Partyflock

Forumonderwerp · 692833
1 volger · 3810x bekeken
Waarschuw beheerder
Zijn er hier mensen die liefhebber zijn van deze kant van Techno?

Het is namelijk niet echt mijn ding...geloof ik...Ik heb wat feestjes bezocht waar dit vooral gedraaid werd (Reactor R'dam) En ik moet zeggen dat ik er aan het begin weinig van snapte maar nu begin ik het aardig door te krijgen geloof ik;
Het is volgens mij de bedoeling om als producer/DJ de danser op het verkeerde been te zetten. Er komt bijvoorbeeld een bepaalde percussie op en op het moment dat je denkt dat de beat erin komt dan komt ie juist net iets later en als die dan komt dan loopt die weer precies uit de maat (hhmm vage zin...Techno-liefhebbers begrijpen m wel).

Is het mooie eraan dat je als 'danser' in de maat probeert te dansen en als de DJ/Producer je op het verkeerde been zet dan heb je respect voor hem?

of zit ik helemaal verkeerd? ....OFF-BEAT FREAKS GEZOCHT!! haha ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Dus een nummer die op de offbeat zit, krijgt gelijk een nieuwe substyle binnen de techno scene?:s

Waarschuw beheerder
op een feestje kan ik t prima aanhoren

lekker off beaten met mijn maten maar kan gebeuren dat je erin trapt inderdaad

Waarschuw beheerder
valt wel mee.. meestal komt er een extra geluidje of na 2x32 maten voordat de bassdrum er weer in komt. Maarja erin trappen kan altijd nog.

leuk voor een set om te luisteren maar een hele avond zou ik niet trekken
Waarschuw beheerder
PSYCHO FORZE.... wat bedoel je precies ? :S

(p.s. ..hoe kan ik quoten??)

Waarschuw beheerder
offbeat is oostbloktechno :P
Waarschuw beheerder
donateur
Boeie, offbeat is vet! :D Lekker verwarrend, niet alles moet je komen aanwaaien deze dagen! :P
Waarschuw beheerder
van off-beat in combinatie met (veel) lekker doorpompende techno kan ik absoluut vrolijk worden :9 mmmmmm :k

het verrassingseffect is altijd het leukst...

Waarschuw beheerder
Ja nee echt geweldige omschrijving van de topicopener %-)

Waarschuw beheerder
Ik begrijp het ook wel, maar ik denk niet dat het de gedachtegang van een producer is om het publiek te fucken, het is slechts een andere vorm van beats neerzetten, die wel nog normaal 4 to floor zijn en qua complexiteit best meevallen...
Waarschuw beheerder
Ik bedoelde ook niet dat de DJ het publiek wil fucken..Ik bedoelde meer dat het mischien juist de kunst is om juist niet datgene te doen wat het publiek verwacht...

Tenminste zo ervaar ik het...als ik mn dansen in wil zetten op het moment dat ik denk dat ie gaat komen en er komt opeens iets heel onverwachts waardoor ik even een seconde uit de maat ben (Off-Beat) dan denk ik...WoW Vet :)

Waarschuw beheerder
Iedereen heeft zijn eigen interpetatie van iets, is alleen maar koel natuurlijk!

:)

Waarschuw beheerder
Offbeatjunk..

Offbeat rockt!

Rumenige & Loktibrada
Reeko

:respect:
Werkzaam bij SoundKings
Artiest Yoon!
Waarschuw beheerder
Begin tog wel te waarderen. eerst moest ik er niks van hebben, maar het word steeds leuker moet ik zeggen.
Werkzaam bij The Firm Organised
Artiest Ked
Waarschuw beheerder
donateur
Hier nog een offbeatjunk!!! idd Spark Rumenige en Loktibrada!! heerlijke set op awake!
Waarschuw beheerder
Ik begin er de laatste tijd ook steeds vaker naar te luisteren.

Dat komt door Oscar Mulero.:respect:
Waarschuw beheerder
Ik hoorde trouwens ook iets over een nieuw fenomeen 'Klick Klack' :S

Is dit ook weer een nieuwe stroming of liet mijn gehoor waar wekelijks honderden decibels doorheen gejaagd worden me een beetje in de steek?
Waarschuw beheerder
Trouwens...check dit ff;

MELBOURNE SHUFFLE

http://www.lulmaarraak.nl/archiefkast/000051.html

Waarschuw beheerder
donateur
Moeilijk dansbaar :s ik moet mn dag hebben :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Op Awakenings waren een paar mensen dat dansje aan het doen, ziet er cool uit.

Maar That Guy, wat bedoel je met Klick, Klack? Wat heb je daar over gehoord?
Waarschuw beheerder
Nou ik had toen een gesprek met een maat van mij over Off-Beat en toen zei die opeens "ja je hebt nou ook zoiets anders...Klick-Klack"
Maar we zaten toen nogal wazig onder het genot van een biertje over het water te kijken en volgens mij gebeurde er iets precies op dat moment waardoor we op een ander onderwerp terechtkwamen ;) ...vaarde waarschijnlijk een boot voorbij of zo haha

maarja het zou dus ook weer een bepaalde 'Techno-stijl' zijn...lijkt me

Ik zie hem zoiezo morgen weer dus ik zal het gelijk eens vragen
Waarschuw beheerder
Heerlijke muziek, vooral op een feest!

Waarschuw beheerder
Clickhouse bedoel je denk ik... Oftewel microhouse of minimal, is weer heel iets anders dan offbeat hoor...
Artiest {SHOWLIST artist 32270, 61062}
Waarschuw beheerder
jah op Awakenings festival
Regis&James Ruskin en Ruminge&Loktibrada
Was erug lekker!
maar wil het dan niet de hele avond horen:)
Waarschuw beheerder
Hmm ja maar Minimal is niet iets nieuws. En die gozer die ademt echt Techno uit gewoon dus het lijkt me dat als hij het over iets nieuws heeft dat dat ook zo is :S

maarja ik hoor dat morgen wel :)

Waarschuw beheerder
Naarmate van tijd begint het me te vervelen.
Artiest {SHOWLIST artist 37023, 100444}
Waarschuw beheerder
Offbeat is zekers okay, qua mixen is het niet de makkelijkste style, hier ken je een offbeat mix downen T-Rob:
http://partyshots.statix.net/?menu_id=9&mp3_id=23
voor de tribal techno freaks nog een oudje van mij:
http://partyshots.statix.net/?menu_id=9&mp3_id=22
Waarschuw beheerder
Heb het trouwens net aan mijn vriend gevraagd. Hij heeft een x een stukje gelezen over Klick, Klack.

Het enige wat hij nog wist, is dat het een techhouse, techno stroming is. En het gaat richting minimal.
Waarschuw beheerder
Het bestaat al een tijdje, nieuw is het niet, al vanaf midden jaren '90 oude Downwards (Portion Reform, Female) die hoogstwaarschijnlijk veel invloed hebben gehad op de off-beat zoals deze nu is. Of oude Headroom's, maar ook een label als Asymmetric wat in '99 werd opgericht door Inigo Kennedy.

Momenteel heb je de bekendere namen als R&L, Oscar Mulero, Hu, Takaaki Itoh, Inigo Kennedy Oliver Ho (soms), Makaton (soms) etc...

Regis, Ruskin, Surgeon en consorten kan ik geen off-beat noemen, het accent van hun producties ligt daar niet op vind ik.

Voor mij persoonlijk kan het geen moment vervelen, zolang de drive er maar in zit. Naar climaxen toewerken ..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Female is Regis
Waarschuw beheerder
leuk voor een set om te luisteren maar een hele avond zou ik niet trekken

Dit heb ik met Minimal,ik heb liever dat ze die stijl niet de hele avond of dag draaien.

Offbeat trek ik zeker wel een hele dag,heerlijk die pompende oosterse beats.
Ik heb trouwens liever dat er in een avond of dag een opbouw zit van meerdere stylen,dan komt er meer aanbod en je komt ook met meer nieuwe dingen in aanraking ietswat ook leuk kan zijn.

Moeilijk dansbaar ik moet mn dag hebben

Gewoon gaan ,niks is té moeilijk :)

Waarschuw beheerder
Jaaaaaa Reeko:respect:met reactor een van de beste offbiet sets die ik afgelopen jaar heb gehoord.
Maar moet het niet de hele nacht horen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Kan het niet lang genoeg horen... :lief:

Waarschuw beheerder
Female is Regis

hoe kom je daar nou bij...
female = peter sutton
regis = karl o'connor

Waarschuw beheerder
true was ff verward...

Regis andere aka was Vandross

Waarschuw beheerder
Maar zoals al gezegd werd
Oscar Mulero blijft offbeatheld Numero 1:D

Waarschuw beheerder
Ook al kijkt ie een beetje af bij de birminghamgasten...

Hij wisselt lekker af in zijn sets, hoorde op awake zelfs Axis shit voorbij komen...

Waarschuw beheerder
Ja hij is ook helemaal dol op jeff mills
met name jeff mills-step to enchantment of alarms

Waarschuw beheerder
offbeat techno set te downloaden op http://djboss.net --> downloads
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
I love it

Waarschuw beheerder
archae&grovskopa maken ook zulke vette shit:D

Waarschuw beheerder
Grovskopa is king, maar niet alleen offbeat...gewoon lekkere duistere shit, industriele soundscapes en toch fokkin funkie

Waarschuw beheerder
Die Dj Boss set..

Vette platen erin.. mixtechnisch beetje slecht als ik het zo mag zeggen.. opbouw in die set is ver te zoeken..
Waarschuw beheerder
donateur
ach, zo moeilijkis dat off-beat techno niet.. fallow the beat en je danst vanzelf :) Niet moeilijk doen, gewoon gaan met die banaan!

