Partyflock

Forumonderwerp · 700398
2744x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Vorige week zondag (a'vond) Zijn mijn beste maatjes opgepakt... Voor brandstichting en moord.. Zo zijn ze niet, Ze waren onderinvloet van drugs en drank. Dus das geen smoes maar ik weet 100% zeker dat drugs mensen op dat moment verandert? (vooral als je lef hebt)
Bijdeze ik zal ze missen.

Weet niet zeker hoe lang ze de cel in gaan.. Das nog niet bekend maar ken wel lang zijn ....

(k) En sterkte voor hun....
Waarschuw beheerder
donateur
Weet je ken me er niet bij voorstellen dat ze zo iets hebben gedaan... Snap je

Nee dat snap ik niet, zulke dingen komen niet uit de lucht vallen.
Als het alleen al in je op komt om een bewoond huis in de fik te gaan steken ben je ziek in je hoofd.
En dan achteraf gaan zeggen dat ze niet wisten dat er kids waren. Het hadden godverdomme mijn kinderen moeten zijn.
De politie had geen tijd gehad om die jongens op te pakken.
Ze hadden allang met een blok beton aan hun poten in de Maas gelegen :@

En jij hun missen????
Vriendschap is een illusie meisje!
Hoe oud ben je nou helemaal dat je dat nog niet door hebt.
Je werd zeker door ze geneukt of niet?

Verplaats je eens voor een minuut in die ouders van die 2 kleine jochies.
Snap niet dat je zo ziek bent om je vrienden nog te kunnen missen.
Als ik had geweten dat 1 van mijn vrienden zoiets had gedaan, had ik m eigenhandig afgemaakt.

Waarschuw beheerder
opsluiten en nooit meer loslaten zulke debielen
Waarschuw beheerder
donateur
Vatos je komt nu net zo over als die vriendjes van die jongen die die leraar had doodgeschoten en toen met die doek op die auto steun betuigden aan hem, zo kan ik het het best uitleggen dat je het zelf een beetje snapt.

het is begrijpelijk dat je t niet snapt ( dat ze het gedaan hebben *)maar ik denk niet dat dit de ideale manier is om het te zeggen.

als die er al is
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Weet je ken me er niet bij voorstellen dat ze zo iets hebben gedaan... Snap je

Ben je nu zelf onder invloed ofzo??
Das al de 2de x dat je het zegt.....

Als je 22 bent,moet je dit toch onderhand wel kunnen vatten of niet??
Waarschuw beheerder
Zo zijn ze niet, Ze waren onderinvloet van drugs en drank. Dus das geen smoes maar ik weet 100% zeker dat drugs mensen op dat moment verandert?

Maar wat wil je nou met dit bericht dat iedereen zegt agossie hoop dat ze snel vrij komen?
Als je niet met drank of drugs om kan gaan moet je er geen gebruik van maken PVD word er helemaal agressief van maar dat is ook geen reden om dat op jou af te reageren dus doe ik ook niet!! :/

Je bent een pannenkoek

En sterkte voor de mensen die moeten leven met het verdriet dat die gasten hun hebben aangedaan!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ja fijn dat je ut nu weet...maar als ze bij je over de vloer kome elk weekend zal je heus wel mee hebbe gkrege dat ze dit van plan waren...omdat ut ze gevraagd werd...ze zijn zwaar zielig...

Naar mijn idee ben je dan nog medeplichtig ook, en jij dit alles maar fijn op een PF FORUM zetten!Wat verwacht je nou van ons? Medelijden?

Waarschuw beheerder
donateur
Jezus! waarom bestaat de doodstraf niet meer in nederland, want dat is wat ze verdienen!
Artiest D-tail
Waarschuw beheerder
donateur
IDD. invoeren de doodstraf!!

voor zoiets is geen passende straf, de doodstraf komt dan nog het meest dichtbij.
Waarschuw beheerder
donateur
Zo hallo hé!
Te ziek voor woorden gewoon!

