Partyflock

Forumonderwerp · 700398
2744x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Vorige week zondag (a'vond) Zijn mijn beste maatjes opgepakt... Voor brandstichting en moord.. Zo zijn ze niet, Ze waren onderinvloet van drugs en drank. Dus das geen smoes maar ik weet 100% zeker dat drugs mensen op dat moment verandert? (vooral als je lef hebt)
Bijdeze ik zal ze missen.

Weet niet zeker hoe lang ze de cel in gaan.. Das nog niet bekend maar ken wel lang zijn ....

(k) En sterkte voor hun....
Waarschuw beheerder
donateur
Ja bij mij was t allang duidelijk.

Dit bevestigt het alleen maar even.

Waarschuw beheerder
"What goes around comes around"......tuurlijk moet je je vrienden steunen, maar ga niet verwachten dat mensen symphatie voor deze knuppels kunnen opbrengen, danwel voor hun daden. En als mensen zich willen verschuilen achter het argument "drugs" dan houdt het helemaal op.....

Waarschuw beheerder
Die 2 die het gedaan hebben konden de mesen niet!!
Ze hebben het gedaan voor die gene die lastig werdt gevallen en trouwens ze wisten niet eens dat er kinderen waren in dat huis,,, En trouwens ze hebben tegen die twee gezegt dat er niemand was in dat huis Volgede dag bleek dat wel zo te zijn

je bent trouwens wel echt een HELE goeie vriendin van ze moet ik zeggen, ik weet niet in hoeverre zij misschien daar zitten te ontkennen, of dat t niet met voorbedachte rade is geweest, of whatever... maar dat heb jij nu ff uit de wereld geholpen voor hun. toch weer nobel van je..(Y) :/

wat een zieke wereld dit
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
en terrecht voor je dat dit topic niet eens gesloten wordt..
Waarschuw beheerder
ja idd...
hoor je es van andere mensen dat dit echt niet ken

Waarschuw beheerder
nee laat dit topic vooral open, dan opend zij misschien haar ogen nog eens..
Waarschuw beheerder
Dr. O ja joh? 30 mei 2004 21:38
Als ze van R&B houden

:nee: Beetje jammer :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Verplaats je eens voor een minuut in die ouders van die 2 kleine jochies.
Snap niet dat je zo ziek bent om je vrienden nog te kunnen missen.
Als ik had geweten dat 1 van mijn vrienden zoiets had gedaan, had ik m eigenhandig afgemaakt.

(Y) inderdaad jij denk echt alleen maar aan jezelf.

hey wendytje waarom was die vinger er byna af dan??
Vatoslocos love "s Frankie 28 januari 2004 17:09
Nou door paar ruzies.. Had een andere stom wijf glas na mijn vriendin gegooit? door haar stomme actie..heb ik een glad.. kapot geslagen op haar gezicht!Toen zat er een stuk glas in me vinger scheelde weinig of ie lag er af?

Oooh ben jij er zo eentje
Waarschuw beheerder
Ik heb absoluut geen medelijden met die idioten,
hoop dat ze voor een lange tijd wegrotten in de cel!
Waarschuw beheerder
Jesus wat een onnozel mens zeg..:S hier kan ik echt niet bij..maar ik kijk wel uit wat ik zeg..straks heeft ze nog meer vrienden die zoiets doen en is m,n huissie weg!:(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hey wendytje waarom was die vinger er byna af dan??
Vatoslocos love "s Frankie 28 januari 2004 17:09
Nou door paar ruzies.. Had een andere stom wijf glas na mijn vriendin gegooit? door haar stomme actie..heb ik een glad.. kapot geslagen op haar gezicht!Toen zat er een stuk glas in me vinger scheelde weinig of ie lag er af?

Sick

Waarschuw beheerder
je lult jezelf nogal tegen ook, want je zegt:
als ze geen drugs op hadden waren ze niet zo..., maar je heb hier ook neergezet dat t al afgesproken was.. :s hoe dom kan je zijn

Waarschuw beheerder
beetje raar topic, kan niet spellen en neemt het op voor paar randmongolen die een huis inde fik zetten met een paar kinderen erin ?

zegt genoeg over haarzelf...........gaat nergens over dus weer

Waarschuw beheerder
donateur
je lult jezelf nogal tegen ook, want je zegt:
als ze geen drugs op hadden waren ze niet zo..., maar je heb hier ook neergezet dat t al afgesproken was.. hoe dom kan je zijn

Nee als ze geen drugs op hebben zijn ze niet zo...
SNAP DAT DAN!!! :S

Tjongejonge zeg wat een gelul vind je echt een donm meisje.