Waarschuw beheerder
Rumble Fish:

Als je offbeat snapt kan je er echt helemaal in op gaan en los gaan. Echt heerlijk...
Waarschuw beheerder
ik vind het wel leuke muziek, maar zeker niet te lang

het is niet echt mijn ding

Artiest {SHOWLIST artist 1969, 3255}
Waarschuw beheerder
Oscar Muleroooooooooooooooooooooooooo!!!!!!
Werkzaam bij Freeware
Artiest Jade
Waarschuw beheerder
Offbeat in combinatie met stevige tribal techno .................heeeeeeeeeeeeeeerlijk !

Oscar Mulero@Awakenings2004 heavy!

Artiest Mandark
Waarschuw beheerder
donateur
Mee eens, niet alleen maar offbeat, afwisselen met die hap!
Waarschuw beheerder
donateur
"Spark 16 juli 2004 18:56
Rumble Fish:

Als je offbeat snapt kan je er echt helemaal in op gaan en los gaan. Echt heerlijk... "

mwhehehe, zie je het voor je? Staat een groepje mensen langs de kant achter hun oor te krabben : "gutogut, ik snap der geen reet van, snap jij het?" :) Het is gewoon effe wennen. Valt niets aan te snappen. Gewoon het ritme pakken en lekkor dansen.

Waarschuw beheerder
nou ik weet nog eerste keer mulero in de NDSM, zaal snapte dr geen kk van...

Waarschuw beheerder
Rumble Fish:

Bij R&L op Awake Fes gebeurde dat;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
net ff een off-beat technosetje beluisterd... :k supergeil :9
Waarschuw beheerder
Echt de meest verschrikkelijk vorm van techno die er is in mijn ogen..

Loopjes techno is al redelijk saai, nee laten we dan ook nog eens gaan fucken met de beat!!

Waarschuw beheerder
:d

loopjes techno is samen met q dance techno verschrikkelijk
Waarschuw beheerder
Click House komt btw zeg maar redelijk overeen met een bepaalde vorm van minimal..

Ik vind Clickhouse ook niet echt een geweldige benaming ervoor, want er zit echt zoveel meer in.. Ofja, zolang de drive erin zit kan Clickhouse (Minimal) net zo vet, of in mijn ogen veel vetter, zijn dan de andere stijlen.
Artiest Manzel
Waarschuw beheerder

10 min heb ik me R&L aangehoord, en ik moet zeggen dat dit echt de meest trieste vorm van techno is die ik me voor kan stellen. Het dreunt wel zwaar door maar telkens hetzelfde off-beat drumloopje gebruiken met een ander bliep of klikje erin. Techno is breder dan alleen off-beat dus waarom zou jeje alleen op die stroming focussen. Draai wat breder dan krijgt je set ook een extra dimensie en meer diepgang.

Waarschuw beheerder
ahahaha kijk iedereen gebrainwasht te zijn door de minimal hype...triestelingen

gastjes die 3 maanden geleden Rush de bomb vonden komen nu moeilijk doen met hun praatjes over loopjestechno en hemelen minimal op...please

2 jaar terug waren die minimal feesten veel cooler nu komen alleen van die gasten die hip willen doen...

en OFFBEAT is kkvet, techno met dikke kroese balharen...nu helemaal omdat de minimal-scene t zwaar heeft te verduren met die so called puristen/hippe mensen en wanna-be's

Waarschuw beheerder
Ectomorph je haalt de woorden uit m'n mond.Zoals ik al zei offbeat is gewoon gruwelijk,maar niet de hele tijd.De meest trieste vorm?ha wat een lachertje.Vind ik een wittekind 1000 x zo triester.en wat betreft minimal ja dat is ook weer in meerdere stijlen te horen.Er komen idd veel wannabe's op af.De berlin underground sound is wel leuk en aardig zoals ze bij reactor en awake lieten horen,maar gaat me gouw vervelen.Geef mij mij maar duistere minimale detroit.Gaat na mijn gevoel veel dieper,minimaler en duisterder.Daar komen gelukkig niet zo veel wannabe's op af.Oh ja villalobos kan ik wel de hele tijd luisteren.

Waarschuw beheerder
psies die berlin sound wat Zip met Perlon wil voortbrengen is nog t vetste wat Europa te bieden heeft samen met Jacek die snappen t echt...

en ook de minimal grootheden komen uit Detroit: Robert Hood met zn minimal alter ego Monobox, Stewart Walker, Daniel Bell aka DBX die shit funkt is minimaal en verveelt niet

ook gasten van Texterrior (Y)

en Plastikman die t al in '97 voortbracht en Der Ricardo de rest hobbelt er achteraan...

Waarschuw beheerder
juist m:yes:
Robert Hood;oh mijn god wat een sounds.En over duister minimal en hard gesproken steve rachmad is the man.(gisteren meesterlijk)En een van de beste minimal sets ooit:steve rachmad-emerging(mazzo 96)maar nu hou ik maar op over minimal anders zijn er weer lui die gaan zeiken over off-topic.

Offbeat is gewoon gruwelijk opzwepend.:)
Waarschuw beheerder
Haha, mallerd..

Ik heb geen idee naar welke feesten je dan gaat? Of waar heen? Maar minimal heeft het momenteel echt niet zwaar te verduren..
Misschien dat het in Nederland niet aanslaat, maar alsof wij ooit wel een fatsoenlijke minimalstroming gehad hebben hier?!

Die heeft nooit meer aanhangers gehad dan nu hoor..

Als je goed zoekt komt er juist superveel vette shit uit.. Alleen de Franse/Duitse Electro-Tech kan me meer boeien op het moment..

En ik denk dat Guinnes wel genoeg gezegd heeft met de laatste zin uit zijn voorlaatste post! ;)

Waarschuw beheerder
zwaar te verduren daar bedoel ik mee die HYPE en de mensen die er op afkomen die t nie diggen die nie eens weten waar ze heen gaan...

2 guines: OOSTBLOK roelt hard!!!

sssssssssssssst

;)
Waarschuw beheerder
Mja.. Dat doen ze met Oostbloklanden net zo..
Zo gaat het in Nederland altijd..

Kies je feestjes dan met precisie zou ik zeggen!

Waarschuw beheerder
OOSTBLOK bedoel ik Oost Holland

dat roelt hard en guines begrijpt wel...

Oostblok europa afgezien van Lucca roelt ook best wel een beetje
Waarschuw beheerder
Ow oke, never mind..

Maar goed, om nog maar ff af te sluiten..

Zo'n storm zal het niet gaan lopen met minimal. Het zal zoals gewoonlijk weer blijven bij een paar mensen die op internet meeroepen en schreeuwen om minimal terwijl ze op een feest zelf daarheen gaan.

Alleen in Duitsland enzo trekt minimal veel mensen! Dus ik betwijfel of ze het zwaar te verduren gaan krijgen, vooral aangezien Duitsland direct grote invloed heeft op het materiaal van die DJ's (de meesten komen er immers vandaan en momenteel is het juist die minimal die aanslaat!)

Dus ik zie het allemaal niet zo somber in! ;)

Waarschuw beheerder
aight oostblok:)
Waarschuw beheerder
Christian Wunsch _O_

En Rumenige & Loktribada waren errug de moeite waard @ Awakenings :)

Waarschuw beheerder
Met awake vond ik Rumenige&Loktibrada iets te hard.met reactor kwam hun sound veel beter tot hun recht.

Waarschuw beheerder
Invite!

Waarschuw beheerder
Wat een blaaskaken in dit topic zeg...

:kots:

Waarschuw beheerder
jeweettoch niet te lang en niet te breken enzo oming vers mang

:no:

Waarschuw beheerder
Muziek is toch maar gewoon vermaak? Sommige mensen doen alsof hun leven ervan afhangt... En die been there done that houding staat me helemaal tegen...

Waarschuw beheerder
ja tochssssZZzzSS jeweettoch oming boeng boeng...

Waarschuw beheerder
Het mooie van offbeat vind ik dat het toch hard is maar juist NIET hersenloos.

Fantastisch!

Waarschuw beheerder
Nova Dupa mi lobbie joe oming erg vers mang, joe mi lobbie mie toe?

BTW ik vind t best hersenloos, namelijk ik word er nie slim van ofzo

jij wel SeKatJoEeeEE?

Waarschuw beheerder
moehahahah:D

Waarschuw beheerder
niet op mijn foto sjorren aub...

Waarschuw beheerder
sstt..

Waarschuw beheerder
Offbeat zuigt keihard man!!!!

: puke2 :
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
een stofzuiger ook...

Waarschuw beheerder
Geef mij maar Minimale breakcore!!

Waarschuw beheerder
geef mij maar minimale housey sub-dub micro&macro house

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
off-beat gaat zo toch?

1 n 2 n 3 n 4 en elke n is een off
en normaal 1 2 3 4 heb ik het goed?

Waarschuw beheerder
donateur
Muziek is toch maar gewoon vermaak? Sommige mensen doen alsof hun leven ervan afhangt... En die been there done that houding staat me helemaal tegen...

....idd

Waarschuw beheerder
nee man yendetta

t gaat 1 8 3 4 en dan 5 6 2 8

logisch tog

Waarschuw beheerder
jeweettoch!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
blaat blaat blaat........gewoon gaan staan/dansen waar je leuke muziek hoort....
Al dat moeilijk gedoe over offbeat..het steld geen reet voor. :)
Waarschuw beheerder
Mr. Manzel 18 juli 2004 14:07

10 min heb ik me R&L aangehoord, en ik moet zeggen dat dit echt de meest trieste vorm van techno is die ik me voor kan stellen. Het dreunt wel zwaar door maar telkens hetzelfde off-beat drumloopje gebruiken met een ander bliep of klikje erin. Techno is breder dan alleen off-beat dus waarom zou jeje alleen op die stroming focussen. Draai wat breder dan krijgt je set ook een extra dimensie en meer diepgang.

Met het 2e deel van je post ben ik het zeker mee eens.
Ik vind ook dat een dj gewoon vanalles in zijn set moet draaien van hard naar zacht en van 'offbeat' naar ambient of andere vage troep.

