want als je plant dat je om zes uur weggaat, dan zal het wel weer niet lukken...
donateur
of je plant 10 uur en dan ga je om 6 dan kan je weer trots zijn dat je het niet zo laat heb gemaakt en eerder naar huis bent gegaan :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
hahahahaha ja das ook nog een optie. maar ik denk niet dat dat gaat werken.

Waarschuw beheerder
donateur
Hahaha mooi plan daan:D:D
Waarschuw beheerder
donateur
Niets plannen en niets verwachten, das het beste:)
donateur
hahahahaha ja das ook nog een optie. maar ik denk niet dat dat gaat werken.

of je spreekt het gewoon met elkaar af zo laat en niet later, hebben we toen toch ook heel braaf gedaan die ene keer bij mij thuis dat je op tijd je bed uitmoest
Waarschuw beheerder
donateur
ja das ook weer waar. maar goed, meestal is het tijdstip van vertrek meer afhankelijk van wanneer de drank op is.
Waarschuw beheerder
donateur
Maar als je te snel drinkt, dan ben je weer te snel dronken en te van de kaart...
Waarschuw beheerder
donateur
dan moeten we minder drank halen
Waarschuw beheerder
donateur
Minder drank:( Doe eens normaal joh!
Waarschuw beheerder
donateur
ja sorry hoor. ben niet helemaal mezelf vandaag geloof ik.
Waarschuw beheerder
donateur
Wie ben je dan?

Heb je een snor of baard?
Waarschuw beheerder
donateur
:no: allebei niet!

Ik ben deels wel mezelf, maar niet helemaal dus......
Waarschuw beheerder
donateur
Je bent totaal niet jezelf volgens mij:( Je pakt al niet eens meer een spelletje op:(
Waarschuw beheerder
donateur
jawel ik zei dat ik geen baard en geen snor heb. jij snapt niet dat ik gewoon Claire ben.
Waarschuw beheerder
donateur
Had je mij ff tuk:(

Waarschuw beheerder
donateur
Trouwens, om ff ontopic te blijven:P, hoe draait Scot Project??

Werkzaam bij 2dj2 Events
Waarschuw beheerder
donateur
(hard) Trance.
Hele goede producer!! Mindere dj (mijn mening ;-) )
Waarschuw beheerder
donateur
Je moet er van houden. Persoonlijk vind ik 'm als producer beter dan als dj. Maar ja, komen wel altijd een hoop lekkere bekende nummertjes voorbij:)
Waarschuw beheerder
donateur
Hank is weer terug!! Ik heb je gemist hoor op HQ :yes:

Mja, ik ben nooit zo onder de indruk van Scot Project eigenlijk.
Ik ga duimen dat ie z'n dag heeft 24 sept.
donateur
Andy Whitby has been extremely impressive on every occasion I've seen him on, and this was no exception. Technically, he was the best DJ in the main room by a very long way, utilising the DJM-600 mixer to maximum effect to chop and stutter his way through his set. As he came on to the sounds of Breather's "Come On", Andy then caused the biggest reaction of the night by playing two huge anthems back to back, namely Jon Langford's remix of Rank 1's "Airwave" and Nick Sentience's anthemic remix of Ben Johnson's "We Come 1". The reaction from the main room was absolutely deafening, with 6,000 hands in the air and cheering aplenty. Andy also interracted well with the crowd throughout his set, frequently coming to the front of the stage to egg the crowd on! The only gripe I had with Andy's set was that he played a little bit too hard, as by the end of his set the BPM counter was edging above the 160 mark. Normally this would be fine, but with several DJ's still to follow, you did get the sense that it did go a little bit too hard too early. That said though, the technical skill of Andy Whitby easily outshone any other set in the main room, and the crowd reaction to his set was definately positive.

from a review from last Hard House Academy last saturday

Waarschuw beheerder
donateur
Hmm ja want op HQ zullen we er dus wel 3 uur naar moeten luisteren..

zal mij benieuwen:D
Waarschuw beheerder
donateur
Oeioeioei, ik heb toch ook wel zin om Andy Withby weer eens te mogen aanschouwen en beluisteren :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
komt hij in september ook dan?%)

of is het voor oktober?
Waarschuw beheerder
Als andy whitby in october naar hq komt dan word ik dus echt gek he... Want die kerel is echt MEESTERLIJK goed :respect:

Hij is een van de beste dj's, kwa platenkeuze (vind ik dan) en mixtechnisch gezien... Just pure plain, RESPECT to andy whitby :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
er is toch ook nog een mysteryguest op HQXL?
IOf ben ik nou echt weer eens compleet in de war?
Waarschuw beheerder
donateur
Jij bent altijd in de war:p
donateur
Ik vraag me nu inderdaaan af waarom ik er nou op kwam om dat hier neer te zetten in dit topic

Oh ja!!!!

Omdat ik Andy Whitby ERRUG graag een keer op een HQ zou willen horen :yes:
Waarschuw beheerder
Het is ook niety zo gek dat Scot Project een mindere DJ is dan dat ie producer is :vaag:

Hij is sowieso de allerbeste remixer, staat bij mij buiten kijf. Eigen producties zijn ook van zeer zeer hoge kwaliteit. En dan niet 1 of 2 remixjes en 3 of 4 producties, neeeee, heel veel vette remixen en producties.

Als DJ vind ik hem ook steengoed, maar ja idd, als producer is ie beter.
Waarschuw beheerder
donateur
het is ook wel een goede dj, alleen is ie vrij standaard. niet echt een goeie uitstraling achter de decks (als ik ff als Jerney mag klinken :P). Mixen is ook erg standaard. Maar ja als producer is ie gewoon GOD PROJECT!
Waarschuw beheerder
Ik hoor je niks zeggen over zn platenkeus, lijkt me toch wel belangrijk. Die is echt vet. Op Dance Valley stond ie tussen Glazby en Tom Harding geprogrammeerd :vaag:

Duidelijk een verschil

:respect: Scot Project :respect:
Waarschuw beheerder
Als DJ vind ik scot project echt helemaal niets... Zijn platenkeuze word ik ook niet echt warm van (laatste keer dat ik iets van hem hoorde was op impulz outdoor btw, tijdens dance valley was ik bij de concept/armin van buuren :P).

Kwa mixen vind ik, zoals charel al zei. Standaard en zonder uitstraling. Maar als producer vind ik hem dan weer wel goed. Sommige platen vind ik echt heel goed, maar niet alles natuurlijk. Ik hou niet zo gek veel van hardtrance eh ;)

Dance Valley stond ie tussen Glazby en Tom Harding geprogrammeerd

Duidelijk een verschil

Nou ik zie hem niet graag eindigen oid hoor :P
donateur
Er zijn wel meer dj's die weinig uitstraling achter de decks hebben.....

Ik :lief: de platen van Scot Project man oh man, zoals die kick erin komt, echt zo verschrikkelijk lekker en ja, eigenlijk vind ik alles wat hij remixt gewoon vet!

Vraag me of of die versie van Not over Yet van Neon Lights of dat ook een remix van hemzelf is

IK WIL HEB!!!! :kwijl:
Waarschuw beheerder
Heb m op DV gemist, stond toen ook bij Armin, maar op In Qontrol draaide die wel lekker dacht ik.

Heb die review ook gelezen op harderfaster; krijg meteen zin in october.

Waarschuw beheerder
Ze mogen wel eens wat originelers neerzetten in de Concept zaal.. Vind juist het heen en weer lopen tussen de kleine en de grote zaal altijd zo relaxed op HQ, maar van Michel de Hey kan ik niet echt warm worden.. :no:
Waarschuw beheerder
Weet precies wat je bedoelt.
En van mij mag er ook best wel iets steviger worden gedraait t laatste uurtje oid.
Hoeft niet meteen rammen te zijn, maar een Lekebusch, Varela of Carola zou toch wel kunnen.
Waarschuw beheerder
Van mij mag er van de die kleine zaal een chill-out worden gemaakt :D

Waarschuw beheerder
donateur
Hehe...zelf ben ik ook nooit lang te vinden in die kleine zaal! Ja voor de afwisseling ofzo;p

Hmmm heb er al wel zin in hoor... tegen die tijd is het voor mij dan alweer 2 maanden geleden :o
Waarschuw beheerder
donateur
Shame on you:p

Waarschuw beheerder
donateur
Ja I know...
en ze hadden in Turkije helaas ook geen THQ... uhm Turkish High Quality ofzo %-) Hehe!
Waarschuw beheerder
donateur
ook al is het pas een week geleden, ik kan ook wel weer wat high quality gebruiken.

high quality drugs ofzo ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Gaat vast wel goedkomen;)
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb me bedacht, wil eigenlijk wel high quality gaan slapen nu
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb me bedacht, wil eigenlijk wel high quality gaan slapen nu

En je bent net wakker!
Waarschuw beheerder
donateur
ja maar ik heb slecht geslapen vannacht. ik ben wel 3 keer wakker geworden en had steeds hele stomme dromen.
Waarschuw beheerder
donateur
Mmmmm, prima geslapen. Werd om kwart over zes voor het eerst wakker. Zag nog een klein stukje joint in de asbak liggen, opgerookt en wat gedronken, en lekker verder gemaft.

Waarschuw beheerder
donateur
Haha jij spoort ook niet! dat je daar zin in hebt als je nog half aan het slapen bent :P
Waarschuw beheerder
donateur
Is juist lekker, slaap ik zo verder.

Heb het in het weekend ook wel eens. Wordt ik om een uur of negen wakker:( Ga ik er maar uit. Lekker kopje thee zetten, jointje roken, en daarna weer lekker naar bed:d

Waarschuw beheerder
donateur
Kijk dat soort dingen kunnen weer niet als je nog thuis woont :(
Waarschuw beheerder
donateur
Das best naar he:(

Nou, mocht je een keer vroeg wakker zijn, dan spring je gewoon in de trein naar Koog-Bloemwijk, dan kom je bij mij een jointje roken... Of je belt ff, dan haal ik je op.

Waarschuw beheerder
donateur
Hahaha je spoort dus echt niet he;P

Ik zal het inthouden :devil:

Ga jij trouwens naar dat wooferland feestje?
Waarschuw beheerder
donateur
Nee, maar dat was al een tijdje bekent toch O:)

Yep, Wooferland gaat wel top worden. Weersvoorspelling ziet er ook goed uit:d
Waarschuw beheerder
Mochten jullie je vanaaf vervelen... Ik geef een feestje in Uithoorn. Best te doen daar...

[img]http://www.the-1.nl/agenda_images/hard.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Weersvoorspelling ziet er niet goed uit.... Het ziet er voortreffelijk uit! :D

Ik begin zelfs kriebels te krijgen om naar wooferland te gaan met dit weer (L)
Waarschuw beheerder
Uithoorn / De kwakel?

Hmz.. Ik heb niet echt zulke goede ervaringen met mensen uit de kwakel :X
donateur
Dat was het feestje waarvan ik dacht dat het eerst in Amsterdam was :(

Ik wilde er wel heen, maar nu het in Uithoorn is wordt het nogal lastig, aangezien het om 4 uur is afgelopen....

Geef je oook nog een keer een feestje in AMsterdam Danny?
Waarschuw beheerder
donateur
Zeg dan eerder dat het feestje van jou is Danny, nu breng je me alweer aan het tweifelen... Zal ff met de rest van het feestcommittee overleggen...
Waarschuw beheerder
hallo mensuh :D
Waarschuw beheerder
Die toko wordt nu gerund door een vriend van mij, en ik vond dat er maar eens geknald moest worden in de Kwakende kwakel. dus vanaaf kwakkelen kwik, kwek en kwak rond in de kwakel waar kekke tom gaat knallen en ik de platen ammekaar ga kwekken.

Maar das logisch...
Waarschuw beheerder
donateur
MC tech-nu in da house;)

Als Tom net zo draaid als zondag, dan gaat het vast helemaal goedkomen. Wat Rossi betreft trouwens ook, die was vorige week zaterdag en zondag ook goed op dreef:)

Waarschuw beheerder
donateur
I feel like.. hmmm the sun is shining, I have to work.... and it's gonna be a boringggggg :Z weekend!
Waarschuw beheerder
donateur
ja ze gaat naar haar werk

Waarschuw beheerder
donateur
Haha nee...!

Maar morgen werken voor de Avro, ook vet;P %-)

Maarre goed moet morgen vroeg beginnen dus feestje zit er niet in!
en daarnaast zitten de centjes ook ff niet mee..

have a nice day!

(K)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Gaan we je op tv zien bij de avro? ;)
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb Patricia gisteren nog op tv gezien
Waarschuw beheerder
donateur
he get nee :no:

'Onze' Patricia natuurlijk!

Waarschuw beheerder
donateur
Serieus???

enige keer dat ik %-) gefilmd was met Marlboro Masters.... maar dat is niet uitgezonden geloof ik.
Waarschuw beheerder
Geen stapplannen vanavond patricia?
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb Patricia gisteren nog op tv gezien

Das toevallig, ik ook:) Of zou het komen doordat het op mijn tv was:p

Waarschuw beheerder
donateur
Geen stapplannen nee...
jij??
moet morgen half 10 op :(

Maarre RJ vertel..?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga vanavond ff naar Wonderful 90's:-( al die ouwe househitjes weer eens voorbij laten stromen:-)
Waarschuw beheerder
donateur
We zagen je op de Tiesto in concert DVD.

Waarschuw beheerder
donateur
Haha fout gezien.. daar sta ik niet op!
Waarschuw beheerder
donateur
Graag of niet hoor. Was ook wel erg wazig, maar An en Kjell dachten het ook.
Waarschuw beheerder
Hhm... Ik heb die dvd al 1049838943x gezien maar heb patricia er nooit op zien staan hoor :P
Waarschuw beheerder
Ik ga naar the matrixx, ik ben een die-hard :D

Gisteren "uitgeweest" in Utrecht :/

Naja, de stad was zo goed als uitgestorven. Ben in een nieuwe tent geweest, Docks 154. Zag er erg leuk uit van binnen, was alleen jammer dat ik samen met de mensen met wie ik was (klein groephe) ongeveer 50% van het bezoekersaantal was.

Toen naar Club Monza, zelfde verhaal, zo goed als uitgetorven.

Voorlopig mijd ik utrecht wat uitgaan betreft.

Waarschuw beheerder
donateur
Hehe succes Hassan...heb je gezien hoeveel mensen er alleen al van Partyflock gaan vanavond?
Wordt echt niet meer leuk druk...denk ik!

Uitgaan utrecht..ik begin er ook maar niet meer aan!
Waarschuw beheerder
donateur
Vroeger weleens naar de Get Down cafe geweest was eigenlijk alleen maar leuk omdat k gratis drank kreeg:jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Club Monza = Get Down Cafe

Die tent verandert om de zoveel tijd van naam/eigenaar. Het ziet er nu wel mooi uit. Hele grote Dj-Booth met achter de DJ-booth een hele grote spiegel.

2 patricia: Ik ga er vanuit dat veel mensen xxlerator in hun agenda hebben gezet, maar uiteindelijk toch niet gaan, omdat ze schrikken van het hoge aantal partyflockers dat volgens hun agenda daarheen gaan. :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Hehe ik heb het zowiezo nooit in m'n agenda gezet...

maar good luck;P
Waarschuw beheerder
donateur
Krijg je de hele avond te horen: Ben je ook van partyflock??? fijne avond en morgen ff naar wooferland:D
Waarschuw beheerder
Oef als ze dat zeggen dan loop ik a.s.ap door :S
Waarschuw beheerder
Het was stervensdruk. Veel anabolenpaarden met agressieve blikken en een veel jonger publiek. Max. B Grant zoog, Proteus evenzo.Laatste half uur heb ik ff staan "hakkuh", dat was wel grappig, maar ben niet onder de indruk van de muziek geweest :nee:

Op de heenweg verkeerd gereden (afslag gemist), parkeren moest 2 km verderop, dat stuk naar the matrixx hebben we gelopen. Kom ik in the matrixx is het superwarm :vaag:. sta ik 5 minuten te dansen vliegt er een flesje van een geluidsbox af en slaat kapot tegen mn schouder: mn bloes en broek nat.

Maar toch had ik het wel naar mn zin, vrijdagavond was namelijk saaier.

Waarschuw beheerder
donateur
Wat doet me dat goed dat te horen:D
Dat het druk was en kutpubliek dat wist ik al lang.. ben 2 keer ofzo bij XXlerator geweest..

M'n bedje was goed te doen vannacht 8)

En nu fit.. maar toch wel met een onvoldaan gevoel.. ach komt volgend wknd wel weer goed;P

Waarschuw beheerder
donateur
proteus is wel hard afgezeken door de flockers (zie reacties leden), maar denk dat dit in dit geval alleen maar een compliment is
donateur
Tja, ik las het net ook, ze hebben echt geen smaak die mensen, maar ja ieder zijn ding
En er waren ook mensen die hem wel goed vonden, maar ja niet iedereen zal op pf posten ben ik bang....
Ik vond Proteus in ieder geval weer geweldig
Hoor hem tien keer liever dan wat er daarvoor gedraaid werd
Heb me super vermaakt en heerlijk staan dansen

:respect: Proteus :respect:

Nu is het tijd voor Wooferland, even Reef wakker pesten :p
Waarschuw beheerder
Ik zeik hem ook af.

