Partyflock

Forumonderwerp · 700398
2744x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Vorige week zondag (a'vond) Zijn mijn beste maatjes opgepakt... Voor brandstichting en moord.. Zo zijn ze niet, Ze waren onderinvloet van drugs en drank. Dus das geen smoes maar ik weet 100% zeker dat drugs mensen op dat moment verandert? (vooral als je lef hebt)
Bijdeze ik zal ze missen.

Weet niet zeker hoe lang ze de cel in gaan.. Das nog niet bekend maar ken wel lang zijn ....

(k) En sterkte voor hun....
Waarschuw beheerder
donateur
2 kinderen omgekomen, ja Dat was hun bedoeling ook nooit geweest...

Bedoeling of niet, het is gebeurd. Dat dragen ze voor de rest van hun leven met zich mee.

Vind het belachelijk om medelijden met ze te hebben.
Waarschuw beheerder
donateur
dat blijkt...
Waarschuw beheerder
donateur
Vatoslocos love "s Frankie 20 augustus 2004
Gaat nergens over ze zijn juist goed voor hun eigen vrienden,,,

Weet je het zeker????? als ze genoeg drank/drugs op hebben, steken ze jou of je familie ook zo in de fik. Lef genoeg hebben ze toch wel

Waarschuw beheerder
donateur
nee misschien niet hun bedoeling...ze hebbe bewust brand gesticht bij un turks gezin...geloof niet dat ze zomaar een huis hebbe uitgekoze...hadde ze maar moete nadenke voordat ze zoiets doen
Artiest D-tail
Waarschuw beheerder
donateur
drugs kunnen nooit een excuus zijn!!!

ik hoop dat je deze gasten nog heel lang moet missen, misschien lullig voor jou, maar wel beter voor de mensheid!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Hier nog een ander stukje
EINDHOVEN - De brandstichting in een woning in Eindhoven vorig weekeinde was doelbewust gericht op het Turkse gezin dat er woonde. Dit heeft de politie van Eindhoven vrijdag verklaard. De brand kostte de broertjes Baris (8 ) en Birçan (14) Kaya het leven. De beide ouders raakten zwaargewond.

Zondag arresteerde de politie twee mannen van 23 en 31 jaar. Twee dagen later werden nog twee verdachten gearresteerd, een 36-jarige man en een 22-jarige vrouw. Alle vier zijn Eindhovenaren.

Drie van hen hebben een bekentenis afgelegd, meldde de politie vrijdag. Zij hebben bevestigd dat zij het gemunt hadden op het gezin Kaya. Eerder nog gingen geruchten dat de daders zich zouden hebben vergist in het adres aan de Jan Hollanderstraat.

De eerste twee verdachten hebben bekend de brand te hebben gesticht. Met een gieter hebben zij benzine door de brievenbus gegoten en deze in brand gestoken. Volgens de politie hadden de twee gedronken. De 22-jarige vrouw heeft toegeven op de hoogte te zijn geweest van de plannen. Zij heeft meegewerkt aan de voorbereiding van de brandstichting.

De drie hebben volgens de politie eensluidend verklaard dat de vierde verdachte, de 36-jarige man, hen tot het misdrijf heeft aangezet. Hij zou hen hebben benaderd en de benzine hebben geleverd. Zelf ontkent de man iedere betrokkenheid.

Over de motieven voor het misdrijf zegt de politie niets te kunnen zeggen. Plaatsvervangend politiechef Ruud Smakman zei dat uit de verklaringen van de eerste drie verdachten geen racistisch motief kan worden opgemaakt. 'Maar dat kan pas worden uitgesloten na een verklaring van de vierde verdachte.'

Over de relatie van de verdachten tot de familie Kaya wilde de politiechef niets zeggen. Ook weigerde hij in te gaan op de vraag of de verdachten al eerder in aanraking zijn geweest met justitie. Over het gezin Kaya zei hij dat dit niet bij de politie bekend was en een 'bijzonder goede reputatie' in de buurt had. De vier verdachten zijn in bewaring gesteld.

Ben jij toevallig die 22-jarige vrouw?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik heb hier eigenlijk geen woorden voor maar voel jij je wel helemaal lekker??

Ga ze lopen verdedigen bij de politie ofzo maar doe het niet hier!! :[

Of kom jezelf aandacht te kort dat je het hier neerzet???

Echt ongelooflijk dit,hoop niet dat jouw kids later zoiets overkomt,heb je dan ook medelijden met de daders???(als het dit verhaal is)
Waarschuw beheerder
donateur
Maar hun zijn zo niet

blijkbaar wel :/
Waarschuw beheerder
donateur
Ik hoop dat ze HEEL lang de cel ingaan :@

Hier is geen enkel excuus voor 2 onschuldige
kinderen dood.
Moeten we nou ook nog medelijden met "hun" hebben.
Lekkere vrienden.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
2 rotterdam records..

