Partyflock

Forumonderwerp · 700398
2744x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Vorige week zondag (a'vond) Zijn mijn beste maatjes opgepakt... Voor brandstichting en moord.. Zo zijn ze niet, Ze waren onderinvloet van drugs en drank. Dus das geen smoes maar ik weet 100% zeker dat drugs mensen op dat moment verandert? (vooral als je lef hebt)
Bijdeze ik zal ze missen.

Weet niet zeker hoe lang ze de cel in gaan.. Das nog niet bekend maar ken wel lang zijn ....

(k) En sterkte voor hun....

Waarschuw beheerder
En nu het hele verhaal?
Waarschuw beheerder
:O moord

:no:

geen excuus voor hoe dronken of onder invloed van drugs je dan ook bent :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Je bedoelt zal??

Zo dicht zitten de L en de G toch niet bij elkaar? :vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
typisch geval van eigen schuld dikke bult.. dan moet je maar niet an de drugs gaan.

Sorry klinkt hard maar is wel zo
Waarschuw beheerder
donateur
Lekker excuus :S

Waarschuw beheerder
typisch geval van eigen schuld dikke bult.. dan moet je maar niet an de drugs gaan.

Helemaal mee eens :yes:
Waarschuw beheerder
Geen excuus!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Je bent verslaaft geweest en je moet afkikken wedden dat dat moeilijk is?

Waarschuw beheerder
geen excuus

Waarschuw beheerder
Drugs is geen excuus..

Waarschuw beheerder
donateur
laat je dan opnemen in een afkickkliniek, dan kan je ook niet naar de drugs grijpen en onschuldige mensen gaan vermoorden met je strakke harses

Waarschuw beheerder
Je wil ons toch niet wijs maken dat drugs, moord kan rechtvaardigen? Vertel nu eens wat ze hebben gedaan verder.

Waarschuw beheerder
Drugs is geen excuus..

Weet ik maar ze waren nooit 100% ze eigen Anders hadden ze het nooit gedaan

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb iemand vermoord

-Waarom?

Omdat ik drugs op had

-O dan is het wel goed

:/

Waarschuw beheerder
Leuke vrienden heb je :S

Waarschuw beheerder
Inderdaad Drugs of drank is zeker géén ecxuus!
Dan moet je er met je jatten vanaf blijven.

Waarschuw beheerder
donateur
Zijn dat die gasten die wat in de brievnbus hebben gegooid bij dat gezin?

Waarschuw beheerder
donateur
Toppertje van die gasten hoor (Y) aan de drugs gaan zodat je een paar leuke uurtjes hebben en ondertussen ervoor zorgen dat er nou weet ik hoeveel mensen zijn die hun zoon/broer/tante/opa/moeder of weet ik wie moeten missen omdat 2 van die kutmogolen diegene hebben vermoord

Echt toppertje (Y)(Y) Ik ben trots op ze !!
Waarschuw beheerder
Must be a joke..

Waarschuw beheerder
donateur
deze dus
EINDHOVEN - De politie heeft zondagavond twee mannen aangehouden op verdenking van betrokkenheid bij de brand in een woning waarbij twee kinderen omkwamen. De brand woedde in de nacht van zaterdag op zondag aan de Jan Hollanderstraat in Eindhoven.

Bekijk video:
Modem/ Breedband

Een jongen van 8 en een van 14 jaar kwamen in de vuurzee om. De vader en moeder van de kinderen raakten gewond en liggen nog in het ziekenhuis.

De verdachten zijn 23 en 31 jaar oud en komen beiden uit Eindhoven. Over een eventuele bekentenis wilde de politie maandag niets zeggen. Het is ook nog onbekend wanneer de mannen worden voorgeleid aan de rechter-commissaris.

Motieven

Het getroffen gezin is van Turkse afkomst. De politie houdt nog alle mogelijke motieven open, ook racistische. De politie heeft het rechercheteam dat de zaak onderzoekt, uitgebreid van vijftien naar 25 personen.

Benzine

Uit onderzoek werd duidelijk dat de brand is aangestoken, aldus een politiewoordvoerder maandag. Later op de dag maakte de politie bekend dat de woning is aangestoken met hulp van een brandbare vloeistof, vermoedelijk benzine, die door de brievenbus het huis is binnengegooid.

Hulpverleners hadden geen schijn van kans om de kinderen te redden, verklaarde een brandweerwoordvoerder. Om 1.40 uur in de nacht van zaterdag op zondag kwam de melding van de brand binnen, vijf minuten later arriveerden de eerste brandweerlieden. De kinderen waren toen waarschijnlijk al overleden.

Stille tocht

De directeur van De Kameleon, de school waar de kinderen op zaten, kondigde maandag aan dat er woensdag om 15.00 uur een stille tocht plaatsvindt. Die vertrekt vanaf het schoolplein aan de Bennekelstraat.

Van mij mogen ze branden in de hel!
Waarschuw beheerder
donateur
Haha, en je gaat ze nog zitten te verdedigen ook???

Hoeveel je ook veranderd door drugs/drank, het blijft altijd je eigen persoonlijkheid, alleen het kan een paar remmen weghalen.

Dus ehh, als hij nu iemand vermoord onder invloed, betekend dat hij als hij niet onder invloed was, het bijna had gedaan. Dus dan ben je net zo achterlijk.

En ehh, je gaat ze toch niet zitten te verdedigen?? Of heb je momenteel ook drugs/drank op, anders kun je toch wel logisch nagaan dat je ze niet meer hoeft te steune?

