Partyflock

Forumonderwerp · 702174
HQ SEPTEMBER

En wederom worden we verwend met de volgende editie van HQ :yes:

Special Scot Project A1 Album launch!

Met

Scot Project, Organ Donors ( :respect: ), Tom Harding en Danny D

En

Michel de Hey Darren Kay en Alewxander Koning

BRING IT ON!!!!
laatste aanpassing
Degene die mij al verrast heeft is Tom Harding met zijn set op Beachbop gisteren. Ik heb hem in tijden niet zo goed gehoord en ik hoop echt dat hij in september weer zo'n lekkere set draait. Kan ik weer flink dansen:jaja:

Had eerst ook weinig hoop, maar Tom draaide best OK. Vond die Malika trouwens ook best aardig draaien:jaja:
nou als ik me op dat moment niet zo intens gelukkig had gevoeld, had ik die Malika echt drie keer niks gevonden denk ik.
Na lekkere sets van Tom Harding en Proteus maak je mij niet blij met hardstyle.
Nee, nuchter zou ik het waarschijnlijk ook niet nuchter opzetten, maar ik was aardig in de war, dus vermaakte me best:d
ja anders ik wel. heb niet voor niets zo mijn best gedaan om langer te blijven. en kreeg het toch mooi voor elkaar dat de vertrektijd van half 10 naar half 11 werd verschoven.

maarja, is ook niet moeilijk om iemand met een rubberen ruggengraat over te halen natuurlijk.... ;p
Vond Tom Harding errug goed draaien :yes:
Malika op zich ook goed draaien, maar ja inderdaaan niet zo heel erg mijn muziek, al ging ik evengoed wel los enzooi

feestje is een feestje he?
Daniel, hoe was het in Engeland?
Het was fucking great:kwijl: heb k gehoort! door een grove fout op het hoofdkantoor is myn loon niet aangekomen bij me mr.Banksaldo:frusty: :@ :-( Dus binnekort maar eens de bloemtjes buiten zetten:jaja:
Ik kan gerust zeggen dat ik een HQ fan ben in hard en nieren. Maar op de Organ Donors na kan mij deze line-up ook niet zo boeien. TH heeft na de laaste 2 keer er voor mij nu defenitief een potje van gemaakt.
Ik denk dak deze maar oversla en voor de zaterdag na HQ ga.
Umania met JP! :)
Niet doen!!! Je kan beter duimen dat TH net zo draait als zondag op Beachbop. :yes:
ja anders ik wel. heb niet voor niets zo mijn best gedaan om langer te blijven. en kreeg het toch mooi voor elkaar dat de vertrektijd van half 10 naar half 11 werd verschoven.

maarja, is ook niet moeilijk om iemand met een rubberen ruggengraat over te halen natuurlijk.... :p

Had het zelf ook vreselijk naar m'n zin hoor, alleen Kjell liep te mekkeren, vandaar dat ik die de sleutels had gegeven.

En daarna was Floor natuurlijk nog verstoppertje aan het spelen. Maar daarvoor zal ik nog wel een passende straf verzinnen;)
twas ook een beetje mijn schuld hoor... :bloos: We hadden samen de snode plannetjes verzonnen ;p

Wil je de zweep lenen als ik hem volgende week krijg? o:)
Hahahahaha, jullie briljante plan om RJ anders dronken te voeren zodat hij wel wilde blijven was weer super! :D

Vooral omdat we dan naar huis hadden kunnen lopen, aangezien Kjell en ik ook een beetje dronken waren.
Wil je de zweep lenen als ik hem volgende week krijg? O:)

Heel graag:d Ze heeft nog meer tegoed namelijk:jaja:

Vooral omdat we dan naar huis hadden kunnen lopen, aangezien Kjell en ik ook een beetje dronken waren.

Een beetje??? Jullie waren zo lam als een modderfokker:p
hahahahaha, nou ok, ik was best dronken gisteren.
Weet ook niet meer hoeveel bier ik uiteindelijk gedronken heb.
Maarja, bovenop weinig slaap en voedsel, maar wel lekkere snoepjes tikt het hard aan.

