| Betreft: | evenement: High Quality, vrijdag 24 september 2004 om 21:00 |
helemaal
! op een paar kleine foutjes na (mixtechnisch gezien) ging t super. mensen waren erg enthousiast en toen ik What's Up draaide, zong echt iedereen mee, ze kwamen boven het geluid van de boxen uit!!! Wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar, heb erg genoten. Wel jammer dat je er nie was man! 
Hoe was de editie van augustus??
Het was echt geweldig, JP zette een wereldset neer (in mijn bescheiden mening dan) en toen ie om twaalf uur Not Over Yet erin gooide ging ik natuurlijk geheel uit mijn dak!!! What a way to start your B-day
Energy-Dai zette een hele gevarieerde set neer, die draaide eigenlijk van hard trance, naar uk tot hard style, vind het een erg goede dj, maar op de een of andere manier kon hij me niet zo heel erg boeien
En last but most definetely not least PROTEUS!!!
Ik moet even zeggen dat ze het podium echt geweldig hadden gemaakt voor hem, hij had veel ruimte en daar kon ie ook wat mee, goede set en Baber's Adagio for strings
laatste aanpassing
Ik kan begijpen als je niet helemaal los kunt gaan op scot project en organ donors. Tempo is niet zo hoog als bij UKHH.
Maar dat vind ik juist vet! Veel spacestukken en veel breaks om het allemaal heel erg vet op te bouwen. Bij die spacestukken kun je lekker ff stilstaan en ervan genieten, jezelf opladen en pas ECHT losgaan als die zware hardtrance bass erin knalt!
Scot Project
Organ Donors
Maar dat vind ik juist vet! Veel spacestukken en veel breaks om het allemaal heel erg vet op te bouwen. Bij die spacestukken kun je lekker ff stilstaan en ervan genieten, jezelf opladen en pas ECHT losgaan als die zware hardtrance bass erin knalt!
Amen to that!!!!
Ennuh ik ben toch echt bang dat Tom Harding gewoon gaat afsluiten, volgens mij is dat een of andere deal die hij heeft ofzo, okay ik hoop ook van niet, zelfde reden als jij Hassan, maar ja aan de andere kant....
Hij was gisteren errug goed op Beachbop en draaide dus gewoon ook hard
Heb heerlijk staan dansen op hem 
Ennuh ik ben toch echt bang dat Tom Harding gewoon gaat afsluiten, volgens mij is dat een of andere deal die hij heeft ofzo, okay ik hoop ook van niet, zelfde reden als jij Hassan, maar ja aan de andere kant....
Hij was gisteren errug goed op Beachbop en draaide dus gewoon ook hard
Ja, dat klopt. Maar dat vind ik niet zo erg. Heb er geen moeite mee om ff gas terug te nemen. Als er maar hard wordt afgesloten. Ik wil met een gevoel naar huis gaan dat ik op t einde los heb kunnen gaan, dat ik het feestje kan uitdansen 
Daarom kots ik op dana die de HQ afsloot op Impulz. Proteus zoog ook echt hard op Impulz outdoor naar mijn mening. Pavo was echt slecht op Trance Energy in de hardstage.
Als een DJ afsluit, dan MOET MOET MOET ie goed draaien naar mijn mening, anders houd ik een nare smaak over aan t feest.
Daarom kots ik op dana die de HQ afsloot op Impulz. Proteus zoog ook echt hard op Impulz outdoor naar mijn mening. Pavo was echt slecht op Trance Energy in de hardstage.
Als een DJ afsluit, dan MOET MOET MOET ie goed draaien naar mijn mening, anders houd ik een nare smaak over aan t feest.
en ja reef proteus was zeker wel vet 
Mwaw, Tom harding heeft vaak afgesloten. Zou aardig wat nasmaakjes na moeten houden ... But that isn't the case
Enige echt slechte afsluiter was idd dana op impulz. Wat een domper na proteus
Ik ben er sowieso bij. Ik hoef de line up niet eens te weten, ik vermaak me op HQ altijd wel 
Maar nu de namen toch bekend zijn:
Organ Donors
ik hoop dat ze net zo lekker draaien als in de Matrixx vorige week zaterdag
Scot Project ben ik nog niet echt van onder de indruk tot nu toe, maar ik hoop dat hij me gaat verrassen volgende maand.
Degene die mij al verrast heeft is Tom Harding met zijn set op Beachbop gisteren. Ik heb hem in tijden niet zo goed gehoord en ik hoop echt dat hij in september weer zo'n lekkere set draait. Kan ik weer flink dansen
Maar nu de namen toch bekend zijn:
Organ Donors
Scot Project ben ik nog niet echt van onder de indruk tot nu toe, maar ik hoop dat hij me gaat verrassen volgende maand.
Degene die mij al verrast heeft is Tom Harding met zijn set op Beachbop gisteren. Ik heb hem in tijden niet zo goed gehoord en ik hoop echt dat hij in september weer zo'n lekkere set draait. Kan ik weer flink dansen
hmmmm, nou ja ik weet het niet hoor, vanaf de eerste keer dat ik ze gezien heb (waarvan de eerste keer twee jaar terug op HQ, maar dat heb ik me niet zo bewust meegemaakt toen
) heb ik ze altijd steengoed gevonden, zeker als je kijkt hoe ze mix technisch zijn, echt heel erg goed!!!
Vind het altijd een genot om ze weer te horen
en tiehie 18 september zie ik ze alvast weer in Duitsland
Vind het altijd een genot om ze weer te horen