Dat die jongens dat hebben gedaan is al erg genoeg, maar dat jij hun nog gaat lopen verdedigen terwijl er kleine kinderen om het leven zijn gekomen door hun...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ja waarschijnlijk verwacht ze dat wel van ons...ze is gewoon blind en heeft een bord voor haar kop

Waarschuw beheerder
En jij hun missen????
Vriendschap is een illusie meisje!
Hoe oud ben je nou helemaal dat je dat nog niet door hebt.
Je werd zeker door ze geneukt of niet?

Als ik had geweten dat 1 van mijn vrienden zoiets had gedaan, had ik m eigenhandig afgemaakt.

hier sluit ik mij bij aan... inderdaad....

Waarschuw beheerder
Een jongen van 8 en een van 14 jaar kwamen in de vuurzee om. De vader en moeder van de kinderen raakten gewond en liggen nog in het ziekenhuis.

dit is te ongelooflijk voor woorden. en daar ga jij mee om? met dat stelletje randebielen?
en je wil ze nog verdedigen ook? en je mist ze? :O :O :O wat ben je voor gek!!!
ze zijn jou dan vergeten om ook op te pakken.
jij hoord bij die gekken, en diend nooit meer losgelaten te worden. misschien word t dan nog es wat met deze wereld. stappen ondernemen tegen dit soort lui.
bah.. schaam me bijna voor me medemens.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik blijf erbij dat ze gewoon werd geneukt door die gozers en dat ze nu een pik mist :yes:

Waarschuw beheerder
En je meent alles wat je zegt nog serieus ook :S :X

Gheghe Evil Pussy, ik sluit me er ook bij aan :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur

Inderdaad.
Waarschuw beheerder
idd... dat jij nog durft te zeggen En sterkte voor hun....
je ben gek!!!
laat je nakijken man...

dit is echt niet gezond serieus...
Je ""zogenaamde goeie" vrienden hebben 2 kinderen vermoord
en dan wil jij ze nog verdedigen?
echt he waar gaat dit heen tegewoordig :S

Waarschuw beheerder
Ik heb hier geen woorden voor , die zogenaamde vrienden van jou zijn echt zielig.

Ik ben zelf moeder en ik moet er niet aan denken om mijn kind voor mijn hele leven kwijt te zijn...
Waarschuw beheerder
donateur
[img]http://www.2symbols.com/thetalk/html/emoticons/clap.gif[/img]

Voor de domste gedachtenkronkels ooit

Waarschuw beheerder
:yes: ben t met het bovenstaande eens met alles eigenlijk wel, ik hoor ook een hoop dingen waarvan ik denk hmm oke.. maar moord en brandstichting sorry hoor!Ik kan me enigzinds voorstellen dat als een vriend(in) van je vermoord,verkracht of what ever is je diegene afmaakt!!!! maar zomaar omdat iemand lastig gevallen werd...:no: als je dan zelf wat wilt doen sla hem dan op zn bek!
En het dan nog op partyflock zetten ook , waar zit je verstand? als je dat uberhaupt nog heb...

Waarschuw beheerder
ik zeg nog een ding.....

Deze twee zijn me vrienden ja..
Wat ze gedaan hebben ken ik me niet voorstellen dat ze dat hebben gedaan... en wat ze hebben gedaan kan ik me zo kwaat maken... Natuurlijk zijn ze idioot stom geweest ,

Maar toch mis ik die 2 waar ik altyd mee om ga en die straf wat ze krijgen is eigen schult als ik wisten dat ze dat gingen doe had ik er wat van gezegt en gedaan

Zo iets kan ik niet verwerken ik sta voor de familie en hun..