Inderdaad!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Gaat nergens over ze zijn juist goed voor hun eigen vrienden,,,

Ik zou me kapot schamen, en alles ontkennen dat hun ooit me vrienden zijn geweest...

Ja, dat doen ze anders nooit hoor...

:dood:

Waarschuw beheerder
donateur
[img]http://images.sugababes.nl/user_pics/198/198962_82c1c69795.jpg[/img]

[img]http://images.sugababes.nl/user_pics/198/198962_7f626fbd0a.jpg[/img]

(Y)

Waarschuw beheerder
oke jullie hebben gelijk....

Maar weet je.
Die 2 die het gedaan hebben konden de mesen niet!!
Ze hebben het gedaan voor die gene die lastig werdt gevallen en trouwens ze wisten niet eens dat er kinderen waren in dat huis,,, En trouwens ze hebben tegen die twee gezegt dat er niemand was in dat huis Volgede dag bleek dat wel zo te zijn

Waarschuw beheerder
donateur
heel simpel topic sluite...niemand heeft belangstelling in jou vriende...

Waarschuw beheerder
donateur
Die vriendjes en jij mogen allemaal een kogel krijgen, mens hoe durf je hier gvd zo'n topic te openen!!!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Dus steek dat huis maar in de fik...

Zullen we jou huis eens in de fik zetten als er "niemand" thuis is, maakt dan ook niks uit toch??
Waarschuw beheerder
donateur
ooh, ze konden de mensen niet. Dat is wel een hele goeie rede :S
Waarschuw beheerder
donateur
Te ziek... :@
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
moeilijk weet je als je ze al zo lang mee omgaat en nooit zo iets verwacht van hun??

Waarschuw beheerder
donateur
nog triester dat ze ut voor andere doen...heel simpel levenslang

Waarschuw beheerder
verwijderd, laat het topic aub open. Het word tijd dat iemand die betonplaat voor zijn hasses moet weg laten halen. Somige dingen schijnen niet bij deze persoon door te dringen.

Waarschuw beheerder
nederland begint aardig te fikken dan. de een zet ze vriendin in de fik en de anderen steken een keet in de hens met mensen erin.. zieke wereld hiero.
Waarschuw beheerder
donateur
Ze hebben het gedaan voor die gene die lastig werdt gevallen en trouwens ze wisten niet eens dat er kinderen waren in dat huis,,, En trouwens ze hebben tegen die twee gezegt dat er niemand was in dat huis Volgede dag bleek dat wel zo te zijn

ow dus het kwam niet door drugs ? :/
Waarschuw beheerder
Geen medelijden met die gasten...wat een randdebielen...voor de rest van hun leven opbergen:[

Waarschuw beheerder
goh en nou moeten we medelijden krijgen?? met die achterlijke vrienden van je..
Waarschuw beheerder
donateur
Dat je der zelf zo koeltjes onder blijft, en je vriendjes de hand boven hun hoofd houd :s

Te triest voor woorden echt
Artiest {SHOWLIST artist 15618, 45950}
Waarschuw beheerder
Geef ze maar levenslang....

Wat een mongolen... Zou me dood schamen als mijn vrienden zoiets hadden gedaan..
Waarschuw beheerder
donateur
Die 2 die het gedaan hebben konden de mesen niet!!

Bescherm ze niet zo, dat zijn ze niet waard.

Nogmaals.. 2 kinderen zijn dood door die 2 vrienden van je.. Dat is NIET goed te praten.. hoe dronken of hoe strak ze ook stonden maakt echt geen fuck uit.

Door hun zijn die 2 kinderen dood.

Denk even na man.

Waarschuw beheerder
donateur
moeilijk weet je als je ze al zo lang mee omgaat en nooit zo iets verwacht van hun??

Ja oke dat snap ik..

Maar dat je er ooit nog mee om zou willen gaan,dat kan ik niet begrijpen!!

Zaten die jongens toevallig ook op Partyflock??
Waarschuw beheerder
donateur
ik denk dat je erg blij moet zijn dat je "je vrienden" voorlopig niet ziet!!!

ik zou me doodschamen als ik zulke vrienden had, en het zeker niet met de hele wereld delen hoe zielig je het voor ze vind
Waarschuw beheerder
donateur
haha, ze wisten dus van te voren wat ze gingen doen? Het was niet eens kattekwaad omdat ze dronken waren ofzo?

Dus het zijn gewoon moordenaars, 100%, 0% onschuldig.

En ik hoop dat je goed kijkt naar dat foto van dat jochie, en dan beseft wat voor een mongolen die vrienden van je zijn.

En ehh, als jij die 22 jarige vriendin was die op de hoogte was (denk het wel, aangezien je net zei dat ze elk weekend bij jou over de vloer kwamen) dan ehh, ben je net zo schuldig aan moord. Kun je nog met jezelf leven?????
Waarschuw beheerder
donateur
En ze hadde zelf niet eens last van die mensen??