Waarschuw beheerder
Doe s gek gekke gijs
Waarschuw beheerder
donateur
gekke Gijs -> "van hard naar zacht"

Doe maar andersom, denk dat een hele zaal dat beter trekt....
Waarschuw beheerder
offbeat vind ik cker wel ok! Reeko, R&L, Oscar Mulero, etc. (Y)

en minimal zoals Hawtin vs. Villalobos @ Time Warp 2004 is :kwijl:

Waarschuw beheerder
donateur
Geloof niet dat ik dat wel es gehoord heb, zal es opzoek gaan, ben benieuwd :yes:
Waarschuw beheerder
Met awake vond ik Rumenige&Loktibrada iets te hard.met reactor kwam hun sound veel beter tot hun recht.

Ik vond het niet té hard hoor.
Elke keer gingen ze weer harder over hun platen heen,klonk echt wederom sterk.
Op Traffic in November was het niet anders(de vorige keer dat ik hen zag),wat een legendarisch nachtje was dat (L)
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 892, 3487}
Artiest Sander May
Waarschuw beheerder
Off Beat is een Techno vorm die wel behoorlijk aan populariteit wint de laatste maanden...
Ik vind het leuk en vernieuwend, maar het moet niet een hele set achter elkaar zijn...
Reeko doet het erg goed naar mijn mening, maar die is wel erg duister en vaag...
Rumenige & Loktibrada zetten ook altijd vette sets neer, alleen gebruiken die vaak dezelfde platen!
Misschien komt dat ook wel omdat het Off Beat genre nog niet heel erg groot is...
je hebt de oostblok landen en Spanje als koplopers denk ik!
Volgens mij zit hier wel een toekomst in, maar het zal zich nog wel door moeten evolueren.

Ik ben iig Off Beat FREEEK!!!! :P
Waarschuw beheerder
die T-Rob mix is echt extreem lekker, die hier eerder in het topic is gepost. Maar echt off-beat vind ik m niet? :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Reeko @ Reactor :lief:
Waarschuw beheerder
Ja ik had die T_ROb mix ook maar ff gedowned. Wel lekkere mix maar klinkt vor mij als "gewone" vrij harde techno. Daarom niet minder lekker hoor.
Waarschuw beheerder
precies, ik vind de set fantastisch, maar ik vind het geen off-beat ofzo, gewoon een goede stevige lekkere set. Heb m al een week in me discman in de bus :yes:
Waarschuw beheerder
Reeko @ Reactor

errug vette set idd! :)
die dude verrekt echt geen spier op het podium...

Waarschuw beheerder
Da phool: ik was er toen met traffic niet bij.Met reactor vond ik ze iig wel sterker dan met awake.

Nogmaals reeko was errug wreed,maar de beste offbeat set die ik dit jaar heb gehoord was die van mulero@FYM.
Waarschuw beheerder
Da phool: ik was er toen met traffic niet bij.Met reactor vond ik ze iig wel sterker dan met awake.

Jammer.Die Reactor heb ik dus net gemist,ik heb me wederom weer goed vermaakt met die 2 ook op Awake.

Nogmaals reeko was errug wreed,maar de beste offbeat set die ik dit jaar heb gehoord was die van mulero@FYM.

Zeg eens eerlijk.:) Wanneer was Mulero slecht?
Mij kan hij altijd boeien..waar Mulero draait gaat het los en is het interessant :yes:
Waarschuw beheerder
donateur

WTF bedoeld iedereen toch met 'loopjes techno'?? :/
Waarschuw beheerder
WTF bedoeld iedereen toch met 'loopjes techno'??

Ben Sims techno ;)
Ik vind het onzin,ik mag Manipulated altijd nog graag horen op een feest.

Waarschuw beheerder
Off-beat :kwijl:

heerlijk om te horen!

Rumenige & Loktibrada zijn mijn helden!

Artiest Gohan
Waarschuw beheerder

Inderdaad,Techno is echt heerlijke muziek waar ik me geweldig op kan vermaken. Maar die houding van ''kijk mij is interessant over techno praten" :kots: Het blijft gewoon muziek niet meer en niet minder.

Waarschuw beheerder
Inderdaad!

Alsof ze zo interessant mogelijk over willen komen:S

It's just fun!
Waarschuw beheerder
donateur
Oooh okee, maar ik ken Ben Sims zeker wel waarderen (y) maar wat is daar mis mee dan? In principe zijn het allemaal loopjes, met hier en daar een verandering..

Waarschuw beheerder
OMFG! Vooral lekker in hokjes blijven douwen en opscheppen wie er meer afweet van welk hokje en dan nog ff lekker andere hokjes af lopen zeiken! STOERRRRR!!! Sta godverdomme open voor en beperk je niet zo!

my 2 cents.

(=

Waarschuw beheerder
niet mijn ding, weinig drive in
Waarschuw beheerder
donateur
• G u y • >> Voor zover ik het hier gelezen heb, geven mensen alleen maar hun mening..

Waarschuw beheerder
^

Click House komt btw zeg maar redelijk overeen met een bepaalde vorm van minimal..

ahahaha kijk iedereen gebrainwasht te zijn door de minimal hype...triestelingen

gastjes die 3 maanden geleden Rush de bomb vonden komen nu moeilijk doen met hun praatjes over loopjestechno en hemelen minimal op...please

2 jaar terug waren die minimal feesten veel cooler nu komen alleen van die gasten die hip willen doen...

en OFFBEAT is kkvet, techno met dikke kroese balharen...nu helemaal omdat de minimal-scene t zwaar heeft te verduren met die so called puristen/hippe mensen en wanna-be's

en wat betreft minimal ja dat is ook weer in meerdere stijlen te horen.Er komen idd veel wannabe's op af.

Waarschuw beheerder
een mening is voor andere vaak een hokje

Waarschuw beheerder
En ja offbeat vind ik super... net als alles wat de groove en drive heeft.
Waarschuw beheerder
donateur
Okee heb je gelijk in.. k had ook niet alles gelezen, maar sommige mensen proberen hun mening te geven en maken dan gebruik van 'hokjes' om wat duidelijker aan te geven wat ze nou bedoelen.. lijkt mij zo..

Vind off-beat trouwens erg vet, maar vind (vrijwel) alle kanten van de techno wel mooi :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ah, ik vind persoonlijk Ben Sims zeer vervelend.
Hij blijft maar trommeltjes techno draaien.
Op awafes vorig jaar leek het na 30 minuten wel de jostiband. Hij moet er eens wat anders in pleuren.

Waarschuw beheerder
Ben Sims is naar mijn mening niet een hoogstaande dj evenals een hoogstaande producer/ niet offbeat...

maar de een vindt off-beat goed, de ander niet.....en de 3e heeft er geen verstand van, pech voor de degene.

Waarschuw beheerder
Vond R&L met awake niet slecht alleen de bas overheerste een beetje en de rauwe/duistere oostblok sound bleef een beetje uit wat ik met reactor wel hoorde.mischien had dit wel te maken met de obscure takaaki itoh en grovskopa om zo die lijn voort te zetten.

Ja idd ik vind mulero ook altijd goed,maar met FYM vond ik m wel erg bijzonder.Ik had m sinds 13 september 2002(awake)niet zo sterk gehoord.Ipv zijn kenmerkende rauwe duisternis onderbrak die z'n geile spaanse offbiet met breaks die telkens overweldigende Qlimaxen bereikten.Ik helemaal gillend en schreuwend uit m'n naad.Wat een energie wat een tempo en wat heerlijk opzwepend.:D

Waarschuw beheerder
Ben sims gooit er heus wel wat meer in dan alleen trommeltjes techno.Soms kan hij mij erg boeien.

Waarschuw beheerder
Word tijd dat er weer ff een paar Oostblok/Spaanse namen naar de Melkweg oid worden gehaald!

Iemand enig idee wanneer Reeko of R&L weer in Nederland is? Of is Nederland nog niet klaar voor deze geweldige techno style??? Wie zegt het...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
kHeb Ben Sims al een paar keer mogen bewonderen en het is zeker niet alleen 'trommeltjestechno' wat hij draait.. elke DJ/live-act heb zo zijn/haar eigen stijl en ik denk dat de ritmische, salsa-achtige techno een beetje zijn stijl is, waarin hij nog behoorlijk ken varieëren en dat ook doet.. maar goed, het ging over off-beat.. :p

Deze 'stijl' is volgens mij behoorlijk aan het groeien in NL en ik denk dat er steeds meer 'off-beat'-artiesten (sorry voor deze benaming, maar dan weet iedereen wat ik bedoel) naar Nederland zullen worden gehaald om op feesten hun ding te laten horen.. kzou het in elk geval niet erg vinden :d

Probeer zelf ook een beetje off-beat invloeden in m'n muziek te verwerken, maar das nog lastiger dan ik in eerste instantie had verwacht.. oefenen oefenen oefenen..... :p
Waarschuw beheerder
Nou ja.. Ik hoop in ieder geval dat Rocco voor zijn terugkeer in het gas niet weer het Oostblok leegplukt..

Maar goed, zo ja, er zijn nog andere feesten zat met andere muziek en beter publiek, we zien dus wel..
Waarschuw beheerder
Hij moet er eens wat anders in pleuren.

Is hij ook mee bezig,maar verandering kost tijd.

Ben Sims is naar mijn mening niet een hoogstaande dj evenals een hoogstaande producer/ niet offbeat...

Bullshit,ik ben geen diehard fan van hem ofzo.Maar in het genre waar hij produceerd is hij echt enorm goed.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Idd Da Phool, Ben Sims is enorm goed in zijn ding. Ik ken weinig dj's die zoveel skills hebben als hij.

Trouwens waarom gaat het in dit topic ineens over de smaak van loopjes techno(tribal), was toch een off beat topic?
Waarschuw beheerder
donateur
Sommige mensen hier op PF willen nog wel eens van het onderwerp afwijken ;)

Waarschuw beheerder
Misschien niet meer van die moeilijke topics openen?

hehe;)
Waarschuw beheerder
Toen in mocht afsluiten in de Teqnology talentroom vorig jaar maart begon ik met nummer "Breed" van Headroom.
Slechts een paar mensen "snapte" het, terwijl iedereen nu loopt te schreeuwen "off beat!" "off beat!"
Het "off beat-ritme" bestaat ook al weer heeeeeeeeeel wat jaartjes, en wordt binnen veel stijlen der electronische muziek toegepast. Blijkbaar hebben ze nu eindelijk een roepnaam voor het beestje gevonden.