Ik vind hem te onregelmatig. Op Impulz Outdoor vond ik hemn ook 10 keer niks.

Op Dance Valley daarentegen was ie goed bezig.

Maar ik snap niet dat ie meteen al zoveel respect krijgt door op elk feest te staan, 2 keer in de melkweg, heel vaak als afsluiter ook nog. Gisteren was ie echt heel erg saai.

Hij draaide een remix van Cosmic gate - Fire Wire, die wwas echt zo kut he.

1 vette plaat gehoord, toevallig hoorde ik die op de heenweg in de auto: Lab4 - Candyman (Guyver Remix).

Proteus is voor mij geen reden meer om naar een feest of discotheek af te reizen.
Waarschuw beheerder
donateur
Ieder zijn menig hoor Hassan.

Voor mij was Proteus top (y)
Waarschuw beheerder
Zeker weten ieder zn mening.

2 Miech: Hoe kan het voor een dj een compliment zijn als ie wordt afgezeken?

Waarschuw beheerder
donateur
weleens de nicknames gezien van degenen die hem afzeken?;)
Waarschuw beheerder
Ja ok, niet het meest verstandige publiek dat hem afzeikt. Maar het is de taak van een dj om mensen te pleasen met muziek, ongeacht hoe intelligent de mensen zijn die in de zaal staan. Als proteus zijnde zou ik t niet als een compliment opvatten.

Waarschuw beheerder
donateur
true, maar mijn opmerking had misschien niet echt te serieus genomen moeten worden:) wellicht een beetje;)
Waarschuw beheerder
donateur
Breek de maand, tik een eitje:p
Waarschuw beheerder
donateur
Ben al lang blij dat er zaterdag een feestje is, in de tunnel:jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Zaterdag HQ on Tour, lijkt me belangrijker!
Waarschuw beheerder
Maar wel voor mij, ik ben er zaterdag gewoon weer bij bij HQ on Tour
Waarschuw beheerder
Wie heeft er eigenlijk al een kaartje voor XL?

Waarschuw beheerder
donateur
Me2...

hmm over HQ on tour dit weekend..
moet de dag erna dus half 11 op m'n werk zijn..
zit dus nog beetje in dubio:S
wil wel graag feesten, maar kan de dag erna echt niet te gaar zijn..
en geen idee hoelang het rijden is?
En hoelaat ik thuis ben..

Hmmmzz lastig!
Waarschuw beheerder
donateur
Heb net ff Utrecht > Culemborg ingetikt bij locatienet. Is een half uurtje rijden.

Waarschuw beheerder
donateur
Half uurtje...prima.. das al 1 voordeel!

Dan zou ik precies 4 uur slaap kunnen hebben..

Hmmmm ik ga nog ff brainstormen:P
Waarschuw beheerder
donateur
4 uur slaap is toch genoeg?! Das meestal wat ik in 2 nachten pak in het weekend ;p

Waarschuw beheerder
donateur
ja jij;P

Maar ja als ik echt met geld moet werken en rekenen enzo.. vind ik dat wel te weinig slaap!
Waarschuw beheerder
donateur
ja dat kan ik me wel een beetje voorstellen.
maarja, je bent dit weekend ook niet geweest en dit is HQ. Dat kan je toch niet overslaan?
Waarschuw beheerder
2 HASSANOVA........

Jij zegt dat een DJ mensen moet pleasen met muziek. Nou, ik kan mezelf vergissen maar er waren er toch echt nog genoeg die het wel naar hun zin hadden die avond toen Proteus aan het draaien was, waaronder ik zelf ! Dus die opmerking kan ik niet echt plaatsen. Er zullen ten tijde van een feest altijd mensen zijn die een set van een dj niet of nauwelijks kunnen waarderen, SO What!? Kan ook aan je zelf liggen, hoe voel je je zelf etc etc...

Persoonlijk vind/denk ik dat een Dj niet alleen met zijn muziek maar ook zeker met zijn performance (lees opzwepen enz enz) het publiek moet en kan vermaken. Kijk eens naar Tom Harding en Fausto, das toch super hoe die echt zichtbaar aant genieten zijn tijdens een set. Dat geef je dan als DJ het publiek mee en ga je automatisch meer ervan genieten ook al zou het qua muziek niet helemaal top zijn! SFEER moet goed zijn....

Ach.... ieder zijn ding maar laten we wel objectief blijven kijken, toch?

Groeten.
donateur
lees opzwepen enz enz

In het geval van Proteus had je geen betere woordkeuze kunnen kiezen.

Ik vind het sowieso, de show die hij geeft dat is toch ge-wel-dig? Ook al zou ik zijn muziek niet goed vinden (wat ik wel doe en ik vond hem ook weer errug goed zaterdag) dan nog zou ik respect hebben voor zijn hele performance en daar dan naar gaan kijken. :)
Waarschuw beheerder
Ik heb nooit gezegd dat Proteus de mensen niet heeft gepleased met muziek, in tegendeel: er waren er genoeg die uit hun dak gingen op zijn muziek.

Ik reageerde op opmerking van miech die ging over de OPMERKINGEN van feestgangers op proteus. Die waren van een aantal negatief. Daarover heb ik gezegd dat het voor een DJ nooit leuk kan zijn (dit punt valt niet over te twisten).

Er waren ook positieve opmerkingen over zn optreden. Mijn opmerking over het "pleasen" van mensen ging over een (van de) functie(s) van een dj en niet of Proteus die functie had vervuld.

Voor degene die positief reageerden wel en voor degen die negatief reageerden niet.

Beter lezen dus.

Heb ook helemaal niks gezegd over zn performance/act, daarin geeft ie altijd 110%, dat is te zien aan hem

Je laatste opmerking kan ik al helemaal niet plaatsen. "Laten we objectief blijven, toch?"

Ik probeer altijd opjectief te zijn. Heb ook ergens anders gepost dat ik zn set op dance valley heel goed vond en deze set een drama.

Ik ben daar eerlijk in en trek geen enkele dj voor of benadeel geen enkele dj. Zelfde geldt voor Tom Harding die ik altijd positieve kritieken heb gegeven, maar als ie een kutset draait naar mijn mening zal ik de eerste zijn die dat toegeeft.

groeten

.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Peace:D Love 8) and hapiness ;P

Was het toch?
donateur
Kom je het ook voor Proteus opnemen in een stom topic over de Matrixx afgelopen zaterdag?

Wat daar neergezet wordt (maar okay als je kijkt wie het neerzetten dan vergoedt het een hoop) echt zielig.... :(

Ik ben daar eerlijk in en trek geen enkele dj voor of benadeel geen enkele dj.

dat is zeker zo Hassan, je bent wel altijd eerlijk en een mening mag gegeven worden.
Waarschuw beheerder
Dat ie een bierfles/glas naar zn hoofd heeft gekregen slaat nergens op en de wijze van commentaar die men geeft bij het feest is op zn zachtst gezegd erg lomp.

In dit geval vond ik het even nodig om "ruim" te reageren met een beetje bits ondertoontje. Aangezien ik nooit heb gezegd dat Proteus de mensen niet gepleased heeft.

EN

Ik vind het niet leuk als mijn objectiviteit in twijfel wordt getrokken.

Heb paar dagen geleden nog een college gehad waarin objectiviteit ter sprake kwam. (Leuk verhaal trouwens) :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb je helemaal niet gezien eigenlijk in de Matrix Hassan?

Waarschuw beheerder
WTF , Scott en Organ donors :|

:kwijl:
Waarschuw beheerder
De eerste die ik tegen het lijf liep (was net 2 minuten binnen) was meneer fotograaf. Verder heb ik nog floor, daaan en john gezien. Jullie stonden allemaal VIP, ik stond links vooraan.

Toen proteus een tijdje bezig was wilden de mensen met wie ik was naar boven, ze konden proteus totaal niet waarderen. Ik vond hem ook slecht en was de bob en had weinig gedanst en wou wel ff lekker boven gaan zitten en naar beneden kijken.

Tijdens equinoxx heb ik nog wel ff flink staan "hakkuh" beneden.
Waarschuw beheerder
donateur
A vandaar, nou je bent toch wel zaterdag in Culemborg toch?
Ach je hebt mensen die met Proteus weglopen ;)(das ook dat ik de hardstyle trotseerde in de matrix) En je hebt mensen die hem absoluut niet kunnen waarderen.
Ieder zijn ding hoor!
Je bent iig wel altijd eerlijk Hassan(y)
Waarschuw beheerder
Niet altijd hoor :bloos: (leugentje om eigen bestwil bij het "gezag" --> baas op t werk, leraren en ouders)

Culemborg ben ik zeker wel bij. Is hier niet zo ver vandaan namelijk
Waarschuw beheerder
donateur
leugentje om eigen bestwil

moet kunnen ;)
Ach zaterdag word alle geleden schade weer ingehaald
Waarschuw beheerder
donateur
Megazin in zaterdag:d
Waarschuw beheerder
donateur
En vrijdag misschien ook al ff een feestje bouwen:d
Waarschuw beheerder
donateur
Als je niet gaat, dan ben je uitgenodigd voor het feestje.
Waarschuw beheerder
donateur
Wordt wel een thuisfeestje, maar daar weten we ons ook altijd prima te vermaken;)
Waarschuw beheerder
2 HASSAN.

Ieder zijn ding. Ga alleen ergens tegenin als ik het idee heb dat het niet echt objectief is. Ook al was en is het in jouw geval wel objectief zoals je al aangaf. De reden waarom ik daar aan twijfelde ligt in het feit dat jij volgens mij nooit echt "wild" bent geweest over Proteus, dus naar mijn idee zo'n Dj ook eerder zou neerhalen. (om zijn muziek keuze dan...) Iets wat ik overigens me wel een beetje kan voorstellen want ik heb dat ook wel eens gehad bij bv. Roog en Erick E terwijl ik laatst zelfs op zo'n feestje een top avond heb gehad!

Dacht alleen dat jij toen je de uitspraak deed over een dj zijn performance dat je hem bedoelde. Dat is het klotige aan dit soort discussies, beter kun je gewoon praten, dan worden sommige uitspraken beter overgenomen cq begrepen.

Mazzel.
Waarschuw beheerder
donateur
Dat is altijd het probleem hier op partyflock, het gaat meestal om persoonlijke meningen. Helaas is niet iedereen evengoed in het onderbouwen van een mening.
Waarschuw beheerder
donateur
Iedereen mag zijn mening geven toch?
Waarschuw beheerder
donateur
Dat zeker, maar ze worden vaak erg slecht onderbouwd. Of mensen zijn het niet met jouw mening eens, en komen dan met allemaal onzin argumenten.
Waarschuw beheerder
2 AJ: Ik begrijp wat je bedoelt, via internet/chatten/fora komen dingen soms ook net ietsje anders over dan dat de bedoeling was.

Maar was zeer zeker wel te spreken over Proteus na zn set op Impulz Indoor en zn 1e set op HQ in de melkweg.

Daarna stelde die mij teleur op Impulz Outdoor maar vond ik m weer goed bezig op Dance Valley (na een stroeve start).

In the matrixx echter vond ik m echt heel slecht. Ik zei op een gegeven moment ergens in t begin van zn set tegenn reef dat ik t volume erg laag vond staan. Ik vond het geluid ook niet helemaal zuiver, t klonk veel minder goed dan tijdens max. b grant. Platenkeus vond ik ook slecht.

Hij is in zeer korte tijd als een raket omhoog geschoten, daar waar andere jaren voor hebben moeten draaien in NL. Zn allereerste Impulz Outdoor, zn allereerste Dance Valley en hij mag ze allebei afsluiten :vaag:

Ik kan me voorstellen dat zn muziekstijl (snel en hard) zich er voor leeent om hem als afsluitende DJ te programmeren. Maar ik vind hem niet goed genoeg daarvoor.

Soms vind ik m steengoed en soms dus waardeloos...
donateur
foto's van afgelopen zaterdag staan on line :

http://www.partyvibes.nl/pictures/thumbnails.php?album=114

errug leuke fotos van jou ook hassan vind ik :)
Waarschuw beheerder
Heb ze gezien. Vind t nooit chill om mezelf op foto's te zien.
Waarschuw beheerder
donateur
scot project :respect:
hier moet ik echt heen!!

tot hoelaat duren die hq feesten eigelijk altijd?

grtz
Waarschuw beheerder
donateur
weet nog niet of ik naar de komende hq ga.
Voor de line-up doe ik het niet, maar ja die gezelligheid he!!!!
Waarschuw beheerder
:vaag: :vaag: :vaag:

3 Uur lang Scot Project, launch party van zn allereerste productie-album (hij had wel 10 albums kunnen vullen met eigen producties). Deze man is een hardtrance-legende. Beste remixer ooit. Heeft een eigen sound ontwikkeld en heeft een platentas met platem waar je U tegen zegt. Zn mixen is dan wel standaard, maar dat deert me niet.

Smaken verschillen zal ik maar zeggen.

Oh ja, dan hebben we ook nog de Organ Donors. Weet niet of je ze gehoord hebt in the matrixx, maar het was heel heel erg vet.

Dit wordt zonder twijfel voor mij de beste HQ van 2004 tot nu toe.
Waarschuw beheerder
donateur
Smaken verschillen zal ik maar zeggen

Voila! Vind het zo jammer met scot project dat als hij 3 uur draait dat je dan 1 uur stil staat.
Geef mij maar continu dansen!!!
Maar je hebt wel gelijk met zijn producties, want ik vind er een hoop goed!
Waarschuw beheerder
Ja dat hoor ik van meer mensen, dat ze zn breaks vervelend vinden. Vind het juist heerlijk, vooral die spacestukken :lief:
Waarschuw beheerder
Precies! Ogen dicht en waan je in .......

Heerlijk, die breaks erin en dan weer vol het gas erop ! :bounce: hahaha

En dat samen met die eeuwige BIG SMILE op z'n gezicht, FANTASTISCH, dus wederom genieten!!!

Gr.
Waarschuw beheerder
donateur
Ach ja, het moet maar weer he;)
Waarschuw beheerder
interview with Dj Scot Project on www.hqparty.nl
www.udc.nl
donateur
weet nog niet of ik naar de komende hq ga.
Voor de line-up doe ik het niet, maar ja die gezelligheid he!!

:o
Je moet wel komen hoor Kjell!!!

Sowieso over die breaks he....Das best wel lekker vin dik hoor, vooral omdat daarna die kick er vaak alleen maar des te harder in komt
Wat is er toch aan de hand, ben ik weer in een andere wereld wakker geworden? ;)

En dat samen met die eeuwige BIG SMILE op z'n gezicht,

JA!!! Geweldig is dat he??

Ik verheug me juist heel erg op de volgende HQ, B-day party Prt 2

Ik vroeg ooit een keer Proteus, JP, Scot Project én de Organ Donors op 1 HQ voor mijn verjaardag en heb het gevoel dat ik het gewoon in tweeën krijg nu

HQ :respect: :lief: HQ

Interview is leuk!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb gisteren te horen gekregen dat ik die vrijdag avond moet werken:(

Goedemorgen trouwens..
Waarschuw beheerder
donateur
Alweer:p
donateur
Ik heb gisteren te horen gekregen dat ik die vrijdag avond moet werken

Rober dat moet je niet pikken hoor, je bent afgelopen HQ ook al het haasje geweest (oh wat zeg ik dat netjes) dus zeggen dat je al afspraken hebt die niet verzet kunnen worden!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb er weinig over te zeggen eigenlijk. Kan wel aangeven dat ik het niet leuk vind, maar zal er toch heen moeten.:(
Waarschuw beheerder
donateur
Kan je niet ruilen met een collega of zo?
donateur
Ja bv of zeggen dat je echt niet kan, niet zeggen waarom, maar dat je andere verplichtingen/afspraken hebt waar je niet onderuit kan komen
Waarschuw beheerder
donateur
Het probleem is dat ik vaste vervanger ben daarzo. Ze kunnen daar verder niemand heen sturen.
Waarschuw beheerder
donateur
Modderfokkers daar! Volgens mij kijken ze gewoon op de kalender, zien dat er een HQ is, en dan is rober het zaadje!

Waarschuw beheerder
Scot Project rulez 'Cold Night remix' :respect:

Count me in people!!!!
:yes: :bounce:
Waarschuw beheerder
yo peeps, HQ guestbook back online!!!

Waarschuw beheerder
Hopelijk ben ik ook weer eens van de partij....het moet maar weer eens he? haha.
Waarschuw beheerder
Exactly! Want wie moet anders al die "smiling" people op de foto (laten) zetten.......? hahahaha

Ciao.
Waarschuw beheerder
http://hq.udc.nl/guestbook
Waarschuw beheerder
donateur
http://hq.udc.nl/guestbook

zo is het iets makkelijker;)

Waarschuw beheerder
donateur
Huub huub huub, barba truuc!

Maar goed...

Nog maar uhmmm 2 weken en 1 dag he:D

Ik ben nu 2 daagjes foetsie..moet in de bediening werken ofzo in Noordwijk.. en mag overnachten in een luxe hotel:D Tralalala
Waarschuw beheerder
Moet je niet naar school?

