Partyflock

Forumonderwerp · 696049
Leg het me eens uit?
Techno liefhebbers schreeuwen heel graag dat mensen die er niet van houden dom en/of onvolwassen zijn, dat je het moet BEGRIJPEN...
WTF is er te begrijpen aan techno??
WTF is er te begrijpen aan welke style dan ook??
Je houdt van een muziekstijl, of je houdt er niet van, en dat heeft te maken met smaak! niet met intelligentie, leeftijd, wat dan ook??
ik zie bijv. een trance liefhebber NOOIT neerkijken op andere stijlen??

Ik kijk nu alleen maar neer op Techno omdat er zo'n gigantisch bullshit verhaal omheen hangt, dat je het moet begrijpen, en er volwassen voor moet zijn enzo...
Als je zo "volwassen" en "intelligent" bent, heb je respect voor andere muziekstijlen :)

(dit topic is naar aanleiding van een ander topic, waarin ik een beetje de draak stak met techno en technoliefhebbers ;))

dus: leg het me uit... ik ben intelligent en volwassen genoeg om te begrijpen wat je zegt... trust me..

ehhmm geen idee..
Hardcore commercieel (tv en pruttel)
Trance commercieel (tv en pruttel)

uuuh techno heb ik gevoel van dat het een beetje de achterblijver is!

zo denk ik erover en dat die liefhebbers daarvaan er niet echt tegen kunnne :jaja:

hmzz...een conclusie die ik nog niet heb weten te trekken
als je neerkijkt op een andere stijl en denkt dat al het andere gaar is ben je gewoon een leeghoofd!!!

Je hebt trouwens ook wel veel hardcore liefhebbers die neerkijken andere stijlen en roepen dat dat allemaal kattepis is :yes: :jaja:
drunk, dat weet ik :)

maar dat zijn ook mensen met een IQ waar Bush nog om lacht...

we kunnen t natuurlijk ook over t HOLLAND geschreeuw hebben op hardcore feesten :)
daar zijn al genoeg topics over geweest, en ik beroep me op mijn vorige reply
we kunnen t natuurlijk ook over t HOLLAND geschreeuw hebben op hardcore feesten

Dan open je toch een nieuw topic!

Artiest Balbasaur
Deze gaat op volgen:D
Techno (en electro) is in tegenstelling tot bijv. hardcore of hardstyle veel invloedrijker. Het laat zijn sporen na in andere dance soorten. Techno beïnvloed hardstyle veel meer dan omgekeerd.
Maar of dat een reden is om zich arrogant te gedragen?...
Ik heb het je al duidelijk uitgelegd KRANKKOPF...

en dan hou je je dom en opent weer een topic hierover....

ik blijf niet bezig...gegroet ;)
Misschien ligt het hier wel aan: veel techno liefhebbers nemen hun muziek veel serieuzer dan de gemiddelde persoon. Dat komt weer tot uiting in hun replies en zijn ze ook sneller op hun teentjes getrapt.
Dat je voor een muziek soort gaat ok...

Maar waarom behandelen ze andere muziekstijlen ook niet met respect...
THAT * * GUY 1 augustus 2004 19:58
Ik heb het je al duidelijk uitgelegd KRANKKOPF...

en dan hou je je dom en opent weer een topic hierover....

ik blijf niet bezig...gegroet

de aanleiding van dit topic heeft gesproken...

je gaf geen uitleg, jij was degene die aan het huilen was dat je het moet begrijpen...

en jij bent ook degene die telkens eroverheen lult als ik over bijv. IDM begin :)

Het laat zijn sporen na in andere dance soorten

Is nog maar de vraag. Techno is niet zomaar een muzieksoort, het is een kenmerk (loopjes). Hiermee kun je hele nummers maken, maar je kunt het ook gewoon gebruiken in andere vormen van muziek. Maar dat zou zonder de officiele techno nummers ook wel gebeuren. Dus niet echt een reden om er trots ofzo op te zijn (wie vat me?)

Intelligent Dance Music
THAT * * GUY 1 augustus 2004 20:01
wtf is IDM?

I rest my case :respect:
Intelligent Dance Music...

en wat probeer je me daarmee duidelijk te maken?

(dit topic is naar aanleiding van een ander topic, waarin ik een beetje de draak stak met techno en technoliefhebbers)

need i say more? :x

vraag nog eens?
need i say more?

dat deed ik juist omdat techno'ers zich zo verheven voelen ;)

Artiest Dennis Hupla

en wat probeer je me daarmee duidelijk te maken?

You`re busted!
OF industrial dance music, de 1 noemt het zo, de ander zus
Techno is niet zomaar een muzieksoort, het is een kenmerk (loopjes)

Looptechno is dat, dat is niet alle techno.

Is nog maar de vraag.

Het is zelfs wel bekend dat veel hardcore DJ's lich laten inspireren door techno, het omgekeerde heb ik nog nooit gehoord...
ja hij zegt IDM tegen me....

wat moet ik daar dan uit halen??
Het is zelfs wel bekend dat veel hardcore DJ's lich laten inspireren door techno, het omgekeerde heb ik nog nooit gehoord...

ws. omdat ook de dj's zich te goed voelen voor iets anders...