Waarschuw beheerder
+1
Jullie horen het jongens DJ Kiwi weet het allemaal ;P
Waarschuw beheerder
donateur
Misschien niet meer van die moeilijke topics openen?

Idd, ben bang dat het sommige mensen boven hun pet gaat ;)

Waarschuw beheerder
Ik vind de 'british muder boys' nog de beste koplopers in deze style:O

Ik heb nu toch een liveset van die gasten echt 3x beter dan rumenige&loktibrada.

Olga&josef heb ik pas veel platen van en die zijn pas goed bezig.
En dj boss is ook een held qua productie.

Ik heb een hekel aan de benaming offbeat trouwens:bah:
Noem het gewoon oostblokken techno

Waarschuw beheerder
2 Alligrator aka Poco Loco:

Olga&Josef is R&L!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
driekwartsmaat techno snapt niemand. Zeker niet als je pas na 3 maten een variatie hoort. Doordat je 4/4 zo gewend bent kun je er denk ik ook nauwelijks aan wennen.

Een soort van onnatuurlijk ofzo.
Waarschuw beheerder
Techno staat zowiezo boven alles :)

Waarschuw beheerder
[img cacheid=00132146001208ce7d1ddae01a005a85b3]http://stat.discogs.com/A/8875-001.jpg[/img]

Dit is levende offbeat:P

Waarschuw beheerder
Nova Dupa 28 juli 2004 01:39
2 Alligrator aka Poco Loco:

Olga&Josef is R&L!laatste aanpassing: 28 juli 2004 01:39

Nou dat was mij dus ook verteld maareh:S
Ik heb hier ene plaat liggen van Olga&Josef en daar staan allemaal rmxen op.
Ook van Rumenige&Loktibrada dus tjah?
Wie weet het?
Waarschuw beheerder
Dat betekent dat ze een bepaalde sound aan hun pseudoniemen vastplakken en die verwerken in een remix.

Zie het zo, John Starlight = Zombie Nation = Codec & Flexor, maar daar zitten wel lichte verschillen in qua sound.

En ze pakken dan de naam (het pseudoniem) die het best bij die sound past.
Waarschuw beheerder
Je hebt bijvoorbeeld ook de plaat Umek - Gatex (Umek Remix), stel Umek werkt onder een andere naam (wat hij vast doet) en hij vindt dat de sound beter past bij de platen die hij dan onder die andere naam uitbrengt, dan had hij die naam daar neer gezet ipv Umek.

Hoop dat het zo duidelijk is! ;)

Waarschuw beheerder
Ja dit lijkt me de meest logische verklaring.

Waarschuw beheerder
Dat zal dan wel zo zijn ja
Die 2 sounds zijn wel erg anders nietemin even vet;)

Peace,
Allogrator aka poco loco

Je hebt bijvoorbeeld ook de plaat Umek - Gatex (Umek Remix)

sorry slecht voorbeeld die ken ik niet:S;P;P;P heheheheh
Waarschuw beheerder
mm heerlijke technostyle

reeko
takaaki itoh
rumenige&loktribrada
wunsch
grovskopa
mulero(af en toe n plaatje)

alles heerlijke djs

Waarschuw beheerder
2 Allgirator wat een stakker ben je, met je oostblokkentechno die shit is van Birmingham en dat pakt niemand af, ook die lelijke Slowaken niet...

besides alsof Slowakije het Oostblok is? t is een land in het oosten van Europa dus niet het gehele Oostblok...

Olga+Jozef is alleen Rumenige zo heten zn ouders ghehe...en t is met een Z je hebt toch een plaat van em...

ahaha Dj Boss een held qua productie, jezus die man is net de terrorschranzbeuktechno ontglipt en heeft 1 leuke remix gemaakt voor Kramer, wat offbeat is... "Rock Them"

Rodz-Konez, Emergence, PVC, Antiandruff etc gasten die daar op releasen zijn helden

en 2 Kiwi dr bestaat geen standaard offbeat-ritme je kan zoveel patternen intekenen die het zelfde effect hebben, doessss...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Niemand heeft het uitgevonden kneus het is geen eigen style daarom zeg ik oostblokken techno en niet offbeat want offbeat bestaat niet:S

En who the fuck ben jij trouwens:S

En het is allemaal 4/4 maat kneus anders kan je het niet mixen deuhhhhhhhhhhhh
Ga eerst maar wat basic dingen over muziek leren voordat je 'wijs' over techno wilt praten.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
2step, hardstyle, trance

Waar/met wie lullen we (er)eigenlijk over:S

Waarschuw beheerder
zijn jullie nou echt zo dom hier of hoezit het?
Kijk naar ze naam dat zegt volgens mij al genoeg.

Waarschuw beheerder
Oja ik was vergeten erbij te zetten dat het een fake id was natuurlijk...

Waarschuw beheerder
het hoeft niet fake te zijn je moet pf niet zo serieus nemen.

Waarschuw beheerder
En het is allemaal 4/4 maat kneus anders kan je het niet mixen deuhhhhhhhhhhhh
Ga eerst maar wat basic dingen over muziek leren voordat je 'wijs' over techno wilt praten.

met jou ga ik niet verder in discussie...
aahahaha allemaal 4 kwartsmaat jezuuuuuuuuuuus anders kan je t niet inmixen jezusssssssssss wat een crap sommige "offbeat" patterns van 16 maten bevatten 5 kicks, 4/4 maat is dus vier per 16 jij snap...

ga gauw trance luisteren ofzo

je zit full met crap en je wilt je eigen bewijzen voor de PF'ers hiero damnz hoe triest
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
haha

Waarschuw beheerder
Sorry Alligrator aka Poco Loco maar je praat wel heel erg veel poep! Whaha en idd die Olga&Jozef is nummero 9 die dubbelaar.

En offbeat is 4/4?!?!?!:| Goeiemorgen.. ik weet niet waar jij vandaan komt maar dat is dus de meest grote onzin die ik in tijden heb gehoort:S

En dat je zegt dat offbeat niet bestaat is helemaaaaal dom.. volgens mij weet jij niet eens wat het woord "offbeat" betekent:S:S:S

*Zucht*

Waarschuw beheerder
kbedoel maar, beter dat we em nie meer dingen gaan uitleggen ofzo...

t is een verloren zoon...
Werkzaam bij Klub Tilt
Artiest {SHOWLIST artist 7273, 36976}
Waarschuw beheerder
laten we het maar op houden dat het gewoon techno is met rollin' backbeats :P ;)

Waarschuw beheerder
:no:

Waarschuw beheerder
Jothan..

Of we laten Alligrator aka Poco Loco gewoon lekker in ze waan!:D

Waarschuw beheerder
Ok iedereen behalve jothan:
Word to your mother;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ectomorph-> "ahaha Dj Boss een held qua productie, jezus die man is net de terrorschranzbeuktechno ontglipt en heeft 1 leuke remix gemaakt voor Kramer, wat offbeat is... "Rock Them""

Als die plaat offbeat is dan ben ik de kerstman, de paashaas en sinterklaas.....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik ga al niet meer op die gast in,wie volgt?

Waarschuw beheerder
beter is je moeder dat allemaal zoek maar op knul Andreas Kramer - Rock Them (Dj Boss remix) zit in die set van hem @ Akropola op 73 minuten...staat BTW op The Way Of The Drum op LFR...

en hij heeft meer zoiets gedaan bv voor Rumenige onder Olga+Jozef 8(A1) geremixt plus een stuk of 2 tracks van zn eigen staat op Evergreen & Everblacks...

en Alligator aka Poco Loco jij was toch die gast die een tijdje geleden beweerde dat Lekebusch schranz was ahahaha en nu zie je jezelf als volleerd "kenner"

bitch please...

en 2 Rumble Visje :no:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Oja voor de 'kenners':S
Niet alle releases staan op discodogs
Jammer joh hahahahahahah lol

Waarschuw beheerder
:s

Waarschuw beheerder
trouwes je ziet er uit als een echte loodgieter/benny de beunhaas/wanna-be kamper

en

doe je aka ff weg, el sangre de latino esta aqui jij niet dus

ahahaha
Waarschuw beheerder
ontopic weer :)

Wat vinden jullie van Inigo kennedy's nieuwste release? :D

Waarschuw beheerder
Anders ,maar erg vet(Y)
Lekker opsweepend weer dat wel:)

Waarschuw beheerder
Jij Joon?

Waarschuw beheerder
ASM. 11?

Goeie release.. maar zijn remix voor Makaton rockt wel 3x zo hard..
Waarschuw beheerder
jup

vind het wel 1 van de betere asymmetrics :), lekker ritmisch en emotioneel
Waarschuw beheerder
donateur
"beter is je moeder dat allemaal zoek maar op knul Andreas Kramer - Rock Them (Dj Boss remix) zit in die set van hem @ Akropola op 73 minuten...staat BTW op The Way Of The Drum op LFR..."

GOH, heb ik toevallig deze plaat in mijn platenkoffer liggen..... Het nummer Electronic Level, dat is offbeat. Die Rock Them van DJ boss is no way geen offbeat....KNUL
Waarschuw beheerder
wehhe heb hem net ook ff opgezocht in me platenbak... idd geen offbeat :)

bass in your face (dj boss remix) bedoelt ie denk?

Waarschuw beheerder
Er bestaat een offbeat remix van Rockt Them gemaakt bij Dj Boss, maar die is niet gereleased , die draait ie van z'n Final Scratch..

