Partyflock

Forumonderwerp · 702174
HQ SEPTEMBER

En wederom worden we verwend met de volgende editie van HQ :yes:

Special Scot Project A1 Album launch!

Met

Scot Project, Organ Donors ( :respect: ), Tom Harding en Danny D

En

Michel de Hey Darren Kay en Alewxander Koning

BRING IT ON!!!!
laatste aanpassing
Ziet er goed uit :D

Hoe was de editie van augustus??

p.s. nog gefeliciteerd :flower:
laatste aanpassing
Jah die ziet er goed uit. Ga kijken of ik er weer een keer bij kan zijn :)
Dit wil ik voor geen goud missen; hard, melodieus en spacy :bounce:
Artiest Raven
Tja ik weet het niet. Het spreekt me eerlijk gezegd weinig aan op de Organ Donors na. Of ik moet zin hebben om veel in de oude zaal rond te hangen...

Ah well. Duurt nog wel fff...
Ik ben helemaal gek van Scot project dus ik zou wel graag willen :)

partyflockVOLK;)

weer aanwezig :) (Y)
Present :bounce:

:yes: Party !!!
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
Scot Project :respect: 3 uur uur lang weeeehaaaaa :D :bounce:!!
laatste aanpassing
Hoe ging ie gisteren charly?
helemaal (Y)! op een paar kleine foutjes na (mixtechnisch gezien) ging t super. mensen waren erg enthousiast en toen ik What's Up draaide, zong echt iedereen mee, ze kwamen boven het geluid van de boxen uit!!! Wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar, heb erg genoten. Wel jammer dat je er nie was man! :(
Ja, heb een beetje geblowed en toen ging tim naar de streetwave en ik naar huis. Beachbob zit er ook niet in voor mij helaas :(
nee beachbop ga ik ook nie redden, moet leren voor mn herren :( Nou ja, volgende maand iig Coen in Streetwave samen met Tjeerd!!
Hoe was de editie van augustus??

Het was echt geweldig, JP zette een wereldset neer (in mijn bescheiden mening dan) en toen ie om twaalf uur Not Over Yet erin gooide ging ik natuurlijk geheel uit mijn dak!!! What a way to start your B-day :p

Energy-Dai zette een hele gevarieerde set neer, die draaide eigenlijk van hard trance, naar uk tot hard style, vind het een erg goede dj, maar op de een of andere manier kon hij me niet zo heel erg boeien
En last but most definetely not least PROTEUS!!!

Ik moet even zeggen dat ze het podium echt geweldig hadden gemaakt voor hem, hij had veel ruimte en daar kon ie ook wat mee, goede set en Baber's Adagio for strings :lief: Ik HOU van die man! :)
laatste aanpassing
Scot Project, Organ Donors ( ), Tom Harding en Danny D

En

:gaap:
Was zo laat binnen dat ik alleen NRG Dai en Proteus heb meegemaakt en die vond ik allebei helemaal fontastisch! Sfeer was ook top, maar ja das altijd zo!
Scot Project, Organ Donors (:respect:), Tom Harding en Danny D

En

:gaap:

Tja, dat vind jij ja..... Je hoeft niet te komen hoor als je er geen zin in hebt....

Des te meer ruimte voor de mensen die het wel leuk vinden :[
laatste aanpassing

Hmmmmmmmmm.... misschien. Zit in dubio! Scot Project en Organ Donors.. ik waardeer ze echt! Maar ik kan er nooit echt zo op los gaan.
Ik neem aan dat Organ Donors en Scot Project als laatst draaien. Tom Harding kan niet afsluiten na deze 2 superacts.
Ik kan begijpen als je niet helemaal los kunt gaan op scot project en organ donors. Tempo is niet zo hoog als bij UKHH.

Maar dat vind ik juist vet! Veel spacestukken en veel breaks om het allemaal heel erg vet op te bouwen. Bij die spacestukken kun je lekker ff stilstaan en ervan genieten, jezelf opladen en pas ECHT losgaan als die zware hardtrance bass erin knalt!

:lief:Scot Project:lief:
:lief:Organ Donors:lief:
Hassanova 30 augustus 2004 12:52
Ik neem aan dat Organ Donors en Scot Project als laatst draaien. Tom Harding kan niet afsluiten na deze 2 superacts

Ha.... Dat denk jij. Remember with alex kidd? :[ :[
Amen to that!!!!

Ennuh ik ben toch echt bang dat Tom Harding gewoon gaat afsluiten, volgens mij is dat een of andere deal die hij heeft ofzo, okay ik hoop ook van niet, zelfde reden als jij Hassan, maar ja aan de andere kant....

Hij was gisteren errug goed op Beachbop en draaide dus gewoon ook hard :yes: Heb heerlijk staan dansen op hem :yes:
Tom Harding sloot toen niet af, paul glazby sloot af

Artiest {SHOWLIST artist 26887, 27322}
Ik sla het over, augustus-editie kon er mee door... Maar echt bijzonder was het niet, weinig beleving bij de techno...