Waarschuw beheerder
donateur
nop heb alleen ma, di, wo school...
en deze week de andere 4 dagen werken:P
Waarschuw beheerder
Lucky you, ik moet zo weg. Alhoewel, van 11.00 tot 13.00 is niks eigenlijk :D

Waarschuw beheerder
donateur
Neej idd...

als je niet ver hoeft te reizen maakt niet uit!
Ik zou het zelf wel gaar vinden als ik voor 2 uurtjes school naar Arnhem moet gaan:S

Maarre daag I'm gone!
Waarschuw beheerder
Ik heb les achter de dom of op jans kerkhof :D Alleen op maandag heb ik les in de uithof. Zit dus midden in de stad

werkze
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben nu 2 daagjes foetsie..moet in de bediening werken ofzo in Noordwijk.. en mag overnachten in een luxe hotel:) Tralalala

Feestje bij Patries op de hotelkamer?
Waarschuw beheerder
donateur
waar een waarneer?
Waarschuw beheerder
donateur
ok.. das duidelijk :S
Waarschuw beheerder
donateur
15 dagen nog maar? dat schiet ook al weer op :D
Waarschuw beheerder
donateur
ik vraag altijd naar de bekende weg O:)
Waarschuw beheerder
donateur
zelfs al ben ik niet van het pad, raak ik nog de weg kwijt.:P
Waarschuw beheerder
donateur
word tijd dat ik die eens ga inhuren dan :P
Waarschuw beheerder
donateur
o die, maar das Karin niet hoor;)
Waarschuw beheerder
donateur
"ze" heeft geen naam, nog...
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zou d'r gewoon Wghoer noemen, of straatslet;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga een beetje een computer een naam geven zeg... pffffff
Dan ding dat heet een iPAQ. vind het wel best zo
Waarschuw beheerder
donateur
Saaie lul:p

Je afwasmachine noem je toch ook geen afwasmachine, maar Truus!
Waarschuw beheerder
donateur
sssssssssssssst tegen niemand zeggen hoor ;P
Waarschuw beheerder
donateur
mijn ouders noemen de vaatwasmachine kjell, belachelijke naam hoor!!
Waarschuw beheerder
donateur
Is dat een goed merk?;)
Waarschuw beheerder
donateur
:x
Waarschuw beheerder
donateur
nix voor jou Bijl?;)
Waarschuw beheerder
donateur
Heb net gelezen dat ik vanavond een afwasmachine van het merk Daaan in huis heb:d
Waarschuw beheerder
donateur
Het merk daaan?, is dat hetzelfde merk als die feestmachine van daaan bv?
Waarschuw beheerder
donateur
Jij bedoelt die dansmachine zeker? Waar je van die danstabletten in moet gooien?
Waarschuw beheerder
donateur
ja die ja! die je afentoe ff moet doorspoelen met paters!
Waarschuw beheerder
donateur
Nog 2 nachtjes slapen en dan mag het weer :D
Waarschuw beheerder
donateur
Nu nog maar een:d
Waarschuw beheerder
donateur
Yep, kan ik best goed he, dat tellen O:)
Waarschuw beheerder
donateur
1+1= toch 3? o:)
Waarschuw beheerder
donateur
Hangt er net van af welk stelsel je hanteert.
Waarschuw beheerder
donateur
vergeefse moeite... ik kan toch niet tellen :P
Waarschuw beheerder
donateur
Als je een beetje lol wil hebben, misschien dat Floortje je een cursus tellen kan geven;)
Waarschuw beheerder
donateur
Aldus het Zaanse rekenwonder...
Waarschuw beheerder
donateur
tot 10 gaat nog wel, maar dan zijn mijn vingers op :P
Waarschuw beheerder
donateur
Ga je toch met je tenen verder...
Waarschuw beheerder
donateur
Dat kan ik mijn neus niet aandoen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Is het heus?
Waarschuw beheerder
donateur
*doet zijn schoenen uit*
Waarschuw beheerder
donateur
dan moet je gewoon iets in je neus stoppen!
Waarschuw beheerder
donateur
Doe ik ook wel eens O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Dat vermoeden had ik ook al:p
Waarschuw beheerder
donateur
Heb niet zo op die luft eigenlijk :(
Waarschuw beheerder
donateur
Komt allemaal doordat Kjell bij de Luftwaffe werkt:p
Waarschuw beheerder
donateur
Dat zou het zijn ,ja natuurlijk!

Rober zijn poten meuren door mijn werk!

Eureka!!!!! Weer een mystery opgelost!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Valt me een beetje tegen dat jullie dat nou pas doorhebben:p
Waarschuw beheerder
donateur
*doet zijn schoenen weer aan*
Zo beter Kjell?
Waarschuw beheerder
donateur
Pfffffffffieeeeeeeeuuuuuuuuuw!! Dat scheelt :d
Waarschuw beheerder
donateur
nou, je word weer bedankt ;)
Waarschuw beheerder
donateur
:respect: hahahahahahahaha :D wat een prachtig gesprek jongens.....

Om even te laten zien dat dit deel van de familie wel kan tellen:

HOERA!! :bounce: Het is tijd voor FEEST!!!!!!! :D
Waarschuw beheerder
donateur
En wat voor een feest! Ben wel aan een goed feest toe na het verschrikkelijke gezellige oldschool feest. Was zo kort als maar zijn kan en nog vond ik het kutmuziek, en een kutsfeer daar....OEI JOEI JOEI!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Goedemorgen Sunshine :gaap:
nog een paar uurtjes:D
Waarschuw beheerder
donateur
Goedemorgen altesaam (vergeten oepsiepoepsie)
Waarschuw beheerder
donateur
Ben je gisteren naar een feest geweest Kjell?
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, darkravers verjaardag, echt een klote-feest was het, pokkemuziek en veeeelste heet!
Waarschuw beheerder
donateur
Ow, dat is jammer :(

Gelukkig vanavond dus dik overdoen :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Dat gaat ons wel lukken denk ik ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Dat lijkt me wel ja :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Indeedy, aan de muziek zal het niet liggen iig.! :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
ckers niet.. kan eindelijk die hardstyle dreun van vorige week er uit geramt worden ;)
Waarschuw beheerder
donateur
hahahahahahaha! Precies, al vond ik het nog best meevallen, heb ergere harkstyle gehoord :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Bij mij zit er alleen nog maar gezellige houseclassic deuntjes in.
Waarschuw beheerder
donateur
das beter dan harkstyle, ik heb nu oldskool in mijn kop zitten waar ik goed naar van word, en een irritant fluitje...
Waarschuw beheerder
donateur
oooooooh dan zet je straks even een lekker cd'tje aan en dan is het zo weg :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
staat al aan!!! Alek Szahala! Heerlijk deuntje!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Begint al aardig te lukken, heb de heledag al HHUK Radio aan staan :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga zo opruimen en me voorbereiden op de grote volksverhuizing, en dat ga ik ook zeker doen onder het genot van een lekker muziekje.

Waarschuw beheerder
donateur
Ola:D

Heb zin om te feesten..maar helaas!
workaholic weekend:S...

have fun all 2night!

important: weet iemand van jullie nog iemand die nog een kaartje voor Qbase moet?
Ik verkoop hemvoor 35 euro.. ga zelf toch niet!
Waarschuw beheerder
Culemborg was gezellig, that's it.

Geluid was kut, muziek was zwak tot matig (tom harding was lekker bezig :) ).

Aankleding was ok, te weinig mensen in de zaal.

Al met al..... een 6- voor t feestje, ik ga slapen.

adios!
donateur
trusten Hassan :kusje:

En Patries, je hebt niet zo heel veel bijzonders gemist :)

Ik ga ook lekker slapen nu :yes:

trusetn :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Pfieuw doet me goed dat te horen...;P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond het anders een zeer geslaagde avond. De muziek was in mijn ogen (en die van Kjell) erg lekker en alle vriendjes en vriendinnetjes zorgden voor een gezellige sfeer. :)
Waarschuw beheerder
Maar ik vond het ook erg leuk :) Het was niet druk, maar als je gewoon bij de DJ boost (zo heet dat toch :vaag:) ging staan, leek het heel druk 8)

Muziek was (Y) en de sfeer was echt super leuk !!!

Ja, voor mj was het zeker geslaagd :yes:
Waarschuw beheerder
hq on tour thanks for all coming. don,t think i ever have had such a hard time djing, in the dj booth you could not hear any bass, making it very difficult to mix indeed and even more difficult to work out how the sound was on the dance floor, wish i could of played better.
but enjoyed my self after i finished.
donateur
Ik vond het anders een zeer geslaagde avond

ja, ik ook wel, maar het was niet super bijzonder of iets dergelijks, muziek was inderdaaan lekker.
Vond het ook best groot daar, heb het eerste half uur alleen maar om me heen gekeken van wauw wat groot hier.
En het geluid was wel ook een beetje te hard wat een beetje jammer was en het galmde raar door die zaal, net waar je stond.
Tiedelie!!

Veels te vroeg wakker alweer, maar ja zo heb je nog wat aan je dag he!

Ik heb zin in het volgende weekend! :bounce:

Daaan wil alleen nog maar feestjes ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Leuk om te constateren dat we nog maar 1 'gewoon' weekend hebben en dat het daarna alweer HQ tijd is :D
Waarschuw beheerder
donateur
Wat moet ik onder een 'gewoon' weekend verstaan? Heb geloof ik sinds Tidy alleen maar bizarre weekenden gehad...
Waarschuw beheerder
donateur
daarom staat het ook tussen aanhalingstekens.
Ik overweeg trouwens om komend weekend ook maar eens rustig aan te doen. :bloos:
Waarschuw beheerder
donateur
Doen we toch ook, zaterdag ff naar Kokki's verjaardag, en tussendoor ff met Fau naar Enkhuizen. Geen afters, dus dat is toch best rustig dan...
Waarschuw beheerder
donateur
Mja, ok, das ook wel weer waar. Maar ik zelf dacht eigenlijk gewoon aan filmpje kijken en op tijd naar bed.
Waarschuw beheerder
donateur
Lucky you!! :D

Wie gaan er eigenlijk allemaal heen?
donateur
eh helaas niet veel van jullie... :( EIgenlijk helemaal niet

Reef zat er wel aan te denken, zei hij, maar ik ga zeg maar daarheen met Lange Michel en Essie en misschien dat Aram-pam-pam-pam ook meegaat, maar dat weet ik nog niet zeker

Echt wel zin om Cosmic Gate ook weer een keer te zien! Zulleke mooie muziek :lief:
Waarschuw beheerder
donateur
Willen ze dan niet weer vroeg naar huis?
donateur
*fluistert*

Lange Michel die rijdt... die zei al dat hij de macht had zogezegd en hij weet hoe gek ik ben van Organ Donors bv, dus als die echt zouden sluiten zaterdag dan blijven we wel ;) Plus dat Essie ook al zei van joh we zien het wel en als die met feesten begint houdt ze het ook wel tot het einde vol, alleen Aram gaat misschien vroeger naar huis willen...Maar die lul ik wel om, maar ja wie weet sluiten Organ Donors niet (Mark E G draait volgens mij harder) dus komt het allemala net mooi uit
Waarschuw beheerder
donateur
Nou we wachten het af en dan zullen we het zondag allemaal wel van je horen :)
Waarschuw beheerder
donateur
Maar ik zelf dacht eigenlijk gewoon aan filmpje kijken en op tijd naar bed.

Dat zeg je nu, maar daar denk je naar mate de week vordert vast heel anders over...
Waarschuw beheerder
donateur
heerlijk bijna 7 uur gepit en weer zo fris als een hoentje! Wie ein weekend was het weer!
Waarschuw beheerder
donateur
Was een topweekend:d Ging soms nergens meer over, maar dat is juist een teken dat het erg gezellig is;)
Waarschuw beheerder
donateur
Lekker slap ouwehoeren in de auto en in alkmaar, zuipen, snoepen, dansen, hangen, draaierig worden, zeebenen, wakker!
Waarschuw beheerder
Het was echt top (Y) Volgende keer gaan we mee hoor afteren na de after !!!
Waarschuw beheerder
donateur
Geen idee wanneer dat wordt. Dit weekend maar ff een beetje rustig aan. Volgend weekend HQ, en zaterdags een huwelijksfeestje. Week daarop zitten we in Kerkrade, druk, druk, druk, druks.
Waarschuw beheerder
donateur
Vrijdag dus filmpje kijken met bouteille du vodka?
Waarschuw beheerder
donateur
Nog geen flauw idee. Misschien wel echt niets doen. Moet nog aan de studie ook tenslotte:(
Waarschuw beheerder
donateur
oh...dat is altijd leuk!

Dan maar die zonnetje vereren met een bezoek van mijn persoontje
Waarschuw beheerder
Dit weekend niets :O: Huh ?!? Ook niet leuk :no:

Eeuh ... kjell ... Zullen we dan maar gewoon wééér naar het verjaardagsfeestje van de Darkraver gaan O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Viert die modderfokker dan alweer zijn verjaardagfeestje? Waar is dat dan?
Waarschuw beheerder
Ik weet het niet, gok ook maar wat ... Maar zodra ik het weet, volgen wij hem natuurlijk ;)

Echt Darkraver Hooligans !!! Is weer eens wat anders dan voetbal :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Vind het eigelijk een boerenlul! De laatste 3 keer dat ik hem gehoord heb klonk het echt nergens naar, doe mij maar gewoon een lekkere partij hardhouse!!
Waarschuw beheerder
donateur
Zou het niet weten, misschien es testen door wat snoepjes in mijn vla te doen. Misschien word het dan wel groen en loopt het mijn bakje uit.
Waarschuw beheerder
Mij ook hoor ............... Tommie, Steve, Paul, JP.............. :bounce: (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Waren jullie er ook allebei vrijdag?? %-)

Ik was ook op dat 'leuke' oldskoolfeestje...

was weer erg gezellig:S
Waarschuw beheerder
Ja, heb ook wat verhalen gehoord van mensen die er waren. Zat er zelf ook aan te denken om er heen te gaan, ben blij dat ik dat niet gedaan heb :) (houd niet echt van de muziek, maar wou voor de "gezelligheid" gaan, die was er dus niet)
donateur
Dat snap ik nou niet he :no:

Dan ben je ergens, meestal heb je wel drank en/of drugs tot je beschikking, er is muziek, je kan dansen en je bent gezellig met zijn allen
Dan is het toch ene ernstig gemis in je opvoeding en/of karakter dat je er geen leuk feestje van can maken.....

Beetje jammer.....

Waarschuw beheerder
Vind het eigelijk een boerenlul! De laatste 3 keer dat ik hem gehoord heb klonk het echt nergens naar

----------------------------------------------------------

> dus omdat je niet van zijn muziek houd vind je het maar een boerenlul ???

nou dan ken ik ook nog wel wat boerenlullen opnoemen..

sorry maar nu praat je net zo als al die beuqers in de marixx over proteus..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2 daan: Tjah, dan ken jij utrecht nog niet...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Haha nee Utrecht...tja...elke keer zelfde liedje!

Ik wil ook graag weg uit deze stad :[

Waarschuw beheerder
alleen de jaarbeurs is het bezoeken waard :D

Waarschuw beheerder
donateur
Idd...en daar is meteen alles mee gezegd!
Tis echt een kutstad hoor...alleen maar kroegen.. nergens leuke muziek:S Ze snappen het hier echt niet.. :nee:

Waarschuw beheerder
als hele goede bekende van die neger wilde ik wel gaan naar zen b-dayy feestje maar de rest van de lineup vond ik niet zo... en hij viert zen echte verjaardag nog wel op pussylounge :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
maargoed kheb wel erg zin in HQ :D
Waarschuw beheerder
Utrecht is mijn stadje.............. :P
Waarschuw beheerder
donateur
Vind er anders best weinig te beleven:( Maar weet er wel een goed Grieks restaurantje:jaja:
Waarschuw beheerder
Utreecht is ook mijn stadje, maar uitgaan is er echt niks aan. Toch doe ik het een keer in de zoveel tijd wel, het is namelijk wel lekker dichtbij
Waarschuw beheerder
donateur
Als je dan maar niet zo lam wordt als je zaterdag was:p
Waarschuw beheerder
Dat ga ik vaker doen hoor, moet een vervanger hebben voor drugzz
Waarschuw beheerder
donateur
Waarom? drugs is toch lekker:)
Waarschuw beheerder
Drugs maakt je kapot. 1 keer in de zoveel tijd is veel leuker. Dan kan je lichaam ook beter herstellen
Waarschuw beheerder
donateur
Denk dat alcohol meer kapot maakt... Maar ff rustig aan kan ook geen kwaad. Sinds ik twee maanden gestopt was met snoepen vind ik het weer een stuk leuker:)
Waarschuw beheerder
donateur
Denk dat alcohol meer kapot maakt

Ik ben nog steeds aan heb bijkomen van afgelopen zaterdag ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Nou michaeltje, ik vind hem niet alleen daarom een boerenlul!! Dat popiejopie gedoe komt me ook me strot uit, en hij moet niet zuipen tijdens het draaien, want dan klinkt het helemaal nergens meer naar!!
Waarschuw beheerder
Utreg? Beter! kom er officieel vandaan. Stappen? af en toe zijn er wel leuke technofeestjes.
Waarschuw beheerder
Neem eens een appel Hassan, knap je van op, toch Kjell O:)
Waarschuw beheerder
donateur
pfiew, nog maar 10 nachtjes tot HQ :bounce:

Ik kan haast niet meer wachten.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat ik nog maximaal 10 nachtjes kan wachten O:)
Waarschuw beheerder
Appel is wel lekkker ja. Appelsap is ook lekker
Waarschuw beheerder
Appelmoes vind ik niet zo lekker, appeltaart wel

Waarschuw beheerder
Dat popiejopie gedoe komt me ook me strot uit, en hij moet niet zuipen tijdens het draaien, want dan klinkt het helemaal nergens meer naar!!