Waarschuw beheerder
ow dacht dat ie ook op vinyl was

maar

rommel vis en Jothan hij is dr wel

KNULLETJES

Waarschuw beheerder
Denken moet je aan paarden over laten
Die hebben namelijk grotere hoofden;)

Waarschuw beheerder
Way of the Drum staat op LFR

nu nie miereneuken t ging er om of ie nou wel of nie bestond desoonds staat ie op een bakplaat hij bestaat

punt com
Waarschuw beheerder
-1
volgensmij ben jij degene die aan miereneuken doet hoor knaap ;)

trouwes je ziet er uit als een echte loodgieter/benny de beunhaas/wanna-be kamper

Waarschuw beheerder
2 Fuchser: Zombie Nation = John Starlight, maar echt niet Codec en Flexor!!
Waarschuw beheerder
nu lekker n liveset van takaaki utoh opstaan van reactor(waar ik ook was)
mmm verrukkelijk

Waarschuw beheerder
hoe kom je aan de link dan?op livesets kon je m niet looien.
Waarschuw beheerder
Takaaki Itoh produceert dikke shit...

Wat vinden jullie van die nieuwe dubbelaar van Reeko op Inceptive?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ja te gek voor diamond light vind ik zo vet

Hoe heet dat album dat je bedoeld,submitted to involtary.....??

Waarschuw beheerder
alles wat die gast brengt is dik ook weer zijn nieuwste shit emergence eight is weer duister as hell.

Takaaki wat een duistere kereltje hahahahahaha:

http://www.groovetrackers.com/partys/pictures/pic/2050
Waarschuw beheerder
donateur
"Way of the Drum staat op LFR

nu nie miereneuken t ging er om of ie nou wel of nie bestond desoonds staat ie op een bakplaat hij bestaat

punt com"

KNULLETJES"

Nee SUKKEL, en jij maar beweren dat die track op die plaat stond....ten eerste ken je dus die hele plaat niet, anders had je het wel gechecked voordat je met je wijze smoel hier kwam bleren.
Dan had je geweten dat het een ander nummer is die in die set staat dan op de plaats staat.
Je bent gewoon een eigewijze sukkel. Iedergeval een persoon om niet meer serieus te nemen.
Beetje dom om een discussie te voeren om dingen die je nieteens weet. En ons nog 'knulletjes' noemen. YOU LOSE!

Waarschuw beheerder
ah wat maakt het uit mensen!
Waarschuw beheerder
donateur
Veel !! eigewijze mensen die wijs lopen te lullen maar niet weten waar ze het over hebben moeten gedist worden :p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Rumble Fish 31 juli 2004 13:52

donateur! "Way of the Drum staat op LFR

punt com"

KNULLETJES"

Nee SUKKEL, en jij maar beweren dat die track op die plaat stond....ten eerste ken je dus die hele plaat niet, anders had je het wel gechecked voordat je met je wijze smoel hier kwam bleren.
Dan had je geweten dat het een ander nummer is die in die set staat dan op de plaats staat.
Je bent gewoon een eigewijze sukkel. Iedergeval een persoon om niet meer serieus te nemen.
Beetje dom om een discussie te voeren om dingen die je nieteens weet. En ons nog 'knulletjes' noemen. YOU LOSE!

Soms geeft discodogs niet alle goeie info door en staan mannetjes,knulletjes zoals hij goed voor lul.

Waarschuw beheerder
hahahahaha en dan probeer je hem te dissen,terwijl er zoveel andere.......

Waarschuw beheerder
Aangezien ik mij veelste goed voel om ook maar 1 plaat van Andreas Kramer te gaan kopen, kon ik idd niet precies weten en moest ik t doen van voorbijgevlogen info...

T ging er om dat ie bestond volgens jullie mongooltjes bestond ie niet volgens mij wel dat was de kern van onze discussie aangezien hij bestaat en jullie in het ongelijk zijn bewezen, klemmen jullie je vast aan het feit dat ie niet op vinyl staat om enige eer te behalen...

En idd ik weet niks van terrorschranzbeuQtechno, sorry, toevallig wist ik dat er een offbeat remix was van een track van Kramer, my bad. Dacht logischer wijs dat ie op WOTD stond aangezien die track daar vandaan komt...

ik bedoel zuig em maar leeg met je ze moeten gedist worden, ik durf te wedden dat jij een jaar terug helemaal wappie op Qlimax stond te pogoen en nu kom je je eigen met mij meten...

waar gaat dit heen

Waarschuw beheerder
ik kijk niet op discdinges heb een leven weejewel was gewoon gebasserd op dingen die ik om mij heen ving

maar Alligrator kom je alsjeblieft niet mengen in deze discussie volgens jou is lekebusch schranz en BMB bestaat uit ruskin en surgeon ahahaha

ja ik weet t nog goed

Waarschuw beheerder
O o oowwww wat een gedoe weer!

Nou ik begin bij het begin:P

Andreas Kremer - The Way Of The Drum Ep (LFR01) Daar staat de DJ Boss Remix op met die o zo geile bassline. Die offbeat remix daarvan is niet gereleased en word alleen door Bossmä zelf gedraait van z'n Final Scratch. Die remix is ook niet meer dan die kick gewoon in offbeat patroon gezet. En ik ben het er zelf ook niet mee eens dat Boss net aan de schranzterreur is ontglipt, hij heeft een paar hele harde releases gehad..maar dan WEL echt hele goede imo!
En ook niet op de minste labels zijn eerste release was op Kne Deep.

Hebben mensen de nieuwe release van DJ Boss al gehoort, op zijn eigen nieuwe label genaamd Dole Gate?

Dj Boss - Mastership Ep

A1_ hydro feat. dodzon
A2_ dkkick
B1_ amazonka
B2_ mango_beta

Echt deze EP rockt zo fucking hard, denk dat ik deze voorlopig nog lang zal draaien! Genoeg over Boss..

2 Guines:
Die livesets hebben toen ongeveer een week op LiveSets.com gestaan. TE laat ben je!;)

2 DJ Kiwi:
Dat dacht ik ook:/ Starlight!

Nieuwe album van Reeko vind wel rocken, alleen zo jammer dat het "to much from the same over and over again is" :(

Waarschuw beheerder
Kijk jij denk dat je zo goed alles weet over die platen enzow maar je hebt ze nogeeneens gezien:S
Discodogs is wel handig hé;) ,maar als je teveel info opgeeft als je het toevallig over een plaatje hebt dan valt dat op en weet ik dan dat je het hebt opgezocht om interessant over te komen.

Wat Lekerbusch DRAAIT is meestal schranz wat hij produceert is meestal niet schranz.
En das een feit.:)
Ik had het daarover de sets van 2000-2001

Waarschuw beheerder
2 Alligrator aka Benny de Beunhaas:

Ik ben een grote fan (niet fan fan maar fan fan) van Lekebusch (zonder R pik!) en die heeft echt nog nooit schranz gedraait, waarschijnlijk weet jij dus net als wat offbeat betekent ook niet wat schranz is:S Eerst weten dan praten;)
Waarschuw beheerder
donateur
Als je je te goed voelt om een plaat te kopen dan ben jij naast een eigewijze prutser ook nog eens een arrogante eigewijze prutser.

Daarnaast ben je wel errug dom als je over een plaat gaat discusseren terwijl je die plaat nieteens kent. Je hebt hem volgens mij nog nooit gehoord. Dat je nu heel zwak gaat lopen lullen over het feit dat het niet uit maakt waar die op stond is wel ontiegelijk zwak, knul.

Het ging er niet om of hij bestond...het ging er om of hij op die plaat stond.. Want ten eerste gaf jij zelf aan dat hij op die plaat stonden gaf ik aan dat dat niet zo was. Waarna jij je als een sukkel begon te gedragen.

En nee, ik ben nog nooit op Qlimax geweest. Ik heb een scheithekel aan Q-dance en ID$T.
En als je een beetje verstand had, was je even in mijn feestlijst gaan kijken. maargoed, jij zit hier nog niet zo lang dus je kent deze site nog niet zo goed. Nu weet je het dus, als je wijs loopt te lullen dan kan je hier ook afgeblaft worden...

En als je dingen opvangt in je omgeving, dan hoeft dat niet te kloppen. Ga eerst na of dingen kloppen die je zegt.

Waarschuw beheerder
To nova dupa:
Dat album heb ik dus ook en daarom zei ik dat hij zo'n held is met produceren(Y)

Ik heb er nogmeer maar die is wel het vetste ja:yes:

Waarschuw beheerder
En als je dingen opvangt in je omgeving, dan hoeft dat niet te kloppen. Ga eerst na of dingen kloppen die je zegt

Ga eerst luisteren wat d8 je daar van hahahaha lol:D

Waarschuw beheerder

Welk album bedoel je, Reeko?

Waarschuw beheerder
zoals ik al zei DAAR VOEL IK ME TE GOED VOOR

ben je scheel ofzo?

Waarschuw beheerder
En nee, ik ben nog nooit op Qlimax geweest. Ik heb een scheithekel aan Q-dance en ID$T.
En als je een beetje verstand had, was je even in mijn feestlijst gaan kijken. maargoed, jij zit hier nog niet zo lang dus je kent deze site nog niet zo goed. Nu weet je het dus, als je wijs loopt te lullen dan kan je hier ook afgeblaft worden...

En als je dingen opvangt in je omgeving, dan hoeft dat niet te kloppen. Ga eerst na of dingen kloppen die je zegt

ahahahahahaha

Waarschuw beheerder

Ik ben een grote fan (niet fan fan maar fan fan) van Lekebusch (zonder R pik!) en die heeft echt nog nooit schranz gedraait, waarschijnlijk weet jij dus net als wat offbeat betekent ook niet wat schranz is Eerst weten dan praten

Iedereen ziet schranz anders dan.......
Laten we het zo zien wat hij produceert is totaal anders dan wat hij draait op een paar (eigen)plaatjes na dan.
Ik weet wel wat jullie bedoelen met offbeat deuhhh...
Ik draai zelf maar lekker belangerijk ik heb een strakke sound of ik heb het niet.
Daar zijn anderen om over te beoordelen.
Peace
Later........

