Partyflock

Forumonderwerp · 696745
2 volgers · 45396x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Wie doet er mee wedstrijdje afvallen?

:P B)
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
Hoe kom je aan die cijfers poesj?

Van een site :o

Gezondafvallen.nl ofzo :o
Waarschuw beheerder
donateur
Ik stem voor die site :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik doe mee (Y)
Wil geen kilo's kwijt maar wel centimeters :)
weeg 59 kilo en ben 1.66. Prima gewicht dus, alleen de zwembandjes eraf trainen :)
Waarschuw beheerder
donateur
Weet je waar ik zin in heb :9

Oliebollen :kwijl: :D hahaha

Waarschuw beheerder
donateur
oliebollen zijn dodelijk ;)
Waarschuw beheerder
donateur
He getver..echt niet dat ik daar zin in heb!
Waarschuw beheerder
donateur
Olliebollen van mn buurman zijn echt :kwijl::kwijl::kwijl::kwijl::kwijl::kwijl::kwijl::­kwijl::kwijl::kwijl::kwijl::kwijl::kwijl::kwijl::k­wijl::kwijl: :9 :jaja:

Volgende maand weer :9
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ja idd
Ik heb het net ff opgezocht en 58 kilo is voor mijn lengte een gezond gewicht dus ik ga voor de 58

En hoelang ben je??
Waarschuw beheerder
donateur
1.77
Waarschuw beheerder
donateur
Mijn paps maakt ze zelf.. Heeeerlijk hoor, maar na járen en járen tientallen van die dingen wegvreten kan ik ze niet meer zien ;)
Waarschuw beheerder
donateur
ehmmm! dat was tegen jou treasure:D
Waarschuw beheerder
donateur
In dat geval: Leer lezen!
Waarschuw beheerder
donateur
je hebt geen idee hoe belangrijk het is om vaak te eten als je wil afvallen...je word er niet vet van want je eet alleen de nodige stoffen en de rest van de tijd verbrand je vet!

en dit is wel een dieet voor mensen die trainen he! dat zie je aan het trainingsschema wat erbij hoort! lezen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ok als je uitleg nodig hebt: Er staat wat MIJN patroon is! Ik eet al vanaf dat ik kind ben erg weinig, ik heb ook een ziekte gehad waardoor ik niet veel kán eten nu. Dus wat ik hierboven beschrijf is het maximale wat ik wegkrijg op een dag, voor mij is het zelfs veel. Als ik zou eten als ik honger heb betekend dat dat ik alleen 's middags een mandarijntje eet en 's avonds normaal. Ik doe hard m'n best daar tóch meer van te maken en dat zo te houden!

Dus ik geloof best wat je er neerzet, maar lees voor je wat schrijft. Dit ging over MIJ, en jij kan niet bepalen hoe mijn lichaam werkt!
Waarschuw beheerder
donateur
Tijd voor een stukje fruit :P
Waarschuw beheerder
donateur
JAaaaaa maar ik heb het over mensen die willen afvallen jij ziet er niet uit alsof je wil afvallen :/

train je wel dan?
Waarschuw beheerder
donateur
Nou ik kan er wel niet zo uitzien maar ik ben er toch echt wel hard mee bezig ja, en al 4 kilo kwijt ook!

En ja, ik train wel. Nu 2x per week, binnenkort weer 4x..
Waarschuw beheerder
donateur
als je echt wil afvallen...of strakker wil worden dan moet je ook krachttraining erbij doen sowieso half uurtje per keer! dat vergeten veel vrouwen...niet iedereen hoor mmisschien doe jij het wel :-)

Waarschuw beheerder
donateur
je moet in ieder geval niet naar de VS gaan, want daar BLIJF je eten... :S

(ik ben in 11 dagen 2 kilo aangekomen en ik had t juist zo rustig aangedaan met eten enzo! :( )
Waarschuw beheerder
donateur
Ik doe alleen maar krachttraining bij fitness, lopen e.d. doe ik buiten! Maar goed, je hebt 't dus niet tegen mij!

DSW dat had ik je ook kunnen zeggen hahaha!
Waarschuw beheerder
donateur
cardio op een apparaat is heel andders dan buiten enzo! effectiever vind ik...
Waarschuw beheerder
donateur
Nou ja zullen we het er maar op houden dat ik doe wat ik zélf vind werken?
Waarschuw beheerder
donateur
daarom zei ik ook vind ik ;) ik doe nooit cardio! is wel nodig maar heb er geen zin in! :S is mij teveel gedoe...;-)

Waarschuw beheerder
Ik ben in 1x uit het niets 5 kilo lichter, dus vind dat ik nu ook wel aan een wedstrijdje mee mag doen b)

Waarschuw beheerder
donateur
Gisteren gesport en vanavond weer! Niets gesnoept gisteren en veel water gedronken! :D

Moet zeggen dat dit topicje best motiveert! echt leuk!
(F)
Waarschuw beheerder
donateur
Na de borstvoeding heb je ook hangtieten

Zo jij bent echt grappig Niet iedereen heeft dezelfde kwalen als je moeder

Hoorde afgelopen weekend van mijn tante dat ze voor de zwangerschap cup B had, met de borstvoeding had ze DD :o en na de borstvoding had ze cup A :o

maja bij mijn moeder zijn ze groot gebleven

Ik moet maar snel zwanger worden 8)

Waarschuw beheerder
donateur
:)

Waarschuw beheerder
Goedzo!