> dat kun je ook over T. H. zeggen en dat hoor ik ook niet...

maargoed back to HQ

Scot Project :kwijl: :respect:
Waarschuw beheerder
Appelsap rules :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
worden de sets van die avond nog opgenomen?
Waarschuw beheerder
Dat zou wel vet zijn ja.
Waarschuw beheerder
donateur
als ze worden opgenomen worden ze vast weer uitgezonden tijdens de volgende HQ :s
Waarschuw beheerder
donateur
Die je toch nooit hoort aangezien je dan op weg bent naar HQ:(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
is ook niet echt logisch nee....
Beter om een vrijdag ná of vóór HQ te plannen denk ik
Waarschuw beheerder
donateur
Heb al tegen bijna iedereen van HQ gezegd, heh het toen ik vorige maand mee was naar Fresh FM ook aangekaart...

Maar ja, het schijnt de bedoeling te zijn dat we er naar luisteren onderweg naar HQ, of tijdens de voorbereidingen...
donateur
:s

tjaha en het begint toch geloof ik pas om 22.00 dat fresh fm?
Dan ben ik al onderweg naar de Melkweg....

logica van niets, kunnen we niet vrienden worden met iemand die toch nooit naar HQ gaat en dat die het dan kan opnemen voor ons ofo?
Waarschuw beheerder
donateur
Lijkt me een strak plan. Kan je anders niet ff zoeken met slsk of zo. Vast wel iemand die die setjes opneemt...
donateur
hey das ook een goede, zal ook wel ff aan Charel vragen die had namelijk toen ook de set van Organ Donors van december vorig jaar HQ die moet hij toch ook ergens vandaan hebben ofzooi

Misschien weet danny d ook wel iets
Waarschuw beheerder
donateur
maar freshfm zendt dus de herhaling uit van de vorige hq...van 22.00 tot 23.00 ofzo? of t/m 24.00 bijvoorbeeld?
Waarschuw beheerder
donateur
Fresh FM zend iedere laatste vrijdag van de maand HQ Radio uit van 22:00 tot 00:00. Twee dj's die live in de studio hun set mixen, aangevuld met een interview. Daarna worden er livesets uitgezonden van de vorige HQ. Of soms ook direct live vanuit de Melkweg.
donateur
hmmm direct live vanuit de melkweg?

goede kans dat ze dan inderdaaan die sets van Scot Project en Organ Donors uit gaan zenden

oh 1 voordeel, die van november kunnen we in ieder geval wel hore ( schrale troost :( )
Waarschuw beheerder
ik heb er weer zin in.............zeker weer knallen met zn allen :D ;P
Waarschuw beheerder
donateur
goede kans dat ze dan inderdaaan die sets van Scot Project en Organ Donors uit gaan zenden

Let's hope so:) Zal anders wel ff die presentator van Fresh FM mailen.

ik heb er weer zin in.............zeker weer knallen met zn allen:d:p

Anders ik wel :bounce: :bounce:
Waarschuw beheerder
same as always every set from hq, all the djs sets will be recorded and listened back to at hq headqauters, to broadcasted at a later date....or you can down load them if you a memeber of the udc club. But this will be very special edtion of hq.

Waarschuw beheerder
bedoel jij niet zaterdag de 18e ;)
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 182, 681, 1669}
Artiest Dynamike
Waarschuw beheerder
donateur
Gewoon n optreden gecanceled om naar die langharige tekkel te kunnen gaan (y):9

Waarschuw beheerder
donateur
Haha Daan dat zou geen gezond wknd voor je worden dan als dat zo zou zijn;P
Waarschuw beheerder
donateur
pfffff, dat valt nog wel mee hoor Patries! We hebben Tidy toch ook overleefd?
En dan de HQ/HHA weekenden nog..... :bounce:
donateur
Haha Daan dat zou geen gezond wknd voor je worden dan als dat zo zou zijn

Ik ben sowieso een monster, dat moge toch duidelijk wezen, gezond zou juist slecht voor me zijn o:)

Ga eigenlijk al bijna drie jaar zo weg elk weekend bijna....

Als het aan mij zou liggen zou ik en vrijdag én zaterdag én zondag weg willen :)

Heb nooit gezegd dat ik oud wilde worden o:)

Waarschuw beheerder
Gewoon n optreden gecanceled om naar die langharige tekkel te kunnen gaan

------------------------------------

dat is nou echte liefde :D :jaja:

ik heb mazzel ik moet op het strand tot 0.00 dus ik kan daarna mooi :D alles voor 0.00 lijkt me toch warming up
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Kom ook wel ff kijken :)
Waarschuw beheerder
donateur
Gedver weer Michel de Hey, ik sla maar een keertje over..

Waarschuw beheerder
Doe dat :P
Waarschuw beheerder
Lang leve de lange weekenden!!!!!:D

Hoe langer hoe beter, hoe korter hoe vager:VAAG:
Waarschuw beheerder
donateur
Ben anders ook wel eens erg lang erg vaag hoor:p
Waarschuw beheerder
donateur
en bedankt Emilio ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
haha Loeszie! Just kidding ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Wiehaaaaaaaaaaaaa nog maar 1 week en dan mogen we weer!!!! :bounce: :D

Waarschuw beheerder
donateur
Zoo heb er echt wel zin in zeg :yes:

Ik heb al lang geen HQ-sound meer gehoord.. :nee:
Waarschuw beheerder
donateur
Ja tjeempie Patries, wanneer was jouw laatste HQ?

Waarschuw beheerder
donateur
Uhm juli :bloos:
En toen heb ik geen eens echt kunnen feesten.. had alleen gepromoot toen..

dus nu ff schade inhalen:D:D
Waarschuw beheerder
donateur
helemaal als je je bedenkt dat de keer voor juli ook al geen HQ was. Dus je echte laatste HQ zal dan mei geweest zijn. :O
My God!! Je moet nu dus echt van 21 uur tot 5 uur daar staan te dansen hoor :bounce:
Niet weg voor je de zaal uit geveegd wordt.

Waarschuw beheerder
donateur
Hahahaha idd:D

Ik heb al met Jos besloten dat we zowiezo echt vroeg gaan dit keer!
Want al paar keer vet lang in de rij gestaan daar...das echt zonde!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik (wij) gaan ook altijd vroeg. Hoef echt bijna nooit in de rij te staan. Ik hou van vroeg beginnen (en laat eindigen)

Waarschuw beheerder
donateur
ja ik ook :yes:
Maar vaak moet ik op vrijdag werken tot half 11.. dus dan ben je er pas laat.. maar nu ben ik vrijdagavond lekker vrij:D
Waarschuw beheerder
donateur
(y) top!
Zullen we dan samen om 20.30 uur op de stoep gaan liggen?

Waarschuw beheerder
donateur
Neem jij de slaapzakken mee dan?:p
Waarschuw beheerder
donateur
is goed, als jij voor koek en zopie zorgt

Waarschuw beheerder
donateur
Zopie staat al warm:) Of koud, wat jij wil;P
Waarschuw beheerder
donateur
hahahahahaha, mooi! Ik heb er zin in hoor :D

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ook:D

Moeten alleen nog wel wat te knabbelen hebben ofzo.. popcorn?
Waarschuw beheerder
donateur
ja, eeeh hangt ervanaf wat we drinken. Ik stel voor dat we in ieder geval snoepjes hebben O:)

Waarschuw beheerder
donateur
Ja snoepjes zowiezo 8)
Blije kinderen kunnen niet zonder snoep ;P
Waarschuw beheerder
Augustus heb ik overgeslagen omdat ik weinig geld had en de line-up niet denderend was. Juli kwam ik niet in en werd mn mdma-crystal afgepakt :( . Voor mij is het dus ook al veel te lang geleden. Ik ga alle schade inhalen bij scot project en organ donors :bounce:

2 dagen ervoor heb ik een rechtenfeestje in de city hall in utrecht (van mn faculteit) met als titel.

"Sex, Law and Rock&Roll" :vaag:

(bedoelen ze hier mee dat de wet je drugs moet zijn ofzo :vaag: )

Waarschuw beheerder
donateur
Hahaha fantastisch:D

Ze proberen je te bekeren Hassan;P
Waarschuw beheerder
Met bier voor 1 euro en al die lekkere vrouwelijke juristen in de dop is t een stap in de goede richting. ;P

Waarschuw beheerder
donateur
Haha kijk eens aan, ze doen er wel hun best voor dus ;P
Waarschuw beheerder
Nou ja, aankomende hq ga ik niet gebruiken iig. Ik neem voor de zekerheid niks mee, dan gebruik ik ook niks. Ik ga lekker zuipen. Ik sla wel weer een lading voorraad in over een tijdje, dat neemik dan wel op HQ-XL en Dance Valley Winter Edition.

Waarschuw beheerder
donateur
Goede voornemens:P

Ik ben ook best goed bezig.. iig nu al 4 weken no dope 8)
Waarschuw beheerder
Als ik sos niet meereken, dan zit al vanaf dance valley zonder drugs. Reken ik sos wel mee, dan is t precies 2 weken.

Waarschuw beheerder
donateur
Ja ik reken sos eigenlijk nooit mee...

ik word van sos niet verrot..en doe het ook niet vaak trouwens.. :)
Waarschuw beheerder
Ja daarom reken ik t liever ook niet mee, de uitwerking is niet zo sterk idd. De trip is ook minder hevig, maar omdat de uitwerking minder sterk is, heb ik soms wel de neiging om t te doen.

Waarschuw beheerder
donateur
Tja als je er genoeg geld voor hebt haha..

tis een duur grapje!

Waarschuw beheerder
sos niet verrot>?...de dag drna misschien niet maar als het uitwerkt 8)...bah nee rotspul....tmag dan wel 'gezonder" voor je zijn maar...pfff zooi is egt verslavend...nee vind maar niks :)
Waarschuw beheerder
Ja, de uitwerking net na de trip is wel wat minder ja (krijgt dan zin in meer en als de sos op is, dan wordt het idd een duur grapje)

Waarschuw beheerder
ja .....en dat gevoel vinnik maar angstaanjagend...daarom beter op zn tijd een :xtc:...

alleen is dat de laatste jaar ook iets weekelijks geworden...dus nu ook even weekje of 2 "rust"
Waarschuw beheerder
Dat gevoel is ook angstaanjagend. Dat gevoel komt in de buurt van "verslaving". Terwijl je daar bij snoepjes geen/minder last van hebt
donateur
Ik las laatst ergens dat sowieso alleen de aller-, allereerste keer coke echt vet is, dan voel je het allermeeste en daarna wordt het alleen maar minder...

Heb het ruim een half jaar gedaan en in hoeveelheden die echt niet normaal waren (wat nou lijntjes, wij legden linealen :p )en het wordt inderdaaaan nooit meer dat ene gevoel zoals in het begin

Maar ja voor pillen is het hetzelfde toch? In het begin ging ik op eentje de hele nacht, makkelijk en laatste tijd wordt het al meer en meer.....

Waarschuw beheerder
donateur
sowieso op HQ afgezworen P te doen, wordt er alleen maar rot van en dansen kan ik ook wel vergeten

geef mij maar bier en appelsap:)
donateur
Misschien moet Daaan ook maar weer eens een keer een streep ergens onder zetten :p

denk da'k nu wel wal zal voelen, na bijna 5 jaar :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Een streep onder zetten?

Voor mij nog niet hoor...
zolang ik het (pobeer) met mate te doen.. :yes:
Ik ook al tegen de 5 jaar aan.. ownee 4,5 valt weer mee :)
Waarschuw beheerder
donateur
mmmmm, lekker over bende ouwehoeen, heerlijk!
Tis weer weekend dus we mogen weer!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb gisteren nog strepen getrokken O:) Moest ff het spiegologische begin van het weekend onderstrepen;)
Waarschuw beheerder
donateur
Biologisch, eigenlijk heel logisch:p
Waarschuw beheerder
donateur
ik ga dit weekend voor het eerst sinds tijden maar eens drugsloos.
donateur
Ik word gewoon in de verleiding gebracht voor morgen :@

Wil ik drugsloos.....

Lead me not into temptation
Satan get thee behind me :p

Hiha, wel zo even een paar lekkere koude biertjes halen om het begin van het weekend te vieren :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
ik ga dit weekend voor het eerst sinds tijden maar eens drugsloos.

Das niet goed voor je hoor, daar gaan je lichaam en geest tegen protesteren:p

Ik zou niet meer weten hoe je drukzloz schrijft;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ja ik ging van het weekend ook al eten (die kaassouflee zondagavond) en toen werd ik spontaan misselijk.
Ik hoop dus inderdaad maar dat het goed gaat dit weekend :)

Wie brengt jou in de verleiding Daaan?
Je ging toch naar Q-Base?
Waarschuw beheerder
donateur
Ik hoop dus inderdaad maar dat het goed gaat dit weekend:)

Ik hoop het niet, vind het best saai:p
Waarschuw beheerder
donateur
Hahahahaha stel je niet zo aan! Je kan best een keer een avondje stappen zonder mij hoor :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Echt niet:nee:
donateur
Wie brengt jou in de verleiding Daaan?
Je ging toch naar Q-Base?

een vriend van me, die het wel mee durft te nemen...

Maar dan nog, ik weet niet of ik het aanbod ook ga aannemen, biertjes kunnen ook errug lekker zijn :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Oh ok, op die manier! Ik snap wat je bedoelt :yes:
Tsja, kan op zich geen kwaad om een bieravondje te plannen. En dan zie je wel hoe het loopt toch.

WEL RJ, je kan best naar een feest zonder mij!
Waarschuw beheerder
donateur
Kan ook best ja, heb ik in het verleden al bewezen. Maar in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst:p
donateur
WEL RJ, je kan best naar een feest zonder mij!

Ja RJ je bent toch een grote jongen

En dan zie je wel hoe het loopt toch.

Inderdaaan :yes:

dat is met alles eigenlijk wel zo

*gaat zo maar eens de biertjes in huis halen :p*
Waarschuw beheerder
donateur
Tsja, ach, misschien moet je het dan maar zien als een 'mannenavond' RJ. Kan je eens fijn met Kjell en Wilco over mij roddelen bijvoorbeeld.
Want jullie praten natuurlijk nooit over mij als ik er bij ben! ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Ga lekker mannenavond in m'n eentje houden. Moet ook een beetje op tijd naar bed, want ook ik moet leren morgen:(

Valt over jou toch vrij weinig te roddelen... Tijd dat we eens wat roddels gaan creeeren;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ja dat kan niet over mij roddelen. Ik vertel toch altijd alles wel eigenlijk.

Onee, roddelen is onwaarheden vertellen he?! :vaag: mmmmmm

Ga jij maar lekker op tijd naar bed vanavond :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik wil graag weer een keer komen maar ik heb echt geen tijd :(
Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat je die dan eens moet gaan maken. Je weet niet wat je mist! :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Hm dat is hem nu juist ik weet wel wat ik mis :(

Waarschuw beheerder
Dance valley mijn laastte pilletje op. Volgens mij nog nooit zo lang niets gehad sinds mn start begin 2001.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zou gewoon eeeeeh stiekem ontsnappen en toch gaan. Of degene die jou verhindert naar HQ te komen gewoon meenemen :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Naja het is geen ontsnappen of zo. Maar gewoon zo druk met andere dingen en met verhuizen en werk enzo.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb het ook heel druk, maar voor HQ kan ik altijd wel tijd maken :yes:
En ik lieg niet: ik ben ook net verhuisd! Helemaal in me eentje alles geschilderd enzo B)
Waarschuw beheerder
donateur
Hm dat doe je goed. Mijn pech is dat er op vrijdag altijd laat werk is op me werk en dat moet af voor het weekend want laten liggen kan niet dan is het bedorven zeg maar.:(
Waarschuw beheerder
donateur
en laat is dus echt laat?
Waarschuw beheerder
donateur
Ga jij maar lekker op tijd naar bed vanavond:jaja:

Goed bazin O:)

*kef kef*
Waarschuw beheerder
donateur
*grrrrrrrrrrrrrr wroef*
Waarschuw beheerder
donateur
*rolt zich op z'n rug*
Waarschuw beheerder
donateur
Jah laat is echt laat :(
Waarschuw beheerder
donateur
Als in 'niet vroeg'dus.
Waarschuw beheerder
donateur
Juist :)
Waarschuw beheerder
donateur
Kun je dan niet een keer op vrijdag vrij nemen? Dan kan je dus wel naar HQ omdat je niet tot niet vroeg bederfelijke dingen hoeft te testen. ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Jah dat kan wel en dat ga ik ook wel een keer doen hoor :):) We hebben een nieuwe apparaat gekocht op de afdeling die een gedeelte van dat werk over kan nemen. Dus wordt wel wat beter nu :)
Waarschuw beheerder
donateur
(y) dan gaat het helemaal goed komen binnenkort. ik voel het!
Waarschuw beheerder
donateur
Hihi ik zal wel eens kijken :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ken nog wel iemand die er veel zin in heeft hoor:jaja: Zag hem net nog in de spiegel:d
Waarschuw beheerder
donateur
Nog geen half uur aangemeld op PF, en nu al in dit belangrijke topic beland:)

Welkom IsseY
Waarschuw beheerder
donateur
lijkt me logisch. de natuurlijke aantrekkingskracht van HQ is dat.
Waarschuw beheerder
donateur
En ik maar denken dat het door mij kwam O:)

Maar HQ klinkt inbderdaaan wat logischer.
Waarschuw beheerder
donateur
Whahahahahaha :D

Jezelf af en toe voor de gek houden moet toch kunnen?
Artiest {SHOWLIST artist 5465, 75709}
Waarschuw beheerder
Whoehaha 3 uur Scot 'God' Project!!!