Laat ze ook een liedje rappen, mischien komt dan alles wel goed :vaag:

Waarschuw beheerder

Dat kan ik me goed indenken maar laat het ook even door je botte kop doordringen!!! :[

HET IS GEBEURT!!

Waarschuw beheerder
donateur
dr o ja joh je heb helemaal gelijk....ze is echt te dom om te snappe dat ze fout zijn ze blijft ze maar dekke...snap ut wel zijn je vriende maar om er een topic over te opene is wel heel zielig...ze roept bij een heel hoog irritatie gehalte op

Waarschuw beheerder
ik zal ze ook missen.......als foekin kiespijn ja :@

Waarschuw beheerder
2 kinderen omgekomen, ja Dat was hun bedoeling ook nooit geweest...

Nee tuurlijk dat is het nooit, maar het gebeurt wel!

Gadverdamme ziek zijn ze... geen woorden voor , maarja is ''in'' hé om zulke achterlijke dingen te doen,moord,brandstichting,verkrachting noem maar op lijkt wel een trend te worden, je hoort het iif steeds vaker.
en ohw ohw wat een excuus ik was onder invloed van.. misselijk gewoon!

Waarschuw beheerder
donateur
Jij spoort zelf ook niet om hen iedere keer te verdedigen. :(

Hoe kan je zo ziek doen, om benzine door een bus te gooien.
Dan vraag je toch om doden? :(

Echt heel erg voor die familie van de jongens.
Waarschuw beheerder
lekker weg laten rotten, stelletje sukkels.
en zelf lijk je ook niet erg geschrokken te zijn van hun daden. ik vindt je maar een raar wijf
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
vast zetten en sleutel weggooien en iedereen die het rot vindt zetten we erbij.

gadverdamme ze hebben kinderen vermoord zieliger kan niet.

ik ben ook wel eens onder invloed maar ik zou het niet in mijn hoofd halen om zoiets te kunnen doen.
Waarschuw beheerder
mistress: TS is een vrouw :yes:

Waarschuw beheerder
Goed ik weet het wel allemaal...
Weet je ken me er niet bij voorstellen dat ze zo iets hebben gedaan... Snap je
Waarschuw beheerder
donateur
Ze geeft hier toch al toe dat het niet kwam door drugs/drank, maar dat ze aan werden gezet door de 4e persoon. en die had last van ze ofzo.

oftewel, je vind het wel een beetje jammer dat er 2 kinderen zijn omgekomen, maar dat de ouders dood zouden gaan, was wel de bedoeling????

Waarschuw beheerder
donateur
Ja dat gedeelte snappen we ook wel,alleen niet dat je ze verdedigd!
Waarschuw beheerder
donateur
vind het best als je drugs gebruikt, maar laat iedereen die het doet leren van dit verhaal...

enne over medelijden... verdienen ze niet... levenslang zou eerder in de buurt komen toch? je bent ook zo'n grote jongen geweest om die drugs in te nemen, boet dan ook voor de 2 leventjes die je weggenomen hebt...

Waarschuw beheerder
Er word gesuggereerd dat het om rascistische motieven ging. En aangezien het vrienden zijn van verwijderd, vraag ik me af.. verwijderd, zijn jij en je vrienden wazi's?
Waarschuw beheerder
donateur
Goed ik weet het wel allemaal...
Weet je ken me er niet bij voorstellen dat ze zo iets hebben gedaan... Snap je

Kan me voorstellen dat je dat niet verwacht van goeie vrienden van je.. maar zo zie je maar weer.. niet iedereen is zoals je denkt dat ze zijn.

Maar ga ze alsjeblieft niet verdedigen of wat dan ook.. want dat zijn ze echt niet waard. Hoe goed je ook bevriend met ze bent, het had nooit mogen gebeurden.. en door hun is het wel gebeurd..

Als het mijn vrienden waren had ik me diep geschaamd, ik zou ze niet eens meer willen zien!..

Ik vind het triest..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Vatoslocos love "s Frankie volgens mij ben je zelf ook niet helemaal goed, OPEN JE OGEN MAN, of het nou ''vrienden'' zijn of niet het is gewoon ziek!!!!!!!!! Dat je van ze houdt om ze geeft en ze wil steunen prima, als het je echte buddy's zijn zou ik dat ook doen maar VERDEDIGEN :no: No way!! Stel dat een paar jongens jou huis met jou & je fam erin in de hens steken, zeg je dan ook, ja sorry hoor maarja ze waren onder invloed!!! :frusty:

Waarschuw beheerder
donateur
ja fijn dat je ut nu weet...maar als ze bij je over de vloer kome elk weekend zal je heus wel mee hebbe gkrege dat ze dit van plan waren...omdat ut ze gevraagd werd...ze zijn zwaar zielig...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
op hangen zulke lui aan de hoogste boom die er is

geen excuus drugs en drank zijn geen excuus
Waarschuw beheerder
donateur
nee, ik snap je niet, eerst vind je het zielug, nu iedereen duidelijk aangeeft dat je achterlijk bent, loop je als een koe met de kudde mee