Waarschuw beheerder
sterkte voor hun???:S:S:S

eerder sterkte voor de familie van de slachtoffers zul je bedoelen!!
Waarschuw beheerder
donateur
Hmm,en nu lees ik ook nog is dat ze kinderen hebben vermoord???

En ehh, jij gaat ze zitten verdedigen, stupid girl, genoeg blijven gebruiken, misschien beland je nog wel is op hetzelfde punt als hun.

Waarschuw beheerder
donateur
jeesus heey.. 2 kinderen?? en jij gaat je vriendjes zitten verdedigen??
Als het mijn vrienden waren geweest had ik ze persoonlijk helemaal doodgeschopt

Waarschuw beheerder
donateur
Ja tenminste,ik denk dat het over die zaak gaat,ik weet het niet zeker!
Brandstichting,moord en Eindhoven en op zondag opgepakt,het komt wel allemaal overeen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
kinderen nog wel :|

:kotssmilie:
Waarschuw beheerder
donateur
Vatoslocos love "s Frankie 20 augustus 2004 17:45
Dus das geen smoes maar ik weet 100% zeker dat drugs mensen op dat moment verandert? (vooral als je lef hebt)

Vooral dat zinnetje er achteraan, vooral als je lef heb.

Dus het was nog is een actie om stoer te doen ook????

Waarschuw beheerder
ja ze zijn heel snel omgelult maar zo zijn ze niet

Waarschuw beheerder
..::GUPCORE::..

ja dat is dat verhaal..

Waarschuw beheerder
donateur
ja ze zijn heel snel omgelult maar zo zijn ze niet

Zo zijn ze niet??

Sorry hoor ,maar ook al hadden ze drugs op.. jen moet wel een heel erge ziekelijke geest hebben om zoeits te kunnen doen :@

Waarschuw beheerder
Lekkere vrienden dan
maar sterkte, ik weet hoe het is als iemand die je goed kent een tijd vast zal zitten.
Waarschuw beheerder
ik vind het maar triest hoor, wat er de laatste tijd allemaal gebeurd!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Als ik zulke vrienden had, ging ik me is heel goed afvragen wat er mis is met mezelf dat ik zulke vrienden heb.

Waarschuw beheerder
he 1 die mee denkt..

Waarschuw beheerder
donateur
Als ik zulke vrienden had, ging ik me is heel goed afvragen wat er mis is met mezelf dat ik zulke vrienden heb.

Zelf misschien net zo'n zieke geest??
Waarschuw beheerder
donateur
ik ga hier maar niet serieus op in..
want dat is nie goed voor me bloeddruk!
Waarschuw beheerder
donateur
Je bedoelt, 1 iemand die met je meeleeft, iedereen hier denkt met je mee, alleen iedereen denkt gelukkig iets helderder dan jou

Waarschuw beheerder
Als ik zulke vrienden had, ging ik me is heel goed afvragen wat er mis is met mezelf dat ik zulke vrienden heb?????

Gaat nergens over ze zijn juist goed voor hun eigen vrienden,,,

Waarschuw beheerder
he 1 die mee denkt..

Pardon? Alsof de rest onzin uit zit te kramen?

[ :@ Waar is de kotssmiley als je hem nodig hebt? :@ ]

Waarschuw beheerder
donateur
echt triest dat je hier een topic over heb geopend...je had beter een topic kunnen openen voor die kinderen...echt triest als je zoiets gaat doen en ut maakt nie uit hoe zeer ze onder invloed waren van drugs en alcohol....ik hoop echt dat ze je vriende levenslang opsluiten...in ieder geval voor de ouders van de 2 kinderen...juist hun hebbe steun nodig NIET die vriende van jou
Waarschuw beheerder
donateur
En sterkte voor hun....

Helemaal geen sterkte, hier is geen excuus voor.. door hun stomme 'experimentjes' met drugs en alcohol zijn er 2 kinderen omgekomen, dat is nooit meer goed te praten.

Zo zijn ze niet

Nee dat blijkt.

Vreselijk dit..

Waarschuw beheerder
nou ja zeg

die 2 waren elke weekend bij ons.... Nu niet meer das gewoon KUT

Waarschuw beheerder
Gaat nergens over ze zijn juist goed voor hun eigen vrienden,,,

Ja hoor, alleen aan jullie zelf denken en de rest kan stikken? *pukes*

Waarschuw beheerder
2 kinderen omgekomen, ja Dat was hun bedoeling ook nooit geweest...
Waarschuw beheerder
donateur

Kun je misschien beetje voorstellen hoe de familie van de slachtoffers zich voelt :/

Waarschuw beheerder
ja weet het

Waarschuw beheerder
verwijderd, en wat als 2 mensen dat bij jouw familie hadden gedaan? Hoe had je dan gereageerd?

Waarschuw beheerder
donateur

Weet je wat godverdomme pas kut is!!! dat er nu 2 mensen zijn die hun kinderen niet meer hebben omdat die achterlijke debielen van vrienden van jou zo'n ontzettend stoere actie uitgehaald hebben!! DAT IS PAS KUT!! :@:@:@:@

Zo en ik heb gesprokenO:)

Waarschuw beheerder
zou mijn kindere zijn...

Maar hun zijn zo niet

Waarschuw beheerder
jij zal je vrienden missen?!

die ouders/familie moeten voor hun hele leven die kinderen missen!