2 Hassanova: ghe ghe, ook al naar Sex, Law & Rock 'n roll

Ik studeer ook aan de UvU recht :D
Waarschuw beheerder
Aand de UU bedoel je :P

Oeps, als je de posts terugleest dan kom je achter mijn snoepgeheim. Een eerlijke jurist houdt zich niet bezig met strafbare zaken O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Jezelf af en toe voor de gek houden moet toch kunnen?

Vraag mezelf wel eens af of ik mezelf niet wat te vaak voor de gek hou?

Oeps, als je de posts terugleest dan kom je achter mijn snoepgeheim. Een eerlijke jurist houdt zich niet bezig met strafbare zaken O:)

Objection!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
En als je overmorgen wakker wordt nog maar 3:d
Waarschuw beheerder
Je mag officieel 1 pil en een halve gram pep/sos in je bezit hebben zonder dat t strafbaar is O:)
donateur
Heb ooit een keer een drugstest op een feest (volgens mij een Qlubtempo als ik het me goed herinner)gedaan en daar was een van de antwoorden dat een half pilletje eigenlijk al strafbaar is....
Waarschuw beheerder
nee is echt niet zo...

heb t in de wet nagezocht
Waarschuw beheerder
donateur
is er soms verschil in het bij je hebben en het nemen?
dat je er 1 mag hebben, maar alleen de helft ervan mag opeten ofzo? :p

Zou wel logisch zijn, want: eerlijk zullen we alles delen (staat dat ook niet in de wet?)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
In het bezit zijn van harddrugs en het onder invloed zijn van harddrugs? Zou niet weten of daar een verschil in is in overtreding/strafmaat.
Waarschuw beheerder
donateur
raar, zit nu nog te twijfelen of ik vrijdag ga..........errug vreemd!!!
donateur
eerlijk zullen we alles delen (staat dat ook niet in de wet?)

:yes: Ik vind van wel :p

In het bezit zijn van harddrugs en het onder invloed zijn van harddrugs? Zou niet weten of daar een verschil in is in overtreding/strafmaat

Vraag me inderdaaan af of ze daar dan ook naar kijken.... Dat je er nog maar eentje bij je hebt, omdat de rest al op is ofzo?

HE? :O:O:O:O:O

*valt bijna van haar stoel af*
Waarschuw beheerder
donateur
Kjell, waarom twijfel jij in vredesnaam???
Waarschuw beheerder
donateur

Doe eens ff normaal he! :devil: Twijfelen over HQ?! Bist du verruckt???? :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
nou je zou het haast denken. of misschien is zijn computer gehackt?
Waarschuw beheerder
Hij vind de line-up niet zo goed :vaag:

Dat postte die een tijdje terug, hij houdt niet van de breaks in de platen van scot project (hij had wel een vette opmerking: "3 uur scot project, das dus 1 uur stilstaan" ;P).
Waarschuw beheerder
donateur
Ja dat weet ik. Maar ik vind wel dat Kjell consequent (?) moet zijn. Zaterdag gaat ie nog naar een feestje waar alleen maar club en trance wordt gedraaid en dan nu afhaken bij HQ terwijl er gewoon hardtrance gedraaid gaat worden??

Als de muziek echt niet hard genoeg is gaat ie maar leip in de hal staan ouwehoeren. Ook atlijd leuk :yes: :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb m al door! Kjell hoopt nu dat ik/wij zullen zeggen: en anders sleuren we je aan je haren mee! :[
Vind ie lekker :9 ;)
Waarschuw beheerder
donateur
lieve dames, had ik jullie ff tuk!

Zit te twijfelen of ik ga snoepen of drinken, of beide! :d
Waarschuw beheerder
mdma-crystal :kwijl: ?
Waarschuw beheerder
donateur
Cool! Ik ga ook niet drinken vrijdag!
Ik wil namelijk wel eens wat herinneren. En als ik drink vergeet ik altijd de helft van de avond.
Waarschuw beheerder
Ik wil ook liever gebruiken, maar ik ga toch zuipen. Maar niet zo hard als op HQ on tour. Gewoon aangeschoten raken en dat onderhouden de rest van de avond.

Het liefst ben ik helemaal van de kaart van de mdma als Scot Project zn masterlijke space-stukken door de melkweg ten gehore brengt :lief:

Waarschuw beheerder
donateur
Wat een plannen hier allemaal!;P

Maar ja voornemens worden vaak verbroken... Dus je kan beter niks van te voren voornemen :[
donateur
HQ Arena:
21:00-23:00 Danny D
23:00-02:00 Dj Scot Project (A1 Album Launch)
02:00-03:30 Organ Donors (Decks ’n FX)
03:30-05:00 Tom Harding

Ik behoud me verder maar van commentaar.....
Waarschuw beheerder
Zoiets was te verwachten.

We maken dr toch wel een feest van!

Ennuh Tommie vondt ik de laatste tyd wel lekker draaien eigenlijk.
Waarschuw beheerder
on the hq, tom,udc site will be an interview with tom harding about friday and many other things....

one of the question is....

I get asked by quite a few regulars from hq on several occasions is and I know it a lot of peoples minds: it not that we don’t like tom way of playing now but it not exactly closing set stuff is it? I also wonder this, because when I have been to gigs with you in the daytime/early night and you do your new thing, it really works real well and it going off left right and center, for example think the last beach pop was a brilliant gig, there some other places as well. But when it comes to a closing set at where after hard dance has be played all night, it some times does not work so well. How would you feel about doing an earlier sets at hq so you could really do your thing ?
Waarschuw beheerder
Hhm.. what a way to lure us to the hq or udc site (already check on both sites on a daily basis but well :P) ;) I want to know what he says to that :)
Waarschuw beheerder
In de forum: Tom Hardin strikes back, legt hij uit hoe het nou zit met zijn draaistijl!
Is een interview van Danny D. Lijkt me duidelijk dat ik vrijdag ff Tom kom checken.
Waarschuw beheerder
STOP PRESS!!! DANNY D INTERVIEWS TOM FOR THE FIRST TIME

Recently we gave Tom's fellow HQ resident Danny D a chance to interview him and ask him all the questions that many of his fans have been wondering but haven't dared to ask. Here's what Tom had to say:

DD: Your ‘new’ style (well you’ve been doing it for over year now so it ain’t really new, but you know what I mean) of playing more non UK hard house tracks, seems to have confused some of your fans but they remain loyal to you whatever you do. But what about HQ? It seems you have changed and club has not and most of the HQ die-hards seem to love your hard house sets more than the you new sets. Do you notice this? And what do you feel about it??

TH: I’m really glad you asked this as it is something that has been causing a lot of debate recently and I feel that I need to shed some light on the situation. I read a lot of stuff about my new style/old style on chat rooms and forums but no-one ever seems to ask me to my face so, in all honesty, thank you mate!

TH: Over the past year I have developed my style a lot to include a lot more tech-trance and techno. There are a number of reasons for this, but mainly it is all about personal and musical development. I have been playing UKHH ever since the term ‘hard house’ was first used (about 7 years ago), and in my mind a lot of the stuff that’s being produced now isn’t really pushing the boundaries of the style like it used to. The same breed of producers and DJs still really dominate the scene none of whom are doing anything new so I just wanted to try something a bit different in my sets. That said, I still have still been playing a lot UKHH, you only need to look at say my set at Dance Valley for proof of this.

TH: The second reason why I expanded the style of music that I play was to allow me the scope to play in certain clubs and countries where I had not played before. Again this was to help develop my career as a DJ. I have been playing at certain clubs in Holland and the UK on and off for nearly a decade and while I dearly love playing at all of them I was keen to branch out and play in some new places. Also, UKHH is quite a niche style of music that is very popular in the UK, Holland, Canada, Japan and Australia but a lot of countries simply don’t have a hard dance scene or have clubs that book hard dance DJs. By evolving my style to make it more ‘exportable’ I suddenly found that I was getting booked to play at lots of new clubs that I hadn’t played at before.

TH: All things considered though, I can see why a lot of fans were confused and maybe even disappointed about the change in style. In Holland I am known for pioneering Hard House and helping to create the hard dance scene as we know it today. Because of this I can see why people wouldn’t like the change, but I hope understand why I did it from what I’ve said above.

TH: BUT and here’s the big BUT…it has become apparent to me that my new style hasn’t been working that well at HQ. People go to HQ for hard house, not tech trance, as it is one of the best hard house clubs on earth, so it seems foolish not to play the sound for which I am famous. SO… from now on I want to make it completely clear that at all HQ parties plus any events where I am representing HQ (like Dance Valley, Impulz, HQXL or whatever) I will be only playing nothing but UK hard house. I feel that I owe this to my loyal army of fans who come to HQ month in month out to hear me play. This means that from this month’s HQ onwards I will use my sets at the club as a platform to showcase the best of UK and European hard dance both old and new. You can expect all the signs of a ‘classic’ Tommy performance ie lots of action on the cross-fader, a bit a scratching, three deck mixing and a whole lot of jumping about and arm waving. In actual fact I can’t wait so please, if you’re reading this and feel that I’ve not been playing enough UKHH at HQ recently get down to HQ on the 24th September and be pleasantly suprosed…

DD: Where do you see the crossover techtrance-hard-dance style that you’ve been championing working best? In the hard dance area or more in the main room alongside trance and techno DJs?

TH: At the end of the day I am resident at HQ so I love to represent the club at all major events by playing in the HQ room or on the HQ stage. As I have explained above from now on I will only be playing UKHH when I do this and am really excited about doing so. That said (and being the greedy git that I am), I’d love to play in both arenas. I can see the broader end of what I play working really well in the main room of a big event alongside DJs like Marco V and Mauro Picotto, both of whom are heroes of mine. However, if I had to choose between the hard dance and the main room I’d always go for rocking the hard dance area or stage.

DD: I have been asked by quite a few HQ regulars on several occasions (and I know this is on lot of peoples minds) it’s not that we don’t like what Tom is playing now but it’s not exactly closing set material is it? I’ve also been wondering this… when I have been to gigs with you in the daytime/early night and you do your new thing, it really works real well and it goes off left right and center. For example think the last Beachpop was a brilliant gig. But when it comes to a closing set at HQ it doesn’t really work. What are your thoughts on this?

TH: As I have said above I can totally see their point. Over the past months I have been pioneering an expanded sound and it has been working well in some places and not so well in others. At places like Beachpop and some other venues the new stuff has gone down a storm and the reactions have been fantastic. At others, let’s take January’s HQ for example, it hasn’t, so it is obviously right for some venues and wrong for others. This is part of the reason why from now on if you come to HQ to hear me play I can promise you that’ll all you’ll hear is the best of hard house old and new because that is what HQ is all about. Put it another way, if you still need convincing come and listen to my closing set at HQ this month and make your own mind up. I know that you won’t be disappointed!

DD: Right enough of the difficult questions… one of the most interesting things that’s resulted from you developing your sound is your growth as producer and the wider influences you are picking up from the new records that you’re playing. Your co-production with Marrz ‘Bring Back the Feeling’ on Detox was Top Tune in Mixmag last month which is a huge achievement for any producer. What other stuff have you got in the pipe line and what can we expect from your labels Recover and Discover?

TH: Yes, the producing has been going really well. I was over the moon with ‘Bring Back the Feeling’ as it represents the cutting edge of my sound, but has been really well received by all the traditional Hard House DJs and magazines, proving that more techy stuff can work really well. There is loads more stuff planned for the future, the first being an EP on Recover coming out in the next few weeks. One side is a techy collaboration with Scott Mac and the other is a more ‘traditional’ hard dance workout. I am really pleases with both.

DD: In your sets over the last year I have also noticed a few exclusive Tom Harding bootleg remixes like the one you did of ‘Raw9 vs Cowgirl’ and another one with ‘JDS – Nineways’. I really like the Raw9 bootleg (I still want a copy!) but I’d like to know if you’re working on any new secret weapons?

TH: In a word yes.. the thing is if I told you about them they wouldn’t be secret so you’ll have to wait and see! I was really pleased with the Raw 9 bootleg which went down a storm wherever I played it, and I have also done another sampling ‘For An Angel’ which has been going down well. As far as future bootlegs and re-edits are concerned you’ll have to check out my sets over the coming months to hear for yourselves, but I think they’ll be right up your street.

DD: To add to the last question who do you really want to get in the studio with and why (bear in mind they don’t have to be hard dance producers)

TH: Well, I am making more tracks with Scott Mac, but also want to work with Greg Brookman, Randy Katana, and, in an ideal world Mauro Picotto, Marco Bailey and also Alex Morph for more trancey stuff.

DD: Tell us about how you run your record labels? Are you sitting behind a desk in the day like executive? What is day in the office like for Tom music mogul?

TH: The labels are going really well at the moment, despite the general trend of low sales in the market. We have three, Recover (traditional hard house), Discover (cool trance) and Flux Delux (more commercial trance). We are also currently looking at launching Recover Red (techno) and Delux Grooves (techy beats and tools).

TH: I do obviously have a desk, and take an active part in all the A&R decisions. However, my fellow Director Chris Hampshire is actually label Manager as I spend so much of my time away, and he is also better at it than I am! However, I still get to sign tracks I like which is a great luxury.

DD: These are difficult times for record labels especially within the hard dance community, (as I type I’m hearing rumors that Nukleuz records has let all its staff go due to real bad sales). What are you doing with your labels to avoid these difficult problems?

TH: You are right Nukleuz is going down the tubes due to poor record sales but this is mainly due to the fact that most of the tunes that they’ve released recently haven’t been very good. Their A&R man needs a kick up the bum and needs to spend more time looking for fresh talent and less time churning out the same old tracks that they’ve been releasing for years.

TH: At the Recover Group we make a point of only putting out top quality tracks. It is a cliché, but a good record will always sell if it has the right distribution, and we have utter faith in the tracks on our labels and in the ability of our A&R managers. Also, with MP3s and downloads getting more and more popular, we are soon going to offer a full digital download service on our web-site www.therecordbox.com It cuts out the distribution side, and means people can get the tracks cheaply, quickly and easily. It is the way forward for an industry that is constantly changing. Keep checking the site for more details.

DD: Fausto! Your playing back to back with Fausto at HQXL. What can we expect from you two at this?

TH: I will whip his arse, simple as that! Seriously though, you can expect THE standout set of the night. Fausto is a very talented DJ and a good friend and I have every confidence that when we get on the decks together sparks are going to fly. We have arranged a few practice sessions before the gig so that we know how we are going to interact on the night so expect something rather special.

DD: What is the plan for you for the next 12 months?

TH: More DJing, nothing but firing UKHH sets at HQ, more production and collaborations and also longer sets so I can mix the new tech trance with UKHH and have the best of both worlds. I can’t wait!
Waarschuw beheerder
Tom Harding oude stijl met cross-fade acties en scratchen :kwijl:

You can expect all the signs of a ‘classic’ Tommy performance ie lots of action on the cross-fader, a bit a scratching, three deck mixing and a whole lot of jumping about and arm waving

Waarschuw beheerder
ben dr helemaal klaar voor moet ik zeggen!
Waarschuw beheerder
donateur
ik ga toch maar snuipen want zaterdag geen feest maar een bruiloft!!
donateur
TH: BUT and here’s the big BUT…it has become apparent to me that my new style hasn’t been working that well at HQ. People go to HQ for hard house, not tech trance, as it is one of the best hard house clubs on earth, so it seems foolish not to play the sound for which I am famous. SO… from now on I want to make it completely clear that at all HQ parties plus any events where I am representing HQ (like Dance Valley, Impulz, HQXL or whatever) I will be only playing nothing but UK hard house.

Okay dan!!!! Ik ben errug nieuwsgierig naar zaterdag

Moet wel zeggen, dat ik wel eigenlijk al zoiets dacht dat hij ietwat van stijl veranderd was om toegankelijker te worden, ben alleen blij dat hij ook heeft gemerkt dat het op een bv HQ niet werkt

*Daaan wacht in spanning af*

Go Tom H.!!!

;p
Waarschuw beheerder
donateur
:bounce: :bounce:

Van dit soort berichten word ik dus erg blij :D
Ik vond sowieso de laatste paar sets van Tom Harding al een stuk lekkerder klinken, en ben dus blij om te lezen dat hij dit gewoon blijft doen.