Waarschuw beheerder
Nova Dupa 31 juli 2004 14:35

Welk album bedoel je, Reeko

Nee dj boss-mastership ep (dole gate label)
En nogmaals die ligt gewoon hier
(distribution 072-undercity alles komt dus van alkmaar naar de rest van NL)

Waarschuw beheerder

Dat is geen album maargoed..

To nova dupa:
Dat album heb ik dus ook en daarom zei ik dat hij zo'n held is met produceren

;):D

Wat is er met die distributie dan? Dat was me al bekend, ik vroeg daar verder ook niks over;)

Waarschuw beheerder
donateur
Leuk topic dit (Y) :)

Waarschuw beheerder
inderdaad!:D

Ben blij dat THAT * * GUY dit topic gestart is!:D

Waarschuw beheerder
donateur
Whehe :)

Leuke relletjes en tussendoor leer ik ook af en toe nog wat, goed bezig (Y) :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ok ghehe

ff wat discussiestof:

Makaton vond Reeko, Wunsch & co copycats van de Birminghamsound...

True of not?

Not, met name Reeko springt er tussen uit met zijn sound zijn tracks zijn verhalend, vele male duisterder, de scapes zijn fokkin eng en de kicks die ondersteund worden door een snare rrrrrr

Wunsch is een beetje blijven haken vind ik (trouwes volgende Traffic ergens in oktober staat hij samen met Ruskin, Broom en Sims) ben benieuwd...

Mulero heeft wel een beetje afgekeken met name El Hombre Duplicado staan sommige tracks op lijken wel een beetje op die van Surgeon...

Exium zijn kings of the clonchy techno...

Volgens mij is Makaton een beetje jaloers terwijl dat niet hoeft omdat Rodz-Konez zwaar aars schopt

Waarschuw beheerder
Ok nogwat:
Als offbeat geen 1/4 telmaat is (sorry ik zei eerst 4/4 ik was stoned) en de rest van techno en andere housemuziek ook niet,wat is het dan wel?:S:S:S

Met die distributie is niks mis mee nova dupla,alleen toevallig dat ik wat mensen ken daaro ,dat oostblok style mijn favoriet is,dat ik wel normaal met mensen kan omgaan graag luister en niet een smart-ass denk te zijn,kan ik alle releases eerder krijgen voordat ze in de verkoop gaan.:)

Waarschuw beheerder

Ga eerst maar eens beginnen met het produceren van Offbeat dan merk je vanzelf wel dat het geen 4/4 is;)

Waarschuw beheerder
waarom zou je denken dat t offbeat heet?

OMDAT GEEN 4/4 MAAT IS

ff uitleggen, soms worden die patternen zo ingetekend:

kick, 1,kick, 1, 2, kick, 1, 2, kick, 1, kick, 1, 2, kick, 1, 2

dit is een pattern van 16 maten en je telt 6 kicks

in reguliere 4/4 techno is t:

kick, 1, 2 , 3, kick, 1, 2, 3, kick, 1, 2, 3 kick

dat is een kwarts maat
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ectomorph -> "ahahahahahaha"

Goh, makkelijk antwoord als je weet dat je zo ontieglijk uitgelult bent!

Ectomorph 0 - 1 Rumble Fish
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
2 Rumble Fish:

Zijn uitleg boven jou reply klopt wel degelijk!;)
Waarschuw beheerder
donateur
Nova Dupa, zijn uitleg in de post boven mijn post kan wel kloppen maar daar gaat het nu even niet om, gaat over iets anders. :) En ik heb nergens gezegt dat het niet zou kloppen. Daarnaast heb ik ook niets gevraagt over wat ritmes, maten en tellen zijn met off-beat techno. Dat was alligator.
Dus ik snap niet waar je naar doelt eigenlijk. :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
2 Rumble Fish:

Je kan ook gewoon normaal reageren;)

Ik dacht dat namelijk dat bedoelde

Waarschuw beheerder
hallo!
Ga je nu ook gelijk in de verdediging?

Ik ga een illegale party opzoeken.
Ciao

Waarschuw beheerder
Ectomorph - Nova Dupa 1-0

Waarschuw beheerder
Ecto & Nova = (L)

hoor...

Waarschuw beheerder
Hehehe zag ik, maar tjah gewoon lekker dom doen op PF typeert dit fantastische forum;).

Waarschuw beheerder
Heerlijk jah!:D

Ectomorph en ik zijn gewoon 2 producers en live act, ik ook nog dj, en run er nog een label bij.

;)

Waarschuw beheerder
rrrrrrr

:D
Waarschuw beheerder
Offbeat kan ik ook absoluut goed waarderen.

Alleen waar leg je de grens wat nou precies offbeat is?

Reeko wel weer offbeat en Surgeon weer niet...
Beetje vaag...

Past ook wel bij de muziek... :)

Waarschuw beheerder
Heeft iemand enig idee wanneer er weer ergens een duistere avond word gehouden?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
strax als de zon onder is...

Waarschuw beheerder
Hu vind ik ook zo'n meesterproducer!
Wie heeft zijn nieuwe plaat ook en die geweldige remixes die hij heeft gemaakt van Olga&Josef.

Takaaki itoh natuurlijk ook das zeker lekker!
Duister en ook hard.
Waarschuw beheerder
Wie heeft zijn nieuwe plaat ook en die geweldige remixes die hij heeft gemaakt van Olga&Josef.

ik heb hem, en ben er wel een beetje trots op ;)

Ik hoop op wat meer Off Beat artiesten in de toekomst in Nederland...
Waarschuw beheerder
guines...heb m niet van link maar gewoon van soulseek

Waarschuw beheerder

ik heb hem, en ben er wel een beetje trots op

Ik hoop op wat meer Off Beat artiesten in de toekomst in Nederland...

watch out for The Dock Pilots...
Waarschuw beheerder
Nooit van gehoord...
Heb je wat info?
Werkzaam bij The Concern
Artiest Hanz
Waarschuw beheerder
k kan t als technofreak zeker waarderen... heb er niet veel van liggen maar Oscar Mulero draaide op Awakenings een paar hele lekkere off-beat platen...

Waarschuw beheerder
Offbeat is gewoon geil!
Waarschuw beheerder
donateur
Echte Offbiet en anders niet!

heerlijk kan niet wachten tot Awake

RiRaReeko in ya ears!

Waarschuw beheerder
Can't wait to see Reeko!
Waarschuw beheerder
donateur
Can't wait to hear Reeko!
Waarschuw beheerder
ik vind reeko ook echt vet! op reactor gaf ie wel n brute liveset weg! maja ik hou tog liever van wat meer afwisselende techno..zoals mulero en ruskin! af en toe offbeat en ook wat melodieuze techno

Waarschuw beheerder
2 LOOR:

I know what you mean. Reeko heeft zo'n eigen sound dat een uur genoeg is. Maar toch, Reeko is een held, een genie.. .

Waarschuw beheerder
jaja ruskin is daar een meester in....

Waarschuw beheerder
ahaa! nu weet ik dus wat ik maak :)
Waarschuw beheerder
Toky is ook vet :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nu wel weer gehad met offbeat
Waarschuw beheerder
ff mijn offbeatmixje droppen hiero!

downloadlink:

ftp://vrijheid.dnsalias.org/mirror/OffbeatTechnoDemoMix%20by%20Jade.mp3

tracklist_

1. Reeko - nolan con miel - inceptive rec.
2. Reeko - the penitence - inceptive rec.
3. Reeko - night and blood - inceptive rec.
4. Reeko - cruelty - onceptive rec.
5. Exium - electrictone - ristance
6. Christian Wünsch - no rest - pole rec.
7. Exium - morphology - ristance
8. Reeko - youth violence - mental disorder
9. Rob Alcock - the flood "floodland mix - warm up rec.
10. Oscar Mulero - cv is dead "lack danger rmx - warm up rec.

greetings Jade http://www.jp79.tk
Waarschuw beheerder
naja ff downen dan maar

Waarschuw beheerder
donateur
ahaa! nu weet ik dus wat ik maak

Hahaha, maar dan wel een wat stevigere uitvoering dan waar de meesten op doelen hier...
(y)

Waarschuw beheerder
2 Dj_Jade:

Leuk zo'n mix, maarre niet een beetje teveel vant zelfde?:S Zo kunnen we het allemaal;)

Waarschuw beheerder
Hahaha, maar dan wel een wat stevigere uitvoering dan waar de meesten op doelen hier...

nou, weet ik niet, ik maar ook veel minder harde dingen. zelfs ook hele softe dingen zoals piano ballades :D dus denk dat dit mijn pad wel een beetje kruist...
Artiest Boté
Waarschuw beheerder
2 ectomorph..

offbeat is gewoon een 4/4 maat hoor....beat komt alleen niet op elke tel...

Waarschuw beheerder
donateur
nou, weet ik niet, ik maar ook veel minder harde dingen. zelfs ook hele softe dingen zoals piano ballades dus denk dat dit mijn pad wel een beetje kruist...

Nu maak je me nieuwsgierig ophidian, heb je ergens wat online staan, zodat ik t kan checken? :D
Waarschuw beheerder
Het weekend was ZWAAR offbeat; Main acts waren James Ruskin, 65D Mavericks en op het einde nog ff 2 uur British Murder Boys live...!

Was echt super vet in :respect:Turnmills:respect: wat een underground toko is dat zeg. Super donker en alleen maar iets van 10 destroyers en wat strobos! (geluid stond op het eind ook aardig hard!)

Waarschuw beheerder
2 Bote: (L)

Waarschuw beheerder
Ectomorph is gay
Waarschuw beheerder
THAT GUY ook !!

Waarschuw beheerder
Boté weet hoe het zit, als het niet 4/4 was zou je het niet met elkaar kunnen mixen;)

Madrid marzio vind ik toch zo'n dope album!!!

Wie heeft hem ook? (4platen)

Waarschuw beheerder
VIVA LA OFFBEAT!!