Liam Howlett (Prodigy) is wel door gabber beinvloed!

het omgekeerde heb ik nog nooit gehoord

En misschien is dat weer omdat...juist. Vicieuze cirkel?

Maarre...er is genoeg beuktechno. Misschien laten die zich ook wel enigzins inspireren door hardcore, maar geven dat niet toe omdat...juist:)
THAT * * GUY 1 augustus 2004 20:07
ja hij zegt IDM tegen me....
wat moet ik daar dan uit halen??

O... M... G...
je snapt echt niet wat ik hiermee wil zeggen he??
er zijn er al een paar die het doorhebben...
en jij niet...

je bewijst mijn punt!! met die domme posts!!
ws. omdat ook de dj's zich te goed voelen voor iets anders...

Yeah right. Jij bent nu wel lekker aan het generaliseren of niet?

"Als je zo "volwassen" en "intelligent" bent, heb je respect voor andere muziekstijlen"
Jouw woorden, ook jouw mening?;)
909, dat was niet geheel serieus, en lichtelijk sarcastisch bedoeld...

en nee: dat ga ik er in het vervolg niet bijzetten :P
Jongen....ik probeerde je in dat andere topic keer op keer duidelijk te maken wat ik bedoelde en jij kot met 3 letters en daarmee zou de discussie afgelopen zijn en jij gelijk hebben...

...uhm :S
Maarre...er is genoeg beuktechno. Misschien laten die zich ook wel enigzins inspireren door hardcore, maar geven dat niet toe omdat...juist

Misschien wel, maar leg me dan uit waarom ze dat niet zouden toegeven en andere DJ's wel? Een raar idee is dat hoor...
909, dat was niet geheel serieus, en lichtelijk sarcastisch bedoeld...

en nee: dat ga ik er in het vervolg niet bijzetten

Daar hebben we smileys voor.;)
THAT * * GUY --> blijven reageren ;)

Misschien wel, maar leg me dan uit waarom ze dat niet zouden toegeven en andere DJ's wel? Een raar idee is dat hoor...

Omdat ze zich daar te goed voor voelen. Vandaar de vicieuze cirkel;)

Ik ga echt veel te serieus praten:P
zeg dan wat je met die 3 letters bedoelt te zeggen want je komt zo steeds dommer op me over :S

..of is dit een soort Party-flock gedrag?..als je niks meer weet te zeggen zet je 3 letters in beeld, als een soort joker zeg maar :S

2 That ** Guy: jij zegt dat techno voor meer intelligente mensen is...
3 x H: zegt dat hij van IDM houd, op zijn boerefluitjes dus INTELLIGENTE Dans Muziek en jij hebt daar nooit van gehoord?
hupla, bedankt voor de uitleg... ;)
Ja daar heb ik even overheen gelezen dan...ik zag alleen opeens later die 3 letters waar die steeds op terug kwam...

...en hij houd helemaal niet van IDM volgens mij, anders kon die wel meepraten op een iets hoger muziek-niveau
laatste aanpassing
Omdat ze zich daar te goed voor voelen. Vandaar de vicieuze cirkel

Geef eens een reden waarom zij zich te goed zouden moeten voelen en waarom ze dat dan allemaal dan?:vaag:

Ik zal Krank ff uitleggen:

Hij luistert naar IDM. Daar moet je intelligent voor zijn (Intelligent Dance Music). Hij is dus in staat om muziek te begrijpen (voor zover dat mogelijk is). Toch, als hij naar techno luistert, ''begrijpt'' hij techno nog steeds niet. En dat is (volgens ons) omdat er aan techno gewoon niks te snappen valt.

Niels, zoiets toch?:P

3 x H: geen probleem ;-)

2 That ** Guy: Jij bent net zo`n domme hardstyle boer zoals er hier al zoveel van zijn alleen jij bent in een ander jasje verpakt en kan beter Nederlands...

Geef eens een reden waarom zij zich te goed zouden moeten voelen en waarom ze dat dan allemaal dan?

Als ik dat wist had ik wel naar techno geluisterd;)

hoe dan ook..

als jij die mening er op nahoudt HHH, lekker belangrijk?

it's your loss eventually. :yes:
Hij luistert naar IDM. Daar moet je intelligent voor zijn (Intelligent Dance Music).

Zo intelligent hoef je daar ook niet voor te zijn. Volgens mij lag het meer aan dat die muziek waar meer uitgedokterd was.
balletje: warm ;)

...en hij houd helemaal niet van IDM volgens mij, anders kon die wel meepraten op een iets hoger muziek-niveau

nu doettie et weer... :D :'( :D

Zo intelligent hoef je daar ook niet voor te zijn. Volgens mij lag het meer aan dat die muziek waar meer uitgedokterd was.

Je begrijpt wel wat ik bedoel;)
hmmm dat klinkt opzich logisch...

Maar ik heb volgens mij zijn profiel een keer bekeken en daar stond volgens mij ook terror of speedcore ofzo bij...

dan spreekt hij zichzelf erg tegen qua intelligente muziek en snap ik ook meteen waarom Techno te moeilijk voor hem is...

..maar iets afzeiken wat te moeilijk voor je is komt nogal dom over ;)