Waarschuw beheerder
dit is te gek voor woorden !!!!!
en jij opent daar een topic over omdat je ze zo gaat missen :@
rot toch op man ik hoop dat ze voor de rest van hun leven de bak ingaan.
en dan zeggen dat het aan de drugs lag ja daaaaaaaaaag :/

Waarschuw beheerder
Ben blij dat ik niet in haar 'vrienden'lijst sta..
Waarschuw beheerder
donateur
Maar toch mis ik die 2 waar ik altyd mee om ga en die straf wat ze krijgen is eigen schult als ik wisten dat ze dat gingen doe had ik er wat van gezegt en gedaan

Hoe kan je mensen missen die je nooit maar dan ook nooit van je leven meer wil kennen... wake up, dit is de toekomst!
Waarschuw beheerder
donateur
Doordat je zegt dat je ze mist lijkt het bijna alsof je het goedkeurd wat ze hebben gedaan.

Dat je nog voor hun klaar staat :s

That's pretty sick right there missy.

Waarschuw beheerder
als t mijn zoontje was die omgekomen was door hun achterlijke onmenselijke gedrag, dan had jij die (nep)vrienden van je NOOIT meer terug gezien. voor zulke gasten is maar een plek goed genoeg, en das onder de grond tussen de wurmen. dan had je ze pas kunnen missen.

Waarschuw beheerder
En het dan nog op partyflock zetten ook , waar zit je verstand? ja dit is moeilijk.... weet je en ik weet hoe julie er over denken ... Weet niet of ik contackt met hun moet houden omdat me vrienden zijn... maar ik weet dat ze zo stoms nooit wouden doen?? snap het niet
Waarschuw beheerder
Waar zit je verstand man!! zulke vrienden wil je toch niet?

:nee:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Even een vraag aan alle ( andere ) wijsneuzen hier, Hoeveel van jullie is het overkomen dat een goede vriend van jou zoiets gedaan heeft ?

Weten jullie hoe je zou reageren ?

ik vraag het me af..

Het is in ieder geval geen goed idee om zoiets op partyflock neer te zetten.
Waarschuw beheerder
ik vindt het raar dat ze juist dat huis in de fik hebben gestoken, en nog wel met voorbedachte rade, ik bedoel je loopt niet altijd met een jerrycannetje benzine op zak.

rascisme :devil:

Waarschuw beheerder
als het mijn maten waren had ik benzine over hun heen gedondert en in de fik gestoken.

te ziek voor woorden dit
Waarschuw beheerder
donateur
Weet niet of ik contackt met hun moet houden omdat me vrienden zijn... maar ik weet dat ze zo stoms nooit wouden doen?? snap het niet

Tering zeg.

Het is gebeurd toch? Ze hebben het op hun naam staan nu. Lekker boeiend of ze het wel of niet wilden doen.. Het is gebeurd!

v a l t - n o o i t - m e e r - g o e d - t e - p r a t e n
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
maar ik weet dat ze zo stoms nooit wouden doen?? snap het niet

nou dan ken je ze toch minder goed dan je dacht, want ze hebben t wel gedaan.
tering wat ken ik me hier kwaad om maken .
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Deze twee zijn me vrienden ja..
Wat ze gedaan hebben ken ik me niet voorstellen dat ze dat hebben gedaan... en wat ze hebben gedaan kan ik me zo kwaat maken... Natuurlijk zijn ze idioot stom geweest ,

maar ik weet dat ze zo stoms nooit wouden doen?? snap het niet

nee het zijn natuurlijk O:)

blijkbaar wilden ze het wel anders hadden ze het niet gedaan, sneue mannetjes

drugs = geen excuus

Waarschuw beheerder
je weet niet of je contact moet houden ????
Moet je daar nou nog serieus over nadenken ???
Ik ben het met evil eens jij werd duidelijk geneukt door 1 van die 2 of door allebei :yes:

Waarschuw beheerder
v a l t n o o i t m e e r g o e d t e p r a t e n

Klopt ook geen excuses van "onder invloed" van.... O:)
Waarschuw beheerder
donateur
®otterdam ®ecords 20 augustus 2004 18:39
Even een vraag aan alle ( andere ) wijsneuzen hier, Hoeveel van jullie is het overkomen dat een goede vriend van jou zoiets gedaan heeft ?

