Partyflock

Forumonderwerp · 696745
2 volgers · 45369x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Wie doet er mee wedstrijdje afvallen?

:P B)
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
Kben ook weer een kilo kwijt :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
ja daaaaaag :[ er blijft niets meer van jou over ;) Ben jaloers op jou :@

(F)

Werkzaam bij Rage-Online
Waarschuw beheerder
ik ga hier niet aan mee doen :no:

blijft er niks van me over :|

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb gister weer op de weegschaal gestaan, en ik weeg nog steeds hetzelfde als vorige week (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Ehhh er is een kilo af, mijn gok: donderdag zit ie er weer bij. Dus das geen echte :9

Er gaat verdorie NIKS meer af :'( Ik lijn me de tyfus en 't werkt niet..... GIL
Waarschuw beheerder
donateur
ja daaaaaag er blijft niets meer van jou over Ben jaloers op jou

Whahaha mafding :P

Overdrijven is ook een vak ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Nee 't is gewoon zo, jij blijft maar afvallen. :@

8)

Waarschuw beheerder
donateur
Nee 't is gewoon zo, jij blijft maar afvallen

ja idd en ik niet :@

*stamp stamp mopper mopper*
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben inmiddels 8 kilo kwijt B)
(sinds augustus)

Dacht dat dat alles was wat eraf moest maar die stomme blubberbuik hangt er nog steeds! :[
(ja natuurlijk minder dan eerst maar toch..)

Dus ik denk nog 3 kilo en dan ben ik tevreden :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Nee 't is gewoon zo, jij blijft maar afvallen.

Ook niet meer zo snel hoor :o

In Januari ga ik weer met een dieetje beginnen een maandje ofzo streef gewicht is verlaagd van 60 naar 55 :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
:vaag:

kzeg maar zo kzeg maar niks...

sommige mensen zijn nooit tevreden ;P

aranka (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben inmiddels 8 kilo kwijt
(sinds augustus)

:o :O daaaag aranka echt?!!? ik heb je wel eens op feesten gezien (jaja I know who you are ;d ;) ) en volgens mij is dat echt heeel veel voor jou! Nou petje af hoor! Hoe heb je dat precies gedaan als ik even vragen mag? :D

Poesj, ik doe met je mee ik wil ook 55 wegen.. volgens mij was ik 17 ofzo toen ik dat voor het laatst woog maar ok!

*edit* dat betekent dus nog 8 kilo eraf..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Mijn streefgewicht is 52..Whaha nee gekheid, das niks met mijn lengte. 59 zou ik wel geil vinden maar ook dat wordt niks, hoe hard ik ook probeer! Dan lijd ik overigens ook aan zwaar ondergewicht, ook niet gezond.

Waarschuw beheerder
donateur
idd doe maar niet tam, t moet ook nog gezond blijven he? ;)

ik ga ook niet zo hard als ik zou willen mjah, tis ook belangrijk om alle juiste voedingsstoffen binnen te krijgen (Y) dan maar wat minder snel :)
Waarschuw beheerder
donateur
Tja 1.84 (ik heb gemeten, 1 fucking 84 ben ik :| ) en 52 kilo is niet zo mooi he O:)

Nee als ik serieus kon wegen wat ik wilde zou ik 62 willen wegen. 59 klinkt alleen mooier ofzo :/ Mijn streven is 65 nu..kijken of 't lukt! Ik zit namelijk weer es vast op de 68. Van 72 naar dit ging redelijk easy (ok niet snoepen, alleen maar water drinken, meer bewegen etc. maar 't lukte tenminste) maar nu zit ik vast..écht vast!

Hoop 1 januari 66 te wegen..dan ben ik al tevreden!

Waarschuw beheerder
donateur
dat gaat je vast wel lukken meis :)

jammer dat ik je zaterdag niet heb gezien :(
Waarschuw beheerder
donateur
Ik hoop 't!!