TRACKLISTTTTTTTTTTTTT.....

1. Reeko - Nolan co miel
2. Reeko - cruelty
3. Reeko - night and blood
4. Reeko - Diamond Light
5. Reeko - Use of the different mechanism
6. Reeko - Relato
7. Reeko - Divina Vengenza (A-side )
8. Reeko - The Penitence
9. Exium - Highly Intelligent Units (unit1)
10.Pacou - Last man standing EP (Diagnosal - Oscar Mulero 12.RMX)
13.Echoplex - Destinated Paths
14.Reeko - youth violence
15.Reeko - Divina Vigenza (B-side)
16.Dave Clarke - Just Ride (James Ruskin Blueprint Mix)
17.British Murder Boys - Don't give way no fear

^%$&^%&*&$&* CLIMAXXXXXXXXXXXxxxxxxGEILxxx --

18.Optical and Fierce - Alian Girl
19.British Murder boys - Splinter
20.British Murder Boys - Emtec
21.65D Mavericks - Earthbound (Benua RMX)

.......$%^$%&& CLIMAXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXGEILXXXXX

22.Oscar Mulero - Cv is Dead (Benua RMX)
23.Probe - No way for the impact driver (Christian Wunch RMX)
24.Oscar Mulero - Just flat & Dry
25.Rumenige ft. Loktibrada - Sama doma
26.Takaaki Itoh - Nobody can take what everybody owns EP (Cry of state desperation Oscar mulero RMX)
27.Benua - Phunk that tricky shit

........(&$@#($#&#@ CLIMAXXXXXXXxxxxgeilerdangeil!!%$$%

28.Christian Wunsch - The Damaga Done (B1 Stupid questions)
29.Surgeon - La Real (Benua RMX)
30.Oscar Mulero - Magenta
31.Rumenige ft. Loktibrada - Fanon Flowers (A1)
32.Takaaki Itoh (nobdy can take what everybody owns EP (Christian Wunsch RMX)
33.Olga+Jozef - 9C (Takaaki Itoh RMX)
34.Surgeon - Exhibit
35.Damon Wild - Downtown Worlds (C2 Tribecca)
36.Jeff Mills - The Divine EP (B2 Roots)
37.Ken Ishii - Stretch (12 Regenerated)
38.Benua - RK020 (outro)

79 minuutjes en 52 secondes, netjes toch?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Madrid marzio vind ik toch zo'n dope album!!!

Wie heeft hem ook? (4platen) IKKUHHHHHHHHhhhhhh

M11M - Madrid 11 MARZO 2004
bedoel je toch?

Oscar Mulero MAgenta !!!!!!!!!!! disc 3 E1
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ja die bedoel ik die is vet alleen die van mulero vind ik niet de vetste!!

die van Reeko en Exium swingt de pan uit :yes:

Waarschuw beheerder
Reeko clonetjes hiero!

Waarschuw beheerder
die van Reeko en Exium swingt de pan uit

ja die zijn ook strak ja... maar die break van mulero is gewoon geil...

Waarschuw beheerder
Leuke list jonathan
Interessant iig!

Nothing complicated hahahaha(Y)

Waarschuw beheerder
ik zoek.. livesets van the

BRitish Murder BOYssssss

help?

Waarschuw beheerder
to benua:
Ik heb er één van hun op slsk geshared

username=roas33
Ben morgen online stuur maar berichie

Waarschuw beheerder
to alligrator...

Ik heb er één van hun op slsk geshared

username=roas33

ff overnieuw..hoe kom ik daar?

Waarschuw beheerder
shit Jothan, hoezo CHEESY...

wat een kloontjes hiero allemaal...

lelijkste reeko tracks die ik ken...

Voor gasten als jij is er een nieuwe surgeon mix:

THERE ARE TOO MANY IMITATORS!!!

Waarschuw beheerder
De naam van de mix gaat over jou ectomorph;)

Waarschuw beheerder
Ik hoop dat Mulero vanaaf @ Rockit weer ff een paar smerige offbeat plaaten draait! :)

Waarschuw beheerder
bitch please...

:P

Waarschuw beheerder
Je bent een hater ectomorph, maak eerst maar zelf een mooie afbeelding zoals jonathan en daarna een goeie offbeat mix.

En daarna kwaliteit offbeat produceren,zorgen dat meer dan 10.000mensen jouw platen hebben gekocht, dan zeggen dat Reeko zuigt en dat jouw shit beter is omdat.....

In de meanwhile:
Ik ga nu naar me eigen gezeik luisteren.........aaaaaaaahhh:D

Waarschuw beheerder
Off-beat techno is wel grappig maar niet echt mijn ding. Als ik super dikke vage ritmes wil luisteren die je op het verkeerde been zetten luister ik wel Venetian Snares :respect: :yes:
Waarschuw beheerder
Ectomorph 26 november 2004 21:35
shit Jothan, hoezo CHEESY...

wat een kloontjes hiero allemaal...

lelijkste reeko tracks die ik ken...

Voor gasten als jij is er een nieuwe surgeon mix:

THERE ARE TOO MANY IMITATORS!!!

ach..ik heb liever dat jij het zegt dan iemand met verstand...

wat een onzin kun jij typen zeg
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wunsch iemand?
Waarschuw beheerder
wel oke, zijn producties van tegenwoordig vind ik wat minder.

Waarschuw beheerder
tuurlijk ben ik een hater en ik vind merendeel fake hier...

shit is mijn mening toch...

afgezien van Youth Violence en Emergence 8 is Reeko kaka, slecht afgemixt, kazige opbouwen, makkelijke climaxen en gare copycat producties...

En ik kan die mix nog meer afkraken, vind het een 13 in een dozijn mix met teveel zelfde soort platen, veel neppe platen en zowiezo a en b kant draaien is fout...

en waarom moet het zogenaamd zo duister proberen te lijken ik vind het grappig, iedereen komt met die mixes van o-o-pas-op-ik-ben-duister, verdiep je in nihilistica en kijk naar andere producers/platen/genres en subgenres en doe dan je ding...

niet blindelings als een schaap volgen...

Mulero was btw qua platenkeuze best wel gaar gisteren, hij is wel een mixhond...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
idd jouw mening, maar dat taalgebruik van "shit" "hoezo cheesy" zegt al genoeg over dat lage niveau van jou :)

Waarschuw beheerder
idd jouw mening, maar dat taalgebruik van "shit" "hoezo cheesy" zegt al genoeg over dat lage niveau van jou

!

Waarschuw beheerder
mijn taalgebruik is mijn schild voor mijn niveau...

en we hebben t niet over mijn niveau hiero maar over je mix en over die fakerTs die hier onzin lopen uit te kramen...

(L)

en jou mix vind ik CHEESY!!!

ik moet er om lachen, sorry...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Jij kan anders ook helemaal mixen Ectomorph...

:X

Waarschuw beheerder
ik zeg niet dat hij niet kan mixen ik zeg zn platenkeuze is KAAS net als jou tering tyfus homo wannabe intergalactische electro ghey plaatjes van je...

maar ik kan ook niet mixen moest er ook nog s bij komen... :D

kus op je zwarte bil...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ectomorph 30 november 2004 18:48
mijn taalgebruik is mijn schild voor mijn niveau...

en we hebben t niet over mijn niveau hiero maar over je mix en over die fakerTs die hier onzin lopen uit te kramen...

en jou mix vind ik CHEESY!!!

ik moet er om lachen, sorry...laatste aanpassing: 30 november 2004 18:52

:Z sure buddy...

als je kijkt naar wat voor topics je hier heb geopend dan zegt dat genoeg dat je een klein kind ben en dat we je niet serieus moeten nemen.

je bent een fakerT

:kusje2:

Waarschuw beheerder
oostblok roeleert bigass......:D

Waarschuw beheerder
kusje terug

(L)
Waarschuw beheerder
Hier een leuk offbeat mixje van mijn hand!! :)

http://music.globalbeatz.net/dj-mix-mp3/4821
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Sander May 1 december 2004 22:06
Hier een leuk offbeat mixje van mijn hand!!

http://music.globalbeatz.net/dj-mix-mp3/4821laatste aanpassing: 2 december 2004 08:19

Nu aan het downloaden, u hoort van mij;)

Waarschuw beheerder
Op 14min maakje een leuke mix zeg!!!(die wunsch plaat volgens mij....)

Waarschuw beheerder
ik zeg niet dat hij niet kan mixen ik zeg zn platenkeuze is KAAS net als jou tering tyfus homo wannabe intergalactische electro ghey plaatjes van je...

maar ik kan ook niet mixen moest er ook nog s bij komen...

kus op je zwarte bil..

Luv u 2 Mootje B...
Waarschuw beheerder
Op 14min maakje een leuke mix zeg!!!(die wunsch plaat volgens mij....)

Klopt is idd van Wünsch! :)

Waarschuw beheerder
To Sander May:

Vette mixen,goeie platen hehehehehe;).

Wel veel van hetzelfde shit, daardoor gaat je mix wel lekker op gang maar misschien wat saai...

Zelfde soort offbeat platen.
Wat meer variatie is niet slecht.

en misschien wat meer stylen erin, maar dat is echt een kwestie van smaak van mij...

Ook voor mensen die niet in off-beat zijn geinteresseerd en dat alleen interessant vinden.

(ja er staat niet voor niets off-beat mix maar toch...)

Maar in andere woorden:
Ik luister hem graag nog een keer!!
Waarschuw beheerder
To Alligrator:

De opzet was idd een 75 min. Offbeat mix maken, maar je hebt wel gelijk qua variatie!!
Ik ga deze week weer een nieuwe opnemen met wat meer 4 to the floor! :)
Ik plaats de link wel weer ff!

Waarschuw beheerder
Maar deze mix is juist wat meer for the floor gast!!

Als je ergens moet draaien letten mensen er minder op denk?

Als je een mix maakt voor je eigen sound te laten horen is het belangerijker dat je wat meer variatie erin gooit, ja toch?