Proteus was wel erg vet 8)
Tom Harding sloot toen niet af, paul glazby sloot af

Nee maar tom harding kwam wel na alex kidd... :X

Terwijl die 2 zoveel verschilde kwa muziek keuze en tempo :vaag:

maybe dat ik deze editie ook weer kom. scot project :respect: die draaide op mijn 1e HQ super :D

en ja reef proteus was zeker wel vet :D
Ja, dat klopt. Maar dat vind ik niet zo erg. Heb er geen moeite mee om ff gas terug te nemen. Als er maar hard wordt afgesloten. Ik wil met een gevoel naar huis gaan dat ik op t einde los heb kunnen gaan, dat ik het feestje kan uitdansen :D

Daarom kots ik op dana die de HQ afsloot op Impulz. Proteus zoog ook echt hard op Impulz outdoor naar mijn mening. Pavo was echt slecht op Trance Energy in de hardstage.

Als een DJ afsluit, dan MOET MOET MOET ie goed draaien naar mijn mening, anders houd ik een nare smaak over aan t feest.
Ik heb zowel Scot Project als the Organ Donors, Michel de Hey en Darren Kay het afgelopen jaar al drie keer langs zien komen. Ik wil vers bloed! :[ :P
laatste aanpassing
en ja reef proteus was zeker wel vet :D

(Y) :D

Als een DJ afsluit, dan MOET MOET MOET ie goed draaien naar mijn mening, anders houd ik een nare smaak over aan t feest.

Mwaw, Tom harding heeft vaak afgesloten. Zou aardig wat nasmaakjes na moeten houden ... But that isn't the case ;)

Enige echt slechte afsluiter was idd dana op impulz. Wat een domper na proteus :(
Ik ben er sowieso bij. Ik hoef de line up niet eens te weten, ik vermaak me op HQ altijd wel :bounce:

Maar nu de namen toch bekend zijn:
Organ Donors :respect: ik hoop dat ze net zo lekker draaien als in de Matrixx vorige week zaterdag
Scot Project ben ik nog niet echt van onder de indruk tot nu toe, maar ik hoop dat hij me gaat verrassen volgende maand.
Degene die mij al verrast heeft is Tom Harding met zijn set op Beachbop gisteren. Ik heb hem in tijden niet zo goed gehoord en ik hoop echt dat hij in september weer zo'n lekkere set draait. Kan ik weer flink dansen :yes:
natuurlijk ben je er bij in september Marie, zo niet dan kom ik je halen! Vind de line-up erg oninterresant, maar ja gezellig word het toch wel!
Organ Donors ik hoop dat ze net zo lekker draaien als in de Matrixx vorige week zaterdag

Komt goed Sun, Organ Donors hebben me nog nooit teleurgesteld, altijd een superset
Ik had de Organ Donors toch al vaker gezien hoor, maar was eigenlijk vorige week pas echt onder de indruk.
hmmmm, nou ja ik weet het niet hoor, vanaf de eerste keer dat ik ze gezien heb (waarvan de eerste keer twee jaar terug op HQ, maar dat heb ik me niet zo bewust meegemaakt toen ;p) heb ik ze altijd steengoed gevonden, zeker als je kijkt hoe ze mix technisch zijn, echt heel erg goed!!!

Vind het altijd een genot om ze weer te horen :yes: en tiehie 18 september zie ik ze alvast weer in Duitsland

ik sla denk ik maar een x overO:)

tja ehm, wat kan ik zeggen, niet echt mijn ding wat er die maand gepland staat

ben uiteraard wel op dat feestje van charel te vinden in de p60 (wanneer is dat eigenlijk?)
Tsja, je moet het uiteraard helemaal zelf weten, maar ik vind het gek hoor dat je een HQ gaat overslaan.
De enige keer dat ik dat doe is dat niet vrijwillig, maar omdat er geen HQ is.
HQ overslaan? echt niet!
Dat kan gewoon niet! :D
Ja dat probeerde ik Miech al duidelijk te maken. Maar het is een koppig ventje.
Inderdaaan, ga je mond spoelen met zeep Miech :[ ;p

ben uiteraard wel op dat feestje van charel te vinden in de p60 (wanneer is dat eigenlijk?)

dan weet jij meer dan ons denk ik :)
Hoopt dat het niet tegelijk is met HQ eigenlijk..
HQ overslaan? echt niet!
Dat kan gewoon niet!

Nou ik denk er over na hoor. De line-up spreekt op organ donors na totaal niet aan. En ik heb geen zin om heel de avond te gaan babbelen ofzo :P

Maar goed, denk dat de hq kriebels naderhand wel gaan komen hoor :)
heel de avond babbelen ben ik ook goed in. En het mooie is dat ik achteraf altijd alleen nog maar weet dat ik het een leuk feestje vond. Ook als het niet helemaal super was...

Inderdaad, een keertje overslaan is niet erg! HHA is ook binnekort:D
Tom Harding zal waarschijnlijk wel afsluiten.. zoiets heet traditie:)
ik noem het meer ouderwetse vastgeroestheid.

Hebben bejaarden enzo ook nogal een neiging toe :s

i agree with raven:)

en ach, misschien weer eens tijd voor een technofeestje of zo :)
laatste aanpassing
tja.....

jullie zijn dus kennelijk geen echte HQ-die-hards :[

weet me nog te herinneren dat Reef ooit zei als ik een HQ mis ben ik zwaar ziek, maar anders echt niet....
Wow hier wil ik echt wel heen!
Um... Tja :)

No comment :)