Nee inderdaad maar smsen werkte echt voor geen meter!!! En toen jij smste liep ik al bij de bus :(

Waarschuw beheerder
donateur
dat is toch een mooi gewicht treasure!

Ik ben 1.62 en weeg 63...
Moet nu echt eens van die dikke hoela af :@
Waarschuw beheerder
donateur
Sport jij veel ofzo dan Ireen? Want ik heb es ff je foto's bekeken (sorry :P) en volgens mij ben jij helemaal niet dik!! Terwijl je in verhouding veel zwaarder zou zijn dan ik zeg maar, en aan de foto's te zien ben jij slanker.. Niet dat ik mezelf nou moddervet vind voor we dat weer krijgen :p maar toch..

Waarschuw beheerder
donateur
ehmm :$ nee ik sport zeg maar niet :$:$ na ja 1 of hooguit 2 uur in de week Pilates..

hihi ik heb net ook jouw foto's bekeken en dacht ook gelijk, ja maak jij je even lekker druk om niets :D:D

Ok nou laten we het er dan maar bij laten dat we allebei gewoon enorm lekker én perfect zijn! :D:D

(F)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
daaaag aranka echt?!!? ik heb je wel eens op feesten gezien (jaja I know who you are ) en volgens mij is dat echt heeel veel voor jou! Nou petje af hoor! Hoe heb je dat precies gedaan als ik even vragen mag?

Ja het lijkt veel als je dat zo ziet staan, maar in feite valt het echt mee.
Ik heb nog steeds overal rolletjes en je kunt mijn ribben nog lang niet tellen ;)

Ik woog dus 58 kilo en ben maar 1.66m en ik werd steeds vaker als 'mollig' omschreven. Daar baalde ik van.
Nam me ook al jaaaaren voor om "deze zomer écht.." je kent dat wel.. maar het lekkere eten bleef lokken.
Tot ik besloot dat ik mezelf echt smerig vond en het dus echt tijd werd om er wat aan te doen.
Nu was dat eigenlijk niet eens zó moeilijk want ik ben gewoon een slechte eter. Ik at veel en vet en ook bijna elke avond wel chips of snoep ofzo en niet eentje maar gelijk de hele zak/doos/rol.
Ik drink tegenwoordig bijna alleen nog maar water, eet minder en minder vet en bijna nooit meer 's avonds.

Beetje meer beweging erbij en zie hier het resultaat :D

Waarschuw beheerder
donateur
Ik woog dus 58 kilo en ben maar 1.66m en ik werd steeds vaker als 'mollig' omschreven. Daar baalde ik van

ehmmm bedankt... je maakt me bijna aan het huilen door deze zin :c ;) (kijk maar in mn post hierboven naar mijn "verhoudingen") haha nee hoor ;)

Ik vind het echt heel goed van je, en je ribben tellen lijkt me nou ook niet echt de bedoeling laat staan sexy ;) Je ziet er harstikke goed uit!

*wat zijn we allemaal lief voor elkaar* :D
Waarschuw beheerder
donateur
Love peace 'n harmony (L) haha!!

Stom he, dat wij vrouwen "jaloers" kunnen zijn op elkaar...en onzelf zo dik zien (of dun) terwijl de ander je dan juist niet dik of dun vind :/

Waarschuw beheerder
donateur
paar weken geleden pakte ik mijn winterjas van vorig jaar, nou ik verzoop erin :O

was raar, maar ook erg leuk :D meteen nieuwe jas gehaald :9
Waarschuw beheerder
donateur
Ik pas 2 x in me winterjas van vorig jaar :D

Waarschuw beheerder
donateur
ik pas net aan 1 x in mijn winterjas van vorig jaar :@
Waarschuw beheerder
donateur
Maar jij bent niet dik man :[

Waarschuw beheerder
donateur
nee dat zeg ik ook niet maar wel ietsjes pietsjes te zwaar en ben serieus jaloers op jullie doorzettingsvermogen..