Waarschuw beheerder
Sorry misschien heel logisch, maar ik vind em niet bijzonder veel shit van die lelijke slowaken, o+j009 r&l'tjes enzo. Die Wunsch plaat vind ik echt 1 van zn lelijkste zet ooit.

Mixtechnisch is ok, maar daar ben ik al heel snel tevreden over, als plaatjes netjes ingemixt zijn is t goed maar ik wil veel geflipte producties horen...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Die Wunsch plaat vind ik echt 1 van zn lelijkste zet ooit.

Bedoel je nou die dubbelaar met Mulero ofzo?

Waarschuw beheerder
die met die spin ( die synths zijn te zwoel bijna trance achtig), die dubbelaar met mulero vind ik een copycatproductie van BMB...zowiezo nooit fan van zn producties geweest, maar vind zn PA's zowiezo dik...

ik heb je mix 1 x gehoord, zoals ik al eerder zei mixtechnisch (Y), maar platenkeuze vind ik niet bijzonder en ik meende die met die spin te hebben gehoord...

Waarschuw beheerder
oscar mulero
christian wunsch
top!!!
maar niet teveel....;)
Waarschuw beheerder
Klopt het is die met die spin... Tsunami weet ik veel hoe veel, maar het is een Tsunami! (y)
Ik vind hem persoonlijk wel goed, maar ja smaken verschillen natuurlijk! :)
In ieder geval bedankt voor het luisteren, en het commentaar! :)

Waarschuw beheerder
Ectomorph, als je geflipte produkties wilt,,kun je beter naar andere muziek als techno luisteren,,,zou jij moeten weten met zo'n username.

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 710, 2340, 1121}
Artiest {SHOWLIST artist 55087, 1789}
Waarschuw beheerder
Leuk te lezen dat het veel mensen bezighoud die Off beat techno , en de tracklist liegen er niet om.
Persoonlijk vind ik het wel jammer als ik van 1 artiest 10 releases op een cd zie staan (benua)

Waarschuw beheerder
Mijn naam slaat niet op die neppe hardcore producer maar op de aka van drexciya...

no thanx Sander...

Als je een vette Wunsch plaat wil, moet je zn remix checken van Emergence2 die zit op 3 of 4, die vind ik echt te dik, tenminste niet zo kazig...
Waarschuw beheerder
Ik zal hem eens gaan zoeken (y)
Waarschuw beheerder
De Emergence 1 remixen bedoel je waarschijnlijk; maar ik vrees dat dat een eindeloze zoektocht gaat worden naar een 2e hands exemplaar. De eerste Emergence platen zijn vrij gelimiteerd gedrukt ..

Maar wie weet..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ja dat is degene die ik bedoel staan ook remixes op van Regis en Percuassion Channel (Diego)..

Ik heb laatst 5 bemachtigd van Tuomas Rantanen, sick shit...

Waarschuw beheerder
jij bent echt stoer ectomorph

Waarschuw beheerder
Die van Tuomas Rantanen heb ik al een jaar bijna man:S
:gaap:
Waarschuw beheerder
5 is van Reeko, 6 is Rantanen ... Vooral Protomacc is gruwelijk!

En Alligator > Ik heb mijn knuffelbeer al 13,5 jaar (?)
Waarschuw beheerder
2 Alligrator aka Toro Córneo:

Yo bijdehandje, ben je nou stoer ofzo?!

Whahaha

Die techno is tijdloos!
Waarschuw beheerder
2 Alligrator aka Toro Córneo:

Verander trouwens een keer je profiel, het is hier geen Cu2 oFsO HoOr! :gaap:

Waarschuw beheerder
Fuck jou met je cu2 wat lul je:S

Ik bedoel dat die ectomorph niet zo stoet moet doen met welke platen hij wel of niet heb.

Want dat is dus niet stoer vriend!!

Dystortion:
Niet zo mans he david anders grijp ik je:P

Waarschuw beheerder
Ectomorph is wel stoer...

Ik kan het weten want hij is mijn homofrientje...

Met zijn besneden piemeltje :kwijl:

Waarschuw beheerder
Alligrator jij bent echt cool man...

ahahaha wist je nog toen je beweerde dat ruskin & surgeon de BMB waren en dat lekebusch schranz was, dus kom niet boeiend doen boeler...

2 jeweettoch: (L) u!!!

2 vaagloper: jij bent homo ghihi (K)

Waarschuw beheerder
trouwens stoere platen hebben is dus echt wel stoer, oF NiE DanGsSSZ!?!?!

Waarschuw beheerder
Dystorsion je heb gelijk jonge (Y)
Waarschuw beheerder
MOEHAHAHAHHAHAH

offbeat rockt gewoon gaytjes!

Waarschuw beheerder
en trouwens Alligrator blabla doe je aka ff anders...Geile stier!?!?! Toro muy feo bedoel je... cancharro blanco
Waarschuw beheerder
2 jothan:

Is dat niet die ragplaat van Oliver Ho?

Die aant begin van deze set te horen is: Laurent garnier & Jeff Mills - Live @ I love techno 6-11.mp3
Waarschuw beheerder
Jups Awakenings the sentient, in die set loopt ie tegelijk met een andere plaat vandaar dat ie wel ragt
Waarschuw beheerder
2 jothan:

Jaja i know.

Enig idee waar ik deze nog zou kunnen krijgen?
Waarschuw beheerder
zou het niet echt kunnen weten, ik heb er ook heel veel moeite voor moeten doen.
een spanjaard wou van mij perse de orginele dave clark - red 2 en die wou ik alleen ruilen voor blueprint 14 :)

probeer een goede deal af te sluiten op discogs.com
Waarschuw beheerder
donateur
Nu weet ik het zeker: Offbeat is HET!! Rumenige & Loktibrada @ Awake NYE waren meesterlijk goed! :respect:
Waarschuw beheerder
Rumenige & Loktibrada waren zeker heel erg vet, jammer dat
veel mensen hier anders over dachten... maar ja who cares, ik ging los! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ja snapte er echt helemaal nix van dat iedereen maar stilstond :s maar goed, daardoor alle ruimte om elk plekje een keer te bespringen :d de mensen DIE losgingen, gingen ook GOED los! :yes: Heb me geweldig vermaakt met die paar mensen! Zaten op 1 lijn (y) Liefhebbers (L)

Volgens mij ook nog ff met jou staan ouwehoeren, maar dat weet ik niet zeker meer :vaag:;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ze waren erg goed...Expect nothing....zo wreed nummertje vind ik dat....alleen na een uurtje vond ik het eigenlijk wel genoeg geweest...dus ik snap dat op het gegeven moment iedereen wel beetje stil gaat staan
Waarschuw beheerder
donateur
Niet iedereen ;)
Waarschuw beheerder
Toky & Dalo aka Olga & Josef aka Rumenige feat Loktibrada....

TOPPERS!

DE
Slowaakse offbeat konigen!

Heb ze helaas alleen op Awake niet mee kunnen maken..
Artiest Epox
Waarschuw beheerder
techno kan best chill zijn als je wilt slapen en dergelijke :) maar niet egt mijn style maar luister er wel naar :)
Waarschuw beheerder
ik trok het weer behoorlijk goed op Awake :yes:
Waarschuw beheerder
Tja... het ging flink los idd. VETTE SHIT!!!!

Het moet alleen niet te lang gaan duren, na 1,5 uur ben ik er meestal wel klaar mee.
Waarschuw beheerder
Jammer idd dat deze tak van Techno nog niet erg goed gewaardeerd wordt...
Het is super vette sjit, maar ik begrijp wel dat sommige mensen hier moeilijk op los kunnen gaan...
Je moet denk ik een goed ritme gevoel hebben wil je het echt "begrijpen"
op zo'n 4x4 beat kan iedereen wel losgaan...

Waarschuw beheerder
donateur
Het moet alleen niet te lang gaan duren, na 1,5 uur ben ik er meestal wel klaar mee

Ja precies.... en vaak nog wle sneller ook :D
ik kan et wel waarderen als er af en toe een offbeat plaatje gedraait word... dan ist wel ff freaky....
maar et moet niet te lang duren :)
Waarschuw beheerder
Offbeat ruleerd nog steeds!
Waarschuw beheerder
ja ik heb na 1 setje ook wel gehad met offbeat!

Waarschuw beheerder
Off-beat kan ik goed waarderen, maar niet een hele nacht off-zo

Waarschuw beheerder
roeleert off of onbiet harder...:)

Waarschuw beheerder
No Beat is erg vet ;)

Waarschuw beheerder
sander may:
so true!!!!
Waarschuw beheerder
outbeat is cooler!:P

Waarschuw beheerder
of mischien toch inbiet...:9
Waarschuw beheerder
donateur
Heb al enkele weken weinig offbeat meer gehoord op feestjes, wordt weer hoog tijd
Veel mensen zijn blijkbaar helemaal into minimal ... offbeat is een beetje ondergesneeuwd...het zijn 2 heel verschillende stylen, maar ik zie om me heen een hoop offbeatliefhebbers ineens alleen nog maar minimal luisteren...beetje jammer wel..

Ben zelf van mening dat offbeat niet DE muziek is....ik kan het absoluut een avondje horen, maar niet wekelijks....doe mij maar lekker gevarieerd...
avondjes minimal,offbeat,detroit,zweedseloopjestechno:P of wat dan ook..

Heb trouwens 1 of 2 setjes van Monokreck, waar ook wel aardig wat offbeat langs komt...heerlijk....behalve minimal draait deze jongen dus ook steviger werk...goeie shit
Waarschuw beheerder
Sander May 11 januari 2005 08:49
Jammer idd dat deze tak van Techno nog niet erg goed gewaardeerd wordt...
Het is super vette sjit, maar ik begrijp wel dat sommige mensen hier moeilijk op los kunnen gaan...
Je moet denk ik een goed ritme gevoel hebben wil je het echt "begrijpen"
op zo'n 4x4 beat kan iedereen wel losgaan...

Jij wilt zeggen dat offbeat geen vierkwartsmaat is?