Waarschuw beheerder
PS: op je profielleke meld je ook dat je een glas in een gezicht van een meisje kapot had geslagen, zo ben jij natuurlijk normaal ook niet, ik denk dat je beter kan zeggen dat je niet normaal bent, net als die mongooltjes die dat huis in de fik hebben gezet.

sjonge jonge, stevig speurwerk van @cid al zeg ik het zelf !
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Nee zo is ze normaal niet snap dat dan

Waarschuw beheerder
donateur
Ik wil dat tuig nu ook wel eens stevig aanpakken, afmaken.

Maar ja zo ben ik normaal ook niet

Waarschuw beheerder
ok misz, ik kom je helpen !

doe ik normaal ook niet

Waarschuw beheerder
donateur
(Y) zo nog meer vrijwilligers?
Waarschuw beheerder
donateur
Sorry hoor maar jij spoort echt niet net als die vrienden van je. Hun hebben de dood van 2 kinderen op hun geweten en jij gaat hun hier nog zitten verdedigen ook?? :S :S Oh ja, het komt natuurlijk door de drugs. Sorry hoor, maar dat is echt een kutexcuus. Als je er niet tegen kan moet je er met je poten afblijven. Er zijn genoeg mensen die drugs gebruiken en die doen dit soort dingen niet.

Hoop dat ze idd een keer lang achter slot en grendel gaan maar helaas zal dat wel niet.

Waarschuw beheerder
Ja, ik.. maar normaal ben ik ook niet zo..

Waarschuw beheerder
Kindje toch jij bent of gewoon niet wijs of dom.......
Hier een beetje komen zielig doen over je vrienden, mafkees!!
In de fik gestoken moeten ze worden, stelletje mongolen.........
Waarschuw beheerder
donateur
Ja ik doe ook mee (Y)

Maar zo ben ik normaal ook niet.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uhm....ik denk dat ze niet meer zal reageren!

Waarschuw beheerder
hahaha

word zo een nieuw begrip, zo ben ik normaal ook niet !

toch iets positiefs te ontdekken dus
Waarschuw beheerder
donateur
Maar ehh, ik zal is ff de rechercheur hier uithangen.

Je had het geloof ik over mensen die onder invloed waren van drugs/drank.
Je had het geloof ik over mensen die zoiets normaal niet zouden doen.
Er was geloof ik een 4e persoon bij betrokken, die opdracht gever zou zijn.
Je had het over iets met afkicken te maken (oftewel, ze zijn verslaafd)

Heeft het alleaal iets met elkaar te maken, ze moesten ze vermoorden om zo aan hun drugs te komen van nummer 4?
Waarschuw beheerder
donateur
Zieke..zieke..zieke geest heb jij! Ik kots erop!

Hoe de neuk kun jij nou mensen verdedigen die 2 onschuldige kids hebben vermoord?! Hoe ziek ben je dan zelf.. *KOTS*

Waarschuw beheerder
damien is een echte Peter R de vries zeg, ziet gelijk een complot / motief en filtert al de alibi's eruit.

wow, mijn held ineens !

Waarschuw beheerder
Je had het geloof ik over mensen die onder invloed waren van drugs/drank.
Je had het geloof ik over mensen die zoiets normaal niet zouden doen.
Er was geloof ik een 4e persoon bij betrokken, die opdracht gever zou zijn.
Je had het over iets met afkicken te maken (oftewel, ze zijn verslaafd)

Justitie zou dit topic eens moeten zien
Waarschuw beheerder
Zoiezo vind ik het dom van dr dat ze zo´n topic opend,
alsof we nu allemaal medelijden krijgen met die idioten... :@
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Tja geen medelijden mee met dat soort figuren
Drugs of geen drugs

Waarschuw beheerder
Ik hoop dat ze levenslang krijgen.

Waarschuw beheerder
zulke vrienden wil je toch ook niet???

Nee dat zeg ik toch had niet verwacht dat dit ooit zou gebeuren??