(F)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik pas ehh.. Perfect in m'n winterjas van vorig jaar :/

Vorig jaar zat ie wat los op 1 plek, das over.. Maar das niet erg 8)
Waarschuw beheerder
donateur
nee dat zeg ik ook niet maar wel ietsjes pietsjes te zwaar en ben serieus jaloers op jullie doorzettingsvermogen..

Geef je zelf een schop onder je hol ;)

Waarschuw beheerder
donateur
wil jij het voor me doen :k

;)
Waarschuw beheerder
donateur
Tuurlijk 8)

Waarschuw beheerder
donateur
*bukt*
Waarschuw beheerder
donateur
ghehe...als je dieetje nodig hebt! ik heb ngo wel een! je moet ervoor zorgen dat je 6 keer per dag gaat eten! en daarbij niet veel eten maar net genoeg...dus om de 3 uur zodat je stofwisseling hoger gaat en je vet begint te verbranden! GEEN SNOEP EN ANDERE DINGEN MEER...vis is heel goed voor je daar zitten goede vetten in!

09:00: 30 g brinta met magere melk bij

11:30: 2 broodjes

14:00: 2 broodjes

16:30: 2 broodjes

19:00: warm eten

20:00: training…

22:00: wat rijst (liefst zilvervlies) met wat kip

Broodbeleg: kipfilet, kalkoenfilet, rundrookvlees, 20 + kaas, jam zonder suiker(ff zoeken in supermarkt) moet je zelf ff variëren anders is de lol er snel af ;-)

Warm eten: aardappelen of rijst met groente en mager vlees(kip, kalkoen mager rundvlees, tartaar. GEEN VARKENSVLEES!!!)

Veel water drinken: ongeveer 2 tot 3 liter per dag…

ma: 30 minuten cardio borst triceps
di: 30 minuten cardio rug en biceps
wo:rust
do: 30 minuten cardio schouders en biceps
vr: 30 minuten cardio benen (daarna van 9 tot 6 uur snachts stampee)
za: rust(nou ja rust stampeeeeeeeeeeeeeeeeee)
zo: rust…(ja dan echt rust ja!)
Waarschuw beheerder
donateur
Als ik ga eten wat jij hierboven beschrijft geef ik mezelf 2 maanden. En dan ben ik MODDERvet!!!

Mijn patroon:

7.00 's ochtends bakje vla of yoghurt
10.00 2 mandarijntjes
12.30 1 broodje
15.00 2 kiwi's
17.30 warm eten
(verdeeld over de dag een halve komkommer in plakjes :9 )

En na 19u eet ik niet meer, slecht voor je verbranding!

Per dag 2 liter water..

En sporten...

Waarschuw beheerder
ik wil er juist kilo's BIJ! ben circa 1.78 en weeg 64 kilo...dus dat is wel aan de ondergrens. Ik zou graag wat extra kilos hebben, nu kan je bij mij me ribbetjes tellen :S
Maar ik eet heel veel gezond en ook wel gewoon Marsen, Snickers, broodjes frikandel speciaal enz enz...
Maar als ik daar weer teveel van eet, kom ik niet aan, maar krijg ik alleen maar puisten (dan ben ik nog liever te dun :P)

Maarja..ik ben verder kerngezond dus zo erg is het niet

Mijn eetpatroon:

6.30 Grote bak Brinta en 2 grote bekers thee met 2x 4 klontjes suiker 8)
10.00 2 boterhammen met boter en kaas of ham of pindakaas + bakkie koffie of thee (met suiker uiteraard)
13.00 bakkie koffie of thee, 1 boterham + 1 of 2 marsen of snickers oid.
16.00 koekjes, veel thee met suiker
17.30 avondeten (vol bord groente, aardappelen en vlees+ jus)
20.00 koekjes, koffie met melk en suiker
21.30 douchen en naar bed
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Zo aan je foto's te zien zeg ik: minder drugs gebruiken 8)

Waarschuw beheerder
tja, maar daar ligt het niet aan hoor, want dat is 1x in de 2 maanden...dus zoveel invloed zal dat niet hebben denk ik

Waarschuw beheerder
Stoeipoes kijk je uit dat je niet te laag gaat, want later word het een verslaving en blijf je zakken.. Niet vergeten he!