Ik ga me vast mentaal voorbereiden op 3 uur spacen en 3 uur knallen :bounce:
Waarschuw beheerder
Hhm.... Well. Ik zal tom een kans geven op HQ dan :jaja:

Als ik dit zo hoor raak ik toch nieuwschierig.

read a lot of stuff about my new style/old style on chat rooms and forums but no-one ever seems to ask me to my face so, in all honesty, thank you mate!

Alsof ik dj's in hun gezicht moet zeggen dat ik hun nieuwe stijl niets vind? Hij heeft me vanaf het begin af aan niet zo gek veel geboeit, op een paar cd's na van een paar jaar terug. Als het nou Lab-4, of steve hill, of k90 zou zijn... Tja, dan zou ik het wel op de man af vragen wat nou de bedoeling is :P
Waarschuw beheerder
donateur
Maar dat is logisch, daar heb je tenslotte mee geknikkerd vroeger:p
Waarschuw beheerder
did any of you enter the comp from tom....
it is a grat prize plus you will laught your arse in the studio with gijs...

To celebrate Tom returning to the decks at HQ this month for a special hard house showcase set, we are running an exclusive competition in association with UDC. One lucky winner, plus a friend, will get the chance to spend the evening with Tom Harding on Friday night. They will be taken out to dinner by Tom and will get to meet the promoters and residents of HQ. After dinner they will be driven with Tom to the studios of Fresh FM. They will then get to watch Tom present HQ Radio on Fresh FM with DJ Gijs. During the HQ Radio show they will be get the chance to be a radio DJ by playing two records of their choice LIVE ON AIR. When the show finishes at midnight they will be driven back into Amsterdam and will be given VIP entry to HQ and some free drinks tickets. They will then be left to enjoy the night, meeting up with Tom for a photo opportunity once he has finished his showcase hard house set. In order to win this amazing prize all you need to do is to email info@thincdjs.com and tell which other HQ resident, apart from Tom Harding, is playing at HQ this Friday night. Good luck!
Waarschuw beheerder
Maar dat is logisch, daar heb je tenslotte mee geknikkerd vroeger :P

Jah, K90 pakte altijd de knikkers af van steve. Maar steve heeft'em terug gepakt in groep 6 door zijn knikkers te verstoppen :[

Anyway :P

I ain't gonna enter for that prize. I think it's only fair :D
What if I win? :X
Would be better if someone wins it that is a reall harding fan ;P
laatste aanpassing
donateur
:p

He Reef ik had wel verwacht dat jij heeeeeeeel graag mee wilde doen ;p
Ga ook absoluut niet meedoen, maar dat lijkt me logisch
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
kaartjes in bezit :)
Waarschuw beheerder
donateur
Lijkt me wel onwijs lachen hoor, maar ik doe ook niet mee. Ik ga liever vanaf een uurtje of 10 lekker uit mijn plaat in de Melkweg :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik moet werken tot 23:00 :(
Wordt dus weer een latertje..

Waarschuw beheerder
Timetable al bekend?
donateur
:yes:

stond hier al enige posts boven, maar speciaal voor jou nog een keertje ;)

HQ Arena:
21:00-23:00 Danny D
23:00-02:00 Dj Scot Project (A1 Album Launch)
02:00-03:30 Organ Donors (Decks ’n FX)
03:30-05:00 Tom Harding
Waarschuw beheerder
Daan was sneller :@
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
What else is new:p
donateur
Mijn schoenen

kan er ook niets aan doen dat ik lekker de hele dag achter mijn pc-tje kan zitten nietsdoen o:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
I know. En zo lekker is dat op den duur ook niet meer...
Waarschuw beheerder
donateur
Mocht het je toch gaan vervelen, dan heb ik ook nog wel wat dingen te doen voor je:p
Waarschuw beheerder
Heb er zin in!!! nog maar twee nachtjes slapen :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Nee, dat kan ik zelf ook nog wel. :bier: Proost alvast:)
donateur
ja ja j agelukkig nog maar twee nachtjes

ik wil ik wil ik wil

hihaaaaaaaaaaaaa

ga zo ff biertje halen denk ik, bier is goed voor Daaan alleen ga ik vrijdag en zaterdag niet bier drinken tiehie

iemand een lolly?
Waarschuw beheerder
donateur
Nee dankje, hou het maar bij drop. Is beter voor m'n keel.
Waarschuw beheerder
donateur
Jij houdt gewoon van alles wat je in je mond kan stoppen:p

*stopt zout dropje in mond*
Mmmmmmmmmm, lekkah:)
Waarschuw beheerder
heb er geen, maar zou er wel één lusten... Je moet toch wat hè :P
Waarschuw beheerder
donateur
Heb ik weer, zit ik hier opeens met twee oversexte dames...
Waarschuw beheerder
oversext??? wie??? ik??? :x :x :x
Waarschuw beheerder
donateur
Ik in ieder geval niet:nee:
Waarschuw beheerder
Hmmmm, genoeg mannen die in jou schoenen zouden willen staan denk ik :devil: ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Zie niet in waarom, dan komen ze ook een hoop tekort...

En waarom wil ik dan altijd in andermans schoenen staan?
Waarschuw beheerder
Hmmmm.... positief denken RJ :devil:

*geeft RJ een dikke knuffel*
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Owh ja, positief denken:jaja: Het glas is halfvol, niet halfleeg. Achter de wolken schijnt de zon, en na regen komt Annemarie.

Zie je, helpt gelijk. En kwam ook door die knuffel natuurlijk.

Eens op een dag, dan liggen ze allemaal aan m'n voeten! O:)
Waarschuw beheerder
met bosjes tegelijk :D
Waarschuw beheerder
donateur
Dan rest mij niets anders dan er tot die tijd maar het beste van te maken:)
Waarschuw beheerder
donateur
Lijkt me een beetje teveel van het goede hoor. Straks wordt ik nog arroganter.
Waarschuw beheerder
Hmmm en dan ga je naast je schoenen lopen :D
Waarschuw beheerder
En mannen zonder schoenen of met afgetrapte schoenen zijn niet aantrekkelijk :D Dus komt die dag weer niet :P :devil:
Waarschuw beheerder
:yes: :yes: :yes: jij snapt hem (y) nu de mannen nog :x :x :x

Maar ff ontopic...

Dag zit er weer bijna op, nog maar twee daagjes werken voor HQ :bounce:
Waarschuw beheerder
En wat trekken we aan???
Waarschuw beheerder
Hmmm moet er nog even over denken.... :P
Waarschuw beheerder
donateur
ik denk er ook al de hele week over na maar ben er nog niet uit :no:
Heb wel dezelfde insteek als Daaan: weinig :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Daarom. We moeten wel O:)

Oh zouden ze dat soms expres doen? Lekker de verwarming aan jongens! :devil:

Waarschuw beheerder
Dank je wel Daantje! :)

Leuk leuk, Via deze timetable is het ook lekker vroeg druk dan! :)
Waarschuw beheerder
donateur
Qua warmte vind ik het leuk dat jullie weinig kleren aandoen. Maar persoonlijk mag de kachel wel wat lager hoor. Vind het af en toe te heet. Of is het gewoon normaal qua temeratuur en raak ik soms oververhit door die dames met weinig kleren:vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
Haha uhmm zou kunnen..

maar de meeste vrouwen hebben er ook last van;P
Waarschuw beheerder
donateur
Dus de oorzaak is dat het er al behoorlijk warm is. En al die schaarsgekleede dames doen er nog ff een schepje bovenop.

Maar ja, vind het heus niet erg hoor:nee:
Waarschuw beheerder
De melkweg is eigenlijk een iglo. De dames krijgen t warm van mij O:), gaan zich daardoor schaarser kleden en daardoor krijgen de mannen t weer warm.

:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Gelukkig ben ik niet de enige arrogante modderfokker met een veel te grote fantasie hier O:)
Waarschuw beheerder
Mwah, ben vandaag nog erg bescheiden hoor.

Siert me wel he?
Waarschuw beheerder
donateur
Bescheidenheid siert de mens:d
Waarschuw beheerder
Nog maar ÉÉN nachtje slapen :bounce: :bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
Jaaa beter:D
Waarschuw beheerder
donateur
zinnn :D
Waarschuw beheerder
morgenavond..............:D :P ;P
Waarschuw beheerder
donateur
De melkweg is eigenlijk een iglo. De dames krijgen t warm van mij , gaan zich daardoor schaarser kleden en daardoor krijgen de mannen t weer warm.

Als het allemaal toch eens zo werkte, dan zouden we ook geen probleem meer hebben met een uitputtende energievoorraad.
Zonne-energie, windenergie, Hassanenergie... :)

Maar ik ben het met Patricia eens, het is ook voor schaarsgeklede vrouwen nog (te) warm in de Melkweg.
Waarschuw beheerder
donateur
ja dat kan je ook proberen. maar werkt niet altijd helaas. van druggies krijg je het ook vaak nog warmer trouwens.
Waarschuw beheerder
donateur
Hassanenergie...

wat is dat? onuitputtelijke energie ofzo?
Waarschuw beheerder
donateur
zie bovenstaande......
donateur
Dat is de energie waardoor je als vrouw zijnde je kleren van je lijf wilt rukken ;p

nog maar 1, 1, 1, 1 nachtje

en ik heb me zo bedacht dat ik vanavond alvast met mijn weekend begin, dan word ik morgen pas laat wakker ne des te eedrer is het tijd voor HQ
joehoe
Waarschuw beheerder
donateur
best plan! *Heeft morgen ook vrij, dus doet misschien hetzelfde wel.....*
Waarschuw beheerder
donateur
Staat nog in de koelkast. Ik was gisteren om onverklaarbare reden weer bekaf en lag echt al om half 10 in bed ofzo.

Ben nu wel fit voor HQ :bounce:
donateur
Die van mij staan leeg naast de koelkast, effe bijhalen vandaag ;p

ik ben ook bek en bek af, slaap ik tien uur ofzo, wil ik eigenlijk nog langer slapen, maar ja ik weet eigenlijk wel hoe dat komt....

anyways

Is het al morgen?????????
Waarschuw beheerder
voor diegene die het interesseert...

Andre Hazes is nu echt dood :C
Waarschuw beheerder
donateur
ja ik vind het dus zo raar dat ik nu wel moeier lijk dan normaal. terwijl ik dus een rustig weekend heb gehad.

als het nu morgen zou zijn, was het vandaag gisteren. ik vond gisteren niet zo leuk, dus doe maar gewoon eeeeh vrijdag!
donateur
Andre Hazes is nu echt dood

:O :O oh! klote zeg.....

die man heeft mooie liedjes :yes:

ja ik vind het dus zo raar dat ik nu wel moeier lijk dan normaal. terwijl ik dus een rustig weekend heb gehad.

als het nu morgen zou zijn, was het vandaag gisteren. ik vond gisteren niet zo leuk, dus doe maar gewoon eeeeh vrijdag!

misschien iets van najaarsmoeheid? Bij mij is het gewoon dat ik liever slaap, dan kan ik niet nadenken enzo

Vrijdag it is!!
Waarschuw beheerder
donateur
Hmmm ja moet zeggen dat ik ook wel een beetje steeds vroeg naar bed ga omdat ik eignelijk ook niks anders te doen heb hier. Ja leren, maar ok, dan is slapen toch een stuk leuker! :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
nope. zit nu in de UB dus. En ik blijf zitten totdat het droog is. Heb wel veel honger eigenlijk... :/
donateur
Oh in memory of Andre Hazes

waarom is het zo donker om je heen?
Waarom wordt geluk niet meer beloond?

Je zegt je bent vrij, maar je bedoelt, ik ben zo eenzaam
Je voelt je te gek, zeg jij, maar ik zit niet te dromen....

Hebben ze daar niet een plek waar je wat kan eten?
Ik heb helemaal geen honger, maar ja dat heb ik bijna nooit, ik zit op het verplicht drie keer per dag eten, honger of niet ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb geen geld. Moet ik eerst wat gaan pinnen en dan wordt ik alsnog nat :(

Ga zo maar wel even wat drinken en peuk roken.
donateur
Dan heb je kans dat je het hongergevoel al kwijt bent

Sowieso als je alleen dorst hebt krijgt je lijf hetzelfde signaal als dat je honger zou hebben, dus soms als je dan wat drinkt is dat gevoel al weg en is het dat niet dan werkt die peuk vast wel :)
Waarschuw beheerder
donateur
daarom, ik heb nog zeker een liter water, dus dat vult al flink!
Waarschuw beheerder
donateur
Ja veel water drinken is goed. Helemaal als je rookt :yes:
donateur
Psies dat reinigt je lichaam :p

tiehie alweer bijna 1 uur dus de dag is al bijna op de helft :vaag:

ga zo maar mijn haar eens een kleurtje geven
Vanavond eten bij paps en mams en daarna ff de stad in kaartje halen voor HQ en dnek dat ik wel effe een biertje bij Cris ga doen, die heb ik ook al twee weken niet gezien
Waarschuw beheerder
donateur
Het regent niet meer. Misschien ga ik zo dan wel naar huis. niet dat ik daar wat te doen heb.....
Waarschuw beheerder
donateur
whehehehehe, en dan in mijn eentje bier gaan drinken?

Ik heb van de week trouwens 1,5 uur in mijn eentje staan dansen in mijn kamer :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
mja, maar verder heb ik dus echt niks te doen daar.
Zou ook kunnen gaan leren natuurlijk. Hoef ik van ht weekend iig niks te doen.
Waarschuw beheerder
donateur
ja nou mijn moeder heeft toch al roet in ht eten gegooid. Gaat ze opeens haar verjaardag vieren op zaterdagmiddag :s

Waarschuw beheerder
Hoe was het geluid vorige x? Ik vond het in Juli niet zo klinken namelijk.
Waarschuw beheerder
donateur
ja nou mijn moeder heeft toch al roet in ht eten gegooid. Gaat ze opeens haar verjaardag vieren op zaterdagmiddag:s

Dus we gaan bij je moeder afteren O:)
donateur
Hoe was het geluid vorige x? Ik vond het in Juli niet zo klinken namelijk.

Ik vond het geluid goed, maar weet niet of ik daar wel echt een mening over kan geven zeg maar :p
Waarschuw beheerder
donateur
Geluid was waarschijnlijk goed. Je moet gewoon andersom redeneren Daaan. Als het geluid slecht was geweest, dan hadden we dat vast wel onthouden.
Waarschuw beheerder
Ik was er niet, maar de keren dat ik in de melkweg was vond ik t geluid goed.
Waarschuw beheerder
donateur
Zo k was / ben ziek ... ga nu slapen ... morgen word k wakker ... dan ben k " dus " beter ... want we gaan naar Amsterdam :)
Waarschuw beheerder
[img]http://home.planet.nl/~stingwcw/organdonors1.jpg[/img]

[img]http://home.planet.nl/~stingwcw/organdonors2.jpg[/img]

tumtietum :)

Waarschuw beheerder
donateur
zo het is nu al een heerlijke dag! 8)

Regent dan wel.. maar ik zit lekker binnen, lekker dagje vrij en vanavond HQ :D
Waarschuw beheerder
Kutregen, kutib-groep, kutschool

:lief: HQ

:bounce:
Waarschuw beheerder
Lieve lieve lieve ib-groep, het spijt me, ik neem mn woorden terug.

Money!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

Waarschuw beheerder
donateur
Jaaaa geld binnen:D
Heb daarvan meteen HHA betaald:d

Waarschuw beheerder
Ik heb net Rober zn geld overgemaakt. Ik ga nu wat geld van boetes overmaken aan een vriend en dan ga ik muziek opzetten en een beetje mezelf wakkerstampen :D

Straks naar a'dam kaartjes halen en misschien een leuk kledingstuk :D
Waarschuw beheerder
donateur
Sorry ik ga het niet redden met mijn werk. Doet iedereen maar een dansje voor mij.:)
Waarschuw beheerder
ik spring al vast voor je marja!

Waarschuw beheerder
donateur
Volgende keer beter Marja..
Waarschuw beheerder
donateur
Dank je wel (K)
Waarschuw beheerder
donateur
Dus we gaan bij je moeder afteren

Vanaf 14.00 uur zijn jullie welkom. Ik zal zeggen dat ze qua eten niks speciaals hoeft te halen :x

Money!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja? Hebben we geld? :D

Doet iedereen maar een dansje voor mij.

Ga ik zeker doen! En ik zal een verslag uitbrengen voor je :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ow ja, wat ik eigenlijk ging zeggen:

Tonight's the night! Tonight's the night we're gonna make it happen! :bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
Uhmm als ik om half 11 er ben kun je toch nog wel makkelijk kaartjes aan de deur halen toch..?