Waarschuw beheerder
Wat wil je nou met dit topic??? :[
Waarschuw beheerder
donateur
@cid D 20 augustus 2004 19:59
damien is een echte Peter R de vries zeg, ziet gelijk een complot / motief en filtert al de alibi's eruit.

wow, mijn held ineens !

Mwa, als zo'n achterlijk kind al die inkoppertjes al geeft, is het niet zo moeilijk meer.

Mijn theorie dat ze zelf ook is opgepakt, lijkt me wel realistisch, aangezien het hier al een paar keer word gesuggereerd, maar ze het nog steeds niet heeft ontkent.

Dus ehhh, ik denk dat justitie het niet zo moeilijk zal hebben gehad om dit eruit te filteren, maar vond het toch wel leuk om dit ff uit te zoeken.

Vooral omdat ze nu ook nog is haar info uit haar profiel heeft gehaald. Maar ik onthou het, Wendy uit eindhoven, toch justitie maaris tippen, misschien hebben ze er nog wat aan.

Waarschuw beheerder
Vooral omdat ze nu ook nog is haar info uit haar profiel heeft gehaald. Maar ik onthou het, Wendy uit eindhoven, toch justitie maaris tippen, misschien hebben ze er nog wat aan.

Is deze Wendy (22 jaar) uit Eindhoven, nou ook dat 22 jarige meisje dat wist van de aanslagplannen? En dus medeplichtig aan moord?
Waarschuw beheerder
donateur
wie is er walgelijker? die fijne vriendjes van je of jij dat je er een topic over opent en probeert ons medelijden op te wekken?! :@ Walgelijk wijf! Je zit ze gvd nog te verdedigen ook! :@ Ben je zelf wel helemaal 100%???
Waarschuw beheerder
donateur
Ehh, nou, ze ontkent het niet, en ze gaf al aan in het topic dat deze 2 heren elk weekend bij haar waren. En aangezien het in het weekend is gebeurt, lijkt me de link wel heel makkelijk gelegd.

En aangezien dat meisje ook opgepakt is geweest, en er pas na een week een topic over opent, zie ik nog meer toevalligheden

Waarschuw beheerder
hhmm ja haar cu2 die heeft ze ok snel weggehaald..

maar k weet m nog www.cu2.nl/vatoslocos22

zal ze binnekort haar naam wel verandere denk..

Waarschuw beheerder
donateur
einthovuh :)

Erm, het plaatsen van haar CU2 is tegen de regels van PF, tog??

ookal staat haar achternaam er vermeld ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nou, misschien heeft dit topic toch nog wat goeds opgeleverd. verwijderd hoeft haar vrienden niet meer te missen. Ze kan ze straks gezellig vergezellen in de bajes.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Dit mag ook niet maar ik laat hier ff de foto zien van dr....

Schrik niet ;)

#edit dit bericht is bewerkt door een medewerker.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
topic mag nu wel geslote worde...dat mens blijft een bord voor de kop houde

Waarschuw beheerder
Jij bent echt walgelijk,ziek in je hoofd, laat je nakijken mens! 2 kleine ONSCHULDIGE jochies zijn DOOD gegaan oftewel VERMOORD door 2 van jou lieve VRIENDJES!!! En dat omdat 1 van jou andere vrienden of what ever werd lastig gevallen :-S Als jij dat allemaal zo goed weet te vertellen en dat doe je nu x op x.. Vraag ik me af of je het niet op partyflock zet, zodat JIJ medelijden krijgt en JIJ misschien een btje van je SCHULDGEVOEL af word geholpen omdat je misschien medeplichtig BENT! Want je kan mij niet wijsmaken dat jij dit allemaal weet nadat de moord is gebeurd, aangezien jij ze w.s niet gesproken hebt omdat dat niet mag i think, en de politie verder nog geen uitspraken wil doen!En btje tegen strijdig hé ja iemand viel ze lastig daarom dede ze dat & nee het was nooit hun bedoeling :-S :-S

MEnsen pas op als je mij lastig valt, ga ik je ook vermoorden, maar ik doe het dan wel onder invloed van drugs want dan MAG het!
:no: BAH BAH BAH
Waarschuw beheerder
donateur
Lekker dan die figuren en dan noemt zij dat nog der vrienden:/
Zullen de ouders van de twee vermoorden leuk vinden:X:
Waarschuw beheerder
donateur
ziek, ziek, ziek, ziek, ziek, ziek, heel ziek :yes: snap niet eens dat je dit zo op pf durft te zetten :[