En het mooie is: geen kater!! :D
Kwestie van trainen he;) Geloof dat ik m'n grenzen dit weekend wel aardig verkend heb. Nu kan het oprekkingsproces starten.

Wat ben ik blij als ik straks thuis ben. Ff vlug eten en gelijk naar bed:d
Tsja, zoals al eerder gezegd dit weekend: ik kan geen grenzen verleggen, want ik heb ze niet!

Ik heb wel zin in een feestje eigenlijk :D
Vanavond ff niet, maar dat zal morgen vast wel weer anders zijn:)
ja ik ga vandaag ook niks doen hoor. maar ik denk dat de rest van de week wel weer volgepland zal zijn met allerhande bezoekjes, visites en etentjes.
Ach, gezelligheid kent geen tijd toch...
Ik heb altijd zin in een feestje, als ik kon toveren zou ik afgelopen weekend de hele tijd willen herbeleven :yes:

Strax maar even een paar lekkere koude biertjes halen
moet zeggen dat zo'n dagje in me uppie achter de computer me ook wel bevalt. maar na vandaag wil ik dan wel weer een paar dagen feest ja :)
Mis je me nog niet dan?:p
ja dat wel. Daarom zeg ik ook: 1 dagje alleen is genoeg hoor. Vanaf morgen wil ik weer omringd worden door vriendjes en vriendinnetjes.
Gelukkig maar :lief: Hoop dat ik aan een rustdag genoeg heb. Maar ja, je hebt meer vriendinnetjes en vriendjes;)
zo is dat. Ik denk zelfs dat ik aan die dinsdag, woensdag en donderdag niet genoeg heb hoor.
Vervelend he, om zo populair te zijn:p
ja ik doe altijd hard mijn best om mensen weg te jagen maar het lukt niet bij iedereen even goed ;p
Beter je best doen:p
ik zal nog eens een poging wagen binnenkort
Lukt je toch niet:p
tsja ik weet niet, maar ik heb zo'n voorgevoel dat iemand mij op 18 oktober gaat verlaten......
Dat zeker, maar dat is net een boomerang, die komt wel weer terug;)
hahahaha, das ook wel weer waar. alleen dit keer wordt het wel een erg lange vlucht hoor. 10 maanden, pffffffffffff :/

Yessssss een nieuw topic:D

En deze ga ik zeker meemaken!

Organ donars :kwijl:
Das maar goed ook, want 1x afwezig is wel weer genoeg hoor Patries :D
hahahaha, das ook wel weer waar. alleen dit keer wordt het wel een erg lange vlucht hoor. 10 maanden, pffffffffffff

We gaan gewoon ff een staatslot halen en de jackpot winnen. Dan gaan we ff op visite:)
Ff in de tijdmachine van Professor Barabas stappen, en in de krant van volgende week kijken wat de winnende lotto cijfers zijn.
oh, dat zou ook wel een heel erg fijn iets zijn om te doen ja. Zucht.......kon het maar.....
Tja, unfortunately peanutbutter. Maar ja, dan moeten we maar zorgen dat dit weekend ook extra leuk wordt.

Irritant trouwens dat de berichtjes het niet doen:(
ja ik vond het al zo stil in de pb sectie.

mooi moment om eens te gaan douchen en nog meer te eten.
Vreetzak:p
tsja, ben erg hongerig sinds gisteren. denk dat ik een lindworm heb opgelopen dit weekend.

Ben trouwens op zoek naar die cd van Anne Savage en die van Cally en Juice, maar weet nog niet waar ik die kan gaan kopen.
Misschien bij Groove Connection? En soms heeft FRS ook opeens dat soort dingen in huis.
nope, frs heeft m niet, althans niet volgens de website.
Wat is de site van de Groove?
http://www.grooveconnectionrecordstore.nl/

*gaat lunchen*
nou die site mogen ze wel eens updaten. krijg een pop-up voor ILHH Q-day 2003 als ik die open :s
die van Extreme HH bedoel je of niet?
Ik bestel altyd via Engeland.