Tralalalala hebben er zin in:D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik kan het mishebben natuurlijk, maar ik denk dat dat nog wel moet gaan lukken hoor Patries :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Dank je wel Sunshine:)
donateur
HQ HQ HQ HQ HQ HQ

Heb de hele dag al HQ in mijn hoofd

Zoals beloofd

lalalalala

Ik dans al voor je Marja :bounce:

wahoe shoobedoo

zin zin zin zin zin zin zin zin zin ;p
Waarschuw beheerder
donateur
No problem! (Y) Dansen is leuk en helemaal op HQ moet het geen probleem zijn een beetje extra te dansen :bounce:

Have a nice weekend!
Waarschuw beheerder
Wordt ws een weer een TOP FEESTJE!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Tot vanavond, ik kom ook ff langs

Whoopie!! :D Gezellig Daniel! We hebben jou al veel te lang niet gezien.
Waarschuw beheerder
donateur
maar ik blijf erbij, kom voor 75% voor de gezelligheid!
Waarschuw beheerder
donateur
Ja ik ook hoor. Hoewel, ik hoop eigenlijk echt dat de Organ donors supergoed zijn. En Tom harding gaat denk ik ook erg lekker draaien.

en ik hoop dat mijn droom waarin Scot Project opende met een supervette plaat voorspellend was :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
organ donors zijn de andere 25%.

hoop dat harding net zo draait als de laatste 2 keer en scot...tsja....mijn benieuwen!
Waarschuw beheerder
donateur
Ja volgens mij hebben we dan wel een beetje dezelfde insteek. Ik heb het volgens mij al 1000 keer gezegd, maar de Organ Donors waren in de Matrixx echt goed. En TH de laatste 2 keer ook ja.

Scot Project moet ik nog zien ja. Ik hoop dat ie stevig doordraait. Teveel breaks hou ik niet van :no:
Waarschuw beheerder
donateur
wanneer hebben we niet dezelfde insteek schat?
Waarschuw beheerder
donateur
Ja das ook weer zo. Zal wel genetisch bepaald zijn he ;)
Waarschuw beheerder
donateur
denk het ja, blonde zaanse mensen hebben dat vaak he!
Waarschuw beheerder
donateur
ja en als je dan ook nog blauwe ogen hebt en heel erg lief bent, dan kan het haast niet meer anders...

Waarschuw beheerder
Zo heb er zin in voor vanavond! :) Benieuwd naar scot zn nieuwe tracks :D
Waarschuw beheerder
donateur
hoop dat harding net zo draait als de laatste 2 keer

dat gaat hij ckers doen. Hij gaat weer als vanouds draaien. Niet van die vage tech-trance..
Waarschuw beheerder
donateur
Gelukkig wel ja. Heb er zin in!!!! :D

(beetje overbodige boodschap geloof ik...)
Waarschuw beheerder
donateur
Zin kan je nooit genoeg hebben

behalve als je uitgeluld bent want dan blijf je mooi zitten met die zin.
Waarschuw beheerder
donateur
dat is ook niet echt zinvol he?
Waarschuw beheerder
donateur
daarom moet je ook in volzinnen lullen
Waarschuw beheerder
donateur
ja en dat zou zinde zijn
Waarschuw beheerder
donateur
de zinnige zin, het nieuwste avontuur van suske en wiske!
Waarschuw beheerder
donateur
Sjalalalalaa, nog een half uurtje en dan word ik opgehaald!! :D :bounce:

Oooo,dan mag ik wel eens snel mijn haar gaan doen! :O
Waarschuw beheerder
Ooh Ooh Ooh, wat was het VET................. TERING!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zo, goodnight everybody...

Mazzel.
Waarschuw beheerder
donateur
Ja het was super!! :D
Enne AJ, bedankt voor het knuffelsnoepje he! :hug:

Weltrusten allemaal (K)
Waarschuw beheerder
donateur
trusten lieverd. ik ben jammer genoeg genoodzaakt aan de vodka te gaan want ik ben nog erg in de war.
Waarschuw beheerder
donateur
ja ik ben ook nog wakker hoor. heb net een verslag getikt, maar ga zo toch proberen te slapen. morgen weer een lange dag overleven :s
Waarschuw beheerder
Voor mij de beste HQ in de melkweg tot nu toe.

Tom Harding was ook goed bezig :)
Waarschuw beheerder
donateur
mwah...het was wel leuk op zich (goed geluidje in melkweg!) maar scot had meer oude platen moeten/mogen draaien :) verder liep er zo'n anabolen henkie rond dat dacht steeds zn ellebogen te moeten gebruiken om langs mensen te komen, of om ruimte te creëeren :nee:
Waarschuw beheerder
donateur
zucht, ik kan niet slapen. :(
ik probeer het al 2 uur, maar het lukt niet....
Waarschuw beheerder
nou mensen het was weer een super hq!! heb me erg goed vermaakt en de sfeer was echt weer heerlijk.....veel leuke persoontjes...........heerlijke muziek............wat willen we nog meer? ;)

(K)
Waarschuw beheerder
donateur
ja ik had op zich nog wel wat willen slapen eigenlijk ;)

(K)
Waarschuw beheerder
Slapen wat is dat?
Waarschuw beheerder
mm ik heb ook te kort geslapen :(
Lag er om half 6 in en werd om 10 uur weer wakker!!
maar ja vandaag lekker rustig aan en morgen is er nog een dag :D
Waarschuw beheerder
Goedemiddag!! hahahha

Nou, slapen wat is dat?

Ben het ook nog (steeds) ff kwijt.....

Net bij Appie H maar even een verlaat ontbijtje gepakt en nu maar weer een poging wagen om langer dan een uur te pitten!!!!!!!

Sunshine, zou het van het knuffelsnoepje komen.........? :hug:

Enne Hassanova: Je heb helemaal gelijk, was in ieder geval lang geleden dat het zo'n topavond was in de Melkweg! Gewoon suuuuper...

Again, Goodnight!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb helemaal nog niet geslapen eigenlijk. Ik kwam er net achter dat X-Field met hetzelfde probleem zit, dus ik denk dat het door die groene snoepjes komt.
Moet zeggen dat ik ook wel flink was beziggeweest, maar dat ik niet zou kunnen slapen is wel heel erg onverwachts... :/

Waarschuw beheerder
Was een zeer geslaagde HQ. De set van scot was wel relaxed maar ik vond het niet echt super indrukwekkend. Kan haast geen 1 nummer meer opnoemen die die gedraaid heeft.

Organ donors was zeer goed bezig! openen met Dave joy - First Impression. :P
Waarschuw beheerder
donateur
Dat komt denk ik ook een beetje omdat het natuurlijk veel nieuwe nummers waren.
Ik kan me herinneren dat hij Rock gedraaid heeft, not over yet, overdrive. verder weet ik het ook niet meer eigenlijk.
Ja dat hij opende met een nummer van Ferry corsten.
Waarschuw beheerder
Lost in space, DFC (sp rmx), cockroaches (sp rmx), visions of paradise heb ik nog gehoord. Veel vette nieuwe shit!!

Helaas weinig ouwe nummers van em.

Geluid goed...af en toe iets te druk.
Waarschuw beheerder
donateur
Te druk? Ik geloof niet dat ik het ooit zo rustig heb meegemaakt op HQ. Of bedoel je drukke muziek ofzo??

Waarschuw beheerder
donateur
er was geen hond?

maar toch geslaagd?

schaam me toch dood, gsteren vergeten dat hq was, zat achter mn computer te gamen haha (geen geld he:P)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb geen honden gezien nee. Wel een hoop mensen die van feestjes houden. Dat het niet stampvol was zegt niet meteen dat het stil was :)

Ik had je al een beetje gemist Miech. Volgende keer wel weer?
Waarschuw beheerder
donateur
*zat zich net al af te vragen of ie Miech nou wel had gezien, of niet. Niet dus blijkbaar*

Waarschuw beheerder
donateur
beetje maar:O

ik weet niet, HHA is de dag erna en vorige keer was het toch best zwaar 70 uur doorgaan...

en heb geen stufi meer en nog geen nieuwe naam, de rest kan je wel raden:)

Waarschuw beheerder
donateur
nieuwe naam wel (bachelaurrus:P), nieuwe Baan bedoelde ik
Waarschuw beheerder
donateur
Miech eet nu uit vuilnisbakken bij de buren?

Snel werk zoeken dan maar zou ik zeggen! Desnoods iets tijdelijks toch....
Waarschuw beheerder
Ik moet zeggen dat de sfeer erg goed was en dat er goed gedraaid werd, maar er zijn altijd een stel kansloze sukkels die wat lomps moeten doen.

Sta lekker te dansen en ineens zie ik 2 vrienden van me heel erg kwaad naar t balkon kijken. Ik vraag wat er is en 1 vriend laat zn mouw zien, waar dus speeksel opzat.

Die gozer die daar stond met zn kale kop en pet was vrij groot en stond daar duidelijk speeksel te verzamelen in zn mond, was te zien aan de bewegingen die zn keel maakte.

Heb een tijdje lang naar m staan kijken en ineens was ie dus weg. Ik draai me om en ik zie die 2 vrienden van me niet meer. Ze waren dus nogal kwaad naar boven gegaan en die mafkees is er toen maar snel vandoor gegaan.

Ik kots op dat soort achterbakse klootzakken. Wel de ballen hebben om sneaky in t publiek te gaan tuffen, maar als je een man moet zijn, dan ben je t niet en is ie snel weg :@
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Mja, sowieso is het natuurlijk groep 3 niveau om van een balkon te gaan spugen.

Beetje jammer dat. Die mensen moeten ze er gewoon uitgooien. :[
Waarschuw beheerder
De sfeer was verder wel perfect gelukkig.
Waarschuw beheerder
donateur
ja absoluut. ik vond het echt supergezellig. heb me echt prima vermaakt. de tijd ging ook erg snel.
Waarschuw beheerder
Was ook mooi om te zien dat de Organ Donors zoveel respect aan Sct Project toonden.
Waarschuw beheerder
donateur
heb vrij weinig meegekregen van wat er zich op het podium afspeelde nu ik er over nadenk eigenlijk.
zal wel weer de helft van de tijd met mijn ogen dicht hebben gestaan.
Waarschuw beheerder
Ik had echt hele lekkere pillen. Maar nu toch wel spijt dat ik genomen heb, voel me aardig verrot.
Waarschuw beheerder
donateur
ja die van mij waren ook best hoor. 3 verschillende dat wel. spijt heb ik niet, dat heb ik nooit. maar als ik had geweten dat ik niet kon slapen had ik wel iets rustiger aan gedaan.
Waarschuw beheerder
Ik heb van 0730 tot 1425 geslapen. Genoeg dus
Waarschuw beheerder
donateur
ooooo ik ben best wel jaloers. Ik ben al veels te lang wakker. *gaat even rekenen* ja nu dus 31 uur als ik het goed heb. en het einde is nog niet in zicht.

Woei woei, vanavond gewoon verder feesten! :bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
feest, lees topic door

nah, heb nog mn bijbaantje sun, maar dat is ook niet alles
Waarschuw beheerder
donateur
Maar het moet toch wel mogelijk zijn om voor min. 20 uur in de week werk te vinden?
Waarschuw beheerder
Foto´s van gister avond staan online.. :X

http://photobucket.com/albums/v476/XXUKHHXX/

het was me het feestje weer ;)
Waarschuw beheerder
Hhhm... Tja. Ik moet ook nog mijn foto's uit zoeken. Maar echt ff geen zin in nu :[
Waarschuw beheerder
Ik weet niet wat ik heb.. 6 uur geslapen :bounce: voor mijn doen erug knap en nu gewoon weer zo scherp als het maar kan..

vanavond Umania heb er zin in!!! :bounce:
Waarschuw beheerder
shit hee, jammer dat ik er niet bij mocht zijn... maar ik heb gelukkig wel tom harding gezien hihi, bij fresh fm... duss toch hq avond een beetje meegemaakt....

leuk dat het zooo leuk was en zeker tot volgende maand, schaam me diep en voel me bedroevig, maar gelukkig was dit het weekend werken weer en ben ik volgende maand weer HEERLIJ vrij!!
Waarschuw beheerder
haha gaaf zeg die fotoos UK HH ;-)
tot de volgende keer

ik weet ook nog fotoos van fresh fm en HQ

hqamsterdam.nl ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
Nou lekker zootje debielen weer op die foto's zeg.
Waarschuw beheerder
Waarom heb je nou geen mooie foto's van ons gemaakt

:vaag: ik vind ze geweldig.. niemand staat er raar op en iedereen is top fit... begrijp jullie niet hoor... :X
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Yeah wat een top avond!

Heb Scot aan het eind meegemaakt, en dat klonk zeeeer strak, zelfs zijn mixskills vond ik gewoon lekker klinken. En dan nog eindigen met Overdrive.... Geweldig!!!. Denk je op je climax al te zitten, beginnen de Organ Donors met Dave Joy - First Impression (incl vet gescratch) :bounce: :bounce:
VOor het eerst dat ik die jongens nuchter heb meegemaakt en ik vond ze super! Damn wat kunnnen de gasten draaien. Was echt een wereldset.
Daarna was Tom Harding aan de beurt, en hij heeft zijn woorden waar gemaakt, lekkere hardhouse. Helaas ging ik er om 4:15 er vandoor want ik was GESLOOPT! (we waren daarvoor eerst naar het comedy cafe geweest)
Anyway, ik ben nu net 10 minuutjes wakker, dus dat zegt voldoende over feest (MEGA DUS!)
Waarschuw beheerder
Had je eigenlijk niet mogen missen hoor, was echt een leuke HQ. Mijn leukste tot nu toe.
Waarschuw beheerder
Paar fototjes :

[img]http://home.planet.nl/~stingwcw/organdonors3.jpg[/img]

[img]http://home.planet.nl/~stingwcw/organdonors4.jpg[/img]

[img]http://home.planet.nl/~stingwcw/organdonors5.jpg[/img]

[img]http://home.planet.nl/~stingwcw/organdonors6.jpg[/img]

[img]http://home.planet.nl/~stingwcw/scotproject.jpg[/img]

Niet echt veel maar goed :)
donateur
ik vind ze geweldig.. niemand staat er raar op en iedereen is top fit... begrijp jullie niet hoor...

Ik weet dat ik niet lief moet kijken op een foto... :s

Reef (y) foto's

Organ Donors :respect: Organ Donors

:)

Waarschuw beheerder
donateur
Yooo wat een drukte van jewelste hiero! %-0)

Slapen wat is dat?

Hmmm dat woord komt me ook niet bekend voor..

Feestje was leuk, maar ook vaag..maar goed vermaakt:D Nu nog eigenlijk...
alleen toch xtje slapen.. morgen werken :[

Hmmzzz tralalalie
Waarschuw beheerder
Ben ik de enige die aan mn uurtjes slaap is gekomen?

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben er iig nog niet bepaald aan toegekomen... waren wat andere dingen tussen gekomen;P
Waarschuw beheerder
Drugs zijn echt slecht.

Wel lekker hoor, maar ik begin de negatieve kanten steeds sterker te laten wegen t.o.v de positieve kanten.

Maar ik kan me eigenlijk geen "groot" feest voorstellen zonder drugs. Hardhouse Academy en HQ-XL zal ik dus wel spacend doorkomen.

Waarschuw beheerder
donateur
Ach ja je moet er maar niet teveel van wakker liggen..!

Hoewel...wakkeer liggen doe je eigenlijk juist weer wel %-) Dus is een beetje tegenstrijdig wat ik zeg...
Waarschuw beheerder
Weet je wat pas erg is

DRONKEN MENSEN, als je zelf niet gdronken hebt.

Gisteren 2 dronken vrienden van me die het zo nodig vonden om met elkaar te gaan "stoeien" als je net naar huis wilt. Ben eerst een tijd lang bezig geweest met mensen uit elkaar houden voordat ik eindelijk naar huis kon :vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
Idd... dronken mensen kunnen zwaaar irritant zijn...!
Waarschuw beheerder
Ja, ik bied alvast mn excuses aan iedereen aan voor alle lompe dingen die ik ooit nog zal gaan doen als ik dronken ben.

Waarschuw beheerder
donateur
Gewoon haast nooit zuipen als je gaat feesten;P

:yes:
Waarschuw beheerder
Ik ben geen die-hard kom ik steeds meer achter. Ga jij vanavond niet naar den haag? Ik zit zwaar te twijfelen of ik uitga of niet.

Waarschuw beheerder
donateur
Hmm als ik een nacht niet geslapen heb ben ik ook geen die-hard meer wat betreft die avond ernacht weer feesten..

En aangezien ik nog niet geslapen heb..;P

Maarre daarnaast moet morgen vroeg op om te werken..!
Waarschuw beheerder
De enige reden dat ik misschien naar Den Haag wil gaan is omdat als je voor 2330 naar binnen gaat, het gratis is :).

En ik wou sowieso wel een kijkje nemen bij Umania.

Waarschuw beheerder
donateur
Lijkt me zeker vet daar..

alleen tja moeten er wel mensen meewillen met vervoer haha!
Want anders is dat voor mij geen optie...

Vanavond lekker :Z:Z:Z:Z
Waarschuw beheerder
night night :z:
Waarschuw beheerder
Ben ik de enige die aan mn uurtjes slaap is gekomen?

Nee hoor ik ook!!! (zegt hij erg trots na een hoop maanden ellende in het weekend)

UMANIA :bounce: moet ik je ophalen straks digle ;)

Ik ga zeker weten heen ff avondje stampen, ik zie het gewoon als de after van HQ :D
Waarschuw beheerder
Ik kan maar geen mensen overtuigen om naar Umania te gaan na een avondje HQ. Is wel begrijpelijk, ik heb zelf ook vaak geen zin als ik een keer een nachtje goed ben uitgegaan. :(

Waarschuw beheerder
donateur
ik zie het gewoon als de after van HQ

En daar kom je nu mee! :O Als ik dat eerder had geweten had ik daar gewoon kunnen gaan afteren..