Als ik hoorde dat mijn vrienden een plan zaten te maken om een huis in de fik te steken, dan heb je 3 optie's

-Je doet mee
-Je doet niks (zwijgt, en je doet dus gewoon mee, en bent ook een moordenaar)
-Je zorgt dat ze het niet doen.

Makkelijke keuze toch

Waarschuw beheerder
ow en RR als je het graag wil weten ik heb het idd meegemaakt en geloof maar dat als hij vrijkomt ik hem nooit en dan ook echt nooit meer aankijk....
Waarschuw beheerder
donateur
-Je doet mee
-Je doet niks (zwijgt, en je doet dus gewoon mee, en bent ook een moordenaar)
-Je zorgt dat ze het niet doen.

Lijkt me idd duidelijke keuze
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hulpverleners hadden geen schijn van kans om de kinderen te redden, verklaarde een brandweerwoordvoerder. Om 1.40 uur in de nacht van zaterdag op zondag kwam de melding van de brand binnen, vijf minuten later arriveerden de eerste brandweerlieden. De kinderen waren toen waarschijnlijk al overleden.

en als je dit alleen al leest, dan denk je nog steeds serieus of je erover twijfeld om contact te houden??? jij bent echt te stom voor woorden. een gevoelloos kreng.
Waarschuw beheerder
:/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Maar ik bedoelde eigenlijk dr na Damien als je het gehoort hebt.

stel je is voor dat een van je maten zoiets gedaan zou hebben.

kan het me niet eens voorstellen :S
Waarschuw beheerder
donateur

Ik heb de vader van mijn dochter ook bijna 4 jaar lang altijd de hand boven het hoofd gehouden, wat hij ook deed.
Nu sla ik mezelf voor mn kop daarom, maar ik weet dus wel hoe het is om verschrikkelijke dingen goed te praten voor iemand waar je van houdt.
Al heeft hij nooit zoiets gedaan, maar ik weet hoe het is als iemand die je kent vreselijke dingen doet :yes: en jij daarna de schone schijn moet ophouden.

Van vrienden weet ik ook bepaalde dingen die voor mij echt net op het randje zijn, maar als zij over die grens gaan zal ik hun nooit de hand boven het hoofd houden.
En ze missen en contact met ze willen houden??? NOOIT
Als ze zoiets ziekelijks doen? Nee sorry, dat gaat te ver voor mij
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Je doet net alsof het een ongelukje was!!!

Sterkte voor hen: Me reet!! :@
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Je doet net alsof het een ongelukje was!!!

Sterkte voor hen: Me reet!!

idd :@

sterkte voor de nabestaanden van die 2 kereltjes, die hebben geen keus meer nu die hoeven nie meer na te denken over contact houden of niet, die zullen hun A L T I J D moeten missen !!!
Denk daar maar eens over na....
Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat ze het nou wel snapt :)

of heeft iemand nog iets nuttigs toe te voegen ?
Waarschuw beheerder
Ban Slotje?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja idd mooie reactie :s

wat doe jij in je vrije tijd ???
nou glazen kapot slaan op iemands hoofd :s

Waarschuw beheerder
Ze spoort zelf ook niet helemaal.

Dat was al duidelijk bij de meeste denk ik
Waarschuw beheerder
donateur
Ik citeer:
hey wendytje waarom was die vinger er byna af dan??
Vatoslocos love "s Frankie 28 januari 2004 17:09
Nou door paar ruzies.. Had een andere stom wijf glas na mijn vriendin gegooit? door haar stomme actie..heb ik een glad.. kapot geslagen op haar gezicht!Toen zat er een stuk glas in me vinger scheelde weinig of ie lag er af?