Ik wil er nog 4 kwijt dan zit ik weer onder de 60
Waarschuw beheerder
donateur
alsof jij er van alles van weet :s Je moet trouwens niet elke keer 2 broodjes eten beter 1tje of gewoon zovel je op kan! nooit meer eten dan je op het moment op kan...
Waarschuw beheerder
donateur
Pffffff al die verdergewichtjes hier...
Kunnen jullie niet in februari ofzo nog een keer zon afvalrace doen??
Ik ben al eeeeh.... 17kg aangekomen door mijn zwangerschap.. Waarvan 12 van baby en 5 inhalen ondergewicht..
heb de weddenschap met mijn vriend dat ik na de borstvoeding binnen 6 maanden weer 64kg ga wegen... Ben benieuwd of t lukt...
Waarschuw beheerder
donateur
Was een grapje Jos ;)

Tegen wie heb jij het Preatorian?!

Fairytale -> Jij bent zo'n vrouw die er trots op moet zijn dat ze aankomt :yes:

Je hebt trouwens een supermooie buik, je draagt echt van voren! Mooi hoor *jaloers* (L)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ach ik zei t toch maar ff...voor de duidelijkheid :P
Waarschuw beheerder
donateur
Fairytale -> Jij bent zo'n vrouw die er trots op moet zijn dat ze aankomt

Eeeh... Nou, dat is nog discutabel.. Want ik ben er helemaal niet zo blij mee eigenlijk.. (dat ik zoveel aankom dus) Volgens de boekjes kom je tussen de 10-15kg aan, en ik zit al op 17...
Nou heeft de verloskundige heel schattig gezegt dat ik de eerste vijf niet mee moest rekenen omdat dat ondergewicht was, maar dat is natuurlijk ook onzin hahaha...

En idd, ik draag heel van voren, van de achterkant zie je mijn buik niet, gelukkig!! Anders word je écht tonnetje rond...

Maar, vanaf medio 2005 doe ik ook mee met een evt afvalrace hoor!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Stoeipoes kijk je uit dat je niet te laag gaat, want later word het een verslaving en blijf je zakken.. Niet vergeten he!

Ja idd
Ik heb het net ff opgezocht en 58 kilo is voor mijn lengte een gezond gewicht dus ik ga voor de 58 (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Maar, vanaf medio 2005 doe ik ook mee met een evt afvalrace hoor!!!

(Y)

Gaat je lukken dat weet ik zeker :jaja: (K)
Waarschuw beheerder
donateur
Fairytale ik kan me voorstellen dat je er niet al te blij mee bent ;)! Maar toch is zo'n klein wondertje het waard om aan te komen. Kan me ook wel weer goed voorstellen dat je dat er zo snel mogelijk weer af wilt hebben na de bevalling ;)

Poesj wat is gezond voor mij dan? :P (1.84 ben ik dus)
Waarschuw beheerder
donateur
63 kilo is gezond gewicht :jaja:
62 is te licht

Maar 66 kilo is ook gezond hoor liefje (L)
Waarschuw beheerder
donateur
ik kan me niet voorstellen dat dat klopt..
63kg voor iemand die tien centimeter langer is dan ik?
Ik woog 64kg bij 1.74 en ik had 5 kg ondergewicht volgens de dokter.... Hoe kom je aan die cijfers poesj?
Waarschuw beheerder
donateur
Whaha dus 62 mag niet? Nou ja 63 als streven dan maar B)

66 is gezond, de 68 die ik nu weeg ook. En de 72 die ik woog ook wel. Maar ik wil graag zo laag mogelijk maar wél gezond :9! 63 it is.. Nog 5 kilo te gaan!