Nu moesten we zelf een afterparty organiseren..

Maarre schouderklop hoor! Dat je netjes bent gaan slapen;P
Waarschuw beheerder
Nope, Umania heeft meer aantrekkingskracht. Charly zie ik 1 oktober ook wel (martijn niet).

Soms wou ik dat ik niet gestopt was met smoken, dan had ik vandaag zeker een avondje in de coffeeshop gezeten.
Waarschuw beheerder
Umania is sowieso een erg leuke tent mooi, relax en tof..

ik ga ff kijken

Waarschuw beheerder
donateur
koekeloeren?
Waarschuw beheerder
Koekjeshoeren?
Waarschuw beheerder
Ja dat vind ik nou dus ook. De keer daarvoor dat ik op HQ was, was toen lisa lashes en lab4 er waren. Die viel me eigenlijk een beetje tegen, maar deze HQ was super!
donateur
*is nog aan het dansen eigenlijk*

Vanaf tweede uurtje Scot Project heb ik alleen nog maar gezweefd en dat werd nog erger met de Organ Donors, ik weet nog dat ik op een gegeven moment de hele tijd dacht 'Ik ben zo gelukkig nu, ik ben zo gelukkig nu!'

Waarschuw beheerder
Ja das wel lekker ja, jammer dat die shit zo'n kutuitwerking heeft. De trip zelf is heerlijk.
Waarschuw beheerder
veel plezier liefies ik ga gewoon morgen wweer om 7uur aan het werk hahaaa. nou ja een keertje geld overhouden??!! is ook wel eens nodig, helaas!!!

kussies!!
Waarschuw beheerder
Ja ik kon wel goed slapen en ook goed eten, maar ik voel me zo lusteloos en ook een beetje schuldig. Dat is niet relaxed.
donateur
Hmmm, das inderdaaan minder dan, maar ja

Ik heb vanavond lekker een paar biertjes gedronken en een jointje erbij, twas errug gezellig

* wilt dat het gewoon weer vrijdag 24 september 23.00 uur is .......*

Ik wil meer HQ :kwijl:

Waarschuw beheerder
donateur
Hmm ik zit ook nog met m'n hoofd bij HQ & daarna :D

Hmmzz nu werken.... :nee:

Waarschuw beheerder
Was dat album van scot nou eigenlijk ook nog te koop?? :vaag: :D
Waarschuw beheerder
donateur
Nee dat is pas over een maandje te koop. Als Overdose nou eens opschoot met die promo's...... :)

Waarschuw beheerder
die jij dan door kopieerd en aan mij paast :P
donateur
En aan mij :yes: ;p

Patries werkze!

Denk aan de centjes die je gaat verdienen, waardoor je weer naar al die leuke feesthes kan ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Hehe daar d8 ik zeker aan:D

Heb het weer overleefd..

is het al weer wknd?;P
Waarschuw beheerder
donateur
Pfff nog steeds soort van weekendkater... Maar t was wel ontzettend vet afgelopen vrijdag. Beste HQ ooit wat betreft de muziek :respect: I bring you joy, I bring you pain... I prefer some f*kin rain! ;) (hij heet "Walt - Bring The Pain" trwns Daaan ;))
donateur
is het al weer wknd?

Bijna ;)

(hij heet "Walt - Bring The Pain" trwns Daaan

Thanx Charel (y)

* gaat later ook heel hard op zoek naar dit nummer en naar de sets van afgelopen vrijdag ;) *
Waarschuw beheerder
Wie heeft er moulin rouge gezien? Ik verveel me kapot en zit er serieus aan te denken deze film te zien, komt straks op yorin.
Waarschuw beheerder
Moulin Rouge... Mjaw. Ik heb hem nooit gezien, ik ga denk ik toch maar kingpin kijken. Simpele komedie, ben ik wel aan toe :P
Waarschuw beheerder
Ja dat doe ik misschien ook wel.
Waarschuw beheerder
Jah. En vanessa angel = hot :P

Waarschuw beheerder
Beetje raar dat je op een albumreleaseparty het album niet kan kopen. Gisteren had hij weer een releaseparty in engeland.
donateur
Tja....

Volgende keer dus wel cd's enzo meenemen Scot Project ;p

Wij wilden ze best wel kopen :yes:

En neem die vlag van Overdose de volgende keer ook weer mee o:)
Waarschuw beheerder
(y) one of the best HQ's ever :yes:
Waarschuw beheerder
[img cacheid=0000186c00030cc1fa2ce6a41a00682d0e]http://www.stt-gaming.nl/phpBB2/images/smiles/yay.gif[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Zozozo, wat lijkt het alweer lang geleden zeg, dat feestje...

Zou vanavond wel weer willen :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Is morgen ook goed? Ga vanavond maar weer ff op tijd naar bed.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga straks nog even een paar uurtjes maffen denk ik. Dan vanavond ook op tijd en dan ben ik morgen weer fit.
Waarschuw beheerder
donateur
Ben je zaterdag vergeten te helpen herinneren. Heb je nog een boek meegenomen?
Waarschuw beheerder
donateur
Nee dus :s Dat bedacht ik me gisteren ook al. Beetje jammer. Maar goed, denk dat ik deze week toch wel veel ga slapen en heb ook nog el wat te studeren. Komt wel goed.
Waarschuw beheerder
donateur
En anders bel ik wel ff. Ga ik telefonisch een boek voorlezen.
Waarschuw beheerder
donateur
Verheug me er nu al op. Wordt weer lachen:d
Waarschuw beheerder
Het was geen Album release party maar een Album launch
Waarschuw beheerder
donateur
Lekker belangrijk:p
Waarschuw beheerder
donateur
Daar heb je helemaal gelijk in ouwe schuinsmarcheerder.
Waarschuw beheerder
donateur
Potverdorie!! Moet weer aan de slag....GADVERDAMME!

Bis heute abend leute!
Waarschuw beheerder
donateur
Heute abend maar eens fruh ins bed:jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Dat zeggen ze allemaal!o:)
Waarschuw beheerder
donateur
Ga het toch echt proberen. Maar ja, werken tot zes uur. Dus pas kwart over zeven thuis. En dan komen m'n ouders ook nog net terug van vakantie, dus daar moet ik ook maar ff m'n neus laten zien. Zal dus op z'n vroegst half 10 worden...
Waarschuw beheerder
donateur
Ik probeer ook elke dag te stoppen met roken...
Waarschuw beheerder
donateur
Ik niet, ik stop iedere dag. En daarna begin ik steeds weer.
Waarschuw beheerder
just woke up, after a small after party, that lasted for 36 hours, 4clubs, 2 hotels,1 airport and 2 mad organ donors! with out a doubt one fo the best hqs ever, in my top 3 for sure.

tom was on fire, period. the organ donors just let it rip. but scot project last hour was awsome, a few new tracks in there L (need your love) and N, what mind blowing records.

big thanks to every one that made it, it was very special hq indeed.

bring on hq october, rundell,rossi,fasuto,jp,lashes and the man him self lee haslam who will be doing a very special set indeed, bring it on.......
donateur
Het was geen Album release party maar een Album launch

aha, dat zou dus een hele logische verklaring kunnen zijn (is het ook eigenlijk ook) dat er geen albums al van hem werden verkocht ;p

Thanx (y)
Waarschuw beheerder
the album had be delayed a month, it will be out on overdose in the end of october.
donateur
Is there going to be a tracklist from the set from Scot Project somewhere, anywhere?

I want to know what remix it is from not over yet, if it's a remic from Scot Project himself
Waarschuw beheerder
its steve hill new remix of its not over, also look out for the new reimx of no good, also by stev hill.both on the hardtrance tip! out next year
Waarschuw beheerder
donateur
That remix was the same he played on Dance Valley or not?
donateur
thanx (y)

hoi, hoi, hoi!!!!

:o Steve Hill?

man!!!! that ROCKS!!!

No Good as in No Good from Prodigy? :respect: that songs is one of the best songs ever

What label?

and is the remix of not over yet out yet?
laatste aanpassing
donateur
That remix was the same he played on Dance Valley or not?

:yes: klopt

*zit me te bedenken waar ik hem daarvoor nog heb gehoord, als ik me dat goed herinner tenminste*
Waarschuw beheerder
donateur
Volgens mij zit ie ook in dat setje van Scot waar ik je laatst op attendeerde.
donateur
Nou, weet je ik heb geprobeerd dat te downen en dan is het een of ander vaag bestand, had ik een programma op het web opgespoord waarmee je dat kon openen, maar uiteindelijk kon ik die set nog niet afspelen :cry: :(
Waarschuw beheerder
donateur
Files gewoon aan elkaar plakken met HJ Split en dan zou die het moeten doen... Bij mij iig wel:) Maar anders fik ik 'm wel ff voor je.

Waarschuw beheerder
hmm everybody remixes no good these day's it seems...

there's also a Max B Grant remix coming out and a few month's back there was a Radium remix(radium is 50% of Trancegenerators)
donateur
Maar anders fik ik 'm wel ff voor je.

als je dat zou willen doen, heel erg graag, heb hem er weer af moeten goien, want mijn ene harde schijf is vol.....

hmm everybody remixes no good these day's it seems...

tja, dat hou je volgens mij toch....

Ik vind deze nieuwe remix van Steve Hill in ieder geval echt super!!! (y)
Waarschuw beheerder
donateur
als je dat zou willen doen, heel erg graag, heb hem er weer af moeten goien, want mijn ene harde schijf is vol...

Gaat goedkomen lieverd.
donateur

Ga zo anders maar eens wat foto's overgooien naar mijn D schijf
Van de weeek ff lege cdtjes halen en weer een zooitje muziek fikken en die foto's natuurlijk ook

Zijn er toch genoeg waar ik NOOIT meer naar kijk
Waarschuw beheerder
donateur
Moet ik binnenkort ook maar eens doen. Beetje m'n HD opruimen. Staat ook genoeg muziek op waar ik nooit naar luister.
donateur
RJ, vraagje, als ik nou foto's knip en plak dan op mijn D, dan doe ik het toch goed?

Ik heb namelijk mijn schijf opgedeeld in C en D, die C is 40 GB en die D ongeveer 20, als ik dan vanaf mijn c dingen weghaal en op mijn D opsla, dat creëer ik toch weer ruimte?

En dan als ik mijn pc uit zou zetten en ik start hem op dan kan ik toch gewoon die foto's etc weer terugvinden op mijn D?
Waarschuw beheerder
Heb die remix van Steve Hill - Not over yet ook nog wel ergens staan voor je op SoulSeek.
Waarschuw beheerder
donateur
Helemaal correct Daaan:jaja: Je kan ook je foto's selecteren en dan 'Edit' > 'Move to folder doen'. Maar dat komt op hetzelfde neer.

Maar had jij geen problemen met je HD? Er was toch iets mis mee?
donateur
Heb die remix van Steve Hill - Not over yet ook nog wel ergens staan voor je op SoulSeek.

:o :o

die nieuwe Patrick?

heo heet jij op SLSK?

Helemaal correct Daaan Je kan ook je foto's selecteren en dan 'Edit' > 'Move to folder doen'. Maar dat komt op hetzelfde neer.

Okay, ik durfde mijn pc al niet uit te zetten uit angst dat mijn foto's dan weg zouden zijn ;p

Maar ze staan dan voortaan op mijn D okay

en ja hij is ook nog steeds niet goed, maar heb er verder geen last meer van gehad *klopt dit even af* moet nog steeds een nieuwe harde schijf halen, maar dat komt wel in oktober/november
Heb op het moment bijna geen geld met Finland en HHA dat eraan komt o:)
Waarschuw beheerder
donateur
Ben ook errug blij dat er weer gestort is:jaja: Veel meer kon ik niet rood staan:(
Waarschuw beheerder
Heeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjj, is dat soms een MAATSCHAPPELIJK PROBLEEM.........?

Heb daar nooit last van..... uhuhh!

maar je weet het he: "Sta rood tot je dood!"

:yes: :yes:
Waarschuw beheerder
En dat komt me eveneens zeeer bekend voor! Aan het eind van je euri's altijd een stuk maand overhouden..... :yes:
Dus sorry Daan, ik kan je ook geen budgetterings cursusje geven...... Veel zal het je niet helpen, hahaha.. :no:

En ach... zolang we nog kunnen feesten en/dus genieten is er toch nix aan de hand?! :no:

Pffff, de wekelijkse hamerslag is trouwens ook weer uitgedeeld... Elke x hetzelfde liedje na die vervelende weekenden......! :gaap: :gaap:
donateur
Daarom heb ik mijn mams ook als prive accountmanager ;p

Heb niet echt last van hamerslagen enzo, du shet heeft kennelijk toch wel voordelen om lichtelijk hyperactief te zijn

Als ik kon toveren, toverde ik het gewoon weer afgelopen vrijdag en dan de rest van mijn leven wil ik alleen nog maar 24 september 2004 herbeleven en beleven en beleven

Organ Donors :lief: :respect:

*zucht*

hey ligt het nou aan mij of heeft iedereen tegenwoordig hier op pf een dagboek ofzo?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Superrr hoor, zo'n prive accountmanager!

En jaa, wat was het genieten he afgelopen vrijdag... :bounce: :yes: ooh ooh ooh !!! :yes:
donateur
:yes: :yes: zeker weten

Een van de beste HQ's tot nu toe, in my humble opinion

Misschien wel de beste

die set van Organ Donors was 1 langdurig orgasme voor mij dan he ;)
Waarschuw beheerder
Heb die remix van Steve Hill - Not over yet ook nog wel ergens staan voor je op SoulSeek

Het is neonlights - not over yet ;)

Steve hill heeft er alleen een remix van gemaakt :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het is toch gewoon de scot project remix ? Give it time, zal vanzelf wel een keer uit komen :P
donateur
Nee, dat is het dus niet:

Dé Daaan!!! a.k.a. D.D.O.D.The Dawn 27 september 2004 14:31

donateur! Is there going to be a tracklist from the set from Scot Project somewhere, anywhere?

I want to know what remix it is from not over yet, if it's a remic from Scot Project himself
Aanpassen

Danny D 27 september 2004 14:34
its steve hill new remix of its not over, also look out for the new reimx of no good, also by stev hill.both on the hardtrance tip! out next year
Waarschuw beheerder
Nieuwe remix van steve hill? Hhm... Ik vond zijn oude beter dan....
donateur
Ik dus niet, daarom wil ik deze ook heel graag hebben
Vind die andere ook wel goed hoor, daar niet van, maar ik vind deze veeeeeeeeel beter, is ook meer mijn smaak
Waarschuw beheerder
Jah dat had ik al verwacht :P Meer hardtrancy... Zijn oude remix is meer hardhousy ( :D ).
Waarschuw beheerder
holy shit! Hebbie gezien hoeveel foto's er wel niet gemaakt zijn de laatste keer!!!!!
Waarschuw beheerder
Hoorde t van charly een tijdje geleden en las t volgensmij in t interview met scot project.

Neon Lights - Not Over Yet (D10 Remix)

Een gozer die (daz) die bij de platenmaatschappij van Steve Hill zat heeft die remix gemaakt volgens t interview.
Waarschuw beheerder
klopt Hassanova, en hij is al een tijdje uit, bij de betere sites op vinyl te verkrijgen
Pm als je/jullie er niet uitkomen
donateur
Daaan bij deze dus een dope hoofd :vaag:

dat ik je post lees Hassan denk ik oh ja, dat zei Charel inderdaaan op HQ on tour en ik heb dat interview gelezen, maar kennelijk niet doorgedrongen.... :s

Ja, neem jij nog een joint Daaan
Waarschuw beheerder
donateur
en als je deze tegenkomt kan je hem rustige laten liggen:

S Trax - Not Over Yet
donateur
ok :)

als ik dat tenminste ook niet vergeet

maarruh nog ff dit:

en hij is al een tijdje uit, bij de betere sites op vinyl te verkrijgen

Issie dan niet gewoon ook in een platenwinkel zelf te koop?
Waarschuw beheerder
probeer Groove C eens, wellicht dat ze hem daar hebben

Vind die Steve Hill mix trouwens beter op Y2K
Waarschuw beheerder
JvP > Ik vind die remix ook beter... Die wil ik erg graag hebben! :jaja:

Not over yet... Eerste keer dat ik hem hoorde was op hardhouse academy... (L)

Zelfde geld voor "4 tribes" en "Nighttime" ... (L)

*zucht* :)

4 tribes was wel humor eigenlijk. Ik had hem voor het eerst gehoord 15 maart 2003 op hha, tom harding draaide hem (clive king remix) en ik vond hem zooooooo vet. Kom ik thuis, ging ik ff door de vinyl heen die mijn broer had gekocht. Zat 4 tribes er ook gewoon tussen! Ik werd gek :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Die is zeker beter!! Dikke plaat
Waarschuw beheerder
Tim!! Hey vet. Wist niet dat je op pf aangemeld stond! :)
Waarschuw beheerder
Rob Tissera sloot zn set ook af met "Not over yet" op Tidy. Machtig moment!

Toegift "Kick It" was natuurlijk ook knallen!
donateur
Ja, dat weet ik me ook nog wel heel goed te herinneren.....

Toegift heb ik niet meer gehoord, ben halverwege Not Over Yet zo'n beetje terug gelopen naar ons huisje